abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 24 december 2013 @ 21:08:35 #101
232445 crew  Specularium
pi_134666126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommigen hier wisten het al, maar ik vind dit dus ook niks.
Nu moet ik of steeds heen en weer scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1 om te zien of er in R&P nog wat gepost is.
De reeksen bovenaan plaatsen zou ik al een beter idee vinden :)
Het geeft een veel grotere zooi als alles bovenin staat.

Gewoon even wennen, niks aan de hand.
pi_134666171
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je gewoon even wennen. Ik zie het probleem echt niet. Twee keer naar beneden swipen op mijn iPad en ik ben bij de reeksen.
Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.
pi_134666238
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind topictitels lezen ook niet zo vermoeiend.
Waarom was het dan, zoals het was, een probleem voor jou?
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:10:31 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134666258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.
Even wennen gewoon. Een seconde langer 'werk'.
En nogmaals, voor de passanten is deze opzet imo een stuk 'klantvriendelijker'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:11:13 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134666315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

Waarom was het dan, zoals het was, een probleem voor jou?
Het was voor mij geen probleem, hoor. Maar ik vind wel dat het nu verbeterd is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134666380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het geeft een veel grotere zooi als alles bovenin staat.

Gewoon even wennen, niks aan de hand.
Tsja, lijkt er op dat ik weinig keus heb verder he? :P
Zelf vind ik alles bovenin minder gerotzooi dan de helft helemaal bovenin en de andere helft (bijna) helemaal onderaan, al vind ik alle actieve topics gewoon bovenaan natuurlijk nog het prettigst :)
pi_134666567
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was voor mij geen probleem, hoor. Maar ik vind wel dat het nu verbeterd is.
Wat vind jij dan verbeterd als het voor jou verder niet eens een issue was?
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even wennen gewoon. Een seconde langer 'werk'.
En nogmaals, voor de passanten is deze opzet imo een stuk 'klantvriendelijker'.
Een seconde langer werk...elke keer als ik wil kijken of er nog iets nieuws gepost is, maakt bij elkaar wel een hele hoop secondes als je een middagje op fok zit.
En ik ben natuurlijk geen passant.
pi_134666820
Zo valt er voor iedereen wel wat te zeggen. Ik vind de reeksen bijv waardeloos, post er ook zelden. Kan dit trouwens niet instelbaar gemaakt worden, lay-out keuze? Dan Is iedereen blij
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:18:44 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134666849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wat vind jij dan verbeterd als het voor jou verder niet eens een issue was?

Een seconde langer werk...elke keer als ik wil kijken of er nog iets nieuws gepost is, maakt bij elkaar wel een hele hoop secondes als je een middagje op fok zit.
En ik ben natuurlijk geen passant.
Het is verbeterd voor de passanten. De regulars zoals jij weten hun weg naar de reeksen wel te vinden. Voor de passanten kan die muur aan reeksen afschrikkend werken. En daar moet je je denk ik vooral op richten, met het oog op mogelijk nieuwe aanwas.

En kom op zeg, niet zo overdrijven met die luttele secondes. Het is niet zo alsof je je in R&P constant een breuk moet scrollen. Is dat wel het geval dan is twee tabbladen naast elkaar een snellere optie.

Maar ik denk vooral dat je het gewoon even een kans moet geven en dat het snel genoeg went.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134667011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo valt er voor iedereen wel wat te zeggen. Ik vind de reeksen bijv waardeloos, post er ook zelden. Kan dit trouwens niet instelbaar gemaakt worden, lay-out keuze? Dan Is iedereen blij
pi_134667441
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is verbeterd voor de passanten. De regulars zoals jij weten hun weg naar de reeksen wel te vinden. Voor de passanten kan die muur aan reeksen afschrikkend werken. En daar moet je je denk ik vooral op richten, met het oog op mogelijk nieuwe aanwas.

En kom op zeg, niet zo overdrijven met die luttele secondes. Het is niet zo alsof je je in R&P constant een breuk moet scrollen. Is dat wel het geval dan is twee tabbladen naast elkaar een snellere optie.

Maar ik denk vooral dat je het gewoon even een kans moet geven en dat het snel genoeg went.
De passanten zullen nu eerder een nieuw topic aanmaken omdat de reeksen niet meer in het zicht staan terwijl juist die reeksen bedoeld zijn om te voorkomen dat er elke dag nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden aangemaakt (bijvoorbeeld over depressie of liefdesverdriet of over versieren). Zo eindig je alsnog met meer extra topics, bovenop de reeksen die onderop staan.

Er vanuit gaan dat ik overdrijf, vind ik dan weer wat overdreven.

En wsl zal ik dit probleem met een extra tab gaan oplossen maar hoe dan ook, voor mij is het nieuwe systeem alleen maar een extra fok!ergernis ipv een verbetering.
pi_134667608
Ik vind het prima dat de reeksen e.d. apart gehouden worden, maar ik had ze liever bovenaan gezien in een apart vakje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:37:20 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134668123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De passanten zullen nu eerder een nieuw topic aanmaken omdat de reeksen niet meer in het zicht staan terwijl juist die reeksen bedoeld zijn om te voorkomen dat er elke dag nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden aangemaakt (bijvoorbeeld over depressie of liefdesverdriet of over versieren). Zo eindig je alsnog met meer extra topics, bovenop de reeksen die onderop staan.

Er vanuit gaan dat ik overdrijf, vind ik dan weer wat overdreven.

En wsl zal ik dit probleem met een extra tab gaan oplossen maar hoe dan ook, voor mij is het nieuwe systeem alleen maar een extra fok!ergernis ipv een verbetering.
wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134668529
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Re het volgende:

[..]

wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?
Dit.

Ik snap wel dat het voor de bezoekers van reeksen wel even wennen is, maar er zijn meer niet-reeks posters dan reeks-posters. Dus alleen daarom al een prima verandering.
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 21:49:48 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134668685
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:54 schreef Re het volgende:
Mocht je je centrale topics kwijt zijn... die zijn dus nu daadwerkelijk centraal... voor een proefperiode om te kijken of het werkt of niet
Oh wauw, tof! :D O+

quote:
11s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wow, dat zijn er nog best veel.
Wel overzichtelijk zo. En ruimt lekker op.
Dit _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In MyAT staan niet de nieuwe topics in R&P, dus dat wordt alsnog van tab blijven wisselen.
En het 'probleem' vind ik (en dat is gewoon mijn mening) niet probleemwaardig, aangezien er per keer dat ik inlog (bijvoorbeeld als ik net wakker ben) sowieso maar in een stuk of 20 topics nieuwe posts bijgekomen zijn. Dat 10 daarvan een reeks zijn, stoort mij niet omdat het totale aantal gekickte topics in R&P zo gering is (een 20-stuk topics waarin iets nieuws te lezen valt, vind ik een heel gering aantal)
Maar andere mensen vinden het wisselen van tab dan weer niet 'probleemwaardig', dat doe ik eigenlijk sowieso altijd als ik FOK!.
Sowieso altijd MyAT open staan, dan tabs van topics die ik wil doorlezen, of tabs van heel ONZ of R&P of whatever :Y
En dan af en toe klik je wat om te kijken of er ergens anders wat nieuws is, en dan klik je weer terug, als je geen tabs open wil hebben staan.

Mocht dit permanent zijn ben je er sowieso met een week wel aan gewend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.
Sorry hoor, maar dan zit je anderen te emo.giffen dat ze 'topictitels lezen zo veel moeite vinden'? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo valt er voor iedereen wel wat te zeggen. Ik vind de reeksen bijv waardeloos, post er ook zelden. Kan dit trouwens niet instelbaar gemaakt worden, lay-out keuze? Dan Is iedereen blij
Zou mij idd een goede optie lijken voor heel FOK! :Y Maar lijkt me ook wel veel gedoe, omdat je dan toch elke nieuwe reeks weer moet filteren of hij 'centraal waardig' is. Geen idee of dat op de lange termijn te doen is voor alle mods.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134669080
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Re het volgende:

[..]

wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?
Als iedereen die normaal gesproken in 1 van de reeksen zou posten, een eigen topic zou gaan aanmaken, dan heb je in no time dezelfde onoverzichtelijkheid als wanneer je de reeksen gewoon tussen de rest van de topics houdt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar andere mensen vinden het wisselen van tab dan weer niet 'probleemwaardig', dat doe ik eigenlijk sowieso altijd als ik FOK!.
Sowieso altijd MyAT open staan, dan tabs van topics die ik wil doorlezen, of tabs van heel ONZ of R&P of whatever :Y
En dan af en toe klik je wat om te kijken of er ergens anders wat nieuws is, en dan klik je weer terug, als je geen tabs open wil hebben staan.
En precies dat heen en weer geklik was dus helemaal niet nodig.
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 22:02:57 #117
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134669187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als iedereen die normaal gesproken in 1 van de reeksen zou posten, een eigen topic zou gaan aanmaken, dan heb je in no time dezelfde onoverzichtelijkheid als wanneer je de reeksen gewoon tussen de rest van de topics houdt.

[..]

En precies dat heen en weer geklik was dus helemaal niet nodig.
Nouja, aan de reacties te lezen vinden veel mensen het wel overzichtelijker zo. Daar ging mijn idee ook om.
Het is ook nog maar een probeersel, he? Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En like I said: ook al zou het wel permanent zijn, ben je er zo aan gewend. En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets ánders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134669266
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, aan de reacties te lezen vinden veel mensen het wel overzichtelijker zo. Daar ging mijn idee ook om.
Het is ook nog maar een probeersel, he? Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En like I said: ook al zou het wel permanent zijn, ben je er zo aan gewend. En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets ánders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Beetje zwak dat je alweer mijn autisme als argument gebruikt :N
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:05:29 #119
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134669280
Ja jongen, jij met je autisme :')
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 22:06:08 #120
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134669308
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beetje zwak dat je alweer mijn autisme als argument gebruikt :N
Oké, nu word je weer lachwekkend :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134669314
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef hugecooll het volgende:
Ja jongen, jij met je autisme :')
Hoe noem jij Moira's door mij vetgedrukte tekst dan? :{
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:07:07 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134669337
Aha, dat verklaart het eea.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134669348
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oké, nu word je weer lachwekkend :')
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets ánders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Ehm, dit vind ik pas lachwekkend
Waarop baseer je dat dan wel, als ik vragen mag?
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 22:07:28 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134669356
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef Copycat het volgende:
Aha, dat verklaart het eea.
Ssshh, je mag er niks van zeggen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:07:30 #125
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134669357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe noem jij Moira's door mij vetgedrukte tekst dan? :{
Een goed punt, verder stel ik de diagnose 'aanstelleritis'
Ik ben hiertoe bevoegd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')