Als je hem gaat slopen wil ik je ruitenwisser pookje hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef Fer het volgende:
Helaas, een nieuwe leasebak staat al voor de deur, morgen aan de slag.
Maar mijn mooie 9-3 SE is helaas niet meer nodig. Hij krijgt nog een emmertje sop, interieur lekker schoonmaken en dan een paar foto's en te koop aanbieden.
Iemand interesse? bj. 2000, 248000km, 2.0T 185pk, Automaat, Creme Leder, Trekhaak, Nieuwe Turbo
Aux is inderdaad standaard. Andere kabels heb ik al geprobeerd, maar nog geen andere muziekspelers. (Enkel Iphones) Dus dat zou ik eens kunnen proberen. Echter lijken andere Saabs er ook last van te hebben alleen valt het daar minder op. Een kennis heeft ongeveer dezelfde 9-3, maar met het simpele audio systeem. Daar is de audio kwaliteit gewoon altijd bagger, dus had hij er geen last van. Bij mij valt het alleen nu heel erg op, omdat de prestige audio setup sowieso al een heel stuk beter klinkt en met de Boston Acoustics zou ik durven zeggen dat het zelfs goed klinkt. Het blijft alleen zo vreemd dat de Aux zo slecht is. Mijn Iphone in een BMW M3 uit 2009 klinkt gewoon perfect en nu ik eraan denk heeft een vriend ook ooit geprobeerd zijn HTC Desire aan te sluiten in mijn Saab en het geluid was toen net zo slecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef JohnB52 het volgende:
Die aux is standaard toch?
Ligt t niet aan de aux kabel die je gebruikt?
Probeer eens een ander device om muziek mee af te spelen?
Als ie in onderdelen meer waard is....quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je hem gaat slopen wil ik je ruitenwisser pookje haha
Geen idee, maar dat zie je soms gebeuren he.quote:
Bronquote:April 15, 2014, the delivery of the first new Saab 9-3 Aero sedans for the Swedish market was initiated to the partner companies in Sweden.
Today the Saab cars are sold in Sweden to Swedish customers via online direct sales, which allow the buyers to test drive, make an order, then pick the car up at the Trollhättan factory. According to a recently signed cooperation agreement between Nevs and its Swedish partners, Saab cars test drives, together with the order & purchase support can also be offered in around twenty additional cities in Sweden.
Ik vind het raar dat je dus eerst langs de stadslichten moet maargoed, laat m namelijk liever niet aan staan zodat je niet hoeft te starten met lichten aan.quote:Op maandag 28 april 2014 11:48 schreef eXplorer1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij andere auto's dus ook, ik ben niet anders gewend.
Je start ook NOOIT met lichten aan :-)quote:Op maandag 28 april 2014 11:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je dus eerst langs de stadslichten moet maargoed, laat m namelijk liever niet aan staan zodat je niet hoeft te starten met lichten aan.
Je bedoelt dat dat een slecht idee is? Of dat het gewoon niet kan?quote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je start ook NOOIT met lichten aan :-)
Ook niet met radio, acc en dergelijke
Schakelt vanzelf uit bij starten.quote:Op maandag 28 april 2014 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat een slecht idee is? Of dat het gewoon niet kan?
Dat zie je dan mooi foutquote:Op maandag 28 april 2014 12:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Schakelt vanzelf uit bij starten.
Parkeerlicht zit logischerwijs voor je dimlicht...
En bij het starten zie je je lichtsterkte lager worden, maar ze blijven wel aan, toch? Volgens mij is dat niet goed voor de peertjes.quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Hier staat hij altijd op de meest rechter stand, ik kom nooit aan die knop.
Inderdaad, ik dacht dat dat het standaard riedeltje was? Motor aan, zwieper aan je lichtknop zodat je lampen aanstaan, gordel om en wegrijden?quote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je start ook NOOIT met lichten aan :-)
Ook niet met radio, acc en dergelijke
Ja precies zo doe ik het dus ook. Maar volgens mij bedoelt John dat ze vanzelf uit gaan tijdens het starten, wat volgens mij toch echt niet zo is.quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat dat het standaard riedeltje was? Motor aan, zwieper aan je lichtknop zodat je lampen aanstaan, gordel om en wegrijden?
Nooit op gelet eigenlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En bij het starten zie je je lichtsterkte lager worden, maar ze blijven wel aan, toch? Volgens mij is dat niet goed voor de peertjes.
Zitten, gordel om, dan de rest pas.quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat dat het standaard riedeltje was? Motor aan, zwieper aan je lichtknop zodat je lampen aanstaan, gordel om en wegrijden?
Ik manoeuvreer nog wel eens auto's op een terein(En daar is een gordel irritant) , dus zo gaat mijn standaard riedeltje, maar each to his own.quote:Op maandag 28 april 2014 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zitten, gordel om, dan de rest pas.
Ik ben zo iemand die eerst het contact aanzet, wacht tot de check klaar is, en dan pas doorstart. Zo doe ik het sinds het begin omdat hij dan een stuk lekkerder loopt/start.quote:Op maandag 28 april 2014 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan de lichten niet pas aan nadat de motor gestart is? Ik laat ook altijd de knop in de rechterstand staan, maar zal ook eens kijken of de lampen al aangaan bij contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |