abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2014 @ 09:39:27 #151
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_135135982
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:37 schreef Woelwater het volgende:
Kan je wel een duur Zwitsers mechanisch ding om je pols hangen, maar hoe laat het exact is blijft altijd een gok.
Ik heb er eens even met mijn pas verworven Seiko.
Geen superdure klok (allesbehalve) met zijn $185 retail price, maar de automaat is toch vrij nauwkeurig.
Afgaand op de "juiste" tijd van mijn weerstation (radio controlled quartz) wijkt de Seiko maar 1 seconde per dag af. Dat houdt in dat je ongeveer 1x per 2 maanden een minuut afwijkt. En aangezien je gemiddeld toch 1x per 2 maanden de datum moet veranderen is dat dus nauwelijks een issue :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:47:16 #152
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135136103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:39 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik heb er eens even met mijn pas verworven Seiko.
Geen superdure klok (allesbehalve) met zijn $185 retail price, maar de automaat is toch vrij nauwkeurig.
Afgaand op de "juiste" tijd van mijn weerstation (radio controlled quartz) wijkt de Seiko maar 1 seconde per dag af. Dat houdt in dat je ongeveer 1x per 2 maanden een minuut afwijkt. En aangezien je gemiddeld toch 1x per 2 maanden de datum moet veranderen is dat dus nauwelijks een issue :)
Inderdaad, datum veranderen, ook al zoiets :9
Dat hoef je op je weerstation toch ook niet te doen?
Maar ok, ieder heeft zo zijn voorkeur (die ik ook respecteer) maar ik persoonlijk ben juist gecharmeerd van een horloge dat de atoomtijd aan geeft.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:42:05 #153
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135142716
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ga daar maar wel van uit. Had ik ook met gerepareerde oordoppen. Moest alsnog inklarings afpersing ed betalen :N
het zou in principe niet hoeven als je hebt aangegeven dat het om een gerepareerd product gaat
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_135150232
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hou op. Onze hotelkamer lijkt wel een pakhuis :P We komen elk jaar speciaal voor de nieuwjaarsuitverkoop hierheen.

Mijn zwager idem. Al heeft 'ie nog wat andere merken liggen uit de tijd voor 'ie uitsluitend Rolex en Tudor kocht. Heb 'm wel even ziek gemaakt; hij vertelde laatst een mazzeltje te hebben gehad met een 14060 voor mn zusje. Mooi ding. Kwam 'm hier toevallig ook tegen voor omgerekend 2450 euro en da's een stuk minder dan hij ervoor betaald heeft. Heb ik ook over staan twijfelen, maar dat kon helaas echt even niet.
De oude nou date is idd niet zon populaire klok in Azie. Die moet je daar zeker voor onder de 3000 kunnen vinden.
Was het trouwens een two of fourliner die je daar zag?
In Azie zie je toch wel veel met wat goud erin of steentjes.
Je ziet tegenwoordig naast Rolex ook erg veel AP, maar sporadisch ook wel IWC of PP.
Piaget en JLC zijn ook erg populair in Azie trouwens.
Een normale stalen Rolex geeft voor Aziaten vaak niet het luxegevoel en is te gewoon. Als deze verkregen is, hebben ze vaak zelf duurdere klokjes en gaat ie direct de verkoop in.
Volgens mij liggen steekpenningen (wat daar heel normaal is) gevoeliger als het om cash gaat dan dat het om een cadeau gaat.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:28 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Heb vandaag bericht van de verkoper ontvangen:

[..]

Zo maar eens even contact opnemen met Postnl hoe ik dat verder ga regelen, zou natuurlijk raar zijn als hij in Japan ook weer invoerkosten moet gaan betalen.
Ik ben benieuwd, maar ik verwacht gewoon dat je het terug gaat krijgen. Blijkbaar moeten ze er gewoon zeker van zijn dat het hetzelfde object betreft welke weer uitgevoerd wordt. Maar iets met een serienummer moet niet zo moeilijk zijn om te onderzoeken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:34 #155
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135150692
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Fisherman het volgende:
Ik ben benieuwd, maar ik verwacht gewoon dat je het terug gaat krijgen. Blijkbaar moeten ze er gewoon zeker van zijn dat het hetzelfde object betreft welke weer uitgevoerd wordt. Maar iets met een serienummer moet niet zo moeilijk zijn om te onderzoeken.
Heb hem net weg gebracht.. Had nog gebeld naar postnl en de douane, en volgens hun was een uitdraai van het mailcontact + verzendbewijs voldoende. Heb op de pak/douanebon aangegeven dat het om een retourzending gaat. Alles zit in de doos, mailcontact van aankoop tot retouraanvraag, foto's van defect en invoice van levering met bonnr.
Kan haast niet mis gaan.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:56:20 #156
67670 Skv
Cynist.
pi_135183243
quote:
Dear Sir,



after the holiday season, we started working this morning, only. You shall receive an confirmation email as soon as we have seen your payment.



The watch is currently out of stock and is supposed to come back in approx. 2 weeks. As soon as the package leaves our house, you’ll get an email with tracking number.


Viele Grüße,

Steinhart Watches GmbH
:'( Toen ik vorige week bestelde stond hij op 'available'. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135189007
Weet iemand waar de "March Lab AM3" verkocht wordt? (Liefst in Nederland)

  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:13:27 #158
67670 Skv
Cynist.
pi_135190545
Ik vind 'm wel wat aan de prijs, maar een mooi klokje. Vooral vet met die alligator rallystrap :Y

Retailers: http://www.march-lab.com/retailers/# Ik zou gewoon een paar EU-retailers een mail sturen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135244029
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:36 schreef rapelsen het volgende:
Weet iemand waar de "March Lab AM3" verkocht wordt? (Liefst in Nederland)

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk klokje. Uitgerust met het beste eta caliber wat er gemaakt is.
Ik zag op internet prijzen van 1000 maar ook van 2000. 1000 is een hele nette prijs, meer dan netjes eigenlijk.
Voor 2000 zou ik denk ik even doorsparen voor een Omega.
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:14:34 #160
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_135250146
Was weer eens tijd voor iets nieuws



[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_135270028


Ook maar een foto'tje dan!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135270305
Mooi! Ik hou van die mesh banden.
pi_135271221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:
Mooi! Ik hou van die mesh banden.
Thanks, ik had eerst een fijnere gekocht, maar die sloot niet aan bij het robuuste karakter van die duiker (die heb ik nu te koop in V&A). Die met grotere linkjes eergisteren ontvangen uit de UK, ben er erg blij mee!

Dit was die andere overigens:


[ Bericht 1% gewijzigd door Skv op 09-01-2014 13:58:10 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135271439
Ik vind de nieuwe mooier. :)
pi_135274750
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Thanks, ik had eerst een fijnere gekocht, maar die sloot niet aan bij het robuuste karakter van die duiker (die heb ik nu te koop in V&A). Die met grotere linkjes eergisteren ontvangen uit de UK, ben er erg blij mee!

Dit was die andere overigens:
[ afbeelding ]
Hoewel ik geen fan ben (behaarde armen dus niet prettig) van die banden, vind ik je nieuwe band perfect staan!
pi_135279919
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]

Ook maar een foto'tje dan!
brrr, nee ik houd niet van mesh of milanese banden. Ook niet van die beads of rice banden vind ik echt verschrikkelijk. Vaak hoe fijner de band hoe minder mooi ik ze vind. Enige uitzondering vind ik eigenlijk de jubilee band.
Breitling heeft trouwens ook van die hele dikke mesh banden op hun duikers zitten. Ik ken iemand met die 45mm chrono op mesh. Ik zie dan liever een duiker op rubber.
Nog erger dan mesh is dan weer een lederen band, zeker eentje die niet tegen zout water kan.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:12:06 #167
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_135280010
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]

Ook maar een foto'tje dan!
Vet! die wijzerplaat lijkt trouwens heel veel op die van mij!
pi_135300905
Ik weet dat het eigenlijk not done is, maar ik vind het model zo mooi en voor het geld wil ik het wel proberen + een echte kan ik niet betalen. Moet nog binnen komen:



:@
pi_135301673
Mijn nieuwste aanwinst!
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135307236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:34 schreef Buffell het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst!
[ afbeelding ]
Jemig, als je geen armen als de hulk hebt moet je dit soort oversized troep niet dragen imo
pi_135307255
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Was weer eens tijd voor iets nieuws

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi! O+
pi_135314114
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Hoewel ik geen fan ben (behaarde armen dus niet prettig) van die banden, vind ik je nieuwe band perfect staan!
Nee man, dat is fantastisch. Hele dag onder je adem schelden omdat je onvrijwillig geëpileerd wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_135315814
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:35 schreef Quir het volgende:

[..]

Nee man, dat is fantastisch. Hele dag onder je adem schelden omdat je onvrijwillig geëpileerd wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de originele RVS er ook direct afgehaald. Schraal ding. Heb de rubber duikband er ook bij, maar die vind ik niet mooi. Hij zit nu overigens op mijn nieuwe Phoenix Admiralty Grey, de strap die al 30 jaar wordt geproduceerd voor het Britse ministerie van defensie. Zeer behoorlijke kwaliteit.



Maar die mesh vind ik toch mooier staan. Gelukkig bijna geen haar op mijn armen. :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:34 schreef Buffell het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst!
[ afbeelding ]
Pfoe, wat een enorm ding.. :X Waarom draag je 'm op links als je de kroon ook links hebt zitten?

[ Bericht 18% gewijzigd door Skv op 10-01-2014 20:45:23 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135317018
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb de originele RVS er ook direct afgehaald. Schraal ding. Heb de rubber duikband er ook bij, maar die vind ik niet mooi. Hij zit nu overigens op mijn nieuwe Phoenix Admiralty Grey, de strap die al 30 jaar wordt geproduceerd voor het Britse ministerie van defensie. Zeer behoorlijke kwaliteit.

[ afbeelding ]

Maar die mesh vind ik toch mooier staan. Gelukkig bijna geen haar op mijn armen. :7

[..]

Pfoe, wat een enorm ding.. Waarom draag je 'm op links als je de kroon ook links hebt zitten?
Mooie strap!

En op het 2e: waarschijnlijk omdat hij anders continu in je hand steekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')