abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 januari 2014 @ 08:09:14 #101
12621 tcr
*nix 4ever
pi_134975013
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou je 3 euro extra betalen voor wat medium cola en friet... :')

Echt compleet gestoord daar bij de Mac :')
En dan zit er nog niet eens mayo bij, die moet je apart betalen :|

Oh iets te vroeg gequote :), in D is de mayo gewoon gratis (is dan ook zakje normale, geen speciale Mac saus).
pi_134984262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij ons zit de Mac op een steenworp afstand van de Burger King en er komt straks een KFC tussen, maar qua prijzen merk je er niets van dat ze gedegen concurrentie hebben...

Het was wel zo dat je voordat de BK er was, niet kon pinnen bij de Mac, maar er een geldautomaat van ING stond waar een keertje pinnen 1.95 kostte. Bij de BK kon je ook niet pinnen, dan gingen mensen maar naar de Mac, waar je dus moest betalen voor je geld. Mensen pinden hun geld en gingen toen alsnog naar de BK. De Mac bood binnen no time betalen via pin aan :P
Betalen voor het gebruik van een bankautomaat? Daar heb ik nog nooit van gehoord, buiten de winkels die dit hebben afgeleerd en nu klagen dat er nog steeds mensen zijn die contant betalen. :)
Werd dat duidelijk aangegeven dat je moest betalen om geld op te nemen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134984444
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Goede vraag. Gisteren 3 uurtjes op raam 1 gestaan, heb zeker 30 triples verkocht :') doubles een stuk minder en gewone bijna niet :')
Misschien durven mensen niet goed 3 burgers te bestellen omdat ze zich dan teveel een vreetzak voelen en is de triple een excuus voor hen om zich te laten gaan? Hoe dan ook, voer voor psychologen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134985088
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Wel handig dat de tripples doorkomen, alleen de grillbonnen helaas. Alles steeds mondeling doorgeven.
Werd bij ons opgelost, hebben trouwens het laatste nieuwe kassasysteem.
Voor 8 tc's heb je gewoon 3 grills nodig vol met patties. Sowieso kut dat je op één gril maar 2 tc's kunt maken. Kreeg meteen gister om 9 uur tripples voor mijn bek toen ik daar nog met mijn slaapkop aan het opstarten was :+ .
Dat wordt dikke rotzooi in de rush.
Gisteren in de rush echt een boel ellende, 17 TC op het scherm :') dat duurt gewoon dik 10 minuten, als er niet een bij komt :')

2 man op 10:1 bm+hb, 2 man op 10:1 dc en tc :') en ook nog eens 2 man op 3/4:1 :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134985095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien durven mensen niet goed 3 burgers te bestellen omdat ze zich dan teveel een vreetzak voelen en is de triple een excuus voor hen om zich te laten gaan? Hoe dan ook, voer voor psychologen. ;)
Jij bent wel goed in selectief lezen merk ik al! En van dingen groter maken dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134989188
Dat mensen betaald krijgen om met zo'n voor de hand liggende burger als "de double en triple cheeseburger" te komen is echt van de pot gerukt. Heel dat zooitje zou ik ontslaan en gewoon een paar dikzakken inhuren die snappen wat je wil eten bij McDonalds.
pi_134989597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Catdog het volgende:
Dat mensen betaald krijgen om met zo'n voor de hand liggende burger als "de double en triple cheeseburger" te komen is echt van de pot gerukt. Heel dat zooitje zou ik ontslaan en gewoon een paar dikzakken inhuren die snappen wat je wil eten bij McDonalds.
Wat is het nut ervan als je met nieuwe zooi komt (tegen hoge kosten)?


Tokkie en dik nederland blijven toch nog in grote aantallen naar de mcdonalds gaan.
pi_134990791
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Gisteren in de rush echt een boel ellende, 17 TC op het scherm :') dat duurt gewoon dik 10 minuten, als er niet een bij komt :')

2 man op 10:1 bm+hb, 2 man op 10:1 dc en tc :') en ook nog eens 2 man op 3/4:1 :')
Hoezo met 2 man op 3/4:1?
De verhouding is meestal 2:1 van 10:1;3/4:1 of 3:2 ofzo. Met die tc/dc is wel echt klote. :+ .

Gewoon kei hard knalln met die tasties. Afsteken duurt tyfus lang haha.
pi_134990860
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat is het nut ervan als je met nieuwe zooi komt (tegen hoge kosten)?

Tokkie en dik nederland blijven toch nog in grote aantallen naar de mcdonalds gaan.
Deze dikke tokkie dus niet.. Liever dat ze eindelijk eens wat fatsoenlijks bedenken maar anders vind ik het prima als ze de hele zooi ontslaan en geheel kappen met die crap-acties.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:53:32 #110
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134991110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef Catdog het volgende:

[..]

Deze dikke tokkie dus niet.. Liever dat ze eindelijk eens wat fatsoenlijks bedenken maar anders vind ik het prima als ze de hele zooi ontslaan en geheel kappen met die crap-acties.
Voor jou tien anderen die extra bestellen. Hierover is gewoon een kosten/baten analyse gemaakt :P
pi_134991741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Veenendaal? :)
Dat moet haast wel.
Kom nog wel eens in Veenendaal en ze zijn nu iig bezig met een KFC tussen de Mac en de Burgerking.
Nooit bij een kfc geweest (niets in de buurt) dus wss dat ik daar dan wel langs gaat wanneer het af is.
pi_134992389
Weet iemand hoe het komt dat er zulke verschillen zijn in de CocaCola van de Mc Donalds en die je in de supermarkt in fles of blik koopt? Kwestie van afstelling bij de Mc Donalds?

Die zeldzame keren dat ik bij de Mc Donalds snel iets eet moet ik mij altijd beheersen om geen CocaCola te nemen maar Seven-up/Sprite.
pi_134994508
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat er zulke verschillen zijn in de CocaCola van de Mc Donalds en die je in de supermarkt in fles of blik koopt? Kwestie van afstelling bij de Mc Donalds?

Die zeldzame keren dat ik bij de Mc Donalds snel iets eet moet ik mij altijd beheersen om geen CocaCola te nemen maar Seven-up/Sprite.
Omdat het bij de Mc een soort siroop is, en geen 'echte' cola. Altijd zo met automaatfrisdrank.

Bestelde een triple cheeseburger bij de drive en kreeg een double #huiliehuilie
Op het bonnetje stond ook Double dus heb hem maar opgegeten ;( :')
pi_134994643
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Omdat het bij de Mc een soort siroop is, en geen 'echte' cola. Altijd zo met automaatfrisdrank.

Bestelde een triple cheeseburger bij de drive en kreeg een double #huiliehuilie
Op het bonnetje stond ook Double dus heb hem maar opgegeten ;( :')
Wel betaald voor een triple?
pi_134995043
Lijkt mij niet dan he. Tenzij iemand anders exact dezelfde bestelling had.
pi_134995183
Dan begrijp ik niet wat het probleem is buiten dat Melleyn niet goed kan opletten
pi_134997105
quote:
De realiteit...
pi_134997325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef xminator het volgende:
Dan begrijp ik niet wat het probleem is buiten dat Melleyn niet goed kan opletten
Dat ik een Triple bestel en er een Double wordt aangeslagen :(

Het was niet het enige van de bestelling, dus die ene euro meer of minder valt me ook niet op. Had het inderdaad niet op de paal gecheckt, maar moet ik nou serieus iedere bestelling daar gaan controleren? :')

Als ik nou voor een triple had betaald en een double had gekregen was ik uiteraard wel terug gegaan, vond het nu de moeite niet waard.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

De realiteit...
[ afbeelding ]
:9~
pi_134999698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

De realiteit...
[ afbeelding ]
het ziet er ranzig uit.
ik wil het.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 21:28:05 #120
43556 miss_dynastie
pi_135000759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Betalen voor het gebruik van een bankautomaat? Daar heb ik nog nooit van gehoord, buiten de winkels die dit hebben afgeleerd en nu klagen dat er nog steeds mensen zijn die contant betalen. :)
Werd dat duidelijk aangegeven dat je moest betalen om geld op te nemen?
Ja hoor. Maar nogmaals, het is al een poosje geleden, tegenwoordig kan dat echt niet meer :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Dat moet haast wel.
Kom nog wel eens in Veenendaal en ze zijn nu iig bezig met een KFC tussen de Mac en de Burgerking.
Nooit bij een kfc geweest (niets in de buurt) dus wss dat ik daar dan wel langs gaat wanneer het af is.
Ja, het kan inderdaad bijna niet anders, met deze beschrijving, toch? :P
Ben razend benieuwd naar de KFC, maar denk niet dat 'ie de grilled chicken bbq van de BK kan verslaan :P
pi_135001724
Ik bestelde gisteren kip6, kom ik thuis, zit er een mckroket in. Met een kuipje bbq saus...
pi_135004988
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat er zulke verschillen zijn in de CocaCola van de Mc Donalds en die je in de supermarkt in fles of blik koopt? Kwestie van afstelling bij de Mc Donalds?

Is postmix. Soort van limo siroop ;) Icetea is wel goed te pruimen!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_135006071
Icetea hebben ze niet meer.
pi_135006480
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef JohnB52 het volgende:
Icetea hebben ze niet meer.
say whut :'( :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_135006518
Hier , Middelburg, kon ik t niet kiezen bij die self service zuil.

In de McDonalds app kan ik t nog wel vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')