abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 januari 2014 @ 15:28:47 #1
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135104117
Nieuwe series in 2013-2014

ABC

The Goldbergs
Bekijk deze YouTube-video

The Trophy Wife
Bekijk deze YouTube-video

Super Fun Night
Bekijk deze YouTube-video

Back in the Game
Bekijk deze YouTube-video

Lucky 7
Bekijk deze YouTube-video

Betrayal
Bekijk deze YouTube-video

Once Upon a Time in Wonderland
Bekijk deze YouTube-video

S.H.I.E.L.D.
Bekijk deze YouTube-video

Mixology
Bekijk deze YouTube-video

Resurrection
Bekijk deze YouTube-video

Mind Games
Bekijk deze YouTube-video

Killer Women
Bekijk deze YouTube-video

NBC

Ironside
Bekijk deze YouTube-video

The Blacklist
Bekijk deze YouTube-video

Dracula
Bekijk deze YouTube-video

Welcome To The Family
Bekijk deze YouTube-video

Sean Saves The World
Bekijk deze YouTube-video

The Michael J. Fox Show
Bekijk deze YouTube-video

FOX
Dads
Bekijk deze YouTube-video

Us & them
Bekijk deze YouTube-video

Sleepy hollow
Bekijk deze YouTube-video

Rake
Bekijk deze YouTube-video

Almost human
Bekijk deze YouTube-video

Enlisted

Brooklyn nine-nine
Bekijk deze YouTube-video

Gang Related
Bekijk deze YouTube-video

Surviving Jack
Bekijk deze YouTube-video

FX

The Bridge

USA

Graceland
Bekijk deze YouTube-video

Showtime

Ray Donovan
Bekijk deze YouTube-video

TNT

The last ship

Legends

CBS

Under the dome
Bekijk deze YouTube-video

Mom

We are men
Bekijk deze YouTube-video

The Millers

Hostages

Intelligence
Bekijk deze YouTube-video

The crazy ones
Bekijk deze YouTube-video

The CW

Reign
Bekijk deze YouTube-video

The tomorrow people

The originals
Bekijk deze YouTube-video

The 100

Star-Crossed
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 januari 2014 @ 15:29:01 #2
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135104132
quote:
3s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Exhibit A: Supernatural _O_
Vind ik eigenlijk best wel matig, hoewel het wel vermakelijk is. Heel erg geënt op alles dat Amerikaans is, wat op zichzelf niet erg is, maar wel wanneer je suggereert dat het niet zo is. Hetzelfde geldt voor de correcte weergave van wat die 'Supernaturals' zijn. En de uitkomsten zijn zelden echt zo spectaculair als je vooraf door het verhaal zou verwachten. De humor is op zich wel leuk, maar een nadeel vind ik weer dat je zo snel uit het oog verliest hoe het allemaal van het een op het ander gekomen is omdat het vaak van de hak op de tak springt. Ze zouden dus betere recaps moeten hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef redboyke het volgende:

blacklist kijk ik ook vind het wel leuk
maar haat het ook waarvan je aan het kijken bent en heel dat plot zit precies al in je hoofd of je ziet het mijlenver aankomen
is moeilijk series te vinden. een meisje had gezegd dat ik glee moest kijken da's ook zo slap waar je alles van ver ziet aankomen en omdat ik een man ben voel ik me vies om dat te kijken da's gewoon te girly
Ik vind eigenlijk dat er in The Blacklist amper een plot is. Het is altijd van 'dat is een crimineel, die moet je pakken' en vervolgens zit er amper iets van een twist in. Ze gaan er achteraan en pakken die persoon op. Meer gebeurt er niet. Ze doen alsof Spaders rol een soort van twist teweeg zal brengen, maar daar komt gedurende het eerste seizoen weinig van terecht.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Spartacus was bv ook een goed voorbeeld van veel spektakel, weinig inhoud maar ik vond het wel een topserie.
Maar Spartacus deed ook niet alsof het meer was. Dat ging vooral om het rauwe. Al ben ik het niet eens met jouw idee dat het weinig inhoud had. Er zat wel echt ontwikkeling in de characters, zowel de goede als de slechte kant, en je ontwikkelde wel bepaalde voorkeuren voor de manier van denken van de verschillende rollen en hoe ze gespeeld werden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135107065
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk best wel matig, hoewel het wel vermakelijk is. Heel erg geënt op alles dat Amerikaans is, wat op zichzelf niet erg is, maar wel wanneer je suggereert dat het niet zo is. Hetzelfde geldt voor de correcte weergave van wat die 'Supernaturals' zijn. En de uitkomsten zijn zelden echt zo spectaculair als je vooraf door het verhaal zou verwachten. De humor is op zich wel leuk, maar een nadeel vind ik weer dat je zo snel uit het oog verliest hoe het allemaal van het een op het ander gekomen is omdat het vaak van de hak op de tak springt. Ze zouden dus betere recaps moeten hebben.

[..]

Ik vind eigenlijk dat er in The Blacklist amper een plot is. Het is altijd van 'dat is een crimineel, die moet je pakken' en vervolgens zit er amper iets van een twist in. Ze gaan er achteraan en pakken die persoon op. Meer gebeurt er niet. Ze doen alsof Spaders rol een soort van twist teweeg zal brengen, maar daar komt gedurende het eerste seizoen weinig van terecht.
is dat niet typisch iets van amerikaanse oftewel steken ze teveel actie in het eerste seizoen of anders is het retetraag. dat ze elke keer achter een criminal gaan is niet meer dan normaal ze moeten trouwens de blacklist afgaan. maar hetzelfde gebeurd met andere series met FBI agenten dat ze iedere keer een andere case hebben. het is nieuw en is altijd wennen aan nieuwe acteurs. ik wacht nog steeds op Because i'm your father :P alé dat denk ik toch dat hij ooit gaat zeggen ik voel het aan mijn water :P
loop nog paar afleveringen achter zit nu op S01E06

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 16:43:52 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 16:46:51 #4
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135107197
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

is dat niet typisch iets van amerikaanse oftewel steken ze teveel actie in het eerste seizoen of anders is het retetraag. dat ze elke keer achter een criminal gaan is niet meer dan normaal ze moeten trouwens de blacklist afgaan. maar hetzelfde gebeurd met andere series met FBI agenten dat ze iedere keer een andere case hebben. het is nieuw en is altijd wennen aan nieuwe acteurs. ik wacht nog steeds op Because i'm your father :P alé dat denk ik toch dat hij ooit gaat zeggen ik voel het aan mijn water :P
loop nog paar afleveringen achter zit nu op S01E06
Het is steeds dat ze kleine feitjes leren en dat opvolgen. En dat steeds weer. Het is iedere keer weer hetzelfde, zonder enige ontwikkeling. Je kan makkelijk een aflevering overslaan en verwisselen en totaal niet in de war raken. Er zit geen ontwikkeling in de serie, en geen van de characters ontwikkelt zich.

En tussen door zien we geen toffe actie, zeer goedkope effecten wanneer ze die gebruiken, en geen interessante dialogen. Ik ken geen enkele politieserie die zo simpel en saai in elkaar zit. Ik heb het eerste seizoen ook in zijn geheel op mijn mediaspeler staan, maar al een week of twee ongeveer. Normaal gesproken kijk ik elke avond wel twee afleveringen. Maar The Blacklist heeft me daar niet echt toe uitgenodigd (moet nog twee afleveringen). Als ik het iedere week had moeten kijken, was ik ermee gestopt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 januari 2014 @ 16:54:43 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_135107471
Waarom moet er een twist in een politieserie zitten? Die anderen zijn toch even voorspelbaar, die sturen je 35 minuten in één richting om in de laatste 5 minuten toch te ontdekken dat het een ander is. En je weet steeds perfect wie de plotse dader blijkt te zijn, die ene semi-bekende acteur die ze hebben ondervraagd en totaal niet verdacht leek.

Ik heb het dan over generieke reeksen zoals Bones, Castle, The Mentalist, NCIS, CSI, Blue Bloods, etc... niet over het The Wire of The Shield of zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:11:13 #6
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_135108051
Wanneer komt Rectify terug?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_135108293
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is steeds dat ze kleine feitjes leren en dat opvolgen. En dat steeds weer. Het is iedere keer weer hetzelfde, zonder enige ontwikkeling. Je kan makkelijk een aflevering overslaan en verwisselen en totaal niet in de war raken. Er zit geen ontwikkeling in de serie, en geen van de characters ontwikkelt zich.

En tussen door zien we geen toffe actie, zeer goedkope effecten wanneer ze die gebruiken, en geen interessante dialogen. Ik ken geen enkele politieserie die zo simpel en saai in elkaar zit. Ik heb het eerste seizoen ook in zijn geheel op mijn mediaspeler staan, maar al een week of twee ongeveer. Normaal gesproken kijk ik elke avond wel twee afleveringen. Maar The Blacklist heeft me daar niet echt toe uitgenodigd (moet nog twee afleveringen). Als ik het iedere week had moeten kijken, was ik ermee gestopt.
als ik breaking bad had moeten beoordelen na 8 afleveringen had ik ook gezegd da's saaie boel er gebeurd niks drama is niks voor mij maar ben toch blij dat ik het heb uitgekeken.
en ook als ik het niks had gevonden dan zou ik me toch verplicht voelen om het uit te kijken dan pas kan je een serie terecht helemaal afbreken. eerste seizoen van dexter was trouwens ook niet het beste seizoen.
dus kwestie van afwachten en hopen dat het veranderd en zo niet sickbeard gewoon zijn werk laten doen en serie gewoon per seizoen kijken ipv per week een aflevering zo doe ik het ook voor series dat nu niet zo interessant zijn. probleem als je al de goeie series al hebt gezien die complete zijn kom je vanzelf wel in een in gat dat je niet weet wat kijken vooral het moment tussen series dan heb ik keiveel series maar weet ik niet juist aan welke ik moet beginnen of soms ben je gewoon niet in de mood voor iets te kijken van een bepaald genre. veel mensen zeggen ah kutserie maar blijven toch kijken :P toch beter dan GTST ofzo haha(nog nooit gekeken want belg) echt waar belgische series zijn echt zo plat geacteerd dat je dan eender wat zou kijken.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:27:12 #8
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135108734
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef redboyke het volgende:

als ik breaking bad had moeten beoordelen na 8 afleveringen had ik ook gezegd da's saaie boel er gebeurd niks drama is niks voor mij maar ben toch blij dat ik het heb uitgekeken.
en ook als ik het niks had gevonden dan zou ik me toch verplicht voelen om het uit te kijken dan pas kan je een serie terecht helemaal afbreken. eerste seizoen van dexter was trouwens ook niet het beste seizoen.
Over BB en Dexter ben ik het totaal met je oneens. Vond het beiden meteen topseries en de dynamiek was ontzettend veel hoger dan bij The Blacklist. Persoonlijk kijk ik meestal alles af, tenzij het echt matig is. Maar er zit natuurlijk ook een stukje aan persoonlijke voorkeur aan dat van belang is in deze (al zullen een hoop mensen het met je oneens zijn over Dexter en BB).

quote:
ah kutserie maar blijven toch kijken
Tsja, dat zijn Revolution en Falling Skies dus voor mij. Kutseries, maar toch blijft men het kijken.
quote:
toch beter dan GTST ofzo haha(nog nooit gekeken want belg) echt waar belgische series zijn echt zo plat geacteerd dat je dan eender wat zou kijken.
Dat is in Nederland niet veel beter. Eigenlijk is het met de jaren erger geworden omdat je nu van die series hebt die zichzelf ontzettend serieus nemen en men denkt dat het theateracteren dat de laatste jaren een trend is, gelijk staat aan goed acteren.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 januari 2014 @ 17:29:46 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_135108856
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef redboyke het volgende:
belgische series zijn echt zo plat geacteerd dat je dan eender wat zou kijken.
Er zijn genoeg Belgische series waar goed wordt geacteerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_135108861
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt Rectify terug?
Is dat nou een goede serie? Ik heb de eerste twee-drie afleveringen gezien, maar de serie kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn. :)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:39:29 #11
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_135109265
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Is dat nou een goede serie? Ik heb de eerste twee-drie afleveringen gezien, maar de serie kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn. :)
Vond ik wel. Is wel een type serie die je moet liggen, denk ik.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_135110013
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt Rectify terug?
Nog niet bekend gemaakt volgens mij, maar wat mij betreft zo snel mogelijk!
Net zoals dat ook Banshee en The Americans mij niet snel genoeg kunnen beginnen. Succesvol jaar op gebied van nieuwe series was 2013..
pi_135110675
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef Kenju het volgende:

[..]

Over BB en Dexter ben ik het totaal met je oneens. Vond het beiden meteen topseries en de dynamiek was ontzettend veel hoger dan bij The Blacklist. Persoonlijk kijk ik meestal alles af, tenzij het echt matig is. Maar er zit natuurlijk ook een stukje aan persoonlijke voorkeur aan dat van belang is in deze (al zullen een hoop mensen het met je oneens zijn over Dexter en BB).

[..]

Tsja, dat zijn Revolution en Falling Skies dus voor mij. Kutseries, maar toch blijft men het kijken.

[..]

Dat is in Nederland niet veel beter. Eigenlijk is het met de jaren erger geworden omdat je nu van die series hebt die zichzelf ontzettend serieus nemen en men denkt dat het theateracteren dat de laatste jaren een trend is, gelijk staat aan goed acteren.
ik vond breaking bad goed en dexter vond ik goed tot ik het einde zag en was ik teleurgesteld
iedereen die dexter heeft gekeken die vind ook dat season 1 niet het beste was. dat was het seizoen met dokes(suprise motherfucker) maar geef toe je was ook niet verkocht na de eerste aflevering waar ie word afgetrokken ik was iemand aan het overtuigen om breaking bad te kijken en dan word ie afgetrokken en dan zit je met z'n 2 zo ongemakkelijk naar het scherm te kijken van fuck stop met die shit :P bij mijn moeder duurde het ook 8 afleveringen voor dat ze het boeiend begon te vinden. en zij kijkt alleen maar spaanse novelas en actie. heb haar ook lang moeten overtuigen voor breaking bad te kijken

revolution en falling skies nog niet gekeken maar heb ze wel. ben zo iemand die alles wat die tegenkomt toevoegd op sickbeard :') en intelligence staat er al hele lange tijd op dus ben er echt benieuwd naar.
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Belgische series waar goed wordt geacteerd.
ik heb alleen matroesjka's, vermist en zone stad
matroesjka's vond ik wel ok gaat over vrouwenhandel enzo
vermist heb ik voor mijn moeder en zone stad ook
maar belgische series zijn even moeilijk te downloaden als spaanse novela's
als je een belgische serie naast een amerikaanse zet dan merk je gewoon dat het op niks trekt
zeker dat 'algemeen nederlands' wekt ergenis want bijna niemand praat zo in het echt.
da's zelfde of al die amerikanen zouden ineens brits spreken ofzo zo deftig engels zonder accent of niks
belgische series nee niks voor mij.
het eilandje ofzo dat is iets als the office denk ik.
geef toe da's toch saai?
pi_135112027
Het Eiland niks aan vinden. :D
Dat is één van de beste comedy series die gemaakt is in het Nederlandse taalgebied.

Daarnaast zijn er prima Belgische series, zoals Matroesjka's, De Ronde, Salamander, In de Gloria.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:25:41 #15
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_135114012
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef redboyke het volgende:
als je een belgische serie naast een amerikaanse zet dan merk je gewoon dat het op niks trekt
zeker dat 'algemeen nederlands' wekt ergenis want bijna niemand praat zo in het echt.
da's zelfde of al die amerikanen zouden ineens brits spreken ofzo zo deftig engels zonder accent of niks
belgische series nee niks voor mij.
het eilandje ofzo dat is iets als the office denk ik.
geef toe da's toch saai?
Niets mis met Clan, Quiz Me Quick, Van Vlees en Bloed en dergelijke. Zelfs bij Vermist, Zone Stad of Aspe is het acteerwerk doorgaans van een normaal niveau. Alleen de figuranten zijn geregeld bedenkelijk. Daar weet je gewoon dat de hele familie voor de TV hangt omdat tante Marleen die week even "Help, help, die dief heeft mijn handtas!" mag roepen.

Ontopic kijk ik eigenlijk alleen uit naar True Detective.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:43:44 #16
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135115069
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Niets mis met Clan, Quiz Me Quick, Van Vlees en Bloed en dergelijke. Zelfs bij Vermist, Zone Stad of Aspe is het acteerwerk doorgaans van een normaal niveau. Alleen de figuranten zijn geregeld bedenkelijk. Daar weet je gewoon dat de hele familie voor de TV hangt omdat tante Marleen die week even "Help, help, die dief heeft mijn handtas!" mag roepen.

Ontopic kijk ik eigenlijk alleen uit naar True Detective.
True Detective word sowieso een topper, tot nu to 3 tienen bij Metacritic. Verder denk ik dat Helix ook goed gaat worden en ik hoop dat Black Sails, die andere piratenserie en Crisis goed gaan worden.

Welke van de volgende drie is het beste (heb ik nog niet gezien) Falling Skies, Revolution of Defiance?
Feyenoord!
  zondag 5 januari 2014 @ 19:45:32 #17
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135115170
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Nog niet bekend gemaakt volgens mij, maar wat mij betreft zo snel mogelijk!
Net zoals dat ook Banshee en The Americans mij niet snel genoeg kunnen beginnen. Succesvol jaar op gebied van nieuwe series was 2013..
Echt wel. En je vergeet nog House of Cards, Viking en Ray Donovan.
Feyenoord!
  zondag 5 januari 2014 @ 20:28:23 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_135117500
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Japie77 het volgende:
Welke van de volgende drie is het beste (heb ik nog niet gezien) Falling Skies, Revolution of Defiance?
Ik ken alleen de eerste 2, maar ik vind dat Continuum (dat toch in dezelfde hoek zit) dan eerder een aanrader is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:30:01 #19
192683 AMDB
Visionair.
pi_135117591
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Japie77 het volgende:

Welke van de volgende drie is het beste (heb ik nog niet gezien) Falling Skies, Revolution of Defiance?
Falling Skies m.i. Revolution en Defiance zijn echt troep.
pi_135117938
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef AMDB het volgende:

[..]

Falling Skies m.i. Revolution en Defiance zijn echt troep.
Die laatste 2 mee eens, al heb ik over Falling Skies ook niet de beste verhalen gehoord. Ik zou ze persoonlijk alle 3 vermijden
  zondag 5 januari 2014 @ 20:39:35 #21
192683 AMDB
Visionair.
pi_135118182
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:35 schreef Sautor het volgende:

[..]

Die laatste 2 mee eens, al heb ik over Falling Skies ook niet de beste verhalen gehoord. Ik zou ze persoonlijk alle 3 vermijden
Ik vind Falling Skies goed vermaak. Revolution is een te Amerikaanse mooie mensen serie, Defiance heeft het gewoon net niet. Falling Skies heeft een interessant doorlopend verhaal, en beperkt aantal episodes per seizoen. Doet de serie veel goed ten opzichte van de rest. Als je van post-apocalyptisch houdt dan is het momenteel op The Walking Dead na de beste keuze m.i.
pi_135118458
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik vind Falling Skies goed vermaak. Revolution is een te Amerikaanse mooie mensen serie, Defiance heeft het gewoon net niet. Falling Skies heeft een interessant doorlopend verhaal, en beperkt aantal episodes per seizoen. Doet de serie veel goed ten opzichte van de rest. Als je van post-apocalyptisch houdt dan is het momenteel op The Walking Dead na de beste keuze m.i.
Revolution was prima vermaak voor een verplichte vakantie, maar heel hoogstaand was / is het niet inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_135119007
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Echt wel. En je vergeet nog House of Cards, Viking en Ray Donovan.
House of Cards ook inderdaad. Vikings vond ik vermakelijk maar toch een categorie onder de genoemde series, verhaal is daarvoor te weinig diepgaand. Ray Donovan nog niet gezien.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:57:50 #24
192683 AMDB
Visionair.
pi_135119447
Ik zag laatst ergens voorbij komen dat Vikings één van de meest gedownloade series was afgelopen jaar, heb zelf echter maar 2 of 3 episodes volgehouden. Nog een aanrader of niet?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:24 #25
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135127140
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik ken alleen de eerste 2, maar ik vind dat Continuum (dat toch in dezelfde hoek zit) dan eerder een aanrader is.
Nee Continuum is toch geen doorlopend verhaal?

Ik denk dat ik dan toch voor Falling Skies ga en Defiance schijnt trouwens wel steeds beter te worden.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')