abonnement Unibet Coolblue
pi_134978585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, precies!

Net als dat vrouwen ook nog weleens beledigd kunnen reageren als je zegt dat hun rok een stukje in hun panty zit of zo. Kom op, alsof het mijn schuld is dat jij jezelf niet aan kan kleden _O- Mannen zijn wat dat betreft een stuk cooler :7
Nou ik ben je dankbaar als ik voor joker loop en je zegt dat mijn rok in mijn kont hangt _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:01:26 #77
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, precies!

Net als dat vrouwen ook nog weleens beledigd kunnen reageren als je zegt dat hun rok een stukje in hun panty zit of zo. Kom op, alsof het mijn schuld is dat jij jezelf niet aan kan kleden _O- Mannen zijn wat dat betreft een stuk cooler :7
:D Hahaha ow ik heb goede vriendinnen wat dat betreft, wij zeggen elkaar altijd alles, no hard feelings, je ken t maar beter weten en dr iets mee doen tog?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:03:27 #78
43556 miss_dynastie
pi_134978652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Hahaha ow ik heb goede vriendinnen wat dat betreft, wij zeggen elkaar altijd alles, no hard feelings, je ken t maar beter weten en dr iets mee doen tog?
Ja, maar dit bedoel ik niet qua vriendinnen, maar collega's bijvoorbeeld. Ik zou iemand toch wel dankbaar zijn als 'ie me erop wijst dat ik half voor lul loop, maar he, sommige mensen zijn dan nog gekwetst ook dus kennelijk :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:03:33 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978655
Je moet alleen niet willens en wetens op mijn vogel gaan liggen als je op mijn beesten moet passen.
Dan is het game over hiero, verder kan alles wel :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_134978658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Ik bedoel. ik word ook wel eens echt gek van mijn moeder maar lately gaat het heel erg goed hoor, en ondanks dat ze druk en vervelend kan zijn hebben we echt wel hele lieve ouders altijd gehad, en zij helemaal, ze doen alles voor haar en die kinderen.... Haar schoonouders zijn rijk maar gierig , wij worden echt nog steeds best wel verwend hoor, we krijgen veel geld en papa vindt het echt heel erg leuk om dingen voor ons te kopen en zo.
Als ik bv zeg dat ik nooit bij de Action kom dan staat ie een dag later op mijn werk met een hele grote zak vol cocosmeuk van de Action, zulke dingen.
We kregen altijd veel van ze, vroeger ook al, als we maar ook zelf hard werkten.
Dus waarom zij ze altijd als oud vuil behandelt....
Kan het zo zijn dat zij zelf allerlei dingetjes met je ouders heeft gehad waarvan jij niks weet?

Mijn lieve zus kan ook zo tegen mijn moeder doen. Ik bemoei me er niet mee, zeg alleen tegen mijn moeder dat ze er lak aan moet hebben :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:04:12 #81
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar dit bedoel ik niet qua vriendinnen, maar collega's bijvoorbeeld. Ik zou iemand toch wel dankbaar zijn als 'ie me erop wijst dat ik half voor lul loop, maar he, sommige mensen zijn dan nog gekwetst ook dus kennelijk :')
Nou ja als je moeder nog niet eens mag zeggen dat je grijze haren hebt? Het was puur bezorgdheid ook nog he...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:05:19 #82
43556 miss_dynastie
pi_134978694
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Je moet alleen niet willens en wetens op mijn vogel gaan liggen als je op mijn beesten moet passen.
Dan is het game over hiero, verder kan alles wel :P
Sorry, ik moest lachen :@

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja als je moeder nog niet eens mag zeggen dat je grijze haren hebt? Het was puur bezorgdheid ook nog he...
Ja, nee joh, flauwekul van je zus, maar dan toch geldt voor je moeder de volgende keer de hoofdregel: beter denken dan zeggen :P
pi_134978696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar dit bedoel ik niet qua vriendinnen, maar collega's bijvoorbeeld. Ik zou iemand toch wel dankbaar zijn als 'ie me erop wijst dat ik half voor lul loop, maar he, sommige mensen zijn dan nog gekwetst ook dus kennelijk :')
Zeg je het wel een beetje vriendelijk? :7
Nah serieus, alsof je voor lul wil lopen. Wat een gedoe. Ik stond een keer op een concert tot een meisje zei dat het label uit mijn shirtje hing. Ik was maar wat blij :D
Als mijn kapsel standje orkaan heeft en ik het niet weet, hoop ik ook dat iemand me aanspreekt, kanmenietschelenwiewaar _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134978714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja als je moeder nog niet eens mag zeggen dat je grijze haren hebt? Het was puur bezorgdheid ook nog he...
Is je zus andersom dan wel heel subtiel en genuanceerd eigenlijk? Nee toch? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:07:23 #85
43556 miss_dynastie
pi_134978756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zeg je het wel een beetje vriendelijk? :7
Nah serieus, alsof je voor lul wil lopen. Wat een gedoe. Ik stond een keer op een concert tot een meisje zei dat het label uit mijn shirtje hing. Ik was maar wat blij :D
Als mijn kapsel standje orkaan heeft en ik het niet weet, hoop ik ook dat iemand me aanspreekt, kanmenietschelenwiewaar _O-
Ja en ook nog heel discreet. Waardoor andere mensen ongetwijfeld denken dat ik extreem bot ben, als iemand daarna half boos/ half gekwetst weg beent _O-

Ik zat bijvoorbeeld een foto van een vriendin te kijken en dacht 'jeetje, je kop wordt nog dikker dan de mijne!'... maar ik zeg dus he-le-maal niets O-)
pi_134978778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja en ook nog heel discreet. Waardoor andere mensen ongetwijfeld denken dat ik extreem bot ben, als iemand daarna half boos/ half gekwetst weg beent _O-
_O-

Volgende keer maar die rok in de panty laten hangen dan 8-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134978784
Met een rok hoop ik echt altijd dat iedereen me aanspreekt als er iets is _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:09:18 #88
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kan het zo zijn dat zij zelf allerlei dingetjes met je ouders heeft gehad waarvan jij niks weet?

Mijn lieve zus kan ook zo tegen mijn moeder doen. Ik bemoei me er niet mee, zeg alleen tegen mijn moeder dat ze er lak aan moet hebben :')
Nou nee.
Mijn vader heeft haar altijd vreselijk voorgetrokken van kleins af aan.
Want ze haalde alleen tienen en ze sloofde zich zo uit op school en zulks.
Ik zat dr niet mee, ik wist dat ik niks deed en lui was en dan een puntje lager haalde en dat ik daarmee voor mezelf aan het langere eind trok, sterker nog, nu is dat nog precies zo haha.
Zij keek aaaaaaaaltijd op de rest neer want zij is superieur jeweettog!
Maar goed, I don´t care, ik ben geen pleaser, ik heb een echte take it or leave it mentaliteit.
Maar haar arrogantie nekt haar nu wel want zelfs mijn dweperige vader is het helemaal strontzat _O_
Oh en met kerst heeft ie ook toegegeven dat ie haar voortrok altijd.
Niet dat het mij iets uitmaakte maar ik riep het wel es, en dan werd het altijd glashard ontkent ook door mijn moeder. Dus dat het nu gewoon een keer hardop gezegd is vind ik wel tof haha.
Heb ik wel eens verteld van toen mijn broertje een jaar of 3 was en mijn moeder hem het sprookje van de prinses op de erwt voor las? Dat ie de hele tijd zei oh net als D.!!
_O- _O- En D. BOOS en ik stikken van het lachen en mijn moeder maar glashard doorlezen zonder commentaar _O- _O-
Op de basisschool noemden mijn ouders haar altijd al De Directrice.
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:11:34 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is je zus andersom dan wel heel subtiel en genuanceerd eigenlijk? Nee toch? :D
:D Hahahahahahahahahaaaaaaaa!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_134978874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:09 schreef oh-oh het volgende:

Op de basisschool noemden mijn ouders haar altijd al De Directrice.
:D
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:13:10 #91
43556 miss_dynastie
pi_134978897
Maar waarom hebben ze haar dan niet meteen een beetje opgevoed? Of was er geen redden meer aan van begin af aan al? :P
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:13:55 #92
43556 miss_dynastie
pi_134978912
Oh, ik krijg net een mailtje dat zo lief is dat ik ervan moet glunderen :@ :D O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:14:24 #93
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar waarom hebben ze haar dan niet meteen een beetje opgevoed? Of was er geen redden meer aan van begin af aan al? :P
Ja weet ik veel? Het is mijn kind toch niet?
:D
Nee serieus, ik denk dat we wat dat betreft heel erg een chinese opvoeding gehad hebben.
Die verwennen kinderen ook dood als het harde werkers zijn.
En als je een negen haalt vragen ze waarom is dat geen tien?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:15:18 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134978942
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje dat zo lief is dat ik ervan moet glunderen :@ :D O+
Cute!
Ik zit de hele tijd op mijn handen, ik wil eigenlijk nog een rondje stofzuigen maar fuck it, het is hier schoner dan het bij mijn zusje ooit geweest is, ik stofzuig liever na de invasie _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:16:24 #95
43556 miss_dynastie
pi_134978983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja weet ik veel? Het is mijn kind toch niet?
:D
Nee serieus, ik denk dat we wat dat betreft heel erg een chinese opvoeding gehad hebben.
Die verwennen kinderen ook dood als het harde werkers zijn.
En als je een negen haalt vragen ze waarom is dat geen tien?
Ja, maar dat maakt niet automatisch dat je ook arrogant moet zijn en op anderen neerkijkt... Want ik had dat streberige van je zus ook wel, altijd, en werd daar fors voor beloond door mijn vader, maar had ook altijd wel zoiets van 'het is een cadeau dat je hersens hebt en het is aan jezelf om ze te gebruiken'. En ik schaamde me altijd dood als ik mijn rapport aan de halve wereld moest laten zien :')
pi_134978999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje dat zo lief is dat ik ervan moet glunderen :@ :D O+
O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134979016
Wel herkenbaar, zo'n neerkijkende zus! _O- Maar hier is dat dan wegens smaak enzo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:20:17 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134979084
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wel herkenbaar, zo'n neerkijkende zus! _O- Maar hier is dat dan wegens smaak enzo.
Hier is het echt vanwege alles!
:D
Het ergste is ik zou werkelijk voor geen goud met haar willen ruilen met wat dan ook, niet qua werk, niet qua liefde _O- :X niet qua huis niet qua kids (ik zou dr een willen van de drie hahahahaha ) echt, helemaal met niks!
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:21:40 #99
43556 miss_dynastie
pi_134979129
Ik merk alleen dat ik wel neerkijk op mensen die op mij neerkijken... zoals iemand die 18 uur in de week werkt en dan tegen mij, terwijl ik per week minimaal 20 uur bezig was met studie, 20 uur met het eigen bedrijf en 20 uur met mijn andere baan, zegt: 'Als je echt zou werken, zoals ik...' Kom op he :')
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 12:23:33 #100
43556 miss_dynastie
pi_134979171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier is het echt vanwege alles!
:D
Het ergste is ik zou werkelijk voor geen goud met haar willen ruilen met wat dan ook, niet qua werk, niet qua liefde _O- :X niet qua huis niet qua kids (ik zou dr een willen van de drie hahahahaha ) echt, helemaal met niks!
:P
Zelfs geen leuke hond om Sjon mee te swappen? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')