Mwah, Tochwizz op een S4 ziet er best netjes uit hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:
Nexus 5 kopen, 399 euro en je bent de man. TouchwizzStock Android
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef bulleteater het volgende:
Een hoop iPhone fans hiero haha maar uhm, opnieuw opstarten werkt niet, en batterij er uit ook niet, ik ga hem denk ik is terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar ben ik dan ook alle telefoonnummers en foto's kwijt?
Nee, de foto's blijven op je flash partitie staan en je contacten krijg je terug omdat die met google gesynchroniseerd zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef bulleteater het volgende:
Een hoop iPhone fans hiero haha maar uhm, opnieuw opstarten werkt niet, en batterij er uit ook niet, ik ga hem denk ik is terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar ben ik dan ook alle telefoonnummers en foto's kwijt?
Ik heb volgens mij de helft van me contacten op me telefoon staan (niet handig ik weet het), maar dit is natuurlijk lastig want ik kan nu ook niet in me contacten komen. Nja ik zal is kijken wat een backup doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Nee, de foto's blijven op je flash partitie staan en je contacten krijg je terug omdat die met google gesynchroniseerd zijn.
Oeps, ik lees nu dat je er helemaal niet bij kunt komen, lastig idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef bulleteater het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de helft van me contacten op me telefoon staan (niet handig ik weet het), maar dit is natuurlijk lastig want ik kan nu ook niet in me contacten komen. Nja ik zal is kijken wat een backup doet.
Nee, wat een verschrikkelijk dom antwoord. Als je gewoon je gmail account gekoppeld heb, staan je contacten daar in. Je foto's staan waarschijnlijk ook nog in een of andere cloudquote:
Zonder backup ben je gewoon alles kwijt. Dat je het later van een backup weer terug kan zetten lijkt me logisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, wat een verschrikkelijk dom antwoord. Als je gewoon je gmail account gekoppeld heb, staan je contacten daar in. Je foto's staan waarschijnlijk ook nog in een of andere cloud
Foto's staan waarschijnlijk op de externe sd kaart en die blijft intact bij een reset.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, wat een verschrikkelijk dom antwoord. Als je gewoon je gmail account gekoppeld heb, staan je contacten daar in. Je foto's staan waarschijnlijk ook nog in een of andere cloud
Mijn telefoon had hem automatisch gedownload, dus ik installeerde hem gewoon omdat ie dat aangaf. Vind het een beetje belachelijk dat ik nou met de gebakken peren zit, terwijl hun dat gewoon uitbrengen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:46 schreef Rorsach het volgende:
Op heel het internet zijn er talloze problemen te vinden van mensen die ook hebben geupdate. Misschien wel zo slim om de volgende keer even te wachten met een update totdat de kinderziektes eruit zijn?
Ik heb gewoon CM draaien om m'n S3, en geen problemen hier.
mattie eerst je simkaart en sdcard eruit en dan nog ff op pc aansluiten om ff backup te makenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef bulleteater het volgende:
Wat een verschrikkelijk dom antwoord.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |