abonnement Unibet Coolblue
pi_136091114
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef IJsbergsla het volgende:
Gaat er iemand van jullie nog naar het toernooi van Rotterdam? Of iemand die al eens is geweest die wat kan vertellen over de sfeer/algehele ervaring tijdens de avondsessies?
Ben er een aantal keren geweest, best leuk. Beetje elitair sfeertje wat mij persoonlijk nogal kan storen maar dat neem je maar op de koop toe. In een nabijgelegen zaal worden vaak tennisclinics gegeven waar veel kinderen een balletje kunnen slaan, en ook word er zat met merken gepromote etc. De baan zelf is heel erg overzichtelijk en je kan de wedstrijden vanuit elke hoek redelijk goed bekijken. Neem een fles water mee want elke keer als ik daar kom heb ik het hartstikke warm.
pi_136091226
Gaat goed komen met het WTT _O-

Dimi geblesseerd, Delpo geblesseerd, Paire al opgezegd, Wawa is ook nog een risico....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136091304
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Norrage het volgende:
Gaat goed komen met het WTT _O-

Dimi geblesseerd, Delpo geblesseerd, Paire al opgezegd, Wawa is ook nog een risico....
-O- -O- -O- -O- -O- -O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136091615
Het bekende liedje. Zit je straks naar de Struffs en Berrers te kijken. :')
That's all folks!
pi_136091676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bekende liedje. Zit je straks naar de Struffs en Berrers te kijken. :')
Maakt het voor de XL game wel erg interessant toernooi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_136091862
Dat dan weer wel. Ik zou Van der Lans ook een wildcard doen.
That's all folks!
pi_136091922
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef IJsbergsla het volgende:
Gaat er iemand van jullie nog naar het toernooi van Rotterdam? Of iemand die al eens is geweest die wat kan vertellen over de sfeer/algehele ervaring tijdens de avondsessies?
Ik ga dit jaar voor de derde keer op rij naar de avondsessie van de kwartfinales op vrijdag (14/2). Ik vind het erg leuk, hoewel het jammer is dat na de publiekstrekker (Federer in voorgaande jaren), de hele viptribune leegloopt en daardoor de eerste ring bijna helemaal leeg is. De echte fans (of de stommerds die een kaartje hebben gekocht ;) ) zitten dan nog vrolijk op de tweede ring natuurlijk. Ook vond ik de sfeer leuker bij Rosmalen vorig jaar, omdat je dan echt in een omgeving bent waar alles om tennis draait. Maar dan nog is het leuk om mee te maken en heb je prima zicht in Ahoy'. Ook is het leuk om even buiten de hoofdzaal te gaan kijken naar o.a. het rolstoeltennis, cool om eens te zien. :)
pi_136092037
Rosmalen is inderdaad echt heel gaaf voor de echte liefhebber. Ik denk ook over een Ahoy' bezoekje dit jaar. Dan wel doordeweeks, ik wil zoveel mogelijk zien.
That's all folks!
pi_136092155
Vind het altijd maar een vervelende (inderdaad een beetje elitaire) sfeer. Volgens mij zijn er echt heel veel VIPs die nauwelijks iets met tennis hebben te gast en die komen vaak maar voor 1 potje (de grote naam). Vaak ook nog aan het praten etc.
pi_136092595
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

. De echte fans (of de stommerds die een kaartje hebben gekocht ;) ) zitten dan nog vrolijk op de tweede ring natuurlijk.
En dat is dan het moment om op de eerste rij te gaan zitten :D Het enige leuke van het hele WTT...

Wss is het dit jaar wel beter, niet iedereen heeft puur een kaartje voor Fed gekocht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136093782
Middag allemaal. Leven zijn gangetje?
pi_136095441
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_136099807
quote:
Er wordt beweerd: 'Nog nooit eerder zijn tennisstatistieken zo uitgebreid onder de loep genomen.'
Veel van de dingen die hij geanalyseerd heeft én nog veel meer zijn al uitgebreid beschreven, bijvoorbeeld op http://www.tennisratings.co.uk/

Ik ben ook wel benieuwd hoe dit uit statistieken af te leiden is: (tenzij je kunt concluderen dat er bij de bewuste punten bijvoorbeeld meer eerste services gemist worden door mindere goden of meer unforced errors worden geproduceerd, terwijl de variabelen bij de topspelers gelijk blijven)
Ook de veelgehoorde uitspraak dat topspelers op belangrijke punten beter spelen blijkt niet waar. Het zijn juist de mindere goden die op zulke momenten verzwakken.

Die Klaassen zegt verder nog: ‘Goksites zoals Betfair maken al gebruik van vergelijkbare statistische analysemethodes.'
Klopt geen drol van, want Betfair is geen goksite en Betfair doet helemaal niks, behalve commissie opstrijken.

Desalniettemin zou ik het boek toch wel eens door willen lezen :).
pi_136142022
Mooi dat het abn amro tennistoernooi voor iedereen gratis zichtbaar is op Sport 1!

ABN AMRO WTT gratis te zien op Sport1

Donderdag 30 januari 2014, 13:59

Het ABN AMRO World Tennis Tournament is dit jaar - voor iedereen die digitale televisie kijkt via onder meer Ziggo, UPC en KPN - gratis te zien. Speciaal voor dit toernooi zullen de meeste distributeurs* het kanaal Sport1 Tennis beschikbaar maken.

Sport1 zendt van 10 tot en met 16 februari het ABN AMRO World Tennis Tournament in zijn geheel uit. Titelverdediger Juan Martín del Potro is een van de zeven door Richard Krajicek vastgelegde top-12 spelers. Het deelnemersveld van het ABN AMRO World Tennis Tournament is een van de sterkste van de laatste jaren.

Zo maken naast de winnaar van de Australian Open, Stanislas Wawrinka, ook klinkende namen als Tomas Berdych, Richard Gasquet, Jo-Wilfried Tsonga, Milos Raonic, Tommy Haas en Grigor Dimitrov hun opwachting in Ahoy. De Nederlandse inbreng wordt gevormd door Igor Sijsling en Thiemo de Bakker.
pi_136142059
Wow cool :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 12:48:06 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136167065
Er is bericht van FOX Sports.

quote:
n februari start FOX Sports met exclusief live verslag van honderden wedstrijden toptennis van de tennistoernooien ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 en Wimbledon. De ATP World Tour Masters 1000 is een reeks van negen toernooien die in het heren tennis worden beschouwd als de meest aansprekende toernooien na de Grand Slams. De ATP World Tour 500 is een serie van elf toernooien. Het seizoen wordt afgesloten in Londen met de ATP World Tour Finals, waarin de acht beste spelers van het seizoen het tegen elkaar opnemen. Het Grand Slam toernooi van Wimbledon is het oudste tennistoernooi ter wereld en tevens het meest prestigieuze toernooi in het professionele tennis. Alle wedstrijden die live uitgezonden worden op FOX Sports worden voorzien van deskundig Nederlands commentaar.

In februari start FOX Sports met exclusief live verslag van honderden wedstrijden toptennis van de tennistoernooien ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 en Wimbledon. De ATP World Tour Masters 1000 is een reeks van negen toernooien die in het heren tennis worden beschouwd als de meest aansprekende toernooien na de Grand Slams. De ATP World Tour 500 is een serie van elf toernooien. Het seizoen wordt afgesloten in Londen met de ATP World Tour Finals, waarin de acht beste spelers van het seizoen het tegen elkaar opnemen. Het Grand Slam toernooi van Wimbledon is het oudste tennistoernooi ter wereld en tevens het meest prestigieuze toernooi in het professionele tennis. Alle wedstrijden die live uitgezonden worden op FOX Sports worden voorzien van deskundig Nederlands commentaar.

Vanaf 17 februari: ATP World Tour Masters 1000 & ATP World Tour 500

Het live tennis op FOX Sports gaat 17 februari van start vanuit Brazilië met het Rio Open 500, het grootste tennisevenement in Zuid-Amerika. Nederland wordt in het deelnemersveld vertegenwoordigd door Robin Haase. Voor Rafael Nadal betekent het zijn eerste toernooi in 2014 op zijn favoriete ondergrond gravel.

Wimbledon: 23 juni 6 juli

Het Grand Slam toernooi van Wimbledon vindt dit jaar plaats van 23 juni tot en met 6 juli. Wimbledon is het oudste tennistoernooi ter wereld (sinds 1877) en tevens het meest prestigieuze toernooi in het professionele tennis. Er strijden dit jaar 128 enkelspelers in verplicht witte kleding op het legendarische gras om de titel. Wimbledon kent slechts één Nederlandse kampioen. In 1996 schreef Richard Krajicek geschiedenis door in de finale de Amerikaan Malivai Washington te verslaan. Twee jaar later behaalden Jacco Eltingh en Paul Haarhuis de titel in het dubbeltoernooi.


ATP World Tour Finals: 9 16 November

Klapstuk van het ATP seizoen is de ATP World Tour Finals in Londen. De acht beste spelers van het seizoen nemen het tegen elkaar op, waardoor het toernooi bekend staat als het officieuze wereldkampioenschap van het tennis. Titelhouder is Novak Djokovic.
http://foxsports.nl/nieuw(...)s-op-fox-sports.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136168301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef borisz het volgende:
Er is bericht van FOX Sports.

[..]

http://foxsports.nl/nieuw(...)s-op-fox-sports.html
Mooi dat ze het eindelijk zelf bekend hebben gemaakt wanneer is beginnen met het tennis uitzenden!
pi_136174106
quote:
Op vrijdag 31 januari 2014 schreef Fox Sports het volgende:

[..]

deskundig Nederlands commentaar.
:D

Jan van Halst met de Piero?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:24:07 #269
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_136174360
Laten we hopen dat ze er meer van uitzenden dan van de JL de PL :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:45:34 #270
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136261870
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef IJsbergsla het volgende:
Gaat er iemand van jullie nog naar het toernooi van Rotterdam? Of iemand die al eens is geweest die wat kan vertellen over de sfeer/algehele ervaring tijdens de avondsessies?
Ik ben er maandag en woensdag de hele dag, en dinsdag en donderdag 's avonds. Met een beetje geluk kan ik voor de rest van het toernooi het passpartout overnemen van een goede vriendin uit Duitsland, die - ondanks géén Federer of Nadal ( ;) ) - het toernooi zo leuk vind dat ze (weer) deze kant op komt. Een beetje een traditie tussen ons, ik ga ieder jaar naar Halle en zij komt ieder jaar hier naar Rotterdam. *O*

De sfeer aldaar is inderdaad een beetje, nou, 'elitair' zou ik het niet noemen, maar het barst altijd wel van die gepakte bankbobo's die maar een beetje staan te pilsen en te ouwehoeren aan de bar. Ik vraag me altijd af of die gasten wel in staat zijn om ook maar één wedstrijd volledig uit te zien... het is dus altijd een beetje lawaaierig, dit sterk in tegenstelling tot Halle, waar het publiek je echt tot de orde roept als je maar een beetje te hard gaat zitten jappen tijdens de wedstrijden (terecht wat mij betreft: in Rotterdam is het geblaat om je heen soms echt niet te harden). Typisch Nederlands vrees ik, heb ik bij alle toernooien die ik in het buitenland heb bezocht nog nooit meegemaakt.

Groot voordeel van Rotterdam is dat er zowat geen security is die controleert of je wel op de plek gaat zitten waar je ook voor betaald hebt. Zeker vaak bij de tweede avondwedstrijd kun je op je gemakkie een veel betere plek opzoeken omdat dan veel toeschouwers het al voor gezien houden.

Tip: neem zelf wat eten en drinken mee - de prijzen voor consumpties in Ahoy zijn echt verschikkelijk duur.
En: er wordt niet op gecontroleerd. ;)

Verder vind ik het wel prima dat het toernooi het dit jaar zonder de 'echte grote namen' moet doen. Terechtkomen in een blok vol irritante fanboys (m/v) is niet altijd een pretje. Dat zal dus dit jaar wel een stuk beter zijn dan in de afgelopen jaren, ik neem tenminste aan dat wie nu een kaartje gekocht heeft ook ècht een fan is van de sport en niet zozeer van 'de sterren' alleen.

Ik kijk er naar uit! *O*
Hopelijk melden niet teveel spelers zich af... Del Potro weer geblesseerd, Paire al afgemeld... :{

[ Bericht 1% gewijzigd door HetKlusKonijn op 02-02-2014 21:51:16 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136316342
Zo, das 1. Wawa niet naar WTT.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136316553
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:20 schreef Norrage het volgende:
Zo, das 1. Wawa niet naar WTT.
Was eigenlijk helaas ook wel te verwachten. :{
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:04:40 #273
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_136323129
http://www.nu.nl/sport/36(...)n-amro-toernooi.html

quote:
Wawrinka meldt zich af voor ABN Amro-toernooi

Stanislas Wawrinka zal niet deelnemen aan het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam.

De winnaar van de Australian Open moet rust nemen van zijn arts vanwege een blessure aan zijn been.

De Zwitser wordt vervangen door de Oezbeek Denis Istomin, de huidige nummer 43 van de wereldranglijst. Het toernooi in Ahoy begint maandag.

"Jammer genoeg ben ik niet in staat om deel te nemen aan de komende toernooien in Montpellier en Rotterdam. Ik hoop snel weer terug op de baan te zijn. Ik keek er naar uit om in Rotterdam te spelen, maar ik ben niet fit genoeg om een goed resultaat te kunnen halen", aldus Wawrinka.

''Het is natuurlijk heel jammer voor ons en de fans dat Stan het advies heeft gekregen om tijdens ons toernooi rust te nemen. Met zes spelers uit de top-12 verwacht ik nog steeds een uiterst spannende week toptennis”, aldus toernooidirecteur Richard Krajicek.

Davis Cup

Wawrinka won in Australië zijn eerste grandslamtitel in zijn loopbaan door in de finale de Spanjaard Rafael Nadal te verslaan en steeg naar de derde plek van de wereldranglijst.

Na die triomf liet Krajicek nog weten dat hij er vertrouwen in had dat Warwinka ondanks een zwaar toernooi in Rotterdam van de partij zou zijn. Al hield hij wel al een slag om de arm omdat Wawrinka ook nog Daviscup verplichtingen had. Afgelopen vrijdag won hij zijn enkelpartij in de ontmoeting met Servië van Dusan Lajovic.

Wawrinka was samen met Juan Martin Del Potro de belangrijkste publiekstrekker voor het toernooi. Ook de deelname van Del Potro is nog onzeker. De Argentijn heeft last van een polsblessure.
;(
pi_136323225
En #2. Delpo trekt zich ook terug.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:28:49 #275
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_136326223
Nog steeds een best aardig spelersveld overigens. Berdych, Tsonga, Gasquet, Monfils, Simon, Haas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')