In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens die tekst gaat Verstappen voor "Motopark" rijden
Hij zit toch bij Van Amersfoort?
Maar is het dan niet zo dat ie wellicht veel minder kans heeft? Want bij VAR gaat het nu juist zo lekker..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.
Dat zal wel meevallen. Motopark is een goed team.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat ie wellicht veel minder kans heeft? Want bij VAR gaat het nu juist zo lekker..
Ik ben benieuwd. Mooi moment om na lange tijd weer eens naar het mooie circuit aan de duinen te gaan denk ik, ook geen WK voetbal die dag dus voor mij ideaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Motopark is een goed team.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.
Dus wel voor Szymkowiak, maar niet voor Verstappenquote:Ook Verstappens teamgenoot van Van Amersfoort Racing Jules Szymkowiak neemt deel aan het topevenement. De Limburger start voor het Nederlandse topteam in de duinen van Zandvoort.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dus wel voor Szymkowiak, maar niet voor Verstappen
http://autosport.nl/klass(...)ters-op-4-tot-6-juliquote:Wijzigingen in de regelgeving binnen de F3-klassen en het drukke schema van het Europese F3-kampioenschap betekenden dat deelname aan de Zandvoort Masters de nodige voeten in de aarde had. De auto van Van Amersfoort Racing, die Max doorgaans bestiert, kan namelijk niet ingezet worden, omdat deze dan al op transport is naar Moskou, waar een week na Zandvoort geracet wordt. Het Nederlandse team heeft nog twee F3-auto's rondrijden in het Duitse kampioenschap, maar doordat Max pas vlak voor de seizoenstart bij Van Amersfoort Racing tekende, waren deze al bezet voor de Zandvoort Masters.
Heb je volgens mij gelijk in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:42 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij mag die F3 wagen van Max niet voor de Masters gebruikt worden omdat de regels van het Europese kampioenschap dit jaar verschillen met die van het Duits of Brits F3 kampioenschap (die nog rijden met de regels van vorig jaar). Dat is ook de reden dat de Masters ook geen Masters of F3 mag heten omdat de wagens niet aan de F3 regels van de FIA voldoet.
Dus had hij sowieso een andere wagen nodig.
Zou mooi zijn als het waar is!quote:At only sixteen years old, and less than a year since his debut in the car, Max Verstappen (son of Jos driver in Formula One in the 90s) was the subject of a little hidden disputed by several teams of the Circus. At the end Verstappen decided, and these days will formalize its relationship with Mercedes, Red Bull and preferred to the other two deals on the plate. His brilliant performance in the European Formula 3 series, series that Verstappen has chosen for his debut in the car, have sparked an interest that did not show for a long time in the world of formulas in preparation.
Verstappen, accompanied by his father Jos, visited the Formula One paddock at Hockenheim last weekend, enjoying not just with the representatives of the Mercedes. At the moment Max is in second place in the European championship of Formula 3, and it is anticipated that a possible transition next year in the GP2 championship. But in the short term there are rumors of a first tests on the Mercedes Formula One in 2012.
Waarom niet? Veel heeft hij nu al niet meer te leren lijkt het wel, te zien aan zijn resultaten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon nog een jaar F3? Lijkt me veel verstandiger dan direct naar GP2 of FR3.5.
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn bijvoorbeeld Vettel en Kvyat ook snel gekomenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon nog een jaar F3? Lijkt me veel verstandiger dan direct naar GP2 of FR3.5.
Vettel was 17 toch,bij zijn eerste (test)optreden tijdens een GP weekend?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn bijvoorbeeld Vettel en Kvyat ook snel gekomen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vettel was 17 toch,bij zijn eerste (test)optreden tijdens een GP weekend?
bron = http://en.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettelquote:Born 3 July 1987 (age 27)
In 2005 he drove for ASL Mucke Motorsport in the Formula 3 Euro Series. He was placed fifth in the final standings with 63 points, winning the year's top rookie honours. He tested the Williams FW27 Formula One automobile on 27 September as a reward for this Formula BMW success. He then went on to test for the BMW Sauber team.
Dat bedoel ik, en Vettel werd slechts vijfde in zijn rookiejaar F3, en had er toen ook al een jaar Formula BMW opzitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
bron = http://en.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettel
18 years, 2 months, 24 days
[Weltschmerz-modus]quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat bedoel ik, en Vettel werd slechts vijfde in zijn rookiejaar F3, en had er toen ook al een jaar Formula BMW opzitten.
Max had al 3 kampioenschappen F1 moeten hebben volgens die redenaties....quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
[Weltschmerz-modus]
Max is overduidelijk beter dan Vettel
[/Weltschmerz-modus]
Jup was gisteren al langzaam door aan het sijpelen vanuit Hongarije. Maar nog niet bevestigd....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij zei Van Dam net dat dat Red Bull-ding niet doorgaat en dat het dus Mercedes wordt.
En volgend jaar dus GP2. Als hij het daar goed doet, en daar ga ik wel van uit, dan vergroot dat zijn kansen nog meer. Zelfs als Mercedes ineens af zou haken, om welke reden dan ook, dan zijn er nog een heleboel andere opties.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup was gisteren al langzaam door aan het sijpelen vanuit Hongarije. Maar nog niet bevestigd....
Mijn persoonlijke mening: goed dat ie niet gekozen heeft voor RBR, zij bepalen waar en hoe je ergens heen gaat. Gaat het 1 jaar mis dan ben je gewoon je hele subsidie en plaats kwijt, ongeacht of dat door eigen schuld is of niet. Zie Lewis Williamson als goed voorbeeld.
Mercedes vind ik dan weer een gevaarlijke keus omdat het onduidelijk is wat het moederbedrijf gaat doen als het eens slechter zou gaan bij het team Die kunnen als fabrikant van het een op het ander moment de stekker eruit trekken als het ze niet meer bevalt. Het blijft tenslotte niet hun core-business. Misschien dat Ferrari of McLaren een betere keus was geweest, allebei volwaardige opleidingsprogramma's met een grote zekerheid dat ze niet zo snel stoppen in de F1. Grote nadeel is dat die beide al junioren hebben klaarstaan (Vandoorne/De Vries bij Mclaren, Ferrari heeft Marciello en Fuoco die tot nu toe ook grote kanshebbers zijn).
Lastige keuze eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |