abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:40:49 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134222995


De opvolger van de succesvolle warcraft 3 mod Defence of the ancients (DotA).

Trailer

Wat is het?

DotA was de alleerste multiplayer online battle arena (MOBA), die in 2003 zeer populair werd op warcraft III. Je speelt als een hero met 4 friendly hero's tegen 5 enemy heros. Het doel is om de throne van de vijand te vermoorden. Allebei de teams sturen oneindig computer bots op elkaar af in 3 verschillende paden. Het is aan de 10 spelers die de helden besturen om te bepalen welke throne als eerste neer gaat. DOTA 2 is de standalone game van VALVE welke ene exacte copie is van de WC3 mod DotA.

Geschiedenis van het spel
http://www.gosugamers.net(...)ly_with_quote/802778

en waar kan ik het spelletje downloaden?
http://blog.dota2.com/ en dan
hierzo http://store.steampowered.com/app/570/

Oké hoe leer ik het spel?
allereerst: je niks aantrekken van zeurende spelers die zeggen dat je er niks van kan of dat je de verkeerde items koopt, zodra het lijkt alsof je het potje verliest zullen al je teammates iemand de schuld geven en gaan flamen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8

Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/

Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/

FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (Crackerz)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)
Harlon (Agravaine)
Chipz (GotThatYOLOSwag)



[ Bericht 1% gewijzigd door Quotidien op 13-12-2013 18:33:36 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_134223526
Dota netwerk doet stom hier :6 Tevens kekke tvp
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134223806
Die legion commander is echt debiel op als die een paar keer zo'n battle wint :')
pi_134224365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die legion commander is echt debiel op als die een paar keer zo'n battle wint :')
Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..

Klinkt balanced als je het mij vraagt
pi_134224475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:19 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ja het is een echte snowball hero, maar aan de andere kant.. Als ze de battles verliest dan feed je als een malle..

Klinkt balanced als je het mij vraagt
Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
pi_134224594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:38:56 #7
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134224999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:26 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ja maar ze kan ook aangevallen worden door anderen als ze dr ult start. Ze moet het dus echt van early ganks hebben, want in teamfights is dr ult waardeloos.
In teamfights focus je toch ook gewoon heroes met rightclicks down als je carry bent? Gewoon goede timing end bkb en dan moet het prima lukken lijkt me.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_134226146
Mensen vanavond X hero Siege met fok team? Als het network niet meer klote doet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134226235
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alleen heel jammer dat legion zelf kan beslissen wanneer ze die ult start. Als je dus een paar keer een hero te pakken die low hp heeft loopt het dus snel op. Ook kan je je items veel beter timen.
Teamgenoot die stunned of heaven's halberd gebruikt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134226340
Daarnaast heeft Legion Commander ook totaal geen slows of stuns. Dus kiten die hap.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134226634
Gelukkig, nog een medestander die niet gelijk bij een nieuwe hero roept dat hij OP is, alleen maar omdat mensen hem nog niet snappen..
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:27:27 #12
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134226692
Earth Spirit is nog steeds imbalanced imo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_134226727
Klopt, Earth Spirit kan gewoon te veel alleen.. En helemaal in de handen van JerAx..
pi_134226888
Netwerk nog altijd naar de klote :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134227308
Ik ga denk maar een nieuw account aanmaken voor dota omdat ik in het begin te veel zat te kloten en ging leaven :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134228496
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134230290
hoe lang duren potjes xhero siege?
en wie wilt stacken zo?
of is server down? :'(
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:02:42 #18
296894 Xblister
Simply the best..
pi_134230315
Servers zijn down, ofja down. Hij vind gewoon geen match
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_134230339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe lang duren potjes xhero siege?
en wie wilt stacken zo?
of is server down? :'(
Half uurtje geleden was het nog klote. Ga het rond 7 uur nog wel eens proberen. Heb nog maar 1 potje kunnen spelen maar was toen meer dan 30 minuten en ik had het gevoel dat ik pas op de helft was.
Wil vanavond wel samen spelen, heb niet zoveel tijd. Heb wel die gift waarmee je bonus shards krijgt.
Legion en veno zijn trouwens gruwelijk nice voor hero siege.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134230347
huskar in cm :o :P

ben nu aant patchen 99999 mins remaining :(
pi_134230426
REKRUTEER JE VRIENDENK
now a friend who hasn't tried Dota 2 yet? Introduce them to the game! And to help ensure they get a good start you and your friend will receive a Battle Bonus when you play together until they reach level ten. Have more friends to bring to the battle? Show them the ropes, then display on your Dota 2 profile how many people you've recruited.
pi_134230481
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
REKRUTEER JE VRIENDENK
now a friend who hasn't tried Dota 2 yet? Introduce them to the game! And to help ensure they get a good start you and your friend will receive a Battle Bonus when you play together until they reach level ten. Have more friends to bring to the battle? Show them the ropes, then display on your Dota 2 profile how many people you've recruited.
haha lol en als je al bijna lv 100 bent?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134230641
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Seam het volgende:

[..]

haha lol en als je al bijna lv 100 bent?
neem aan dat de nieuwe vriend level 10 moet zijn :) en dat het dan over is met de battlebooster
pi_134232074
Mooie presentjes gekregen in de valve chests?
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:21:06 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134232648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef hehehe het volgende:
Mooie presentjes gekregen in de valve chests?
Ik heb een rare rode chest maar daar komt niks uit na die 3 seconden aftellen. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')