Alleen maar goed voor ons devvers toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat gaat nog problemen opleveren. Mark my words. Vooral als er dalijk nieuwe fancypancy html5 dingen bijkomen (en meer en meer en meer).
Als de basis niet eens fatsoenlijk is, wat wil je dan uitbouwen
HTML5 Die shit wordt dalijk onbetaalbaar as fuck
Dat gebeurt al behoorlijk lang, hetzelfde zie je ook met bvb nieuwe wifi normen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef mschol het volgende:
het probleem met html5 is imho dat jan en alleman het maar gaat ondersteunen en gebruiken terwijl het nog geen standaard is en er dus geen (semi)verplichting is het te ondersteunen
Nouja het 'probleem' is imo nu dat mensen het inzetten vanuit massahysterie (want OMG TABLETS EN MOBIEL INTERNET IS TOEGENOMEN MET EEN TRILJARD PROCENT EN WE MOETEN OOK MOBIEL ONDERSTEUNEN) terwijl er totaal niet gekeken wordt naar wat nu wél belangrijk is om mobiel te ondersteunen en wat niet belangrijk is om mobiel te ondersteunen. De vraag "waarom mobiel ondersteunen" wordt eigenlijk niet op een objectieve manier beantwoord (zelfde verhaal geldt overigens voor responsieve sites).quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef mschol het volgende:
het probleem met html5 is imho dat jan en alleman het maar gaat ondersteunen en gebruiken terwijl het nog geen standaard is en er dus geen (semi)verplichting is het te ondersteunen
Ow zeker hoor Ik ben nu een flinke stap aan het zetten naar HTML5 spul (display) en merk dat het mondjesmaat over gaat. Het feit dat er totaal nog geen platform is (die banners dienen extern gehost te worden bijvoorbeeld, echt suuuuuuuperonhandig) zorgt er voor dat een gemiddelde doorloopcyclus van een setje standaardbanners echt 4x zo lang is als bij Flash (en dus 4x zo duur).quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor ons devvers toch?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nouja het 'probleem' is imo nu dat mensen het inzetten vanuit massahysterie (want OMG TABLETS EN MOBIEL INTERNET IS TOEGENOMEN MET EEN TRILJARD PROCENT EN WE MOETEN OOK MOBIEL ONDERSTEUNEN) terwijl er totaal niet gekeken wordt naar wat nu wél belangrijk is om mobiel te ondersteunen en wat niet belangrijk is om mobiel te ondersteunen. De vraag "waarom mobiel ondersteunen" wordt eigenlijk niet op een objectieve manier beantwoord (zelfde verhaal geldt overigens voor responsieve sites).
Fancy pancy web-apps (zoals bv games of interactive tools) zijn vaak sowieso nutteloos op mobiel omdat bv de besturing 99% van de tijd niet gemaakt is voor mobiel. Om een browser-game dus mobiel te ondersteunen is imo een waste of time (and money).
Ik krijg vaak het commentaar dat mn Flash games niet op mobiel werken en ik dus met oude techniek bezig ben en waarom ik geen games in HTML5 bouw. Dan moet ik altijd een beetje lachhuilen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
WORDT DIT HET 2014 TOPIC!
Ik ga meedoen met 1GAM in 2014 Dat is mn enige goede voornemen.
Dat en minder tijd besteden aan domme kutdingen (zoals Fok en Facebook )
Mobiel is natuurlijk erg belangrijk en ik ben van mening dat je met je mobiel ook alles informatie moet kunnen benaderen als met een desktop. Jij bent vaak met banners bezig, daarvan is het natuurlijk wel van belang dat deze op tablets etc goed worden weergegeven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nouja het 'probleem' is imo nu dat mensen het inzetten vanuit massahysterie (want OMG TABLETS EN MOBIEL INTERNET IS TOEGENOMEN MET EEN TRILJARD PROCENT EN WE MOETEN OOK MOBIEL ONDERSTEUNEN) terwijl er totaal niet gekeken wordt naar wat nu wél belangrijk is om mobiel te ondersteunen en wat niet belangrijk is om mobiel te ondersteunen. De vraag "waarom mobiel ondersteunen" wordt eigenlijk niet op een objectieve manier beantwoord (zelfde verhaal geldt overigens voor responsieve sites).
Fancy pancy web-apps (zoals bv games of interactive tools) zijn vaak sowieso nutteloos op mobiel omdat bv de besturing 99% van de tijd niet gemaakt is voor mobiel. Om een browser-game dus mobiel te ondersteunen is imo een waste of time (and money).
Ik krijg vaak het commentaar dat mn Flash games niet op mobiel werken en ik dus met oude techniek bezig ben en waarom ik geen games in HTML5 bouw. Dan moet ik altijd een beetje lachhuilen.
Michael J Fox?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is geen MJF game voor jou
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is geen MJF game voor jou
Een soort 'Tapper' maar dan met milkshakes denk ik zo.quote:
* Poit drukt op playquote:
Wat is xyce?quote:
Pieuwdiebliep muziek Klinkt best leukquote:
Had het gelezen inderdaad.. Maar vond Toki Tori ook niet zo tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |