abonnement Unibet Coolblue
pi_391452
Alles over de uitzending en over de live uitzending later deze avond
I'm getting too old for this....
  donderdag 12 oktober 2000 @ 19:35:38 #2
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_391487
Tja, we kunnen er niet echt omheen draaien he? Kim en Georgie, heeft ie het toch voor elkaar gekregen! Ik vond het wel opvallend zoals Georgie en Kim er met elkaar over spraken. En nou nou, wat een leuke grap was dat van Annet en Hieke, waarschijnlijk wel leuk als je erbij bent, maar niet echt cool om te zien
Verder kan ik me niet erg veel van de uitzending herinneren, oh ja, toch wel: die onwiese zeurdoos van een DeZEURee, jezus man, waar zij zich al niet druk om kan maken!!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  Moderator donderdag 12 oktober 2000 @ 20:13:38 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_391521
Beetje saai wederom, maar vanavond belooft weer flink wat drama te worden! Vooral in het (helaas onwaarschijnlijke) geval dat het nieuwe Lovecouple gescheiden wordt.

En een nieuwe bewonder vanavond.. die wordt er dus over twee weken ook uitgegooid, daar kun je van op aan.

Had Koos nou een t-shirt van Kerkepad aan trouwens?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_391526
Echt spannend zal het vanavond niet worden, behalve de vermeende bungyjump( waar zou die hijskraan nu weer voor zijn? komen ze Koos Alberts in zijn rolstoel omhoog takelen?)
Miranda staat nu op 48 % van de stemmen en Koos volgt met 41%.
oja, die nieuwe bewoonster! Ik had liever een bewoner, en dan het liefst een beetje een herrieschopper. Komt er nog wat leven in de brouwerij, ze zijn nu al weer veel te braaf aan het doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 12-10-2000 20:22]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 oktober 2000 @ 23:40:10 #5
862 Arcee
Look closer
pi_391922
Wat?? Afgelopen?? Maar Ed heeft nog niet eens kennis gemaakt met de groep!!

pi_391937
Heb de uitzending niet gezien, wie is Ed en wanneer komt ie nou
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 12 oktober 2000 @ 23:46:37 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_391946
Crosspost Arcee!

Vork vroeg in het ed topic wat Hieke deed. Mijn antwoord: Vliegen(omgekeert bungeejumpen) nou was ze niet de enige maar ze kwam wel stoer over.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 12-10-2000 23:47]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_391961
quote:
Op 12 oktober 2000 23:40 schreef Arcee het volgende:
Wat?? Afgelopen?? Maar Ed heeft nog niet eens kennis gemaakt met de groep!!


Neenee, de fans zitten te wachten op Walker-fucking-Texas ranger!!

Die Ed gaat een hoop irritatie in het huis brengen, first impressions...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')