abonnement Unibet Coolblue
pi_135704034
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ben vrij nieuw met spotify (pas in 2014) begonnen, maar welke apps maken spotify zoveel beter dan? Gebruik nu nog geen enkele app namelijk.
Ik gebruik playlists.net het meest en ook 3fm serious radio en voor de rest gewoon een beetje uitproberen..
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_136006120
Ik heb het al eens eerder gepost maar toen werd er niet gereageerd ;( .

Sinds een redelijke tijd, sinds de 'ontdekken' mogelijkheid, is de toegevoegde waarde van 'volgen' mij volstrekt onduidelijk.
Voorheen duwde je op volgen bij een artiest en dan kwam 'ie sjiek in het lijstje onder het kopje volgen te staan.
Als ik nu op artiest volgt gebeurd er helemaal niks. Als ik op het kopje volgen klik krijg ik nu dit:



En alhoewel ik als écht muziekliefhebber natuurlijk razend benieuwd ben naar de muziek die volgens Vogue NL hip is, vond ik het alfabetisch gesorteerde lijstje van gevolgde artiesten toch net even praktischer.

Als ik op vrienden zoeken duw krijg ik steevast de boodschap 'Momenteel kunnen er geen vrienden meer worden getoond'. Wat hier überhaupt de bedoeling van is, is me niet duidelijk. Onlangs afgespeelde artiesten doet het wel gewoon naar behoren.

Ik heb een "oud" abbo van 5 euro per maand en ben niet gekoppeld met facebook, boeltje draait op Windows 7.

Iemand? ;( .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136006261
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb het al eens eerder gepost maar toen werd er niet gereageerd ;( .

Sinds een redelijke tijd, sinds de 'ontdekken' mogelijkheid, is de toegevoegde waarde van 'volgen' mij volstrekt onduidelijk.
Voorheen duwde je op volgen bij een artiest en dan kwam 'ie sjiek in het lijstje onder het kopje volgen te staan.
Als ik nu op artiest volgt gebeurd er helemaal niks. Als ik op het kopje volgen klik krijg ik nu dit:

[ afbeelding ]

En alhoewel ik als écht muziekliefhebber natuurlijk razend benieuwd ben naar de muziek die volgens Vogue NL hip is, vond ik het alfabetisch gesorteerde lijstje van gevolgde artiesten toch net even praktischer.

Als ik op vrienden zoeken duw krijg ik steevast de boodschap 'Momenteel kunnen er geen vrienden meer worden getoond'. Wat hier überhaupt de bedoeling van is, is me niet duidelijk. Onlangs afgespeelde artiesten doet het wel gewoon naar behoren.

Ik heb een "oud" abbo van 5 euro per maand en ben niet gekoppeld met facebook, boeltje draait op Windows 7.

Iemand? ;( .
Ik heb het ook, ik heb mijn account sinds enkele weken ontkoppeld van Facebook. (Ik had ook een oud account, die ik op een gegeven moment gekoppeld heb aan mijn Facebook). Sindsdien werkt het volgen bij mij ook niet meer, dus waarschijnlijk ligt het eraan dat je jouw account niet gekoppeld hebt aan je Facebookaccount. Ik denk dat er bij de nieuwe versie van Spotify er iets aan is veranderd, want op een oude versie (die ik op Linux heb draaien) werkt het volgen nog wel gewoon.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_136006382
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik heb het ook, ik heb mijn account sinds enkele weken ontkoppeld van Facebook. (Ik had ook een oud account, die ik op een gegeven moment gekoppeld heb aan mijn Facebook). Sindsdien werkt het volgen bij mij ook niet meer, dus waarschijnlijk ligt het eraan dat je jouw account niet gekoppeld hebt aan je Facebookaccount. Ik denk dat er bij de nieuwe versie van Spotify er iets aan is veranderd, want op een oude versie (die ik op Linux heb draaien) werkt het volgen nog wel gewoon.
Ik vind het echt een totale afbraak van de functionaliteit. Met die ontdekken optie loop je op den duur rondjes en kleine artiesten waar je af en toe zin in hebt kom je nooit meer tegen. Wanneer komt die nieuwe versie van Spotify denk je?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136006491
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind het echt een totale afbraak van de functionaliteit. Met die ontdekken optie loop je op den duur rondjes en kleine artiesten waar je af en toe zin in hebt kom je nooit meer tegen. Wanneer komt die nieuwe versie van Spotify denk je?
Ik bedoel de huidige versie. Op een oudere versie werkt het bij mij nog wel gewoon goed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_136006551
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:26 schreef Felagund het volgende:
Ik bedoel de huidige versie. Op een oudere versie werkt het bij mij nog wel gewoon goed.
Oh, bummer. Ik vind het altijd zo naar als ontwikkelaars een goed product kapot innoveren. Evengoed bedankt!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136006860
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:26 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik bedoel de huidige versie. Op een oudere versie werkt het bij mij nog wel gewoon goed.
Ik heb spotify maar eens een mailtje gestuurd, zal het ook even terugkoppelen naar jou!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136094147
Na uitvoering contact met Spotify komt het er op neer dat ik mooi pech heb. :'(
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136094302
Ik had dat ook.
Had een account aangemaakt zonder Facebook en later (gedwongen) moeten koppelen.. Nu werkt het versturen van nummers vrij lastig en is er ook allerlei shit zoals m'n naam en m'n foto van Facebook getrokken en naar m'n Spotify profiel geupload. Nu heb ik er niet heel veel moeite mee dat mijn prachtige vertoning online te vinden is, maar ik kan het ook echt nergens meer verwijderen ofzo.
Het volgen van artiesten is ook mislukt...

Ik vind het ontdekken van nieuwe muziek ook steeds 'lastiger', ik neig er te vaak naar om gewoon een eigen playlist aan te knallen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_136095484
Last.fm

Hello! We're incredibly excited to announce that we've teamed up with Spotify to make their entire catalogue of over 20 million tracks available to listen to on demand on Last.fm. Whatever you want by whoever you want.

Try it out for yourself with Daft Punk and Arcade Fire:
http://www.last.fm/music/Daft+Punk/+charts
http://www.last.fm/music/Arcade+Fire/+charts

For more info, head to our blog post: http://bit.ly/1a1gxvQ
pi_136095959
Oh, dat is wel fijn :)

Heb daar nu een extension voor die spotify-links toevoegt aan wikipedia en last.fm pagina's:
https://chrome.google.com(...)jneheoenjdkaikbfdica
pi_136097664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik had dat ook.
Had een account aangemaakt zonder Facebook en later (gedwongen) moeten koppelen.. Nu werkt het versturen van nummers vrij lastig en is er ook allerlei shit zoals m'n naam en m'n foto van Facebook getrokken en naar m'n Spotify profiel geupload. Nu heb ik er niet heel veel moeite mee dat mijn prachtige vertoning online te vinden is, maar ik kan het ook echt nergens meer verwijderen ofzo.
Het volgen van artiesten is ook mislukt...

Ik vind het ontdekken van nieuwe muziek ook steeds 'lastiger', ik neig er te vaak naar om gewoon een eigen playlist aan te knallen.
Wat je kunt doen is het volgende:
Deze versie van Spotify downloaden.

en vervolgens:

Go to C:/Users/<Name>/Appdata/Roaming/Spotify

1. Make a new empy text file
2. Name it Spotify_new.exe (dus zonder het .txt)
3. Right click the file and make the file read only

1. Make a new empty text file
2. Name it Spotify_new.exe.sig (dus zonder het .txt)
3. Right click the file and make the file read only

En zowel de originele Spotify_new.exe en Spotify_new.exe.sig verwijderen.

Enige probleem waar ik dan tegen aanloop is dat die versie één grote bug is qua artiesten opzoeken.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_136097798
Dat klinkt nog dramatischer :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:32:41 #114
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136126281
http://forgotify.com

Nog nooit afgespeelde nummers.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136276024
Hebben jullie ook problemen met spotify?

De helft van mijn offline gesynchroniseerde bestanden kan ie niet afspelen, omdat ie geen verbinding krijgt :/ Dat is om twee redenen raar: 1) hij heeft gewoon goede verbinding, want andere nummers werken wel en 2) HET ZIJN OFFLINE GESYNCHRONISEERDE BESTANDEN

Iemand?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:33:48 #116
181857 Jovatov
Si fallor, sum
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:20:55 #117
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_136430499
quote:
Dat linken werkt ook niet bepaald...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:26:37 #118
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136430606
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:54 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie ook problemen met spotify?

De helft van mijn offline gesynchroniseerde bestanden kan ie niet afspelen, omdat ie geen verbinding krijgt :/ Dat is om twee redenen raar: 1) hij heeft gewoon goede verbinding, want andere nummers werken wel en 2) HET ZIJN OFFLINE GESYNCHRONISEERDE BESTANDEN

Iemand?
Mobiel? Tablet? Desktop? Sowieso: binnen 30 dagen moet hij opnieuw verbinding hebben met Spotify.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:51:21 #119
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_136431185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dat linken werkt ook niet bepaald...
Hier werkt het prima?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:31:20 #120
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_136434018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Hier werkt het prima?
Oh ja, nu wel.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:11:11 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136542643
quote:
Repeat One
You asked and we listened! Today we rolled out a highly requested feature from our users, repeat one . That’s right — you can now listen to that favourite song over and over and over again.

Clicking on repeat now toggles between “no-repeat”, “repeat-all” and “repeat-one.”

We’ve rolled it to 100% users, available right now on Desktop 0.9.7+. Android and iOS will be supported in upcoming releases – watch this space!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 10 februari 2014 @ 12:32:14 #122
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_136543308
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat zou tijd worden! Handige feature, die miste ik regelmatig.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 10 februari 2014 @ 12:40:48 #123
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136543596
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat zou tijd worden! Handige feature, die miste ik regelmatig.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 10 februari 2014 @ 12:43:07 #124
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_136543670
Wel een basisfunctie natuurlijk, triest dat het zo lang heeft moeten duren
pi_136548468
Gister per ongeluk een mooie feature ontdekt, geen idee hoe lang die er al in zit. Ik luister muziek op mijn iPad, maar ik kan er dan voor kiezen om door te gaan op mijn iPhone, die in het dockingstation zit.

Vond ik best vet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')