abonnement Unibet Coolblue
pi_134918729
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:55 schreef Sjacq het volgende:

[..]

[..]

Ja, hup aan het werk jij!
doe eens kalm joh

Je zegt dat mensen uit Amsterdam like to keep it cool. Dan kom jij zeker niet uit Amsterdam ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134919122
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

doe eens kalm joh

Je zegt dat mensen uit Amsterdam like to keep it cool. Dan kom jij zeker niet uit Amsterdam ofzo?
Zeker wel. Jij komt van rechts naar ik aanneem?
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:10:13 #253
192683 AMDB
Visionair.
pi_134919296
Mensen die denken dat het een cultureel probleem is ipv een probleem van sociale klasse :'( :'( :') :')

Bitch please.
pi_134919755
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:18 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Oh god, er loopt weer een onderbuik leeg.

Ik ga er, tegen beter weten in, toch maar even op in.

Ten eerste blijkt uit onderzoek (http://www.politieenweten(...)daderprofilering.pdf), dat de meeste delicten niet door daders worden gepleegd in de directe woonomgeving, dus als bewoner van een buurt met veel "exotische medelanders", heb je over het algemeen weinig last van hun gedrag. De meeste incidenten met bedreiging, vandalisme, geweld etc. etc. komen toch echt voor in het centrum, de plek waar iedereen zo graag wil wonen.
Ten tweede lijkt het moeilijk te begrijpen dat heel veel mensen buitenlandse komaf, gewoon hard werken voor hun geld en een normaal gezinsleven proberen te hebben hier.

Nogmaals: iedereen die niet tussen allochtonen wil zitten, ga lekker (terug) naar een dorp in de rest van het land.
:')


Sylv is een allochtoon en ik dus ook, no way dat ik zin zou hebben in een wijk met alleen maar allochtonen.
pi_134921390
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

:')

Sylv is een allochtoon en ik dus ook, no way dat ik zin zou hebben in een wijk met alleen maar allochtonen.
Moeten jullie weten uiteindelijk natuurlijk, maar eerder werd ook al gesteld dat er niet zulke sterk homogene wijken zijn. Er zijn natuurlijk wel wijken met hogere percentages allochtonen dan andere, maar het is echt wel redelijk sterk verdeeld.

En ja, ik blijf het stuitend vinden om het percentage allochtonen als graadmeter te gebruiken voor de verloedering van een wijk. Iets dat al dan niet gecamoufleerd wordt gedaan.
pi_134921569
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:25 schreef sylvesterrr het volgende:
De enige reden dat ik niet in een buurt met veel "allochtonen" (lees: Turken) wil wonen is simpelweg dat ik, als Nederturk, geen last wil hebben van hun sociale controle. ;)
we hebben toch nauwelijks wijken met alleen turken?
Wel gebieden met een relatiefl hoog percentage Marokkanen,
pi_134921788
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:59 schreef Sjacq het volgende:

En ja, ik blijf het stuitend vinden om het percentage allochtonen als graadmeter te gebruiken voor de verloedering van een wijk. Iets dat al dan niet gecamoufleerd wordt gedaan.
hoezo is het stuitend als het waar is?

inkomen is wellicht een betere graadmeter, dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat het als het aantal allochtonen in een wijk hoog is, de kans op verloedering hoog is. komt natuurlijk omdat die allochtonen vaak weinig verdienen... maar ach... kip & ei enzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134922113
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hoezo is het stuitend als het waar is?

inkomen is wellicht een betere graadmeter, dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat het als het aantal allochtonen in een wijk hoog is, de kans op verloedering hoog is. komt natuurlijk omdat die allochtonen vaak weinig verdienen... maar ach... kip & ei enzo.
Ja. Doen ook vaak werk waar jij je te beroerd voor voelt.
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:18:26 #259
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134922193
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
het is heel simpel. Ik wil prima tussen de allochtonen zitten, ik wil alleen niet tussen de criminele allochtonen zitten.
Wel tussen de criminele autochtonen?
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:19:55 #260
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_134922263
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:16 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Ja. Doen ook vaak werk waar jij je te beroerd voor voelt.
:O :O :O :O :O :O
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:20:06 #261
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134922270
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan mag jij mij nu aanwijzen waar ik dat zeg.
Lees je eerste reactie nog eens terug.
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:20:52 #262
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134922301
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef AMDB het volgende:
Mensen die denken dat het een cultureel probleem is ipv een probleem van sociale klasse :'( :'( :') :')

Bitch please.
Dit dus.
pi_134923159
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:59 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Moeten jullie weten uiteindelijk natuurlijk, maar eerder werd ook al gesteld dat er niet zulke sterk homogene wijken zijn. Er zijn natuurlijk wel wijken met hogere percentages allochtonen dan andere, maar het is echt wel redelijk sterk verdeeld.

En ja, ik blijf het stuitend vinden om het percentage allochtonen als graadmeter te gebruiken voor de verloedering van een wijk. Iets dat al dan niet gecamoufleerd wordt gedaan.
Dat beweer ik nergens. Ik geef enkel aan dat ik er niet wil wonen. Voornamelijk omdat ik dus geen last wil hebben van sociale controle (Turken). :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

we hebben toch nauwelijks wijken met alleen turken?
Wel gebieden met een relatiefl hoog percentage Marokkanen,
Het gaat mij om de wijken met veel Turken. Daar kan ik als Nederturk gewoon niet wonen. :D

Wijken met relatief veel hangjongeren (Nederlanders/Marokkanen/Turken/Antillianen/whatever) hoef ik ook niet in wonen trouwens. :@
pi_134923202
Van die politiek correcte pvda'ers in dit topic. :')
De types die Cohen steunen en de stad naar de klote helpen.
pi_134923266
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:20 schreef hexje het volgende:

[..]

Lees je eerste reactie nog eens terug.
quote het eens want ik kan niet vinden waar ik zeg dat alle allochtonen crimineel zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134923424
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
Van die politiek correcte pvda'ers in dit topic. :')
De types die Cohen steunen en de stad naar de klote helpen.
Bad Job Cohen... De baantjesmachine van de PvdA heeft hem een plekje als bestuurder opgeleverd in het bestuur van de Openbare Bibliotheek van Amsterdam. Dat is toch ook triest he? Eerst was je burgemeester en nu mag (bij wijze van spreken) boeken gaan uitlenen voor een salaris waar je U tegen mag zeggen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134923732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:

Het gaat mij om de wijken met veel Turken. Daar kan ik als Nederturk gewoon niet wonen. :D

ik zou ook geen wijk weten met veel turken, kom ik te weinig in nw west of ben te hollands om verschil te zien tussen een turk en een marrokaan? :D
pi_134923834
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zou ook geen wijk weten met veel turken, kom ik te weinig in nw west of ben te hollands om verschil te zien tussen een turk en een marrokaan? :D
De Turken zijn helemaal het probleem niet. Dat trekt gelijk het argument van sociale klasse onderuit want die draaien ook niet echt bovenin mee. Marokkanen hebben een achtergrond en cultuur probleem. Niet alleen Marokkanen maar meer volkeren uit die regio. Daar heb je alleen geen last van want die wonen hier niet.
pi_134923912
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

De Turken zijn helemaal het probleem niet. Dat trekt gelijk het argument van sociale klasse onderuit want die draaien ook niet echt bovenin mee. Marokkanen hebben een achtergrond en cultuur probleem. Niet alleen Marokkanen maar meer volkeren uit die regio. Daar heb je alleen geen last van want die wonen hier niet.
Hopelijk lezen Sjacq en AMDB dit niet want die vinden dit soort uitspraken stuitend.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134924115
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hopelijk lezen Sjacq en AMDB dit niet want die vinden dit soort uitspraken stuitend.
Mooi. Precies de types die de stad naar de klote helpen door problemen met de mantel der liefde te bedekken en niet te benoemen. Politiek verantwoord praten om niemand pijn te doen. Zo maak je geen betere samenleving. Het type wat mensen wat een autist normaal wil behandelen inplaats van de handicap zo goed mogelijk te behandelen. Ze doen vermoedelijk ook aan sterren kinderen.
pi_134924213
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mooi. Precies de types die de stad naar de klote helpen door problemen met de mantel der liefde te bedekken en niet te benoemen. Politiek verantwoord praten om niemand pijn te doen. Zo maak je geen betere samenleving. Het type wat mensen wat een autist normaal wil behandelen inplaats van de handicap zo goed mogelijk te behandelen. Ze doen vermoedelijk ook aan sterren kinderen.
Ik snap het ook niet, zelfs de PvdA lijkt het (weliswaar erg langzaam en met horten en stoten) door te krijgen. Alleen dit soort users zijn nog steeds die-hard aanhangers van de school van:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134924217
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

De Turken Spanjaarden/Italianen zijn helemaal het probleem niet. Dat trekt gelijk het argument van sociale klasse onderuit want die draaien ook niet echt bovenin mee. Marokkanen Turken hebben een achtergrond en cultuur probleem. Niet alleen MarokkanenTurken maar meer volkeren uit die regio. Daar heb je alleen geen last van want die wonen hier niet.
Dit zei men een jaar of 30 geleden..

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Godtje het volgende:
Mooi. Precies de types die de stad naar de klote helpen door problemen met de mantel der liefde te bedekken en niet te benoemen. Politiek verantwoord praten om niemand pijn te doen. Zo maak je geen betere samenleving. Het type wat mensen wat een autist normaal wil behandelen inplaats van de handicap zo goed mogelijk te behandelen. Ze doen vermoedelijk ook aan sterren kinderen.
"Benoemen" :')
pi_134924286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, zelfs de PvdA lijkt het (weliswaar erg langzaam en met horten en stoten) door te krijgen. Alleen dit soort users zijn nog steeds die-hard aanhangers van de school van:

[ afbeelding ]
Waarom koppel jij een mening aan stemgedrag?
pi_134924302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dit zei men een jaar of 30 geleden..

Je vergeet de chinezen.
En geen van die groepen hebben nooit de cijfers weten te halen wat de groep van nu weet te halen.
pi_134924396
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je vergeet de chinezen.
En geen van die groepen hebben nooit de cijfers weten te halen wat de groep van nu weet te halen.
Die cijfers kan je vast laten zien. Daarna mag je nog even aantonen waarom (als dat zo is) het dan "cultuur (of zelfs genetisch bepaald)" zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')