Hij leek bij mij erg op de anwb proefexamems cd (neem aan dat t een cd is iig, ik kreeg de iso bestanden toegestuurd)quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, heb paar proefexamens gedownload van theorie-leren.nl
Krijg dan o.a. vragen 'wat voor rijbewijs een motorbestuurder moet hebben als hij een motor met zijspan bestuurt?' Of 'waar moet je de veiligheidshamer in je auto bewaren?'
Oh en ik had 13 fout bij mijn laatste proefexamen, grandioos kansloos gezakt dus, en ik heb maandag mijn theorieexamen
Ik snap 't niet, want ik heb mijn boek doorgenomen, en ook via anwb en verjo tig examens geoefend al de hele week, en die waren veel makkelijker leek het wel (die haalde ik ook allemaal)
Nu maak ik me zorgen Als 't echte cbr examen exact zo is als deze van theorie-leren dan heb ik problem.
Mijn examen leek heel erg op de oefenexamens van Vekabest.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, heb paar proefexamens gedownload van theorie-leren.nl
Krijg dan o.a. vragen 'wat voor rijbewijs een motorbestuurder moet hebben als hij een motor met zijspan bestuurt?' Of 'waar moet je de veiligheidshamer in je auto bewaren?'
Oh en ik had 13 fout bij mijn laatste proefexamen, grandioos kansloos gezakt dus, en ik heb maandag mijn theorieexamen
Ik snap 't niet, want ik heb mijn boek doorgenomen, en ook via anwb en verjo tig examens geoefend al de hele week, en die waren veel makkelijker leek het wel (die haalde ik ook allemaal)
Nu maak ik me zorgen Als 't echte cbr examen exact zo is als deze van theorie-leren dan heb ik problem.
Ah, ok die ken ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:09 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Mijn examen leek heel erg op de oefenexamens van Vekabest.
Sowieso vond ik de oefenexamens moeilijker dan het echte examen
Gaat sneller dan je denkt. Eigenlijk moet je bij 2 man op de achterbank al de lichtschakelaar bijstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, tja het was te verwachten dat iemand ging zeggen dat het een totaal logisch antwoord is...
Ik vraag me wel af hoe zwaar je je auto dan wel niet moet beladen aan de achterkant voordat ie er echt zo uit komt te zien zoals je prachtige tekening
Als dit slecht voor de auto zou zijn, zouden de benzine auto's om de paar weken bij de garage moeten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe trekken jullie op bij een stoplicht? Ik doe altijd koppeling half naar boven en gassen terwijl je de koppeling verder naar boven doet (en daarna al gauw weer naar beneden om naar 2 te schakelen). Niet te veel, want dan schiet ie als een raket naar voren, maar toch wel wat gas. Maar nu schijnt dat dit slecht voor de auto is?
Ik doe ook wel eens gewoon de koppeling langzaam helemaal omhoog en dan pas gas. Maar dan trekt ie zo langzaam op, té langzaam als je op een doorgaande weg met stoplichten rijdt. En op een helling werkt dit helemaal niet, dan kan alleen de eerste methode.
Slippende bandjes altijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe trekken jullie op bij een stoplicht? Ik doe altijd koppeling half naar boven en gassen terwijl je de koppeling verder naar boven doet (en daarna al gauw weer naar beneden om naar 2 te schakelen). Niet te veel, want dan schiet ie als een raket naar voren, maar toch wel wat gas. Maar nu schijnt dat dit slecht voor de auto is?
Ik doe ook wel eens gewoon de koppeling langzaam helemaal omhoog en dan pas gas. Maar dan trekt ie zo langzaam op, té langzaam als je op een doorgaande weg met stoplichten rijdt. En op een helling werkt dit helemaal niet, dan kan alleen de eerste methode.
Kwestie van gevoel er voor krijgen, komt vanzelf met de tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef sirdanilot het volgende:
Oh nou gelukkig dan maar.
Toch is het lastig om zo te mikken, dat je vlot optrekt, maar niet als een raket vooruit schiet, vind ik altijd. Meestal ga ik eerder wat te langzaam dan wat te snel.
Succes!!quote:Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef zuidplijn het volgende:
Morgen poging 3 om mn rijbewijs te halen. Een beetje jammer dat ik nu ziek ben. Maarja maar een flinke dosis aspirine erin en zo gaan slapen en morgen knallen
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 december 2013 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, ik vandaag ook geslaagd... maar dan voor de theorie hehe. Wel mooi in een keer. Lekka
Ik ben sowieso nog niet aan het achteruitrijden toegekomen. Vooral veel rotondes gedaan, opletten op fietsers/zebrapaden etc.quote:Op maandag 16 december 2013 15:32 schreef sirdanilot het volgende:
Les in een busje? Geniaal, dat zouden ze bij mij ook moeten doen
Het meest leerzaam zou nog zijn om les te krijgen in een busje zonder achteruitkijkmogelijkheid, want dat is nog het moeilijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |