abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 21:37:39 #276
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134271873
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mijn favoriete manier om gewicht te verliezen is poepen. Ik lever het eindproduct wel bij je af.
Zou mijn diesel het daar op doen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 21:38:24 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134271903
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is geen baard, dat is schaamhaar dat het verschil tussen een hoofd en een piemel niet ziet.
Daarom heb ik die baard ook verwijderd.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134271945
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef 2cv het volgende:

[..]

Zou mijn diesel het daar op doen ?
Gezien het feit dat je in een schijtbak rijdt ga ik daar wel van uit
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 21:40:22 #279
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134271983
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gezien het feit dat je in een schijtbak rijdt ga ik daar wel van uit
Daar heb ik niets aan, ik wil het graag zeker weten. Ik wil n.l. wel in die schijtbak blijven rijden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134272318
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef 2cv het volgende:
[..]

Is goedkoper.
Na de investering van 2-3k :')
Ik dacht trouwens dat de hippies de LPG in oldtimers juist inbouwden voor het milieu, niet vanwege de kostenbesparing :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 21:55:51 #281
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134272515
2-3k ? Wou je er een tank van goud in bouwen ofzo ?

En beide argumenten tellen lijkt me.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134272782
Los van het milieuvriendelijker zijn van LPG overigens, die discussie is mijns inziens totaal niet relevant, de overheid moet de komende jaren fors bezuinigen gezien we nog altijd teveel uitgeven. Dat houdt voor Nederland in dat er per departement een bepaald bedrag minder uitgegeven moet worden en helaas is dat nu ook op het bordje van de oldtimer rijders terecht gekomen. In het geval de groep electoraal groot genoeg is duw je een rebelse politicus naar voren die nog even voor de buhne en uitgebreid in de pers protest aantekend, maar uiteindelijk wordt de bezuiniging - al dan niet afgezwakt - doorgezet. Of het daadwerkelijk geld bespaart maakt niet uit, de verantwoordelijke politicus heeft zijn taak volbracht en wordt daar ongetwijfeld goed voor beloond met een mooie positie na de volgende verkiezingen of bij een raad van bestuur.

Je kunt je hier nu wel heel druk over maken, maar de komende jaren gaat er nog veel meer bezuinigd worden door de overheid en dat zal vrijwel elke Nederlander in meer- of mindere mate in de beurs raken.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_134272987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
2-3k ? Wou je er een tank van goud in bouwen ofzo ?

En beide argumenten tellen lijkt me.
Dat zijn offerte-prijzen die ik voor inbouw LPG-G3 bij de Saab/Honda/Rover voorbij heb zien komen. Buiten Joure hobbybobt niet iedereen even een LPG installatie zelf in zijn auto.

Verder, zie voorgaande post... het zal allemaal wel want doet totaal niet terzake ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:07:36 #284
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134273023
Als het niet uit maakt of het daadwerkelijk geld bespaart is het niet meer dan burgertje pesten. En daar zie ik geen reden toe.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134273111


.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:11:38 #286
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134273176
Voor je eigen kop ja.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134274042
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

Jij eet ook elke dag in een restaurant ?
Nee, ik betaal mijn eten gewoon in de supermarkt.
pi_134274091
Ben je nou daadwerkelijk te dom om te poepen?
Je nitpickt een stukje uit mijn tekst, besluit dat daar blijkbaar geen rationele verklaring voor is en gaat vervolgens verkondigen dat je daar geen reden toe ziet (hint)...



Bovendien vraag ik me serieus af wat je hier hoopt te bereiken, er is hier niemand die invloed uit kan oefenen op de genomen beslissing. En wat wil je dan als alternatieve bezuiniging? Dat de uitkeringen omlaag gaan zodat je alsnog niet 2+ auto's in bezit kan hebben op je uitkering? Of moet er maar bezuinigd worden op de bejaarden, de werkenden of willekeurige andere groepen waar je niet onder valt?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:34:49 #289
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134274101
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Nee, ik betaal mijn eten gewoon in de supermarkt.
Wel de lusten, niet de lasten ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134274109
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Paladijn het volgende:
Los van het milieuvriendelijker zijn van LPG overigens, die discussie is mijns inziens totaal niet relevant, de overheid moet de komende jaren fors bezuinigen gezien we nog altijd teveel uitgeven. Dat houdt voor Nederland in dat er per departement een bepaald bedrag minder uitgegeven moet worden en helaas is dat nu ook op het bordje van de oldtimer rijders terecht gekomen. In het geval de groep electoraal groot genoeg is duw je een rebelse politicus naar voren die nog even voor de buhne en uitgebreid in de pers protest aantekend, maar uiteindelijk wordt de bezuiniging - al dan niet afgezwakt - doorgezet. Of het daadwerkelijk geld bespaart maakt niet uit, de verantwoordelijke politicus heeft zijn taak volbracht en wordt daar ongetwijfeld goed voor beloond met een mooie positie na de volgende verkiezingen of bij een raad van bestuur.

Je kunt je hier nu wel heel druk over maken, maar de komende jaren gaat er nog veel meer bezuinigd worden door de overheid en dat zal vrijwel elke Nederlander in meer- of mindere mate in de beurs raken.
Als je een vrouw was zou ik met je trouwen O+
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:40:11 #291
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134274331
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Paladijn het volgende:
Ben je nou daadwerkelijk te dom om te poepen?
Je nitpickt een stukje uit mijn tekst, besluit dat daar blijkbaar geen rationele verklaring voor is en gaat vervolgens verkondigen dat je daar geen reden toe ziet (hint)...

[ afbeelding ]

Bovendien vraag ik me serieus af wat je hier hoopt te bereiken, er is hier niemand die invloed uit kan oefenen op de genomen beslissing. En wat wil je dan als alternatieve bezuiniging? Dat de uitkeringen omlaag gaan zodat je alsnog niet 2+ auto's in bezit kan hebben op je uitkering? Of moet er maar bezuinigd worden op de bejaarden, de werkenden of willekeurige andere groepen waar je niet onder valt?
Neehoor, het gaat over de hele tekst.

En die bezuinigingen waar je het over hebt zijn heen bezuinigingen. Per saldo zal het niets opleveren. Mensen exporteren of slopen hun oldtimer. Of de LPG tank wordt uitgebouwd. Nu al gaan veel oldtimerbedrijven failliet omdat men vanwege de voorgenomen plannen niets meer uit wil geven aan hun oldtimer. Uiteindelijk is het dus alleen burgertje pesten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:40:42 #292
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134274352
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Als je een vrouw was zou ik met je trouwen O+
En ik heel hard wegrennen.

Vast goed voor m'n conditie.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134274401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2cv het volgende:

[..]

Wel de lusten, niet de lasten ?
Dat is wel een hele scheve vergelijking he :')
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:46:41 #294
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134274576
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Dat is wel een hele scheve vergelijking he :')
Nee :) Eet jij niet in een restaurant omdat dat ongezellig is ? Of milieu-onvriendelijk ? Of omdat dat duurder is dan je eten in de supermarkt kopen en thuis bereiden en opeten ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134275079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef 2cv het volgende:

[..]

Neehoor, het gaat over de hele tekst.
Lul er maar een eind omheen :')

quote:
En die bezuinigingen waar je het over hebt zijn heen bezuinigingen.
Ik heb geen idee wat heen bezuinigingen zijn.

quote:
Per saldo zal het niets opleveren.
Subjectief en op geen enkele wijze aantoonbaar tot we op de geplande termijn van de bezuiniging uitgekomen zijn.

quote:
Mensen exporteren of slopen hun oldtimer.
Subjectief, het is nog niet aantoonbaar hoeveel eigenaren dit gaan doen. Bovendien moet er voor beiden (!) een afzetmarkt zijn.

quote:
Of de LPG tank wordt uitgebouwd.
Mooi, dan komt er geld terug in de vorm van hogere benzine accijns! Weekers wrijft in zijn limbo handjes ;)

quote:
Nu al gaan veel oldtimerbedrijven failliet
Subjectief, niet aantoonbaar. Gelukkig gebeurt dat momenteel ook niet met andere autobedrijven :')

quote:
omdat men vanwege de voorgenomen plannen niets meer uit wil geven aan hun oldtimer.
Ai, dus het zijn geen liefhebbers? Teleurstellend dat het toch weer om de kosten gaat... :'(

quote:
Uiteindelijk is het dus alleen burgertje pesten.
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:00:59 #296
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134275183
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Anne het volgende:

[..]

En van oliebollen word je minder fit :?.
Nee, maar het aantal calorieën wat je hebt verbrand door het hardlopen worden weer aangevuld door die oliebollen.
pi_134275344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee :) Eet jij niet in een restaurant omdat dat ongezellig is ? Of milieu-onvriendelijk ? Of omdat dat duurder is dan je eten in de supermarkt kopen en thuis bereiden en opeten ?
Enige verschil is dat ik voor mijn eten betaal en jij (nu nog) niet ;) Als ik iets te duur vind of het mij niet aanstaat dan koop ik het niet, net zoals jij straks de keuze hebt om te wegenbelasting te betalen of dat ding plat te persen.
pi_134275965
quote:
Je bent echt de eerste en enige die dat zegt!
pi_134276058
Er is echt helemaal niks veranderd hier _O-
pi_134276061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')