abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:12:00 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_134987062
Weet iemand of deze game leuk is? Ik heb begrepen dat hij erg ingewikkeld is.

Maar ik wil eens een goeie strategie game spelen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  PR/Manusje van alles donderdag 2 januari 2014 @ 16:24:21 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_134987517
Hij is erg ingewikkeld maar zeker de moeite waard om te spelen!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_134987590
ja, is leuk, mits je er de tijd voor neemt om het spel te begrijpen. Het is ook goed voor je geografische kennis. Nadruk ligt minder op directe gevechten en grafische pracht, zoals total war, maar meer op diplomatie.
pi_134987665
Ik vind t nog altijd briljant. Maar tis wel zoiets wat je met vrienden moet spelen vind ik :P singpleplayer is, mehh..
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  woensdag 28 december 2016 @ 08:37:58 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167664879
Speelt iemand dit? Ik als total war speler dacht - dit moet ik hebben! En ik vind het nu (20 uur later) super gaaf maar damn die learning curve is wel even wat anders.

Waar ik vooral tegen aan loop is income, heeft iemand tips hoe ik dit geleidelijk vermeerder? (vanaf 1444 of waar je ook start)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167665160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
Speelt iemand dit? Ik als total war speler dacht - dit moet ik hebben! En ik vind het nu (20 uur later) super gaaf maar damn die learning curve is wel even wat anders.

Waar ik vooral tegen aan loop is income, heeft iemand tips hoe ik dit geleidelijk vermeerder? (vanaf 1444 of waar je ook start)
Heb het al een jaartje niet meer gespeeld, was echt verslaafd aan het raken dus had een cooling down nodig.

Wat ik altijd deed, begon met castilië, was eerst productie omhoog, dus met een bepaald gebouw. En daarna overal tax gebouwen. En daarna handelsgebouwen. En dan koloniseren en het geld loopt binnen. Sorry ben de namen van die gebouwen vergeten.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:09:59 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167665231
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:05 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Heb het al een jaartje niet meer gespeeld, was echt verslaafd aan het raken dus had een cooling down nodig.

Wat ik altijd deed, begon met castilië, was eerst productie omhoog, dus met een bepaald gebouw. En daarna overal tax gebouwen. En daarna handelsgebouwen. En dan koloniseren en het geld loopt binnen. Sorry ben de namen van die gebouwen vergeten.
Ah maar voor dat je in het begin kan bouwen moet je eerst wat van die technologieen ontwikkelen, daar moet ik mijn punten dus voor bewaren?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167666104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
Speelt iemand dit? Ik als total war speler dacht - dit moet ik hebben! En ik vind het nu (20 uur later) super gaaf maar damn die learning curve is wel even wat anders.

Waar ik vooral tegen aan loop is income, heeft iemand tips hoe ik dit geleidelijk vermeerder? (vanaf 1444 of waar je ook start)
Wat ik altijd het eerste doe is mijn forts deleten. Je kan ook de maintenance uitzetten, dat scheelt 50%. Ook gelijk de maintenance van je leger/navy zo laag mogelijk zetten. Je kan geld vragen aan je burgers eens in de 10 jaar, wel doen als ze een beetje invloed hebben (meer dan 50). En dan vanaf admin 4 nadat je wat gespaard hebt in je provincies met de hoogste tax inkomsten temples/churches plaatsen voor meer income.
pi_167666192
Ik heb meer dan 1000 uur in deze fantastische game _O_
  woensdag 28 december 2016 @ 10:24:10 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167666408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat ik altijd het eerste doe is mijn forts deleten. Je kan ook de maintenance uitzetten, dat scheelt 50%. Ook gelijk de maintenance van je leger/navy zo laag mogelijk zetten. Je kan geld vragen aan je burgers eens in de 10 jaar, wel doen als ze een beetje invloed hebben (meer dan 50). En dan vanaf admin 4 nadat je wat gespaard hebt in je provincies met de hoogste tax inkomsten temples/churches plaatsen voor meer income.
Ja ik merk steeds meer mechanics dat ik denk van: Oh dat zit er ook nog in.
Als een total war speler dacht ik: meer provincies. Maar die moet je dan weer state maken en core, dat kost dan weer van die monarch points waardoor je weer geen research kan doen :P De tering.

Ik denk dat ik mijn eerste playthrough gewoon lekker door moet blijven spelen en alles vinden in plaats van steeds opnieuw te beginnen.
Zo had ik pas na een paar jaar door dat mijn manpower kapot ging omdat ik mijn 2 eenheden in 1 provincie stopte...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167666652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja ik merk steeds meer mechanics dat ik denk van: Oh dat zit er ook nog in.
Als een total war speler dacht ik: meer provincies. Maar die moet je dan weer state maken en core, dat kost dan weer van die monarch points waardoor je weer geen research kan doen :P De tering.

Ik denk dat ik mijn eerste playthrough gewoon lekker door moet blijven spelen en alles vinden in plaats van steeds opnieuw te beginnen.
Zo had ik pas na een paar jaar door dat mijn manpower kapot ging omdat ik mijn 2 eenheden in 1 provincie stopte...
En je leger weer aanvullen met nieuwe recruits kost klauwen met geld. Als ik jou was zou ik met de Ottomannen beginnen. Het is leuk om je gratis cores op te halen in het begin en je kan snel uitbreiden. Ook geen problemen met geld.
  woensdag 28 december 2016 @ 10:49:31 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167667108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En je leger weer aanvullen met nieuwe recruits kost klauwen met geld. Als ik jou was zou ik met de Ottomannen beginnen. Het is leuk om je gratis cores op te halen in het begin en je kan snel uitbreiden. Ook geen problemen met geld.
Na 20x opnieuw met engeland heb ik het begin vrij goed onder de knieeen :P Ik ben nu vooral aan het kijken hoe het zit met geld enzo :) en koloniseren.
Maar ja wellicht is een makkelijkere natie toch wat simpeler.;
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167667165
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:49 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Na 20x opnieuw met engeland heb ik het begin vrij goed onder de knieeen :P Ik ben nu vooral aan het kijken hoe het zit met geld enzo :) en koloniseren.
Maar ja wellicht is een makkelijkere natie toch wat simpeler.;
Als je wil koloniseren dan moet je gewoon voor Portugal gaan en je core in Marokko teruggeven aan Marokko :P Geen gezeik, alliantie aangaan met Castille en dan vol op de Caribische eilanden en Zuid Amerika focussen. En Europa laten voor wat het is.
  woensdag 28 december 2016 @ 11:25:23 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167668146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als je wil koloniseren dan moet je gewoon voor Portugal gaan en je core in Marokko teruggeven aan Marokko :P Geen gezeik, alliantie aangaan met Castille en dan vol op de Caribische eilanden en Zuid Amerika focussen. En Europa laten voor wat het is.
Ja dat kan ook nog :P ik had toch maar via de WIKI wat opgezocht en vond dat Portugal en Castille worden aangeraden als begin land. En zeker niet zoiets als 1 klein landje en dan alles proberen te veroveren.

Je Engelse koning is trouwens volkomen nutteloos... :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Frag_adder op 28-12-2016 11:57:37 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167669450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja dat kan ook nog :P ik had toch maar via de WIKI wat opgezocht en vond dat Portugal en Castille worden aangeraden als begin land. En zeker niet zoiets als 1 klein landje en dan alles proberen te veroveren.

Je Engelse koning is trouwens volkomen nutteloos... :')
De Spaanse (Castille) ook. :D
pi_167670025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De Spaanse (Castille) ook. :D
Die Spaanse zijn verschrikkelijk. Maak ze allebei zsm generaals. (Dan sterven ze sneller ook zonder te vechten). Al is het eerst echt zaak om van die heir af te komen. Koning is matig heir is echt heel slecht.

En dan hopen op een goede nieuwe heir. Dus ook nog niet teveel huwelijken sluiten tot je een nieuwe goede heir hebt. Kwam ooit onder een PU van Frankrijk terecht. Nou dan ben je goed kwaad geloof me.
pi_167670083
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:31 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Die Spaanse zijn verschrikkelijk. Maak ze allebei zsm generaals. (Dan sterven ze sneller ook zonder te vechten). Al is het eerst echt zaak om van die heir af te komen. Koning is matig heir is echt heel slecht.

En dan hopen op een goede nieuwe heir. Dus ook nog niet teveel huwelijken sluiten tot je een nieuwe goede heir hebt. Kwam ooit onder een PU van Frankrijk terecht. Nou dan ben je goed kwaad geloof me.
Ach, onder een PU komen is niet altijd slecht. Vaak kan je je independence laten supporten door de rivals en ook mooi wat land meepikken. :P
pi_167670151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach, onder een PU komen is niet altijd slecht. Vaak kan je je independence laten supporten door de rivals en ook mooi wat land meepikken. :P
Euwh gemiste kans dan :(.
Ben ook niet echt een goede speler. Moet het weer eens gaan spelen. Als ik mijn Xbox backlog heb voltooid wellicht haha.
pi_167676214
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:36 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Euwh gemiste kans dan :(.
Ben ook niet echt een goede speler. Moet het weer eens gaan spelen. Als ik mijn Xbox backlog heb voltooid wellicht haha.
Ik ben wel aardig goed, alleen heb ik het geduld niet zoals de pros om op snelheid 3 te spelen en dan onwijs lang over een campaign te doen. Dus ik moet nog steeds de achievement halen waar ik 1000 provincies zelf moet beheren, bijv. Of world conquest. Te veel micromanagement na een tijdje.
  donderdag 29 december 2016 @ 08:52:34 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167698549
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik ben wel aardig goed, alleen heb ik het geduld niet zoals de pros om op snelheid 3 te spelen en dan onwijs lang over een campaign te doen. Dus ik moet nog steeds de achievement halen waar ik 1000 provincies zelf moet beheren, bijv. Of world conquest. Te veel micromanagement na een tijdje.
Op snelheid 3? ik speel meestal op 1 - 2 :P en als er ff niets is op 5. Al mis je dan wel een hoop berrichten :') qua alliance offers enzo.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167698579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Op snelheid 3? ik speel meestal op 1 - 2 :P en als er ff niets is op 5. Al mis je dan wel een hoop berrichten :') qua alliance offers enzo.
Ik speel vrijwel altijd op speed 5 :D Ik ben gewoon ongeduldig. Als ik binnen 10 jaar niet kan beginnen aan wat ik voor ogen heb begin ik ook vaak overnieuw. En ik krijg ook vaak coalities tegen waardoor ik overnieuw moet beginnen als ik net 1 province teveel inneem.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:15:20 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167698857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik speel vrijwel altijd op speed 5 :D Ik ben gewoon ongeduldig. Als ik binnen 10 jaar niet kan beginnen aan wat ik voor ogen heb begin ik ook vaak overnieuw. En ik krijg ook vaak coalities tegen waardoor ik overnieuw moet beginnen als ik net 1 province teveel inneem.
Reload? :P of speel je iron man?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167698878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Reload? :P of speel je iron man?
Ik speel altijd Iron Man :) Ik houd van achievement hunten!
  donderdag 29 december 2016 @ 09:17:37 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167698896
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik speel altijd Iron Man :) Ik houd van achievement hunten!
Kan je zonder Iron Man geen achievements halen? (ik heb er nu 2)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167698969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:17 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kan je zonder Iron Man geen achievements halen? (ik heb er nu 2)
Nee, dat kan niet. En met mods aan die meer veranderen dan hoe dingen eruit zien ook niet.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:28:43 #26
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167699060
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. En met mods aan die meer veranderen dan hoe dingen eruit zien ook niet.
Ahh oke :) nou ja mods heb ik verder niet aan. Maar heb je nog suggesties voor mods voor het uiterlijk?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167699108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ahh oke :) nou ja mods heb ik verder niet aan. Maar heb je nog suggesties voor mods voor het uiterlijk?
Nee, die heb ik niet. Ik gebruik ze ook niet. Ik heb wel eens complete make-over mods gespeeld en soms kan dat ook wel leuk zijn. Voor als je het even gehad hebt met telkens weer met de Ottomanen te vechten :D
  donderdag 29 december 2016 @ 09:45:43 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167699367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, die heb ik niet. Ik gebruik ze ook niet. Ik heb wel eens complete make-over mods gespeeld en soms kan dat ook wel leuk zijn. Voor als je het even gehad hebt met telkens weer met de Ottomanen te vechten :D
Je spelt steeds de ottomanen? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167699632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je spelt steeds de ottomanen? :D
Nee, ik bedoel dat je ze vaak tegenkomt. Ze zijn vaak DE eindbaas, zeg maar.
pi_167700325
Sowieso beginnen met Bohemia en dat domme Oostenrijk kapot maken _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:59:25 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167700756
Verlopen de games zeg maar elke keer een beetje hetzelfde of is het totaal anders? :P Jouw Eigen invloed daargelaten :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167700766
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
Sowieso beginnen met Bohemia en dat domme Oostenrijk kapot maken _O_ .
Ik overweeg dus om binnenkort weer te beginnen. En denk dat ik Bohemia ga spelen na deze post :)

En @post hierboven: Ja die kunnen anders verlopen. Al zet ik wel standaard powerfull nations (of hoe dat ook heet) uit. Anders krijg je steeds dezelfde 8 top landen naar boven.
pi_167700941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:59 schreef Frag_adder het volgende:
Verlopen de games zeg maar elke keer een beetje hetzelfde of is het totaal anders? :P Jouw Eigen invloed daargelaten :)
Je hebt wel een paar standaard gebeurtenissen, zoals de reformatie die altijd plaatsvindt, maar voor de rest ligt in principe niks vast.

Wel zijn er een paar dingen zo voor de hand liggend dat ze vrijwel altijd gebeuren. De vorming van Oostenrijk-Hongarije gebeurt volgens mij bijna altijd, maar zou voorkomen kunnen worden door jou als speler.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167701832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:59 schreef Frag_adder het volgende:
Verlopen de games zeg maar elke keer een beetje hetzelfde of is het totaal anders? :P Jouw Eigen invloed daargelaten :)
Het zijn vaak wel dezelfde landen die sterk worden uiteindelijk, met een paar uitzonderingen daargelaten. De usual suspects zijn: Frankrijk, Rusland en de Ottomanen. Dus als je achievement runs doet zoals ik, moet je vaak tegen ze vechten. Want je hebt provincies nodig die zij vaak opslokken bijvoorbeeld.
pi_167701858
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
Sowieso beginnen met Bohemia en dat domme Oostenrijk kapot maken _O_ .
Ik moet nog een keer die Bohemia achievement halen, die waar je Dublin moet bezitten. :o
pi_167701993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik moet nog een keer die Bohemia achievement halen, die waar je Dublin moet bezitten. :o
Heb ik ook nooit gehaald, maar dat is omdat ik geen iron man speel. Bovendien kan Dublin me gestolen worden, tenzij Oostenrijk het heeft. God, wat is dat land irritant als ik gewoon rustig, zonder gezeur heel centraal en Noord-Europa wil bezetten. Laat mij gewoon mijn gang gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167702143
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heb ik ook nooit gehaald, maar dat is omdat ik geen iron man speel. Bovendien kan Dublin me gestolen worden, tenzij Oostenrijk het heeft. God, wat is dat land irritant als ik gewoon rustig, zonder gezeur heel centraal en Noord-Europa wil bezetten. Laat mij gewoon mijn gang gaan.
Haha, wat jij hebt met Oostenrijk heb ik met de Ottomanen. Die zitten mij altijd dwars. Het eerste wat ik nu altijd doe als ik een game start met een redelijk sterk land is Byzantium garanderen om de Ottomanen dwars te zitten. Probeer het nu ook met de Mamluks, maar hun leger is zo zwak vergeleken met de Ottomanen. :(

En uitbreiden in de Holy Roman Empire is zo lastig als je geen ally bent met Oostenrijk. Maar jij haat ze zeker te veel om een alliantie aan te gaan. ;) Ook zoveel AE, vooral noord Italie.
pi_167702419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Haha, wat jij hebt met Oostenrijk heb ik met de Ottomanen. Die zitten mij altijd dwars. Het eerste wat ik nu altijd doe als ik een game start met een redelijk sterk land is Byzantium garanderen om de Ottomanen dwars te zitten. Probeer het nu ook met de Mamluks, maar hun leger is zo zwak vergeleken met de Ottomanen. :(

En uitbreiden in de Holy Roman Empire is zo lastig als je geen ally bent met Oostenrijk. Maar jij haat ze zeker te veel om een alliantie aan te gaan. ;) Ook zoveel AE, vooral noord Italie.
In mijn beste game (en ik heb maar 80 of 100 uur gespeeld, dus wel een gradatie minder) werd ik vrienden met Frankrijk, die op een gegeven moment de oorlog verklaarden aan Oostenrijk. Daar ben ik toen ingestapt, al mijn legers aan de grens gehouden tot Oostenrijk de eigen gebieden aan de Franse grens ging verdedigen, waarna ik vrij soepeltjes alles kapot kon maken.

Groot stuk geannexeerd, Oostenrijk was niks meer, vijftien jaar later samen met Spanje Frankrijk aangevallen en kapot gemaakt om Nederland in bezit te krijgen. Toen had ik wel echt een mooi stuk grond. Van Nederland tot Rusland aan de Oostzee, daarnaast nog een heel stuk richting Italië, mooi stuk Hongarije. Ideaal dat ik ook bijna aan het einde van de tijd was toen dit ging lopen, hoefde ik me niet zo druk te maken over cores e.d.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167702881
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In mijn beste game (en ik heb maar 80 of 100 uur gespeeld, dus wel een gradatie minder) werd ik vrienden met Frankrijk, die op een gegeven moment de oorlog verklaarden aan Oostenrijk. Daar ben ik toen ingestapt, al mijn legers aan de grens gehouden tot Oostenrijk de eigen gebieden aan de Franse grens ging verdedigen, waarna ik vrij soepeltjes alles kapot kon maken.

Groot stuk geannexeerd, Oostenrijk was niks meer, vijftien jaar later samen met Spanje Frankrijk aangevallen en kapot gemaakt om Nederland in bezit te krijgen. Toen had ik wel echt een mooi stuk grond. Van Nederland tot Rusland aan de Oostzee, daarnaast nog een heel stuk richting Italië, mooi stuk Hongarije. Ideaal dat ik ook bijna aan het einde van de tijd was toen dit ging lopen, hoefde ik me niet zo druk te maken over cores e.d.
Waarom speel je eigenlijk geen Iron Man? Ik vroeger ook niet, maar nu ik zo'n achievement junkie ben geworden wil ik eigenlijk niet anders meer.

Ik probeer nu een goede game op te zetten met een horde, maar ik kan dat gewoon niet. En dan zijn er van die apen die met een horde een World Conquest hebben in het jaar 1560. :'(
pi_167702976
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom speel je eigenlijk geen Iron Man? Ik vroeger ook niet, maar nu ik zo'n achievement junkie ben geworden wil ik eigenlijk niet anders meer.

Ik probeer nu een goede game op te zetten met een horde, maar ik kan dat gewoon niet. En dan zijn er van die apen die met een horde een World Conquest hebben in het jaar 1560. :'(
Omdat ik een mietje ben en altijd direct spijt heb van beslissingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167703027
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat ik een mietje ben en altijd direct spijt heb van beslissingen.
Had ik eerst ook hoor. Provincietje teveel gepakt? Reload. Oorlog begonnen die ik niet kon winnen? Reload. Oorlog begonnen zonder mijn maintenance omhoog te gooien en gelijk gestackwiped? Reload. :D
pi_167703750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Had ik eerst ook hoor. Provincietje teveel gepakt? Reload. Oorlog begonnen die ik niet kon winnen? Reload. Oorlog begonnen zonder mijn maintenance omhoog te gooien en gelijk gestackwiped? Reload. :D
Precies. Dus ik wil eerst nog even wat meer vlieguren maken voor ik me veilig genoeg voel voor een echte iron-man run.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 december 2016 @ 13:33:21 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167705216
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies. Dus ik wil eerst nog even wat meer vlieguren maken voor ik me veilig genoeg voel voor een echte iron-man run.
Ja daarom begon ik ook eerst normal maar ik heb nu het vertrouwen dat ik het wat beter kan inschatten. En ach daarna een jaar of 20 verliezen om zo een foutje te herstellen is ook leuk. Houdt het eigenlijk net wat realistischer :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167705841
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja daarom begon ik ook eerst normal maar ik heb nu het vertrouwen dat ik het wat beter kan inschatten. En ach daarna een jaar of 20 verliezen om zo een foutje te herstellen is ook leuk. Houdt het eigenlijk net wat realistischer :P
Als ik realisme wil ga ik wel Doom spelen, ik wil gewoon een supermacht worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167708285
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ik realisme wil ga ik wel Doom spelen, ik wil gewoon een supermacht worden.
Ottomanen spelen. _O_ Admin ideas nemen, dan heb je bijna gelijk 58% core cost reduction. Kan je vet snel uitbreiden in alle richtingen. Dit doen in je eerst Iron Man game, kan je veel achievements halen :D
pi_167708839
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ottomanen spelen. _O_ Admin ideas nemen, dan heb je bijna gelijk 58% core cost reduction. Kan je vet snel uitbreiden in alle richtingen. Dit doen in je eerst Iron Man game, kan je veel achievements halen :D
Ik ga mooi niet actief meewerken aan een white genocide he :{w
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167708942
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ga mooi niet actief meewerken aan een white genocide he :{w
Uitbreiden richting Afrika en Azie dan. Misschien wat kolonies opzetten in de Amerikas.
  donderdag 29 december 2016 @ 15:46:39 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167709895
Wat vinden jullie zelf de leukste naties om te spelen? :) niet zo zeer de makkelijkste.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167710007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:46 schreef Frag_adder het volgende:
Wat vinden jullie zelf de leukste naties om te spelen? :) niet zo zeer de makkelijkste.
Crusader Kings 2 neem ik altijd zo'n county in Ierland ( _O_ Connacht _O_ ). In EU heb ik leuke games gehad met Portugal en Bohemia, die kan ik wel aanraden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  PR/Manusje van alles donderdag 29 december 2016 @ 16:13:28 #50
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_167710815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:46 schreef Frag_adder het volgende:
Wat vinden jullie zelf de leukste naties om te spelen? :) niet zo zeer de makkelijkste.
Van Spanje tot Venetië tot een klein stukje in Duitsland. *O* Pak iedere keer wat anders om vervolgens heel de wereld over te nemen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')