abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135136141
Gisteren een software (firmware) update gehad voor de Galaxy S3. Ik heb gewoon de normale versie, niks geroot. Nu kan ik niks meer op me telefoon.

Er staat alleen nog:
TouchWiz-start is gestopt
Email is gestopt

In feite doet alleen het opstartscherm het niet (waar je normaal je app aanklikt of wat dan ook) maar als dat het niet doet, dan kan je niet zoveel, ook niet bellen. Als ik een whatsapp krijg ofzo werkt het wel want dan kan ik hem aanklikken via dat bovenste sleep menu.

Iemand een oplossing hiervoor? Opzich wel handig om een volledig werkende telefoon te hebben..
pi_135136193
even terug naar de fabrieksinstellingen
werkt meestal wel
dude here
pi_135136201
Nexus 5 kopen, 399 euro en je bent de man. Touchwizz :') Stock Android _O_ _O_ :)
  maandag 6 januari 2014 @ 09:54:43 #4
180174 Diemux
People vs Me
pi_135136245
Vriendin heeft het ook, na de laatste update loopt de telefoon 's nachts vast... Alleen een herstart lost het op. Is een probleem wat vaker voorkomt. Wij gaan binnenkort terug naar de winkel aangezien het een leasetoestel betreft.
pi_135136260
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:
Nexus 5 kopen, 399 euro en je bent de man. Touchwizz :') Stock Android _O_ _O_ :)
Mwah, Tochwizz op een S4 ziet er best netjes uit hoor.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135136327
quote:
Touchwizz :') Stock Android _O_ _O_ :)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:00:45 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135136358
Bekend probleem, S3 van vriendin had precies hetzelfde, ding is inmiddels naar Samsung opgestuurd, niets meer mee te beginnen.

Excuus van Samsung: ja, dan had u de update niet moeten installeren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_135136385
Spullen kopen van samsung en dan daarna er ook nog over gaan klagen :') :') :')
pi_135136451
Een hoop iPhone fans hiero haha maar uhm, opnieuw opstarten werkt niet, en batterij er uit ook niet, ik ga hem denk ik is terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar ben ik dan ook alle telefoonnummers en foto's kwijt?
pi_135136486
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef bulleteater het volgende:
Een hoop iPhone fans hiero haha maar uhm, opnieuw opstarten werkt niet, en batterij er uit ook niet, ik ga hem denk ik is terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar ben ik dan ook alle telefoonnummers en foto's kwijt?
Ja.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135136602
Gewoon lekker 800 euro besteden aan een iPhone toch JWZ :Y ^O^ :W
People assume too much.
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 10:11:43 #12
16961 legacythe2nd
pi_135136605
quote:
Nee, de foto's blijven op je flash partitie staan en je contacten krijg je terug omdat die met google gesynchroniseerd zijn.
pi_135136666
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef legacythe2nd het volgende:

[..]

Nee, de foto's blijven op je flash partitie staan en je contacten krijg je terug omdat die met google gesynchroniseerd zijn.
Ik heb volgens mij de helft van me contacten op me telefoon staan (niet handig ik weet het), maar dit is natuurlijk lastig want ik kan nu ook niet in me contacten komen. Nja ik zal is kijken wat een backup doet.
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 10:15:52 #14
16961 legacythe2nd
pi_135136684
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef bulleteater het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij de helft van me contacten op me telefoon staan (niet handig ik weet het), maar dit is natuurlijk lastig want ik kan nu ook niet in me contacten komen. Nja ik zal is kijken wat een backup doet.
Oeps, ik lees nu dat je er helemaal niet bij kunt komen, lastig idd.
pi_135137068
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja.
Nee, wat een verschrikkelijk dom antwoord. Als je gewoon je gmail account gekoppeld heb, staan je contacten daar in. Je foto's staan waarschijnlijk ook nog in een of andere cloud
pi_135137150
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee, wat een verschrikkelijk dom antwoord. Als je gewoon je gmail account gekoppeld heb, staan je contacten daar in. Je foto's staan waarschijnlijk ook nog in een of andere cloud
Zonder backup ben je gewoon alles kwijt. Dat je het later van een backup weer terug kan zetten lijkt me logisch.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:43:42 #17
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_135137242
quote:

[..]

Foto's staan waarschijnlijk op de externe sd kaart en die blijft intact bij een reset.
Je kunt ook lokale telefooncontacten maken, die worden niet gesynchroniseerd. Welke ts heeft kan hij heel eenvoudig checken via gmail contacts.
pi_135137313
Op heel het internet zijn er talloze problemen te vinden van mensen die ook hebben geupdate. Misschien wel zo slim om de volgende keer even te wachten met een update totdat de kinderziektes eruit zijn?

Ik heb gewoon CM draaien om m'n S3, en geen problemen hier.
pi_135138234
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:46 schreef Rorsach het volgende:
Op heel het internet zijn er talloze problemen te vinden van mensen die ook hebben geupdate. Misschien wel zo slim om de volgende keer even te wachten met een update totdat de kinderziektes eruit zijn?

Ik heb gewoon CM draaien om m'n S3, en geen problemen hier.
Mijn telefoon had hem automatisch gedownload, dus ik installeerde hem gewoon omdat ie dat aangaf. Vind het een beetje belachelijk dat ik nou met de gebakken peren zit, terwijl hun dat gewoon uitbrengen.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:30:16 #20
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135138466
quote:
Touchwizz :') Stock Android _O_ _O_ :)
  maandag 6 januari 2014 @ 12:33:31 #21
379755 ChocoladePinda
Chocolate Peanuts
pi_135140519
quote:
mattie eerst je simkaart en sdcard eruit en dan nog ff op pc aansluiten om ff backup te maken
pi_135142500
Update ook gisteren geïnstalleerd. Nergens problemen mee _O_

Hij doet het zelfs nog beter als voorheen omdat de wifi niet meer regelmatig wegvalt.
pi_135143205
Een Samsung Galaxy Szoveel hebben en het niet geroot en geflashed hebben :')
pi_135143400
quote:

[..]

Wat een verschrikkelijk dom antwoord.
Je kunt er voor kiezen om de contacten (of foto's e.d.) wel of niet te synchroniseren, dat staat automatisch aan dat dan weer wel maar de keus is er wel. Ik synchroniseer geen contacten (of foto's e.d.) met google, ik exporteer (na elke wijziging van de contacten) de contacten naar zowel het interne als externe geheugen in de vorm van een vcf file.
pi_135143469
Oh ja, de Note 1 heeft ook een update die de stabiliteit ten goede moet komen volgens Samsung. Als ik die update installeer dan komt het toestel niet verder meer dan het bootscherm :') Dus geen update voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')