abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_142004336
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef richard_prf het volgende:
Ik lijd al ruim 13 jaar aan BDD en het heeft mij gesloopt.

Al ruim 10 jaar leef ik vrijwel geÔsoleerd. De afgelopen 10 jaar heb ik 0 vrienden en ik heb 0 relaties achter de rug, 0 dates. vrijwel geen familie op een vader na die bijna altijd weg is of in het buitenland zit en ik nader de 30.
Komt goed uit dat je de dertig nadert, want vrouwen zijn dan minder kieskeurig en willen zich nog voortplanten. Hun oestrogeen levels zijn het hoogst tussen de 30 en 40. Maak er gebruik van.
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
pi_174305513
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Bloempje91 het volgende:
BDD, oftewel stoornis van de lichaamsbeleving. Ik vermijd sociale contacten, check mezelf wel 100 keer op een dag in de spiegel/winkelruit, gezicht afdraaien van anderen, altijd met pet op naar buiten, veel thuis zitten omdat ik bang ben dat mensen mij op straat gaan beoordelen , plastische chirugie is voor mij niet nieuw.. Neuscorrectie/kincorrectie. En nog steeds niet tevreden. Nu vind ik mijn neus nog steeds niet mooi, en wil ik een 2de correctie. Me ouders verklaren mij voor gek omdat ik maar met mijn uiterlijk bezig blijf, Het is nooit goed. Het is ook te idioot voor woorden. Maar het is heel moeilijk om hier mee te leven! Iemand die dit herkent??
Hoi Bloempje91

Ik ben journalistiek student en ben bezig met een stuk over hoe plastisch chirurgen zouden moeten omgaan met BDD patiŽnten. Ik heb inmiddels wat chirurgen gesproken, maar ben ook benieuwd naar de mening van een (ex-)BDD patiŽnt die te maken heeft gehad met plastische chirurgie. Ik hoop dat je nog actief bent op fok en hoop snel van je te horen.

Groetjes,

Mariska
pi_174306380
Dit topic is al meer dan 4 jaar oud, stuur evt. graag een DM of PM.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')