abonnement Unibet Coolblue
pi_134615798
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef Klonk het volgende:
je kunt recht of krom lullen maar eigenlijk is het gewoon flauw ;)
Haha, klopt.! Maar anders was de lol er voor mij wel af, en nu vind ik t weer leuk om te doen, dan maar op deze manier :)
pi_134616306
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef Klonk het volgende:
je kunt recht of krom lullen maar eigenlijk is het gewoon flauw ;)
Andersom is het ook gewoon flauw, de bedragen die zij vragen voor donuts en dan de hoeveelheid donuts voor een character of gebouw.
  maandag 23 december 2013 @ 19:00:05 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134616767
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Andersom is het ook gewoon flauw, de bedragen die zij vragen voor donuts en dan de hoeveelheid donuts voor een character of gebouw.
niemand verplicht je het te kopen, ea is geen filantropische instelling en het spel is prima te spelen zonder hacks.

heb gewoon een bloedhekel aan cheaters ongeacht welke game :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_134617368
Sorrriej
pi_134625146
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Andersom is het ook gewoon flauw, de bedragen die zij vragen voor donuts en dan de hoeveelheid donuts voor een character of gebouw.
Dit ja.
Je moet wel leggende gelden hebben wil je dat spel een beetje leuk spelen zonder cheat.

Bedoel het gaat niet even over een paar tientjes maar loopt al snel in de honderden euro's.
blablablabla
pi_134633381
Alsof het boeit of er iets niet is. Gewoon de missies volgen...weet niet of het spel boeiender zou zijn als ik zomaar extra personages en dingetjes heb rondhuppelen.
pi_134638195
Ik speel nog maar een paar dagen, level 10, heb denk ik in totaal 10 tiles nu maar wel goed vol met dingetjes. Tot nu toe erg leuk, en minder 'intensief' dan ik dacht. Met 5-10 min. per dag lukt het ook wel. Als grote Simpsons fan is het bovendien erg tof om allemaal hints en verwijzingen naar afleveringen te zien.

Die laatste Personal Prizes bijv. komen allemaal uit dezelfde aflevering. :P Een hele goeie ook (Yeeeeeeeeesss).

En kan ik in de lijst in OP? 'nicoinfurs'
  dinsdag 24 december 2013 @ 07:24:50 #83
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134640155
Mochten er mensen zijn die mij straks missen in hun vriendenlijst, mijn spel crashed om de paar minuten en volgens EA helpt het leeghalen van je vriendenlijst :P

Niets persoonlijks dus :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_134640314
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 24 december 2013 02:28 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/
Als je binnenkort 50 karakters aan de gang moet brengen en nog eens 25 vrienden bezoeken ben je wel wat meer tijd kwijt.

eentje van ff terug, druk op cafe zeg :p



[ Bericht 30% gewijzigd door mrPanerai op 24-12-2013 08:05:46 ]
pi_134640382
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 08:45 schreef Darkomen het volgende:
Barneys Bowlarama natuurlijk!

En ik had net lekker 30 donuts bij een scratchcard *O*
Nu heb ik er 50... whoei....
Prutser! het was een mysterybox!

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef Klonk het volgende:

[..]

niemand verplicht je het te kopen, ea is geen filantropische instelling en het spel is prima te spelen zonder hacks.

heb gewoon een bloedhekel aan cheaters ongeacht welke game :P
Daarom koop ik dus niks ;-)

Maar cheaten om je eigen game experience te vergroten vind ik veeeel minder erg dan iemand's hele modem overloaden zodat deze reboot en de speler uit de game is vind ik veel erger.
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:27:09 #86
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_134641424
Leuke poging maar hoe hard je het ook probeert wat krom is kun je niet recht lullen ;)

En wat mij betreft verzint EA een manier om alle donutcheaters te vinden en drukken ze dan op delete :W
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_134641509
Alsof dit spel zonder de donuts niet leuk genoeg is :')

Als ik sommige stadjes zie(waar je aan ziet dat ze donuthack hebben, dor o.a bijna allee premium items te hebben) kan ik me niet voorstellen dat die er plezier in hebben. Alles staat op 1 grote hoop gedonderstraalt om dan nog maar te zwijgen over de housefarms..
PSN: Metal_Akilla
pi_134641801
Als er 1 ding is wat ik graag aangepast zou zien is dat je huizen in 4 verschillende richtingen zou kunnen positioneren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:32 schreef Akilla het volgende:
Alsof dit spel zonder de donuts niet leuk genoeg is :')

Als ik sommige stadjes zie(waar je aan ziet dat ze donuthack hebben, dor o.a bijna allee premium items te hebben) kan ik me niet voorstellen dat die er plezier in hebben. Alles staat op 1 grote hoop gedonderstraalt om dan nog maar te zwijgen over de housefarms..
Dit dus. Ik koop wel eens een krasbiljet...en dan heb ik het zooooo moeilijk om die dure donuts aan iets te besteden.
pi_134641992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:27 schreef Klonk het volgende:
Leuke poging maar hoe hard je het ook probeert wat krom is kun je niet recht lullen ;)

En wat mij betreft verzint EA een manier om alle donutcheaters te vinden en drukken ze dan op delete :W
Niet mijn probleem, want ik ben niet degene die cheat ;) :W
Ik stoor me er alleen niet zo erg aan als jij.
Kom maar langs in mn dorpje, dan zie je niets wat op cheaten wijst :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Darkomen op 24-12-2013 10:30:26 (typo) ]
pi_134642031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:56 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Niet mijn probleem, want ik ben niet degene die cheat ;-) :W
Ik stoor me er alleen niet aan.
Kom maar lang sin [quote]0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:32 schreef Akilla het volgende:
Alsof dit spel zonder de donuts niet leuk genoeg is :')

Als ik sommige stadjes zie(waar je aan ziet dat ze donuthack hebben, dor o.a bijna allee premium items te hebben) kan ik me niet voorstellen dat die er plezier in hebben. Alles staat op 1 grote hoop gedonderstraalt om dan nog maar te zwijgen over de housefarms..
Zoeentje heb ik inderdaad in mn lijst, maar ook niet 1 premium items maar minimaal 10 van ieder premium item
pi_134642710
waarom zou je je druk maken over hacks die andere gebruiken?
pi_134642925
Zolang het andere niet stoort in hun game experience niet.
pi_134643386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:47 schreef mrPanerai het volgende:
Als er 1 ding is wat ik graag aangepast zou zien is dat je huizen in 4 verschillende richtingen zou kunnen positioneren.
Hmmmm ja
Echt slecht dat ze dat er niet standaard in hebben gedaan.
blablablabla
pi_134644581
Dat betekend 2 keer zoveel werk voor hun grafische ontwerpers.
Nu heb je een naar voren en een links wijzend plaatje.
Daar moet dan een naar achter en naar rechts wijzend plaatje bijkomen.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 december 2013 @ 12:05:57 #95
18921 freud
Who's John Galt?
pi_134645671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:33 schreef Darkomen het volgende:
Dat betekend 2 keer zoveel werk voor hun grafische ontwerpers.
Nu heb je een naar voren en een links wijzend plaatje.
Daar moet dan een naar achter en naar rechts wijzend plaatje bijkomen.
Mja, zeg van 30 gebouwen 2 extra kanten tekenen. Ze verdienen miljoenen aan het spel, mag wel even iets extra inspanning. Aan de andere kant is de grid nu zo opgezet, en dan moet je ook nadenken over het perspectief etc. Ik vind dat ze alle kleine items rotatable moeten maken, zoals hekjes, bankjes, etc.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_134645781
Perspectief van het grid maakt niet uit, ze moeten het toch alleen in dat perspectief tekenen.
En ja, erg veel werk is het nu ook weer niet voor 30 gebouwen.
Maar al die kleine items...
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:16:23 #97
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_134646000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef Darkomen het volgende:
Perspectief van het grid maakt niet uit, ze moeten het toch alleen in dat perspectief tekenen.
En ja, erg veel werk is het nu ook weer niet voor 30 gebouwen.
Maar al die kleine items...
Die kleine items zijn juist makkelijker. het gaat toch alleen om niet-symmetrische items (een heg is momenteel al goed, bijvoorbeeld). Maar een huis of gebouw is lastiger omdat je dan de achterkant van het gebouw moet tekenen en het tegelijkertijd toch goed herkenbaar moet kunnen houden. De achterkant van bijv. het postkantoor is minder herkenbaar dan de voorkant. Een bankje herken je meteen, ongeacht hoe het staat.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_134646276
Oohhw ik wordt helemaal tam van dat rad... Ik moet nog helter skelter, mister plow(en plow king waarschijnlijk), nog 1 versiering voor een huis en die sneeuwman... krijg telkens alleen maar geld :(
PSN: Metal_Akilla
pi_134647370
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef freud het volgende:

[..]

. Ik vind dat ze alle kleine items rotatable moeten maken, zoals hekjes, bankjes, etc.
Maar de nieuwe hekjes kan je wel helemaal ronddraaien...lullig dat je wel een vakje nodig hebt altijd.
pi_134647486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:24 schreef Akilla het volgende:
Oohhw ik wordt helemaal tam van dat rad... Ik moet nog helter skelter, mister plow(en plow king waarschijnlijk), nog 1 versiering voor een huis en die sneeuwman... krijg telkens alleen maar geld :(
Ja dat heb ik ook, geld whoe $1000..... en sneeuwpoppen.
Moet nog 2 versieringen en helter skelter heb ik nog niet eens van gehoord :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')