abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 december 2013 @ 18:14:34 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134836741


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Deze vervangt Poké Transfer en hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - tegen een betaling van een paar euro per jaar.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 31-12-2013 04:55:47 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 29 december 2013 @ 18:22:14 #2
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134837095

Can't unsee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 december 2013 @ 18:48:31 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134838187
Is er al eej nieuwe datum voor de bank?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 29 december 2013 @ 19:09:01 #4
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134839074
quote:
99s.gif Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef Madame_Paon het volgende:
(...)
Zou je in de OP willen toevoegen dat in mijn Friend Safari Dedenne en Pickachu te vinden zijn? (De derde weet ik nog niet.)

Alvast bedankt.
  zondag 29 december 2013 @ 19:09:59 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134839112
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Zou je in de OP willen toevoegen dat in mijn Friend Safari Dedenne en Pickachu te vinden zijn? (De derde weet ik nog niet.)

Alvast bedankt.
Onder welke naam?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 29 december 2013 @ 19:12:46 #6
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134839258
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Onder welke naam?
Thomas
  zondag 29 december 2013 @ 21:43:43 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134849260
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

geomancy is ook echt overpowered als fuck _O-
Valt eigenlijk wel mee als je het vergelijkt met Quiver Dance. 1x Geomancy is hetzelfde als 2x Quiver Dance en je hebt er allebei 2 turns voor nodig.
Boomburst vind ik dan wel weer extreem overpowered. 140 Base Power, 100 Accuracy en 10 PP zonder negatieve bij-effecten. En dan hebben ze Draceo Meteor, Leaf Storm en Overheat zwakker gemaakt van 140 naar 130 Base Power, terwijl die maar 90 Accuracy en 5 PP hebben en ook nog eens de Sp.Atk stat 2 levels verlagen. 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 29 december 2013 @ 22:01:54 #8
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134850667
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Valt eigenlijk wel mee als je het vergelijkt met Quiver Dance. 1x Geomancy is hetzelfde als 2x Quiver Dance en je hebt er allebei 2 turns voor nodig.
Boomburst vind ik dan wel weer extreem overpowered. 140 Base Power, 100 Accuracy en 10 PP zonder negatieve bij-effecten. En dan hebben ze Draceo Meteor, Leaf Storm en Overheat zwakker gemaakt van 140 naar 130 Base Power, terwijl die maar 90 Accuracy en 5 PP hebben en ook nog eens de Sp.Atk stat 2 levels verlagen. 8)7
de tweede turn van geomancy kan je negaten met een item waarvan ik de naam vergeten ben, dus ik prefereer het boven quiver dance. Boomburst is vreselijk inderdaad _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 29 december 2013 @ 22:51:32 #9
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134854126
Waarom zijn er maar 3 Electric Pokemon (waarvan er 2 dezelvde evolutie zijn dus eigenlijk 2)? Over Electric gesproken, als Electric Pokemon Trainer stelde het me nogal diep teleur dat Electric geen rol speelde in de E4-

* SGY blijft er maar elke keer op hopen

[ Bericht 4% gewijzigd door SGYENZO op 29-12-2013 23:03:29 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 29 december 2013 @ 22:54:11 #10
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134854308
Hebben jullie FC's? Kunnen jullie die geven + naam? Ik geef dan als je me toevoegt die van mij ^O^
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134855934
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef SGYENZO het volgende:
Hebben jullie FC's? Kunnen jullie die geven + naam? Ik geef dan als je me toevoegt die van mij ^O^
zie OP staat een hele lijst ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 29 december 2013 @ 23:31:17 #12
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134856885
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Zou je in de OP willen toevoegen dat in mijn Friend Safari Dedenne en Pickachu te vinden zijn? (De derde weet ik nog niet.)

Alvast bedankt.
Je hebt een Luxio. Ik heb jou erin staan! Dus Pikachu Dedenne en Luxio :)
Kunnen jullie mij ook toevoegen, ik ben Poison. Venemoth en Seviper kan je bij mij vinden.

Overigens heb ik de volgende starters: Mudkip, Treecko, Chicorita, Totodile en Piplup Plus alle Gen.6 (Fennekin Froakie Chespin)
Laat maar weten, regel ik een eitje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Krizzol op 29-12-2013 23:38:14 ]
Whoaaah
  zondag 29 december 2013 @ 23:32:52 #13
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134856983
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zie OP staat een hele lijst ;)
Thanks! Sta erop. Mensen laat het me weten als je me toevoegt :+
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 29 december 2013 @ 23:37:09 #14
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134857227
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Zou je in de OP willen toevoegen dat in mijn Friend Safari Dedenne en Pickachu te vinden zijn? (De derde weet ik nog niet.)

Alvast bedankt.
Kan je me please toevoegen? Ben into Electric. Alvast bedankt ^O^ .
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 29 december 2013 @ 23:58:28 #15
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134858389
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Je hebt een Luxio. Ik heb jou erin staan! Dus Pikachu Dedenne en Luxio :)
Kunnen jullie mij ook toevoegen, ik ben Poison. Venemoth en Seviper kan je bij mij vinden.

Overigens heb ik de volgende starters: Mudkip, Treecko, Chicorita, Totodile en Piplup Plus alle Gen.6 (Fennekin Froakie Chespin)
Laat maar weten, regel ik een eitje.
Holy majestic hot pockets

Kan je Totodile en Piplup voor me regelen? Zou tof zijn!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 00:00:00 #16
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134858480
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:58 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Holy majestic hot pockets

Kan je Totodile en Piplup voor me regelen? Zou tof zijn!
Is goed, hebben we morgen even nieuw contact. Kan zijn dat je alleen een ei krijgt. :)
Whoaaah
  maandag 30 december 2013 @ 00:06:48 #17
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134858827
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Is goed, hebben we morgen even nieuw contact. Kan zijn dat je alleen een ei krijgt. :)
Is ook goed, dan prefereer ik toch wel Totodile :Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 00:14:18 #18
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134859169
Fairy brengt me nog steeds in de war.

Fairy: fucking up the Matchup system since 2013
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 00:23:49 #19
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134859564
Ik ben sowieso echt slecht in de type charts :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134859940
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Je hebt een Luxio. Ik heb jou erin staan! Dus Pikachu Dedenne en Luxio :)
Kunnen jullie mij ook toevoegen, ik ben Poison. Venemoth en Seviper kan je bij mij vinden.

Overigens heb ik de volgende starters: Mudkip, Treecko, Chicorita, Totodile en Piplup Plus alle Gen.6 (Fennekin Froakie Chespin)
Laat maar weten, regel ik een eitje.
als je wilt heb ik nog wel een Cyndaquil en Tepig voor je..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_134863046
Zelda bijna uit, dan ben ik weer terug _O_ Is Tradespot geen enorme rwina geworden nu met al die hacked onzin erin? Ik las over lvl 1 latiassen en shit
Ga weg
  maandag 30 december 2013 @ 06:36:44 #22
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134863258
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je wilt heb ik nog wel een Cyndaquil en Tepig voor je..
Nice! ik heb voor Cynda nog een Mudkip in de GTS staan. Ik kijk later wel of het gelukt is. Wat wil je ervoor terug?
Whoaaah
pi_134863787
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 06:36 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Nice! ik heb voor Cynda nog een Mudkip in de GTS staan. Ik kijk later wel of het gelukt is. Wat wil je ervoor terug?
kun je me helpen met mijn Boldore evolueren naar Gigalith? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_134865022
Kan iemand mij helpen om aan een Chimchar en Totodile te komen? Bij voorbaat dank :)
pi_134865514
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef Flightguy1986 het volgende:
Kan iemand mij helpen om aan een Chimchar en Totodile te komen? Bij voorbaat dank :)
als je kunt wachten tot vanmiddag/vanavond :)
moet ik ze nog wel even breeden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_134865583
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je kunt wachten tot vanmiddag/vanavond :)
moet ik ze nog wel even breeden..
Ik moet dadelijk de deur uit, dus geen probleem. Ben rond een uur of 6 vanavond terug, laat maar weten wanneer je online bent. En hardstikke bedankt alvast.

PS: Heb je toevallig ook toegang tot de andere starters? >.<
pi_134865943
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ik moet dadelijk de deur uit, dus geen probleem. Ben rond een uur of 6 vanavond terug, laat maar weten wanneer je online bent. En hardstikke bedankt alvast.

PS: Heb je toevallig ook toegang tot de andere starters? >.<
Ik heb alle starters, dus wat heb je nodig? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_134866053
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik heb alle starters, dus wat heb je nodig? :)
Als je de tijd hebt, zeg ik 'allemaal', behalve Bulbasaur, Torchic, Fennekin & Froakie :P
(Chimchar, Totodile, Treecko en Piplup zijn het belangrijkste echter wat mij betreft).

Ik heb alleen geen bijzonder ruilmateriaal voor je ben ik bang, het enige wat ik voor je heb is een paar 3-4IV breeding leftovers, sommigen met Hidden Ability (wel allemaal met nuttige egg moves), dingen als Gible, Larvitar, HA Bagon, HA Abra, HA Dratini...
pi_134866119
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:34 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Als je de tijd hebt, zeg ik 'allemaal', behalve Bulbasaur, Torchic, Fennekin & Froakie :P
(Chimchar, Totodile, Treecko en Piplup zijn het belangrijkste echter wat mij betreft).

Ik heb alleen geen bijzonder ruilmateriaal voor je ben ik bang, het enige wat ik voor je heb is een paar 3-4IV breeding leftovers, sommigen met Hidden Ability (wel allemaal met nuttige egg moves), dingen als Gible, Larvitar, HA Bagon, HA Abra, HA Dratini...
Ok, dan ga ik vanmiddag/vanavond wel even een aantal breeden, ik wilde toch nog een voorraadje (stuk of 5 per starter) aan gaan leggen.

Ik hoef er niks voor terug, maar als je een keer tijd hebt om een aantal over te zetten van mijn X naar mijn Y graag :) Daar wilde ik Pokemon Bank voor gebruiken, maar goed dat is voor onbepaalde tijd uitgesteld.. :{
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_134866238
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik vanmiddag/vanavond wel even een aantal breeden, ik wilde toch nog een voorraadje (stuk of 5 per starter) aan gaan leggen.

Ik hoef er niks voor terug, maar als je een keer tijd hebt om een aantal over te zetten van mijn X naar mijn Y graag :) Daar wilde ik Pokemon Bank voor gebruiken, maar goed dat is voor onbepaalde tijd uitgesteld.. :{
Hardstikke bedankt. En geen probleem, ik help graag :) Tot vanavond!
  maandag 30 december 2013 @ 10:46:40 #31
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134866331
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 08:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kun je me helpen met mijn Boldore evolueren naar Gigalith? :)
Is goed. Voeg je me zo even toe. Sta wel in de Fok! lijst.
Whoaaah
pi_134866669
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Is goed. Voeg je me zo even toe. Sta wel in de Fok! lijst.
Ik zal je even toevoegen zodra ik thuis ben.. dat zal vanmiddag zijn..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 30 december 2013 @ 11:30:41 #33
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134867602
Ik heb nog een Fennekin en Froakie in de aanbieding, als iemand wilt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134875391
Gisteren een Mawile gebreed en nu bezig met een Feebas. Begin veel te veel goed gebreede Pokemon te krijgen om ooit mee te vechten. Maar goed, wil toch als die Pokebank eens uit is een poging doen om alle Pokemon te krijgen en de hele Pokedex vol te krijgen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_134876189
Is er nu ondertussen al iets bekend over de IV's/nature van die gratis celebi?
Ga weg
pi_134883967
Ik ben nu online, MrMoon, ik zie je wel verschijnen :)
pi_134889491
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef Flightguy1986 het volgende:
Ik ben nu online, MrMoon, ik zie je wel verschijnen :)
kom er aan :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 30 december 2013 @ 20:22:19 #38
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134891781
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Kan je me please toevoegen? Ben into Electric. Alvast bedankt ^O^ .
Ik heb je toegevoegd. Jouw Safari bevat net als die van Krizzol Seviper en Venomoth. What are the odds? (Nou ja, misschien zijn de derde Pokemon wel verschillend.)
  maandag 30 december 2013 @ 21:47:48 #39
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134897065
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd. Jouw Safari bevat net als die van Krizzol Seviper en Venomoth. What are the odds? (Nou ja, misschien zijn de derde Pokemon wel verschillend.)
Bedankt! Oh echt, wist ik niet :)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 21:51:14 #40
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134897274
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Bedankt! Oh echt, wist ik niet :)
Volgens mij was jouw derde Whirlipede.. Ik heb jouw friend safari ook gedaan.
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Bedankt! Oh echt, wist ik niet :)
Je derde was volgens mij Whirlipede. Ik heb jouw FS ook gedaan.. :)
Whoaaah
  maandag 30 december 2013 @ 22:12:33 #41
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134898495
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:51 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Volgens mij was jouw derde Whirlipede.. Ik heb jouw friend safari ook gedaan.

[..]

Je derde was volgens mij Whirlipede. Ik heb jouw FS ook gedaan.. :)
Ah, cool. Dus ik neem aan dat ik Poison heb. :)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 22:13:28 #42
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134898543
Waar kan ik snel m'n team trainen, trouwens?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 30 december 2013 @ 22:15:03 #43
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134898640
quote:
11s.gif Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Is er nu ondertussen al iets bekend over de IV's/nature van die gratis celebi?
Gratis Celebi? Tell me more!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 december 2013 @ 22:35:58 #44
176766 crew  zoem
zoemt
pi_134900034
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef SGYENZO het volgende:
Waar kan ik snel m'n team trainen, trouwens?
Onder andere in de drie battle restaurants van Lumiose City. In combinatie met amulet coin levert het ook een zakcentje op.

Vanmiddag alle starters gefixt :)
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Gratis Celebi? Tell me more!
Bij aanschaf van Pokemon Bank krijg je een gratis Celebi. Actie loopt tot volgend jaar september.
pi_134901580
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Onder andere in de drie battle restaurants van Lumiose City. In combinatie met amulet coin levert het ook een zakcentje op.
of de Battle Mansion op route 7..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 31 december 2013 @ 06:24:00 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134911942
Vandaag is Diamond Dust in Icirrus City.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 31 december 2013 @ 07:19:11 #47
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134912251
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Onder andere in de drie battle restaurants van Lumiose City. In combinatie met amulet coin levert het ook een zakcentje op.

Vanmiddag alle starters gefixt :)

[..]

Bij aanschaf van Pokemon Bank krijg je een gratis Celebi. Actie loopt tot volgend jaar september.
Oh, vet! Heb nog 13 euro aan eShop tegoed, dus ik zit nog wel 2 jaartjes goed :).
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134918549
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 07:19 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oh, vet! Heb nog 13 euro aan eShop tegoed, dus ik zit nog wel 2 jaartjes goed :).
Eerste maand gratis. Dus je kan Celebi gratis ophalen als je wilt en een maand lang al je Pokemon overzetten.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:24:18 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_134922450
Na 16 uurtjes door het spel heen. Zelfs zonder Exp. Share belachelijk makkelijk. De elite 4 als hoogtepunt. Fire, Water, Dragon en Steel types, doorheen gesweeped.
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:58:18 #50
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134926433
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef Twiitch het volgende:
Na 16 uurtjes door het spel heen. Zelfs zonder Exp. Share belachelijk makkelijk. De elite 4 als hoogtepunt. Fire, Water, Dragon en Steel types, doorheen gesweeped.
16 uur? Damn. Na 16 uur had ik maar 2 badges. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:03:58 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_134926645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

16 uur? Damn. Na 16 uur had ik maar 2 badges. :')
Naja, ik had na een paar uur spelen ook al m'n team bij elkaar dus daarna ook niks meer gevangen
Dat was wel een groot verbeterpunt op de vorige spellen. Na 2 badges heb je zoveel keus.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:32:29 #52
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134927901
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:53 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Eerste maand gratis. Dus je kan Celebi gratis ophalen als je wilt en een maand lang al je Pokemon overzetten.
Dat is wel een minpunt dan. Dan kan iedereen een Celebi krijgen :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:34:53 #53
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134927989
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dat is wel een minpunt dan. Dan kan iedereen een Celebi krijgen :{
Ach, dat kleine percentage dat alleen de proefperiode aanschaft ipv de volledige versie is toch verwaarloosbaar. Celebi is niet meer zeldzaam, net als shiny Pokémon. Helaas.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:39:34 #54
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134928191
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ach, dat kleine percentage dat alleen de proefperiode aanschaft ipv de volledige versie is toch verwaarloosbaar. Celebi is niet meer zeldzaam, net als shiny Pokémon. Helaas.
Oh, shinies vind ik wel zeldzaam. Heb 3 keer geprobeerd te chainen en het lukt telkens na 10x ofzo niet. *gaat het niet eens meer proberen.*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:41:25 #55
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134928256
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:39 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oh, shinies vind ik wel zeldzaam. Heb 3 keer geprobeerd te chainen en het lukt telkens na 10x ofzo niet. *gaat het niet eens meer proberen.*
Shinies zijn echt niet meer zeldzaam. Doordat chainen relatief makkelijk is en je ook nog voorwerpen kan bemachtigen die de kans op een shiny vergroten zal het niet lang meer duren voordat shinies geen Magikarp meer waard zijn :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:41:29 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134928261
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dat is wel een minpunt dan. Dan kan iedereen een Celebi krijgen :{
Waarom is dat een minpunt? Door al die event-only Pokémon is het voor mij onmogelijk om mijn Pokédex compleet te maken omdat ik die events gemist heb. Hopelijk komen er nieuwe events voor Arceus, Mew, Victini, etc.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:54:09 #57
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134928817
Hoe vaak moet je trouwens ongeveer chainen voordat er een shiny komt? Toch niet iets van 100 hoop ik.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:00:05 #58
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134929043
Wat zou nu eigenlijk de meeste waarde gaan vertegenwoordigen in de Pokémonwereld? Shinies zijn over een tijdje niet meer zeldzaam, 6/5 IV-Pokémon zullen ook minder interessant worden door het GTS en Pokémon die voorheen moeilijk verkrijgbaar waren (Celebi en andere Event Pokémon) worden nu ook weggegeven.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134930581
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Waarom is dat een minpunt? Door al die event-only Pokémon is het voor mij onmogelijk om mijn Pokédex compleet te maken omdat ik die events gemist heb. Hopelijk komen er nieuwe events voor Arceus, Mew, Victini, etc.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik geen Mew heb. Vind dat gewoon een hele mooie Pokemon. Heb een spel uit alle 6 de generaties liggen maar geen enkele kans om er een te vangen. Ook nooit enig idee gehad van acties etc. Dus de kans dat ik een legitieme Mew kan bemachtigen is erg klein.

Maar goed door de gigantische hoeveelheid legendary Pokemon die er in de loop der jaren zijn toegevoegd hebben die nieuwere legendaries voor mij ook geen speciale status. Vind ze vaak niet eens mooi ontworpen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_134930867
Ik wil een Arceus
Ga weg
  dinsdag 31 december 2013 @ 21:18:15 #61
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134939718
In Krizzie's FS levenloos zoeken naar een electric shiny. Top manier om Nieuwjaarsavond door te brengen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 31 december 2013 @ 21:21:59 #62
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134939778
Een Shiny zou dan wel een perfect begin van 2014 zijn, daar niet van.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:56:22 #63
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134952551
Goed nieuwjaar en ben nieuw hier :s)

Heb mijn fc toegevoegd, wie maakt me los
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:15:57 #64
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134952943
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef CapnIzzy het volgende:
Goed nieuwjaar en ben nieuw hier :s)

Heb mijn fc toegevoegd, wie maakt me los
Ik heb je toegevoegd.
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:31:50 #65
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134953307
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:15 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:43:01 #66
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134953629
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef CapnIzzy het volgende:
Goed nieuwjaar en ben nieuw hier :s)

Heb mijn fc toegevoegd, wie maakt me los
Je Friend Safari heeft type Ghost en bevat tot dusverre Lampent en Phantump.
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:48:15 #67
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134953771
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Je Friend Safari heeft type Ghost en bevat tot dusverre Lampent en Phantump.
Heb het pas een paar dagen, ga mijzelf zo verder inlezen en zulks :P , maar is dat een beetje goed?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:09:32 #68
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_134954385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:48 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Heb het pas een paar dagen, ga mijzelf zo verder inlezen en zulks :P , maar is dat een beetje goed?
Tja, dat is vrij subjectief. Maar voor jezelf maakt het toch niet uit, want je kunt alleen andermans Safari bezoeken, niet je eigen.
pi_134959624
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef CapnIzzy het volgende:
Goed nieuwjaar en ben nieuw hier :s)

Heb mijn fc toegevoegd, wie maakt me los
Heb je ook toegevoegd!
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:47:46 #70
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134964228
Ben de Masuda Method aan t proberen met een Japanse Zoroark en een gewone. Heb er al 46 :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134965451
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef SGYENZO het volgende:
Ben de Masuda Method aan t proberen met een Japanse Zoroark en een gewone. Heb er al 46 :{
Das nog niks. Volgens mij heb je nu nog steeds een kans van 1/700 oid voor een shiny :P Voor mijn Shinx had ik er rond de 900 nodig.

Ik heb trouwens nog wat Pokemons gebreed. Voor de liefhebber wat 5 IV goede nature Lapras, Mawile, Goomy, Dratini, Eevee, Abra, Mr. Mime, Inkay, Scyther, Honedge, Ralts, Marill, Kangaskhan, Feebas, Piplup en Litwick te ruil.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:25:40 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134966131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Das nog niks. Volgens mij heb je nu nog steeds een kans van 1/700 oid voor een shiny :P Voor mijn Shinx had ik er rond de 900 nodig.
900?! Daar ga ik niet eens aan beginnen. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:08:46 #73
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134968442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

900?! Daar ga ik niet eens aan beginnen. _O-
Zit inmiddels op 60 _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:09:55 #74
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134968513
Gewoon een 5 centje tussen het Control Pad zetten en lekker laten fietsen om de Prism Tower. Kan ik ook verder met mn leven. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door SGYENZO op 02-01-2014 00:06:47 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 1 januari 2014 @ 23:54:16 #75
176766 crew  zoem
zoemt
pi_134970848
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef SGYENZO het volgende:
Gewoom een 5 centje tussen de Control Pad zetten en lekker laten fietsen om de Prism Tower. Kan ik ook verder met mn leven. _O-
:D
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:08:08 #76
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134971291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Das nog niks. Volgens mij heb je nu nog steeds een kans van 1/700 oid voor een shiny :P Voor mijn Shinx had ik er rond de 900 nodig.

Ik heb trouwens nog wat Pokemons gebreed. Voor de liefhebber wat 5 IV goede nature Lapras, Mawile, Goomy, Dratini, Eevee, Abra, Mr. Mime, Inkay, Scyther, Honedge, Ralts, Marill, Kangaskhan, Feebas, Piplup en Litwick te ruil.
900?! Holy majestic hot pockets :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134975893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Das nog niks. Volgens mij heb je nu nog steeds een kans van 1/700 oid voor een shiny :P Voor mijn Shinx had ik er rond de 900 nodig.

Ik heb trouwens nog wat Pokemons gebreed. Voor de liefhebber wat 5 IV goede nature Lapras, Mawile, Goomy, Dratini, Eevee, Abra, Mr. Mime, Inkay, Scyther, Honedge, Ralts, Marill, Kangaskhan, Feebas, Piplup en Litwick te ruil.
Hoe lang duurt dat? 900 eggs breeden? Lijkt me een paar dagen werk.
pi_134976345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe lang duurt dat? 900 eggs breeden? Lijkt me een paar dagen werk.
40 uur heb ik er over gedaan ofzo. Maar goed, zit nu al ruim boven de 3000 eieren in totaal :P Zat goede Pokemon gebreed. Veel alleen nog niet ge-evtrained. Schurfthekel aan die minigames gekregen. Kost me een uur per Pokemon om EV te breeden. Wel een flinke stal aan toffe Pokemon nu.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:51:08 #79
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134978288
Zit nu op de 105. :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:36:30 #80
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134981190
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Das nog niks. Volgens mij heb je nu nog steeds een kans van 1/700 oid voor een shiny :P Voor mijn Shinx had ik er rond de 900 nodig.

Ik heb trouwens nog wat Pokemons gebreed. Voor de liefhebber wat 5 IV goede nature Lapras, Mawile, Goomy, Dratini, Eevee, Abra, Mr. Mime, Inkay, Scyther, Honedge, Ralts, Marill, Kangaskhan, Feebas, Piplup en Litwick te ruil.
Ruilen voor wat? Of maakt je dat niet uit? Want heb waarschijnlijk niets wat jij kan gebruiken :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:38:14 #81
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134981266

Weet niet of dit bij iedereen al bekend is, maar vond dit wel handig voor de beginnende breeder :)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_134981604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:36 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ruilen voor wat? Of maakt je dat niet uit? Want heb waarschijnlijk niets wat jij kan gebruiken :P
Oh nee, hoef niet per se iets bijzonders terug. Meer dat weggeven niet kan :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:54:13 #83
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134981749
Ik heb iets van 120 Zoruas dus als iemand wilt, gewoon vragen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:55:58 #84
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134981810

Dit toont toch echt mijn luiheid aan :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 2 januari 2014 @ 14:07:35 #85
176766 crew  zoem
zoemt
pi_134982248
Het breeden voor perfecte IV's of shinies vind ik vrij saai. Ik houd me liever bezig met het completeren van de dex.
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:54 schreef SGYENZO het volgende:
Ik heb iets van 120 Zoruas dus als iemand wilt, gewoon vragen.
Wat moet je met zo veel Zoruas _O- Kun je niet beter de slechte releasen of in de wonder trade gooien?
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:11:13 #86
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134982397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:07 schreef zoem het volgende:
Het breeden voor perfecte IV's of shinies vind ik vrij saai. Ik houd me liever bezig met het completeren van de dex.

[..]

Wat moet je met zo veel Zoruas _O- Kun je niet beter de slechte releasen of in de wonder trade gooien?
Probeer een shiny te krijgen _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134982959
EV's trainen doe ik met hordes en power items. Gaat belachelijk snel en minder vervelend dan die minigames.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:42:31 #88
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134983592
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:50 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Oh nee, hoef niet per se iets bijzonders terug. Meer dat weggeven niet kan :P
Ben je nu online? Dan voeg ik je ff toe
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:06:45 #89
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134984497
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:55 schreef SGYENZO het volgende:

Dit toont toch echt mijn luiheid aan :{
Zo doe ik het ook hoor.. Naar de daycare. Eieren maken. Daarna naar Lumiose. rondjes fietsen.
Whoaaah
pi_134984720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor.. Naar de daycare. Eieren maken. Daarna naar Lumiose. rondjes fietsen.
Doe ik alleen met lange hatch tijden. Anders is de doorloop te hoog. Dus fiets ik heen en weer voor de day care. Zodra een ei hatched in de box en de volgende oppakken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:13:07 #91
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134984769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:06 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor.. Naar de daycare. Eieren maken. Daarna naar Lumiose. rondjes fietsen.
Heb ook gezien dat flame body ability helpt, dan gaat het 2x zo snel
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_134984863
Jup, heb een Talonflame daarvoor in mn party. Kan je ook gelijk naar die pokemon evaluator vliegen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:22:06 #93
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134985156
Heb daarom een Fletchinder in mijn party. Kan ik ook gelijk mee naar Lumiose vliegen. :Y

Oh ja, heb trouwens Zorua maar opgegeven, ben nu aan t gaan voor een shiny Scatterbug (aangezien ik Vivillon best mooi eruit vind zien.)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:22:54 #94
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134985190
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:22 schreef SGYENZO het volgende:
Heb daarom een Fletchinder in mijn party. Kan ik ook gelijk mee naar Lumiose vliegen. :Y

Oh ja, heb trouwens Zorua maar opgegeven, ben nu aan t gaan voor een shiny Scatterbug (aangezien ik Vivillon best mooi eruit vind zien.)
Als je telkens opgeeft omdat je het te lang vind duren.. Dan word het een lange weg doordat je een Shiny hebt..
Whoaaah
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:26:24 #95
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134985335
Wat is het voordeel van een shiny dan?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:45:40 #96
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_134986053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef CapnIzzy het volgende:
Wat is het voordeel van een shiny dan?
Sommige pokemons zijn in shiny vorm leuker. Mudkip is roze.. :)
Whoaaah
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:56:41 #97
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134986468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:22 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Als je telkens opgeeft omdat je het te lang vind duren.. Dan word het een lange weg doordat je een Shiny hebt..
Nah, was meer omdat ik pas een buitenlandse Ditto heb en ik iets anders wilde.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:57:50 #98
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134986511
Foreign Ditto be my baby factory
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:08:56 #99
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134986950
Op dit soort momenten ben ik toch wel jaloers op mensen die na 5 - 10 eggs een shiny krijgen
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134987186
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef SGYENZO het volgende:
Op dit soort momenten ben ik toch wel jaloers op mensen die na 5 - 10 eggs een shiny krijgen
Ik zit er sterk aan te denken om een nieuwe Bulbasaur te breeden. Heb een shiny Venusaur maar die is wat flets. Vind de kleuren van de normale Venusaur eigenlijk mooier :D Zelfde met mn Umbreon. Op de plaatjes ziet hij er echt vool uit. Maar met gele ringen issie eigenlijk toch wat cooler.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:17:55 #101
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134987301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik zit er sterk aan te denken om een nieuwe Bulbasaur te breeden. Heb een shiny Venusaur maar die is wat flets. Vind de kleuren van de normale Venusaur eigenlijk mooier :D Zelfde met mn Umbreon. Op de plaatjes ziet hij er echt vool uit. Maar met gele ringen issie eigenlijk toch wat cooler.
Shinies hebben maar toch een original willen :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134987371
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:17 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Shinies hebben maar toch een original willen :')
Het erge is voor die Umbreon heb ik specifiek gebreed :P Die leek me echt heel tof maar viel in de praktijk wat tegen dus. Mijn Luxray is wel echt prachtig shiny. Helaas met ruk IV's.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:25:40 #103
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134987577
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Het erge is voor die Umbreon heb ik specifiek gebreed :P Die leek me echt heel tof maar viel in de praktijk wat tegen dus. Mijn Luxray is wel echt prachtig shiny. Helaas met ruk IV's.
De depressie als er weer een normale uit het ei komt
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_134987607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

De depressie als er weer een normale uit het ei komt
Verzuipen in de rivier.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:29:13 #105
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134987724
quote:
8s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Verzuipen in de rivier.
Ik zou die game wel willen verzuipen in de rivier :{w
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:51:32 #106
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_134993198
3754-8098-9185 pm/dm als je mij add :+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:07:39 #107
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134993908
quote:
8s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Verzuipen in de rivier.
Officer Jenny ingelicht
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:09:56 #108
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_134994015
quote:
8s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Faux. het volgende:

[..]

Officer Jenny ingelicht
Ik breng alvast zuster Joy voor de mensen die het daadwerkelijk doen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:16:03 #109
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135012673
Oh, dus blijkbaar kunnen de boxes uitbreiden. Dacht ik dat de boxes op waren door die bitches :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:16:44 #110
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135012682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:19 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Het erge is voor die Umbreon heb ik specifiek gebreed :P Die leek me echt heel tof maar viel in de praktijk wat tegen dus. Mijn Luxray is wel echt prachtig shiny. Helaas met ruk IV's.
Hey ik heb wel een gewone bulbasaur
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:17:07 #111
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135014568
Ik moet dit spel echt maar eens halen :( helaas is ie nergens meer in de aanbieding.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:28:46 #112
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135014708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:17 schreef Frag_adder het volgende:
Ik moet dit spel echt maar eens halen :( helaas is ie nergens meer in de aanbieding.
Bart Smit niet? Ook niet de andere (bijv. als je Y wilt X)?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:43:38 #113
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135014951
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:28 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Bart Smit niet? Ook niet de andere (bijv. als je Y wilt X)?
ik heb ze nog nooit los in aanbieding gezien :P welke maakt me niet zo heel veel uit overigens.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 3 januari 2014 @ 11:01:07 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_135016630
Is die bank nu al eens uit? duurt lang.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_135017998
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hey ik heb wel een gewone bulbasaur
Heb er zelf ook nog zat :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 3 januari 2014 @ 11:55:35 #116
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135018062
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:16 schreef SGYENZO het volgende:
Oh, dus blijkbaar kunnen de boxes uitbreiden. Dacht ik dat de boxes op waren door die bitches :{
Ja, ik dacht ook eerst dat er maar 7 boxes waren :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:53:31 #117
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135019928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:43 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik heb ze nog nooit los in aanbieding gezien :P welke maakt me niet zo heel veel uit overigens.
De mijne kwam uiteindelijk weg bij de MediaMarkt. Kostte 33 euro ofzo.
Whoaaah
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:35:18 #118
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135026937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:53 schreef Krizzol het volgende:

[..]

De mijne kwam uiteindelijk weg bij de MediaMarkt. Kostte 33 euro ofzo.
dat kost hij daar niet meer helaas :( 45 euro vond ik em daar.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:22:47 #119
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135028964
Heb al 40 keer beet met fish chaining _O- geen shiny :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:37:07 #120
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135029538
Werd na 65 keer afgeleid en dus mn chain gebroken.

Tyfuszooi _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:50:28 #121
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135035281
De verselijkste 7 woorden ooit:

No! You reeled it in too slow!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:10:58 #122
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135036053
*Gilt heel hard* Heb een shiny Poliwhirl :) ben heel blij.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:27:03 #123
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135036714
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef SGYENZO het volgende:
De verselijkste 7 woorden ooit:

No! You reeled it in too slow!
Ik heb het idee dat je die melding vaker krijgt in XY dan in voorgaande spellen. :o

Je zou maar uren bezig zijn met chainvissen en dan eindelijk een shiny vinden ... is het een Luvdisc. _O-

Nu heb ik geen 33.333 posts meer. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:30:08 #124
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135036830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je die melding vaker krijgt in XY dan in voorgaande spellen. :o

Je zou maar uren bezig zijn met chainvissen en dan eindelijk een shiny vinden ... is het een Luvdisc. _O-

Nu heb ik geen 33.333 posts meer. :'(
Hahaha dat zou echt vreselijk zijn.

Ben nu aan t gaan voor shiny Qwilfish/Dragalge
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:39:49 #125
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135037247
Ja hoor! Shiny Dragalge. Chain fishing is mijn nieuwe BFF. Ik dump MM.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:43:03 #126
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135037420
WAT- ik heb Shiny Dragalge gevangen met zo'n lucky catch ofzo. Dat ie na een keer klikken al gaat. Da's best lucky imo _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:43:52 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135037459
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef SGYENZO het volgende:
Ja hoor! Shiny Dragalge. Chain fishing is mijn nieuwe BFF. Ik dump MM.
MM?

Dit zou je maar overkomen:

Je kunt ze niet allebei vangen en je moet maar gokken welke de beste nature en IV's heeft.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 3 januari 2014 @ 20:31:14 #128
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135039379
Heb 2x Xerneas en 2x Yveltal, maar niemand die wil ruilen tegen een andere legendary. First world problems :')
pi_135044234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

MM?

Dit zou je maar overkomen:
[ afbeelding ]
Je kunt ze niet allebei vangen en je moet maar gokken welke de beste nature en IV's heeft.
haha dat is best wel pijnlijk idd..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:26:44 #130
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135048303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef zoem het volgende:
Heb 2x Xerneas en 2x Yveltal, maar niemand die wil ruilen tegen een andere legendary. First world problems :')
Holri sheet
Wil je ruilen tegen shinies? Ik kan ook Mewtwo ff vangen..?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:30:31 #131
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135048502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

MM?

Ja, Masuda Method.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 januari 2014 @ 00:00:04 #132
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135049978
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Holri sheet
Wil je ruilen tegen shinies? Ik kan ook Mewtwo ff vangen..?
Ik ben eigenlijk op zoek naar legendaries die niet te vangen zijn in X/Y. Met een beetje creatief traden kun je via GTS wel aan Xerneas of Yveltal komen, maar ze zijn niet gewild genoeg meer om te traden tegen non-X/Y legendaries. Ach ja, soms moet je ook een beetje geluk hebben en net op het juiste moment in GTS zitten. Helaas staan er veel kansloze trades in waar ze bijv Mew, Genesect of Arceus vragen.

Heb nog wel een aantal pokemon die niet te vangen zijn in X/Y, dus die kan ik wel traden als je een keer wil. Moet alleen eerst nog een keer wat eitjes bijmaken.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:03:36 #133
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135050149
Lieve pokemon collegatjes!
De volgende Mon's heb ik om te ruilen Treecko Mudkip Chimchar Tepig Chicorita Turtwig Cindaquil Froakie Piplup Totodile Larvitar Squirtle Fennekin en Chespin.
Wat ik er voor terug wil. I don't care. Andere starters die ik nog niet heb ofzo ^^
Whoaaah
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 januari 2014 @ 00:07:22 #134
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135050314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Krizzol het volgende:
Lieve pokemon collegatjes!
De volgende Mon's heb ik om te ruilen Treecko Mudkip Chimchar Tepig Chicorita Turtwig Cindaquil Froakie Piplup Totodile Larvitar Squirtle Fennekin en Chespin.
Wat ik er voor terug wil. I don't care. Andere starters die ik nog niet heb ofzo ^^
Welke mis je nog? Ik heb ze inmiddels alle 18.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:08:49 #135
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135050387
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef zoem het volgende:

[..]

Welke mis je nog? Ik heb ze inmiddels alle 18.
Eeeeh... Oshawott en Snivy als ik het goed heb.
Whoaaah
pi_135051628
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Eeeeh... Oshawott en Snivy als ik het goed heb.
heb ik wel voor je :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:55:11 #137
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135052447
Wat beweegt jullie zo om naar shinies op zoek te gaan eigenlijk?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 07:59:30 #138
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135057100
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk op zoek naar legendaries die niet te vangen zijn in X/Y. Met een beetje creatief traden kun je via GTS wel aan Xerneas of Yveltal komen, maar ze zijn niet gewild genoeg meer om te traden tegen non-X/Y legendaries. Ach ja, soms moet je ook een beetje geluk hebben en net op het juiste moment in GTS zitten. Helaas staan er veel kansloze trades in waar ze bijv Mew, Genesect of Arceus vragen.

Heb nog wel een aantal pokemon die niet te vangen zijn in X/Y, dus die kan ik wel traden als je een keer wil. Moet alleen eerst nog een keer wat eitjes bijmaken.
Is goed! ^O^
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:05:15 #139
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135057128
Dus ik heb een shiny Dragalge voor ik ging slapen op het GTS gezet

Kreeg ik een Yveltal.

Mensen doen werkelijk alles voor shinies _O-

EDIT: Nu een Xerneas voor een shiny Corsola. Nou echt, dit is best goede business _O-

[ Bericht 27% gewijzigd door SGYENZO op 04-01-2014 08:19:10 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135058019
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 08:05 schreef SGYENZO het volgende:
Dus ik heb een shiny Dragalge voor ik ging slapen op het GTS gezet

Kreeg ik een Yveltal.

Mensen doen werkelijk alles voor shinies _O-

EDIT: Nu een Xerneas voor een shiny Corsola. Nou echt, dit is best goede business _O-
ik zag laatst op marktplaats zelfs een advertentie waarin een shiny te koop werd aangeboden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:56:42 #141
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135058454
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zag laatst op marktplaats zelfs een advertentie waarin een shiny te koop werd aangeboden..
Dit meen je toch hopelijk niet :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:05:33 #142
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135058606
Probeer nu Mewtwo te vangen. Recover is echt m'n ergste vijand _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:12:29 #143
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135058708
Ja hoor, heb Mewtwo gevangen door gewoon HP te verminderen en een Poke Ball naar m te gooien.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:15:42 #144
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135058765
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:12 schreef SGYENZO het volgende:
Ja hoor, heb Mewtwo gevangen door gewoon HP te verminderen en een Poke Ball naar m te gooien.
Hoe wil je hem anders vangen? :+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:24:18 #145
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135058910
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:15 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hoe wil je hem anders vangen? :+
Sommige mensen:

*gooit Poke Ball* "Shit."
*False Swipe tot 1 HP*
*Laat m in slaap vallen*
*Gooit Ultra Ball/Dusk Ball* :+
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135059322
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:56 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dit meen je toch hopelijk niet :')
zeker weten wel..

http://www.marktplaats.nl(...)shinies-te-koop.html
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:45:24 #147
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135059325
Oke, net een Zygarde voor nog een shiny Corsola geruild. Ik voel me toch wel beetje machtig met deze shinies _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:46:56 #148
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135059352
quote:
Jezus Christus _O-

Dit trouwens
quote:
vervolgens betaal je me en traden we de shiny voor een waardeloze van jou.
Heel subtiel _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135059404
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Jezus Christus _O-

Dit trouwens

[..]

Heel subtiel _O-
ik vraag me ook echt af of er mensen zo triest zijn om er voor te betalen.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:59:50 #150
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135059624
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik vraag me ook echt af of er mensen zo triest zijn om er voor te betalen.. :')
Idd, ga zelf shinies vangen ofzo :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:34:01 #151
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135060451
Ik doe nog ff een poging om een shiny te ruilen voor een Xerneas. Gaat vast wel lukken met al die mensen die een shiny willen :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:28:00 #152
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135061906
Kan iemand me uitleggen hoe die IV's enzo werken? Ik snap er echt geen hol van. Als iemand "goede IV's" zegt snap ik het zelfs niet meer.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:01:13 #153
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135062994
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef SGYENZO het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe die IV's enzo werken? Ik snap er echt geen hol van. Als iemand "goede IV's" zegt snap ik het zelfs niet meer.
Alstu.
Whoaaah
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:43:30 #154
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135064538
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135065104
Oh shit de pokébank is zeker open?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135065761
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef Roburtt het volgende:
Oh shit de pokébank is zeker open?
Nee, waarom?
pi_135066629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Ik zie youtube battles met allemaal 5th gen pokémon
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:42:58 #158
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135066650
Jezus Christus!


Ik kreeg dit net op m'n 3DS en ik ben nogal creeped out. :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:45:59 #159
351676 Groby
Dank Memer
pi_135066772
Ik ben er nu pas achter hoe je die friend codes doet :') heb Friend Safari nodig

4270-1638-3736
It’s coming home
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:48:21 #160
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135066863
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Groby het volgende:
Ik ben er nu pas achter hoe je die friend codes doet :') heb Friend Safari nodig

4270-1638-3736
Heb je toegevoegd, mijn code is 0619 - 4450 - 4979
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:51:53 #161
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135067023
Ik zit nog steeds te wachten op die kut Pokebank :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135067230
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:42 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik zie youtube battles met allemaal 5th gen pokémon
Pokébank is even beschikbaar geweest in Azië, maar daarna is dat weer teruggedraaid. Dus ja, de pokémon zijn wel beschikbaar ;) Ik heb inmiddels alle pokémon, op legends na O+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:03:50 #163
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135067558
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Pokébank is even beschikbaar geweest in Azië, maar daarna is dat weer teruggedraaid. Dus ja, de pokémon zijn wel beschikbaar ;) Ik heb inmiddels alle pokémon, op legends na O+
Welke legends moet je nog dan?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135067622
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Welke legends moet je nog dan?
Eh, vrijwel alles :') Op de X/Y legends, Virizion en Cobalion na.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:07:10 #165
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135067692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:05 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Eh, vrijwel alles :') Op de X/Y legends, Virizion en Cobalion na.
Hoe krijg je Virizion en Cobalion dan o uo
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135067881
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hoe krijg je Virizion en Cobalion dan o uo
Op GTS, gekregen voor Whimsicott :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:13:55 #167
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135067985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Op GTS, gekregen voor Whimsicott :')
Jezus _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:14:59 #168
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135068046
Waarom willen mensen eigenlijk shinies zo graag?

Mij werd vandaag Xerneas, Yveltal en Zygarde geruild voor shiny Dragalge, en twee shiny Corsolas.

Ik zou dat echt nooit doen _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135068074
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk shinies zo graag?

Mij werd vandaag Xerneas, Yveltal en Zygarde geruild voor shiny Dragalge, en twee shiny Corsolas.

Ik zou dat echt nooit doen _O-
Omdat shinies! O+ _O_ Ik wil ook een shiny Corsola ;(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:16:00 #170
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135068091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Omdat shinies! O+ _O_ Ik wil ook een shiny Corsola ;(
Kan er zo eentje regelen heur.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135068239
Shiny Corsela _O_
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135068254
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Kan er zo eentje regelen heur.
Mijn chain fishinggeluk is op :') Eerste binnen een paar dagen 11 shinies opgevist, nu al een paar dagen chains van meer dan 100 maar geen shiny. Als het me volgende week nog steeds niet gelukt is, maak ik misschien wel gebruik van je aanbod :+ Wat zou je ervoor willen?
pi_135068314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Mijn chain fishinggeluk is op :') Eerste binnen een paar dagen 11 shinies opgevist, nu al een paar dagen chains van meer dan 100 maar geen shiny. Als het me volgende week nog steeds niet gelukt is, maak ik misschien wel gebruik van je aanbod :+ Wat zou je ervoor willen?
En ik al trots zijn dat ik er 3 had :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135068450
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Roburtt het volgende:

[..]

En ik al trots zijn dat ik er 3 had :')
Daar moet je ook trots op zijn ;) Welke heb je?
pi_135068497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:23 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Daar moet je ook trots op zijn ;) Welke heb je?
Venusaur O+ O+
Buizel en nog een mar ben even vergeten welk, lang niet gespeeld :')
Had ook een shiny pumpkaboo gevangen, en geruild.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135068752
Ik ben mn pokémon X kwijt :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:33:47 #177
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135068904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Mijn chain fishinggeluk is op :') Eerste binnen een paar dagen 11 shinies opgevist, nu al een paar dagen chains van meer dan 100 maar geen shiny. Als het me volgende week nog steeds niet gelukt is, maak ik misschien wel gebruik van je aanbod :+ Wat zou je ervoor willen?
Misschien Virizion? Grapje. Hoef niks bijzonders hoor ;)

misschien kan je een starter ofzo breeden?

[ Bericht 2% gewijzigd door SGYENZO op 04-01-2014 16:39:21 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:40 #178
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135069519
Ff chain fishen. Ik laat het weten als ik een shiny vang ^O^
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:48:18 #179
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135069546
Soms druk ik met chain fishing per ongeluk te vroeg, door m'n overprikkelde reactievermogen van voorgaande keren _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:44 #180
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135069967
Na 25 keer "Nothing seems to be biting.."

Yup, geen chain fishing meer voor mij voor vandaag.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 januari 2014 @ 17:29:59 #181
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135071507
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 08:05 schreef SGYENZO het volgende:
Dus ik heb een shiny Dragalge voor ik ging slapen op het GTS gezet

Kreeg ik een Yveltal.

Mensen doen werkelijk alles voor shinies _O-

EDIT: Nu een Xerneas voor een shiny Corsola. Nou echt, dit is best goede business _O-
Nice! Zo makkelijk is dat dus ;)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:49:17 #182
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135072342
Oke, dus ik heb net naar Krizzol gePM'd hoe je moet chain fishen, dus ik plaats het ook hier voor de mensen die het misschien ook handig vinden.

quote:
Hoi hoi :W! Ik zal proberen het zo goed uit te leggen.

Pak een fishing rod (Kan Old, Good, of Super zijn). Dan raad ik het aan om een Inkay te vangen, aangezien die de ability Suction Cups heeft waardoor je bijna altijd iets aan de haak krijgt. Ga dan naar een fishing spot (Meertjes aan Route 16, of het strand etc.) en ga dan heel vaak achter elkaar vissen.

Wat je chain breekt

-Bewegen (ookal is het maar 1 stap of een draai)
-De Pokemon missen als je vist (zeer frustrerend _O-) dus te vroeg of te laat.

Wat je chain niet breekt

-Naar menu's gaan
-In de slaapmodus gaan
-Run gebruiken
-Pokemon fainten

Wat je chain misschien breekt maar nog niet getest is

-Pokemon vangen tussendoor
-Een shiny encounteren

Dus je kan eigenlijk gewoon de hele tijd run doen, aangezien het gaat om de hoeveelheid reels die je lukken.

Hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd! Succes :W
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:52:02 #183
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135072453
Ben wat vergeten.

quote:
Oh ja! Voor ik het vergeet, de Inkay moet als leider in de party staan. Geeft niet als ie faint, dan werkt de ability nog steeds.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135072501
Binnenkort een special van Nikmans' hand voor de filmpagina die jullie wel gaan waarderen hier _O_
Verder zit ik momenteel in Hero Mode in Zelda dus Pokemon moet nog even wachten :')
Ga weg
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:18:57 #185
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135073603
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef SGYENZO het volgende:
Ben wat vergeten.

[..]

Door jou een Shiny Corsola gevangen <3
Whoaaah
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:00:32 #186
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_135078077
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Groby het volgende:
Ik ben er nu pas achter hoe je die friend codes doet :') heb Friend Safari nodig

4270-1638-3736
Ik heb je ook toegevoegd. Mijn code is 2878-9816-4700 en mijn Safari bevat Dedenne, Pikachu en Luxio.
pi_135079391
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Groby het volgende:
Ik ben er nu pas achter hoe je die friend codes doet :') heb Friend Safari nodig

4270-1638-3736
Toegevoegd.

0619-4341-5809 is de mijne
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:37:14 #188
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135082404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Door jou een Shiny Corsola gevangen <3
Haha, have fun! ^O^
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:17:19 #189
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135084132
Ga maar weer eens de Poké Radar uitproberen. Kijken of ik met dat irritante ding iets kan _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135090614
Ik wil binnenkort ook nog eens een poging doen voor dat chain fishing. Eerst nog genoeg plezier met wat Pokemons breeden. Nu bezig met een Bulbasaur. Vind mn shiny Venusaur niet tof genoeg. Wil de normale :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135091910
Ben in mn X game aan het breeden voor mn Y game.. Wil graag Y spelen zonder mn Pokemon te evolueren..

Mn Gligar is nu klaar, nu bezig met Emolga en daarna nog Amaura..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 5 januari 2014 @ 01:32:21 #192
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135092081
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:23 schreef MrMoon het volgende:
Ben in mn X game aan het breeden voor mn Y game.. Wil graag Y spelen zonder mn Pokemon te evolueren..

Mn Gligar is nu klaar, nu bezig met Emolga en daarna nog Amaura..
Emolga O+ mn favorietje
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 01:49:47 #193
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135092442
Werd na een chain van 20-25 met de Poke Radar gestopt door een Minun :{

Was aan het gaan voor skiddo.. dan maar nog n keer.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 10:06:01 #194
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135095188
Vind t eigenlijk toch wel jammer dat alle gen 1 cries vervangen zijn. Die van Charizard is echt niet hetzelfde.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 10:16:12 #195
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135095330
Weer begonnen met Pokémon Gold: Nu bij 4e gymstad
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:07:47 #196
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135097068
Gewoon al de mist in gaan bij een chain van 5 met de Poke Radar :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135099633
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:06 schreef SGYENZO het volgende:
Vind t eigenlijk toch wel jammer dat alle gen 1 cries vervangen zijn. Die van Charizard is echt niet hetzelfde.
Ik vind het eigenlijk wel tijd dat ze de stemmen uit de tekenfilms gaan gebruiken, had verwacht dat die wel in x/y zouden zitten (behalve alleen die van pikachu)
Ga weg
pi_135099647
Koekiekoekiekoekiekoe is reden genoeg om een team met zes kinglers te maken wmb
Ga weg
  zondag 5 januari 2014 @ 13:43:27 #199
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135099718
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tijd dat ze de stemmen uit de tekenfilms gaan gebruiken, had verwacht dat die wel in x/y zouden zitten (behalve alleen die van pikachu)
Pikachu was wel een verrassing ja.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 13:44:15 #200
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135099738
Ik faal met Radar chainen
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 16:05:24 #201
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135105685
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tijd dat ze de stemmen uit de tekenfilms gaan gebruiken, had verwacht dat die wel in x/y zouden zitten (behalve alleen die van pikachu)
als dat gebeurt stop ik met Pokemon. Anime != games. Veel liever mooie cries zoals die van Chandelure, Froslass, etc dan die gare animekreten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_135105702
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

als dat gebeurt stop ik met Pokemon. Anime != games. Veel liever mooie cries zoals die van Chandelure, Froslass, etc dan die gare animekreten.
Ik wil gewoon een leger kinglers die koekiekoekiekoekie zeggen
Ga weg
  zondag 5 januari 2014 @ 16:16:22 #203
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135106097
Een bidoof zegt yup yup, niet z'n eigen naam! NOOIT ! :(
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:29:13 #204
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135117546
Dilemma: ik wil een Timid Venusaur met een zo sterk mogelijke Hidden Power Fire.
Ik heb nu 8 Timid Bulbasaurs waarvan maar eentje met Hidden Power Fire, maar die heeft de slechtste stats van allemaal, maar volgens de IV-calculator wel een Hidden Power van minstens 50 base power.
Voor die Bulbasaur gaan of doorgaan met breeden en het risico lopen dat ik over 40 Bulbasaurs nog steeds geen tweede met Hidden Power Fire heb?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_135118694
quote:
5s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Dilemma: ik wil een Timid Venusaur met een zo sterk mogelijke Hidden Power Fire.
Ik heb nu 8 Timid Bulbasaurs waarvan maar eentje met Hidden Power Fire, maar die heeft de slechtste stats van allemaal, maar volgens de IV-calculator wel een Hidden Power van minstens 50 base power.
Voor die Bulbasaur gaan of doorgaan met breeden en het risico lopen dat ik over 40 Bulbasaurs nog steeds geen tweede met Hidden Power Fire heb?
ik zou doorgaan, je kunt altijd terugvallen op deze als je het zat bent..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135127241
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef Nikmans het volgende:
Koekiekoekiekoekiekoe is reden genoeg om een team met zes kinglers te maken wmb
+1
  zondag 5 januari 2014 @ 23:10:29 #207
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135127923
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Munchlax het volgende:
Een bidoof zegt yup yup, niet z'n eigen naam! NOOIT ! :(
Pokémon Mystery Dungeon _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 23:14:12 #208
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135128118
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

als dat gebeurt stop ik met Pokemon. Anime != games. Veel liever mooie cries zoals die van Chandelure, Froslass, etc dan die gare animekreten.
Dit. Al zijn sommige cries hetzelfse (*hoest en wijst naar Rhyhorn en Charizard en ook naar Goldeen en Caterpie*) ze blijven toch beter dan de anime. Hoewel ik Pikachu toch leuker zo vind.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 23:21:33 #209
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135128539
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zou doorgaan, je kunt altijd terugvallen op deze als je het zat bent..
Ik heb nu 2 Bulbasaurs met redelijke IV's en een Hidden Power met base power 60, eentje Electric en eentje Fighting (volgens die online calculators).
Zal ik gaan voor Electric of Fighting?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 5 januari 2014 @ 23:25:49 #210
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135128766
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:06 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een leger kinglers die koekiekoekiekoekie zeggen
Kwam net toevallig dit tegen.

quote:
Some Pokémon's cries—such as those of Victreebel, Gyarados, Starmie, andStaryu—are entirely unrelated to their names in any language. For example, Victreebel screeches loudly and Staryu sounds like an echoing male voice quickly yelling "Heah!", while Starmie's is a breathy, echoing female voice saying "Hoo!"Zapdos's cry, likewise, sounds like a stereotypical pterodactyl sound. Krabby's and Kingler's cry, which sounds similar to "cookie", is sometimes used as an internet meme.
Onder het artikel 'cry' op bulbapedia

_O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 januari 2014 @ 23:31:20 #211
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135129060


Ik ben eruit: ik ga voor Electric. Heeft volgens mij samen met Grass en Poison betere coverage dan Fighting.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_135129777
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb nu 2 Bulbasaurs met redelijke IV's en een Hidden Power met base power 60, eentje Electric en eentje Fighting (volgens die online calculators).
Zal ik gaan voor Electric of Fighting?
Hidden Power heeft standaard 60 base power in Gen 6

Ik zou doorgaan totdat je Ice of Fire hebt als je per se HP wil gebruiken, alhoewel ook best nuttig kan zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:47:29 #213
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135129865
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Hidden Power heeft standaard 60 base power in Gen 6

Ik zou doorgaan totdat je Ice of Fire hebt als je per se HP wil gebruiken, alhoewel ook best nuttig kan zijn.
Ik ben bezig in White 2. ;)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 6 januari 2014 @ 00:15:11 #214
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135130958
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben bezig in White 2. ;)
Electric _O_

Maar als Electric trainer ben ik natuurlijk partijdig dus ja haha
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135131244
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:23 schreef MrMoon het volgende:
Ben in mn X game aan het breeden voor mn Y game.. Wil graag Y spelen zonder mn Pokemon te evolueren..

Mn Gligar is nu klaar, nu bezig met Emolga en daarna nog Amaura..
Emolga en Amaura zijn nu ook klaar.. Besloten om toch ook Pachirisu te doen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 6 januari 2014 @ 01:46:30 #216
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135133035
Ik ga eens kijken of ik met Switcheroo van Inkay Serena's Absolite op dr Absol kan kapen :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 6 januari 2014 @ 07:58:31 #217
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135134903
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Pokémon Mystery Dungeon _O_
Explorers of Time etc. _O_
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:05:49 #218
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135135483
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:58 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Explorers of Time etc. _O_
Die was voor mij toch echt de beste :s)

Dat hele verhaal is zelfs nog beter dan sommige films *O*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 6 januari 2014 @ 09:43:05 #219
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135136042
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:58 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Explorers of Time etc. _O_
beste spel _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:51:57 #220
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135137457
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

beste spel _O_
Dit.

Ik denk dat ik Gates To Infinity ga halen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 6 januari 2014 @ 17:14:19 #221
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_135151862
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dit.

Ik denk dat ik Gates To Infinity ga halen.
Die schijnt stevig tegen te vallen. Daarom heb ik 'm nog niet in huis.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:45:44 #222
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135162444
Explorers of Time z'n story was inderdaad erg indrukwekkend.
Ik vond het ook heel vet met het gedoe van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het alleen nooit uitgespeeld.

Zelfde geld voor Blue Rescue Team.

(Je kan trouwens een demo halen in de eShop van Gates to Infinity, ik vind hem niet zo goed)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:49:09 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135165749
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben bezig in White 2. ;)
Ground kan ook een aardige zijn, ok je kunt er geen flying mee raken, maar je hebt ice, fire, electric poison en steel gecovered, allemaal types die je met de normale moveset van bulbasaur(tenzij je hem evolueert en hem eartquake aanleert) niet kunt pakken...
  maandag 6 januari 2014 @ 22:30:15 #224
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135168405
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef Munchlax het volgende:
Explorers of Time z'n story was inderdaad erg indrukwekkend.
Ik vond het ook heel vet met het gedoe van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het alleen nooit uitgespeeld.

Zelfde geld voor Blue Rescue Team.

(Je kan trouwens een demo halen in de eShop van Gates to Infinity, ik vind hem niet zo goed)
Idd, vond het echt super indrukwekkend toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ik totaal emotioneel _O-
Ga dan maar die demo proberen :)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 6 januari 2014 @ 22:33:07 #225
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135168544
Gdi, door dit MOET ik de OST van PMD EoT/EoD downloaden.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:07:01 #226
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135178255
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:25:13 #227
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135196556
Mensen, help! Dilemma! :D

Ik ben bezig met Pokémon Black (heb 2 jaar niet gespeeld lol), maar ben richting het einde aan het gaan. Zal ik Black 2 nog kopen of gelijk naar X gaan?

En kan iemand me helpen op Black m'n Gurdurr te evolven dmv trade?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:29:51 #228
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135204844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Munchlax het volgende:
Mensen, help! Dilemma! :D

Ik ben bezig met Pokémon Black (heb 2 jaar niet gespeeld lol), maar ben richting het einde aan het gaan. Zal ik Black 2 nog kopen of gelijk naar X gaan?

En kan iemand me helpen op Black m'n Gurdurr te evolven dmv trade?
Ik raad dan toch eerst Black 2 aan IMO.
En ik kan wel traden ja :)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:42:00 #229
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135205517
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik raad dan toch eerst Black 2 aan IMO.
En ik kan wel traden ja :)
Wat is je friendcode, mijne staat in OP als goed is (die lijst)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:59:31 #230
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135217384
quote:
Best een leuk deuntje zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Munchlax het volgende:
Mensen, help! Dilemma! :D

Ik ben bezig met Pokémon Black (heb 2 jaar niet gespeeld lol), maar ben richting het einde aan het gaan. Zal ik Black 2 nog kopen of gelijk naar X gaan?

En kan iemand me helpen op Black m'n Gurdurr te evolven dmv trade?
Black 2/White 2 zijn wat mij betreft zeker de moeite waard. :Y

Ik heb nu een Glaceon met Hidden Power Fight van ongeveer 52 base power ... en het is een vrouwtje. 8-)
Die IV-calculators kloppen trouwens niet helemaal ... ik voerde de IV's die uit de IV-calculator op Serebii kwamen in op de Psypoke Hidden Power calculator, maar volgens die calculator had m'n Glaceon HP Flying moeten hebben, terwijl hij HP Fight heeft. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 08-01-2014 00:16:02 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 8 januari 2014 @ 00:10:33 #231
176766 crew  zoem
zoemt
pi_135217736
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik raad dan toch eerst Black 2 aan IMO.
En ik kan wel traden ja :)
B2 een maand geleden ofzo nog aangeschaft voor een aardig prijsje. Prima game. X/Y is voor het oog natuurlijk veel mooier, omdat het een next-gen 3DS-only game is. Daardoor speel ik wel wat vaker Y dan B2. Gewoon allebei doen :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:39:36 #232
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135221568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Wat is je friendcode, mijne staat in OP als goed is (die lijst)
Geen idee uit mn hoofd _O- die van mij staat ook in de OP. Weet het alleen maar tot 0619 - 4550 - ....
Ff leren :P
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135227150
Heeft iemand vanavond tijd om mij te helpen om een aantal lieve beestjes (6 stuks) over te zetten van mijn X game naar mijn Y game? (Bedoeling was via Pokemon Bank, maar ja...)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:57:09 #234
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135230817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Best een leuk deuntje zo.
Deze is volgens mij gewoon een remix daarvan.


"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:57:43 #235
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135240268
Mensen, ik vin het nog steeds onduidelijk over IV's en eggmoves; kan iemand een kort maar krachtige uitleg geven? :P ! Dankje.

(en is het het waard om deze dingen te 'leren' / gebruiken)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135242094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Munchlax het volgende:
Mensen, ik vin het nog steeds onduidelijk over IV's en eggmoves; kan iemand een kort maar krachtige uitleg geven? :P ! Dankje.

(en is het het waard om deze dingen te 'leren' / gebruiken)
eggmoves zijn moves die een Pokemon alleen kan leren door te breeden met een andere Pokemon die de move wel kan leren. Beide Pokemons moeten dan wel in dezelfde egggroup horen. Ik vind dit wel interessant.. :)

Van IV training heb ik totaal geen verstand.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:05:46 #237
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135242904
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef MrMoon het volgende:

[..]

eggmoves zijn moves die een Pokemon alleen kan leren door te breeden met een andere Pokemon die de move wel kan leren. Beide Pokemons moeten dan wel in dezelfde egggroup horen. Ik vind dit wel interessant.. :)

Van IV training heb ik totaal geen verstand.. :)
Ok. ^O^
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135243179
IVs kan je zien als de 'genen' van een Pokemon. Van beide ouders erft 'ie er een willekeurig aantal, en die hebben invloed op zijn stats.
Het is mogelijk om te fokken voor betere IVs. Het is niet moeilijk, er gaat alleen wel wat tijd in zitten.

Of het het waard is? Niet voor in-game doelen, het is alleen nuttig als je competitief tegen andere mensen will vechten.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:30:27 #239
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135244276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Flightguy1986 het volgende:
IVs kan je zien als de 'genen' van een Pokemon. Van beide ouders erft 'ie er een willekeurig aantal, en die hebben invloed op zijn stats.
Het is mogelijk om te fokken voor betere IVs. Het is niet moeilijk, er gaat alleen wel wat tijd in zitten.

Of het het waard is? Niet voor in-game doelen, het is alleen nuttig als je competitief tegen andere mensen will vechten.
Oke, dat gaat 'm voor mij dan niet worden haha :)
Dankje voor de info!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135245950
quote:
5s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:01 schreef MrMoon het volgende:
Heeft iemand vanavond tijd om mij te helpen om een aantal lieve beestjes (6 stuks) over te zetten van mijn X game naar mijn Y game? (Bedoeling was via Pokemon Bank, maar ja...)
Anyone? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_135250608
Dus, voor de liefhebbers: Pokémonfilms: Gotta watch 'em all! Deel 1
Ga weg
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:33:54 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135258075
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135260612
quote:
:')
Ga weg
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:41:53 #244
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135262639
quote:
-O-
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:01:55 #245
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135277128
Is er hier eigenlijk iemand met een Ditto safari?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:04:11 #246
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135277252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Je Friend Safari heeft type Ghost en bevat tot dusverre Lampent en Phantump.
Had jij me al toegevoegd, kan je anders kijken wat mijn derde is als je online bent?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:15:21 #247
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135282364
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef CapnIzzy het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand met een Ditto safari?
Waarom een Ditto uit de Safari als je hem ook InGame kan vangen?
Whoaaah
pi_135282508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef CapnIzzy het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand met een Ditto safari?
Ik heb Ditto in mijn safari, geloof ik.
pi_135284229
mijn Friend Code is: 2852-8263-3435

voeg me gerust toe en ik ben ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn Friend Safari zit.
pi_135286606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Waarom een Ditto uit de Safari als je hem ook InGame kan vangen?
Uit de safari heb je altijd 2 perfecte 31 IV's. Beter voor het fokken dus.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135290144
Iemand die me kan/wil helpen met overzetten van Pokemon van X naar Y? :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:53:32 #252
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135293550
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die me kan/wil helpen met overzetten van Pokemon van X naar Y? :)
Sure! Where, when?
Whoaaah
pi_135293718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Sure! Where, when?
Thnx :)
Vanavond? Zeg het maar :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:59:33 #254
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135293905
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Thnx :)
Vanavond? Zeg het maar :)
Ja wacht, ik slinger hem even aan.
Whoaaah
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:05:38 #255
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135294303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb Ditto in mijn safari, geloof ik.
Ja klopt, had hem al gevonden. Heb al een box vol O+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:06:16 #256
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135294363
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef lotrdennis het volgende:
mijn Friend Code is: 2852-8263-3435

voeg me gerust toe en ik ben ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn Friend Safari zit.
Heb je toegevoegd, de mijne is 3754-8098-9185!
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_135294548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ja wacht, ik slinger hem even aan.
top! Ik kom er aan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:26:02 #258
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135295604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Waarom een Ditto uit de Safari als je hem ook InGame kan vangen?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Uit de safari heb je altijd 2 perfecte 31 IV's. Beter voor het fokken dus.
Deze reden dus
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_135297080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ja wacht, ik slinger hem even aan.
bedankt voor je hulp ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:56:48 #260
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_135297236
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

bedankt voor je hulp ^O^
alstuuuuu
Whoaaah
pi_135301630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Heb je toegevoegd, de mijne is 3754-8098-9185!
ik ben nu al 10 minuten door je safari zone aan het rennen en tot nu toe kom ik alleen maar Phantump en Lampent tegen. ik heb geen idee waar die derde blijft haha.
pi_135308716
Iemand hier succes gehad met Eevee chainen? Route 10 is nou niet echt ideaal...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:40:41 #263
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135310196
Heeft iemand hier een froakie/greninja met protean ability? Of frogadier safari

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:34 schreef lotrdennis het volgende:

[..]

ik ben nu al 10 minuten door je safari zone aan het rennen en tot nu toe kom ik alleen maar Phantump en Lampent tegen. ik heb geen idee waar die derde blijft haha.
Derde slot is toch al wel open? :{
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_135312650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef CapnIzzy het volgende:
Heeft iemand hier een froakie/greninja met protean ability? Of frogadier safari

[..]

Derde slot is toch al wel open? :{
Ik heb er nog wel een paar met 4 IV's, Timid, als het goed is. Ik zal vanavond wel weer een keer online komen
pi_135323077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef CapnIzzy het volgende:
Heeft iemand hier een froakie/greninja met protean ability? Of frogadier safari

[..]

Derde slot is toch al wel open? :{
de 3e pokemon is Spiritomb. ik ben benieuwd wat er in mijn safari zit, ben je daar al geweest?
pi_135325315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef CapnIzzy het volgende:
Heeft iemand hier een froakie/greninja met protean ability? Of frogadier safari

[..]

Derde slot is toch al wel open? :{
Heb nog wel wat Froakies. Ook een paar met 5iv en goede nature daggik.

Edit geen 5IV kikkers meer over. Wel nog een Protean.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135326244
Og, fuck me. Ik de hele tijd mijn Pokemiles zien verdwijnen. Dacht eerst dat als ik wonder trade met pokemon die niet oorspronkelijk van mij zijn dat ik geen pokemiles kreeg etc. Blijkt dat dat ding ze met gamesynch automatisch naar die website stuurt. Nou heb ik er dus 18.000 daar :')


Edit: You received Rare Candy x 73!
Wel maar de helft van de miles als ingame. Scheelt weer wat levelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjiznit op 10-01-2014 18:58:25 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:17:02 #268
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_135334630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef CapnIzzy het volgende:
Had jij me al toegevoegd, kan je anders kijken wat mijn derde is als je online bent?
Ik zie de derde nog niet.

Edit: Ik zie nu in een eerdere post dat het Spiritomb moet zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef lotrdennis het volgende:
mijn Friend Code is: 2852-8263-3435

voeg me gerust toe en ik ben ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn Friend Safari zit.
Ik heb je toegevoegd. Mijn FC is 2878-9816-4700 en mijn Safari bevat Dedenne, Pikachu en Luxio.
pi_135352703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef lotrdennis het volgende:
mijn Friend Code is: 2852-8263-3435

voeg me gerust toe en ik ben ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn Friend Safari zit.
Toegevoegd

Mijne: 0619-4341-5809
pi_135358590
War kan je die friend code vinden... Ben al een tijd op zoek in pokemon X om een trade op te zetten met iemand anders
pi_135358826
Dash van de 3DS zelf en dan bovenin het vierkante smiley icoontje.
Of toch du vader?
pi_135359653
Mijn dank is groot!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:33:43 #273
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135363212
Heeft iemand Chespin en/of Fennekin? Voor m'n Pokedex. Thanks :W
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 12 januari 2014 @ 16:10:45 #274
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135398486
Heb ze al.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 13 januari 2014 @ 14:07:30 #275
351676 Groby
Dank Memer
pi_135434987
Een goede dag voor mij, ondanks dat ik ziek ben heeft mijn hele team Pokérus en vang ik zo even 2 shinies achter elkaar in een horde (Wingull en Spinda).
It’s coming home
  maandag 13 januari 2014 @ 17:59:00 #276
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135444564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef lotrdennis het volgende:

[..]

de 3e pokemon is Spiritomb. ik ben benieuwd wat er in mijn safari zit, ben je daar al geweest?
Nee, wat is je in-game username, dan kijk ik vanavond of morgenavond even; als je het nog wil weten tenminste!
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_135445201
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nee, wat is je in-game username, dan kijk ik vanavond of morgenavond even; als je het nog wil weten tenminste!
mijn username is gewoon Dennis. en ja ik wil het graag weten.
  maandag 13 januari 2014 @ 19:23:43 #278
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135448165
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef lotrdennis het volgende:

[..]

mijn username is gewoon Dennis. en ja ik wil het graag weten.
Fighting: Sawk, Mienfoo, derde pokemon kan ik niet zien.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:50:54 #279
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135566111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:20 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Heb nog wel wat Froakies. Ook een paar met 5iv en goede nature daggik.

Edit geen 5IV kikkers meer over. Wel nog een Protean.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel een paar met 4 IV's, Timid, als het goed is. Ik zal vanavond wel weer een keer online komen
Wanneer kan er geruild worden? Wat wil je er voor terug?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_135591021
Verdomde shiny Magikarp laat zich niet zien, fishing streaks gehad van 95, 60, 65 en meerdere van 20+ maar niks. :(
Of toch du vader?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:33:24 #282
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_135592099
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 03:31 schreef Luchtkoker het volgende:
Verdomde shiny Magikarp laat zich niet zien, fishing streaks gehad van 95, 60, 65 en meerdere van 20+ maar niks. :(
Doe je t juist? Anders gewoon doorgaan.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_135593987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 03:31 schreef Luchtkoker het volgende:
Verdomde shiny Magikarp laat zich niet zien, fishing streaks gehad van 95, 60, 65 en meerdere van 20+ maar niks. :(
Dat heb ik ook steeds met Magikarp :')
pi_135607497
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:33 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Doe je t juist? Anders gewoon doorgaan.
Yep, die chain fishing gast bevestigt dat mn streaks idd zo hoog waren. Dus gewoon bad luck I guess...
Of toch du vader?
pi_135613241
Godverdikkeme, weer een streak van 112 en geen magikarp. :(
Of toch du vader?
pi_135623700
Nice, een Porygon geregeld. Na mn Shellders eens breeden. Altijd al een intrigerende Pokemon gevonden :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135632497
Yay, shiny Magikarp uiteindelijk toch gevangen. Het heeft me 6 streaks van 50+ gekost en nog een handjevol kleinere, maar dan heb je ook wat. Namelijk een kut nature :')
Of toch du vader?
pi_135636663
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 04:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Yay, shiny Magikarp uiteindelijk toch gevangen. Het heeft me 6 streaks van 50+ gekost en nog een handjevol kleinere, maar dan heb je ook wat. Namelijk een kut nature :')
Synchronize pokemon! Kan je feinted aan het begin van je party laten staan et voila. Weet alleen niet of suction cups dan nog werkt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135644097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:08 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Synchronize pokemon! Kan je feinted aan het begin van je party laten staan et voila. Weet alleen niet of suction cups dan nog werkt.
Denk dat ik het chain fishen voor nu even skip. Kom er later vast wel weer op terug. Alleen inderdaad, als suction cups dan niet meer werkt, breek je straks je streak ook weer omdat niks bijt. :{
Of toch du vader?
pi_135654145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

[..]

Wanneer kan er geruild worden? Wat wil je er voor terug?
Ik kan nu wel ;) Hoef er niks voor terug.

Edit: is er trouwens iemand die mij even wilt helpen mijn Feebas en Porygon(naar Porygon2 EN Porygon-z) te evolueren?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_135655161
Verdomme mensen, de oude Pokemon anime (Indigo League) is op Disney XD 24 uur! Het begon om 20:55, geinig om te zien toch. Is Nederlands
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:35:03 #292
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_135658624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:51 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik kan nu wel ;) Hoef er niks voor terug.

Edit: is er trouwens iemand die mij even wilt helpen mijn Feebas en Porygon(naar Porygon2 EN Porygon-z) te evolueren?
Nu dus?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 19 januari 2014 @ 03:29:24 #293
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135666050
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 04:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Yay, shiny Magikarp uiteindelijk toch gevangen. Het heeft me 6 streaks van 50+ gekost en nog een handjevol kleinere, maar dan heb je ook wat. Namelijk een kut nature :')
Waarom eigenlijk een Magikarp? Een shiny Gyarados kun je altijd in HGSS vangen en dan via Pokémon Bank naar XY sturen (als Pokémon Bank ooit een keer komt). Dan kun je ook Synchronize gebruiken voor een goede nature.

Ik heb even Pokémon geteld in White 2. Ik heb 25 Pokémon op level 100 en 23 op level 85-89, allemal zelf getraind en ook bijna allemaal ge-EV-traind. Dat is meer dan ik had verwacht. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 19 januari 2014 @ 05:21:26 #294
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135666616
Overigens:

quote:
Combat Pragmatist: The Dark Type is characterized by attacks that involve fighting very dirty in order to win, to the point where some of the moves seem to constitute outright cheating.
[...]
One memorable example: Night Slash is named tsujigiri in Japanese, a reference to a samurai's practice of cutting up an unarmed peasant at a crossroads to test his sword.
:o

Name
Swoobat
Other Names
Japan: Kokoromori
ココロモリ
French: Rhinolove
German: Fletiamo
Korean: 맘박쥐

:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_135681588
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk een Magikarp? Een shiny Gyarados kun je altijd in HGSS vangen en dan via Pokémon Bank naar XY sturen (als Pokémon Bank ooit een keer komt). Dan kun je ook Synchronize gebruiken voor een goede nature.

Ik heb even Pokémon geteld in White 2. Ik heb 25 Pokémon op level 100 en 23 op level 85-89, allemal zelf getraind en ook bijna allemaal ge-EV-traind. Dat is meer dan ik had verwacht. _O-
Maar Pokebank komt waarschijnlijk pas over 3000 jaar, net als de Pokemon uit de legende. :') Tegen die tijd weet ik niet of ik nog speel.

Overigens, als Pokebank eenmaal uitkomt en je gehackte near-legit pokemon kan overzetten dan kan je over alles zeggen "maar waarom... je kan het ook gewoon vanuit de Pokebank overzetten". Ik vond het gewoon leuk om nu al een Red Gyarados te hebben, wetende dat ik hem heb gevangen als Magikarp, en dat het geen freebie shiny was.
Of toch du vader?
  zondag 19 januari 2014 @ 17:40:04 #296
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135683853
Yveltal vangen met O-power catch rate level 1 en één ultra ball zonder ook maar iets te doen. :')
pi_135691104
Dus ik check GTS voor Reshiram, zie er een te ruil staan voro een lvl 91 Rotom
Ik breed gauw een Rotom, level hem anderhalf uur lang en als ik weer kijk is die Reshiram pleite, maar er staat een nieuwe voor een lvl 51 Caterpie. Ik een vangen, 15 minuten later is ie lvl 51, open GTS en die graf-Reshiram is alweer weg :r

Mijn leven :r
Ga weg
pi_135707699
Heeft iemand toevallig een Cacnea of Cacturne over? Of een FS met een van de twee?

Bij voorbaat dank :)
pi_135721030
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 06:16 schreef Flightguy1986 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Cacnea of Cacturne over? Of een FS met een van de twee?

Bij voorbaat dank :)
Op zoek naar spikes boy?
Ga weg
pi_135732144
GTS gaat zo achterlijk snel aaaah, ik wil gewoon een Xerneas :r
Ga weg
pi_135733037
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef Nikmans het volgende:
GTS gaat zo achterlijk snel aaaah, ik wil gewoon een Xerneas :r
Pokémon op GTS zetten en Xerneas vragen? ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')