abonnement Unibet Coolblue
pi_134806337
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Mamamoots woont in Nordhorn. Morgen meteen bellen. O+

Die Lidl met Aldi en Action?
De Heilige Drie-eenheid! _O_ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134807493
Misschien morgen maar eens die pizza scoren. Nog tips voor kerstproducten die nu in de uitverkoop zijn en echt een must zijn?
Schip ahoy!
pi_134836579
soft cheese met honey and almond filling. Echt lekker. Ik wilde die hazelnoot-likeur voor door de koffie, maar helaas. Heb ik ook al gehad van bellarom, maar die was er ook niet meer. Jammer, vanillestokjes waren er wel maar die heb ik al genoeg. Ze hadden hier niet veel in de aanbieding van de kerst.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_134837138
Die aardappelgratin met broccoli is een aanrader. Die groene asperges vond ik helemaal niks, helaas!
pi_134837202
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef soapie het volgende:
Die aardappelgratin met broccoli is een aanrader. Die groene asperges vond ik helemaal niks, helaas!
Die heb ik nog in de vriezer liggen, maar ik vond die met kaas erg erg flauw.
pi_134837537
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef soapie het volgende:
Die aardappelgratin met broccoli is een aanrader. Die groene asperges vond ik helemaal niks, helaas!
Die was hier voor kerst niet meer....en ik vond hem zo lekker. Hoop dat ie weer terugkomt/er nu een restpartij in de vriezers ligt bij lidl
pi_134843376
Wat een laffe inferno pizza was dat.. }:| :X Hij smaakte wel, maar wat pittiger op de weg naar buiten dan op de weg naar binnen.. :X
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134843541
Iemand nog tips wat ik morgen kan halen? Goedkoop alsjeblieft! Voor 1 persoon, ben nml alleenstaand :).

Cheesecake?

Ik ga morgen naar de Lidl namelijk.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134846131
hoe is de kaasfondue van de lidl?
pi_134846970
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef loecje het volgende:
hoe is de kaasfondue van de lidl?
Volgens mijn ouders erg slecht.
pi_134849271
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef soapie het volgende:
Die aardappelgratin met broccoli is een aanrader. Die groene asperges vond ik helemaal niks, helaas!
Ik zal eens kijken voor de aardappels en broccoli dan!
Schip ahoy!
pi_134849602
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Greyson het volgende:
Iemand nog tips wat ik morgen kan halen? Goedkoop alsjeblieft! Voor 1 persoon, ben nml alleenstaand :).

Cheesecake?

Ik ga morgen naar de Lidl namelijk.
Er is niks zo persoonlijk als smaak.. en dan vraag je hier wat je zou moeten halen? :') |:(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134850831
De 4 mini aardappelgratins zijn erg flauw. Die van Aviko zijn lekkerder.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_134850972
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Er is niks zo persoonlijk als smaak.. en dan vraag je hier wat je zou moeten halen? :') |:(
Sorry misschien waren er leuke aanraders :@
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134851299
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Er is niks zo persoonlijk als smaak.. en dan vraag je hier wat je zou moeten halen? :') |:(
Stel je niet zo aan zeg. Iedereen plaatst hier tips en afraders. Die zijn ook gebaseerd op smaak, maar ik weet bijna zeker dat er altijd wel iemand door beïnvloed wordt. En dat is volgens mij ook de bedoeling van dit topic.

Bijvoorbeeld de kaasfondue die volgens bepaalde ouders niet lekker is en de aardappelgratin die volgens FF flauw is. Maar er zijn ook vaak genoeg dingen aangeprezen; de kaas met truffel bijvoorbeeld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 29 december 2013 @ 23:17:50 #66
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134855914
Ik mis echt de franse lidl producten hier..

;(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134856166
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik mis echt de franse lidl producten hier..

;(
Welke producten mis je dan zoal? :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134856710
Ik heb de kaasfondue afgelopen week bij de Aldi gekocht, zonder alcohol (hou niet van wijn enzo).
Moet em nog proberen. Ga em extra kruiden met knoflook, chilipeper, peper, zout en nootmuskaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 30 december 2013 @ 08:31:42 #69
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134863890
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke producten mis je dan zoal? :)
Bepaalde salades, wijnen, kazen etc.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 30 december 2013 @ 10:02:54 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134865337
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Greyson het volgende:
Iemand nog tips wat ik morgen kan halen? Goedkoop alsjeblieft! Voor 1 persoon, ben nml alleenstaand :).

Cheesecake?

Ik ga morgen naar de Lidl namelijk.
Die varkenshaasjes uit de vriezer! 5,21 voor 4 stuks. Per stuk vacuum verpakt :9
Beter neem je ook die nep ben and jerry's mee :9
En gewoon groente en fruit :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134865846
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die varkenshaasjes uit de vriezer! 5,21 voor 4 stuks. Per stuk vacuum verpakt :9
Beter neem je ook die nep ben and jerry's mee :9
En gewoon groente en fruit :Y
Bedankt!
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134865938
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef Greyson het volgende:

[..]

Bedankt!
De zuivelafdeling is erg goed :Y Goede yoghurts en andere toetjes, misschien hebben ze ook nog creme brulee (die is echt heel erg lekker). Verder kun je naar de noten afdeling kijken (walnoten, cranberries en allerlei andere dingen in een zak en helemaal niet duur). En verder inderdaad de vriezer- en groente- en fruitafdeling :Y En als je van chocola houdt, de repen met giandula en die met cranberries. Ongelovelijk lekker en voor 80 cent voor een reep volgens mij. Belachelijke prijzen echt.
pi_134866924
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De zuivelafdeling is erg goed :Y Goede yoghurts en andere toetjes, misschien hebben ze ook nog creme brulee (die is echt heel erg lekker). Verder kun je naar de noten afdeling kijken (walnoten, cranberries en allerlei andere dingen in een zak en helemaal niet duur). En verder inderdaad de vriezer- en groente- en fruitafdeling :Y En als je van chocola houdt, de repen met giandula en die met cranberries. Ongelovelijk lekker en voor 80 cent voor een reep volgens mij. Belachelijke prijzen echt.
Bedankt! Klinkt allemaal erg lekker! Ben helaas geen fan van chocolade.

Misschien wel een handige tip voor anderen :).

Zoals eerder gezegd de oliebollen van de Lidl smaken naar suikerbrood. En niet naar oliebollen. Bami Goreng uit de vriezer is heel lekker en gemakkelijk in de wok te bereiden. Boeren vanille-ijs is ook een topper! En tot slot de luxe mini saucijzenbroodjes die zijn echt goed te eten. De lekkerste die ik gehad heb, beter dan Bakker Bart.

Iemand al de appelflappen geprobeerd? Hoe smaken die?
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134871284
Welke appelflappen? Ze hebben die 'verse' van de broodafdeling, en de voorverpakte nu (per 4).

Aardappels met broccoli waren op. Wel de pizza inferno gescoord!
En hier nog wel wat restjes truffelchocolade... ;)
Schip ahoy!
pi_134871372
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Welke appelflappen? Ze hebben die 'verse' van de broodafdeling, en de voorverpakte nu (per 4).

Aardappels met broccoli waren op. Wel de pizza inferno gescoord!
En hier nog wel wat restjes truffelchocolade... ;)
Bij mijn Lidl lagen ze naast de oliebollen in zak. Zijn 4 grote appelflappen in een plastic doos. Zagen er lekker uit.

En nee ik bedoel niet van de broodafdeling!

Inferno lijkt mij veel te pittig. :X
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')