abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 21:57:33 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135581635
Poezels, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:31:19 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135607474
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:45:30 #103
64792 Mryc
play me one more song
pi_135608095
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
[ afbeelding ]
Hoi, ik ook. Zie 'm niet online staan of kijk ik er overheen?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:02:45 #104
123170 alors
zlata1234
pi_135608721
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
[ afbeelding ]
Tof :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Mryc het volgende:

[..]

Hoi, ik ook. Zie 'm niet online staan of kijk ik er overheen?
Hij heeft nog niet online gestaan. Maar hij is iig van de Divided lijn, dus als je in de winkels gaat zoeken, kijk daar dan :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_135608914
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
[ afbeelding ]
Die prijs :~
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:27:38 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135609603
Ik heb uberhaupt geen idee of-ie van dit jaar is.. vond hem op tumblr O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135610826
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
[ afbeelding ]
Jaaaa hij is vet!!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:58:01 #108
413550 Mrs.Jetson
graag verwijderen
pi_135641431
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ja hoi, ik wil dit shirt :D
[ afbeelding ]
Ik houd persoonlijk niet zo van tekst op m'n kleding, maar smaken verschillen natuurlijk. Als ik zo jouw fobo zie dan draag je wel vaker shirtjes met iets erop dus dan past deze prima in jouw garderobe :Y
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:11:11 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135651728
Ik kreeg vandaag een brief van de H&M dat ik 5 euro tegoed heb. Geen idee hoe ik er aan kom, maar ik vind het prima.
Als ik nu wat bestel van zeg, 10 euro, moet ik dan ergens iets invullen om dat te verrekenen of hoef ik achteraf maar 5 euro over te maken voor de betaling?
pi_135657181
Zit al een week of twee te wachten op deze polo's.

Telkens alleen maar zwart en wit. Heel af en toe komt er nog een andere kleur beschikbaar, maar die is ook zo weer uitverkocht. Ik wil ze direct in meerdere kleuren kunnen bestellen.

Zal wel komen doordat ze constant afgeprijsd zijn. Kut acties. Ik wil best de volle mep betalen, het is maar 10 euro. :X
  maandag 20 januari 2014 @ 11:56:01 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135712953
Code 1077 geeft 10% korting op de gehele collectie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135717452
Wat een kutwinkel / webshop zeg. Had er een bestelling geplaatst, uiteindelijk gewoon niet geleverd. Zelf maar contact gezocht en het bleek dat ik niet kredietwaardig ben. Gebeld en ze konden niks voor me doen, zelf heb ik geen gezeik met instanties en ik denk dat het komt door de vorige bewoners die flink in de schulden zaten.
Ze beweren dat ik een brief/mail van ze heb gehad dat mijn bestellingen niet geleverd konden worden maar ik heb van beide niks gezien. De oplossing was: bestellingen doen en betalen met creditcard (heb ik niet) of rembours (komen extra kosten bij), dan kan ik na een half jaar opnieuw een verzoek doen om mijn kredietwaardigheid te controleren. Wat een bagger bedrijf zeg.

De klacht ook per mail gedaan, krijg ik te horen 'ja als je eerst de 2 bestellingen per rembours laat bezorgen (6 euro per bestelling komt er dan bij, dus 12 euro extra kosten) dan kan je weer bellen met ons en kan je tot 100 euro krediet krijgen'. Vage winkel dus.

Iemand van jullie weleens gezeik daarmee gehad? Waarom kan je niet gewoon betalen met ideal ofzo :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135720008
Bestaat het bestellimiet nog? Heb een bestelling geplaatst maar kan er natuurlijk helemaal niks over vinden.

Heb voor een hele tijd terug (minstens een half jaar tot een jaar) namelijk alles terug mee kunnen geven aan de koerier omdat ik dus niet wist dat ik überhaupt een bestellimiet had. Nu na erg lang zoeken nog steeds niks erover kunnen vinden.
pi_135720113
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef dahippieunicorn het volgende:
Bestaat het bestellimiet nog? Heb een bestelling geplaatst maar kan er natuurlijk helemaal niks over vinden.

Heb voor een hele tijd terug (minstens een half jaar tot een jaar) namelijk alles terug mee kunnen geven aan de koerier omdat ik dus niet wist dat ik überhaupt een bestellimiet had. Nu na erg lang zoeken nog steeds niks erover kunnen vinden.
Bij je betaling & saldo zou een bestellimiet moeten staan.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:44:42 #115
123170 alors
zlata1234
pi_135721089
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Wat een kutwinkel / webshop zeg. Had er een bestelling geplaatst, uiteindelijk gewoon niet geleverd. Zelf maar contact gezocht en het bleek dat ik niet kredietwaardig ben. Gebeld en ze konden niks voor me doen, zelf heb ik geen gezeik met instanties en ik denk dat het komt door de vorige bewoners die flink in de schulden zaten.
Ze beweren dat ik een brief/mail van ze heb gehad dat mijn bestellingen niet geleverd konden worden maar ik heb van beide niks gezien. De oplossing was: bestellingen doen en betalen met creditcard (heb ik niet) of rembours (komen extra kosten bij), dan kan ik na een half jaar opnieuw een verzoek doen om mijn kredietwaardigheid te controleren. Wat een bagger bedrijf zeg.

De klacht ook per mail gedaan, krijg ik te horen 'ja als je eerst de 2 bestellingen per rembours laat bezorgen (6 euro per bestelling komt er dan bij, dus 12 euro extra kosten) dan kan je weer bellen met ons en kan je tot 100 euro krediet krijgen'. Vage winkel dus.

Iemand van jullie weleens gezeik daarmee gehad? Waarom kan je niet gewoon betalen met ideal ofzo :')
Vreemd inderdaad. Ik ken wel iemand die ook geen telefoonabonnement op zijn eigen adres kon afsluiten omdat er wanbetalers hadden gewoond. Doe je verder weinig aan :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_135721484
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij je betaling & saldo zou een bestellimiet moeten staan.
Je bent geweldig! Dank u :)
pi_135725151
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef alors het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad. Ik ken wel iemand die ook geen telefoonabonnement op zijn eigen adres kon afsluiten omdat er wanbetalers hadden gewoond. Doe je verder weinig aan :{
Nou ja eigenlijk is dat gek natuurlijk. Jouw kredietwaardigheid wordt getoetst op een boel gegevens, maar een adres zou daar niet leidend in mogen zijn
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135725239
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Wat een kutwinkel / webshop zeg. Had er een bestelling geplaatst, uiteindelijk gewoon niet geleverd. Zelf maar contact gezocht en het bleek dat ik niet kredietwaardig ben. Gebeld en ze konden niks voor me doen, zelf heb ik geen gezeik met instanties en ik denk dat het komt door de vorige bewoners die flink in de schulden zaten.
Ze beweren dat ik een brief/mail van ze heb gehad dat mijn bestellingen niet geleverd konden worden maar ik heb van beide niks gezien. De oplossing was: bestellingen doen en betalen met creditcard (heb ik niet) of rembours (komen extra kosten bij), dan kan ik na een half jaar opnieuw een verzoek doen om mijn kredietwaardigheid te controleren. Wat een bagger bedrijf zeg.

De klacht ook per mail gedaan, krijg ik te horen 'ja als je eerst de 2 bestellingen per rembours laat bezorgen (6 euro per bestelling komt er dan bij, dus 12 euro extra kosten) dan kan je weer bellen met ons en kan je tot 100 euro krediet krijgen'. Vage winkel dus.

Iemand van jullie weleens gezeik daarmee gehad? Waarom kan je niet gewoon betalen met ideal ofzo :')
Mogelijk hebben ze je getoetst bij een kredietverzekeraar en hebben zij van hen geen groen licht gegeven. Je bent dan voor H&M een te groot risico. Kun je ze daarin ongelijk geven?
Uiteindelijk loopt H&M best een risico om gewoon maar producten toe te sturen.

Ik snap best dat het vervelend is hoor, maar ik begrijp het grotendeels wel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135728976
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je ze daarin ongelijk geven?
Ik kan het begrijpen, maar mensen verhuizen. Ik heb gevraagd wat ik kan doen om te 'bewijzen' dat we nu op dit adres wonen en dus de oude bewoners die blijkbaar die schulden hebben ontruimd zijn en op dat gebied zijn ze gewoon bagger qua klantenservice en bieden totaal geen oplossing.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135729603
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik kan het begrijpen, maar mensen verhuizen. Ik heb gevraagd wat ik kan doen om te 'bewijzen' dat we nu op dit adres wonen en dus de oude bewoners die blijkbaar die schulden hebben ontruimd zijn en op dat gebied zijn ze gewoon bagger qua klantenservice en bieden totaal geen oplossing.
Maar het probleem ligt in dit geval denk ik niet eens zozeer bij H&M dan wel bij hun kredietverzekeraar. Als zij jou spullen gaan toezenden, wat ze vast wel willen doen, en jij betaalt vervolgens niet kunnen ze zeker fluiten naar hun geld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 20 januari 2014 @ 19:43:42 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135731569
Heb je dan niet als betaalwijze 'maandfactuur' ipv acceptgiro gekozen? Met een maandfactuur gaan ze waarschijnlijk je kredietwaardigheid natrekken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_135732010
Ik krijg mijn pakketje een deze dagen. :D
Paar dingen uit de sale, geen verzendkosten en nog een kortingscode: kwam lekker goedkoop uit!
pi_135854956
Goedkope superstretch jeans _O_. 10 euro in de sale, zitten zo goed. O+
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:31:08 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135859910
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Goedkope superstretch jeans _O_. 10 euro in de sale, zitten zo goed. O+
Die ze ook in zwart/blauw en groen hebben?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:32:12 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135859943
Heb trouwens deze in de winkel in de sale gescoord voor 5 euro. Zit superfijn en zacht:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')