abonnement Unibet Coolblue
pi_135062831

Welkom in het Groningen topic, die als sinds juni 2006 bestaat op het forum van Fok! Hier komen
Groningers bij elkaar om te kletsen, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren.
Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, gezellig en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!

FOKicon.jpg
iIPkY.gif Pauly.jpg oj.jpg danica.jpg artoflove.jpg ik.jpeg psm753.jpg
IL96.gif avatar.jpg t8vthc_th.gif leleava.gif avak.jpg luciano3.png 82jnhwm.gif jurkje.gif abc.jpg
gras.jpg Duikertje%202.png Gitaarmannetje2.gif robb.png slorkfok.gif nice2.gif bb1.jpg World.png tulp.jpg
pijl.png kerol5.gif grologo.JPG nn.jpg avatar-hubert.gif wilier.jpg fok_priest.jpg Metallica_2006.gifdraccavv.png
suFny.gifrobfruithof.gif

join the club!


Topicreeks: Groningen mag ook een eigen topic
Oog TV (Omroep Organisatie Groningen)
STADJERSTV
Beno's Stad - Videoarchief

Officiële links:
Groningen.nl
FC Groningen.nl
Gemeente Groningen

Overige links:
Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's


Muzikale toevoegingen ♫
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde temperatuur komende 48uur


Locaties in Groningen

[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]



De OP

[ Bericht 0% gewijzigd door Trinitrobenzeen op 04-01-2014 14:01:21 ]
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135062854
Pfft.... :')
Redacted
pi_135062866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Doe ik ook , ik hou er een geest van creativiteit en een hoop leuke hobby's aan :D . Een meid komt vanzelf wel. Daar maak ik me eens per maand eens een keer druk over. zo niet dan niet :9
Maar je bent welkom om te helpen verhuizen als je tijd hebt :D ?
Ik probeer me het afgelopen half uur al aan te zetten om te studeren, dus daar gaat al mijn tijd aan op, en ofcourse Fok!ken. (ja ik typ het lekker op de manier waarop ik wil)
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135062885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Ik probeer me het afgelopen half uur al aan te zetten om te studeren, dus daar gaat al mijn tijd aan op, en ofcourse Fok!ken. (ja ik typ het lekker op de manier waarop ik wil)
Ah succes met studeren, ik verhuis morgen pas. Kan je vandaag lekker studeren en morgen helpen ? 3 uurtjes maar max :D 9 uur sochtends bij het damsterdiep :Y
Redacted
pi_135062918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ah succes met studeren, ik verhuis morgen pas. Kan je vandaag lekker studeren en morgen helpen ? 3 uurtjes maar max :D 9 uur sochtends bij het damsterdiep :Y
'3 uurtjes maar max', 9 uur sochtends? Van welke pot ben jij gerukt? :{ :s)
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135062935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

'3 uurtjes maar max', 9 uur sochtends? Van welke pot ben jij gerukt? :{ :s)
Nou , een die denkt dat ik de rest van de dag kan inruimen etc... ik verhuis van hoogezand naar Groningen en zoek sterke aardige mensen .

Wierrook aan doen , kamer opruimen , alle verf kranten etc weghalen. :* Inruimen van bureau opstellen van alle dingen.
Redacted
pi_135062980
huur een verhuiswagen? als je geluk hebt brengen ze alles ook nog eens naar binnen
pi_135062989
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
huur een verhuiswagen? als je geluk hebt brengen ze alles ook nog eens naar binnen
Jij betaalt? :D
Redacted
pi_135062999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Jij betaalt? :D
dat is wat, 50 euro per uur? :')
pi_135063011
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

dat is wat, 50 euro per uur? :')
Dat is veel geld, kan je ook een tattoo van betalen :7
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135063017
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

dat is wat, 50 euro per uur? :')
ik heb een verhuis service aan huis :) een grote wagen. :9 Dus maak je niet druk. Ik weet hoe ik het moet regelen :Y Een grote station car met veel laadruimte (verlengde wagen ) Soort van busje idee.
Redacted
pi_135063044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Dat is veel geld, kan je ook een tattoo van betalen :7
tattoo is meestal 90-120 euro per uur maar dat terzijde
als er geen andere optie is zal je wel een verhuiswagen moeten huren.
pi_135063088
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

tattoo is meestal 90-120 euro per uur maar dat terzijde
als er geen andere optie is zal je wel een verhuiswagen moeten huren.
Er is een andere optie. welk me 50 euro bespaart en mogelijk alleen maar 10 euro aan benzine kosten . En me 3 uur max kost.
Redacted
pi_135063094
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

tattoo is meestal 90-120 euro per uur maar dat terzijde
als er geen andere optie is zal je wel een verhuiswagen moeten huren.
Mja ik doelde meer op dat je minimaal 50¤ kwijt bent. Overigens hoop ik dat die van mij niet enorm veel duurder zal zijn. Wat gok jij met je expertise op dat gebied?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135063124
Nah , dromenvangertje houd van mieren neuken, ze is een klein beetje in haar doen. Ik mag niet speculeren want dan maak ik aannames. Het kan met een bepaalde periode te maken hebben in een bepaalde cyclus.
Redacted
pi_135063179
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Nah , dromenvangertje houd van mieren neuken, ze is een klein beetje in haar doen. Ik mag niet speculeren want dan maak ik aannames. Het kan met een bepaalde periode te maken hebben in een bepaalde cyclus.
Toch maar even hoofdletters en interpunctie toegevoegd?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135063210
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Mja ik doelde meer op dat je minimaal 50¤ kwijt bent. Overigens hoop ik dat die van mij niet enorm veel duurder zal zijn. Wat gok jij met je expertise op dat gebied?
Hmm, meeste artists rekenen een uurbedrag. Je doet een aanbetaling om je afspraak te bevestigen ( smoothsailing is dit 20 en bij datonk 50 ) die wordt verrekend met het eindbedrag.
Dat van jou is wel in een uur klaar dus je kan rekenen op ongeveer 80-100 euro. Niet veel meer en niet veel minder.
pi_135063211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Toch maar even hoofdletters en interpunctie toegevoegd?
Onder andere en zins opbouw verbeterd.
Redacted
pi_135063233
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Hmm, meeste artists rekenen een uurbedrag. Je doet een aanbetaling om je afspraak te bevestigen ( smoothsailing is dit 20 en bij datonk 50 ) die wordt verrekend met het eindbedrag.
Dat van jou is wel in een uur klaar dus je kan rekenen op ongeveer 80-100 euro. Niet veel meer en niet veel minder.
Poeh duur grapje voor drie woorden. Maja, is het wel waard.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135063249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Toch maar even hoofdletters en interpunctie toegevoegd?
nu nog juiste spelling en dan komt ie al een heel eind
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Nah , dromenvangertje houd van mieren neuken, ze is een klein beetje in haar doen. Ik mag niet speculeren want dan maak ik aannames. Het kan met een bepaalde periode te maken hebben in een bepaalde cyclus.
doe eens niet :') je weet helemaal niks van mij en het feit dat je dit uit mijn posts op een forum haalt zegt meer over jou dan over mij
pi_135063269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Poeh duur grapje voor drie woorden. Maja, is het wel waard.
Komt omdat het uurbedrag dus zoveel is. Als je een artist goed kent kan hij je matsen maar in de meeste gevallen wordt er vast gehouden aan het uurbedrag.
pi_135063285
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nu nog juiste spelling en dan komt ie al een heel eind

[..]

doe eens niet :') je weet helemaal niks van mij en het feit dat je dit uit mijn posts op een forum haalt zegt meer over mij dan over jou
Het feit dat je erop reageert en dermate geïrriteerd van raakt zegt meer over jou dan mij. Ik klier je maar joh! Vat het niet zo persoonlijk op . Ik klier iedereen.
Redacted
pi_135063290
wow wat een fout in mijn post :') fix'd
pi_135063309
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Komt omdat het uurbedrag dus zoveel is. Als je een artist goed kent kan hij je matsen maar in de meeste gevallen wordt er vast gehouden aan het uurbedrag.
Zijn ze echt rond een uur bezig met drie woorden van in totaal 8 cm? o.0
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135063338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Zijn ze echt rond een uur bezig met drie woorden van in totaal 8 cm? o.0
Nope, 20min. Met een halfuurtje ben je er weer weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')