abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 december 2013 @ 21:35:51 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134896395
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Op het Duitse RTL hebben ze laten zien waar het ongeluk gebeurt is. Het was een stukje van +/- 30m breed precies tussen twee pistes in. Zag er niet gevaarlijk uit.. :{
Was toch al bekend dat hij tussen 2 pistes skiede? En die rotsen zie je dus niet onder de sneeuw.. Waarschijnlijk gevalletje zeer ongelukkig terechtgekomen.. Gelukkig had hij een helm op.. Althans: als hij het overleeft zonder al te veel kleerscheuren.. Anders was zonder helm wellicht :X :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:36:09 #102
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134907544
Ik zei van het weekend nog tegen mij ma wat een arrogante kwal Schumi was en dat ik hem voor altijd veracht vanwege zijn gejuich bij de winst in Imola toen mijn jeugdidool aan zijn einde kwam.

Dit had ik echter niet bedoeld met die opmerking..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134909015
Mooi stuk van David Coulthard over Michael Schumacher

I only hope Michael Schumacher pulls through so that he can see all the nice things people are saying about him

With hindsight I know now that I was never on the seven-time world champion's level but he gave my career as a Formula One driver credibility

Friend and foe: Michael Schumacher and David Coulthard shared an underlying respect Photo: REUTERSBy David Coulthard10:30PM GMT 30 Dec 20132 CommentsThe outpouring of concern for Michael Schumacher’s wellbeing over the past 36 hours, not only from the world of Formula One but from the wider sporting, and indeed non-sporting, community has been wonderful to see. In my opinion it constitutes long-overdue recognition of Michael’s status as a true sporting great. I only hope and pray that he pulls through to see what nice things people have been saying about him.The truth is I do not believe that Michael has ever truly received the praise or recognition that his stunning achievements merited. And I say that now with the benefit of hindsight.For years Michael was the perfect pantomime villain, particularly in this country; German, of course, ruthlessly efficient, ultra-aggressive. Whereas previous greats such as Sir Jackie Stewart or Juan Manuel Fangio left the door open to their rivals when racing, for fear of making what could easily have been fatal contact, Michael went all out in his pursuit of victory.Sometimes he overstepped the mark – Jerez in 1997 and Rascasse in 2006 spring to mind – and those indiscretions made him unpalatable to the sporting purist. He was marked down by some, including me, as a tainted champion. But you cannot argue with his achievements.At the end of the day he had the same rules and the same race marshals as the rest of us. And he destroyed us.

Related Articles

I had numerous run-ins with Michael, most famously at Spa in 1998 after we collided on a wet track and he stormed over to the McLaren garage and accused me of trying to kill him. I asked him later, in exasperation, whether he had ever been wrong about anything at any point in his life. “Not that I can remember,” he replied. To me that summed him up.He had complete and utter self-belief. It was what made him a champion.And what a champion: 91 grand prix victories and seven drivers’ world titles. I can say now, and again it is with the benefit of hindsight, that I was never on his level. You cannot admit that, even to yourself, during your career because you need to have self-belief but I have no trouble admitting it now.Michael was the reference point for me. I can see that now. If I beat him to a win or a podium, I knew I had done a very good job. He gave my career credibility.As I said, we did not always see eye to eye but there were two sides to Michael.He was a ruthless competitor but at the same time he was a family man; generous, kind. If you were part of his trusted circle then he was loyal. If you were not, he could cut you off completely.I never knew exactly which camp I belonged to but our shared relationship with Mercedes-Benz meant that we were thrown together regularly.I can vividly recall being invited to Michael’s private parties after the German Grand Prix and staying up smoking cigars with him, late at night after a few drinks, talking about just how lucky we were to be doing what we loved.There was always that underlying respect. When Michael retired at the end of 2006 he approached me and suggested we swap helmets. It had never even occurred to me to ask him. Why would he have wanted my helmet? But he knew that I collected them and I was honoured that he offered me his. It remains one of my prized possessions and I know he keeps mine at his home in Switzerland.I think Michael might have got more credit before now had he not burnt his bridges so completely with the British media, to whom he was completely closed, at least during his first career. I think Sebastian Vettelmay have learnt from that experience.In any case, Michael’s comeback with Mercedes showed he had a more human side. And in a funny way, it cemented his legacy rather than harmed it.Watching him struggle to match Sebastian and Lewis Hamilton and Fernando Alonso, not always through fault of his own, proved that time waits for no man. It was too easy during his first career to assume that he simply swept all before him.Those struggles with Mercedes gave us, certainly me, a new-found appreciation for the unbelievable levels of consistency he achieved in his first career.This skiing crash has connected Michael to the rest of us on a human level once and for all. Here is a father, like any other, his wife and children at his bedside praying for him to pull through. It is something to which we can all relate.The awful thing is that so often it takes something like this before we say what we truly feel about someone.I hope that in this instance, with Michael having received such swift medical attention, and given the fact that he continues to receive the very best treatment possible, he is going to emerge victorious once again. And when he does he is going to realise in
pi_134910854
Enters. Gebruik ze. Ze zijn gratis. Dit stuk is onleesbaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134910978
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef Kanjer het volgende:
Mooi stuk van David Coulthard over Michael Schumacher

I only hope Michael Schumacher pulls through so that he can see all the nice things people are saying about him

With hindsight I know now that I was never on the seven-time world champion's level but he gave my career as a Formula One driver credibility

Wellbeing over the past 36 hours, not only from the world of Formula One but from the wider sporting, and indeed non-sporting, community has been wonderful to see. In my opinion it constitutes long-overdue recognition of Michael's status as a true sporting great.

I only hope and pray that he pulls through to see what nice things people have been saying about him. The truth is I do not believe that Michael has ever truly received the praise or recognition that his stunning achievements merited.

And I say that now with the benefit of hindsight. For years Michael was the perfect pantomime villain, particularly in this country; German, of course, ruthlessly efficient, ultra-aggressive.
Whereas previous greats such as Sir Jackie Stewart or Juan Manuel Fangio left the door open to their rivals when racing, for fear of making what could easily have been fatal contact, Michael went all out in his pursuit of victory.
Sometimes he overstepped the mark; Jerez in 1997 and Rascasse in 2006 spring to mind; and those indiscretions made him unpalatable to the sporting purist. He was marked down by some, including me, as a tainted champion.

But you cannot argue with his achievements. At the end of the day he had the same rules and the same race marshals as the rest of us. And he destroyed us.

I had numerous run-ins with Michael, most famously at Spa in 1998 after we collided on a wet track and he stormed over to the McLaren garage and accused me of trying to kill him. I asked him later, in exasperation, whether he had ever been wrong about anything at any point in his life.

Not that I can remember; he replied. To me that summed him up.
He had complete and utter self-belief. It was what made him a champion. And what a champion: 91 grand prix victories and seven drivers world titles.

I can say now, and again it is with the benefit of hindsight, that I was never on his level.

You cannot admit that, even to yourself, during your career because you need to have self-belief but I have no trouble admitting it now. Michael was the reference point for me. I can see that now.
If I beat him to a win or a podium, I knew I had done a very good job.
He gave my career credibility.

As I said, we did not always see eye to eye but there were two sides to Michael. He was a ruthless competitor but at the same time he was a family man; generous, kind. If you were part of his trusted circle then he was loyal. If you were not, he could cut you off completely.

I never knew exactly which camp I belonged to but our shared relationship with Mercedes-Benz meant that we were thrown together regularly.
I can vividly recall being invited to Michael's private parties after the German Grand Prix and staying up smoking cigars with him, late at night after a few drinks, talking about just how lucky we were to be doing what we loved.

There was always that underlying respect. When Michael retired at the end of 2006 he approached me and suggested we swap helmets. It had never even occurred to me to ask him. Why would he have wanted my helmet? But he knew that I collected them and I was honoured that he offered me his. It remains one of my prized possessions and I know he keeps mine at his home in Switzerland.

I think Michael might have got more credit before now had he not burnt his bridges so completely with the British media, to whom he was completely closed, at least during his first career. I think Sebastian Vettel, may have learnt from that experience. In any case, Michael's comeback with Mercedes showed he had a more human side. And in a funny way, it cemented his legacy rather than harmed it.

Watching him struggle to match Sebastian and Lewis Hamilton and Fernando Alonso, not always through fault of his own, proved that time waits for no man. It was too easy during his first career to assume that he simply swept all before him. Those struggles with Mercedes gave us, certainly me, a new-found appreciation for the unbelievable levels of consistency he achieved in his first career.

This skiing crash has connected Michael to the rest of us on a human level once and for all. Here is a father, like any other, his wife and children at his bedside praying for him to pull through. It is something to which we can all relate.

The awful thing is that so often it takes something like this before we say what we truly feel about someone. I hope that in this instance, with Michael having received such swift medical attention, and given the fact that he continues to receive the very best treatment possible, he is going to emerge victorious once again. And when he does he is going to realise in
Leesbaar gemaakt.

Mooie woorden van Coutlhard; petje af voor hem _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134911317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik zei van het weekend nog tegen mij ma wat een arrogante kwal Schumi was en dat ik hem voor altijd veracht vanwege zijn gejuich bij de winst in Imola toen mijn jeugdidool aan zijn einde kwam.

Dit had ik echter niet bedoeld met die opmerking..
daar heeft hij wel in het openbaar voor gejankt
pi_134915907
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik zei van het weekend nog tegen mij ma wat een arrogante kwal Schumi was en dat ik hem voor altijd veracht vanwege zijn gejuich bij de winst in Imola toen mijn jeugdidool aan zijn einde kwam.

Dit had ik echter niet bedoeld met die opmerking..
Volgens mij wisten ze toen nog niet dat hij dood was toch?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134916264
Nieuwe persconferentie begint nu, hopen op beter nieuws.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:00:36 #109
11102 knep
Mountainfreak
pi_134916304
Mooie woorden van Coulthard :).
pi_134916355
'Slight improvement'.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:02:30 #111
11102 knep
Mountainfreak
pi_134916368
Hij moet nog een keer geopereerd worden? :{.
pi_134916443
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef knep het volgende:
Hij moet nog een keer geopereerd worden? :{.
Hij is afgelopen nacht nogmaals geopereerd
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:39 #113
11102 knep
Mountainfreak
pi_134916522
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hij is afgelopen nacht nogmaals geopereerd
Was idd een fout bericht van de Bild reporter :').
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:53 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_134916534
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hij is afgelopen nacht nogmaals geopereerd
Dus toch ?

En buiten de gevarenzone skiën :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_134916705
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef knep het volgende:
Mooie woorden van Coulthard :).
Wat zei hij?

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Gauner het volgende:
'Slight improvement'.
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:12:19 #116
11102 knep
Mountainfreak
pi_134916742
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat zei hij?
Zie eerder dit topic ;).
pi_134916775
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:12 schreef knep het volgende:

[..]

Zie eerder dit topic ;).
:@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:16:59 #118
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134916921
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Volgens mij wisten ze toen nog niet dat hij dood was toch?
Nee, klopt. Maar het heeft mijn beeld van hem wel voor altijd getekend. Het was een goeie coureur hoor, maar zoals Coulthard al zegt een vrij besloten man, behalve voor zijn speciale kring.

Senna was gepassioneerd over racen, dat zag je, dat voelde je. Racen stroomde door zijn bloed. Hij wilde ook winnen, maar volgens mij vooral racen.

Als ik naar Schumi kijk dan zie ik meer iemand die wilt winnen, koste wat het kost. Begrijp me niet verkeerd, het is een fantastische sportman die prachtige prestaties heeft geleverd. Hij heeft alleen geen charme, geen passie, geen liefde naar de buitenwereld.

In short: Schumi zijn persoonlijkheid ligt me niet ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:26:38 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134917274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar het heeft mijn beeld van hem wel voor altijd getekend. Het was een goeie coureur hoor, maar zoals Coulthard al zegt een vrij besloten man, behalve voor zijn speciale kring.

Senna was gepassioneerd over racen, dat zag je, dat voelde je. Racen stroomde door zijn bloed. Hij wilde ook winnen, maar volgens mij vooral racen.

Als ik naar Schumi kijk dan zie ik meer iemand die wilt winnen, koste wat het kost. Begrijp me niet verkeerd, het is een fantastische sportman die prachtige prestaties heeft geleverd. Hij heeft alleen geen charme, geen passie, geen liefde naar de buitenwereld.

In short: Schumi zijn persoonlijkheid ligt me niet ;)
Dat is gewoon persoonlijk, ik vond Senna een arrogant ventje en een slechte verliezer maar die is een soort heilig verklaard
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:31:19 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134917488
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is gewoon persoonlijk, ik vond Senna een arrogant ventje en een slechte verliezer maar die is een soort heilig verklaard
Dat zeg ik ook ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:33:58 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134917597
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:31 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook ;)
Begrijp ik maar moet toch wat tegengas geven :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:42:27 #122
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134917980
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Begrijp ik maar moet toch wat tegengas geven :)
Terwijl ik toch lovende woorden voor hem over had ;)

Laten we maar hopen dat hij bij komt zonder functieverlies.. anders wordt het kansloos voor hem. Niemand wil een Schumi zien met kwijl uit zijn bek en rijdend in een rolstoel.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134918212
Kom op Schumi!!!!!!!!!!!!!!!!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_134919766
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dus toch ?

En buiten de gevarenzone skiën :{

:P
Was hij maar buiten de gevarenzone gaan skiën... ;)

Nu zat hij juist tussen twee geprepareerde pistes in, met z'n 14-jarige zoon.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_134928223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar het heeft mijn beeld van hem wel voor altijd getekend. Het was een goeie coureur hoor, maar zoals Coulthard al zegt een vrij besloten man, behalve voor zijn speciale kring.

Senna was gepassioneerd over racen, dat zag je, dat voelde je. Racen stroomde door zijn bloed. Hij wilde ook winnen, maar volgens mij vooral racen.

Als ik naar Schumi kijk dan zie ik meer iemand die wilt winnen, koste wat het kost. Begrijp me niet verkeerd, het is een fantastische sportman die prachtige prestaties heeft geleverd. Hij heeft alleen geen charme, geen passie, geen liefde naar de buitenwereld.

In short: Schumi zijn persoonlijkheid ligt me niet ;)

Dit geldt ook voor mij.

Maar ondanks alle ergernis over Der Schumi, z'n trucjes en z'n briljante strateeg achter hem, Ross Brawn, gun ik dit een grote sportlegende als hij is, ook niet. Zijn familie al helemaal niet.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 december 2013 @ 16:07:52 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_134929264
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Sally het volgende:

[..]

Was hij maar buiten de gevarenzone gaan skiën... ;)

Nu zat hij juist tussen twee geprepareerde pistes in, met z'n 14-jarige zoon.
Wat is dat precies ?

Toch onverstandig ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:59:10 #127
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_134955674
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is dat precies ?

Toch onverstandig ?

:P
Op de beelden kon je zien dat het een soort van overbrugging was tussen twee pistes, een metertje of dertig met nauwelijks hoogteverschil. Voor een goede skiër niet eens een uitdaging. Hij zou op een steen geskied zijn en vervolgens gevallen op een andere steen/rots. Eerder domme pech dan roekeloosheid. Persoonlijk schaal ik het stukken lager in op de schaal van roekeloosheid dan gaan skiën op een ongeprepareerde piste terwijl er lawinegevaar is. :{
pi_134955706
Ergo: Friso was dommer dan Schumacher
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134957939
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:00 schreef Geralt het volgende:
Ergo: Friso was dommer dan Schumacher
Nou, dommer...

Beide waren hele goede skieers, beide waren zeer bekend met het gebied waar ze waren, ik denk dat voor beiden het een geval stomme pech was, schumacher raakt een steen en valt zeer ongelukkig, Friso komt in een lawine terecht.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 januari 2014 @ 19:26:03 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_134958004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Coelho het volgende:

[..]

gaan skiën op een ongeprepareerde piste terwijl er lawinegevaar is. :{
Was dat wat Friso deed?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 woensdag 1 januari 2014 @ 22:05:49 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_134965192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Coelho het volgende:

[..]

Op de beelden kon je zien dat het een soort van overbrugging was tussen twee pistes, een metertje of dertig met nauwelijks hoogteverschil. Voor een goede skiër niet eens een uitdaging. Hij zou op een steen geskied zijn en vervolgens gevallen op een andere steen/rots. Eerder domme pech dan roekeloosheid. Persoonlijk schaal ik het stukken lager in op de schaal van roekeloosheid dan gaan skiën op een ongeprepareerde piste terwijl er lawinegevaar is. :{
Las net dat de steen ook niet te zien was door vers sneeuw.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_134965519
quote:
5s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Was dat wat Friso deed?
:Y
pi_135039753




[ Bericht 54% gewijzigd door Stiggie op 03-01-2014 20:44:55 ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:03:00 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135043833
quote:
'Politie neemt helm Schumacher in beslag'


De Franse politie heeft de helm die Michael Schumacher droeg tijdens zijn zware skiongeval in beslag genomen. Dat melden verschillende media in Frankrijk vandaag. In de helm zou een camera zitten. Het is nog onduidelijk of het ongeval ook gefilmd is.

De politie zou verder het 14-jarige zoontje van de zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1 hebben ondervraagd. Hij zou in de buurt zijn geweest op het moment dat zijn vader zwaar ten val kwam op de piste van Méribel in de Franse Alpen.

Schumacher klapte met zijn hoofd op een rots, waarbij zijn helm werd verbrijzeld door de klap. Hij wordt nog altijd in een kunstmatig coma gehouden.

De toestand van de Duitser is stabiel maar nog steeds zorgelijk.

Bron: Volkskrant
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135058378
Als ik het goed begrijp zegt hier Gérard Saillant dat schumi zijn staat ernstig is, maar dat er geen gevaar meer is.

http://www.itele.fr/franc(...)er-irait-mieux-67720

Volgens een duitse website wordt hier door de man gezegd:
"Gérard Saillant sagte mir, dass der Zustand von Michael Schumacher ernst ist, aber keine Lebensgefahr mehr besteht."

[ Bericht 13% gewijzigd door Stiggie op 04-01-2014 11:00:36 ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_135058808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:51 schreef Stiggie het volgende:
Als ik het goed begrijp zegt hier Gérard Saillant dat schumi zijn staat ernstig is, maar dat er geen gevaar meer is.

http://www.itele.fr/franc(...)er-irait-mieux-67720

Volgens een duitse website wordt hier door de man gezegd:
"Gérard Saillant sagte mir, dass der Zustand von Michael Schumacher ernst ist, aber keine Lebensgefahr mehr besteht."
Dat zou goed nieuws zijn als dat idd zo is.
Nu maar hopen dat hij er weer een beetje fatsoenlijk bovenop komt, als in kwaliteit van leven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:03:50 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135059725
We willen allemaal graag goed nieuws horen maar dit is echt zo'n "hearsay" bericht waarvan ik de waarde betwijfel.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:08:23 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135059836
NicolaBILD twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:03:23 According to Schumachers management information from Philippe Streiff ('Michael not in life danger anymore') is NOT correct! reageer retweet
pi_135060285
quote:
12.20 Uhr: "Es ist eine Falschmeldung, dass Michael Schumacher außer Lebensgefahr ist", sagt der Reporter von "Sky Sport News HD" in Grenoble. Möglicherweise habe sich Philippe Streiff zu dieser Aussage hinreißen lassen. Gerard Saillant sei in jedem Fall am Freitagabend sehr sauer gewesen, dass diese Aussage von Streiff an die Presse gegangen sei. Michael Schumacher sei nicht außer Lebensgefahr.
Hier zijn telkens wel veel updates voor de mensen die geintresseerd zijn
http://www.focus.de/sport(...)t-59_id_3509262.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_135061448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Hier zijn telkens wel veel updates voor de mensen die geintresseerd zijn
http://www.focus.de/sport(...)t-59_id_3509262.html
Dank.
pi_135061554
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Kanjer het volgende:

Nou, dommer...

Beide waren hele goede skieers, beide waren zeer bekend met het gebied waar ze waren, ik denk dat voor beiden het een geval stomme pech was, schumacher raakt een steen en valt zeer ongelukkig, Friso komt in een lawine terecht.
Maar beiden - als ik het goed begrepen heb - bevonden zich niet op de reguliere paden tijdens het skiën. Dan vraag je volgens mij er ook om. Maar goed. dat is achteraf makkelijk praten.
pi_135061739
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar beiden - als ik het goed begrepen heb - bevonden zich niet op de reguliere paden tijdens het skiën. Dan vraag je volgens mij er ook om. Maar goed. dat is achteraf makkelijk praten.
Mwoah, Friso is ondanks lawinewaarschuwingen tóch gaan skiën in een lawinegevaarlijk gebied en Schumachers ongeluk was in het onderstaande kleine stukje tusen 2 pistes, waar hij terechtgekomen is door een ongelukkige stuurfout.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_135061846
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar beiden - als ik het goed begrepen heb - bevonden zich niet op de reguliere paden tijdens het skiën. Dan vraag je volgens mij er ook om. Maar goed. dat is achteraf makkelijk praten.
we hebben hier te maken met iemand die nooit skiet, of niet de foto van het ongeluk heeft gezien neem ik aan.
pi_135061930
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar beiden - als ik het goed begrepen heb - bevonden zich niet op de reguliere paden tijdens het skiën. Dan vraag je volgens mij er ook om. Maar goed. dat is achteraf makkelijk praten.
'Schumacher hielp vriend vlak voor val'

Schumi was niet zomaar buiten de piste. Als ik de berichtgeving goed begrijp.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_135064014
quote:
'Schumacher had al beschadiging'

Van onze Telesportredactie
Michael Schumacher had al een beschadiging aan zijn hersenen. Dat verklaart zijn lijfarts Johannes Peil tegenover het Duitse Bild.

Na een zwaar motorongeluk in 2009 belandde Schumacher ook al in het ziekenhuis met zwaar letsel. Destijds raakte een deel van zijn linker hersenhelft beschadigd, aldus Peil. "De linker vertebrale slagader werd verbrijzeld. Daarvan heeft iemand er slechts twee. Deze slagader levert bloed aan het cerebellum (kleine hersenen, red.). Het cerebellum is verantwoordelijk voor iemand zijn motoriek."
Schumacher wordt momenteel, na zijn recente ski-ongeluk, in het ziekenhuis van Grenoble in een kunstmatige coma gehouden. Bij het ernstige ongeval werd dit keer zijn rechter hersenhelft zwaar getroffen. Volgens dokter Peil is de eerdere beschadiging nu niet van invloed op zijn mogelijke herstel. "Dat was alleen in de acute fase het geval geweest. Een extra slagaderlijke verwonding zou verstrekkende gevolgen hebben gehad."

De 45-jarige Schumacher verkeert nog altijd in levensgevaar, ook al is zijn toestand stabiel. De zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1 heeft al twee operaties ondergaan om de druk op zijn hersenen te verminderen. Zijn lijfarts Peil is is inmiddels ook weer naar Grenoble gevlogen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:33:39 #146
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_135071683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Geweldig, artsen die hun beroepsgeheim schenden voor 5 minutes of fame :X }:|
pi_135099335
12.21 Uhr: Die Zeitung berichtet in besagtem Artikel auch noch einmal über die Stellungnahme von Michael Schumachers Managerin Kehm am Samstag ("unverändert kritisch, aber stabil") und stellt dieser Aussage die eigenen Informationen entgegen. "Le Journal de Dimanche" gehört zur "Groupe Lagardère", der unter anderem auch die Zeitung "Paris Match" gehört, und hat eine Auflage im sechsstelligen Bereich.

11.53 Uhr: Die französische Zeitung "Le Journal du Dimanche" schreibt unter der Überschrift "Rätsel um Schumachers Gesundheit", dass interne Quellen aus der Klinik der Zeitung berichteten, der letzte Hirn-Scan von Michael Schumacher sei am Samstag "sehr schlecht" ausgefallen. Dies habe zu großer Sorge bei den behandelnden Ärzten geführt.

:'(

Hopelijk klopt het niet. Voglens mij maandag meer officieel nieuws

[ Bericht 7% gewijzigd door Stiggie op 05-01-2014 13:39:40 ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_135145684


Hier waren ze met Schumi bezig. Je kan idd geen stenen zien met deze sneeuw
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_135182242
Van Vara Kassa

PAS OP!

Op Facebook en Twitter is een link opgedoken naar een 'exclusieve video' van het skiongeluk van Michael Schumacher. Klik niet op deze link! Als je dit wel doet krijg je een virus op je computer, melden RTL Nieuws en Fraudehelpdesk.nl.

Lees meer over dit virus: http://bit.ly/1knFA0y

Waarschuw je vrienden en deel dit bericht!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')