abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 oktober 2002 @ 13:18:19 #1
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6087690
Deel III: Punkers Unite Deel III: The power remains.

Ik hoorde afgelopen zaterdag dat The Mars Volta het voorprogramma is van The Red hot Chili Peppers. Godz, The Mars Volta zou ik wel willen zien, geniale band, maar RHCP is natuurlijk allang uitverkocht.Hopelijk spelen ze nog in het Watorfront oid...

Vanavond ga ik naar Gogogo Airheart in de SCSIcell, oleee!

I make love in theory and touch myself in practice
pi_6091274
Dus dan wordt dat publiek dat voor een groot gedeelte bestaat uit gematigde muziekliefhebbers (om het maar voorzichtig uit te drukken) blootgesteld aan een band die ze waarschijnlijk niet kunnen waarderen?
Ik zie het somber in voor die Volta mannetjes.

Een optreden in een kleinere zaal lijkt me nog wel op z'n plek.

Hmmzz....
pi_6097683
Hmn, lijkt mij ook niet echt het ideale publiek idd.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6098216
Nee, en dan gelijk voor een grote zaal.
Ik wens ze sterkte iig.
Blackball, the new disease!
pi_6110866
Vandaag een nieuw cd'tje gehaald, Revenge and a little more, van Devoted to hate, hardcore/metalcore band uit Sneek. Damn die gasten spelen hard en goed zeg!

Vandaag kreeg ik ook het album van Guns 'N' Wankers thuis, echte schlagerpunkrockpop, wat een meezingers zeg, zo erg dat het gewoon koel is . Band staat bij corpulente Mike op het platenlabel. (Dat hij zich mede van mijn geld maar flink dronken zuipt, en een ravijn in stort met een trolley ).
Misschien ook een mooie tip voor die punkrockers die stiekem meelezen, om toch wat op te steken over echte punk...

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6111343
14 Oktober ga ik in ieder geval naar Mighty Mighty Bosstones en Pietasters.
En nog wat bands.
Ik ga voornamelijk voor Pietasters. Erg fijne band is dat.
Hmmzz....
pi_6111758
binnekort downset in het patronaat!
pi_6112467
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
Vandaag een nieuw cd'tje gehaald, Revenge and a little more, van Devoted to hate, hardcore/metalcore band uit Sneek. Damn die gasten spelen hard en goed zeg!

Vandaag kreeg ik ook het album van Guns 'N' Wankers thuis, echte schlagerpunkrockpop, wat een meezingers zeg, zo erg dat het gewoon koel is . Band staat bij corpulente Mike op het platenlabel. (Dat hij zich mede van mijn geld maar flink dronken zuipt, en een ravijn in stort met een trolley ).
Misschien ook een mooie tip voor die punkrockers die stiekem meelezen, om toch wat op te steken over echte punk...


Ok, nu wil ik eerst even zeggen dat ik niet weer in de beruchte hopeloze discussie wil raken Daar stond het vorige topic al bol van en neigt naar mijn idee sterk naar een hopeloze en eindeloze discussie, die als je het echt nuchter bekijkt nog eens triest is ook. De volgende vraag zal wel weer wat losmaken, maar ik vraag het me echt af

Wat is er mis met Fat Mike

pi_6113096
hijs niet fat
pi_6114094
Hij heeft een ziekte waardoor hij dan weer dik is en dan weer normaal.
Is nogal vaag.
Blackball, the new disease!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:25:46 #11
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6122788
Mijn mening:

Als je als 'punk' label je aansluit bij de RIAA (Recording Industry Association of America), dan ben je gewoon verkeerd bezig als 'punk zijnde'.

Hier vallen onder andere onder:

Epitaph
Fat Wreck
Drive Thru
Victory

Anyway, maandag krijg ik eindelijk mijn Orchid Gatefold LP binnen. Daar heb ik echt lang op moeten wachten!

I make love in theory and touch myself in practice
pi_6123184
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:25 schreef Asphyxion het volgende:

Victory


Tjep, die nieuwste van Integrity, in contrast of tomorrow, is trouwens ook niet veel soeps.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6125284
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:01 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

stuk tekst.

Wat is er mis met Fat Mike


Heet 'ie wel Mike??
Blackball, the new disease!
pi_6134122
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
Vandaag een nieuw cd'tje gehaald, Revenge and a little more, van Devoted to hate, hardcore/metalcore band uit Sneek. Damn die gasten spelen hard en goed zeg!

Vandaag kreeg ik ook het album van Guns 'N' Wankers thuis, echte schlagerpunkrockpop, wat een meezingers zeg, zo erg dat het gewoon koel is . Band staat bij corpulente Mike op het platenlabel. (Dat hij zich mede van mijn geld maar flink dronken zuipt, en een ravijn in stort met een trolley ).
Misschien ook een mooie tip voor die punkrockers die stiekem meelezen, om toch wat op te steken over echte punk...


Guns 'N' Wankers is super. Er zijn 3 platen van: eentje met de punknummer, eentje met de metalachtige nummers en eentje met beide. Cool gedaan. Erg goede band, leden van Snuff, ook al een wereldband.
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:01 schreef WaterBlade7 het volgende:
Wat is er mis met Fat Mike
Als je het vorige topic gelezen had, hoef je die vraag niet te stellen. Het antwoord staat daar. Of je het er mee eens bent is natuurlijk wat anders.
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:04 schreef -Ma3stro- het volgende:
binnekort downset in het patronaat!
Topic heet "punkers unite", niet "nu-metalheads unite".
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  zondag 6 oktober 2002 @ 13:42:51 #15
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_6134174
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:37 schreef TrashNSk8 het volgende:

Topic heet "punkers unite", niet "nu-metalheads unite".


Downset is ook geen metal...
pi_6135379
idd downset is echt geen metal.
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:49:37 #17
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_6137384
Downset metal ??
Ik welk deel van het heelal leef jij ?
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:42:49 #18
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6137988
Ok, Downset is geen metal, maar 'crossover' en hoort daardoor ook niet in dit topic thuis...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6138213
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:42 schreef Asphyxion het volgende:
Ok, Downset is geen metal, maar 'crossover' en hoort daardoor ook niet in dit topic thuis...
Daar hebben we de dictator Mr. Pol Pot himself.
Fijn dat jij dat even bepaalt.
Hmmzz....
  zondag 6 oktober 2002 @ 20:51:28 #20
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6140176
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:58 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Daar hebben we de dictator Mr. Pol Pot himself.
Fijn dat jij dat even bepaalt.


Thanks. Ik doe mijn best.
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6142411
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:58 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Daar hebben we de dictator Mr. Pol Pot himself.
Fijn dat jij dat even bepaalt.


1. hij heeft het topic geopend
2. er staat duidelijk "Punkers"... Hoe je Downset ook wilt noemen, met punk heeft het echt nix te maken.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6142541
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:28 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

1. hij heeft het topic geopend
2. er staat duidelijk "Punkers"... Hoe je Downset ook wilt noemen, met punk heeft het echt nix te maken.


Nee, maar niet alle punkers zijn van die hokjesmensen, en er zullen dus best punkers wezen die wel geintereseerd zijn in downset
pi_6142781
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:32 schreef i_defy het volgende:

[..]

Nee, maar niet alle punkers zijn van die hokjesmensen, en er zullen dus best punkers wezen die wel geintereseerd zijn in downset


idd...

en laten we eens voor de grap een punk/hardcore topic zonder gezeik, geflame en gezeur houden, stelletje oma'tjes.

pi_6142842
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:32 schreef i_defy het volgende:

[..]

Nee, maar niet alle punkers zijn van die hokjesmensen, en er zullen dus best punkers wezen die wel geintereseerd zijn in downset


ze mogen er best geinteresseers in zijn, maar dan open je een topic "punkers die geinterresseerd zijn in Downset". Strikt gescheiden houden, die zaken. Het is een delicate kwestie, weetsch.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6142981
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:42 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

idd...

en laten we eens voor de grap een punk/hardcore topic zonder gezeik, geflame en gezeur houden, stelletje oma'tjes.


nooit geweten dat de hc/punk-scene niet meer is dan een theekransje?
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6143707
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:45 schreef TrashNSk8 het volgende:

ze mogen er best geinteresseers in zijn, maar dan open je een topic "punkers die geinterresseerd zijn in Downset". Strikt gescheiden houden, die zaken. Het is een delicate kwestie, weetsch.


Ik sluit mij hierbij aan .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6146956
Hey... jongens... nieuwe nummer van Sum41 al gehoord?


pi_6147026
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
-edit offtopic-
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 7 oktober 2002 @ 11:28:33 #29
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_6147125
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
Hey... jongens... nieuwe nummer van Sum41 al gehoord?



Nee, nog niet gehoord... En om heel eerlijk te zijn... I Don't care! Vind die fagets van Sum41 maar niks en was blij toen ze uiteindelijk toch niet op Lowlands stonden...
pi_6151878
Landelijk Kraakweekend: 18, 19 en 20 oktober 2002

In het weekend van 18 t/m 20 oktober vindt er sinds lange, lange tijd weer een landelijk kraakweekend plaats in Amsterdam. Op vrijdag de 18e zijn alle krakers uit den lande en andere geinteresseerden vanaf 18.00 uur welkom in Vrankrijk.

Zaterdag 19 oktober organiseert ABC Nijmegen in kraakkroeg Vrankrijk in Amsterdam een benefiet konsert voor de proceskosten van de veroordeelde DBF/anti-kapitalistische aktivist Geert Waegemans in Belgie.

Vanaf 20.30uur zullen de volgende bands spelen; Counter-Attack (Gent crass-punx)
Ulrike's Dream (Leuven djembe battle krust)
Intestinal Disease (belgische punk veteranen)
Usual Suspects (Leuven ska-kommando)

Entree: 2 euro.

Meer info is te vinden op http://squat.net/kraakweekend/

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6151905
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
Hey... jongens... nieuwe nummer van Sum41 al gehoord?



Nee, vertel!!!

Ach, ik moet toegeven dat fat lip wel aardig klonk.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 7 oktober 2002 @ 16:04:10 #32
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6152119
Vrijdag 18 oktober organiseert ABC Nijmegen in kraakdisco de Onderbroek in Nijmegen een benefiet konsert voor de proceskosten van de veroordeelde DBF/anti-kapitalistische aktivist Geert Waegemans in Belgie.

Vanaf 20.30uur zullen de volgende bands spelen;

Cathode (Rijssen screamo HC)
Ulrike's Dream (Leuven djembe battle krust)
Intestinal Disease (belgische punk veteranen)
Usual Suspects (Leuven ska-kommando)

Cathode rocked! Ulrike's Dream sucked (toen ik ze zag in het ACU althans).

I make love in theory and touch myself in practice
pi_6152181
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:04 schreef Asphyxion het volgende:
Vrijdag 18 oktober organiseert ABC Nijmegen in kraakdisco
Cathode rocked! Ulrike's Dream sucked (toen ik ze zag in het ACU althans).
Kraakdisco, klinkt leuk .

Cathode is idd koel, maar ik ga liever die avond proberen om naar naar die bijeenkomst over kraken te gaan.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6154130
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
Hey... jongens... nieuwe nummer van Sum41 al gehoord?



Heb er een stukje van gehoord en het is wat zwaarder en serieuzer.
Gelukkig niet zo poppy.
Blackball, the new disease!
pi_6155070
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:22 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]


Heh heh heh. Jammer van de censuur, had wel willen weten wat er stond. Nahja, anyways, of je het nou kutpunk, GEEN punk, gewoon fuckin lameass herrie of helemaal vet vind, als je t niet kent kan je er ook niet over oordelen. Denk ik zo.

http://www.punkerdude.reallyrules.com/still%20waiting.mp3

Probeer t maar es. Tis idd serieuzer en 'zwaarder'. Als de rest van t album ook zo is, wordt het hun beste album tot nu toe dan imo.

En nu gaan we weer verder over naar de kraakdisco's. Wat moet ik me er bij voorstellen? Eerst met een grote groep een leeg gebouw binnen breken, daarna de gitaren etc naar binnen brengen, aanleggen op de electriciteit en dan beuke maar?

Sounds like fun to be honest.

Maarehm, hoe komen jullie eigenlijk aan die bands. Ik ken ze (uiteraard?) niet en kan eik ook niet aan die namen komen. Woon ook in de verkeerde buurt van Nederland (echte punkbands hier? get real)...

pi_6161037
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:18 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Heh heh heh. Jammer van de censuur, had wel willen weten wat er stond. Nahja, anyways, of je het nou kutpunk, GEEN punk, gewoon fuckin lameass herrie of helemaal vet vind, als je t niet kent kan je er ook niet over oordelen. Denk ik zo.

http://www.punkerdude.reallyrules.com/still%20waiting.mp3

Probeer t maar es. Tis idd serieuzer en 'zwaarder'. Als de rest van t album ook zo is, wordt het hun beste album tot nu toe dan imo.

En nu gaan we weer verder over naar de kraakdisco's. Wat moet ik me er bij voorstellen? Eerst met een grote groep een leeg gebouw binnen breken, daarna de gitaren etc naar binnen brengen, aanleggen op de electriciteit en dan beuke maar?

Sounds like fun to be honest.

Maarehm, hoe komen jullie eigenlijk aan die bands. Ik ken ze (uiteraard?) niet en kan eik ook niet aan die namen komen. Woon ook in de verkeerde buurt van Nederland (echte punkbands hier? get real)...


Er was geen edit, was juist mijn reactie op jouw post...

Ik woon in Gorredijk for gods sake, hoe dacht je dat ik aan die bands kwam .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6161077
Haha, censuur.
pi_6161085
Voordat er een kroeg of concert mag plaatsvinden in een kraakpand, is hij al geruime tijd gekraakt hoor...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6161094
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:04 schreef Seborik het volgende:
Haha, censuur.
Die bekrompen metal-geestjes .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6161120
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:05 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Die bekrompen metal-geestjes .


Diverse, ik moet toegeven dat je m'n favoriete anarchist bent.
pi_6161201
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:06 schreef Seborik het volgende:

[..]

Diverse, ik moet toegeven dat je m'n favoriete anarchist bent.


Ik als rasechte punker respecteer jou mening .

Volgende meet gooi ik je echt in het water.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 7 oktober 2002 @ 23:12:17 #42
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6161238
Kan dat geklef niet ergens andere gebeuren?
pi_6165505
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:04 schreef Diverse_Reality het volgende:
Voordat er een kroeg of concert mag plaatsvinden in een kraakpand, is hij al geruime tijd gekraakt hoor...
Tis veel leuker als t nog moet gebeuren?
pi_6166574
ik heb et best wel op krakers.. door hun hebben wij met anti kraak echt geweldige oefenruimtes we zitten nu in een proffesionele opnamestudio van 25x30 meter
pi_6181795
Tja, de rellen in Amsterdam hebben zeker een positief effect gehad op de belangstelling en de positie van woningnood en leegstand in de politiek.
Vanaf de jaren 60 voerden er al mensen actie, maar die hebben weinig voor elkaar gekregen.

Na koninginnedag 1980 kocht men al kraakpanden aan en kwamen er bepaalde subsidies beschikbaar voor goedkope woningen. Na die tijd is het eig alleen maar verbeterd, maar natuurlijk nog verre van perfect.

Ook een mooie Krakersband, Catharsis .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6181802
Hoewel men tegenwoordig weer flink wat aan het verzieken is in Amsterdam . Bijv. Fort van Sjakoo.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6181870
En de toekomst van De Blauwe Aanslag is ook onzeker...

En vandaag de cd van Deadlock besteld, damn, wat een koel vegan hardcore bandje.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6184626
Kent iemand hier Spirit '84? Ik zoek al een hele tijd om een cd van deze band, maar ik heb nog steeds niet gevonden
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:43:57 #49
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6184699
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:37 schreef WaterBlade7 het volgende:
Kent iemand hier Spirit '84? Ik zoek al een hele tijd om een cd van deze band, maar ik heb nog steeds niet gevonden
Hun 7" Beyond The Call Of Friendship is zeer ok. Hun laatste MCD Off We Went ken ik niet, maar schijnt wat melodieuzer te zijn. Bij Reflections (http://www.reflectionsrecords.com) is die MCD wel te krijgen.

Ze speelden onlangs hun laatste show in Het Bolwerk in Sneek(in hun thuisland Friesland) als ik mij niet vergis. Ik heb ze een stuk of 6 keer gezien en ze waren altijd wel ok.

Ex-leden zitten onder andere in Aversion en Reckoning Force...

I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:46:31 #50
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6184723
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ook een mooie Krakersband, Catharsis .
En al uit elkaar natuurlijk. Toevallig heb ik nog wel hun laatste 2 shows ooit gezien (Onderbroek in Nijmegen en Poortgebouw in Rotterdam). Brian is wel 1 van de meest intrigerende frontmannen ooit, al ben ik het niet altijd met hem eens.
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6185918
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:46 schreef Asphyxion het volgende:

En al uit elkaar natuurlijk.


Ja idd, weet jij toevallig wat de reden daarvan is?

Brian is zeker een intrigerend persoon, ik weet ook zeker dat we binnenkort wel weer wat nieuws van hem kunnen verwachten.

Heeft ook iemand een van die 2 boeken besteld bij Crimthinc.? Het geld ervoor moet je opsturen, of met credit-card betalen die ik niet heb, en ben bang dat het niet bij de juiste persoon terecht komt...

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:44:03 #52
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6186738
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:05 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ja idd, weet jij toevallig wat de reden daarvan is?

Brian is zeker een intrigerend persoon, ik weet ook zeker dat we binnenkort wel weer wat nieuws van hem kunnen verwachten.

Heeft ook iemand een van die 2 boeken besteld bij Crimthinc.? Het geld ervoor moet je opsturen, of met credit-card betalen die ik niet heb, en ben bang dat het niet bij de juiste persoon terecht komt...


Ik denk dat 'ze' Catharsis gewoon even zat waren. Na 3 albums + veel touren (6 maanden door Europa, lol) ben je gewoon toe aan iets anders. Zitten er overigens nou in Umlaut ex-catharsis leden of niet?

Ik heb zelf 'Days of War, Nights Of Love' bij Reflections toendertijds gekocht. Misschien is ie nog te verkrijgen. 'Fighting For Our Lives' heb ik niet gelezen en ook nog nergens te koop gezien. Hij's natuurlijk wel online te lezen op . http://www.crimethinc.com. 'Evasion' idem dito.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxion op 09-10-2002 13:47]

I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:46:48 #53
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6186804
2x
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6198860
Days of War, Nights of Love kwam ik echt niet doorheen. Wat een pretentieuze bullshit! Sommige ideeen van die lui zijn best ok, maar ze zijn zo vreselijk overtuigd van zichzelf. Geen enkele andere mening is goed genoeg voor ze. Ze trekken alles heel erg in het extreme en verliezen daarmee elke realiteitszin. Neemt niet weg dat Passion en verschrikkelijk goeie plaat is en Brian leuk kan vertellen.

18 okt. is er overigens een veel leukere show in Ridderkerk, met Face Tomorrow, Dutchbad (last show), Soporific, Dead By Dawn en Glory Bound (eerste show ooit). Wordt vet!

Spirit 84 ken ik idd ook wel, was ik nooit zo kapot van. Wel aardige oldschool. De afscheidsshow was trouwens in de Gloppe, Leeuwarden (veel leukere zaal dan Bolwerk). Prima showtje!

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:20:53 #55
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6200639
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:14 schreef TrashNSk8 het volgende:
18 okt. is er overigens een veel leukere show in Ridderkerk, met Face Tomorrow, Dutchbad (last show), Soporific, Dead By Dawn en Glory Bound (eerste show ooit). Wordt vet!

Spirit 84 ken ik idd ook wel, was ik nooit zo kapot van. Wel aardige oldschool. De afscheidsshow was trouwens in de Gloppe, Leeuwarden (veel leukere zaal dan Bolwerk). Prima showtje!


18 Oktober is er overigens een veel leukere show in het ACU in Utrecht:

* funeral diner (met ex-leden van hippe en minder hippe emobands uit de states)
* herlittlesistersmotherless (hippe electro-emocore uit het immer hippe duitsland)
* ste//enbosch (hippe schreeuwmuziek uit utrecht en den haag)

entree 5 euroos vanaf 2130
acu, voorstraat 71, utrecht

Zo zie je maar weer hoe gelukkig wij 'punkers' zijn. Altijd wel wat te doen in het land...

I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:22:50 #56
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_6200685
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:32 schreef i_defy het volgende:

[..]

Nee, maar niet alle punkers zijn van die hokjesmensen, en er zullen dus best punkers wezen die wel geintereseerd zijn in downset


daardoor is het nog geen punk, d'r zijn ook wel punker geinterreseer in tori amos, maakt haar ook geen punk.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:26:29 #57
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_6200780
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:04 schreef Asphyxion het volgende:
Vrijdag 18 oktober organiseert ABC Nijmegen in kraakdisco de Onderbroek in Nijmegen een benefiet konsert voor de proceskosten van de veroordeelde DBF/anti-kapitalistische aktivist Geert Waegemans in Belgie.

Vanaf 20.30uur zullen de volgende bands spelen;

Cathode (Rijssen screamo HC)
Ulrike's Dream (Leuven djembe battle krust)
Intestinal Disease (belgische punk veteranen)
Usual Suspects (Leuven ska-kommando)

Cathode rocked! Ulrike's Dream sucked (toen ik ze zag in het ACU althans).


cathode is cool, heb de LP hier net liggen, en de 7" van the barnhouse effect.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:31:33 #58
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_6200920
ik heb hier wel een heel pak crimethinc literatuur liggen. met name de inside fronts (niet echt iets voor mij, maar wel verfrissend).

spirit84 is nog wel goed te krijgen. tot BTCOF is het goed te doen, daarna vond ik het persoonlijk bergafwaarts gaan.
aardige gastenm dat zeker.

ik vraag me alleen nog steeds af wie er achter asphyxion zit ik laat me ook nog wel eens uit onder chapter42...

Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_6201067
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:44 schreef Asphyxion het volgende:
Zitten er overigens nou in Umlaut ex-catharsis leden of niet?
Hmn, dat weet ik eig. ook niet.. Ken de band ook niet echt goed.
quote:
Ik heb zelf 'Days of War, Nights Of Love' bij Reflections toendertijds gekocht. Misschien is ie nog te verkrijgen. 'Fighting For Our Lives' heb ik niet gelezen en ook nog nergens te koop gezien. Hij's natuurlijk wel online te lezen op . <a href="http://www.crimethinc.com" target="_blank">http://www.crimethinc.com</a>. 'Evasion' idem dito.
Ik zal het daar iig nog even proberen, bedankt!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6219994
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:44 schreef Asphyxion het volgende:Zitten er overigens nou in Umlaut ex-catharsis leden of niet?
Ik denk nog steeds dat het gewoon Catharsis is. Ze noemen het krakers uit Lapland, niet te vinden etc. Beetje vreemd, volgens mij is het gewoon Catharsis onder een andere naam. Die 6" bij Inside Front is nog best grappig.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 00:07:32 #61
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6221908
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vraag me alleen nog steeds af wie er achter asphyxion zit ik laat me ook nog wel eens uit onder chapter42...
Kijk maar op Reflections msg board. Heb me daar op pagina 4 in het 'Introduce Yourself' topic beschreven. Kom heel af en toe op MOW (Asphyxion), aardig vaak op Opiate (Paul FC), af en toe op Reflections (Asphyxion) en heel vaak op Nightwork (You Ruined My Holiday).

Ik zie je posts af en toe wel op die boards als Chapter 42, het is je icoon die alles heeft verklapt...

I make love in theory and touch myself in practice
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 00:08:38 #62
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6221935
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:26 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

cathode is cool, heb de LP hier net liggen, en de 7" van the barnhouse effect.


Ik heb ipv de LP een keer de CD gekocht. Die Barnhouse 7" heb ik nog niet gekocht, zag er wel mooi uit (als ik het me goed herinner).
I make love in theory and touch myself in practice
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 00:09:32 #63
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6221954
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 22:41 schreef TrashNSk8 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het gewoon Catharsis is. Ze noemen het krakers uit Lapland, niet te vinden etc. Beetje vreemd, volgens mij is het gewoon Catharsis onder een andere naam. Die 6" bij Inside Front is nog best grappig.
Volgens mij zat er iig de dummer van Catharsis in, maar ik weet het niet zeker meer. Die Havoc Wreckers LP beukt iig erg hard.
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6238085
Even vraagje hoor:
Zijn dat nou de Dead Kennedys die je hoort in Goldfinger - The end of the day rond 2:23?
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_6240139
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:28 schreef Thundertje het volgende:
Even vraagje hoor:
Zijn dat nou de Dead Kennedys die je hoort in Goldfinger - The end of the day rond 2:23?
Hmn, ik ken heel goldfinger niet, dus het lijkt me sterk....
Wat is dat voor band dan?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6244677
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:13 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hmn, ik ken heel goldfinger niet, dus het lijkt me sterk....
Wat is dat voor band dan?


Ja het is gewoon een sampletje volgens mij rechtstreeks uit eennummer geknipt.
Goldfinger is trouwens (volgens allmusic) Ska-Punk, Third Wave Ska Revival, Alternative Pop/Rock klinkt wel goed imho
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_6245186
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:43 schreef Thundertje het volgende:
Ja het is gewoon een sampletje volgens mij rechtstreeks uit eennummer geknipt.
Zo te horen zijn dat de DK ja. Wel een erg kort stukje. Als je het niet kent zou ik zeker eens naar meer op zoek gaan!
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_6254682
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:23 schreef Kiff het volgende:

Zo te horen zijn dat de DK ja. Wel een erg kort stukje. Als je het niet kent zou ik zeker eens naar meer op zoek gaan!


Dat zijn ze zeker ja, wel jammer dat een band met zo'n algemene Amerikaanse visie op 'punk' stukjes van DK gebruikt.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 17 oktober 2002 @ 03:04:08 #69
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6324910
Ik lees net dat Time In Malta meetourt met Snapcase. Waarom waarom? Dan staan ze in sfeerloze zalen als De Melkweg en het 013...
I make love in theory and touch myself in practice
  donderdag 17 oktober 2002 @ 16:50:05 #70
24606 edsuit
kind of blue
pi_6332172
misschien wel interessant voor de mensen hier:


Dutch Punk Festival #1

Ja ja, Zondag 27 oktober het eerste festival van stichting den Bosch Punx!!!

Met:

- BEANS
- DIE NAKSE BANANEN
- THE SHAGGABLE SLUT
- ORCASTRATED
- LAST TO GO
- BBK


Zondag 27 Oktober
De Boulevard, den Bosch
Aanvang: 14.00 uur
Entree: 7 euro

Het feestje is om 22 uur afgelopen zodat iedereen nog makkelijk met het OV naar huis kan.

Tussen de bands door zal er gedraaid worden door DJ's Gerrit en Renee uit de Blauwe Aanslag (Den Haag)

  maandag 28 oktober 2002 @ 22:07:26 #71
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6511485
Zometeen XmaroonX en sXe mensen in Rob Kamphues maakt vrienden! Oleeeee...
I make love in theory and touch myself in practice
  maandag 28 oktober 2002 @ 23:00:09 #72
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6512664
Wat een geweldige metalband toch, die XmaroonX!
I make love in theory and touch myself in practice
pi_6513332
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 03:04 schreef Asphyxion het volgende:
Ik lees net dat Time In Malta meetourt met Snapcase. Waarom waarom? Dan staan ze in sfeerloze zalen als De Melkweg en het 013...
ja, jammer!
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:00 schreef Asphyxion het volgende:
Wat een geweldige metalband toch, die XmaroonX!
hehe wat is dat een schijtband zeg.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6521630
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 22:07 schreef Asphyxion het volgende:
Zometeen XmaroonX en sXe mensen in Rob Kamphues maakt vrienden! Oleeeee...
Wel een interessante aflevering moet ik zeggen. Vooral dat interview met de 'terroristen'.

[Dit bericht is gewijzigd door WaterBlade7 op 29-10-2002 15:18]

pi_6524342
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:45 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

ze mogen er best geinteresseers in zijn, maar dan open je een topic "punkers die geinterresseerd zijn in Downset". Strikt gescheiden houden, die zaken. Het is een delicate kwestie, weetsch.


Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Downset Houden Topic

Lijkt me niet erg effectief imho.

Oh en Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Tori Amos Houden Topic natuurlijk. Hoe kon ik die vergeten .

pi_6524940
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:55 schreef VerbodenAppel het volgende:

[..]

Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Downset Houden Topic

Lijkt me niet erg effectief imho.

Oh en Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Tori Amos Houden Topic natuurlijk. Hoe kon ik die vergeten .


Lijkt mij ook niet erg effectief, ze werken niet eens.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6525328
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:27 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet erg effectief, ze werken niet eens.


Oh. Niet. Hè. Had ik dat even niet door.

pi_6534179
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:55 schreef VerbodenAppel het volgende:

[..]

Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Downset Houden Topic

Lijkt me niet erg effectief imho.

Oh en Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van Tori Amos Houden Topic natuurlijk. Hoe kon ik die vergeten .


neem vooral alles serieus!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:09 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Wel een interessante aflevering moet ik zeggen. Vooral dat interview met de 'terroristen'.


volledig nietszeggend vond ik het. Jammer dat de niet-verder-dan-hun-neus-lang-is-kijkende mens nu het idee zal hebben dat alle sxe'ers zo zijn. Of alle dierenactivisten niet drinken ofzo. Die zaken werden allemaal niet van elkaar gescheiden, terwijl het toch op zichzelf staande dingen zijn.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6540402
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:29 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

volledig nietszeggend vond ik het. Jammer dat de niet-verder-dan-hun-neus-lang-is-kijkende mens nu het idee zal hebben dat alle sxe'ers zo zijn. Of alle dierenactivisten niet drinken ofzo. Die zaken werden allemaal niet van elkaar gescheiden, terwijl het toch op zichzelf staande dingen zijn.


Helemaal waar. Maar dat maakte het voor mij niet minder interessant.
pi_6543216
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:29 schreef TrashNSk8 het volgende:
neem vooral alles serieus!
Oh anders nam ik het even niet serieus, en probeerde ik er een grap van te maken en anders kwam die niet over. Waarom denk je dat de links ook niet werken, en de topics nergens terug te vinden zijn...

.

pi_6547144
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 18:06 schreef VerbodenAppel het volgende:

[..]

Oh anders nam ik het even niet serieus, en probeerde ik er een grap van te maken en anders kwam die niet over. Waarom denk je dat de links ook niet werken, en de topics nergens terug te vinden zijn...

.


zover was ik al, maar ik proefde toch enige irritatie. Overigens zou ik wel een woordje meespreken in het topic http://Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van PJ Harvey Houden Topic/
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  donderdag 31 oktober 2002 @ 13:01:11 #82
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_6553492
Chris, gore punkrocker, loop je weer mensen te vervelen? Zeikzak!

Anyway, voor zover ik weet is Umlaut gewoon Catharsis. Dezelfde bandleden dus.

Ik vind Catharsis echt een geweldige band. Wat ook erg mooi is, is dat ze op de demo gewoon Breakdown en Confront gecoverd hebben.

- screaming gets you nothing -
pi_6554949
tussen al het krakers/sXe/metal en tori amos gepost gooi ik er gewoon even tussen door dat ik de cd van Transplants gekocht heb en dat ik m leuk vind.

en zag hierboven ergens beans staan, wat vinden jullie van die band?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6558297
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:41 schreef iroQuai het volgende:
tussen al het krakers/sXe/metal en tori amos gepost gooi ik er gewoon even tussen door dat ik de cd van Transplants gekocht heb en dat ik m leuk vind.
Ah, die cd. Ik heb em nog niet gekocht. Schijnt wel leuke cd te zijn. Dat nummer wat je kon downen klonk iig wel grappig. Maar van die 4 streaming preview nummers was ik toch wat minder enthousiast. Iets teveel rap imo. Mensen uit m'n klas zouden de cd wel waarderen.

Toch lijkt ie me wel wat.

pi_6559945
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 22:30 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

zover was ik al, maar ik proefde toch enige irritatie. Overigens zou ik wel een woordje meespreken in het topic http://Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van PJ Harvey Houden Topic/


Ik ook. Ook in het Tori Amos topic trouwens. Maargoeth, hoe punk ben ik om te mogen posten in Het Immense Niet Te Missen Punkers Die Van PJ Harvey danwel Tori Amos Houden Topic Ik vrees dat ik daarvoor eerst naar de kapper moet.
pi_6560110
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 13:01 schreef CharlesBronson het volgende:

Anyway, voor zover ik weet is Umlaut gewoon Catharsis. Dezelfde bandleden dus.


Idd, ik hoor ook niets anders.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zaterdag 28 december 2002 @ 05:36:49 #87
43120 THE_ANGRY_BRIGADE
No gods, no masters.
pi_7576423
Ambebix, deze geweldige band is onterecht bij mij in het verdomhoekje gekomen! De inspiratie voor velen is enkele jaren aan mijn neus voorbijgegaan! Maar daar komt verandering in...


Roses are red. sometimes violets are blue but we're always puking on cider and glue. Kortom, Amebix. .

THE FUTURE BELONGS TO THE FREE SPIRIT OF THE OUTLAW! [br] Nothing could be more tragic, and more ridiculous, than to live out a whole life in reach of heaven without ever stretching out your arms.
pi_8086591
Weet iemand toevallig ook waar ik cd's/EP's van Dropdead kan bestellen? Geld naar Amerika sturen vertrouw ik niet helemaal...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9797624
Waarom krijg ik toch het idee dat THE_ANGRY_BRIGADE en Diverse_Reality één en dezelfde zijn. Hmz.

Ik heb zonet "Passion" van Catharsis even beluisterd. Jezus Gristus, wat een plaat!

pi_9797649
Kent iemand hier trouwens Charles Bronson (de band)??
pi_9797925
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:59 schreef WaterBlade7 het volgende:
Waarom krijg ik toch het idee dat THE_ANGRY_BRIGADE en Diverse_Reality één en dezelfde zijn. Hmz.

Ik heb zonet "Passion" van Catharsis even beluisterd. Jezus Gristus, wat een plaat!


Hmn?

En helaas moeilijk te verkrijgen, maar een superplaat!

Ik meende me te herinneren dat Charles zou gaan optreden met een of andere Schotse band. Ook leuk, .

Misschien kent de user CharlesBronson de band wel. .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9798008
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:27 schreef Diverse_Reality het volgende:
Geld naar Amerika sturen vertrouw ik niet helemaal...
En dit valt dus zeker af te raden, laatst 70 dollar verdwenen... Tja.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 15 april 2003 @ 17:47:36 #93
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_9798574
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 17:00 schreef WaterBlade7 het volgende:
Kent iemand hier trouwens Charles Bronson (de band)??
Ofcourse. Geniaal, stuk beter ook dan The Oath. Grappiger vooral...
I make love in theory and touch myself in practice
  dinsdag 15 april 2003 @ 17:56:43 #94
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_9798737
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:27 schreef Diverse_Reality het volgende:
Weet iemand toevallig ook waar ik cd's/EP's van Dropdead kan bestellen? Geld naar Amerika sturen vertrouw ik niet helemaal...
http://www.dp-or-not-dp.nl/ heeft in ieder geval 1 LP.
http://www.greenhell.de/ heeft ook de Totalitar/Dropdead split.
I make love in theory and touch myself in practice
pi_9800276
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 17:56 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

http://www.dp-or-not-dp.nl/ heeft in ieder geval 1 LP.
http://www.greenhell.de/ heeft ook de Totalitar/Dropdead split.


Ah, heb dank!

En nog mooie prijzen ook.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9800815
Kan iemand mij vertellen waar ik cd's van AFI kan krijgen? Ik er bij mij in de buurt iig niet aan komen.
Blackball, the new disease!
pi_9801695
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:34 schreef Jassie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik cd's van AFI kan krijgen? Ik er bij mij in de buurt iig niet aan komen.
Mailorder denk ik.
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:34:35 #98
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_9802668
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:34 schreef Jassie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik cd's van AFI kan krijgen? Ik er bij mij in de buurt iig niet aan komen.
Bij de wat "alternatievere" platenzaken zal het vast wel kunnen. Sounds, Concerto, Plato enzo...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_9803206
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 17:47 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Ofcourse. Geniaal, stuk beter ook dan The Oath. Grappiger vooral...


I can't be friends with you because you like Epitaph

Niet dat het veel uitmaakt, maar waar zou jij het onder plaatsen? Powerviolence?

  woensdag 16 april 2003 @ 01:11:44 #100
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_9807025
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:39 schreef WaterBlade7 het volgende:
I can't be friends with you because you like Epitaph

Niet dat het veel uitmaakt, maar waar zou jij het onder plaatsen? Powerviolence?


Yeah, powerviolence... op die Discocrappy staat een grappig gilmpje waarin ze een "waardevoole" plaat van Charles Bronson met een shotgun behandelen...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_9808364
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:39 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

I can't be friends with you because you like Epitaph


Tisser mis met Epitaph? Het label heb je t nu over he? Tis kut omdat ze bij de RIAA of hoe heette dat ding... RIAGG.... You know, Records Association shit zitten?

Of de muziek is te upperground/toegankelijk? Of het zijn gewoon kutbands.

pi_9811972
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Tisser mis met Epitaph? Het label heb je t nu over he? Tis kut omdat ze bij de RIAA of hoe heette dat ding... RIAGG.... You know, Records Association shit zitten?

Of de muziek is te upperground/toegankelijk? Of het zijn gewoon kutbands.


Ho! Ho! Volgens mij kwam dat uit een nummer, en deze discussie is al passé.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9812606
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:36 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ho! Ho! Volgens mij kwam dat uit een nummer, en deze discussie is al passé.


Dan heb ik niks gezegd.

die discussie is overigens echt saaaaaai aan het worden, ben er ook zat van.

pi_9815453
Het is inderdaad een titel van een nummer (van Charles Bronson).

Dus

Diverse_Reality (en de rest), zou je eens een paar bandjes kunnen noemen voor iemand die wel eens verder wil kijken dan Epitaph? Ik ben niet echt thuis in de underground scene wat punk en hardcore betreft, dus roep eens wat.

pi_9855245
Als je durft
pi_9856283
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:06 schreef WaterBlade7 het volgende:
Als je durft
.

Nou, mijn favorieten zijn op dit moment Catharsis(nu Umlaut), Amebix, Carry On, Capitalist Casualties en Raised Fist. Probeer ook eens American Nightmare (nu Give Up The Ghost), I defy, Chaos UK en Deadlock (metalcore, niet die drum 'n bass)

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9856333
One King Down zul je ws. kennen, Reagan Youth is ook een topper en Caliban harcore/metal.

Ben zelf nogal een liefhebber van metalcore.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9868953
Catharsis, Raised Fist, Give up the ghost en Caliban kende ik inderdaad al Ken je Heaven Shall Burn? Ook goede metalcore, vind ik

Ik zal eens wat van de rest opzoeken

pi_9869976
Hm, Deadlock zou in Drachten komen op 5 mei, maar dat is gecancelled lees ik net. Had ik ze direcht even kunnen zien
pi_9871036
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:40 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ken je Heaven Shall Burn? Ook goede metalcore, vind ik

Ik zal eens wat van de rest opzoeken


Ja zeker, alhoewel het laatste album niet echt sterk is..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9871170
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:24 schreef WaterBlade7 het volgende:
Hm, Deadlock zou in Drachten komen op 5 mei, maar dat is gecancelled lees ik net. Had ik ze direcht even kunnen zien
Hoorde ook al zoiets ja, is voor mij ook maar 11 km. .

In Heerenveen komen ook steeds meer bandjes de laatste tijd, volgend jaar helemaal. Weer een beetje actie in Friesland. .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9877013
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 23:11 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hoorde ook al zoiets ja, is voor mij ook maar 11 km. .

In Heerenveen komen ook steeds meer bandjes de laatste tijd, volgend jaar helemaal. Weer een beetje actie in Friesland. .


Inderdaad

In Kiehool (Bergum) komen ook steeds weer vaker bands te spelen. Goeie zaak

pi_9912102
I Defy kan ik erg waarderen Ik heb "The Lessons of Life's Brutality Become Guides to Action" gedownload. Erg goed. Wat hebben ze nog meer uitgebracht?

Ben nu met Reagan Youth bezig

pi_9920165
Hm zat ik dus naar een andere band te luisteren I-Defy is iets anders dan I Defy... je moet het maar even weten.

Inmiddels heb ik iets van I Defy gevonden Ook koel! Heeft wel wat van Stretch Arm Strong vind ik. Ook melodische hardcore.

  dinsdag 22 april 2003 @ 13:17:07 #115
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_9932883
Mijn favorieten van dit moment:

Ekkaia (hardcore a la His Hero Is Gone/Tragedy)
Circle Takes the Square (Screamo)
JR Ewing (rock & roll hardcore)
Love Lost But Not Forgotten (emoviolence)
The Robocop Kraus (indie-like rock)
The Locust (keyboard punk)

I make love in theory and touch myself in practice
pi_9933281
Volgens mij heerst de Punkscene in Friesland best wel enorm of niet? Ik lees wel vaker dingen over gigs in Sneek en omstreken.
pi_9937109
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:17 schreef Asphyxion het volgende:
Mijn favorieten van dit moment:

Ekkaia (hardcore a la His Hero Is Gone/Tragedy)
Circle Takes the Square (Screamo)
JR Ewing (rock & roll hardcore)
Love Lost But Not Forgotten (emoviolence)
The Robocop Kraus (indie-like rock)
The Locust (keyboard punk)


Dank.
quote:
Volgens mij heerst de Punkscene in Friesland best wel enorm of niet? Ik lees wel vaker dingen over gigs in Sneek en omstreken.
Het wordt steeds beter ja, want het aantal concertjes betreft . Sneek (het bolwerk) ben ik trouwens nog nooit geweest.

Overigens:

3 Mei Westcost Punk Invasion Tour in Iduna.

US Bombs
Agent Orange
One Man Army
Discontent

Komen ook in Rotterdam meende ik.

  vrijdag 25 april 2003 @ 12:33:51 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10004388
Ik heb nog geen cd's van The Living End. Weet hier iemand wat een goeie cd is van hun?

Catch 22 die ken ik nog niet zo goed. Maken die voornamelijk ska, of ook punkrock? Wat zijn goeie cd's van hun?

pi_10006777
Ik vind beide lp's supergoed.
The Living End (self titled duh) is nog wat meer punk, terwijl Roll On wat gelikter klinkt. maar die is daarom ook zeker niet minder gaaf.

Ik hoop er nog op dat TLE deze zomer hierheen komt, maar die kans acht ik niet zo heel groot

pi_10072943
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb nog geen cd's van The Living End. Weet hier iemand wat een goeie cd is van hun?

Catch 22 die ken ik nog niet zo goed. Maken die voornamelijk ska, of ook punkrock? Wat zijn goeie cd's van hun?


Catch 22 maken volgens mij vnl. ska. Voor meer info kijk ff op allmusic.com ofzo

Tot mijn grote vreugd heb ik zonet vernomen dat er op bevrijdingsdag er een supergeil festival wordt gegeven

quote:
Bevrijdingsfestival voor de dieren!

Let op !!

Maroon en Deadlock zijn gecanceld!!!

PROGRAMMA
15:00 - Deuren open
15:45/16:15 - Greyline http://members.home.nl/jaapf/tsj/
16:35/17:05 - Deathxchamps (www.deathxchamps.tk)
17:25/18:00 - The dead scenestars (www.thedeadscenestars.tk)
18:00/20:00 - VEGAN DINNER FOR ALL
20:00/20:30 - Abuse & neglect www.abuse.tk
20:50/21:20 - Glorybound (www.glorybound.tk)
21:40/22:10 - Icepick (www.icepick-hardcore.com)
22:30/23:05 - Among the living (www.amongtheliving.net)
23:25/24:00 - Line of defence (www.lineofdefense.com)


Beter! Ik ga TrashNSk8 zien raggen Ben hier zeer content mee, heb er zin in!
pi_10178543
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:54 schreef WaterBlade7 het volgende:
3 Mei Westcost Punk Invasion Tour in Iduna.

US Bombs
Agent Orange
One Man Army
Discontent

Komen ook in Rotterdam meende ik.


hmn, interessant.. Zal eens kijken vanavond.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10178622
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:54 schreef WaterBlade7 het volgende:
Het wordt steeds beter ja, want het aantal concertjes betreft . Sneek (het bolwerk) ben ik trouwens nog nooit geweest.
Bolwerk is eigenlijk maar een klein hokje, erg gezellig.
Al veel bekende bands geweest, ze draaien zelfs winst daar. Iets wat bij Iduna en Sfinks meestal niet het geval is, helaas.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10193533
Heeft iemand de nieuwe cd van Good Riddance al gehoord? Hij heet 'Bound by ties of blood and affection' en hij is weer geweldig. Ze hebben de stijl van Symptoms of a leveling spirit aangehouden, tot mijn grote vreugde.

Enige minpuntje is dat de vocals soms een beetje tegenvallen, het lijk af en toe wel alsof de zanger na een avondje flink roken en zuipen de studio is ingedoken. Maar dit is gelukkig niet bij alle nummers het geval.

beste nummer imo: The dubious glow of excess

pi_10194034
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 14:36 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Bolwerk is eigenlijk maar een klein hokje, erg gezellig.
Al veel bekende bands geweest, ze draaien zelfs winst daar. Iets wat bij Iduna en Sfinks meestal niet het geval is, helaas.


Nee dat geloof ik wel ja, het aantal mensen laat bij Iduna vaak wel wat te wensen over. Ik denk dat er bijvoorbeeld bij Born From Pain een paar maand geleden niet meer dan 30 mensen waren. Wel jammer. Krijg je van die driemanspit toestanden

Ga je trouwens maandag ook? Bevrijdingsfestival in Iduna. Veel interessante bands

pi_10244468
quote:
Op zondag 4 mei 2003 11:48 schreef Noodles het volgende:
Heeft iemand de nieuwe cd van Good Riddance al gehoord? Hij heet 'Bound by ties of blood and affection' en hij is weer geweldig. Ze hebben de stijl van Symptoms of a leveling spirit aangehouden, tot mijn grote vreugde.

Enige minpuntje is dat de vocals soms een beetje tegenvallen, het lijk af en toe wel alsof de zanger na een avondje flink roken en zuipen de studio is ingedoken. Maar dit is gelukkig niet bij alle nummers het geval.

beste nummer imo: The dubious glow of excess


Nog niet gehoord, ga denk ik maar eens naar op zoek vanavond. Issie al op Soulseek?

Edit: Nou heb er nu 2 nummers van gevonden, maar damn, had net de vorige cd kunnen zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 06-05-2003 20:04]

pi_10267691
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nog niet gehoord, ga denk ik maar eens naar op zoek vanavond. Issie al op Soulseek?


Soulseek is down toch?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10267711
quote:
Op zondag 4 mei 2003 12:30 schreef WaterBlade7 het volgende:

Ga je trouwens maandag ook? Bevrijdingsfestival in Iduna. Veel interessante bands


Niet geweest, weinig geld op het moment. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10270407
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:42 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Soulseek is down toch?


Mja, effe zien...

http://www.remmelt.com/slskboard/status.php

Momenteel weer up.

Goed shareproggie btw, vind er altijd veel meer stuff dan op Kazaa.

pi_10276101
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:42 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Niet geweest, weinig geld op het moment. .


Skande. Het was erg vet
pi_10286811
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:40 schreef =HellFire= het volgende:
Mja, effe zien...

http://www.remmelt.com/slskboard/status.php

Momenteel weer up.

Goed shareproggie btw, vind er altijd veel meer stuff dan op Kazaa.


Ow ja tnx, moest die update ff installeren.. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_10289258
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:56 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ow ja tnx, moest die update ff installeren.. .


NP.

Wat ik nog steeds vervelend vind is dat je niet makkelijk kunt zeggen van, zoek naar hetzelfde bestand bij andere mensen, zonder dat je apart moet gaan zoeken. En het invoeren van een zoekopdracht uit het rijtje wil niet, moet je even een letter weghalen en dan het er weer bijzetten, dan pas gaat het searchknopje weer werken.

Maarja... tis gratis en nog beta.

pi_10716908
Goed programma inderdaad dat Soulseek. Vind je veel en veel meer dan dat k*t kazzaa
pi_10717306
Sterker nog, gebruik nu alleen nog maar SLSK.
  donderdag 29 mei 2003 @ 02:00:04 #134
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_10749346
From the Gold Standard Labs site:

"We are very saddened to announce that our dear friend Jeremy Michael Ward of THE MARS VOLTA and DE FACTO passed away from an apparent drug overdose at his home in Los Angeles on May 25, 2003. He was 27 years old. He and the rest of The Mars Volta had only just returned to L.A. for a week of rest between legs of their support tour with RED HOT CHILI PEPPERS. No further information is currently available."

I make love in theory and touch myself in practice
pi_10752846
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 02:00 schreef Asphyxion het volgende:
From the Gold Standard Labs site:

"We are very saddened to announce that our dear friend Jeremy Michael Ward of THE MARS VOLTA and DE FACTO passed away from an apparent drug overdose at his home in Los Angeles on May 25, 2003. He was 27 years old. He and the rest of The Mars Volta had only just returned to L.A. for a week of rest between legs of their support tour with RED HOT CHILI PEPPERS. No further information is currently available."


Das kut. Al ken ik de band niet.

Asphyxion, zou jij me kunnen vertellen waar ik "Discocrappy" van Charles Bronson kan bestellen? Ik kan echt nergens iets vinden.

pi_10754052
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 02:00 schreef Asphyxion het volgende:
From the Gold Standard Labs site:

"We are very saddened to announce that our dear friend Jeremy Michael Ward of THE MARS VOLTA and DE FACTO passed away from an apparent drug overdose at his home in Los Angeles on May 25, 2003. He was 27 years old. He and the rest of The Mars Volta had only just returned to L.A. for a week of rest between legs of their support tour with RED HOT CHILI PEPPERS. No further information is currently available."


Woops I OD'd....

Best wel kut eik. Redenen?

pi_10754509
hij heeft wel een goede leeftijd uitgekozen...27....:)
pi_10754532
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:46 schreef Yorrit het volgende:
hij heeft wel een goede leeftijd uitgekozen...27....:)
Doen ze allemaal, die eikels. Ja, Herman Brood had er even dubbel zo lang over gedaan.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:19:42 #139
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_10765047
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:36 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Das kut. Al ken ik de band niet.

Asphyxion, zou jij me kunnen vertellen waar ik "Discocrappy" van Charles Bronson kan bestellen? Ik kan echt nergens iets vinden.


Eh, heel misschien nog bij Independent Outlet (http://www.outlet.nl). Ik zag ehm iig wel bij www.greenhell.de.
I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 25 juni 2003 @ 22:30:46 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11379017
Net zag ik dat er hier een metal top 666 was.

Zou het niet wat zijn om zoiets maar dan met punkrock te maken?
En een mooier getal.

pi_11387728
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Net zag ik dat er hier een metal top 666 was.

Zou het niet wat zijn om zoiets maar dan met punkrock te maken?
En een mooier getal.


Wat dan? 182? 41?
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:07:11 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11387955
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 11:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wat dan? 182? 41?


Goed idee, ik dacht eigenlijk aan een rond getal 100, 200, 500.
Maar 182 is ook goed.

Wat zou beter zijn, albums of nummers?

pi_11388312
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Goed idee, ik dacht eigenlijk aan een rond getal 100, 200, 500.
Maar 182 is ook goed.

Wat zou beter zijn, albums of nummers?


182? rot op man! kan je beter 77 doen. of gewoon een rond getal...
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:34:17 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11388470
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:24 schreef Yorrit het volgende:

[..]

182? rot op man! kan je beter 77 doen. of gewoon een rond getal...


Ik zeg 100. Iemand kritiek hierop?
En doen we punk-nummers of punk-albums?
pi_11388664
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:34 schreef Ixnay het volgende:Ik zeg 100. Iemand kritiek hierop?
En doen we punk-nummers of punk-albums?
Ik ben voor 77 en albums...
Gewoon bands kan trouwens ook nog.
pi_11388845
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:24 schreef Yorrit het volgende:

[..]

182? rot op man! kan je beter 77 doen. of gewoon een rond getal...


LOL. Ixnay gaat nog serieus op 182 in?

77 vind ik ook wel goed en ik ga ook akkoord met de albums. Maar ergens denk ik dat hier amper animo voor is...

  donderdag 26 juni 2003 @ 13:02:46 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11388968
Mij boeit het niet veel of het nou 200 150 175 182, allemaal ongeveer hetzelfde. En als iemand 182 leuk vind, waarom niet?

77 vind ik weer net te weinig. 100 lijkt me wel ok.

Als iedereen een top 10 geeft, mag wel maar 1 x een bepaalde band voorkomen. Anders krijg je dalijk bijvoorbeeld een Bad Religion fan, die 10 BR albums neerzet, en dan is het niet echt objectief.

Albums, is goed, doen we nummers of bands wel een andere keer.
En er moeten wel genoeg mensen stemmen, anders heeft de 1ste plaats strax 5 stemmen.

pi_11389039
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:02 schreef Ixnay het volgende:Als iedereen een top 10 geeft, mag wel maar 1 x een bepaalde band voorkomen.
Uiteraard.
  donderdag 26 juni 2003 @ 13:20:21 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11389303
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:06 schreef againsthegrain het volgende:

[..]

Uiteraard.


Niet omdat jij BR-fan bent, ofzo, maar ik gebruik het weer als voorbeeld, aangezien ik geen andere punkband kon bedenken die 10 of meer echte albums had. Ik had ook NOFX kunnen zeggen, denk ik nu aan.
pi_11395849
Aardig idee, maar ik weet niet of hier wel genoeg animo voor is.
pi_11404590
Gewoon maar beginnen dan?

Ik ben er voor om 5 namen te noemen en dan 1ste plaats = 10 punten, 2e plaats = 7, 3e = 5, 4e = 3, 5e = 1... bijvoorbeeld

  vrijdag 27 juni 2003 @ 08:25:16 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11406371
Het moet wel een beetje exponentieel toenemen he?
Dit lijkt me wat logischer:

1. 8 punten
2. 5 punten
3. 3 punten
4. 2 punten
5. 1 punt

  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:44:26 #153
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11407232
Als je met één lijstjesvariant werkt, moet je ze allemaal dezelfde evenredige waarde geven, anders tellen bepaalde getallen onevenredig veel mee en krijg je een minder objectieve meting.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:46:30 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11407259
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:44 schreef Seborik het volgende:
Als je met één lijstjesvariant werkt, moet je ze allemaal dezelfde evenredige waarde geven, anders tellen bepaalde getallen onevenredig veel mee en krijg je een minder objectieve meting.
Dus het moet lineair toenemen? Zoals:
1. 5 punten
2. 4 punten
3. 3 punten
4. 2 punten
5. 1 punt
  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:52:57 #155
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11407360
Yep.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 10:37:42 #156
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11408051
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:52 schreef Seborik het volgende:
Yep.
Ok, dan doen we dat.
  donderdag 3 juli 2003 @ 19:16:38 #157
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11541493
He, wanneer wilden jullie die lijst gaan maken? Ik wil het ook wel doen evt...
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:18:27 #158
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11542667
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 19:16 schreef Seborik het volgende:
He, wanneer wilden jullie die lijst gaan maken? Ik wil het ook wel doen evt...
Hoe bedoel je? Wat wil jij doen, daar een scriptje voor schrijven?

Maar het moet niet zo worden dat je albums uit een lijst kunt selecteren. Gewoon zelf kiezen.
Anders hou ik het wel bij met Excel, dat lijkt me handiger, want als je een album iets anders typt, dan herkent dat script het als een ander album.

  donderdag 3 juli 2003 @ 20:18:53 #159
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11542677
Net als het script voor de metal 666, heb je dat gezien?
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:35:20 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11543070
Nee, ik wist alleen dat het bestond.
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:35:47 #161
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11543081
Ok, daar kun je dus alles invullen enzo, niets is voorgedrukt.
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:39:17 #162
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11543169
En stel dat je in de titel het iets anders schrijft. Dan herkent dat script het toch als een ander album. Stel je laat een ' weg ofzo.
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:40:26 #163
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11543197
Nee, want ik vul alles handmatig in in excel. Ik krijg mailtjes thuis met daarin de lijstjes van mensen en die vul ik in. Spelfouten corrigeer ik dus zelf.
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:44:51 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11543299
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 20:40 schreef Seborik het volgende:
Nee, want ik vul alles handmatig in in excel. Ik krijg mailtjes thuis met daarin de lijstjes van mensen en die vul ik in. Spelfouten corrigeer ik dus zelf.
Ok, graag. Dan hoef ik het niet bij te houden met Excel.
  donderdag 3 juli 2003 @ 20:45:46 #165
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11543324
Ok, dan start ik het wel na half juli, dan is de metal 666 afgelopen...

Geschikte tijd?

  donderdag 3 juli 2003 @ 20:51:07 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11543442
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 20:45 schreef Seborik het volgende:
Ok, dan start ik het wel na half juli, dan is de metal 666 afgelopen...

Geschikte tijd?


Ik vind het goed. Eerst kijken wat de andere Fok-punkrockers ervan vinden.
pi_11546241
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 20:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik vind het goed. Eerst kijken wat de andere Fok-punkrockers ervan vinden.


Ik ben wel geen punkrock maar ik stem voor

(en vul wel een lijstje in )

pi_11548961
Prima...
pi_11556535
Fine by me.

Maar met 5 man red je het niet echt...

pi_11556578
Ja hoor ik doe wel mee.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:05:56 #171
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11556680
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:00 schreef =HellFire= het volgende:
Fine by me.

Maar met 5 man red je het niet echt...


Ach, er komen er wel meer.

Zoek maar ff op je 5 favoriete punk(rock)bands.

Komt wel goed denk ik, een top 50 moet er zeker uit te halen zijn, misschien wel een leuke top 100.

Het is denk ik wel het verstandigst om het punk(rock) te maken ipv alleen punk of alléén punkrock, anders krijg je verwarring over wat wat precies is en is de kans op veel inzendingen wat geringer.

pi_11557099
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:05 schreef Seborik het volgende:
Het is denk ik wel het verstandigst om het punk(rock) te maken ipv alleen punk of alléén punkrock, anders krijg je verwarring over wat wat precies is en is de kans op veel inzendingen wat geringer.
Ik speel wel voor jury. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11557187
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:20 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ik speel wel voor jury. .


Sure, you're the elite expert here .
pi_11557267
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:23 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Sure, you're the elite expert here .


Nah, dat zeker niet. .

Maar ik wil wel eens zeer kritisch kijken welke punkrock bands nou echt punk zijn, en welke niet. .

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11557731
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:25 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Nah, dat zeker niet. .

Maar ik wil wel eens zeer kritisch kijken welke punkrock bands nou echt punk zijn, en welke niet. .


Niet? Oh . Ik had zulke verwachtingen van je .

Maar goed, nobel streven. Maar wel moeilijk soms, qua teksten misschien niet punk maar dan wel weer qua attitude, wat wordt het dan?

  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:56:45 #176
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11558147
Je moet vooral niet te streng gaan zitten.
pi_11558234
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:56 schreef Seborik het volgende:
Je moet vooral niet te streng gaan zitten.
Dat is Seborik toch ook nooit, he???
  vrijdag 4 juli 2003 @ 14:22:06 #178
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11560847
Ja maar je mag niet op Busted oid stemmen.
Dat is toch geen punk, kom op hey.
pi_11570469
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:22 schreef Ixnay het volgende:
Ja maar je mag niet op Busted oid stemmen.
Dat is toch geen punk, kom op hey.
Die hebben wellicht geen punk teksten, maar toch zeker wel een juiste attitude...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11570528
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:13 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Die hebben wellicht geen punk teksten, maar toch zeker wel een juiste attitude...


Zuipen en neuken!
pi_11570649
hoi

ik dacht: Ik kom hier ook maar eens even kijken

pi_11570751
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:16 schreef =HellFire= het volgende:

Zuipen en neuken!


Yeah. .


En wees welkom Sylvana. .

(bekijkt meteen haar cu2... )

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11570827
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:26 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]


(bekijkt meteen haar cu2... )


Voor een dosis zuipen en neuken? What an attitude. Zeker Busted fan.
pi_11571042
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:29 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Voor een dosis zuipen en neuken? What an attitude. Zeker Busted fan.


Ik ken heel Busted eigenlijk nog niet, alleen een stukje van de clip gezien. Nou, dat was veelbelovend... Net de Europasynode.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11571245
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:38 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ik ken heel Busted eigenlijk nog niet, alleen een stukje van de clip gezien. Nou, dat was veelbelovend... Net de Europasynode.


Jeeez wat lul je dan steeds mee. Of was jij dat niet? .

Heb trouwens ooit eens een live clip gedownd. Erg goed luchtgitaarspel. En de playback zat er ook goed in gespeeld. Toppertje.

Maar waar is dan toch die luchtdrummer?

pi_11571351
Ik zag van hun nieuwe clip een stukje, en daarin zag in een van die gasten heel ff drummen en daarna weer gitaar spelen.

Lekker boeiend ook, het is bagger muziek!

Blackball, the new disease!
pi_11571412
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:46 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Jeeez wat lul je dan steeds mee. Of was jij dat niet? .

Heb trouwens ooit eens een live clip gedownd. Erg goed luchtgitaarspel. En de playback zat er ook goed in gespeeld. Toppertje.

Maar waar is dan toch die luchtdrummer?


Misschien cameravrees... Daar heeft die drummer van Di-rectum ook al last van. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_11571615
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:54 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Misschien cameravrees... Daar heeft die drummer van Di-rectum ook al last van. .


En die bassist kappervrees vandaar dat eeuwige petje.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:16:22 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11571950
Goddamn wat heeft dit nou met punkrock te maken??
Voor zuipen en neuken ga je naar Salou of Benidorm, of hoe die crap daar ook heet.
pi_11572073
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Goddamn wat heeft dit nou met punkrock te maken??
Voor zuipen en neuken ga je naar Salou of Benidorm, of hoe die crap daar ook heet.
Nou zuipen en neuken doe ik hier ook. Of na een punkrockshow. Your point being? .

Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar totaal geen intresse in hebt?

  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:26:15 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11572157
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nou zuipen en neuken doe ik hier ook. Of na een punkrockshow. Your point being? .

Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar totaal geen intresse in hebt?


Ja zeker wel maar niet op die manier van, zoveel mogelijk wijven neuken.

Zuipen doet iedereen anders ga je dood. Maar alcohol doe ik niet aan.

pi_11575675
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja zeker wel maar niet op die manier van, zoveel mogelijk wijven neuken.

Zuipen doet iedereen anders ga je dood. Maar alcohol doe ik niet aan.


Tuurlijk niet, maar is dat jouw interpretatie van neuken dan?

En wat is er mis met de alcohol? Kan je je zelf niet in bedwang houden? Biertje, preferably een Iers biertje op z'n tijd is echt niks mis mee.

  zaterdag 5 juli 2003 @ 14:31:56 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11579157
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 08:11 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, maar is dat jouw interpretatie van neuken dan?

En wat is er mis met de alcohol? Kan je je zelf niet in bedwang houden? Biertje, preferably een Iers biertje op z'n tijd is echt niks mis mee.


Iemand zei hier in deze topic dat punk allemaal draait om zuipen en neuken. Nou als dat het doel in iemands leven is, dan neem ik aan dat dat wel HUN interpretatie is.

Ik kan zeker mezelf in bedwang houden. Ik lust zelfs graag bier.
Maar ik heb nu genoeg in mijn leven gezien, wat gevolgen van alcohol kunnen zijn. Allemaal dezelfde shit. Van mij hoeft het niet meer.
Verder vind ik drunk zijn niet relaxed, ik heb liever alles onder controle, heb ik ook wel met alcohol, maar dan is het nog altijd minder als dat je helemaal clean bent.

pi_11579335
met alcohol is niks mis, als je je eigen grenzen maar weet.

en dat busted kan ik niet meer aanhoren, ze zijn me een veel te hyperactief popbandje

ze vinden zichzelf ook geen punkband hoor, ze zeggen zelf ook dat ze een popbandje zijn.

  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:17:26 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11579772
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:46 schreef Sylvana het volgende:
met alcohol is niks mis, als je je eigen grenzen maar weet.

en dat busted kan ik niet meer aanhoren, ze zijn me een veel te hyperactief popbandje

ze vinden zichzelf ook geen punkband hoor, ze zeggen zelf ook dat ze een popbandje zijn.


Ze zeggen wel dat Blink 182 hun grootste voorbeeld is.
pi_11579838
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ze zeggen wel dat Blink 182 hun grootste voorbeeld is.


ja, maar er stond pas een interview in de breakout ( ff snel die van me zusje doorgelezen ) en daarin zeiden ze dat ze zichzelf een popbandje vinden...
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:50:05 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11580189
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar er stond pas een interview in de breakout ( ff snel die van me zusje doorgelezen ) en daarin zeiden ze dat ze zichzelf een popbandje vinden...


Dat zeiden ze ook in de Veronica gids.
pi_11580682
De Veronica gids en de Break Out.

Jezus.

pi_11581082
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 16:24 schreef WaterBlade7 het volgende:
De Veronica gids en de Break Out.

Jezus.


haha

Ik kijk alleen in de BO! wie er babe/hunk van de week is en de interviews met bands, stond er van de week een babe van de week in met een shirtje met punk erop. Die meiden denken zeker dat als je zo'n shirtje draagt je punk bent

dan zouden er wel errug veel mensen punk zijn in de wereld

pi_16192432
Hmn, er schijnt een nieuwe band met ex-Catharsis leden te zijn, Requiem. Umlaurwas niet echt geweldig, hoop dat dit beter is.

En chap, geloof dat ik binnenkort die Inside Front voor je heb. Eerst ff verhuizen naar Groningen volgende week.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_16193061
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Eerst ff verhuizen naar Groningen volgende week.
Waar ga je heen? Welke wijk? Waarom?
pi_16197977
Hmn, ergens in het centrum ga ik wonen. Kraakpandje uiteraard. . En niet ver van wat puike kroegjes af heb ik begrepen... Voor de rest maakt het me niet uit.

Gôsternokje!

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 12 januari 2004 @ 21:15:12 #203
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_16198233
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hmn, er schijnt een nieuwe band met ex-Catharsis leden te zijn, Requiem. Umlaurwas niet echt geweldig, hoop dat dit beter is.

En chap, geloof dat ik binnenkort die Inside Front voor je heb. Eerst ff verhuizen naar Groningen volgende week.


supercool.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_16198517
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:09 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hmn, ergens in het centrum ga ik wonen. Kraakpandje uiteraard. . En niet ver van wat puike kroegjes af heb ik begrepen... Voor de rest maakt het me niet uit.

Gôsternokje!


Welke kroegjes?

En in het centrum wonen is altijd lekker.

  donderdag 18 maart 2004 @ 15:18:41 #205
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17801679
Kick!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:23:03 #206
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17801771
Welke concerten gaat iedereen binnenkort bezoeken?

Volgende week woensdag (24 maart) Good Riddance in de Melkweg!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:27:32 #207
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17801867
Bad Religion natuurlijk, Paaspop, Elastiekmuziek (Peter Pan Speedrock en Beef gratis), Goudvishalfest lijkt me ook wel erg gaaf....Peter Pan Speedrock in de tavenu, Line of defense Doornroosje (ook zelf optreden daarvoor )
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17801906
ik zeg compleet nieuwe topic... een nieuwe start en lekker simpel topic naampje... "Punk/Hardcore/metal topic" zie andere topic


kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17801925
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:23 schreef Jimmy het volgende:
Welke concerten gaat iedereen binnenkort bezoeken?

Volgende week woensdag (24 maart) Good Riddance in de Melkweg!
Jah, als er nog kaartjes zijn.
pi_17802798
hier verder dus?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:11:04 #211
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17802858
Ja,die andere is weg. Wat ik dus nog wou weten is waar je soulseek kunt vinden?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:15:45 #212
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17802972
Ik gebruik gewoon nog steeds Kazaa Lite, maar ik heb wel het idee dat ik steeds minder vind.

Of ik zoek gewoon steeds vaker naar onbekende bands.

Iemand laatst naar Vaux en Thrice geweest? Ik vond Vaux echt een geweldige ontdekking.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:21:45 #213
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17803120
Laatst bij De Heideroosjes speelde ook Pipedown in het voorprogramma, ook nog nooit van gehoord, maar klonk echt gaaf. Hardcore beetje, wel lekker opgefokt.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17803266
haha een vriendin van me die loopt te kutten met de gitarist van pipedown
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17804195
Oi. JImmy, dump je Kazaa en join de Soulseek.
Wellicht ga ik ook naar Good Riddance, maar in ieder geval naar Tiger Army (verplaatst qua datum geloof ik) en Bad Religion.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:27:03 #216
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17804630
O en ik geloof in juni ofzo speelt Ignite in Haarlem in het patronaat.

Daar ga ik waarschijnlijk ook heen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17804723
www.slsk.org toch?

naja, ff googelen he..

European Hardcore party gecancceld trouwens...
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:27:37 #218
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_17805819
ik dacht dat ignite was gecanceld.
quote:
I am very sorry, bbut I have to cancel haarlem and sneek for ignite. they have shorten the tour to 10 days and this doesn't include those ones

Dit komt uit een email van de tourmanager van Ignite aan Mojo in nederland.


[ Bericht 82% gewijzigd door Arma_Angelus op 18-03-2004 18:31:04 (toevoeging) ]
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:28:30 #219
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_17805835
european hardcore party iig zeker gecanceld.
quote:
Due to the temporary closing of the Platte Zoal (Maastricht, NL) we were forced to cancel the EHCP 11. Despite the fact that Plato (Helmond, NL) was willing to co-operate with us, it wasn’t possible to continue without huge financial consequences and putting all future festivals at risk. That’s why we decided to completely cancel the event. Our sincere apologies.

All tickets can be returned at the shop where you bought them. People who bought their tickets through internet at The Noizz Music Company can contact us through email, please don’t forget to mention your Name, Address, Phonenumber and Reservation number.

All our energy will be focussed on the Summer fests and we will definitely not give in!

Theo Noizz & Onno Cro-mag


[ Bericht 90% gewijzigd door Arma_Angelus op 18-03-2004 18:32:20 (ook toevoeging) ]
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:46:59 #220
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17806237
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik dacht dat ignite was gecanceld.
Vaag, op de site van het patronaat staat alleen dat het verplaatst is.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 01:55:06 #221
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_17816664
tsja, ik weet het verder ook niet, ik dacht dat ze alleen in sneek nog speelden, maar frankly heb ik het allemaal maar half gelezen omdat ik die band niet goed trek.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  vrijdag 19 maart 2004 @ 08:01:17 #222
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17817550
T wordt tijd dat Ignite weer eens met een nieuw album komt, die laatste is nu 4 jaar oud ofzo?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17818138
ja duidelijk!! wel vet album hoor a place called home. maar past our means vind ik et vetst!!

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 09:55:21 #224
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17818562
Oke dan, meer bands die weer eens met een nieuwe cd moeten komen?
Madball bijvoorbeeld. Of Liar (volledige cd)
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17819198
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 09:55 schreef headfirsttohell het volgende:
Oke dan, meer bands die weer eens met een nieuwe cd moeten komen?
Madball bijvoorbeeld. Of Liar (volledige cd)
Je kan et ook anders zeggen...Meer bands die eens een keer weer een GOED album uitbrengen.... Laatste platen van Guttermouth, Millencolin, NOFX, Offspring... waren complete bagger... ik zat te denken aan een algemene ANTI offspring topic.. maar ik denk dat ik daar geen vrienden mee maak.. das dan weer wel een goeie moitvatie om zo'n topic te openen

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17819378
Ga dan in het offspring topic kankeren als je daar zin in hebt, wat let je. You know you are right.

En ja, ik snap ook niet wat Guttermouth bezielde toch ze dat album Gusto maakten.
Die van Millencolin had ook weinig speciaals, die van NOFX vond ik in het begin wel super, maar tis eigenlijk wel enorm gelikt opgenomen enzo...
pi_17819449
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef =HellFire= het volgende:
Ga dan in het offspring topic kankeren als je daar zin in hebt, wat let je. You know you are right.
Ben al bezig in dat topic over het interview met offspring
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17819537
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 10:50 schreef Kletz het volgende:

[..]

Ben al bezig in dat topic over het interview met offspring
Die gaat binnenkort toch op slot, ga dan verder in het offspring hmh topic.

Dude, pay attention here.
pi_17819786
nog 6 uurtjes en ik zit in de trein naar The Offspring

wel balen dat ik niet naar het concert van Bad Religion kan, omdat het in me examentijd is
pi_17819822
Hey als je je examenstof kent, is er toch gewoon niks an de hand?
Zolang je maar weer optijd terug bent.

En wie weet heb je pas de dag erop 's middags exams...
pi_17819887
ja, dat vind ik ook, en me examen begint pas om half 2 's middags, maarja, misschien kan ik me ouders nog ompraten
pi_17819903
Precies. Tis niet alsof je de dag van te voren nog kan leren........

Naja je hebt ze er wel bij natuurlijk.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:08:41 #233
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17821074
Gusto is wel een ok album, niet echt superwreed ofzo, maar gewoon goed.
War On Errorism vind ik wel weer geniaal.
Splinter en Home From Home ook.
pi_17821187
Ja maar zeg nou zelf... Als je die albums nou gaat vergelijken met wat deze band vroeger gemaakt hebben... ik heb et over ignition, ribbed en live on the pharmacy dan moet je deze platen toch zeker veel minder vinden.. en respect hoor dat je die platen wel cool vind... maar ik denk dat menig mens daar anders over denkt. home from home ken ik trouwens niet.. waar is die van?

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:23:26 #235
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17821417
Ja, de oudere Offspring en NOFX is beter.
Maar ik vind War On Errorism een vooruitgang tov Pump Up en So Long. Maar tegen White Trash, Drublic en Ribbed kan het niet op
En Splinter is een vooruitgang tov Conspiracy Of One. Maar het niveau van Ignition Smash en Ixnay krijgt het nooit meer.
En van Millencolin vind ik juist de laatste 2 albums het beste.
Van Guttermouth ken ik de eerste albums niet zo goed, dus daar kan ik niet over oordelen.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:25:12 #236
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17821460
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:13 schreef Kletz het volgende:
Ja maar zeg nou zelf... Als je die albums nou gaat vergelijken met wat deze band vroeger gemaakt hebben... ik heb et over ignition, ribbed en live on the pharmacy dan moet je deze platen toch zeker veel minder vinden.. en respect hoor dat je die platen wel cool vind... maar ik denk dat menig mens daar anders over denkt. home from home ken ik trouwens niet.. waar is die van?

kletz
Van Millencolin toch, zon rooie voorkant met een versterker dr op. Als ik bij mezelf na ga wat ik vroeger echt gaaf vond, en nog steeds scheelt het ook vaak dat die oude cd's vaak de eersten waren die ik van een band luisterde. En dan echt dagelijks, maar nu mijn cd collectie zo uitgebreid is dat ik niks meer dagelijks draai, zijn er weinig platen waar ik echt meer dan andere naar luister.




Pff, ik snap er niks meer van, waar het op neer komt is dat ik mijn oude cd's (en ook van die bands de 1e of 2e cd) meer kan waarderen omdat ik ze meer gedraaid heb.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17822282
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:23 schreef Ixnay het volgende:

En van Millencolin vind ik juist de laatste 2 albums het beste.
kee daar kan ik je absoluut geen gelijk in geven... helemaal niet omdat ik et kut vind hoe anders ze zijn gaan spelen met wat ze op LIFE ON A PLATE hebben gedaan.. Het is nu gewoon rock en helemaal niet meer wat ze vroeger speelden...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17822313
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:25 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Pff, ik snap er niks meer van, waar het op neer komt is dat ik mijn oude cd's (en ook van die bands de 1e of 2e cd) meer kan waarderen omdat ik ze meer gedraaid heb.
Het gaat er niet om hoe vaak je ze draait toch? het gaat om de totale verandering van muziek van wat ze vroeger speelden en wat ze nu spelen... het lijkt wel of iedereen nu de blink182 / Offspring kant op willen....

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:22:01 #239
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17822830
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:03 schreef Kletz het volgende:
Het gaat er niet om hoe vaak je ze draait toch? het gaat om de totale verandering van muziek van wat ze vroeger speelden en wat ze nu spelen... het lijkt wel of iedereen nu de blink182 / Offspring kant op willen....
Bands worden vaak gewoon wat rustiger/poppier als ze ouder worden (behalve Zeke ).

Maar gelukkig zijn er altijd genoeg jonge bands die gewoon harde pleurisherrie maken.

(Niet dat ik echt wat tegen poppy punk heb, maar van Nofx, Offspring enzo heb ik ook de laatste albums niet, niet zo zeer omdat ze nu softer geworden zijn, maar meer omdat ik sowieso wat op ze uitgekeken ben, ook hun ouwe werk luister ik niet vaak meer).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:22:27 #240
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17822841
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:03 schreef Kletz het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe vaak je ze draait toch? het gaat om de totale verandering van muziek van wat ze vroeger speelden en wat ze nu spelen... het lijkt wel of iedereen nu de blink182 / Offspring kant op willen....

kletz
Hoe vaak je ze draait heeft op sommige platen wel degelijk invloed, sommige worden echt na 10 luisterbeurten pas echt goed. (Yours Truly van Sick of it all bijv.). Maar oke, stijlverandering ben ik ook niet zo voor. Bands kunnen natuurlijk wel groeien (muzikaal gezien) maar een echte verandering van stijl klopt niet. Heideroosjes of Sick of it all (ja ik ben een groot fan) zijn volgens mij door de jaren heen gegroeid zonder echte grote veranderingen. Ze blijven toch hun eigen stijl houden en das goed.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:31:19 #241
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17823103
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:22 schreef headfirsttohell het volgende:
Hoe vaak je ze draait heeft op sommige platen wel degelijk invloed, sommige worden echt na 10 luisterbeurten pas echt goed. (Yours Truly van Sick of it all bijv.). Maar oke, stijlverandering ben ik ook niet zo voor. Bands kunnen natuurlijk wel groeien (muzikaal gezien) maar een echte verandering van stijl klopt niet. Heideroosjes of Sick of it all (ja ik ben een groot fan) zijn volgens mij door de jaren heen gegroeid zonder echte grote veranderingen. Ze blijven toch hun eigen stijl houden en das goed.
Ja, dat je een nieuwe cd hoort, en vrijwel meteen weet 'o ja, da's die band'.
Gaat bijv bij Pennywise wel wat ver, die brengen aldoor dezelfde cd uit

Sommige stijlveranderingen vind ik wel goed, als je de eerste cd's van Refused vergelijkt met hun laatste is er echt sprake van een enorme groei/verandering. En die laatste cd is echt een meesterwerk.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:34:25 #242
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17823175
Ja, van pennywise klopt wel ja, ook elke cd heeft echt dezelfde sound. Bij oude cd's van Backfire trouwens ook ,daar lijken sommige nummers zo op andere dat je bij wijze van spreken een couplet uit het ene nummer zonder moeite in een ander nummer kunt plakken zonder dat iemand het door heeft. En das wel jammer. Gelukkig zijn ze de laatste jaren erg gegroeid. Still dedicated vind ik echt keigaaf
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17823521
Wat vinden jullie van Stronger than ever van Raised Fist? Die plaat rockt... maar als ik et verder werk van ze beluister is et toch echt dikke herrie en et stampt je de grond in als ze nou bij die stijl an Stronger than ever waren gebleven dan was ik nu nog fan geweest

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17823573
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:34 schreef headfirsttohell het volgende:
daar lijken sommige nummers zo op andere dat je bij wijze van spreken een couplet uit het ene nummer zonder moeite in een ander nummer kunt plakken zonder dat iemand het door heeft.
haha et klopt nog ook coole post ik heb dat dus met 7 seconds good to go

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:16:31 #245
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17825561
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:48 schreef Kletz het volgende:
Wat vinden jullie van Stronger than ever van Raised Fist? Die plaat rockt... maar als ik et verder werk van ze beluister is et toch echt dikke herrie en et stampt je de grond in als ze nou bij die stijl an Stronger than ever waren gebleven dan was ik nu nog fan geweest

kletz
Ik ken raised fist niet echt, ik heb volgens mij 1 nummer van ze op een cheap shots verzamelaar. Zal we lniet boeiend genoeg geweest zijn anders wist ik het nog wel. New Noise van Refused stond ook op die cd en die weet ik nog. Raised fist is toch oldschool?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:18:46 #246
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17825613
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:16 schreef headfirsttohell het volgende:
Ik ken raised fist niet echt, ik heb volgens mij 1 nummer van ze op een cheap shots verzamelaar. Zal we lniet boeiend genoeg geweest zijn anders wist ik het nog wel. New Noise van Refused stond ook op die cd en die weet ik nog. Raised fist is toch oldschool?
Hmm, zit wel een flinke scheut metal in. Ik heb er wat mp3s van, klinkt altijd wel goed.

Is wel typisch gemixt, de stem zit echt IN de muziek, niet erboven (klinkt vaag, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17826308
Ja cheap Shots 5 is dat geloof ik. heb ik hier ook nog ergens liggen.

Ergens aan het begin van de pagina zag ik nog wat posts over Ignite trouwens. ze spelen wel in Haarlem, niet in sneek maar wel in dordrecht. En Ignite gaat waarschijnlijk in juni beginnen met het opnemen van een nieuw album. Tenminste, volgens Aardschok, maar of dat klopt weet ik niet want de europese tour is ook rond die tijd. http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2716
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_17826331
Behalve Witlof van KinkFM was er tot nu toe geen enkel Nederlands punk radioprogramma. Zelfs niet op het internet. De mensen van Gasablanca willen daar verandering in brengen in samenwerking met punx.nl en punksquad.nl. Vanaf vrijdag 19 maart zullen ze je iedere 2 weken informeren en entertainen met behulp van de beste en nieuwste muziek, interviews en informatie. In de eerste uitzending interviews met onder andere Anti-Flag en de Shaggable Sluts. Daarnaast het vaste item "Tip aan de Mode politie" het album van de week en het laatste nieuws. Gasablanca heeft eerder ookal interviews gedaan met Frenzal Rhomb en de Dropkick Murphys

Maar vanaf vrijdag 17:00 dus iedere 2 weken op: http://www.gasablanca.nl/punk
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:51:30 #249
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17826377
Deze vrijdag moet ik het dan missen, maar ik zal kijken of ik de volgende keer kan luisteren.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17826457
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:48 schreef iroQuai het volgende:
Ja cheap Shots 5 is dat geloof ik. heb ik hier ook nog ergens liggen.
Ze staan al op cheap shots 1 met de groene voorkant.. omdat ik de nummers van raised fist daarop zo vet vond, heb ik Stronger than ever maar gekocht. maar elke punkrocker die een beetje in aanraking is gekomen met hardcore moet die cd gewoon kennen haha. Trouwens de rest van de cheap shots cd's vind ik bagger ja alleen 1 en 2....

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:06:33 #251
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17826782
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:49 schreef iroQuai het volgende:
Behalve Witlof van KinkFM was er tot nu toe geen enkel Nederlands punk radioprogramma. Zelfs niet op het internet. De mensen van Gasablanca willen daar verandering in brengen in samenwerking met punx.nl en punksquad.nl. Vanaf vrijdag 19 maart zullen ze je iedere 2 weken informeren en entertainen met behulp van de beste en nieuwste muziek, interviews en informatie. In de eerste uitzending interviews met onder andere Anti-Flag en de Shaggable Sluts. Daarnaast het vaste item "Tip aan de Mode politie" het album van de week en het laatste nieuws. Gasablanca heeft eerder ookal interviews gedaan met Frenzal Rhomb en de Dropkick Murphys

Maar vanaf vrijdag 17:00 dus iedere 2 weken op: http://www.gasablanca.nl/punk
Vrijdag = repeteren. Waarom niet op een andere doordeweekse avond. Dan zitten er toch meer mensen achter de computer?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17827712
Sorry, ik ben wat onduidelijk geweest. Ten eerste heb ik de tijd in de onderste regel verkeerd gezet, want het moest 23:00 zijn. Ten tweede kun je vanaf die tijd/datum de show luisteren wanneer je wilt.
Je hebt twee weken de tijd voordat er een nieuwe show online komt, maar de oude show kun je altijd nog in het archief terugvinden. Met andere woorden; luister wanneer je wilt!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_17874549
Dedication van Raised Fist is echt een plaat om de vloer mee aan te vegen. Dat rockt echt zo intens!

Kan iemand me trouwens uitleggen wat er leuk is aan crustpunk?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_17874589
Wat is de definitie van crustpunk eigenlijk? Casualties is toch zoiets?
pi_17875561
wtf is crustpunk?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17875900
Allmusic zegt er ook niet veel over...
pi_17876282
Laat ik mij ook eens melden in deze goed lopende topique
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17878371
Crustpunk?? is dat niet hele harde rommelige herrie punk met WROAAAARRRRR als zang??
pi_17881180
Scremopunkcore?
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  maandag 22 maart 2004 @ 08:43:47 #260
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17881223
Is toch van die betonpunk ala exploited met een bietje deathmetal? Dat klinkt leuker als het is, wolfpack ofzo of the rocking dildo's. Ik heb 1 verzamelcd, the best crust album in the world ever. Maar die draai ik nooit want het is eentonige baggerherrie. Oja, disfear is ook zo'n band, speelt ook iemand van motorhead in.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17881615
Had ik al gemeld dat de nieuwe van de Descendents (Cool to be you) erg goed is?
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  maandag 22 maart 2004 @ 09:53:03 #262
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17881881
Sinds ik geen abonnement meer heb op de aardschok, krijg ik weinig mee over nieuwe releases.
Coffee mug ken ik alleen, en die is wel grappig
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17882011
quote:
Op maandag 22 maart 2004 09:53 schreef headfirsttohell het volgende:
Sinds ik geen abonnement meer heb op de aardschok, krijg ik weinig mee over nieuwe releases.
Coffee mug ken ik alleen, en die is wel grappig
Da's dan een single geweest van "Everything sucks"....

Dat was 1996....

All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17882062
ja idd coffee mug en ik heb die plaat nog wel geleent van een gozer waar dat nummer op staat maar et heeft me niet echt geraakt ofzo Wat ik wel weer helemaal geweldig vind is SNFU.

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 10:13:36 #265
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17882159
Die teksten zijn wel leuk en live is het ook wel grappig maar die cd fyulaba (?) vond ik weinig aan, muzikaal gezien (ahumm)
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17882359
ow die vind ik juist weer zeer vet... en heb ze zelf nooit live mogen bewonderen. Maar die cd... 1 zo'n nummer staat ook op punk o rama 2.... Don't have a cow heet dat nummer en die is ook echt mooi..

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 10:35:36 #267
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17882477
Schrok jij ook zo, toen ze na dat suffe koeiengeloei ineens gingen spelen. Wel voorspelbaar, maar ik schrok me een hoedje

Bobbit vind ik echt lache!
Alleen die eerste zin al, penis severed off with a butcher knife, hihi. En das allemaal echt gebeurd? Boeiend!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17883669
I heard axl rose once gave him a blowjob haha en idd Bobbit is echt wel een vet nummer en die knalt er in 1 keer in.....
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17884687
Lijkt wel nerfherder
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17885436
ja dat is nou echt een schijtband.. ik heb ze nog op een blauwe zondag gezien op lowlands maar nee niet mijn shit.... alleen buffy the vampire intro is wel leuk...

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 13:09:09 #271
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17885594
Typisch zo'n grijze-massa-punkband, zo van, ja wel leuk ja. Niks meer en niks minder. Maar ja door dit soort bands weet je wel onderscheid te maken tussen goede en slechte bands. Zonder slecht geen goed.....blablabla
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17886410
duidelijk
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 13:49:18 #273
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17886470
Ik was zaterdag bij het 24 jarig bestaan van PArkhof in Alkmaar. 9 bands waarvan ik er 7 ofzo ook bekeken heb.

Eerst was MATKA THERESA, een crustpunkband met Poolse krakers. Geen zak aan, ik hield al niet van crustpunk, nu nog minder, onstrakke teringherrie.
Lijkt op grindcore, alleen kutter.

Daarna LOS ASECINOS DE LA SUPERFICIALIDAD, vage emo-hardcore, goed, maar bleef niet echt hangen. Een zanger die behalve schreeuwen en krijsen ook wat zou kunnen zingen, had leuk geweest.

Daarna ben ik eerst wat gaan eten, om op terug te zijn voor SACK o' WOES: beukende punkrock ‘n roll met de nadruk op rock. Leuke meeschreeuwrefreintjes. Leuke band
http://www.geocities.com/sackowoes/

Daarna de STILETTOS die met zijn 3en (drummer, zanger en gitarist) harder lijken te rocken dan de meeste bands met zijn 4en of 5en. Geweldige show en goeie rockende muziek. the Stooges zijn nog springlevend.

Daarna was het tijd voor psychobilly met de DICEMEN. Swingend en beukend. Erg releks.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17886517
haha cool ik heb MAD SIN nog gezien en dat rockt ook hard zeg dikke vet kuifen en contra bass... super!

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:12:11 #275
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17887021
Daar ga ik naartoe op paaspop, ben heel benieuwd. Dead Moon komt trouwens ook, schijnt de voorouder te zijn van the new bomb turks. Kent iemand dead moon?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17887213
nope... ben niet echt into die shit.... vind et opzich wel aardig maar ik zou er zelf nog niet iets van downloaden zeg maar
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:21:53 #277
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17887276
Die ouwe muziek komt zo vaak zo slap over, zelfs the stooges ofzo. Zeker als peter pan ze als inspiratie noemt. Dan verwacht je iets beukends. Maar dat konden ze vroeger niet echt, voor de 70's. Ben zeer benieuwd naar Dead Moon. New Bomb Turks vind ik zeker wel lekker ragwerk.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17888986
nog mensen vrijdag naar Wiseguy geweest in nighttown/rotterdam?
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  maandag 22 maart 2004 @ 15:49:01 #279
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17889513
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:28 schreef fetcher het volgende:
nog mensen vrijdag naar Wiseguy geweest in nighttown/rotterdam?
Rotterdam, pfff . Wat voor band is wiseguy?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17890341
Nou bepaald klein zijn ze niet dacht ik.
Niet dat ik ben geweest.. had helaas was anders te doen...

http://www.sleazerock.com/ dus
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:18:47 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17902980
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:02 schreef Kletz het volgende:

[..]

kee daar kan ik je absoluut geen gelijk in geven... helemaal niet omdat ik et kut vind hoe anders ze zijn gaan spelen met wat ze op LIFE ON A PLATE hebben gedaan.. Het is nu gewoon rock en helemaal niet meer wat ze vroeger speelden...
Life On A Plate is ook zwaar ok, trouwens.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:21:19 #282
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17903034
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:19 schreef fetcher het volgende:
Nou bepaald klein zijn ze niet dacht ik.
Niet dat ik ben geweest.. had helaas was anders te doen...

http://www.sleazerock.com/ dus
Ik was er niet, te ver weg.

Maar wel een erg fijne band. Ik hou sowieso erg van het punk meets hardrock met een vleugje metal genre. Bands als the Supersuckers, Zeke, Gluecifer tc. staan hoog in mijn favorieten en met Wiseguy hebben we een goeie Nederlandse vertegenwoordiger.
(hopelijk binnenkort met mijn nieuwe project nog 1 )
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17903468
Vreemd dat ik hier niemand hoor over Good Riddance, terwijl ze woensdag toch echt in de melkweg spelen

En wat vindt men zoal van Suicidal Tendencies? Ik heb sinds een paar dagen niks anders geluisterd dan Lights Camera Revolution, dat is toch echt wel een buitengewoon vet album. Welke albums zijn nog meer goed van ze?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:46:01 #284
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17903512
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 00:43 schreef Noodles het volgende:
Vreemd dat ik hier niemand hoor over Good Riddance, terwijl ze woensdag toch echt in de melkweg spelen
Ik heb ook kaartjes, wees maar niet bang.

Erg goede band, ook al luister ik niet veel meer naar het genre.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17905343
ik wil nog steeds weten welke de snelste hardste en beste plaat is van Good Riddance want ik ken et eigenlijk niet echt hoewel ik et al wel 3 keer live heb gezien ofzo
Weet iemand het antwoord?

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17905602
Kletz, Operation Phoenix is de cd die je zoekt.

http://www.fatwreck.com/a(...)AABhOXII&cat_num=587 hoewel de laatste cd ook vet is IMO.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:17:25 #287
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17906092
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 00:43 schreef Noodles het volgende:

En wat vindt men zoal van Suicidal Tendencies? Ik heb sinds een paar dagen niks anders geluisterd dan Lights Camera Revolution, dat is toch echt wel een buitengewoon vet album. Welke albums zijn nog meer goed van ze?
Ik heb er geen cd's van, maar vorig jaar speelden ze op de resistance tour en dat was echt lachen. Die zanger is echt een mafkees! De muziek vond ik niet allemaal even geweldig, maar een hoop nummers hadden wel een vette groove. Inderdaad raar dat je er weinig over hoort, aangezien ze al zo lang bestaan.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17906126
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:27 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is de definitie van crustpunk eigenlijk? Casualties is toch zoiets?
Nee, dat zijn een stel ouwe junks. .

Crustpunk is tegenwoordig een snelle, en vooral extreem linkse variant van de punk. Qua muziek vaak richting schelle grind, compromisloos met krijsende vocalen. Ooit begonnen bij bands als Amebix, was het vooral rauwe punk, slechte opnames in kraakpanden.
De artiesten stinken meestal, zuipen en zijn krakers. Okaye lui dus.

In grind we crust!

Haunting percussions of infested reality echo steadily in the impending dark. Movements of freezing terror, beat with heartlike patterns, crunching forth driving abrasive guitar friction. Thumping bass plucks sharpen rigorously in eerie dimensions of shivering panic as strong reverberating drum booms pulsate in the cranium, chomping full of fluid fright. Mysterious shrills of dooming vibrations cry out from the electrified ivories as this frenzied ensemble push manifesting thoughts into lyrical convulsions of verity. Creepy, hypnotic melodies.

http://www.iol.ie/~naughton/amebix/amebix3.htm
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_17906256
dus dan is MIHOEN ook crust?

ff over Suicidal... echt een band wat niet uit het Westen van america wat rockt geen doorsnee new jersey, boston, new york hc band

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17907295
MIHOEN is zeker crust!
In Zwolle geweest afgelopen vrijdag?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_17907319
Wie ga ik zien woensdag bij Good Riddance?
Ik sta op het balkon bij de oude lullen want ik wil niets missen van deze grandioze band 8)

Demonstratief doe ik een Descendents shirt aan

Supersuckers heb ik trouwens nog eens een keer gezien in het Waterfront in Rotterdam.. liep wel lekker door maar vond het niet zo erg super ofzo... ja sucking
Dan vind ik wiseguy leuker om naar te luisteren
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17911146
niemand meer hier actief bezig... kom op nog 10 posts en dan mag ik een nieuwe openen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17911235
Zucht, geef dan antwoord op mijn vraag, wie zie ik woensdag
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17911323
haha ok ik niet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17911479
En waarom niet?!!!?!?!
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17912245
Nou Good Riddance (zoals je al kan lezen in mijn vorige posts) raakt niet echt een gevoelige snaar bij me.. wat staat in et voorprogramma dan? misschien is dat wel interresanter

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:13:03 #297
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17912503
Ik ga echt niet helemaal naar amsterdam voor good riddance. En weer dat gezeik bij de melkweg met zon lidmaatschap, 2 euro voor een limonadeglaasje bier. Neuuh , laat maar hangen.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17912849
Heb ze nog nooit gezien en ik vind het wel gaafjes.

Ik heb trouwens mindere bands verder weg gezien

Zowiezo bestaat erzoiets als smaak
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:30:34 #299
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17912894
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef headfirsttohell het volgende:
Ik ga echt niet helemaal naar amsterdam voor good riddance. En weer dat gezeik bij de melkweg met zon lidmaatschap, 2 euro voor een limonadeglaasje bier. Neuuh , laat maar hangen.
En daarom heb ik een jaarlidmaatschap. Binnen een paar concerten heb je het geld eruit, en je kan nog gratis naar een aantal concerten per jaar ook.
Zo ben ik gratis bij Hell on Wheels geweest, met Danko Jones, Gluecifer en Peter Pan Speedrock en ook gratis bij the Donna's.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17913032
Misschien wel goed plan om dat ook eens te doen want dit jaar ben ik (al, tjah alles is relatief) 3x geweest en er komen er nog een paar aan
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17913107
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:30 schreef Jimmy het volgende:

[..]

En daarom heb ik een jaarlidmaatschap. Binnen een paar concerten heb je het geld eruit, en je kan nog gratis naar een aantal concerten per jaar ook.
Zo ben ik gratis bij Hell on Wheels geweest, met Danko Jones, Gluecifer en Peter Pan Speedrock en ook gratis bij the Donna's.
Dan noem je ook 1,2,3 niet echt top bands
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17913175
Daar dus verder...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')