abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 december 2013 @ 22:17:31 #151
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134851768
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Planga het volgende:
Ze vertelde in de serie dacht ik dat ze 25 was, vermoedde al dat ze ouder was. 30 ofzo blijkt nu.
Dacht 35.
  zondag 29 december 2013 @ 22:17:32 #152
123170 alors
zlata1234
pi_134851770
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Planga het volgende:
Ze vertelde in de serie dacht ik dat ze 25 was, vermoedde al dat ze ouder was. 30 ofzo blijkt nu.
35 was ze in de serie
know'm sayin?
×
word? word.
pi_134851981
was weer geen fuck aan en elke week maar weer tegen beter weten in hopen dat er een goede aflevering komt.
die van vorige week was nog de beste..
zeer teleurstellend weer
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_134852532
Nou, blijkbaar zien we het verkeerd. Ze is voor haar spel in deze aflevering genomineerd voor een gouden kalf en ook de aflevering zelf.
Ik vond het maar een rare aflevering en ik vond haar zo raar praten...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_134852627
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Injetta het volgende:
Nou, blijkbaar zien we het verkeerd. Ze is voor haar spel in deze aflevering genomineerd voor een gouden kalf en ook de aflevering zelf.
Ik vond het maar een rare aflevering en ik vond haar zo raar praten...
Het was ook de bedoeling dat ze schizo overkwam geloof ik. :7
  zondag 29 december 2013 @ 22:32:26 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_134852868
quote:
Verdachte verklaart dat rond 6.30 uur de wekker ging omdat haar echtgenoot moest werken. Hij werd echter niet wakker van de wekker. Zij heeft de wekker toen uitgezet en is verder gaan slapen. Vervolgens is verdachte om ongeveer 8.30 uur wakker geworden van de kinderen. Verdachte is naar beneden gegaan en ze heeft haar vader gebeld. Blijkens de telefoongegevens heeft verdachte haar vader rond 10:20 uur gebeld. Ze vroeg hem om te komen omdat ze iets moest vertellen wat niet over de telefoon kon . Ze kreeg haar echtgenoot namelijk niet wakker. Ze had geprobeerd om hem wakker te krijgen door hem heen en weer te schudden en ze had hem water gegeven. Toen haar vader arriveerde heeft zij hem gevraagd om bij [voornaam slachtoffer] te gaan kijken. De vader van verdachte, [getuige 1], verklaart dat hij op 1 mei 2007 rond 10.30 uur werd gebeld door verdachte. Ze vroeg of hij naar haar toe wilde komen want ze wilde praten. Hij kwam rond 11.30 uur bij verdachte aan en verdachte vertelde hem dat [voornaam slachtoffer] erg ziek was en dat hij op bed lag met iets dat op zware hoofdpijn leek. Zij vertelde dat [voornaam slachtoffer] daarvoor tabletten had geslikt. Verdachte liet hem toen doordrukverpakkingen zien van morfine tabletten. Omstreeks 11.45 uur is [getuige 1] naar de slaapkamer van [voornaam slachtoffer] gegaan. Hij heeft toen aan [voornaam slachtoffer] gevraagd of hij iets voor hem kon betekenen maar [voornaam slachtoffer] reageerde niet. [voornaam slachtoffer] had volgens hem een zwakke ademhaling en was niet aanspreekbaar. Hij kreunde zachtjes. [getuige 1] is toen naar beneden gegaan en heeft tegen verdachte gezegd dat zij met de doordrukstrip van de morfine naar de dokter moest gaan. Verdachte ging vervolgens met de lege strips naar huisarts [naam]. [naam] verklaart dat verdachte op 1 mei 2007 rond 12.30 uur naar hem toe kwam en vertelde dat haar echtgenoot op 30 april 2007 rond 22.00 uur tabletten had ingenomen. Hij zag dat ze een lege strip liet zien en dat daarop stond Morfine 100 Mg Zetard (de rechtbank begrijpt: Retard). Ze vertelde dat haar echtgenoot nog aanspreekbaar was en dat hij kleine slokjes water nam. [naam] zei tegen verdachte dat ze moest bellen als haar echtgenoot niet meer aanspreekbaar was of niet meer reageerde. Hij adviseerde haar om haar echtgenoot wakker te houden, te observeren en water te laten drinken. Verdachte verklaart dat zij tegen de dokter heeft gezegd dat haar echtgenoot nog ademde, dat hij zweette en dat de dokter haar adviseerde om af en toe even bij haar echtgenoot te gaan kijken. Hierop is verdachte naar huis gegaan. [getuige 1] verklaart dat verdachte terug kwam van de dokter en dat de dokter had geadviseerd aan te kijken hoe het verder zou verlopen met [voornaam slachtoffer] en om [voornaam slachtoffer] water te geven. Dit bevreemdde [getuige 1] aangezien [voornaam slachtoffer] niet meer aanspreekbaar was. [getuige 1] is toen nogmaals naar [voornaam slachtoffer] gaan kijken. Hij zag dat hij nog steeds zwak ademde en dat hij kreunde, alsof hij pijn had. Zijn polsslag was onveranderd. Daarna vertrok [getuige 1] met de kinderen van verdachte naar [naam]. Rond 15.00 uur heeft hij verdachte nog gebeld en gevraagd naar de toestand van [voornaam slachtoffer]. Zij zei dat de toestand ongewijzigd was en dat zij nog wel een nieuwe lap op zijn voorhoofd had gelegd. Verdachte verklaart dat zij, nadat zij terug kwam van de huisarts, nog bij [voornaam slachtoffer] is gaan kijken en dat hij ademde , dat zij hem een beetje water heeft gegeven door zijn hoofd naar achteren te doen en dat hij zweette. Zij beaamt dat haar vader de waarheid spreekt als hij zegt dat [voornaam slachtoffer] niet meer aanspreekbaar was. Daarna is verdachte boodschappen gaan doen. Na het boodschappen doen is zij niet meer naar [voornaam slachtoffer] gaan kijken maar is zij op de bank in slaap gevallen. Toen ze wakker werd is ze bij [voornaam slachtoffer] gaan kijken. Ze zag dat hij er heel stil bij lag en is naar de dokter gegaan. Dokter [naam] bevestigt dat verdachte rond 17.00 uur nogmaals naar de praktijk is gekomen. Hij hoorde dat verdachte zei dat haar echtgenoot niet meer reageerde. Hij is daarna naar het huis van verdachte gegaan en zag dat [voornaam slachtoffer] [achternaam slachtoffer] overleden was. Hij voelde koud aan en had lijkvlekken op zijn armen en benen. In het bloed van [voornaam] [achternaam [achternaam slachtoffer] is een zeer hoge concentratie morfine aangetoond . Op grond van de zeer hoge concentratie van morfine in het bloed kan het overlijden van [voornaam] [achternaam [achternaam slachtoffer] worden verklaard.
Vader en dokter zijn in mijn ogen allebei nalatig gebleven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_134852888
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Adomas het volgende:

[..]

Het was ook de bedoeling dat ze schizo overkwam geloof ik. :7
Dat wel, maar ik bedoel de wijze waarop. Zo snel en onnatuurlijk. Maar wellicht was dat bedoeld als schizofreen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_134852923
Echt weer een slechte aflevering, dacht in het begin dat t wel wat zou worden, de situatie leende zich ervoor, 2 verknipte lui, motorclub, die semi-verkrachting.

En dan een dood die meer een ongeluk is dan moord, en wordt zij in eerste instantie vervolgd waar je bv eerder die dokter zou denken.

Kies dan een andere misdaad voor een aflevering, dit was echt weer zo'n anticlimax
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 december 2013 @ 22:37:01 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_134853186
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Injetta het volgende:
Nou, blijkbaar zien we het verkeerd. Ze is voor haar spel in deze aflevering genomineerd voor een gouden kalf en ook de aflevering zelf.
Ik vond het maar een rare aflevering en ik vond haar zo raar praten...
Waaaaaaaaaaat een Gouden Kalf? :') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 december 2013 @ 22:38:37 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_134853295
Tis nog ook zo hee 8)7

http://over.bnn.nl/persbe(...)nn-serie-van-god-los

AFLEVERING WARRIORS EN ACTRICE MARIANA APARICIO TORRES GENOMINEERD
De BNN-serie Van God Los heeft twee nominaties voor een Gouden Kalf te pakken. In de categorie Beste Televisiedrama is Van God Los genomineerd met de aflevering ‘Warriors’, van regisseur Mijke de Jong. In de categorie Beste Actrice in een Televisiedrama is Mariana Aparicio Torres genomineerd voor haar rol in diezelfde aflevering van Van God Los. De Gouden Kalveren worden uitgereikt tijdens het Gala van de Nederlandse Film op vrijdag 4 oktober.Van God Los is in opdracht van BNN geproduceerd door Pupkin Film. Het nieuwe seizoen is vanaf zondag 24 november te zien bij BNN op 3.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_134855516
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
Echt weer een slechte aflevering, dacht in het begin dat t wel wat zou worden, de situatie leende zich ervoor, 2 verknipte lui, motorclub, die semi-verkrachting.

En dan een dood die meer een ongeluk is dan moord, en wordt zij in eerste instantie vervolgd waar je bv eerder die dokter zou denken.

Kies dan een andere misdaad voor een aflevering, dit was echt weer zo'n anticlimax
Heb net het echte verhaal gelezen en daarin lijkt het meer een zelfmoord en heeft ze hem ook wat langer verwaarloosd..
pi_134855751
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 23:12 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Heb net het echte verhaal gelezen en daarin lijkt het meer een zelfmoord en heeft ze hem ook wat langer verwaarloosd..
Jup, zelfs haar vader gebeld etc, had dat dan in het verhaal verwerkt.

Al met al erg matig seizoen
  zondag 29 december 2013 @ 23:59:21 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_134858443
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Injetta het volgende:
Nou, blijkbaar zien we het verkeerd. Ze is voor haar spel in deze aflevering genomineerd voor een gouden kalf en ook de aflevering zelf.
Ik vond het maar een rare aflevering en ik vond haar zo raar praten...
Ik vond haar heel overtuigend de gestoorde echtgenote spelen,dus snap die nominatie wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_134859918
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  maandag 30 december 2013 @ 00:44:53 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_134860349
quote:
De zaak was al lang gevonden en gepubliceerd in dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_134864108
Vivaforum :D
pi_134864137
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef Ellatjuh het volgende:
was weer geen fuck aan en elke week maar weer tegen beter weten in hopen dat er een goede aflevering komt.
die van vorige week was nog de beste..
zeer teleurstellend weer
nou was vaag, maar wat een zaak was dit...
pi_134866756
Gezien het ware verhaal vond ik het niet eens een hele slechte aflevering.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 30 december 2013 @ 12:32:09 #169
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_134869498
Erg slecht seizoen helaas. Als dit het niveau is kunnen ze het hier maar beter bij laten. Ik snap ook niet dat er maar 6 afleveringen zijn
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_134874650
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Liquidist het volgende:
Erg slecht seizoen helaas. Als dit het niveau is kunnen ze het hier maar beter bij laten.
Mee eens.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:54:25 #171
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134914291
seizoen 1 en 2 gedownload, maar vond de allereerste aflevering met Georgina Verbaan ook niet fantastisch.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:09:52 #172
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_134950047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef FoXje het volgende:
seizoen 1 en 2 gedownload, maar vond de allereerste aflevering met Georgina Verbaan ook niet fantastisch.
Doodslag is erg mooi, ook al is die blijkbaar niet waarheidsgetrouw.
Kortsluiting is ook erg goed, over dat probleemgezin.

van seizoen 2 heeft "Disco" wel indruk gemaakt.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_134950540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:09 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Doodslag is erg mooi, ook al is die blijkbaar niet waarheidsgetrouw.
Kortsluiting is ook erg goed, over dat probleemgezin.

van seizoen 2 heeft "Disco" wel indruk gemaakt.
En Bitch Fight en Hardcore never dies
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134967329
Mariana Aparicio Torres

Een niet echt mooi vrouw die wel de pannen van het dak speelde deze aflevering. Vond haar fantastisch.

Maar wat een kutscenario voor de rest! Pomp dat waar gebeurde verhaal een beetje op aub. De werkelijkheid is vaak strontvervelend.
  roze donderdag 2 januari 2014 @ 00:11:26 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134971394
Ik werd echt zo naar van die laatste scene..;(
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')