abonnement Unibet Coolblue
pi_135146463
moe van zichzelf verklaren?
wanneer dan? dat waren toch haar moeder, beste vriendinnen etc? :')
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:08:07 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135148969
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef kvd het volgende:

[..]

ze heeft er genoeg van dus geeft meteen maar een interview van meerdere delen? Genoeg gezwets dus...
Neuh, volgens mij heeft ze gewoon een soort nieuwe column, maar dan in Bild ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 januari 2014 @ 17:20:56 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135152122
:'( :'( :'(

quote:
Sylvie Meis baalt van vooroordelen
Sylvie Meis baalt ervan dat er veel vooroordelen over haar bestaan. "Iedereen oordeelt over mij. Dat poppetje. Die blonde voetbalvrouw. De arme kankerpatiënt. De ijskoude carrièrevrouw."

Dat zegt de presentatrice in een column voor de Duitse krant Bild.

"Ik hoef nooit meer geld uit te geven aan een psycholoog. Ik krijg een gratis analyse van de media", vervolgt ze.
De 35-jarige presentatrice beseft dat ze meer aandacht krijgt omdat ze bekend is, maar heeft daar niet altijd zin in. "Ik word er moe van mezelf te verantwoorden."

Achternaam
Meis is sinds vorige maand gescheiden van Rafael van der Vaart, met wie ze de 7-jarige Damian heeft. De presentatrice wilde in eerste instantie haar achternaam niet terug na de scheiding.
"In Duitsland dragen veel vrouwen ook na een scheiding nog steeds de achternaam van hun ex-man." Toch kon ze niet Van der Vaart blijven heten omdat ze in Nederland was getrouwd en ook daar was gescheiden.

Sabia Engizek
De scheiding kwam veelvuldig in het nieuws. Ook de nieuwe relatie van de voetballer met Sabia Engizek, de voormalige beste vriendin van Meis, was voer voor de roddelbladen. Toch gunt Meis haar ex en Sabia het beste.

Het nieuws dat de baby van de twee na een zwangerschap van negentien weken niet meer bleek te leven, vond ze dan ook heel erg. "Ik vind het vreselijk voor ze. Ik hoop dat het een goed jaar wordt."
Goh, hoe zou dat toch komen, al die media-aandacht. Bel anders Britney voor advies :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135152429
Al die media-aandacht leeft ze van dus wat zeurt ze. Of wil ze plotseling niet meer zo bekend zijn. :')
Vanaf dag 1 dat ze beter kon krijgen heeft ze alles in werking gesteld om dat te realiseren getuige dit oude interview uit 2005?

quote:
VICTORIA KOBLENKO: '

Sylvie Meis gaf manager opdracht rijke voetballer voor haar te vinden'

Was de eerste ontmoeting tussen Sylvie Meis en Rafael van der Vaart in een Amsterdamse disco een toevallige. Wist Sylvie Meis op dat moment niet dat ze tegenover een beroemde, steenrijke Ajax-vedette stond toen zij hem voor de eerste maal diep in de ogen keek? En was het droomhuwelijk in Heemskerk van afgelopen zomer wat Sylvie Meis betreft wel een huwelijk uit liefde? Volgens Victoria Koblenko niet! Koblenko maakt vandaag een einde aan het liefdesprookje van Sylvie en Rafael, want Victoria beweert dat Sylvie Meis bewust Van der Vaart verleid heeft. Victoria Koblenko: "Ik was erbij toen Sylvie Meis tegen haar manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"

Wie nog mocht denken dat Sylvie Meis uit liefde getrouwd is met Rafael van der Vaart zal vandaag uit de droom ontwaken! Want Sylvie Meis heeft bewust aangestuurd op een echtverbintenis met de rijke voetballer Rafael van der Vaart! Van liefde zou, wat betreft Meis, geen sprake zijn. Van berekening wel, want volgens Meis vroegere collega Victoria Koblenko heeft Sylvie Meis haar manager gewoon opdracht te gegeven op zoek te gaan naar een rijke, beschikbare voetballer, met zij zou kunnen trouwen. De reden: Sylvie Meis wilde stoppen met werken en een luxeleventje leiden. En Victoria Koblenko weet het zeker zegt zij, want de van oorsprong Russische was erbij toen Meis haar manager opdracht gaf te gaan speuren naar een voetballend goudhaantje dat haar het leven van een miljonairsvrouw kon bezorgen.

Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

Toen Van der Vaart Sylvie tegen het lijf liep had de voetballer, die toen nog voor Ajax speelde, nog een relatie met Nancy. Maar die liefdesvlam die al vier jaar brandde doofde toen Rafael in een Amsterdamse disco Sylvie Meis zag...

Van de ene op de andere dag dumpte Van der Vaart de sexy Nancy. Nancy: "Toen Rafael het uitmaakte was ik erg verdrietig, want ik hield gewoon heel veel van hem," sprak Nancy eerder op ZIJonline. En ook Nancy heeft nog altijd haar twijfels of Rafael wel de juiste keus gemaakt heeft door Meis te trouwen. Een week na het showbizzhuwelijk van afgelopen zomer tussen Meis en Van der Vaart sprak zei: "Ik vraag me af of Sylvie beter bij Rafael past dan ik."

En dat zei Nancy niet uit jaloezie ten opzichte van opvolgster in het bed van Rafael. Nee, Nancy lijkt echt bezorgd over de toekomst van de man waarvan zij ooit zoveel hield. Nancy denkt namelijk dat de denkbeelden van Rafael en Sylvie mijlenver uit elkaar liggen. Het 'Hollywood'-huwelijk heeft haar dan ook zeer verbaasd. "Hij is van het soort 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg, terwijl Sylvie heel glamourous is en van showbizz houdt. Dat is zijn wereld helemaal niet. Daarom was het volgens mij meer haar huwelijk dan dat van hem. Als wij getrouwd waren, was het een heel ander soort huwelijk geworden."


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 17:28:52 ]
pi_135152958
'Oh wacht even, het jaar begint wel erg stil. Ik hou niet van al die aandacht, maar moet toch even van me laten horen'.

quote:
Sylvie Meis baalt ervan dat er veel vooroordelen over haar bestaan. "Iedereen oordeelt over mij. Dat poppetje. Die blonde voetbalvrouw. De arme kankerpatiënt. De ijskoude carrièrevrouw", somt de presentatrice op in een column voor de Duitse krant Bild.

"Ik hoef nooit meer geld uit te geven aan een psycholoog. Ik krijg een gratis analyse van de media", vervolgt ze. De 35-jarige presentatrice beseft dat ze meer aandacht krijgt omdat ze bekend is, maar heeft daar niet altijd zin in. "Ik word er moe van mezelf te verantwoorden."

Meis is sinds vorige maand gescheiden van Rafael van der Vaart, met wie ze de 7-jarige Damian heeft. De presentatrice wilde in eerste instantie haar achternaam niet terug na de scheiding. "In Duitsland dragen veel vrouwen ook na een scheiding nog steeds de achternaam van hun ex-man." Toch kon ze niet Van der Vaart blijven heten omdat ze in Nederland was getrouwd en ook daar was gescheiden.

De scheiding kwam veelvuldig in het nieuws. Ook de nieuwe relatie van de voetballer met Sabia Engizek, de voormalige beste vriendin van Meis, was voer voor de roddelbladen. Toch gunt Sylvie haar ex en Sabia het beste. Het nieuws dat de baby van de twee na een zwangerschap van negentien weken niet meer bleek te leven, vond ze dan ook heel erg. "Ik vind het vreselijk voor ze. Ik hoop dat het een goed jaar wordt."
fok frontpage
pi_135153609
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

arme damian...hoe zal hij dit ooit kunnen verwerken?
pi_135153823
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

arme damian...hoe zal hij dit ooit kunnen verwerken?
Wat een gek wijf zeg. En al die kinderen dan van moeders die hun eigen naam hebben gehouden, of nog erger, waarvan de ouders niet eens gehuwd zijn en een van hen dus sowieso een andere naam heeft. Ook allemaal getraumatiseerd zeker.....
pi_135154265
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Al die media-aandacht leeft ze van dus wat zeurt ze. Of wil ze plotseling niet meer zo bekend zijn. :')
Vanaf dag 1 dat ze beter kon krijgen heeft ze alles in werking gesteld om dat te realiseren getuige dit oude interview uit 2005?

[..]

Totdat ik dit las, had ik soms best wel medelijden met dat kind, maar eigenlijk is het best
een kuttekop dus :')
  maandag 6 januari 2014 @ 18:47:59 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135155460
quote:
Achternaam
Meis is sinds vorige maand gescheiden van Rafael van der Vaart, met wie ze de 7-jarige Damian heeft. De presentatrice wilde in eerste instantie haar achternaam niet terug na de scheiding.
"In Duitsland dragen veel vrouwen ook na een scheiding nog steeds de achternaam van hun ex-man." Toch kon ze niet Van der Vaart blijven heten omdat ze in Nederland was getrouwd en ook daar was gescheiden.
Wat een nonsens, ook in NL is dat gewoon mogelijk zolang je niet hertrouwt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 januari 2014 @ 18:55:37 #110
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_135155819
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat een gek wijf zeg. En al die kinderen dan van moeders die hun eigen naam hebben gehouden, of nog erger, waarvan de ouders niet eens gehuwd zijn en een van hen dus sowieso een andere naam heeft. Ook allemaal getraumatiseerd zeker.....
Vind dit kort door de bocht. Mogen kinderen het jammer vinden als de scheiding nogmaals bevestigd wordt als de achternaam veranderd?
pi_135156360
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef hexje het volgende:

[..]

Vind dit kort door de bocht. Mogen kinderen het jammer vinden als de scheiding nogmaals bevestigd wordt als de achternaam veranderd?
Dat mama na de scheiding nog dezelfde achternaam als papa aanhoudt is natuurlijk niet verwarrend..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 6 januari 2014 @ 19:30:07 #112
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_135157649
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat mama na de scheiding nog dezelfde achternaam als papa aanhoudt is natuurlijk niet verwarrend..
Waar gebruik ik het woord verwarrend?
pi_135164497
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh, volgens mij heeft ze gewoon een soort nieuwe column, maar dan in Bild ;)
Als 't ie maar wat regelmatiger dan die van Son is ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 22:37:56 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135168789
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Als 't ie maar wat regelmatiger dan die van Son is ;)
Zolang ze niet dezelfde ghostwriter hebben zal het wel goed komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:57:58 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135169833
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat mama na de scheiding nog dezelfde achternaam als papa aanhoudt is natuurlijk niet verwarrend..
Ik denk dat een kind van 7 daar niet eens over nadenkt, die weet gewoon dat papa, hij en mama dezelfde achternaam hebben, dat mama überhaupt een andere achternaam had zullen de meeste 7-jarigen niet eens weten.

Sterker nog; ik las pas nog in een topic dat iemand zich recent gerealiseerd had dat "Opa en Oma Baarn" (geen familie van Victor) helemaal geen Baarn van hun achternaam heten, maar zo genoemd werden omdat ze in Baarn woonden.... en dat was dan iemand met een FOK!-account (en waarschijnlijk boven de 12), dus ik ga er niet vanuit dat een 7-jarige daar verder over nadenkt en het raar zou vinden als mama gewoon zo blijft heten als ze in zijn beleving altijd heeft geheten.

Daarbij snap ik het verhaal over het Nederlandse huwelijk en de Nederlandse echtscheiding niet, want dit is wat de rijksoverheid zegt:
quote:
Bent u gescheiden of heeft u een geregistreerd partnerschap beëindigd? Dan kunt u de achternaam van uw ex-partner blijven gebruiken tot u opnieuw trouwt of een geregistreerd partnerschap aangaat. Is uw ex het hiermee niet eens en zijn er geen kinderen, dan kan uw ex-partner de rechter vragen u te verbieden de naam van uw ex-partner te blijven gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135178463
ongetwijfeld is er dus heel specifiek over gesproken en afgesproken. kan mij voorstellen dat de future mrs vd Vaart zich er ook druk over gemaakt heeft.
hoe zielig ben je dan, als je aangeeft dat je serieus op de achternaam van je ex had willen blijven teren, ze is toch van zichzelf zo'n succesvolle 'zakenvrouw'?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_135178485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:43 schreef WRH het volgende:
kan mij voorstellen dat de future mrs vd Vaart zich er ook druk over gemaakt heeft.

Mijn eerste gedachte.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_135181119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:43 schreef WRH het volgende:
ongetwijfeld is er dus heel specifiek over gesproken en afgesproken. kan mij voorstellen dat de future mrs vd Vaart zich er ook druk over gemaakt heeft.
hoe zielig ben je dan, als je aangeeft dat je serieus op de achternaam van je ex had willen blijven teren, ze is toch van zichzelf zo'n succesvolle 'zakenvrouw'?
de future mrs vd vaart heeft zelf tot een paar maanden geleden gebruik gemaakt van de achternaam van haar ex. zelfs tijdens haar relatie met toekomstige man.
pi_135181213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:43 schreef WRH het volgende:
ongetwijfeld is er dus heel specifiek over gesproken en afgesproken. kan mij voorstellen dat de future mrs vd Vaart zich er ook druk over gemaakt heeft.
hoe zielig ben je dan, als je aangeeft dat je serieus op de achternaam van je ex had willen blijven teren, ze is toch van zichzelf zo'n succesvolle 'zakenvrouw'?
Mijn eerste gedachte is dat ze de naam wilde aanhouden vanwege de sponsorcontracten/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:46:45 #120
123170 alors
zlata1234
pi_135181283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is dat ze de naam wilde aanhouden vanwege de sponsorcontracten/
Denk ik ook ja. Lijkt me in de eerste plaats ook de reden waarom dat huwelijk uberhaupt nog bestaan heeft al die tijd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_135181620
vind het maar raar, ik moet er niet aan denken om de naam van mijn ex man te blijven dragen, maar misschien ben ik niet ouderwets genoeg :P
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 12:35:27 #122
184769 crew  Deisyy
pi_135184566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:00 schreef WRH het volgende:
vind het maar raar, ik moet er niet aan denken om de naam van mijn ex man te blijven dragen, maar misschien ben ik niet ouderwets genoeg :P
Ik zou dat ook niet willen, maar ik denk dat het voor Sylvie een zakelijke reden heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135185002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:00 schreef WRH het volgende:
vind het maar raar, ik moet er niet aan denken om de naam van mijn ex man te blijven dragen, maar misschien ben ik niet ouderwets genoeg :P
Dat en ik kan zelfs al niet begrijpen dat vrouwen tegenwoordig nog de naam van hun partner aannemen. Maar daar zal ik ook wel niet ouderwets en onderdanig genoeg voor zijn.
pi_135209332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat en ik kan zelfs al niet begrijpen dat vrouwen tegenwoordig nog de naam van hun partner aannemen. Maar daar zal ik ook wel niet ouderwets en onderdanig genoeg voor zijn.
De naam van mijn vader wil ik niet meer dragen, dus dit was een hele makkelijke manier om ervan af te komen.
Don't you love her madly?
pi_135233952
Volgens de telegraaf heeft Damian de kerst bij opa en oma doorgebracht ipv bij Rafael en Sabia.
Sylvie is kapot van deze streek.

(kan niet linken vanaf een tablet).
Bron: telegraaf prive pagina
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')