abonnement Unibet Coolblue
pi_134335551
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik bij een bakkerij cheesecake wil betaal ik al meer dan 2 euro voor 1 puntje :P
En ik heb de cheesecake van de Lidl geproefd (de naturel/citroen variant) en vond hem echt heel lekker! Dus voor de Lidl is het idd een 'duur' product, maar in verhouding absoluut niet.
Bij de bakker krijg je een dagverse cheesecake, bij Lidl krijg je een diepvries cheesecake vol met preservatieven en conserveermiddelen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_134335568
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik bij een bakkerij cheesecake wil betaal ik al meer dan 2 euro voor 1 puntje :P
En ik heb de cheesecake van de Lidl geproefd (de naturel/citroen variant) en vond hem echt heel lekker! Dus voor de Lidl is het idd een 'duur' product, maar in verhouding absoluut niet.
Met een bakkerij vergelijken is een beetje hetzelfde als de kosten van je avondeten vergelijken met een restaurant. Maar duur is het niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 17:56:52 #228
163650 Greys
pi_134335786
Dat snap ik, maar ik wist geen voorbeeldsupermarkt te noemen die cheesecake heeft :D
Want ik zie nooit cheesecake bij de supermarkt verder. En is brood bij de bakker echt schreeuwend duurder dan bv bij de AH dan? Ik ken die prijsverschillen met bakker/supermarkt niet zo goed eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134336061
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Dat snap ik, maar ik wist geen voorbeeldsupermarkt te noemen die cheesecake heeft :D
Want ik zie nooit cheesecake bij de supermarkt verder. En is brood bij de bakker echt schreeuwend duurder dan bv bij de AH dan? Ik ken die prijsverschillen met bakker/supermarkt niet zo goed eerlijk gezegd.
Brood valt volgens mij wel mee. Als je het goedkopere brood uit het assortiment kiest natuurlijk. Maar gebak, zeker gebak per punt of kleine gebakjes is wel altijd extreem duur. Als ik die prijzen zie ben ik altijd weer blij dat ik het leuk vind om zelf dingen te bakken. O+

Een keer lekker gebak bij een supermarkt is wel fijn. Die dingen bij de Albert Heijn vind ik niet lekker. Behalve de bossche bollen. :9~
pi_134336076
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:

Bij de bakker krijg je een dagverse cheesecake, bij Lidl krijg je een diepvries cheesecake vol met preservatieven en conserveermiddelen.
Mijn sch.zus werkte in een taartenfabriek waar ze die diepvriestaarten maken en ze nam wel eens zo'n taart mee voor die werd ingevroren. Een wereld van verschil :D Echt veel lekkerder :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_134336105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Lord Katundro het volgende:
Heeft iemand weleens de champagne van Lidl geprobeerd? Is dat een beetje binnen te houden?
Niemand? -O-
I am happy
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 18:19:12 #232
163650 Greys
pi_134336441
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Brood valt volgens mij wel mee. Als je het goedkopere brood uit het assortiment kiest natuurlijk. Maar gebak, zeker gebak per punt of kleine gebakjes is wel altijd extreem duur. Als ik die prijzen zie ben ik altijd weer blij dat ik het leuk vind om zelf dingen te bakken. O+

Een keer lekker gebak bij een supermarkt is wel fijn. Die dingen bij de Albert Heijn vind ik niet lekker. Behalve de bossche bollen. :9~
Ik vind die bananensoezen altijd lekker van de AH :9

Morgen even kijken of de sticky toffee dinges hier ook is bij de Lidl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134336595
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind die bananensoezen altijd lekker van de AH :9

Morgen even kijken of de sticky toffee dinges hier ook is bij de Lidl!
Ja, hij ligt in Nederland ook in het vriesvak. ^O^
  maandag 16 december 2013 @ 18:29:45 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134336768
All these Lidl things ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134337508
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:08 schreef Lord Katundro het volgende:

[..]

Niemand? -O-
Is dat echte champagne? misschien kan je eens goochelen op proef notities. Echter ben ik maar gestopt met het kopen van budget champagne, want soms was het niet te zuipen. Doe dan maar een goede prosecco voor minder.
pi_134337669
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef mytec het volgende:

[..]

Is dat echte champagne? misschien kan je eens goochelen op proef notities. Echter ben ik maar gestopt met het kopen van budget champagne, want soms was het niet te zuipen. Doe dan maar een goede prosecco voor minder.
Ja dat is echte champagne. :)

http://www.lidl.nl/cps/rd(...)l_nl/hs.xsl/2750.htm

Maar de grote vraag is idd of het een beetje te zuipen is. :{
I am happy
pi_134338701
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef Lord Katundro het volgende:

[..]

Ja dat is echte champagne. :)

http://www.lidl.nl/cps/rd(...)l_nl/hs.xsl/2750.htm

Maar de grote vraag is idd of het een beetje te zuipen is. :{
Smaken verschillen met champagne
de bissinger: http://wijn-blog.blogspot(...)-grand-prestige.html
Eenvoudige smaak volgens de proever. Zal redelijk neutraal zijn,

Echter zijn het 2 champagnes die volgens mij bijna alleen bij Lidl te koop zijn.
pi_134350189
Vandaag een geweldige koekenpan gekocht. Vind de keukengerei van de Lidl best fijn. Ook hun tosti-ijzers zijn erg goed (nu niet in het assortiment).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 23:26:16 #239
163650 Greys
pi_134350545
Ze hadden laatst ook van die heel fijne kleine ovenbakjes, voor creme brulee bv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134351344
De champagne van de Lidl is een allemansvriend. Drinkt makkelijk weg, maar heeft geen uitgesproken smaak. Als je voor meerdere personen champagne in huis moet halen is het een budgetvriendelijke optie, maar als het je gaat om 1 of 2 flesjes om in select gezelschap het nieuwe jaar in te luiden, dan zou ik er wat geld bijleggen en eentje kiezen met wat meer karakter.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_134351976
De Lidl is af en toe best een fijne winkel, maar het is er altijd zo achterlijk druk. Het maakt geen fluit uit op welk tijdstip je gaat. En echt iedereen gooit hun boodschappenkar tot de rand vol, dus dan sta jij daar met je boodschappentasje vol te wachten in de rij totdat je een ons weegt. Ze moeten eens een kassa voor kleine boodschappen openen daar. De rijen hier staan soms echt tot aan achter in de winkel, vooral nu met de feestdagen op de loer.
pi_134352704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
De Lidl is af en toe best een fijne winkel, maar het is er altijd zo achterlijk druk. Het maakt geen fluit uit op welk tijdstip je gaat. En echt iedereen gooit hun boodschappenkar tot de rand vol, dus dan sta jij daar met je boodschappentasje vol te wachten in de rij totdat je een ons weegt. Ze moeten eens een kassa voor kleine boodschappen openen daar. De rijen hier staan soms echt tot aan achter in de winkel, vooral nu met de feestdagen op de loer.
Nog nooit last van gehad.
pi_134352757
Ik woon dan ook in een pauperstad.
pi_134352850
Service verwachten bij een discounter. Tsja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
pi_134354148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik woon dan ook in een pauperstad.
Ik ga inderdaad in een klein dorp naar de Lidl.
  dinsdag 17 december 2013 @ 02:40:17 #246
417245 DennisBakkum1
Vraag graag dingen ;)
pi_134354181
weet je wat lekker bij de lidl is in de kerst mango ijs :P Heb al 4 bakjes ingeslagen dus 1 liter van dat ijs yum :)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
pi_134357045
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef Perenijsje het volgende:
De champagne van de Lidl is een allemansvriend. Drinkt makkelijk weg, maar heeft geen uitgesproken smaak. Als je voor meerdere personen champagne in huis moet halen is het een budgetvriendelijke optie, maar als het je gaat om 1 of 2 flesjes om in select gezelschap het nieuwe jaar in te luiden, dan zou ik er wat geld bijleggen en eentje kiezen met wat meer karakter.
Dank voor de info. :)
(Ook dank aan mytec)
I am happy
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:29:50 #248
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134357176
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij de bakker krijg je een dagverse cheesecake, bij Lidl krijg je een diepvries cheesecake vol met preservatieven en conserveermiddelen.
Waarom zouden ze er conserveermiddelen in doen als het toch in de vriezer ligt?
Oh en het enige wat 99% van de bakkers doet met de cheesecake is een fabrieksding uit de vriezer halen en zelf afbakken :')
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 10:38:15 #249
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134357396
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waarom zouden ze er conserveermiddelen in doen als het toch in de vriezer ligt?
Oh en het enige wat 99% van de bakkers doet met de cheesecake is een fabrieksding uit de vriezer halen en zelf afbakken :')
Omdat "wij" die cake graag een week of 2 in de koelkast houden, of dat denkt men.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134362738
waarom staat er dan op de doos dat het maar 2 dagen in de koelkast kan bewaren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')