abonnement Unibet Coolblue
pi_134361673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
"Nog geen vind ik leuks", hoe kan dat dan vraag ik me af.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134362181
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kan niet geloven dat dit echt is :')
Ik sta nergens meer van te kijken jammer genoeg :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:32:22 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134362688
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Pareltje

[ afbeelding ]
Onder het motto "Er moet ergens een dt komen"; wordt ik. :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:18:04 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134364426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
Wtf haha. Gewoon ff je baby verhandelen via FB. Waarom ook niet.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134368335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
Wat :')___!
pi_134372485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]


Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
Oh my.. :{
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 17:49:08 #182
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_134372532
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
duidelijk een troll. Maar ga m trollen op de manier waarop de marktplaatsklootzakken het deden ^O^
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_134374191

Ehh...wtf
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_134374208
Oh fopje toch, ik zie nu dat iemand hem hier ook gedeeld heeft, sorry :P
Ik zat ff op haar FB pagina te kijken (ik ken haar overigens ook niet, maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik overal ga spienzen :') ), en ze heeft nog een foto van haar andere kind op haar FB gezet met de tekst "adoptie" erbij :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_134381744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:52 schreef NoBody122 het volgende:
Facebook :')

Waarom is Hyves ermee gestopt ;(
Kwestie van niet al te terughoudend zijn met verwijderen (en/of blocken) en Facebook is nog goed te doen. Ik heb in een jaar tijd misschien wel 50% van mijn connecties verwijderd en mijn blocklist is haast even lang als mijn vriendenlijst.

Het blijft een handig communicatiemiddel :)
pi_134381903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
:D :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134381968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef DjinN het volgende:
Oh fopje toch, ik zie nu dat iemand hem hier ook gedeeld heeft, sorry :P
Ik zat ff op haar FB pagina te kijken (ik ken haar overigens ook niet, maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik overal ga spienzen :') ), en ze heeft nog een foto van haar andere kind op haar FB gezet met de tekst "adoptie" erbij :o
Damn :o :D

Valt nog mee dat er geen prijs bij staat...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134382739


'Vriend' waarvan je alleen bij verjaardagen e.d. iets hoort :')
pi_134383489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]

'Vriend' waarvan je alleen bij verjaardagen e.d. iets hoort :')
Wat een verschrikkelijk bericht om te lezen zeg, in wat voor wereld leven die mensen? :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:12:41 #190
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_134384877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf :/

Geen vriendin van me trouwens, kwam hier via via op..
Zal vast een intelligent kind worden. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_134386530
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:50 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk bericht om te lezen zeg, in wat voor wereld leven die mensen? :')
Die kerel grijpt iedere kans aan om een feestje te geven waarbij hij van te voren een kosten-batenanalyse maakt. Dat is geen grapje, hij heeft voor zijn afstudeerfeest letterlijk de uitgaven en verwachte cadeaus zitten opsommen voor me. Op de uitnodiging die hij verzond stond een gigantisch plaatje van een envelop met CADEAUTIP erbij. Ik was zo vrijgevig om hem een kleine envelop in een grotere envelop cadeau te doen :)
  ESF Reporter dinsdag 17 december 2013 @ 22:44:39 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_134386723
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]

'Vriend' waarvan je alleen bij verjaardagen e.d. iets hoort :')
Godver, dat geschooi, dat kind heeft straks meer lol met de doos waarin dat grandioze "zelf uitgekozen" cadeau komt dan het ding zelf. :')
Vrouw van m'n neef was er ook zo eentje, 5 maanden voordat d'r kinderen jarig zijn krijgen we al uitnodigingen met cadeau-tips. Allerlei dure troep en speelgoedwinkel-bonnen. We gaven een bon van de Top 1 Toys, jaar daarop stond bij de cadeau-tips 'speelgoedbonnen, niet van Top 1 Toys'. :')
  woensdag 18 december 2013 @ 08:16:52 #193
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_134394060
Hahahah briljant, soms kan je om bepaalde dingen alleen maar lachen
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  woensdag 18 december 2013 @ 11:03:20 #194
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_134397296
O)))
pi_134399189
Kan die Peter van Opdorp ook eens eindelijk ophoeren met z'n kutpaints? :r
pi_134399669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Godver, dat geschooi, dat kind heeft straks meer lol met de doos waarin dat grandioze "zelf uitgekozen" cadeau komt dan het ding zelf. :')
Vrouw van m'n neef was er ook zo eentje, 5 maanden voordat d'r kinderen jarig zijn krijgen we al uitnodigingen met cadeau-tips. Allerlei dure troep en speelgoedwinkel-bonnen. We gaven een bon van de Top 1 Toys, jaar daarop stond bij de cadeau-tips 'speelgoedbonnen, niet van Top 1 Toys'. :')
Nou ja wat een ondankbaarheid! En jij hebt toen expres weer een Top 1 bon gegeven hoop ik?
pi_134400063
quote:
15s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef Oerbeer het volgende:
Kan die Peter van Opdorp ook eens eindelijk ophoeren met z'n kutpaints? :r
Maakt hij die dingen in paint? Dat is nog best knap dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134400808
Reactie op iemand die 'boefjes' zei... :')

compact en kleverig.
  Spellchecker woensdag 18 december 2013 @ 13:04:04 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134400829
http://www.telegraaf.nl/b(...)y_te_koop_aan__.html

het staat nu ook in de krant

quote:
CULEMBORG -
Een vrouw uit Culemborg biedt op Facebook haar ongeboren baby te koop aan. Volgens de vrouw wordt het kindje anders toch maar door Jeugdzorg afgenomen.


Foto: Facebook
,,Alsjeblieft wil iemand mij helpen?", schrijft de vrouw in het bericht. ,,Ik ben alweer zwanger en wil echt niet nog een keer abortus doen, maar als ik het hou wordt het door jeugdzorg afgenomen. Ze kan het geld naar eigen zeggen goed gebruiken.
Bij de politie zijn tientallen meldingen binnengekomen van bezorgde mensen. De politie onderzoekt nu of het om een echt profiel gaat en of de oproep serieus is. ,,We zijn er volop mee bezig", zegt een woordvoerder tegen Omroep Gelderland.
http://www.omroepgelderla(...)nep.htm#.UrGO_vTuLT8

quote:
Baby te koop. Echt of nep?
CULEMBORG - Een vrouw uit Culemborg biedt op Facebook haar ongeboren kind aan voor geld. Er wordt door veel mensen op gereageerd. De politie heeft tot nu toe tientallen meldingen gehad van bezorgde mensen.
'Niet nog een keer abortus'
Ze biedt haar kind aan omdat ze alweer zwanger is en niet nog een keer abortus wil plegen. 'Als ik het hou wordt het door jeugdzorg afgenomen', schrijft de vrouw. Daarom vraagt ze aan haar vrienden op Facebook, wie het kind tegen een vergoeding wil overnemen.
Verontwaardigde reacties
Op Twitter en Facebook wordt het bericht vaak gedeeld. Op Facebook hebben al bijna 1000 mensen het bericht aan elkaar doorgestuurd. Er komen verontwaardigde reacties. Zo zegt iemand: 'Deze vrouw spoort echt niet. Beetje een kind dumpen omdat je er zelf niet voor kunt zorgen.'
De politie onderzoekt nu of het profiel van de vrouw nep of echt is. 'We zijn er volop mee bezig', aldus een woordvoerder.
één van de reakties daaronder:
quote:
Pel Jennifer Jaimy van Neerbos hoi politie culemborg. degene waar het over gaat is mijn zus. mijn zus was recentelijk zwanger maar is haar kindje verloren. nu probeert haar 1 van haar exen (vermoedens hebben we) via nep account haar weer zo te pakken te nemen. dit is niet de eerste keer. ze is al vaker door deze persoon te schande gezet op facebook en mijn familie ook. ik heb meerdere malen facebook hier proberen op te attenderen maar deze doen hier niks mee. de achternaam die nu wordt gebruikt is niet haar eigen achternaam maar de achternaam van een ex waar ze zwanger van was. er zijn nog 2 accounts die de ronde gaan met haar echte naam maar ook deze zijn onder beheer van haar ex. deze activeert hij namelijk zodra de relatie weer is over is. mocht u mij willen spreken dan kan en dan zal ik verder nog wat toelichten.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:12:22 #200
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134401065
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Reactie op iemand die 'boefjes' zei... :')

[ afbeelding ]
Ook goed voor je gezondheid, op de tocht staan.

En die Exen :')

quote:
Schandalig! Die vrouw weet toch dat Facebook geen verkoopsite is! Zet 'm dan op marktplaats.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')