abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 20:20:32 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_393281
Ed is een bloed onder de nagels vandaan zuigende engnek van de bovenste plank. Hij zal er dus wel weer uitliggen over twee weken. Daarom kan de pro-Ed campagne niet vroeg genoeg beginnen. Bij deze:

ED MOET BLIJVEN, WANT ED ROELT!!!

pi_393304
DE VERLOREN ZOON IS WEDERGEKEERD!!!!

Wat een emotioneel moment is dit, Trainspotter!

Over de vraag dat Ed moet blijven rees ook al van alles in mijn hoofd op, maar....

HET KAN GEWOON NIET!!!!

Welke zieke geest bedenkt zoiets? Wie start een zo grote campagne op en is het niet gemeen voor de bewoners?

Benieuwd naar je Hoerige mening verblijf ik

Gezallich!!!!

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 21:09:54 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_393379
quote:
Op 13 oktober 2000 20:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
DE VERLOREN ZOON IS WEDERGEKEERD!!!!

Wat een emotioneel moment is dit, Trainspotter! :'


Hmmm... dacht eerder dat het andersom was Desondanks: * Trainspotter pinkt ook even een traantje weg
quote:
Over de vraag dat Ed moet blijven rees ook al van alles in mijn hoofd op, maar....

HET KAN GEWOON NIET!!!!

Welke zieke geest bedenkt zoiets? Wie start een zo grote campagne op en is het niet gemeen voor de bewoners?

Benieuwd naar je Hoerige mening verblijf ik


Ed is van hetzelfde relniveau als wijlen Ali. Met Ali was BB nog cool (remember Seki ) Nu, zonder een persoon met een aanvaardbare relbaarheidsfactor, is er geen reet meer aan om naar die bouwkeet te kijken. Ed is de redder in nood... En ja, het is zeker gemeen voor de bewoners, maar dat moet kunnen in deze tijden met een hevig gebrek aan sekilogische tafereeltjes (behalve dan het feedbackforum).

GELOOF MIJ NOU MAAR

GEZALLICH!!!!!!!

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 23:34:07 #4
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_393660
Aaaaaaaaaaah wil je niet mij ergste nachtmerrie aanhalen! De rest van het jaar een ons martelende Mr.Ed!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_393663
Dus niet!
Ed moet z'n koffers pakken en vertrekken.
Misselijkmakend irritant mannetje
pi_393822
Ed is ok.

Ondanks dat ik het niet slim vind dat ie nu niet bij zijn pasgeboren dochter zit en zeker niet mijn type is, doet hij precies waar hij zin in heeft. Dat apart in de woonkamer gaan slapen vond ik erg strak. Ik heb in geen tijden met zo veel plezier naar de streams gekeken, hij is lekker irritant, de blondjes raken volledig van slag.

Mirrorman, die smilies van jou zuigen zwaar. Dat topic dat je laatst begonnen bent met "Mijn haat jegens Ed is een vleesgeworden Demon." heb je zeker bedacht nadat je van je moeder een stukje van Helloween mocht zien. Goed dat je over je gevoelens praat in je eigen topic.

Ed is ok.
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 01:00:45 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_393845
H,mmm tough choice.

Uiteraard heeft Mirrorman gelijk dat Ed zuigt en zwaar zuigt.

Trainspotter derhalve heeft ook een punt : Juan voorziet de komende 2 weken veel spanningen, irritaties en ruzies in het huis. Allemaal ge-inspireerd door Mr. Ed.

Derhalve roelt Ed.

Damn, moeilijk!

You bend your words like Uri Geller spoons...
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 01:12:17 #8
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_393868
Met het risico dat het al in een ander topic voorkomt. Zal Ed niet meer zijn dan een stand-in. Een manier van VOO om de "harde kern" zo lang mogelijk bijelkaar te houden.

Je stopt er een "etter" in maakt zich niet gelieft bij de bewoners en de kijkbuiskinderen. Krijgt wel interessante "conflict"- tv. In hoeverre zijn de gegevens die van Ed bekent zijn geverifieerd ?

Het is maar een theorie ....

MM

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
  maandag 16 oktober 2000 @ 04:06:34 #9
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_396884
quote:
Op 14 oktober 2000 01:12 schreef marqiemarq het volgende:

Je stopt er een "etter" in maakt zich niet gelieft bij de bewoners en de kijkbuiskinderen.


dit "kijkbuiskind" vermaakt zich wel met deze etter....

Ok, Ed zuigt, maar op dit moment roelt hij iets meer dan dat hij zuigt...

Juan

(p.s. Sorry MirrorMan )

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_396888
[quote]Op 14 oktober 2000 01:12 schreef marqiemarq het volgende:

****Je stopt er een "etter" in maakt zich niet gelieft bij de bewoners en de kijkbuiskinderen. Krijgt wel interessante "conflict"- tv.****

Niet geliefd bij de bewoners is wel te begrijpen. Maar wij als kijkers moeten ons niet zo identificeren met die groep. Wij hebben onze eigen belangen: KIJKPLEZIER!
En of iemand dan zichzelf is, of een rol komt spelen, wat maakt dat nu uit? Jezelf zijn is haast verheven tot een religieus moeten, in zulke programma's.
Ed irriteert de bewonders, terecht dat ze hem dan nomineren, maar dat doen ze ook als hij lief en inschikkelijk is zoals Miranda. Dus why not make the best of it.
Genomineerd word je toch en als de kijkers\stemmers nu eens 1 x niet zo lief met de groep meedachten maar aan zichzelf, stemmen ze Ed er niet uit.
Ik stem voor kijkplezier, ik stem voor degene die komt doen waar het programma voor is: TV maken. En zich daar niet vanf laat houden door het dogma: 'jezelf zijn'

pi_396937
Ik vind ED ook wel meevallen. Hij naait de boel een beetje op. Dat mag ik wel.

Maakt ie 's ochtends pap klaar is he weer niet goed. Ik denk dat de 'originele' bewoners zich een beetje bedreigd voelen.

muziek, m'n lust en mijn leven
  maandag 16 oktober 2000 @ 15:11:37 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_397414
Ik moest wel lachen om Ed en zijn zeep-actie. Zo'n stoker mag van mij best in het huis blijven!

Maar natuurlijk krijgt hij zometeen bij de nominaties de meeste punten, en wordt hij vervolgens weggestemd door 'het publiek'.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_397471
quote:
Op 16 oktober 2000 15:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest wel lachen om Ed en zijn zeep-actie. Zo'n stoker mag van mij best in het huis blijven!

Maar natuurlijk krijgt hij zometeen bij de nominaties de meeste punten, en wordt hij vervolgens weggestemd door 'het publiek'.


Ik hoop dat het publiek begrijpt dat Ed juist door z´n geouwehoer, zeepactie, ect gewoon goed fout is en dat een "vaste" bewoner pleite
moet.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 16 oktober 2000 @ 16:17:00 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_397515
Ed moet natuurlijk blijven. Wat hij in 2 uitzendingen allemaal niet teweeg brengt is uitzonderlijk. Van het overige weet ik me niets meer te herinneren, maar het volgende staat me nog helder voor de geest:
-- Ed die er niet vies van is zijn kroket te showen aan meteen hysterisch wegrennende vrouwtjes
-- Ed die rokers meteen al wegmanouvreert
-- Ed die na 1 nacht al zijn slaafjes aan het werk zet om zijn dekbed uit te laten kloppen
-- Ed, het superklootje bij uitstek, die Robin's ballen aan gort schiet
-- Ed, die in afzondering zijn uiltjes knapt
-- Ed, die meteen een bom onder het poetsbeleid legt

Dit alles, steevast met een geweldige uiterst koel blijvende kop om op te schieten... Hij mag dan wel zo oud zijn als EDo RAM, maar THANK GOD dat hij in het huis zit.. kan hij tenminste iedereen die er weer een lamlendige vertoning van het maken was, straffen met zijn compromisloze acties. DO IT ED.. voor mij!

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2000 @ 16:45:44 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_397576
Ed is natuurlijk een zak hooi van hier tot en met Lissabon, maar in tegenstelling tot dat andere stellentje half-doden die zichzelf haf-goden voelen roelt hij wel evilish
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 16 oktober 2000 @ 17:49:30 #16
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_397655
We moeten in ogenschouw nemen dat de groep zich natuurlijk per definitie bewust is van de 'kijkbuiskinderen'.
Dit zal leiden tot sociaal wenselijk gedrag en een hoge mate van eensgezindheid in de groep.
Immers, als je je buiten de groep profileert trek je wel de aandacht, maar het zijn in de eerste plaats je medebewoners die je nomineren.

een in-group lid zal dan wel niet tot de populairsten behoren (door de buitenwereld, extern gezien), dit is ook niet van belang, daar zij toch niet worden genomineerd (waar dan pas populariteit in het spel komt)

Ons aller Ed zal zich ervan bewust zijn dat zijn positie ongelijk is, hij is er niet bijgeweest toen de groep zich vormde. Nominatie door de andere bewoners is in dit geval onvermijdelijk.
Hem rest enkel zich te profileren buiten de groep (van de groep af), om zich zo populair te maken bij de stemmende kijkbuiskinderen teneinde in het huis te blijven.

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_397736
Ed: Wereldkampioen schijnboxen! Wat een topper!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_397753
Ed is goed bezig!!! Hij hoeft niet te blijven van mij maar ga alstublíefd de komende twee weken zo door Ed!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_397756
Hoe hij Bianca (die altijd de lakens uitdeelt) even interumpeerde in haar diepgaand gesprek, om "het even over het kookschema te hebben"
tja! Ik vind m gewoon goed!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 16 oktober 2000 @ 19:47:55 #20
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_397764
dankzij ed word het knokken daaro.. verwacht ik heheehehe
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2000 @ 21:47:31 #21
862 Arcee
Look closer
pi_397990
quote:
Op 13 oktober 2000 20:20 schreef Trainspotter het volgende:
Ed is een bloed onder de nagels vandaan zuigende engnek van de bovenste plank. Hij zal er dus wel weer uitliggen over twee weken. Daarom kan de pro-Ed campagne niet vroeg genoeg beginnen. Bij deze:

ED MOET BLIJVEN, WANT ED ROELT!!!


Helemaal mee eens! (wij zijn het wel erg eens qua BB zeg, Trainspotter!)

Hij heeft gelijk alle rokers naar buiten gejaagd, laat z'n dekbED uitkloppen en onderbreekt Bianca in een discussie.

We kunnen nog een hoop plezier aan deze BB-er!

Ed roeleert!

pi_398025
Ed Roelt Big time!!!! Heb erover nagedacht, en hij moet zéker blijven!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 16-10-2000 22:21]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 16 oktober 2000 @ 22:03:27 #23
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_398030
quote:
Op 16 oktober 2000 21:47 schreef Arcee het volgende:
Helemaal mee eens! (wij zijn het wel erg eens qua BB zeg, Trainspotter!)
Ja, en tot mijn grote ongenoegen moet ik concluderen dat alle Ali-aanhangers en dus automatische Ed-aanhangers, Ed niet steunen in dit topic. Moet ik dan tot de slotsom komen dat al deze mensen die het wèl begrepen hebben, allemaal zijn afgehaakt? Eigenlijk geef ik ze wel gelijk. Er is toch eigenlijk niet veel meer aan zo, toch?

MAAR ED EN KOOS ROELEN!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 16-10-2000 22:04]

  Moderator maandag 16 oktober 2000 @ 22:10:01 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_398052
Ik heb net een tijd zitten kijken op de decoder, Ed krijgt echt iedereen aan het praten. En de gesprekken gaan ook ergens over. Een verademing.

Gelukkig laat hij niet na af en toe flink te zieken. Daarnet: eerst aan Hieke vragen of ze nog meer kinderen wil. Hieke zegt dat dit er vast nog wel van komen gaat. Ed: 'Maar je bent nu niet zwanger?' Hieke kijkt 'm verbijsterd aan en hapt. "Nee natuurlijk niet Ed, anders had ik nu toch niet in dit programma gezeten!"
Ed grijnst..

Heerlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-10-2000 22:11]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 16 oktober 2000 @ 22:10:43 #25
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_398055
quote:
Op 16 oktober 2000 21:47 schreef Arcee het volgende:
...Hij heeft gelijk alle rokers naar buiten gejaagd, laat z'n dekbED uitkloppen en onderbreekt Bianca in een discussie...
En niet te vergeten dat 'ie (tenminste dat meende ik toch echt te zien/horen) de eigenlijke aanleiding was tot het toetjesdrama.

Want het was toch Ed die heel zachtjes opmerkte: "Ja, daar moet je toch met héle kleine hapjes van genieten Georgie. Oh, wat zie ik, je hebt het al op".
En pas toen begon iedereen door elkaar te roepen van: "Oh, heb je het nou al op". En het bekende vervolg.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')