abonnement Unibet Coolblue
pi_134451629
Hi,

Ik had een gezellig idee voor de kerstdagen, namelijk cadeautasjes met daarin kleine cadeautjes van Dille & Kamille etc. Nu kan ik nergens goedkope cadeautasjes vinden, terwijl het zonder zo'n tasje eigenlijk niet leuk meer is. Vaak worden ze wel goedkoop verkocht, maar dan met een grote minimale afname of alleen voor bedrijven etc. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik de enige ben met dit idee?

Daarom vroeg ik me af of iemand een webshop weet die deze goedkoop verkoopt.

Bij Wibra vond ik iets dat erop lijkt maar die zitten niet dichtbij en ik kan niet online bestellen:

http://www.wibra.nl/colle(...)&cat=Feest+en+cadeau

En dit is wat ik bedoel (maar hier moet ik er 800 van bestellen :') :

http://e-relatiegeschenke(...)erst-cadeau-tas.html

Heb 2 grote families dus budget is maximaal ¤0,50 per tas. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
pi_134451675
Kan iemand de titel aanpassen naar Goedkope cadeautasjes ? Ik was even met mijn gedachten ergens anders denk ik :')
pi_134452302
Ik heb ze bij de Blokker gezien :)
Kan ze niet vinden op de website, maar weet zeker dat ze daar te koop zijn. Loop er zelf namelijk ook aan te denken om ze te gebruiken voor het inpakken van cadeautjes.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_134452380
Ok daar ga ik toevallig zaterdag heen, ga ik even kijken :)
pi_134452447
Xenos heeft ook vaak cadeautasjes
Wat niet is, kan nog komen
pi_134452532
de action
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134452584
Zien die er ook allemaal een beetje leuk uit?
pi_134452640
Bij elke Xenos, Action, Hema of andere winkel die je kan verzinnen hebben ze die dingen.
pi_134452954


Of zelf vouwen van een krant. Onderzettertje er op nieten. Strikje erbij. Klaar ~:)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_134453118
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Of zelf vouwen van een krant. Onderzettertje er op nieten. Strikje erbij. Klaar ~:)
Die zijn ook leuk!! ^O^
pi_134455396
Super. Pic van het eindresultaat graag :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')