abonnementen ibood.com bol.com
pi_169832950
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:50 schreef CrashO het volgende:
OV in Praag is helemaal prima. Zou gewoon een dagkaart voor het OV halen. 24u kost iets van 4 euro (110CZK geloof ik). Of meteen een 3 dagen kaart, scheelt weer een half biertje tov 3 dagkaarten :7
Dat kan gewoon op het vliegveld neem ik aan? :)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:52:03 #177
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_169832965
Er zit zo'n kiosk ding van het OV bedrijf in de terminal :Y
pi_169833072
Top, dankjewel :)
pi_169833550
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:51 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat kan gewoon op het vliegveld neem ik aan? :)
Bus vanuit het vliegveld is prima geregeld. Alles staat goed aangegeven, je stapt op bij een terminal naar keuze en stapt na een paar stops over op de metro. Die is volgens het Londens systeem dus een eitje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170022645
Ik ga eind april met mijn zoon naar Praag (4 1/2 dag effectief, eerste dag vliegen we wat onhandig (aankomst 12.25) maar gezien de lage prijs van het ticket ach..). Vliegen met Easyjet vanaf Ams naar Praag.

Hotel zit naast het treinstation Praha-Kyje, en op 500 meter van de bushalte Kyje.

Heeft het zin om die praag card aan te schaffen ? Geldt die kaart ook voor de trein ? Want dan haal ik het er wel uit . We gaat zeker de highlights bekijken qua musea. Is hij ter plaatste net zo duur als in NL ? En wat is het verschil met de stadspas ? En die Burcht ? Route B, lange route is gratis bij de praag maar route a (korte ) niet.. Ik snap dat niet zo heel goed in ieder geval.. Wie heeft er ervaring met die passen ?

Enne tips hou ik me voor aanbevolen ;-) (geen dierentuinen en speeltuinen, kind is bijna 16 ;-) )
pi_170268163
ey ik ben al heel vaak geweest in tsjechie maar in juni ben ik er 28 uur.
wat zal ik eens doen in praha? kan geen keuze maken.

als er nog ergens iets authentiek goed bewaard geheim is yes please. beetje mijn roots eer doen jeweetz O+
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')