abonnement Unibet Coolblue
pi_134560764
TS houdt van douchen. Lang douchen. Heul lang douchen :7

Nu kost dat behoorlijk wat water en vooral gas. Een stevige douchebeurt kost ongeveer 10 cent aan water en een euro aan gas. Nu heb je wel wat opties om dat te verminderen, zoals een warmte wisselaar in je afvoer bouwen maar dat is weer heel wat hak en breekwerk.

Nu ben je na een halve minuut douchen al schoon en de rest is voor de lekker. Nu bedacht ik me dat je dan net zo goed zo'n buisje in de afvoer kunt zetten zoals in bierspoelinstallaties, om het waterniveau op een paar centimeter te houden. Daarnaast maak je een tweede douchekop aan de muur die met een simpel circulatiepompje op een kleine 12v accu dat water weer uit de bak opzuigt en opnieuw over je hoofd spuit. Als je de gewone kraan zachtjes laat lopen blijft het water in de bak ook lekker warm dus hou je een constante temperatuur.

Wat vinden jullie hiervan?

subvraag: waarom bestaat het nog niet?
pi_134561038
Ik zal morgen even patent aanvragen.
pi_134561089
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef 2014 het volgende:
Ik zal morgen even patent aanvragen.
Oh, ik had geen plannen in die richting. Als jij er voor zorgt dat dit vervolgens door mij in de winkel gekocht kan worden vind ik het prima. :P

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is of dit als smerig gezien wordt, omdat het toch afvalwater is dat over je heen loopt.
  zondag 22 december 2013 @ 15:10:19 #4
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_134561398
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_134561596
quote:
Verrek :D

Ik ben echt verbaasd dat het niet veel meer toegepast wordt. Dit scheelt als je met z'n tweeen bent al snel 1,50 per dag. En als je een paar tienerdochters hebt het tienvoudige :')
pi_134584771
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:14 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Verrek :D

Ik ben echt verbaasd dat het niet veel meer toegepast wordt. Dit scheelt als je met z'n tweeen bent al snel 1,50 per dag. En als je een paar tienerdochters hebt het tienvoudige :')
Hoe moet je dan pissen.?
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_134584802
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef superpark het volgende:

[..]

Hoe moet je dan pissen.?
Dat kan gewoon 8-)
  zondag 22 december 2013 @ 22:53:59 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134585119
En dan zeker allemaal zaad in je haar krijgen? Nee bedankt. :{w
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 22 december 2013 @ 23:02:50 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134585553
ha ha ruik je daarna naar naakte vent
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134585855
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef CafeRoker het volgende:
TS houdt van douchen. Lang douchen. Heul lang douchen :7

Nu kost dat behoorlijk wat water en vooral gas. Een stevige douchebeurt kost ongeveer 10 cent aan water en een euro aan gas. Nu heb je wel wat opties om dat te verminderen, zoals een warmte wisselaar in je afvoer bouwen maar dat is weer heel wat hak en breekwerk.

Nu ben je na een halve minuut douchen al schoon en de rest is voor de lekker. Nu bedacht ik me dat je dan net zo goed zo'n buisje in de afvoer kunt zetten zoals in bierspoelinstallaties, om het waterniveau op een paar centimeter te houden. Daarnaast maak je een tweede douchekop aan de muur die met een simpel circulatiepompje op een kleine 12v accu dat water weer uit de bak opzuigt en opnieuw over je hoofd spuit. Als je de gewone kraan zachtjes laat lopen blijft het water in de bak ook lekker warm dus hou je een constante temperatuur.

Wat vinden jullie hiervan?

subvraag: waarom bestaat het nog niet?
Volgens mij hebben mijn ouders toen ze op 'n groepsreis waren in IJsland met iemand gesproken die idd zo'n systeem had bedacht, ik ga het morgen vragen. :P
Hallon!
pi_134585998
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Volgens mij hebben mijn ouders toen ze op 'n groepsreis waren in IJsland met iemand gesproken die idd zo'n systeem had bedacht, ik ga het morgen vragen. :P
Ben benieuwd :)
pi_134586087
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ben benieuwd :)
Dat was meer zo'n kerel die uit pure zuinigheid z'n eigen goedkope systeem bedacht had volgens mij. ;) Die zou iig nooit geld uit gaan geven aan zo'n "luxe douche" zoals in het voorbeeld eerder in dit topic.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')