abonnement Unibet Coolblue
pi_134186643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef koei het volgende:

[..]

Het wordt een gloednieuwe bij de dealer vandaan. We hebben ook voor jonge 2e hands gekeken, maar dat scheelde qua geld amper 1000 euro, dus dan liever volle garantie. En mn schoonvader betaalt een deel mee.

Heb je een 65 pk of 80 pk uitvoering? Ik heb de ANWB-testen gelezen, maar daar hadden ze enkel de 80pk getest, en die kwam net goed mee met de rest, dus ik twijfel of 65 pk niet te weinig is. Hij moet in de zomer ook mee de 'bergen' in, en dat redden terwijl hij vol met bagage zit.
Als je weet dat je de 'bergen' in gaat zou ik zelf al kiezen voor de 80pk.

Heb nu zelf een auto met 100pk en die extra kracht is toch wel lekker
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_134186923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef koei het volgende:

[..]

Het wordt een gloednieuwe bij de dealer vandaan. We hebben ook voor jonge 2e hands gekeken, maar dat scheelde qua geld amper 1000 euro, dus dan liever volle garantie. En mn schoonvader betaalt een deel mee.

Heb je een 65 pk of 80 pk uitvoering? Ik heb de ANWB-testen gelezen, maar daar hadden ze enkel de 80pk getest, en die kwam net goed mee met de rest, dus ik twijfel of 65 pk niet te weinig is. Hij moet in de zomer ook mee de 'bergen' in, en dat redden terwijl hij vol met bagage zit.
Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aan :)
Maar de mijne komt uit 2002, is een 1.3 liter met 60pk zover ik weet. Ik merk zelf weinig verschil tussen een lege en volle auto en mijn kofferbak zit regelmatig vol met puin, dat weegt wat meer dat wat kleren ;) Maar! Ik rij niet in de bergen.

Broeder Tain heeft een punt. Al woon je natuurlijk niet in de bergen. Zolang je er geen caravan achter hangt blijf je echt niet halverwege steken hoor. Ik bedoel, zelfs met een oude volkswagen beetle uit de jaren 60 kon ik gewoon elke bergpas trotseren in Afrika. Andere wagens inhalen was geen optie maar hij tufte wel door.

Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker. Het enige wat ik zelf nooit meer doe is een 3 deurs auto kopen. Mijn vorige auto's waren allen 5 deurs en dat wordt mijn volgende ook weer.

Overigens zou mijn keuze eerder bepaald worden door degelijkheid en 'look and feel' dan specs. Liever een trage betrouwbare bak dan een fragiel racemonster.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134187012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:

[..]
Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker.
Net als je moeder! :7
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_134187041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Net als je moeder! :7
_O- :')

Spunky :9
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 12 december 2013 @ 13:35:23 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_134187104
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Net als je moeder! :7
Ik moest hardop gniffelen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_134187242
Middag lui. Is deze #SC nu een verdeld Limburgse honk geworden waar alleen lieden uit Limburgse gemeenten mogen :? komen of is de TT ludiek?
pi_134187317
quote:
15s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Is deze #SC nu een verdeld Limburgse honk geworden waar alleen lieden uit Limburgse gemeenten mogen :? komen of is de TT ludiek?
Wat is Limburg?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_134187341
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat is Limburg?
een urg met limb?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 12 december 2013 @ 13:46:25 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_134187473
Komt überhaupt iemand van ons uit Limburg? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_134187601
Limburg?

Ik weet niej waar da ligt, of da da bestaat
Hue, perd
Daar heb je Dimitri
Eens eve vrage
He! Dimitri!
-Joah?!
Ik heb nu ook een houseplaatje gemaakt
Je vin'em vas goe, en je wil 'em vas remixe
Dan moeje 's eve luistere Dimitri!
-ALLES NAAR DE KLOTE!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134187615
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Komt überhaupt iemand van ons uit Limburg? :')
Fuiterd. Jeweet wel, die jongen die niet meer meedoet met z'n niet launch PS4.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134187662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aan :)
Maar de mijne komt uit 2002, is een 1.3 liter met 60pk zover ik weet. Ik merk zelf weinig verschil tussen een lege en volle auto en mijn kofferbak zit regelmatig vol met puin, dat weegt wat meer dat wat kleren ;) Maar! Ik rij niet in de bergen.

Broeder Tain heeft een punt. Al woon je natuurlijk niet in de bergen. Zolang je er geen caravan achter hangt blijf je echt niet halverwege steken hoor. Ik bedoel, zelfs met een oude volkswagen beetle uit de jaren 60 kon ik gewoon elke bergpas trotseren in Afrika. Andere wagens inhalen was geen optie maar hij tufte wel door.

Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker. Het enige wat ik zelf nooit meer doe is een 3 deurs auto kopen. Mijn vorige auto's waren allen 5 deurs en dat wordt mijn volgende ook weer.

Overigens zou mijn keuze eerder bepaald worden door degelijkheid en 'look and feel' dan specs. Liever een trage betrouwbare bak dan een fragiel racemonster.
Met bergen bedoel ik ook de Ardennen en het zwarte woud in Duitsland. Dat zijn hooguit flinke heuvels. Maar ik ben daar één keer met een oude auto van mn moeder heen geweest en die moest ik bijna omhoog duwen. En dat was met amper bagage. Maar goed, we gaan het wel merken tijdens de proefrit! En als 80 pk niet veel duurder is wil ik dat er sowieso wel doorheen drukken.

En we gaan sowieso voor een 5 deurs. Dat was mijn enige eis aan de auto. Zeker met het oog op de toekomst is dat wel erg fijn, en het is ook met bagage op de achterbank een stuk makkelijker.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_134187687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef koei het volgende:

[..]

Met bergen bedoel ik ook de Ardennen en het zwarte woud in Duitsland. Dat zijn hooguit flinke heuvels. Maar ik ben daar één keer met een oude auto van mn moeder heen geweest en die moest ik bijna omhoog duwen. En dat was met amper bagage. Maar goed, we gaan het wel merken tijdens de proefrit! En als 80 pk niet veel duurder is wil ik dat er sowieso wel doorheen drukken.

En we gaan sowieso voor een 5 deurs. Dat was mijn enige eis aan de auto. Zeker met het oog op de toekomst is dat wel erg fijn, en het is ook met bagage op de achterbank een stuk makkelijker.
Goed bezig! ^O^
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134187689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Fuiterd. Jeweet wel, die jongen die niet meer meedoet met z'n niet launch PS4.
Die kwam toch uit Eindhoven? Of was dat een tussenstop op weg naar de beschaafde wereld?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_134187704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef koei het volgende:

[..]

Die kwam toch uit Eindhoven? Of was dat een tussenstop op weg naar de beschaafde wereld?
Tussenstop. Eigenlijk is die jongen niet te verstaan..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134188065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aan :)
Maar de mijne komt uit 2002, is een 1.3 liter met 60pk zover ik weet. Ik merk zelf weinig verschil tussen een lege en volle auto en mijn kofferbak zit regelmatig vol met puin, dat weegt wat meer dat wat kleren ;) Maar! Ik rij niet in de bergen.

Broeder Tain heeft een punt. Al woon je natuurlijk niet in de bergen. Zolang je er geen caravan achter hangt blijf je echt niet halverwege steken hoor. Ik bedoel, zelfs met een oude volkswagen beetle uit de jaren 60 kon ik gewoon elke bergpas trotseren in Afrika. Andere wagens inhalen was geen optie maar hij tufte wel door.

Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker. Het enige wat ik zelf nooit meer doe is een 3 deurs auto kopen. Mijn vorige auto's waren allen 5 deurs en dat wordt mijn volgende ook weer.

Overigens zou mijn keuze eerder bepaald worden door degelijkheid en 'look and feel' dan specs. Liever een trage betrouwbare bak dan een fragiel racemonster.
Ben zelf een keer de bergen over geweest met een clio 1.1 automaat (auto van mn ex)... NOOIT MEER :(
Dat ding was echt niet vooruit te branden , weet niet hoeveel pk er in zat , maar dat kan nooit veel geweest zijn.
Naar beneden ging ie elke keer nog redelijk rap , 140 ofzo..... omhoog haalde die net de 60 en werden we door iedereen weer voorbij gereden :')

Maar goed, kheb zelf een auto met 250pk en een top van 250 dus dan gaat het al snel langzaam als je dat gewend ben.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134188192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef Altron het volgende:

[..]

Ben zelf een keer de bergen over geweest met een clio 1.1 automaat (auto van mn ex)... NOOIT MEER :(
Dat ding was echt niet vooruit te branden , weet niet hoeveel pk er in zat , maar dat kan nooit veel geweest zijn.
Naar beneden ging ie elke keer nog redelijk rap , 140 ofzo..... omhoog haalde die net de 60 en werden we door iedereen weer voorbij gereden :')

Maar goed, kheb zelf een auto met 250pk en een top van 250 dus dan gaat het al snel langzaam als je dat gewend ben.
Ik ben niet veel beter gewend.. M'n vorige auto, Viefje ( Subaru Vivio ) had een 0.7 motor (motorblok van een motorfiets :D ) . Daar merkte je wel degelijk in of je bagage bij je had :p
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134188543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben niet veel beter gewend.. M'n vorige auto, Viefje ( Subaru Vivio ) had een 0.7 motor (motorblok van een motorfiets :D ) . Daar merkte je wel degelijk in of je bagage bij je had :p
Haha nice :)
Ja dan is het verschil tussen een volle koffer en wel of geen passagiers erg groot :D

Heb zelf een Calibra DTM V6 2.5L , elk jaar ga ik er nog een aantal keer mee naar de Nürburgring om zelf te racen.
Maar ben er wel een beetje klaar mee , is totaal niet praktisch hier in Nederland , kom bijna geen hobbel meer over :') ,en de onderhoudskosten zijn gewoon erg hoog.
Ben sowieso wel toe aan een ''normale'' auto...

Kon alleen een oude foto effe zo snel vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 12-12-2013 14:32:57 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134189127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha nice :)
Ja dan is het verschil tussen een volle koffer en wel of geen passagiers erg groot :D

Heb zelf een Calibra DTM V6 2.5L , elk jaar ga ik er nog een aantal keer mee naar de Nürburgring om zelf te racen.
Maar ben er wel een beetje klaar mee , is totaal niet praktisch hier in Nederland , kom bijna geen hobbel meer over :') ,en de onderhoudskosten zijn gewoon erg hoog.
Ben sowieso wel toe aan een ''normale'' auto...

Kon alleen een oude foto effe zo snel vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke auto, maar ik zou met zo'n auto geeneens thuis kunnen komen door de drempels
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_134189206
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha nice :)
Ja dan is het verschil tussen een volle koffer en wel of geen passagiers erg groot :D

Heb zelf een Calibra DTM V6 2.5L , elk jaar ga ik er nog een aantal keer mee naar de Nürburgring om zelf te racen.
Maar ben er wel een beetje klaar mee , is totaal niet praktisch hier in Nederland , kom bijna geen hobbel meer over :') ,en de onderhoudskosten zijn gewoon erg hoog.
Ben sowieso wel toe aan een ''normale'' auto...

Kon alleen een oude foto effe zo snel vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me toch wel leuk om een keer mee te scheuren. Ach, ik hou het nog wel op karten voorlopig. Ook weer te lang geleden -O-

Tevens veel te bang dat ik die snelheid gewoon niet kan handelen :')
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134189650
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Leuke auto, maar ik zou met zo'n auto geeneens thuis kunnen komen door de drempels
Thanks.
Maar het enige wat ik er nog leuk aan vind , is het circuit er mee op gaan.
Voor de rest ben ik er helemaal klaar mee..

Woon zelf gelukkig in een ruim opgezette nieuwbouw wijk waar ze gelukkig geen trottoirbanden als hobbels hebben gebruikt.

En ik kan met de fiets naar m'n werk , dus rij er gelukkig niet zoveel mee.
Anders had ik hem allang weggedaan.
Ben nu ook al druk opzoek naar een auto waar ik wel normaal mee kan rijden en overal dus kan komen.
Kan met deze auto geen eens een parkeer garage inkomen die schuin naar beneden of omhoog loopt, yep ik weet het...uber kansloos :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Poit het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel leuk om een keer mee te scheuren. Ach, ik hou het nog wel op karten voorlopig. Ook weer te lang geleden -O-

Tevens veel te bang dat ik die snelheid gewoon niet kan handelen :')
Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.
Zijn genoeg stukken waar ikzelf iig dik over de 200 rij.

Karten blijft ook erg tof ,al gaat er imo niks boven het circuit op met je auto.

Maar ik ga meestal met 2 vrienden en m'n broer , en dan gaan we meestal een weekend.
En staan we daar op de camping am ring , zelf beetje auto's kijken en lekker goedkoop duits bier drinken en bbqén :')
Dat is echt de enige reden waarom ik deze auto nog heb.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134189765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Altron het volgende:

Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.
Zijn genoeg stukken waar ikzelf iig dik over de 200 rij.

Karten blijft ook erg tof ,al gaat er imo niks boven het circuit op met je auto.

Maar ik ga meestal met 2 vrienden en m'n broer , en dan gaan we meestal een weekend.
En staan we daar op de camping am ring , zelf beetje auto's kijken en lekker goedkoop duits bier drinken en bbqén :')
Dat is echt de enige reden waarom ik deze auto nog heb.
Klinkt tof! :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134189954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Poit het volgende:

[..]

Klinkt tof! :D
Haha :)
Ja is het ook wel , al zit m'n vriendin al jaren te zeuren over die auto , die heeft er echt een pesthekel aan :P
Denk dat ik komende zomer nog 1 laatste keer met deze auto ga racen , en dan doe ik hem weg.

Anyway , speel je al een beetje killzone online Poitmans ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134190011
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Altron het volgende:
Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.
Zijn genoeg stukken waar ikzelf iig dik over de 200 rij.

Karten blijft ook erg tof ,al gaat er imo niks boven het circuit op met je auto.

Maar ik ga meestal met 2 vrienden en m'n broer , en dan gaan we meestal een weekend.
En staan we daar op de camping am ring , zelf beetje auto's kijken en lekker goedkoop duits bier drinken en bbqén :')
Dat is echt de enige reden waarom ik deze auto nog heb.
Prima weekend! ^O^
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_134190092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Prima weekend! ^O^
Ja echt über :P gezellig altijd met die duitsers.
Prima volk om mee te drinken en te bbq'n :D

En als je in een duitse auto aankomt heb je sowieso al een pluspunt bij die gasten :)
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')