abonnement Unibet Coolblue
pi_135202104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Bob_lorr het volgende:
Hello guys, Sorry for delay on new project due to many many ideas are strom in my head. So there will be a big big change in my new project. I dont know where to start...

As I plan to start this project together with everyone from the first page of my sketch book,
first I plan to start it on facebook, but lot of my friends said that it is risky due to lack of copyright protection in social media...

So I think I'll start it here in a neighborhood with lot of friends.

all opinions,comments and everythings about my project are welcome :)
I don't have that much input just take a long inseam so Dutch people can wear it too, and get the inches right on the inseam _O-
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135203691
Maybe a tapered/slim fit because most of the jeans with a lot of slub seem to be repro jeans with a pretty big leg opening.
I think if you make a fitted pair of jeans with slub denim you would attract more people

[ Bericht 3% gewijzigd door Atta-boy op 07-01-2014 22:38:57 ]
Faka G
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:30:01 #53
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_135208179
Girls jeans!
Haha, no just kidding (I'm on a no-buy anyway). Just want to say I think it's going to be a nice project with these denim lovers over here :D
吴 曼 迪
pi_135210337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Atta-boy het volgende:
Maybe a tapered/slim fit because most of the jeans with a lot of slub seem to be repro jeans with a pretty big inseam.
I think if you make a fitted pair of jeans with slub denim you would attract more people
Amen.
pi_135211043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Atta-boy het volgende:
Maybe a tapered/slim fit because most of the jeans with a lot of slub seem to be repro jeans with a pretty big inseam.
I think if you make a fitted pair of jeans with slub denim you would attract more people
You mean waist?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:19:04 #56
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135211329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef Bob_lorr het volgende:
Hello guys, Sorry for delay on new project due to many many ideas are strom in my head. So there will be a big big change in my new project. I dont know where to start...

As I plan to start this project together with everyone from the first page of my sketch book,
first I plan to start it on facebook, but lot of my friends said that it is risky due to lack of copyright protection in social media...

So I think I'll start it here in a neighborhood with lot of friends.

all opinions,comments and everythings about my project are welcome :)
Loose tapered fit with, as said, a long inseam.
pi_135212909
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

You mean waist?
Moest leg opening zijn :9
@smurf: zo zijn sugarcanes, sda en oni's ed toch allemaal al?
Of het moet een fikse taper hebben
Faka G
pi_135213060
+1 for Smurf.

I would love to see a loose tapered fit. Long inseam is always good, 35 will do I think.

Thick leather patch and for the rest keep it simple. Maybe a different color for the inseam (green, purple, gold) so that you have a distinct pair.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:50:21 #59
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135213717
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Moest leg opening zijn :9
@smurf: zo zijn sugarcanes, sda en oni's ed toch allemaal al?
Of het moet een fikse taper hebben
Ik bedoel echt een taper naar 7" leg opening. Beetje ALD Princeton style, maar dan iets minder carrot (Princeton = 6,5" ofzo). Heb vorige week een Scotch & Soda chino loose tapered gescoord, die fit is ace (op de enorme rise na, maar goed, dat went wel).
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef T_Fuff het volgende:
I would love to see a loose tapered fit. Long inseam is always good, 35 will do I think.

Thick leather patch and for the rest keep it simple. Maybe a different color for the inseam (green, purple, gold) so that you have a distinct pair.
+2 :)
pi_135214313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef T_Fuff het volgende:
+1 for Smurf.

I would love to see a loose tapered fit. Long inseam is always good, 35 will do I think.

Thick leather patch and for the rest keep it simple. Maybe a different color for the inseam (green, purple, gold) so that you have a distinct pair.
35 is not that long.

Mijn nieuwe broek heeft dus maar een inseam van 34 inches in plaats van de 38.5 zoals aangegeven staat bij blueowl en rakuten..

http://www.blueowl.us/pro(...)-denim-model-jb0201/
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135214878
Dat is wel echt weird, heeft je moeder hem op dezelfde manier opgemeten?
Ik weet iig dat de inseam op mijn jb die unsub nu heeft echt lang was, stuk langer als mijn oldblue die unsanforized 36 was.

Maar idd 35 is kleiner als normaal, met wat krimp hou je maar 33 over
Faka G
pi_135215629
Personally I think that the Aviator fit is pretty ace. Not much has to be changed about that.

Maybe a hank dyed natural indigo? Combine that with a slubby denim and you should have something cool. Of course it wouldn't fade much, but then, you won't have to worry about washing it either.
pi_135215943
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is wel echt weird, heeft je moeder hem op dezelfde manier opgemeten?
Ik weet iig dat de inseam op mijn jb die unsub nu heeft echt lang was, stuk langer als mijn oldblue die unsanforized 36 was.

Maar idd 35 is kleiner als normaal, met wat krimp hou je maar 33 over
Nouja ik heb haar de guide van blueowl gestuurd dus ik denk het wel. Maar deze broek is als het goed is sanforized dus veel krimpen doet ie niet. Ik baal er gewoon van omdat ik hem nu met hoog water moet dragen en ik had ze juist gekocht omdat ze zo lang waren.

Vraag me af wat ik moet doen als ze echt 34" ipv 38.5" zijn. Klagen bij de verkoper op rakuten?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135225045
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

35 is not that long.

Mijn nieuwe broek heeft dus maar een inseam van 34 inches in plaats van de 38.5 zoals aangegeven staat bij blueowl en rakuten..

http://www.blueowl.us/pro(...)-denim-model-jb0201/

Tenzij je 2+ meter bent moet je met 35 prima uit de voeten kunnen, tenzij je echt absurde romp-benen verhouding hebt... Stacken zal moeilijk gaan, maar dat lijkt me een beetje raar bij die lengte.

Wel verrot zeg dat hij niet de beloofde lengte heeft. Ik hoop voor je dat er een meetfoutje is gemaakt en dat hij wel langer is. Anders klacht indienen en indien (te) hoog water verkopen via FOK o.i.d.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135225459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Tenzij je 2+ meter bent moet je met 35 prima uit de voeten kunnen, tenzij je echt absurde romp-benen verhouding hebt... Stacken zal moeilijk gaan, maar dat lijkt me een beetje raar bij die lengte.

Wel verrot zeg dat hij niet de beloofde lengte heeft. Ik hoop voor je dat er een meetfoutje is gemaakt en dat hij wel langer is. Anders klacht indienen en indien (te) hoog water verkopen via FOK o.i.d.
Ik ben twee meter en wil graag mijn broek ook mijn broek omslaan, met 35" kan het misschien net zonder hoog water te krijgen.

Ik denk dat ik wel een klacht in ga dienen, maar ja vraag me af wat ik dan voor broek moet gaan kopen voor 100 euro (als ik die broek kan verkopen voor 90 oid).
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135225505
Misschien eerst even passen ipv jezelf allemaal angsten aanpraten.

Komt vast goed.
pi_135225532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef JetLife het volgende:
Misschien eerst even passen ipv jezelf allemaal angsten aanpraten.

Komt vast goed.
Misschien moet ik dat maar doen O+

Vanmiddag zal ik het weten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135226313
Na betast te zijn door Sanjay wil ik de rest ook mee laten genieten. Er zit nu rond de 9 maanden wear in mn ALD Princeton en hij is 1 keer gesoaked. Van de week maar eens een tweede geven want er komt een naar luchtje vanaf.








Ga ook maar eens rondkijken voor iets nieuws. Vind deze fit wel lekker alleen zit de broek nu wel weer iets te wijd naar mijn smaak.
pi_135232204
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef megamandy het volgende:
Girls jeans!
Haha, no just kidding (I'm on a no-buy anyway). Just want to say I think it's going to be a nice project with these denim lovers over here :D
+1 We need more girls in rawrrrr denim :9 :*

1 Jeans for girls/ 1 for the big thigh squatters / 1 same fit as the sugarcane denimasa with awesome fabric as natural dyed or slubby :D Awesome DenimaXfok patch :P

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Pauller het volgende:
Na betast te zijn door Sanjay wil ik de rest ook mee laten genieten. Er zit nu rond de 9 maanden wear in mn ALD Princeton en hij is 1 keer gesoaked. Van de week maar eens een tweede geven want er komt een naar luchtje vanaf.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ga ook maar eens rondkijken voor iets nieuws. Vind deze fit wel lekker alleen zit de broek nu wel weer iets te wijd naar mijn smaak.
Gaat lekker, alhoewel ik geen ALD liefhebber ben :) Heb je al wat op het oog?
We fear that which we cannot see
pi_135232441
Ik vond ALD altijd een beetje een lame merk, totdat ik 24/7 mijn ALD jacket aan ging doen :+ ben er toch wel van gaan houden
Faka G
pi_135232575
Toen voor ¤70 opgepikt bij Fashionblablabla.nl of zoiets. Moet morgen naar Amsterdam, misschien nog ff langs TdN om eens te kijken.
pi_135232699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Pauller het volgende:
Na betast te zijn door Sanjay wil ik de rest ook mee laten genieten. Er zit nu rond de 9 maanden wear in mn ALD Princeton en hij is 1 keer gesoaked. Van de week maar eens een tweede geven want er komt een naar luchtje vanaf.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ga ook maar eens rondkijken voor iets nieuws. Vind deze fit wel lekker alleen zit de broek nu wel weer iets te wijd naar mijn smaak.
Ziet er goed uit hoor.
Wat ik jammer vind van die princeton is de dubbele inseam en de coinpocket, vind de kleur heel gaaf op ALD's, backpockets houd ik ook wel van, alhoewel hidden rivets niet hadden misstaan.

Gaat zo verder :)

@DE
2 meter dus, dan is het inderdaad wat twijfelachtig om een goede cuff te nemen bij 35". Ik hoop dat er met die JB dan een minicuff voor je in zit !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135232906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Pauller het volgende:
Toen voor ¤70 opgepikt bij Fashionblablabla.nl of zoiets. Moet morgen naar Amsterdam, misschien nog ff langs TdN om eens te kijken.
Die weet ik idd nog, waren een tijdje terug super goede sales van.
Had toen een keer met t_fuff 100.000 broeken gekocht in Den Haag. Ook die denim jacket die ik nu steeds draag voor ¤25 in plaats 250 :D
Faka G
pi_135233408
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Die weet ik idd nog, waren een tijdje terug super goede sales van.
Had toen een keer met t_fuff 100.000 broeken gekocht in Den Haag. Ook die denim jacket die ik nu steeds draag voor ¤25 in plaats 250 :D
Heb er toen ook gelijk 2 besteld.
pi_135233955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ziet er goed uit hoor.
Wat ik jammer vind van die princeton is de dubbele inseam en de coinpocket, vind de kleur heel gaaf op ALD's, backpockets houd ik ook wel van, alhoewel hidden rivets niet hadden misstaan.

Gaat zo verder :)

@DE
2 meter dus, dan is het inderdaad wat twijfelachtig om een goede cuff te nemen bij 35". Ik hoop dat er met die JB dan een minicuff voor je in zit !
Over drie kwartier weet ik het :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')