abonnement Unibet Coolblue
pi_146276700
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef Beach het volgende:

[..]

We hebben een ervaringsdeskundige hier bij de CIA. nice
Dus jij zou de vorige CIA directeur herkennen?
Knap hoor ik moet daarvoor googlen.
  maandag 3 november 2014 @ 23:42:28 #227
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_146277675
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Awsom het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
nou nou nou
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 4 november 2014 @ 00:00:40 #228
186611 Haags
pi_146278319
Week geleden eindelijk seizoen 3 af gekeken. Wat een gaar einde zeg. Vind het ook maar raar dat Brody nu dood is. Al geloof ik dat ergens niet helemaal, maar het zal wel zo zijn. Ik hoop dat seizoen 4 beter gaat worden anders haak ik snel af. Vond het al lastig om voor seizoen 3 nog genoeg discipline op te brengen om het trouw te blijven kijken.
Zonder wrijving geen glans
pi_146278496
Seizoen 1 en 2 binnen 2 weken of zo afgekeken :@
Weet iemand wanneer seizoen 3 op NL netflix komt?
pi_146279572
Wat een aflevering _O_
pi_146281277
Zie niet echt eigenlijk waar hem recruiten nou goed voor is geweest. Uiteindelijk is het plan van hem volgen richting zn oom. Hij had al een keer ontmoet met zn oom dus dan konden ze m gewoon in gaten houden tot ze die oom in beeld hebben en dan die oom met een drone volgen.

En idd dingetjes als dat zij toen dr telefoon dag niet beantwoordde.. In een functie waar je altijd bereikbaar moet zijn. Als zogenaamde journalist had ze het ook prima kunnen verkopen dat ze veel met dr telefoon bezig is.

Maar goed, verder is dit seizoen vrij vermakelijk!
pi_146287578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Nooit gezien. Bedankt voor de tip.
Jij gaat zo vaak klaar komen O+
pi_146287807
Dana eruit geschreven is het allerbeste van deze serie.

Vind dit seizoen wel weer gaaf. Wat ik wel raar vind is dat ze niet auto's kunnen taggen, en dat ze niet meer doorhebben in welke auto die dude zit.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:40:15 #234
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_146290077
Carrie is toch station chief? Hoe kan het dan dat haar orders niet worden opgevolgd? Vond dat een beetje apart, helemaal omdat vlak ervoor het protocol wordt besproken dat ookal is er een asset in play, Hakani moet dood.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_146290148
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Carrie is toch station chief? Hoe kan het dan dat haar orders niet worden opgevolgd? Vond dat een beetje apart, helemaal omdat vlak ervoor het protocol wordt besproken dat ookal is er een asset in play, Hakani moet dood.
Former director CIA

Daarom
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:50:52 #236
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_146290467
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Former director CIA

Daarom
Dus? Meneer met z'n joystick heeft gewoon orders te volgen.
Daarnaast is het toch ook veel slimmer om iemand die inmiddels niet meer voor de CIA werkt, maar wel veel waardevolle informatie bezit, uit te schakelen. Ten eerste zodat de CIA zelf beschermt wordt en ten tweede zodat Hakani niet in de gelegenheid wordt gebracht om Saul als onderhandelingstactiek of iets dergelijks te gebruiken.

Het hele probleem had met 1 klap opgelost kunnen zijn, maar ja dan was de serie ook al snel afgelopen :').
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_146292125
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dus? Meneer met z'n joystick heeft gewoon orders te volgen.
Als de orders duidelijk overeenkomen met een 12 jarig meisje dat krijst om haar lolly wordt dat gewoon overriden hoor. In vrijwel elk onderdeel van de Amerikaanse defensie kan iemand van lagere rang de 'baas' opzij zetten als duidelijk is dat de baas niet (meer) in staat is om objectief te handelen.

Dan zou je nog kunnen zeggen dat objectief handelen de vijand uitschakelen inhoudt, maar één blik richting Carrie en je ziet dat ze ze niet meer op een rijtje had. Zo iemand moet geen orders mogen geven.
quote:
Daarnaast is het toch ook veel slimmer om iemand die inmiddels niet meer voor de CIA werkt, maar wel veel waardevolle informatie bezit, uit te schakelen. Ten eerste zodat de CIA zelf beschermt wordt en ten tweede zodat Hakani niet in de gelegenheid wordt gebracht om Saul als onderhandelingstactiek of iets dergelijks te gebruiken.
Tsja, als het een realistische serie geweest was was Carrie al lang opgenomen in het ziekenhuis en was ze nooit van haar leven meer in aanraking gekomen met de CIA.
quote:
Het hele probleem had met 1 klap opgelost kunnen zijn, maar ja dan was de serie ook al snel afgelopen :').
Van alle zaken die in deze serie niet kloppen vind ik dat toch wel heel erg vergezocht. Ongetwijfeld doet de 'echte' CIA ook stoute dingen, maar ze zullen heus niet zo snel moedwillig een eervolle ex-collega de grond in bombarderen puur omdat er dan weer een jihadistje dood is.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:52:57 #238
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146307043
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Als de orders duidelijk overeenkomen met een 12 jarig meisje dat krijst om haar lolly wordt dat gewoon overriden hoor. In vrijwel elk onderdeel van de Amerikaanse defensie kan iemand van lagere rang de 'baas' opzij zetten als duidelijk is dat de baas niet (meer) in staat is om objectief te handelen.

Dan zou je nog kunnen zeggen dat objectief handelen de vijand uitschakelen inhoudt, maar één blik richting Carrie en je ziet dat ze ze niet meer op een rijtje had. Zo iemand moet geen orders mogen geven.
Vergeet ook niet dat iedereen in die ruimte het telefoongesprek heeft meegeluisterd
Ok stelletje hokboeren
pi_146310934
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
Dana eruit geschreven is het allerbeste van deze serie.

Vind dit seizoen wel weer gaaf. Wat ik wel raar vind is dat ze niet auto's kunnen taggen, en dat ze niet meer doorhebben in welke auto die dude zit.
Dat was wel matig ja, net als dat Quinn dan staat te stamelen, terwijl hij daarvoor nog de redder is en Carrie overruled. Ook sloeg dat amateurspionage van die man van de ambassadrice echt nergens op :') Alsof hij als westerse man, en man van de ambassadrice zo even vrij kan rondlopen daar, en om een hoekje staat te gluren bij een CIA-agent, en in een hal met een krant voor z'n neus gesprekken afluistert. Er zaten nog net geen gaatjes in geknipt :')

Verder vind ik het vooralsnog best aardig seizoen
pi_146314854
Mooi dat dat domme jong dood is. Begon me echt te ergeren aan al die acties van hem waarvan ik dacht "doe nou niet domme sukkel".

Heeft Fara trouwens dat huisje waar Carrie en Ayaan zaten nou eigenlijk niet goed opgeruimd? Want die man van de ambassadrice had die papieren nog gevonden, of had hij die uit Quinn's kantoor?
pi_146315160
Die man van de ambassadrice had daar ingebroken. Wat ze duidelijk maakten door hem te laten zien door het gat in de deur wat Fara afplakte. Ook die zak waar ze de fotos in had gedaan was dicht. Daarna ging het inbraakalarm af en zette Fara dat uit. En was opeens de zak met fotos open en het afgeplakte gat niet meer afgeplakt. Gezien Fara bij de CIA in het Homeland universum werkt kon ze 1 en 1 niet bij elkaar optellen en dacht ze dat het gewoon kabouters waren.

Sowieso raar dat hij daar heen ging dat was niet van hem gevraagd. Maar schijnbaar nadat hij iedereen hem af hoorde zeiken is hij geknakt en wil hij nu zo goed mogelijk de terroristen helpen. Waar hij een of twee afleveringen ervoor nog per se wilde stoppen en naar Amerika terug wilde.
pi_146315298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die man van de ambassadrice had daar ingebroken. Wat ze duidelijk maakten door hem te laten zien door het gat in de deur wat Fara afplakte. Ook die zak waar ze de fotos in had gedaan was dicht. Daarna ging het inbraakalarm af en zette Fara dat uit. En was opeens de zak met fotos open en het afgeplakte gat niet meer afgeplakt. Gezien Fara bij de CIA in het Homeland universum werkt kon ze 1 en 1 niet bij elkaar optellen en dacht ze dat het gewoon kabouters waren.

Sowieso raar dat hij daar heen ging dat was niet van hem gevraagd. Maar schijnbaar nadat hij iedereen hem af hoorde zeiken is hij geknakt en wil hij nu zo goed mogelijk de terroristen helpen. Waar hij een of twee afleveringen ervoor nog per se wilde stoppen en naar Amerika terug wilde.
Ah, niet goed opgelet dan, dat stukje heb ik gemist. :+
pi_146315358
Die man van de ambassadeur krijgt op deze manier de waardering waar hij zo naar snakt, dat schijnt soms de motivatie van spionnen te zijn en niet zozeer geldelijk gewin.
pi_146315564
Ja hij is dan ook wel goed als spion, beter dan professionals. Nu ik erover nadenk misschien kunnen ze hem wel turnen _O_ dat zou fucking baas zijn.

Quinn mag ook wel wat beter opletten trouwens. De vorige aflevering zegt Saul nog dat hij belt als die terrorist niet op het vliegtuig naar Johannesburg stapt. Vervolgens blijkt die terrorist niet aangekomen daar en Saul zoek. En dan nog bedenkt hij niet dat er waarschijnlijk iets fout gegaan is dan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 04-11-2014 23:39:02 ]
pi_146315863
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 04-11-2014 23:38:50 ]
pi_146320942

Meer van haar. :P
pi_146330882
krijg wel weer de schurft aan dat instabiele gedrag van Curry kutje

Quinn ontwikkelt zich wel goed imo. Dit seizoen vind ik nu al spannender dan het 2e...
pi_146331871
goede aflevering, wel beetje jammer dat die 24 achtige mol zo makkelijk aan zijn info komt. Die laatste scene met die knul en saul was wel indrukwekkend. Weinig mis met dit seizoen ^O^
  woensdag 5 november 2014 @ 15:53:42 #249
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146333451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:25 schreef Craptacular het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van haar. :P
En meer Fara. w/
Ok stelletje hokboeren
pi_146363676
De laatste scene was inderdaad goed qua opbouw en spanning, ik vermaak toch wel erg goed met seizoen 4 tot nu toe.

Zoals zo velen van jullie hier schrijven zijn sommige aspecten wel erg ongeloofwaardig, en ik 'erger' me dan ook soms aan kleine details. Zoals die gezichtsherkenning vanuit die drone binnen 10 seconden, dat is mij allemaal net wat te veel 'Bourne identity' gehalte.

Dat Ayaan eruit is stoort me ook geen moment, ging een beetje de kant op van Dana qua irritatie.

Ik ben voornamelijk benieuwd hoe groot de rol van Saul weer gaat zijn. Het personage van John Redmond bevalt me ook wel. Hij is goed in zijn werk maar toch lijkt het alsof je hem nooit helemaal kunt vertrouwen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')