abonnement Unibet Coolblue
pi_140310841
Greenedge en Garmin zouden geïnteresseerd zijn in Bouhanni.
pi_140640403
CafeRoubaix twitterde op maandag 02-06-2014 om 18:24:44 Gazzetta dello Sport reports that BMC and Sky are ready to offer Fabio Aru (who has a contract for 2015) 2 million euros per year. reageer retweet
pi_140647033
Gestoord bedrag voor een opgevoerd Italiaanse brommertje. 2 miljoen per jaar, wtf. :') Of harken een Froome, Gilbert en Nibali 5 miljoen per jaar binnen?
Jack does it in real time...
pi_140737300
Er schijnt ook interesse te zijn voor Bouhanni vanuit Cofidis. Voor mij verrassend, maar die schijnen best wel wat te besteden te hebben.

Verder blijven de geruchten rondgaan dat EBH en G. Thomas Sky gaan verlaten.
Demain, on roule
pi_140805926
Thomas gaat verlengen bij Sky.

Sky en Astana hebben interesse in Barguil.

Hushovd krijgt geen nieuw contract bij BMC, maar wil nog niet stoppen.
pi_140807347
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef DeeBee het volgende:
Gestoord bedrag voor een opgevoerd Italiaanse brommertje. 2 miljoen per jaar, wtf. :') Of harken een Froome, Gilbert en Nibali 5 miljoen per jaar binnen?
Ik denk dat een Froome inderdaad wel 5 milj. binnen harkt.
pi_140808957
Froome zit rond 3 miljoen
pi_140947385
Damiano Caruso van Cannondale naar BMC volgens Gazzetta.
pi_140987924
Terpstra 3 jaar langer bij OPQS
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 10:26:16 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141022755
BMC, Sky en Orica Greenedge zijn geïnteresseerd in Keldermannetje.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, het lijkt me niet dat ze volgend jaar met Kelderman, Mollema en Gesink als gelijkwaardigen naar de Tour gaan. Het wordt een beetje druk zo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 11:12:11 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_141024103
BMC en Sky zou rampzalig voor hem zijn. Orica is nog wel interessant. Daar zou hij gewoon kopman zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_141025973
Orica schijnt een lijstje met 5 potentiële klassementsrenners te hebben, waaronder idd Kelderman en Wiggins. Nu lijkt Wiggins me minder waarschijnlijk als ze echt lange-termijn plannen hebben, hij is toch al wat ouder. Ben wel benieuwd wie die andere 3 namen op het lijstje dan zijn.
Demain, on roule
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:25:22 #163
40566 Ericr
Livewrong
pi_141026429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BMC en Sky zou rampzalig voor hem zijn. Orica is nog wel interessant. Daar zou hij gewoon kopman zijn.
Meer talent dan Froome, moet dan toch wel bij Sky de Giro, TDF en Vuelta in 1 seizoen kunnen winnen en daarnaast nog alle Waalse klassiekers en het wereldkampioenschap. Plus nog het werelduurrecord als toetje.

Maar inderdaad beter niet naar Sky, ook al denk ik dat het op zijn leeftijd ook niet goed is als hij de enige kopman wordt voor de grote rondes. Bij Orica heb je verder ook niet zoveel support natuurlijk.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:29:22 #164
108913 Godshand
guide4you
pi_141026559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Meer talent dan Froome, moet dan toch wel bij Sky de Giro, TDF en Vuelta in 1 seizoen kunnen winnen en daarnaast nog alle Waalse klassiekers en het wereldkampioenschap. Plus nog het werelduurrecord als toetje.

Maar inderdaad beter niet naar Sky, ook al denk ik dat het op zijn leeftijd ook niet goed is als hij de enige kopman wordt voor de grote rondes. Bij Orica heb je verder ook niet zoveel support natuurlijk.
Bij Sky kopman in Giro of Vuelta en dan knecht in de Tour? Plus hier en daar vrijgeleide in de voorjaarsklassiekers (bv kopman in de AGR).

Het is maar een ideetje :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:34:50 #165
40566 Ericr
Livewrong
pi_141026729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij Sky kopman in Giro of Vuelta en dan knecht in de Tour? Plus hier en daar vrijgeleide in de voorjaarsklassiekers (bv kopman in de AGR).

Het is maar een ideetje :)
Waar je dan een B-team mee krijgt, Sky is teveel gericht op de TDF. Zou voor Kelderman geen verschil maken t.o.v. Belkin, waarschijnlijk zelfs slechter.
pi_141040326
Kelderman blijft dus waarschijnlijk gewoon bij Belkin:

http://www.bndestem.nl/al(...)-kelderman-1.4403147
Demain, on roule
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:40:43 #167
14505 OProg
A Life in Music
pi_141240938
En een paar dagen laten liggen de kaarten er ineens heel anders voor:

quote:
Zaakwaarnemer Kelderman gaat praten met andere ploegen
Wilco Kelderman beleeft een goed jaar met een zevende plek in de Giro d'Italia en de vierde stek in het Critérium du Dauphiné. Er is genoeg interesse van andere ploegen, maar de jongeling wilde in eerste instantie bij Belkin blijven. Nu de sponsor vertrekt gaat zijn zaakwaarnemer in elk geval in gesprek met andere partijen.

Rik van Dongen gaat deze week nog naar Zwitserland om 'een rondje' te doen bij geïnteresseerd ploegen. Maar in eerste instantie laat hij aan De Gelderlander weten dat van Belkin-manager Richard Plugge wil weten hoe concreet gesprekken met andere sponsoren zijn. "We willen in ieder geval zo snel mogelijk helderheid."

Volgens zijn zaakwaarnemer is Kelderman altijd nog voornemens om het contract met zijn huidige ploeg te verlengen, maar hij wil niet wachten tot oktober. "Je kunt zeggen dat Wilco over twee maanden nog altijd ‘hot’ is, maar hij behoort tot de renners die een sleutelpositie innemen in het format van een ploeg. Wilco is geen ‘oktober-postje’ voor die teams."

Onder meer Orica-GreenEGDE zou in beeld zijn als nieuwe ploeg.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:47:12 #168
40566 Ericr
Livewrong
pi_141241126
Groot gelijk, een goede ploeg vinden is echt niet zo makkelijk. Je kan dan maar beter het ijzer smeden als het heet is. Na de TDF zijn er weer genoeg andere renners die minimaal net zo hot zijn als Kelderman en misschien ook wel willen/moeten verkassen.
pi_141241135
Denk dat Plugge eind juli duidelijkheid moét hebben, veel langer kunnen de meesten toch niet wachten.
pi_141263292
Magnus Cort voor drie jaar naar Orica.

Talansky staat bovenaan het lijstje van Sky.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 19 juni 2014 @ 11:22:12 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141280890
Mollema looks for potential move to Tinkoff-Saxo

Rider's agent discusses contract with Tinkov team

Bauke Mollema is the first of the Belkin riders to be linked to a new team. According to Dutch newspaper De Telegraaf, Mollema’s agent has been in contact with Tinkoff-Saxo about a potential move to the team for next season.

“I was called the same day to see if I was interested in Mollema,” team owner Oleg Tinkov told the newspaper. While he was interested in the rider who finished sixth in last year’s Tour de France, he wasn’t happy with the offer that was being put on the table. “He is definitely a good rider, but the amount being asked is too high. If a decent proposal comes, I would be interested,” he continued.

“The same applies to Wilco Kelderman. He is a great talent that I would like to have, best in the squad. But most of the agents who call me think that I am a stupid Russian who will take anything on the table. But I’m not that stupid, otherwise I wouldn’t have so much money."

Belkin’s recent departure as a sponsor has thrown a grenade into the transfer market, with 30 riders unexpectedly becoming available. Several riders, including Mollema, had penned long-term deals with the Belkin team but could find themselves without a team.

Mollema’s agent Martijn Berkhout, who also looks after Sep Vanmarcke, told Cyclingnews on Monday that he wasn’t prepared to wait and see if his riders would be saved by a new sponsor.

The Tour de France begins in just over two weeks time and is a key time for new deals to be made. Mollema will be at the race as a team leader for Belkin but, if there isn’t a new sponsor on the horizon, he could be racing for a new contract too. Mollema is currently riding at the Tour de Suisse, where he lies fourth in the general classification.

http://www.cyclingnews.co(...)move-to-tinkoff-saxo

Oleg Tinkov: ‘Mollema is me al aangeboden’

Van onze speciale verslaggever
BÜREN -
Op dezelfde dag dat Belkin bekend maakte aan het einde van dit jaar de sponsoring te stoppen, is Bauke Mollema al aangeboden bij Oleg Tinkov. De 46-jarige eigenaar van Tinkoff-Saxo liet aan Telesport weten dat Mollema’s zaakwaarnemer (SEG Cycling) direct contact heeft opgenomen.

„Ik ben diezelfde dag nog gebeld of ik interesse heb in Mollema. Het is een goede renner absoluut, maar de bedragen die worden gevraagd zijn veel te hoog. Als er een fatsoenlijk voorstel komt, wil ik daar best op ingaan. Dat geldt overigens ook voor Wilco Kelderman. Een groot talent dat ik best in de ploeg zou willen hebben. Maar de meeste zaakwaarnemers die me met voorstellen bellen, denken dat ik toch maar een domme Rus ben, die elk bedrag op tafel legt. Maar ik ben niet zo dom hoor, anders zou ik niet zoveel geld hebben”, aldus Tinkov, wiens vermogen op de Forbes-lijst op zo’n 765 miljoen dollar wordt geschat.

http://www.telegraaf.nl/t(...)l_aangeboden___.html
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:00:53 #172
40566 Ericr
Livewrong
pi_141281779
Het wachten is op Lefevere die meldt dat hij in contact staat met zo'n beetje iedere goede renner van Belkin.

Lijkt me niet al te lang te duren tot alleen de kruimels overblijven bij Belkin en de zoektocht naar een nieuwe sponsor hopeloos wordt.

Als zaakwaarnemers direct gaan leuren met hun renners en hun eisen misschien nog wat bijstellen zullen er vanzelf wel ploegen komen die er op ingaan.

Zonder Kelderman, Mollema en Vanmarcke heb je alleen nog Gesink in top 100 van de UCI ranking. Dan heb je als Worldtour ploeg eigenlijk geen bestaansrecht meer.
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:43:14 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141286471
Jammer dat onze Hollandse trots zo uit elkaar gaat vallen, het zal druk worden bij Orange Cycling.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141674200
Peraud doet er twee jaar bij en verlengd t/m 2016 bij AG2R.
Europcar haalt met Thomas Baudet, Julien Morice en Guillaume Thévenot 3 neoprofs binnen voor 2015.
Rui Costa gaat waarschijnlijk met twee jaar verlengen bij Lampre.
L'Equipe meldt dat Bouhanni en Soupe overstappen naar Cofidis. (Had zelf niet verwacht dat Soupe met Bouhanni mee zou gaan)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juni 2014 @ 10:15:09 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_141674380
Ik wist serieus niet eens meer dat Cofidis nog bestond :o

Waarom zou hij daarheen gaan, gaat prima nu toch?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')