abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 december 2013 @ 09:59:39 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133901047


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Sylvie en Raphael van de Vaart
Khalid en Sabia Boulahrouz
Britney Spears en Jason Trawick
Taylor Swift en Harry Styles
Bradley Cooper en Zoe Saldana
Heleen en Ton van Rooijen
Ashley Judd en Dario Franchitti
Bram Moszkowicz en Gaby Hingst
Peter Jan Rens en Joke



Topicreeks: Sterren in scheiding #7
pi_133901061
hahhaha, precies wat ik wilde posten.

Nu staat Kwalbert eens in de schijnwerpers, gnagnagna. })
pi_133901083
Goed voor hem.
Al zullen ze het bij Boulevard wel vakkundig ontwijken :r
blablablabla
pi_133901101
'Man Kwalbert Verlinde betrapt met 'toyboy''

AMSTERDAM -
Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Kwalbert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Kwalbert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Kwalbert...

Kwalbert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar

Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-12-2013 10:07:43 ]
pi_133901142
Zo, die pics willen we zien natuurlijk.
pi_133901321


Als iemand van mij zo'n slechte foto maakt had ik het toch echt ontkend })
blablablabla
pi_133901351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Als iemand van mij zo'n slechte foto maakt had ik het toch echt ontkend })
Spaghetti dans spelletje
pi_133901359
Dat zijn echt kusjes die je elkaar geeft als je elkaar troost ja. :')
  woensdag 4 december 2013 @ 10:16:55 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133901395
De burgemeester van Maastricht die in de lobby van een hotel in Maastricht vreemdgaat?

Dan is er of niets aan de hand, of hij wilde dat het naar buiten zou komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133901434
Please die 2 hebben een open relatie...die zitten al jaren achter anderen aan.
pi_133901472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Please die 2 hebben een open relatie...die zitten al jaren achter anderen aan.
Zonder iets te vangen zeker? Albert. :')
  woensdag 4 december 2013 @ 10:23:36 #12
92279 N.icka
Windforce 11
pi_133901524
Willen al die bekende figuren graag betrapt worden ? Beetje zitten zoenen in het openbaar :p
  woensdag 4 december 2013 @ 10:34:27 #13
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_133901764
Wat ongelooflijk dom van Onno.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 10:40:26 #14
184769 crew  Deisyy
pi_133901905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:
De burgemeester van Maastricht die in de lobby van een hotel in Maastricht vreemdgaat?

Dan is er of niets aan de hand, of hij wilde dat het naar buiten zou komen.
Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenen :?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 4 december 2013 @ 10:42:16 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133901944
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenen :?
Nee, het is niet alsof ze hem daar niet kennen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 december 2013 @ 11:22:21 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133902899
_O- nice. Graag uitgebreid in Boulevard
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133903032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef rubbereend het volgende:
_O- nice. Graag uitgebreid in Boulevard
pi_133903103
quote:
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 11:31:10 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133903115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zijn echt kusjes die je elkaar geeft als je elkaar troost ja. :')
Of als je bezopen bent. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133903248


Ook een foto van Kwalbert opgedoken die iemand billenkoek geeft ;)
pi_133903442
quote:
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 4 december 2013 @ 12:30:17 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_133904839
Als Albert geloofwaardig wil blijven, zegt ie er vanavond heel kort iets over in de trant van 'ik ben erg geschrokken, mijn echtgenoot en ik willen dit oplossen, en verder geven we geen commentaar'.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 12:55:51 #23
163650 Greys
pi_133905608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef Andromache het volgende:
Als Albert geloofwaardig wil blijven, zegt ie er vanavond heel kort iets over in de trant van 'ik ben erg geschrokken, mijn echtgenoot en ik willen dit oplossen, en verder geven we geen commentaar'.
En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doen ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133905698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doen ^O^
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 december 2013 @ 13:03:03 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133905777
quote:
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 13:05:02 #26
163650 Greys
pi_133905821
quote:
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 december 2013 @ 13:05:33 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133905828
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes

De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes (52) op zijn publieke functie nu SBS Shownieuws heeft onthuld dat de man van Albert Verlinde in een hotel heeft gekust met een 24-jarige knul. Dat meldt Nu.nl. CDA’er Vivianne Heijnen wijst op Hoes’ voorbeeldfunctie. ”Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht. Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat.“

Heijnen is niet van plan Hoes het vuur aan de schenen te leggen, maar, zo zegt ze: “Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoort discreet gedrag bij.”

PvdA-collega Frans Bastiaans Heijnen is het daarmee eens. “Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is.”

“Het is wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester.”

Het SBS 6-programma Show Laat heeft foto’s in handen van de zoenende Hoes. Hij heeft inmiddels opgebiecht de 24-jarige jongen inderdaad te hebben gekust.

Echtgenoot Albert Verlinde heeft nog niet gereageerd op het nieuws.

www.mediacourant.nl

Winston gelooft niet in breuk Albert en Onno



Winston Gerschtanowitz gelooft niets van het gerucht dat Albert Verlinde en Onno Hoes gaan scheiden. Dat zei hij vanochtend op 100% NL. Hoes heeft in een hotel in Maastricht gezoend met een 24-jarige jongen, werd gisterenavond duidelijk in Show Laat, dat beelden in handen heeft. “Onno heeft een andere man een zoen gegeven. Dat is iets anders dan vreemdgaan. Een foto van een zoen kan een hoop betekenen. Dat vind ik niet zo heel schokkend, eerlijk gezegd.”

Dat er een scheiding aan zit te komen, verwacht Gerschtanowitz niet. “Ik ken die twee en ik weet hoe gelukkig ze zijn. Ik zie dat absoluut niet gebeuren. Ik heb dat bericht ook geen seconde serieus genomen, eerlijk gezegd.”

Gerschtanowitz verwacht dat Verlinde vanavond in RTL Boulevard zal reageren op het nieuws.

[ Bericht 2% gewijzigd door Haaibaaike op 04-12-2013 13:11:54 ]
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 13:22:52 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133906276
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes
Als 'de politiek' nou eens eerst de crisis oplost, dan handelen wij Albert hier verder wel af. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133906367
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes

[ afbeelding ] De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes (52) op zijn publieke functie nu SBS Shownieuws heeft onthuld dat de man van Albert Verlinde in een hotel heeft gekust met een 24-jarige knul. Dat meldt Nu.nl. CDA’er Vivianne Heijnen wijst op Hoes’ voorbeeldfunctie. ”Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht. Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat.“

Heijnen is niet van plan Hoes het vuur aan de schenen te leggen, maar, zo zegt ze: “Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoort discreet gedrag bij.”

PvdA-collega Frans Bastiaans Heijnen is het daarmee eens. “Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is.”

“Het is wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester.”

Het SBS 6-programma Show Laat heeft foto’s in handen van de zoenende Hoes. Hij heeft inmiddels opgebiecht de 24-jarige jongen inderdaad te hebben gekust.

Echtgenoot Albert Verlinde heeft nog niet gereageerd op het nieuws.

www.mediacourant.nl

Winston gelooft niet in breuk Albert en Onno

[ afbeelding ]

Winston Gerschtanowitz gelooft niets van het gerucht dat Albert Verlinde en Onno Hoes gaan scheiden. Dat zei hij vanochtend op 100% NL. Hoes heeft in een hotel in Maastricht gezoend met een 24-jarige jongen, werd gisterenavond duidelijk in Show Laat, dat beelden in handen heeft. “Onno heeft een andere man een zoen gegeven. Dat is iets anders dan vreemdgaan. Een foto van een zoen kan een hoop betekenen. Dat vind ik niet zo heel schokkend, eerlijk gezegd.”

Dat er een scheiding aan zit te komen, verwacht Gerschtanowitz niet. “Ik ken die twee en ik weet hoe gelukkig ze zijn. Ik zie dat absoluut niet gebeuren. Ik heb dat bericht ook geen seconde serieus genomen, eerlijk gezegd.”

Gerschtanowitz verwacht dat Verlinde vanavond in RTL Boulevard zal reageren op het nieuws.

Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?
pi_133906519
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?
Winston kan je toch niet serieus nemen, die zit helemaal in de kontzak van Albert Verlinde...
Trouwens vreemd dat hij hier niet eerder van wist via Renate.
Want het schijnt zo te zijn dat Shownieuws dit al een tijdje wist.
Of Renate behoort niet tot de "intimi"die hierover ingelicht waren.
pi_133906945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Winston kan je toch niet serieus nemen, die zit helemaal in de kontzak van Albert Verlinde...
Trouwens vreemd dat hij hier niet eerder van wist via Renate.
Want het schijnt zo te zijn dat Shownieuws dit al een tijdje wist.
Of Renate behoort niet tot de "intimi"die hierover ingelicht waren.
Natuurlijk is het allemaal 1 grote poppenkast. En hij + Renate wisten het beide wellicht allang.
pi_133908074
Ze hebben toch altijd een grappige oneliner per item, wat voor leuke oneliner gaan ze gebruiken denken jullie?

Onno, Hoe(i)(s) het nou?

Gevolgd door:



[ Bericht 36% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-12-2013 14:31:37 ]
pi_133910088
SHO / 'Rafael van der Vaart ging vreemd met Nikkie Plessen'

Binnenkort ook hier!

Nikkie Plessen gaat scheiden.
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 17:05:42 #34
184769 crew  Deisyy
pi_133913743
quote:
Hoes aangesproken op dronken zoenpartij

MAASTRICHT -
Burgemeester Onno hoes van Maastricht is door de lokale politiek aangesproken op zijn openbare zoenpartij met een jongere man. Hoes, al jaren getrouwd met Albert Verlinde, werd in beschonken toestand zoenend betrapt in de lobby van een Maastrichts hotel. Vivianne Heijnen van het CDA zegt dat het belangrijk is dat Hoes zich realiseert dat hij 24 uur burgemeester van Maastricht is: ,,Daar hoort een passende opstelling bij, zeker in een publieke ruimte."


Foto: Shownieuws
Dat meldt L1. Ook de PvdA is niet blij met de beelden die gisteravond waren te zien op SBS6 in Shownieuws ,,Op het moment dat hij zich in de publieke ruimte bevindt, is het onderscheid tussen privé en werk voor buitenstaanders moeilijk te maken. Hij is 24 uur per dag burgemeester. Of zijn gedrag in dit geval gepast was, is niet aan mij om te beoordelen," aldus fractievoorzitter Frans Bastiaens.
De zoenpartij van Hoes met de 24-jarige 'toyboy' krijgt wat betreft het CDA en de PvdA betreft geen politieke gevolgen. Hoes, wiens vader vorige week overleed, noemde het zelf gisteren al een "uiterst onhandige zet", maar hij hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Hoes onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van hem, maar ook van zijn echtgenoot Albert Verlidne.
Fijn zo'n vriend :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133913795
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Fijn zo'n vriend :')
Ehm, zie eerdere berichten in dit topic...
  woensdag 4 december 2013 @ 17:15:30 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133914054
In Show vandaag gaan ze in op een verklaring van Onno en Albert.

"En de inwoners van Maastricht denken er het zijne van." ;(
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:16:08 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133914076
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133915320
Oh, wat erg!!!
  woensdag 4 december 2013 @ 18:17:47 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133915977
quote:
8s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Cynix ® het volgende:


Als 'de politiek' nou eens eerst de crisis oplost, dan handelen wij Albert hier verder wel af. :{
Ga naar Media Courant toe. Wat kan ik daar aan doen! Zij schrijven en ik ben met jou eens >:)
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 18:22:23 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133916105
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
In Show vandaag gaan ze in op een verklaring van Onno en Albert.

"En de inwoners van Maastricht denken er het zijne van." ;(
Moet dat niet zijn: 'hunne'? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133934725
Hoe ONNOzel!
  donderdag 5 december 2013 @ 08:35:50 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133934753
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Moet dat niet zijn: 'hunne'? :?
Ja, precies.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 december 2013 @ 09:58:34 #43
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_133935913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe ONNOzel!
Hoe ONNOzel! MAASTRICHTS’ BURGEMEESTER (52) ZOENT MET HUISVRIEND (24)


BIJ RTL BOULEVARD HADDEN ZE VAST EEN LEUK TEKSTJE bedacht onder de foto’s van Maastrichts’ burgemeester Onno Hoes (52), tóngzoenend met een 24-jarige Maastrichtenaar. Iets met ‘ONNOzel’ wellicht? Maar de beelden doken niet op in het programma van zijn echtgenoot Albert Verlinde, maar bij diens SBS-concurrent Show laat … en zorgden voor heel wat consternatie… Zowel in Hilversum, als in zijn eigen stadhuis!
Stadhuis op stelten! Maastrichts’ burgemeester Onno Hoes (52) gaat sinds gisteren danig over de tong in ’In den ouden Vogelstruys’, ’Tribunal’ en de andere drukke cafés op en rond het beroemde Vrijthof in zijn stad. En dan bedoelen we natuurlijk niet de manier waarop hij zélf ‘over de tong’ ging in het plaatselijke hotel Crowne Plaza. Daar had Hoes een, naar eigen zeggen alcoholrijk, rendez-vous met een pas 24-jarige inwoner van de stad die tot de intieme vriendenkring van zowel hem als echtgenoot Albert Verlinde (ook 52) zou behoren.
Laatstgenoemde geniet bij Yolanthe en Wesley Sneijder, evenals bij Jort Kelder en Georgina Verbaan, bekendheid als de man die op tv in RTL Boulevard wel eens heimelijk gemaakte filmpjes liet zien waarop zij in parkeergarages (Wes en Yo) of in een restaurant (Georgina en collega Pieter van der Wielen) zoenend werden vastgelegd. En nu is nota bene zijn eigen echtgenoot Onno Hoes middelpunt van precies zo’n rel!
RTL Boulevard zou, voor onder in beeld, ongetwijfeld een spits tekstje hebben bedacht om de ironie van alles te benadrukken. Iets met ‘ONNOzel’ wellicht? Dat immers zoiets betekent als: een beetje dommer dan je eigenlijk bent… Albert noemde dat wel, maar het stond er niet!
De rel begon vorige week woensdag, toen de hoogedelgestrenge Hoes, hartje Maastricht, werd gespot in het Crowne Plaza. Daar zat hij hevig zoenend met de jongen die – tussendoor – meerdere keren met ’Ruud’ werd aangesproken, en die eenvoudig zijn zoon had kunnen zijn. Een, al met al, verbijsterend tafereel voor ooggetuigen die bekend zijn met Hoes’ thuissituatie. Niet zo gek dus, dat een van hen met zijn mobieltje de gebeurtenissen vast legde.

Kusje

Beelden die een paar dagen later natuurlijk niet verschenen in Boulevard , maar bij concurrent Show laat op SBS6, bij Beau van Erven Dorens en Patty Brard. De laatste had kort voor de live-uitzending nog telefonisch contact met de burgemeester, die Patty in eerste instantie niet het achterste van zijn tong liet zien. Pas toen zij vertelde over een gedetailleerd verslag te beschikken werd Onno wat toeschietelijker. Klopt, hij was inderdaad in een hotel geweest. Inderdaad met een jongeman. En ja, nu ze het zei, had hij die persoon misschien ook wel een kusje gegeven. Showbizzdiva Patty, evenmin voor een kleintje vervaard, vertelde tóén pas dat er ook foto’s van die ontmoeting waren gemaakt, en dat het ‘kusje’ toch wel wat meer voorstelde dan alleen een ‘poen’, zoals ze in Maastricht zeggen.
Patty Brard tegen Privé : „Toen gooide hij het over een andere boeg. Zijn vader was een dag eerder overleden, hij was verdrietig en zocht tijdens een borrel warmte en genegenheid. In dat licht moest een en ander gezien worden. En meteen gaf hij ook toe erg onhandig te zijn geweest. Vervolgens vroeg hij ’Mevrouw Brard, wat gaat u hiermee doen?’ Waarop ik antwoordde ‘Hetzelfde als wat uw man ermee zou doen!’ Tien minuten later heb ik het in de uitzending verteld.”
Volgens de bezoeker van het Maastrichtse hotel ging het gesprek, dat op steeds luidere toon werd gevoerd, echter ook over een ophanden zijnde scheiding van Onno en Albert. Dat wordt overigens door hem ontkend. Maar in het hotel zou de burgemeester, voor iedereen verstaanbaar, nog verregaande plannen met zijn jonge bewonderaar hebben gehad. De twee bespraken wanneer een en ander wereldkundig gemaakt zou worden, en zelfs wanneer de ringen werden uitgewisseld. Twee dagen later was de crematie van vader Hoes in Vlijmen. Tot het laatst een charmeur typeerde de rouwannonce in deze krant de uiteindelijk 89 jaar geworden Ton Hoes.
In Maastricht staken meteen geruchten de kop op dat Onno in een zorgvuldig opgezette val was gelopen. Zijn vele eenzame avonden in het meest bourgondische stukje van ons land, hadden hem immers in korte tijd een zekere reputatie opgeleverd. Een reputatie die hem ook kwetsbaar maakte. Bezoekjes aan horecagelegenheden in Nederland en, net over de grens, in België maakten dat menigeen zich al langer afvroeg hoe lang het huwelijk van Onno en Albert nog zou duren. In maart van dit jaar werd de geruchtenstroom zelfs even heel sterk, maar in de maanden daarna leek alles weer koek en ei. Afgelopen weekend bezochten ze samen nog Jumping indoor Maastricht . En op 16 november heette de burgemeester, ook met Albert, aan de Kesselskade die ándere kindervriend – Sinterklaas – welkom in zijn stad.
In zijn drie Maastrichtse jaren heeft de burgemeester, evenmin als zijn voorganger Gerd Leers, niet louter vrienden gemaakt. De geboren Leidenaar kreeg het meteen aan de stok met fervente carnavalsvierders die hij voor het eerst uit plastic glazen liet drinken. En ook ontstond een conflict met de uitbaters van coffeeshops die hij met de invoering van de ‘wietpas’, fanatieker dan in omliggende plaatsen gebeurde, die nieuwe regelgeving uit Den Haag oplegde.

Gerucht

„Toen ik de foto’s op tv zag dacht ik meteen dat zij die Hoes met een mooie, jonge jongen nu eindelijk te pakken hadden”, bekent een stadsgenoot. Dat gerucht werd echter meteen de kop ingedrukt toen duidelijk werd met wíe Onno dat hotel had bezocht: „Ja, ik ken hem wel. Het is een jongen uit een bekende familie hier. Zijn moeder is een succesvolle zakenvrouw, met een paar eigen bedrijven. En hij neemt het er goed van. Jong als hij is rijdt hij in een mooie Mercedes, en heeft hij ook een voorkeur voor andere dure merken, zoals Louis Vuitton. Nee, de kans dat hij ooit zou meewerken aan een actie om Onno Hoes te beschadigen, die kans is nihil.’
En is de VVD-burgemeester beschadigd door het hele gebeuren? Vanuit de gemeenteraad stijgt aan linkerzijde wat rumoer op, maar in genoemde cafés wordt er volop over gegrinnikt en verheugt men zich op de carnavalswagen die Hoes gegarandeerd aan dit avontuur zal overhouden. De Maastrichtse ingewijde: „Hem wordt te verstaan gegeven zich te realiseren dat hij vierentwintig uur per dag burgemeester is. Daarmee is de kous wel af. Maar misschien heeft hij thuis meer uit te leggen?”
In de uitzending van gisteravond was Albert zijn emoties over het gebeurde redelijk de baas. Hij vertelde te hebben geweten van Onno’s hoteldate. En ook dat hij erop gestaan had dit ‘onderwerp’ op tv net zo te behandelen alsof het om iemand anders ging, wat in de minuten daarna maakte alsof hij het ook daadwerkelijk over iemand anders had. En niet over zijn eigen relatie, die duidelijk in gevaarlijk vaarwater terecht is gekomen. „Ik ga vanavond ook naar Onno toe”, sprak Albert, op een toon alsof hij de nachtdienst in moest. Of hun huwelijk nog te redden is, zal de toekomst leren.
„Hun grootste vrees wordt dan werkelijkheid” weet een ingewijde. „Ze wisten allebei dat het moeilijk zou worden toen Onno drie jaar geleden op het burgemeestersambt solliciteerde. Maar ze dachten toen nog dat hun liefde voor elkaar het zou winnen van hun ambities. De foto’s doen Albert meer pijn dan hij ooit zal toegeven.” Albert sloot ’zijn’ item af met: „Duidelijk is dat er flink gepraat zal moeten worden.” En hij kondigde ook aan dat dat zou gaan gebeuren, te beginnen met de inmiddels afgelopen nacht.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_133935958
Het is nergens op gebaseerd, maar Onno heeft voor mij altijd het gezicht van een boefje :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133936065
Show Laat gisteren was hilarisch!
Lag helemaal dubbel toen Patty beweerde dat Evert Santegoeds op dat moment n.a.w. in een kliko in Maastricht verborgen zat te wachten op scoops of onthullingen.

Beau, Patty en Eric waren wel op dreef zeg!
Vraag me af wat Albert en Onno hiervan denken, ze hebben denk ik wel gekeken.
Misschien dat Albert verlinde nu wel denkt: nu ben ik eindelijk een ster!
pi_133936228
Heerlijk die Kwalbert nu een keer onder vuur, maar waarschijlijk heeft Kwalbert ook wel ergens zijn toyboy, ze zullen vast een soort van een open relatie hebben lijkt mij anders ga je uit elkaar...
pi_133937705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heerlijk die Kwalbert nu een keer onder vuur, maar waarschijlijk heeft Kwalbert ook wel ergens zijn toyboy, ze zullen vast een soort van een open relatie hebben lijkt mij anders ga je uit elkaar...
Onzin, na 22 jaar relatie ga je niet uit elkaar vanwege een kus.
pi_133937830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Onzin, na 22 jaar relatie ga je niet uit elkaar vanwege een kus.
Nee, maar kan wel een reden zijn lijkt mij, ik denk dat ik mijn relatie wel zou beeindigen na zo`n voorval.
pi_133937863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, maar kan wel een reden zijn lijkt mij, ik denk dat ik mijn relatie wel zou beeindigen na zo`n voorval.
Na 22 jaar?
pi_133937894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Na 22 jaar?
Ja, je vertrouwen is dan toch weg in iemand?
pi_133937914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ja, je vertrouwen is dan toch weg in iemand?
Ik zou een kus niet als reden zien om te stoppen met alles na zo'n lange relatie. Maar dat ben ik.
pi_133937948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik zou een kus niet als reden zien om te stoppen met alles na zo'n lange relatie. Maar dat ben ik.
Niet gelijk nee, maar ik denk wel dat je vertrouwen helemaal weg is en je altijd belazerd voelt, maar het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe spannend je realatie is, zijn allemaal factiren denk ik.
  donderdag 5 december 2013 @ 12:52:59 #53
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_133940338
quote:
Madonna binnenkort vrijgezel?

Door: redactie
4-12-13 - 14:55 bron: BuzzE
© ap.
Madonna en haar veel jongere vriend Brahim Zaibat zijn al bijna drie jaar samen, maar volgens RadarOnline is het goed mogelijk dat er binnenkort een einde komt aan hun relatie. Brahim (28) zou namelijk zijn gevallen voor de charmes van Katrina Patchett, de Australische schone met wie hij danst in de Franse versie van Dancing With The Stars.

© EPA.
De twee zouden al weken niet van elkaars zijde wijken en daar doen ze niet geheimzinnig over. Ze delen namelijk allerlei verschillende foto's van zichzelf samen op Instagram en Twitter. Er gingen al geruchten dat Brahim Madonna zou hebben verlaten, maar een van zijn collega's in de dansshow ontkent dit volgens de website.

Ook de 55-jarige Madonna verveelt zich niet. Zij is samen met haar zoon en haar ex-man Sean Penn op Haïti. Zoonlief Rocco postte gezellige foto's van hun tripje op zijn Instagramaccount. Op 1 december werden Madonna en Brahim nog samen gespot, maar volgens de website spreken deze foto's boekdelen. Brahim zou zich geïrriteerd en moe hebben gedragen. Later op diezelfde dag werd hij wel lachend vastgelegd met Katrina.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_133950828
Wat doet Madonna ineens weer met Sean Penn op vakantie?
pi_133950887
Oude liefde roest niet?
  donderdag 5 december 2013 @ 20:30:01 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133957105
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.

You do the math. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 05-12-2013 20:55:20 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133957717
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelikk wankelt.

You do the math. 8-)
ZOMG :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133958027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

ZOMG :o
maar die katja vs rubens zijn herhalingen, toch? (of is t gewoon steeds hetzelfde maar wel nieuw :P )
Kwak
pi_133958238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar die katja vs rubens zijn herhalingen, toch? (of is t gewoon steeds hetzelfde maar wel nieuw :P )
Dat zijn nieuwe afleveringen. Vorige reeks was Ruben vs Sophie. Katja en hij hebben dat niet eerder gedaan, behalve één aflevering in Katja vs de Rest.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133959984
Volgens mij is dit vrij recent opgenomen. Zal toch niet? Ruben met Katja???
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_133960051
Ik vind het totaal geen types voor elkaar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133960112
ja ik vergis me, sry. ik vind die ruben heulemaal niet leuk...
Kwak
pi_133960122
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.

You do the math. 8-)
Die was toch pas vader geworden? (als in, 2 jaar ofzo).
  donderdag 5 december 2013 @ 21:40:37 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133960181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die was toch pas vader geworden? (als in, 2 jaar ofzo).
Reden te meer om een huwelijk te verlaten, me dunkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 december 2013 @ 21:44:59 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133960383
April 2007 hun eerste kind, augustus 2011 hun tweede kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2013 @ 21:58:25 #66
163650 Greys
pi_133961048
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef alors het volgende:
Ik vind het totaal geen types voor elkaar.
Ik vind Ruben qua type juist meer bij Katja passen dan hoeheetie waar ze mee getrouwd is.
Thijs. Brrrrrr :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133961207
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.

You do the math. 8-)
:o
Zó zonde als ouders van jonge kindjes uit elkaar gaan. Sneu voor alle partijen. Los van Ruben Nicolai, want daar weet ik natuurlijk niets van, vraag ik me wel eens af of er niet vaker wat te redden valt door therapie of weet ik het wat. In plaats van de handdoek in de ring te gooien terwijl je 2 jaar daarvoor nog samen besloot om voor een (1e, 2e of 3e) kindje te gaan.
pi_133964988
quote:
Keri Russell gescheiden

Keri Russell is gescheiden van haar man. Dat heeft het management van de actrice bekendgemaakt aan het blad People. Russell en haar man, Shane Deary, waren bijna zeven jaar getrouwd en hebben samen een zoontje en een dochtertje.

"Ze zijn gescheiden sinds het begin van de zomer", aldus de woordvoerder van Russell. "Ze blijven vrienden en de focus ligt op hun kinderen."

De geruchten over een scheiding kwamen de wereld in nadat er woensdag in Keri's appartement in Brooklyn was ingebroken. De 37-jarige actrice lag alleen te slapen, dus rees de vraag waar haar man en kinderen waren.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_133967825
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Reden te meer om een huwelijk te verlaten, me dunkt.
Hoe bedoel je dit dan?
Is dat zo?
  vrijdag 6 december 2013 @ 00:49:49 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133968678
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Smallish het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan?
Ik zou ook wegwezen als mijn man een kind zou krijgen.
Laat staan twee.

Dus ik snap kerels altijd heel goed als ze hun werpende vrouw in de steek laten. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 december 2013 @ 00:54:00 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133968783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Felicity?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133970781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind Ruben qua type juist meer bij Katja passen dan hoeheetie waar ze mee getrouwd is.
Thijs. Brrrrrr :X
Ik gok even dat Thijs wel het geduld voor dat wiebelige karakter van Katja heeft. Dat zie ik Ruben nog niet doen.

Aantrekkelijk heb ik Thijs ook nooit gevonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pisces29 op 06-12-2013 05:49:38 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133970792
Ik denk dat Thijs haar dan lekker contemplatief observeert, waar Ruben er een te makkelijk grap tegen aan gooit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 december 2013 @ 08:06:24 #74
22592 crew  Ole
pi_133971185
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Felicity?
Yup
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_133972556
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.

You do the math. 8-)
Ik vind dat helemaal geen types voor elkaar eigenlijk?! ik zou wel :o :o :o doen.

Thijs en Katja heb ik ook nooit bij elkaar vinden passen trouwens, dus wie weet.
pi_133973012
Ik weet even niet hoe deze jongen heet, maar volgens mij vond ik hem toentertijd wel lekker.



Oh Egber-Jan Weeber.

Goed opgedroogd ook! :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133973548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
therapie of weet ik het wat. In plaats van de handdoek in de ring te gooien terwijl je 2 jaar daarvoor nog samen besloot om voor een (1e, 2e of 3e) kindje te gaan.
Een relatie red je door nog een kind te nemen, je weet tog ;)
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:48:20 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133974700
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 05:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Thijs haar dan lekker contemplatief observeert, waar Ruben er een te makkelijk grap tegen aan gooit.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:49:47 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133974740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet even niet hoe deze jongen heet, maar volgens mij vond ik hem toentertijd wel lekker.

[ afbeelding ]

Oh Egber-Jan Weeber.

Goed opgedroogd ook! :Y)
[ afbeelding ]
Wat is er met hem?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133974834
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat is er met hem?
Oh ja, stond er een beetje warrig :') Thijs vind ik niet aantrekkelijk, dus ik begon over een andere ex van Katja. Maar zonder uitleg is het ook wel erg handig :@
Ruben kan best in de smaak vallen, Katja haar smaak is wel breed, denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133975158
Ik zag gister de herhaling van Ruben vs Katja, keek ineens met andere ogen naar die twee (door dit topic :') ) . Ze leken best wel verlekkerd naar elkaar te kijken....maar goed, dat is dus de invloed van hier he ;)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 december 2013 @ 12:07:12 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133975191
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Yup
:9

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal geen types voor elkaar eigenlijk?! ik zou wel :o :o :o doen.

Thijs en Katja heb ik ook nooit bij elkaar vinden passen trouwens, dus wie weet.
ja dat heb ik ook nooit gesnapt, Thijs is zo'n naar mannetje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:56:49 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133976386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef kvd het volgende:
Ik zag gister de herhaling van Ruben vs Katja, keek ineens met andere ogen naar die twee (door dit topic :') ) . Ze leken best wel verlekkerd naar elkaar te kijken....maar goed, dat is dus de invloed van hier he ;)
Dat vond ik plots dus ook, toen ik laatst een aflevering zag.
En dat was vóór het nieuws van Nicolaï en zijn vriendin!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:57:23 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133976402
Gaan we trouwens niet vreselijk off topic?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:44:17 #85
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133977566
Nogal ja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133980547
Miranda Kerr schijnt het nu met de rijkste man uit Australië te doen sinds haar scheiding van Orlando Bloom.

bron



Wat een engerd zeg.
pi_133980735
Dat ie een engerd is voel je niks van hoor :P Denk ik. Ik vind het trouwens wel meevallen.

Maar wáárom zou je Orlando inruilen voor deze kerel?! Dat kan toch niet alleen voor het geld zijn? Straatarm zal ze niet zijn denk ik zo.
pi_133980998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Mineola het volgende:
Dat ie een engerd is voel je niks van hoor :P Denk ik. Ik vind het trouwens wel meevallen.

Maar wáárom zou je Orlando inruilen voor deze kerel?! Dat kan toch niet alleen voor het geld zijn? Straatarm zal ze niet zijn denk ik zo.
maar wie zegt dat zij hem heeft ingeruild? Over Orlando gaan ook al 2 geruchten (Liv Tyler en zijn Romeo en Julia tegenspeelster)
pi_133981173
Die tegenspeelster was toch pas later? Niettemin goed punt, hij kan er natuurlijk ook een eind aan gebreid hebben :D

Ik zag trouwens net andere foto's van de beste man, daar was ie toch een stuk minder. Al twijfel ik wel een beetje of dat drie keer dezelfde vent is.
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:50:32 #90
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_133981912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef kvd het volgende:
Ik zag gister de herhaling van Ruben vs Katja, keek ineens met andere ogen naar die twee (door dit topic :') )
Omg, ik had precies hetzelfde :')
Ruben mag trouwens wel even op mijn schouder komen uithuilen hoor, mocht dat van Katja niet waar zijn :Y) :9~ :P
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_134074725


Nou, daar is hij dan de toyboy van Hoes, Ruud Schepers heet hij :)
pi_134091114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Mineola het volgende:
Dat ie een engerd is voel je niks van hoor :P Denk ik. Ik vind het trouwens wel meevallen.

Maar wáárom zou je Orlando inruilen voor deze kerel?! Dat kan toch niet alleen voor het geld zijn? Straatarm zal ze niet zijn denk ik zo.
Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.
pi_134092457
Inderdaad. Als we mensen puur op uiterlijk zouden beoordelen en het zou nog kloppen ook, dan zou het leven een stuk overzichtelijker zijn. :P
pi_134096286
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Deliah het volgende:

[..]

Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.
Och ja, in de echte wereld misschien, maar in de glitter en glamourwereld van SHO hebben alle knappe mensen ook een geweldig karakter en zijn ze onbaatzuchtig, goed voor het milieu en lief voor kinderen, dieren en hun schoonmoeder. Met een continu shiny tandpastaglimlach. *)
pi_134100712
Zometeen Sergio Herman en Ellemieke Vermolen bij RTL Late Night. Waren toch ook geruchten dat het niet zo goed ging in hun huwelijk? Ik ga is even opletten...
  maandag 9 december 2013 @ 22:49:21 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134100867
Ik herkende mijn vrouw niet meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134101546
Ellemieke praat voor Sergio.
pi_134103297
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Deliah het volgende:

[..]

Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.
Je leest meer verhalen over dat zij juist een bitch is. Maar goed, dat zegt indd niks over Orlando.
pi_134108781
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Reismeis het volgende:
Ellemieke praat voor Sergio.
Ik heb maar kort gekeken. Maar wat een humeurige zoutzak. Althans zo kwam hij op mij over :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134108841
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb maar kort gekeken. Maar wat een humeurige zoutzak. Althans zo kwam hij op mij over :D
Maar is het over?
pi_134109913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:49 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar is het over?
Voor zover wij weten niet! Dus we dwalen af, scusi ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134110298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voor zover wij weten niet! Dus we dwalen af, scusi ;(
Oke, dank je, het was me niet helemaal duidelijk, niemand ging verder in op een mogelijke scheiding...

en afdwalen is hier niet ongebruikelijk ;)
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:05:20 #103
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134111906
Wie zelfs in een openbare gelegenheid niet van jonge jongens afblijft, is als burgemeester ongeschikt.... :r

Maastricht is het ZAT! :(

quote:
De burgemeester van Maastricht zou volgens getuigen wel vaker afspreken met jonge jongens in horecagelegenheden. De Telegraaf
:r

Weer een VVD'er, net zoals de topambtenaar van justitie die aangeklaagd is en onderwerp van internationale controverse.... :N

Privé is privé, maar het walgelijke privéleven met dit soort voorkeuren op straat gooien is vernietigend voor aanzien overheidsbestuurders... :Y Dat doe je niet als burgemeester.....
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:08:14 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134111977
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Veldkamp het volgende:
Wie zelfs in een openbare gelegenheid niet van jonge jongens afblijft, is als burgemeester ongeschikt.... :r

Maastricht is het ZAT! :(

[..]

:r

Weer een VVD'er, net zoals de topambtenaar van justitie die aangeklaagd is en onderwerp van internationale controverse.... :N

Privé is privé, maar het walgelijke privéleven met dit soort voorkeuren op straat gooien is vernietigend voor aanzien overheidsbestuurders... :Y Dat doe je niet als burgemeester.....
Jezus, dramaqueen, de knul was 24.....
Dat jij bang bent voor je eigen homoseksuele gevoelens en deze uit in een extreme homofobie wil nog niet zeggen dat hij iets vreselijks gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134112283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Veldkamp het volgende:
Wie zelfs in een openbare gelegenheid niet van jonge jongens afblijft, is als burgemeester ongeschikt.... :r

Maastricht is het ZAT! :(
:D . Spreek voor jezelf hoor. Het zal de stad een zorg zijn, denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 12:22:50 #106
163650 Greys
pi_134112375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Veldkamp het volgende:
Maastricht is het ZAT! :(
Jij spreekt namens voltallig Maastricht? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:37:52 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134112744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Veldkamp het volgende:
Wie zelfs in een openbare gelegenheid niet van jonge jongens afblijft, is als burgemeester ongeschikt.... :r

Maastricht is het ZAT! :(

[..]

:r

Weer een VVD'er, net zoals de topambtenaar van justitie die aangeklaagd is en onderwerp van internationale controverse.... :N

Privé is privé, maar het walgelijke privéleven met dit soort voorkeuren op straat gooien is vernietigend voor aanzien overheidsbestuurders... :Y Dat doe je niet als burgemeester.....
Overdrijven is een kunst. Jij beheerst het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:38:41 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134112763
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Overdrijven is een kunst. Jij beheerst het,
Neuh, het is een relifundamentalist....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:39:17 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134112773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:38 schreef Leandra het volgende:

Neuh, het is een relifundamentalist....
Die zijn ook Heer en Meester in de overtreffende trap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:41:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134112819
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die zijn ook Heer en Meester in de overtreffende trap.
God is goed. De dominee is beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:16:09 #111
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134113863
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jezus, dramaqueen, de knul was 24.....
Dat jij bang bent voor je eigen homoseksuele gevoelens en deze uit in een extreme homofobie wil nog niet zeggen dat hij iets vreselijks gedaan heeft.
Ik had het over geruchten dat het om andere jonge jongens ging.

Niet om deze 24-jarige "jongen".... :N Deze leeftijd is gewoon een jongeman dan, hoor.

En het standaardantwoord dat iedereen die waardigheid eist van burgemeesters en kritiek heeft op homohuwelijk en dramatisch gedoe zelf een 'homofobe homoseksueel in de kast' is, wordt een beetje oubollig... Kom eens met een nieuwe opmerking die ergens op slaat. :*
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:12:50 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134115515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:16 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik had het over geruchten dat het om andere jonge jongens ging.

Niet om deze 24-jarige "jongen".... :N Deze leeftijd is gewoon een jongeman dan, hoor.

En het standaardantwoord dat iedereen die waardigheid eist van burgemeesters en kritiek heeft op homohuwelijk en dramatisch gedoe zelf een 'homofobe homoseksueel in de kast' is, wordt een beetje oubollig... Kom eens met een nieuwe opmerking die ergens op slaat. :*
Dus op grond van geruchten vind je dat je mag zeggen dat hij een 'walgelijk privéleven' heeft?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:20:49 #113
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134115751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus op grond van geruchten vind je dat je mag zeggen dat hij een 'walgelijk privéleven' heeft?
Het is niet meer privé, als je een 24-jarige student in een publieke ruimte publiekelijk aflebbert als burgemeester van dezelfde stad.... :N :r
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:38 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134115772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Veldkamp het volgende:

Het is niet meer privé, als je een 24-jarige student in een publieke ruimte publiekelijk aflebbert als burgemeester van dezelfde stad.... :N :r
En wat maakt het precies walgelijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:22:43 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134115801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Het is niet meer privé, als je een 24-jarige student in een publieke ruimte publiekelijk aflebbert als burgemeester van dezelfde stad.... :N :r
Oh? Nou is het ineens een student? Wat studeert hij? Tonsilologie?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:33:35 #116
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116079
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat maakt het precies walgelijk?
Ik vind het walgelijk als je dat als burgemeester doet.

Zeker als het om homoseksueel gelebber gaat, ja. Want dat wil je graag horen.

Echter zou ik ook een burgemeester afzetten die in een publieke gelegenheid met een 24-jarige meid loopt te lebberen, als hij 52 jaar oud is en zich zelfs in eigen gemeente bevindt....!
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:22 #117
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus op grond van geruchten vind je dat je mag zeggen dat hij een 'walgelijk privéleven' heeft?
Contacten met jonge jongens, waarmee hij volgens Telegraaf Media Group zou kunnen worden gechanteerd. Een 24-jarige jongeman is geen jonge jongen meer natuurlijk. Gaat dus om andere gevallen.

Natuurlijk heb ik er geen bewijzen voor, interesseert mij ook niets verder.

Toch vind ik een contact tussen bijv. 52-jarige man en een 16-jarige of 18-jarige jongen niet meer gezond. Zeker niet voor een hoogwaardigheidsbekleder als deze burgemeester (weliswaar bij door corruptie geplaagde VVD natuurlijk).

Privé is privé, ook voor Albert en Onno. Dat respecteer ik ook. Homofilie moeten die oudere heren maar privé houden.

Ik vind het ook walgelijk voor een beschaafd land als een voorbeeldpersoon als een burgemeester koketteert met zijn homoseksuele voorkeuren. Inderdaad. Noem dat homofoob, ik noem het goed burgerlijk fatsoen van mijzelf. :Y

Ik vind het ook walgelijk als een burgemeester op tv praat over zijn voorliefde voor grote borsten of brunettes. Ik zou ook nooit als burgemeester spreken over mijn voorkeur voor Arabische en Sefardische of Mediterraanse vrouwen en culturen... :N Dat houd je privé als hoogwaardigheidsbekleder.

Zou wat zijn als koningin Beatrix haar voorkeur voor zwarte gespierde mannen of blanke diplomaten zou hebben uitgesproken op een seksuele wijze. Dat dóe je gewoon niet als hoogwaardigheidsbekleder, koning of burgemeester of parlementariër....
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:52 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134116132
Ik noem het een slechte troll.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:36:25 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:33 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik vind het walgelijk als je dat als burgemeester doet.

Zeker als het om homoseksueel gelebber gaat, ja. Want dat wil je graag horen.

Echter zou ik ook een burgemeester afzetten die in een publieke gelegenheid met een 24-jarige meid loopt te lebberen, als hij 52 jaar oud is en zich zelfs in eigen gemeente bevindt....!
:')
Op grond waarvan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:36:58 #120
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134116156
WTF? Dat een burgemeester een voorbeeldfunctie heeft voor wat betreft vreemdgaan is één ding (en ook daar zullen de meningen over verschillen). Maar als ik het goed begrijp vind jij dus dat een burgemeester niet hoort uit te dragen dat hij homoseksueel is? Dat moet hij binnenskamers houden?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:37:19 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Contacten met jonge jongens, waarmee hij volgens Telegraaf Media Group zou kunnen worden gechanteerd. Een 24-jarige jongeman is geen jonge jongen meer natuurlijk. Gaat dus om andere gevallen.

Natuurlijk heb ik er geen bewijzen voor, interesseert mij ook niets verder.

Privé is privé, ook voor Albert en Onno.

Ik vind het ook walgelijk voor een beschaafd land als een voorbeeldpersoon als een burgemeester koketteert met zijn homoseksuele voorkeuren. Inderdaad. Noem dat homofoob, ik noem het goed burgerlijk fatsoen van mijzelf. :Y
Ik vind het helemaal niet zo fatsoenlijk van jou dat je dat veroordeelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:38:26 #122
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116188
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo fatsoenlijk van jou dat je dat veroordeelt.
Lees nog eens boven. Edit
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:39:51 #123
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
WTF? Dat een burgemeester een voorbeeldfunctie heeft voor wat betreft vreemdgaan is één ding (en ook daar zullen de meningen over verschillen). Maar als ik het goed begrijp vind jij dus dat een burgemeester niet hoort uit te dragen dat hij homoseksueel is? Dat moet hij binnenskamers houden?
Onder andere.

Ook hoeft een burgemeester niet uit te dragen dat hij biseksueel, gerontofiel, pedoseksueel, heteroseksueel, brunetteslover, hoerenloper of polygamistische bevoorkeurd is.

Inderdaad. Binnenskamers. Heeft geen enkele relevantie voor openbaar bestuur, dit soort extravagantie. Het schaadt de overheid.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:41:32 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116261
Als jij met een Arabische getrouwd bent dat spreek je daarmee je voorkeur toch al uit?
Moeten we dan extra verontwaardigd zijn als je vreemdgaat met een Scandinavische?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:41:59 #125
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116270
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')
Op grond waarvan?
Voorbeeldfunctie. Gaat mij niet om 'Kwalbert' en Onno Hoes, maar om het vermengen van perversiteiten in publieke ruimten met het aanzien van het burgemeesterschap.

Dat moet je nooit doen als bestuurder. Je staat altijd in de belangstelling.

Ik vind getong en gelebber overigens altijd ongepast. Ook van de slager of melkboer met zijn vrouw in een restaurant, hotel of schouwburg, hoor. Dus ik discrimineer echt niet, hoor. Hoewel ik zelf homofilie een parafilie acht, medisch-wetenschappelijk.

En dus al helemaal niet behorend bij een voorbeeldfunctie waarin je in het gelid hoort te lopen en niet in het lid te tasten...
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:14 #126
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Leandra het volgende:
Als jij met een Arabische getrouwd bent dat spreek je daarmee je voorkeur toch al uit?
Moeten we dan extra verontwaardigd zijn als je vreemdgaat met een Scandinavische?
Ik zou er als burgemeester niet mee gaan koketteren en rondbazuinen in praatshows over mijn seksuele precieze voorkeuren.

Zou wat zijn als iemand een "MILF" of andere '-fiel' is als burgemeester en daarover rondbazuint. Belachelijk. Blijkbaar staan wij dat aan homofielen in Nederland wel toe. Dat vind ik ongepaste discriminatie, positieve bevooroordeling.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:35 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134116311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie. Gaat mij niet om 'Kwalbert' en Onno Hoes, maar om het vermengen van perversiteiten in publieke ruimten met het aanzien van het burgemeesterschap.

Dat moet je nooit doen als bestuurder. Je staat altijd in de belangstelling.

Ik vind getong en gelebber overigens altijd ongepast. Ook van de slager of melkboer met zijn vrouw in een restaurant, hotel of schouwburg, hoor. Dus ik discrimineer echt niet, hoor. Hoewel ik zelf homofilie een parafilie acht, medisch-wetenschappelijk.

En dus al helemaal niet behorend bij een voorbeeldfunctie waarin je in het gelid hoort te lopen en niet in het lid te tasten...
Jouw idee van pervers, ongepast, fatsoenlijk en wat walgelijk is zijn gelukkig niet de heersende moraal.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:02 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie. Gaat mij niet om 'Kwalbert' en Onno Hoes, maar om het vermengen van perversiteiten in publieke ruimten met het aanzien van het burgemeesterschap.

Dat moet je nooit doen als bestuurder. Je staat altijd in de belangstelling.

Ik vind getong en gelebber overigens altijd ongepast. Ook van de slager of melkboer met zijn vrouw in een restaurant, hotel of schouwburg, hoor. Dus ik discrimineer echt niet, hoor. Hoewel ik zelf homofilie een parafilie acht, medisch-wetenschappelijk.

En dus al helemaal niet behorend bij een voorbeeldfunctie waarin je in het gelid hoort te lopen en niet in het lid te tasten...
Het zoenen van iemand van hetzelfde geslacht valt in NL niet onder perversiteit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:22 #129
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jouw idee van pervers, ongepast, fatsoenlijk en walgelijk zijn gelukkig niet de heersende moraal.
Let maar eens op. En ga eens naar Mestreech. ;)

Er is ook in Bourgondisch Limburg een grens. Ook al ligt dit niet op het niveau van de Veluwe.
pi_134116343
Oh jee, moet Hind binnenkort op zoek naar een ander?
quote:

Marcel Boekhoorn verliest zaak over claim
Bewerkt door: redactie − 10/12/13, 14:38 − bron: ANP
© ANP. Marcel Boekhoorn.

Investeerder Marcel Boekhoorn heeft ook in hoger beroep niet kunnen bewijzen dat hij zijn aandelen TMG tegen kostprijs aan investeringsfonds Cyrte kon verkopen. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam dinsdag bepaald.

Boekhoorn en Cyrte streden over de vraag of het investeringsfonds in het voorjaar van 2008 aan Boekhoorn een verkoopoptie had verleend voor een groot aantal (certificaten van) aandelen TMG. Boekhoorn zegt dat Cyrte hem heeft overgehaald een belang van 5 procent in TMG te nemen. Samen zouden de aandeelhouders druk willen zetten op het bestuur om de uitgever van de beurs te halen.

Hierbij zou Cyrte Boekhoorn een verkoopoptie hebben gegeven op de aandelen. Het investeringsfonds zou 24 euro per aandeel betalen, wat neerkwam op ongeveer 60 miljoen euro voor het hele pakket. Cyrte bestreed echter dat de verkoopoptie ooit was verstrekt.

Voor de betrokken partijen was met de zaak een groot belang gemoeid omdat de aandelen TMG inmiddels fors in waarde zijn gedaald. Boekhoorn kocht de stukken voor gemiddeld 21,51 euro. De beurskoers staat momenteel op 9,09 euro.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:45:15 #131
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116361
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zoenen van iemand van hetzelfde geslacht valt in NL niet onder perversiteit.
Ik vind van wel, zeker als het in een publieke ruimte gebeurt.

Daar is het ook walgelijk als het om een heteroburgemeester met een 24-jarige meid zou zijn gegaan, hoor....

Je lijdt duidelijk aan positieve discriminatiewaan tegenover homoseksueel praktizerenden.... Helaas :N
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:45:35 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134116370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Let maar eens op. En ga eens naar Mestreech. ;)

Er is ook in Bourgondisch Limburg een grens. Ook al ligt dit niet op het niveau van de Veluwe.
Limburg is nog steeds deel van Nederland.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:46:38 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Let maar eens op. En ga eens naar Mestreech. ;)

Er is ook in Bourgondisch Limburg een grens. Ook al ligt dit niet op het niveau van de Veluwe.
Geloof me, zelfs in het streng gereformeerde Veluwse Kootwijkerbroek raken ze al niet meer van de kook door een homofiel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:46:40 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134116404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik vind van wel, zeker als het in een publieke ruimte gebeurt.

Daar is het ook walgelijk als het om een heteroburgemeester met een 24-jarige meid zou zijn gegaan, hoor....

Je lijdt duidelijk aan positieve discriminatiewaan tegenover homoseksueel praktizerenden.... Helaas :N
Wat jij vindt, mag je gelukkig vrijelijk uiten op een forum als dit. Daar houdt het wel ongeveer op.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:48:56 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134116470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik vind van wel, zeker als het in een publieke ruimte gebeurt.

Daar is het ook walgelijk als het om een heteroburgemeester met een 24-jarige meid zou zijn gegaan, hoor....

Je lijdt duidelijk aan positieve discriminatiewaan tegenover homoseksueel praktizerenden.... Helaas :N
Pardon? Waar lijd ik aan?

Stel je nou dat ik wel hel en verdoemenis had geroepen als het om Lucas Bolsius en een 24-jarig meisje in het Berghotel zou zijn gegaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:51:45 #136
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116544
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pardon? Waar lijd ik aan?

Stel je nou dat ik wel hel en verdoemenis had geroepen als het om Lucas Bolsius en een 24-jarig meisje in het Berghotel zou zijn gegaan?
Dan was je consequent geweest.

Je lijdt eraan dat je Hoes meer toestaat dan een heteroburgemeester. Zou je die wel een 24-jarige meid laten zoenen in het publiek in zijn eigen gemeente? Is dát een voorbeeld, vind jij?

Ik vind het sowieso walgelijk als mensen in publiek lopen lebberen aan elkaar. Hetero's of homo's.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:52:35 #137
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116570
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geloof me, zelfs in het streng gereformeerde Veluwse Kootwijkerbroek raken ze al niet meer van de kook door een homofiel.
Ik ook niet. Homofielen moeten dat zelf uitzoeken. Ik heb niets tegen homofiele medemensen, hoor. Helemaal niets!

Daar ging het niet over. Het gaat over de burgemeester die met homoseksualiteit koketteert en jongemannen aflebbert in publieke ruimtes in zijn stad... :N

Dat is ook in Kootwijkerbroek onacceptabel. En zelfs minder. Ook gelebber aan een vrouw in een publieke ruimte.

Privé is verder privé.
pi_134116666
Zeg, volgens mij hebben Albert en Onno een eigen gate een paar deuren verderop.
Oh look: Here it is!
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:56:57 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134116704
Veldkamp gaat toch al heel snel vervelen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:57:07 #140
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat jij vindt, mag je gelukkig vrijelijk uiten op een forum als dit. Daar houdt het wel ongeveer op.
Hoezo, wou je mij censureren of vervolgen voor kritiek op Onno Hoes' gelebber aan jongemannen en, volgens onbevestigde geruchten van Telegraaf-bronnen, 'jonge jongens'?

Waarom?

Ik mag toch zeggen dat ik dat walgelijk vind en dat je als burgemeester dan de eer aan jezelf moet houden en onmiddellijk ophoepelen!

Mag ik van een homofiele medemens als burgemeester geen fatsoen en geen keurige voorbeeldfunctie verwachten? Waarom niet? Zouden die dat niet kunnen volgens jou? Volgens mij moet ook een homofiele burgemeester zich gedragen en kunnen gedragen.

Anders: ONGESCHIKT, WEGWEZEN! :(
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:57:56 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134116725
:O
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:57:56 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134116726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Hoezo, wou je mij censureren of vervolgen voor kritiek op Onno Hoes' gelebber aan jongemannen en, volgens onbevestigde geruchten van Telegraaf-bronnen, 'jonge jongens'?

Waarom?

Ik mag toch zeggen dat ik dat walgelijk vind en dat je als burgemeester dan de eer aan jezelf moet houden en onmiddellijk ophoepelen!

Mag ik van een homofiele medemens als burgemeester geen fatsoen en geen keurige voorbeeldfunctie verwachten? Waarom niet? Zouden die dat niet kunnen volgens jou? Volgens mij moet ook een homofiele burgemeester zich gedragen en kunnen gedragen.

Anders: ONGESCHIKT, WEGWEZEN! :(
LEES NOU EENS WAT IK ZEG, VELDKAMP.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:05:25 #143
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

LEES NOU EENS WAT IK ZEG, VELDKAMP.
DOE IK TOCH, LIEFJE! IK DOE NIET ANDERS :( :(
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:14:07 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134117161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

DOE IK TOCH, LIEFJE! IK DOE NIET ANDERS :( :(
Hoe kom je dan van 'Wat jij vindt, mag je gelukkig vrijelijk uiten op een forum als dit.' naar 'Hoezo, wou je mij censureren of vervolgen voor kritiek op Onno Hoes' gelebber aan jongemannen en, volgens onbevestigde geruchten van Telegraaf-bronnen, 'jonge jongens'?'
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:25 #145
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134117354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kom je dan van 'Wat jij vindt, mag je gelukkig vrijelijk uiten op een forum als dit.' naar 'Hoezo, wou je mij censureren of vervolgen voor kritiek op Onno Hoes' gelebber aan jongemannen en, volgens onbevestigde geruchten van Telegraaf-bronnen, 'jonge jongens'?'
Well volledig citeren he!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat jij vindt, mag je gelukkig vrijelijk uiten op een forum als dit. Daar houdt het wel ongeveer op.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:27:42 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134117569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Well volledig citeren he!

[..]

Goh, Lienekien. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met 'daar houdt het wel ongeveer op'? Ik denk, ik stel de vraag maar even voordat ik een aanname doe en hel en verdoemenis over je uitstort.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134118369
-O- Hey, jullie gaan offtopic! En nu sneeuwen Hind en Marcel Boekhoorn helemaal onder :'(
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:29:19 #148
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134119764
Nok eens. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134121283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Mineola het volgende:
-O- Hey, jullie gaan offtopic! En nu sneeuwen Hind en Marcel Boekhoorn helemaal onder :'(
Is die kerel op de foto hierboven de vriend/partner van Hind??? :o
pi_134121579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Is die kerel op de foto hierboven de vriend/partner van Hind??? :o
Ja :') :r
know'm sayin?
×
word? word.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 december 2013 @ 17:28:35 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134121697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Let maar eens op. En ga eens naar Mestreech. ;)

Er is ook in Bourgondisch Limburg een grens. Ook al ligt dit niet op het niveau van de Veluwe.
Ik ben heulemaal niks zat hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134121750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Is die kerel op de foto hierboven de vriend/partner van Hind??? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:24 schreef alors het volgende:

[..]

Ja :') :r
Hij heeft vast een heel leuk innerlijk en ze gaat waarschijnlijk niet met hem om het geld :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 december 2013 @ 17:35:52 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134121890
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh jee, moet Hind binnenkort op zoek naar een ander?

[..]

dat kan Boekhoorn wel hebben hoor, die zit heeeeel dik in de slappe was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:39:35 #154
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134121984
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben heulemaal niks zat hoor...
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben heulemaal niks zat hoor...
Sjoean vrommesj,

Det leeg se!

Det mit Onno, ut hangt mich gans de babbelaar oet!
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:42:51 #155
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134122077
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134122426
Dan val je toch wel heel erg door de mand als Hind met zo'n lillukke ouwe kerel.....
pi_134122672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]


[..]

Hij heeft vast een heel leuk innerlijk en ze gaat waarschijnlijk niet met hem om het geld :)
Of ze valt gewoon op lelijke mannen.

pi_134127017
Tja, Mariska zet ik toch standaard in dit topic, sorry.
quote:
Nieuwe liefde voor Mariska van Kolck
van onze redactie
AMSTERDAM -

Mariska van Kolck is weer gelukkig in de liefde.

De musicalster ontmoette haar nieuwe vlam bij Jan en Monique des Bouvrie thuis.

"Ik ben al vier maanden erg gelukkig met hem. Ik voel me erg om mijn gemak bij hem", vertelde ze op de rode loper bij de première van De Kleine Blonde Dood aan RTL Boulevard.

Mariska vindt het prettig dat niemand nog weet wie de gelukkige is. Daarom houdt ze zijn naam nog even geheim.
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:47:00 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134128685
Oh god, weer een nieuwe liefde van haar leven voor Mariska.... Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134128725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, Mariska zet ik toch standaard in dit topic, sorry.

[..]

_O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134135042
Hahahaaaa 'liefdesgeruchten Katja en Ruben' nu bij shownieuws _O-

Die lezen hier dus ook mee :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 december 2013 @ 22:55:16 #162
22592 crew  Ole
pi_134135141
´RUBEN DOOK OP REIS DE KOFFER IN MET KATJA´
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 13:03
DELEN
0

Ruben Nicolai en Katja Römer-Schuurman zijn tijdens de opnamen van hun programma Ruben vs Katja met elkaar de koffer ingedoken. Dat meldt WTF op basis van verhalen die bronnen aan Story verteld zouden hebben.

Ruben Nicolai noch Katja Römer-Schuurman wil commentaar geven aan Show Vandaag. Vorige week hulde Ruben zich ook al in stilzwijgen toen er sprake was van berichten over een breuk in de relatie met zijn vriendin Laurien. Ook wilden geruchten eerder al dat het huwelijk van Katja op springen stond.

Katja is al zeven jaar getrouwd met Thijs Römer. Het stel heeft een dochtertje Sammie.

Ruben heeft met zijn vriendin Laurien twee dochters: Liv en Daantje.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134135154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaaaa 'liefdesgeruchten Katja en Ruben' nu bij shownieuws _O-

Die lezen hier dus ook mee :7
de telegraaf had het over Onnogate vandaag....volgens mij heet dat hier ook zo...

edit --> nee dus..onnozelgate....maar de gate komt wel van hier...alles is hier een gate
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 december 2013 @ 22:57:45 #164
22592 crew  Ole
pi_134135268
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef kvd het volgende:

[..]

de telegraaf had het over Onnogate vandaag....volgens mij heet dat hier ook zo...
Onnozelgate
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134135271
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef kvd het volgende:

[..]

de telegraaf had het over Onnogate vandaag....volgens mij heet dat hier ook zo...
Potdorie niet dus :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_134135327
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Leandra het volgende:
Oh god, weer een nieuwe liefde van haar leven voor Mariska.... Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik moest lachen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134135353
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Ole het volgende:

[..]

Onnozelgate
ik was er inmiddels achter ;)
pi_134136023
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, Mariska zet ik toch standaard in dit topic, sorry.

[..]

Mooi, lekker geheim houden, niemand wil het ook weten. :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134138895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Ole het volgende:
´RUBEN DOOK OP REIS DE KOFFER IN MET KATJA´

Ruben Nicolai noch Katja Römer-Schuurman wil commentaar geven aan Show Vandaag.
Dat zou wat zijn, als de altijd vriendelijke Katja Römer-Schuurman aan de telefoon tegen Show Vandaag zou zeggen:

"Commentaar? Nou... jullie overvallen me er een beetje mee. Het verhaal klopt, maar ik heb nog geen kans gezien om het te bespreken met Thijs Römer-Schuurman, die is namelijk even naar de bakker. Maar ik zal hem straks, zodra hij terug is... sorry? Hoe het was? Met Ruben? O, dat vind ik wel een intieme vraag, maar om eerlijk te zijn was het behoorlijk fantastisch. Ja, daar ga ik niet omheen draaien, dat zou ook niet leuk voor zijn Ruben. Die heeft ook zijn mannelijke trots. Aan de andere kant is dát weer niet zo leuk voor Thijs Römer-Schuurman, die volgens mij zojuist... o ja, ik hoor hem in de hal met Sammie praten. Jeetje, nu zit ik wel in een lastig parket, hè? Thijs Römer-Schuurman is namelijk mijn man. O, dat wisten jullie? En wat zouden jullie dan doen, als je mij was, zeg maar? Het gewoon aan Thijs Römer-Schuurman vertellen? Echt? Ja dat is... dat klinkt heel logisch, nu je het zo zegt. Maar dan wordt hij vast heel boos. En ik ben niet zo voor openheid in een huwelijk. Ik houd dit liever voor mezelf, ik zeg altijd maar: wat niet weet, wat niet deert, en,,, sorry? Hoe bedoel je: live in de uitzending? O... dat is wel... nou, ik ga snel ophangen, er ligt een zak verse krentenbollen voor me die ik moet smeren."
pi_134139012
Oh ja. Thijs die ook háár naam had aangenomen _O- Ik moet elke keer weer lachen als ik het zie staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 11 december 2013 @ 00:53:08 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134139086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaaaa 'liefdesgeruchten Katja en Ruben' nu bij shownieuws _O-

Die lezen hier dus ook mee :7
HA!

I knew it. Ik zág het gewoon. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 december 2013 @ 00:54:06 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134139101
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

HA!

I knew it. Ik zág het gewoon. :7
Volgens mij is het nu nieuws omdat jij het zag ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 01:01:59 #173
163650 Greys
pi_134139218
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

HA!

I knew it. Ik zág het gewoon. :7
:D _O-

Ik had dat ooit met Bas Ragas en Tooske, die samen in Drie Musketiers op de planken stonden. Toen ik daar in de zaal zat dacht ik 'Ja! Ho! Zie! Seksbek!' als hij naar Tooske keek. Ze waren toen nog beiden met een ander getrouwd en hij had net een baby geloof ik.
Maar toch, paar maandjes later... :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2013 @ 01:06:26 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134139268
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 01:01 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O-

Ik had dat ooit met Bas Ragas en Tooske, die samen in Drie Musketiers op de planken stonden. Toen ik daar in de zaal zat dacht ik 'Ja! Ho! Zie! Seksbek!' als hij naar Tooske keek. Ze waren toen nog beiden met een ander getrouwd en hij had net een baby geloof ik.
Maar toch, paar maandjes later... :7

:D w/

Cheat-dar. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 december 2013 @ 01:07:12 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134139278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu nieuws omdat jij het zag ;)
Dat ben ik wel gewend als journalist. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 december 2013 @ 01:30:16 #176
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134139455
Hoe gaat het met de ego's hier? :s)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134140377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 01:30 schreef static het volgende:
Hoe gaat het met de ego's hier? :s)
Ze zijn zo groot dat ze er een echo van kunnen maken.
  woensdag 11 december 2013 @ 08:00:14 #178
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134140387
Ruben Nicolaï is goed bezig :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134142857
Ach die hele Hilversumse kliek doet het met elkaar. 1 groot incestueus gebeuren daar. :{
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 14:57:55 #180
22592 crew  Ole
pi_134150734
quote:
15s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Iwanius het volgende:
Ach die hele Hilversumse kliek doet het met elkaar. 1 groot incestueus gebeuren daar. :{
Ja joh? Vertel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134150854
ole je ui! O+
kan het topic niet vinden waar je andere fokkers kunt vragen je ui te pimpen..
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 15:02:50 #182
22592 crew  Ole
pi_134150875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:02 schreef JaneDoe het volgende:
ole je ui! O+
kan het topic niet vinden waar je andere fokkers kunt vragen je ui te pimpen..
IN FEE FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134163487
Van de Telegraaf:

quote:
'Twee slippertjes voor Katja Römer-Schuurman'

Als de geruchten waar zijn lijkt Katja Römer-Schuurman er geen gras over te laten groeien wat vreemdgaan betreft.

Katja zou onlangs niet alleen met Ruben Nicolai de koffer in zijn gedoken, ook zou zij met acteur Robert de Hoog het bed hebben gedeeld.
Robert vertelt aan RTL Boulevard: "Of er nou wel of niet iets gebeurd is, ik vind het een situatie die privé is, en daarom zeg ik er verder ook niets over."
Ruben zou eigenlijk meedoen aan een nieuwe reeks Ranking the Stars: The Hangover. Maar hij haakte op het laatste moment af. Misschien vanwege de geruchten rondom hem en Katja.
Het management van zowel Ruben als Katja ontkennen dat de twee zijn vreemdgegaan.
pi_134163710
Nou, dan nog liever Thijs. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134163806
quote:
Robert vertelt aan RTL Boulevard: "Of er nou wel of niet iets gebeurd is, ik vind het een situatie die privé is, en daarom zeg ik er verder ook niets over."
Aaaaaaaaaah.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 20:57:59 #187
163650 Greys
pi_134163882
Déze Robert de Hoog? :o

Neh, dat geloof ik niet :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134163932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dan nog liever Thijs. :')
Je vindt thijs een onsmakelijk hapje?
pi_134163945
Greys, je pakt ook wel een erg gunstig shot :D

Ik zag deze, maar die van jou is wel heel erg _O-

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134164033
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je vindt thijs een onsmakelijk hapje?
Ja :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 21:01:15 #191
163650 Greys
pi_134164055
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je vindt thijs een onsmakelijk hapje?
Ik vond Thijs altijd best aantrekkelijk, maar sinds 'Alles is Familie' kan ik hem niet anders meer zien dan die rol daar :X _O- Al het aantrekkelijk is er af. Poef.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134164177
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je vindt thijs een onsmakelijk hapje?
Ik vind hem een arrogante kwal en daarom niet aantrekkelijk. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134164299
oh...geen last van
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 21:08:28 #194
163650 Greys
pi_134164609
Ik vond Thijs in die film echt een kruising tussen Dries Roelvink en een Hazes-zoon :D :X

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134164703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond Thijs in die film echt een kruising tussen Dries Roelvink en een Hazes-zoon :D :X

[ afbeelding ]
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134164977
Thijs is de enige reden dat ik die film niet heb gezien.
Don't you love her madly?
  woensdag 11 december 2013 @ 21:13:48 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134165059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond Thijs altijd best aantrekkelijk, maar sinds 'Alles is Familie' kan ik hem niet anders meer zien dan die rol daar :X _O- Al het aantrekkelijk is er af. Poef.
Daar heeft Katja mogelijk ook last van ben ik bang.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134168976
quote:
Katja bedriegt Thijs'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Boze tongen beweren dat Katja Römer-Schuurman is vreemdgegaan met Ruben Nicolai en Robert de Hoog.

Katja zou onlangs niet alleen met Ruben de koffer in zijn gedoken, tussen de opnames van Katja vs Ruben door. Ook zou zij met acteur Robert het bed hebben gedeeld. Dat zou hebben plaatsgevonden tijdens een feestje van Carice van Houten.

Robert vertelt aan RTL Boulevard: "Of er nou wel of niet iets gebeurd is, ik vind het een situatie die privé is, en daarom zeg ik er verder ook niets over."

Ruben zou eigenlijk meedoen aan een nieuwe reeks Ranking the Stars: The Hangover. Maar hij haakte op het laatste moment af. Misschien vanwege de geruchten rondom hem en Katja.

Het management van zowel Ruben als Katja ontkennen dat de twee zijn vreemdgegaan
In het bed van Carice?
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 22:09:17 #199
22592 crew  Ole
pi_134169112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

In het bed van Carice?
gedver
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 22:12:21 #200
22592 crew  Ole
pi_134169337
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134193385
'Zoen met Onno Hoes was beslist geen eenmalige'

Vananvond bij Show Laat, spannend hoor... -O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 16:47:23 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134193505
er is een topic over dat gebeuren :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 16:47:48 #203
22592 crew  Ole
pi_134193526
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134193631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
er is een topic over dat gebeuren :P
quote:
;)
  donderdag 12 december 2013 @ 17:18:37 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134194532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
er is een topic over dat gebeuren :P
Misschien deze TT even aanpassen (neutraliseren), om verwarring te voorkomen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 12 december 2013 @ 17:31:09 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 december 2013 @ 17:42:53 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134195143
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien deze TT even aanpassen (neutraliseren), om verwarring te voorkomen.
Ik vind het anders een prima TT.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:45:18 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134195210
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik vind het anders een prima TT.
Qua topicverwarring is het misschien handiger als hier niet naar Albert verwezen wordt.

Iets als "What comes around..." zou weer prima kunnen.
Edit: al aangepast, prima!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:02:33 #209
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_134219743
quote:
Khloé Kardasian vraagt scheiding aan
Geplaatst op
13 december 2013
Laatste update
13 december, 11:14
Foto's 1 Afbeelding ANP Kippa
LOS ANGELES - Khloé Kardashian gaat scheiden van haar man Lamar Odom. Volgens TMZ vraagt de Kardashian-telg deze vrijdag de scheiding aan. Een bron zegt dat ze als reden voor de breuk 'onoplosbare verschillen' tussen de twee aanvoert.

Het huwelijk verkeert al tijden in zwaar weer. Lamar heeft te kampen met een drugsverslaving, werd eerder dit jaar bekend. Vorige maand dook er een bizarre rapvideo op waarin Lamar opschept over allerlei avontuurtjes met vrouwen. Volgens TMZ was voor Khloé de maat daarmee vol.

De scheiding is niet onverwacht, al werd eerder gezegd dat Khloé bang was dat Lamar een overdosis zou nemen als ze de stappen zette om uit elkaar te gaan. De twee trouwden in 2009.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_134220615
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Qua topicverwarring is het misschien handiger als hier niet naar Albert verwezen wordt.

Iets als "What comes around..." zou weer prima kunnen.
Edit: al aangepast, prima!
Voor de volgende vind ik de hier eerder geplaatste 'het houdt niet op, niet vanzelf' briljant! :7
pi_134397970
Ligt die Kwalbert nog steeds niet in scheiding?
pi_134398157
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ligt die Kwalbert nog steeds niet in scheiding?
Die hebben op de resetknop gedrukt en gaan 'fijn' met elkaar verder

quote:
Albert Verlinde: Onno en ik gaan samen verder

Ondanks de slippertjes van Onno Hoes, wil Albert Verlinde verder met zijn man. "We hebben op de resetknop gedrukt".
"Wij gaan samen verder", zei Albert Verlinde in RTL Boulevard.
De presentator reageerde ook op het interview waarin de 25-jarige Danny vertelt dat hij twee jaar lang het bed deelde met Onno Hoes. "Ik ken die jongen niet en onze relatie gaat gewoon heel goed. Alles verhalen zijn niet nieuw voor mij, wat er de afgelopen tijd is gebeurd."
Verlinde koos er bewust voor om vanavond niet aan te schuiven achter de desk van RTL Boulevard. "Het is beter dat hier een objectief persoon zit", zou hij volgens Froukje de Both, zijn vervanger, hebben gezegd
pi_134398591
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Die hebben op de resetknop gedrukt en gaan 'fijn' met elkaar verder

[..]

Dan hebben zij toch echt een soort van open relatie lijkt mij, Kwalbert zal zelf ook wel wat toyboys gehad hebben anders accepteer je dit niet, hopelijk komt er nu nog meer shit boven drijven, heerlijk dat hij nu een keer aan de beurt is!

:)
pi_134521115
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 december 2013 @ 12:49:18 #215
22592 crew  Ole
pi_134521210
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
Yup
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134678467
Ze zijn hier al eerder genoemd...Dean en Tori. De geruchten zijn toen de grond in geboord door Tori die een hele lange brief naar de pers schreef. Nu is er een dame die beweert kortgeleden het bed te hebben gedeeld met Dean na een avondje vol drank, dan Dean en Tori geen sex meer hebben
pi_134678505
Ze krijgen om de 3 weken een kind, dus die noiken volgens mij nog wel als konijntjes....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134683055
om de 3 weken een kind baren?
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:16:05 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_134796407
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
Vertel, waren ze erg lovey dovey?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_134796468
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Vertel, waren ze erg lovey dovey?
Innig gearmd door de kalverstraat. Zou ik niet doen met mijn ex die me in de media flink door de shit heeft gehaald.... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ooi86 op 28-12-2013 21:36:18 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:11:39 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_134801389
Thanks!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_134802588
Dubbel
pi_134803554
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
:Y Maar iets zegt mij dat die twee toch niet buiten elkaar kunnen want het is volgens mij niet de eerste keer dat zij hem even zat is,en dat uiteindelijk Danielle Lange Frans weer in genade neemt en alles dus aan het einde koek en ei is.
pi_134804864
Binnen 2 weken na de aankondiging van de scheiding zei ze al dat ze het niet uit zou sluiten dat ze weer bij elkaar zouden komen. Die ooit komt allemaal wat sneller dan verwacht waarschijnlijk.
(en stiekem denk ik dan ook aan een promotiestunt, zijn nieuwe single die over hun relatie gaat kwam er net aan, zijn concert in de melkweg kwam eraan....)

quote:
Vrouw Lange Frans hoopt dat het ooit goed komt met relatie

Daniëlle van Aalderen sluit niet helemaal uit dat het ooit nog goedkomt tussen haar en Lange Frans

"Ik hoop natuurlijk van wel, want het is de vader van Willem en Danie", zei Van Aalderen tegen SBS-programma Show Vandaag.
"We hebben ondanks drie stressvolle jaren ook mooie momenten met elkaar meegemaakt."
Anderhalve week geleden werd bekend dat Van Aalderen en Lange Frans, die in juni 2008 trouwden, gaan scheiden.
De 33-jarige rapper zocht zijn toevlucht in drank en drugs nadat hij in een zakelijk conflict was beland met zijn ex-rapmaatje Baas B.
http://www.nu.nl/achterkl(...)omt-met-relatie.html
pi_134821804
quote:
zaterdag 28 december 2013, 19:14
'Jennie Garth neemt wraak op ex'
Jennie Garth is bezig met het schrijven van een boek waarin ze niets heel laat van haar ex-man Peter Facinelli.
De actrice zou zeer intieme en genante geheimen onthullen in haar boek Deep Thoughts of a Hollywood Blonde.
"Jennie is uit op wraak." Zo meldt een bron aan entertainmentwebsite Showbizspy.
"Ze heeft aan haar vrienden vertelt dat ze nu het ware verhaal van haar huwelijk bekend gaat maken en waarom het mis ging. Ze laat niets van Peter heel."
Garth was van 2001 tot 2012 getrouwd met Facinelli, samen hebben ze drie dochters.
Kunnen die mensen nou nooit eens aan hun kinderen denken?
pi_134884521
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Kunnen die mensen nou nooit eens aan hun kinderen denken?
Hoe kinderachtig van haar überhaupt :N
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 30 december 2013 @ 18:07:40 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134884629
Ik vraag me altijd af wie nu echt geïnteresseerd is in het zoveelste venijnboekje van het zoveelste sterretje van tig jaar terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:31:07 #228
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_135051540
Ricky Martin is weer vrijgezel. De zanger en zijn vriend Carlos Gonzalez Abella hebben de beslissing genomen om allebei hun eigen weg te gaan, zo meldt Us Weekly.
"Ricky en Carlos hebben samen besloten om hun relatie te beëindigen, maar ze blijven wel vrienden", laat de manager van de 42-jarige zanger weten aan de website.

De twee hebben samen een tweeling. Deze kregen ze in 2008 dankzij een draagmoeder. Ricky maakte in 2010 officieel bekend dat hij homoseksueel is.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:26:23 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_135198694
quote:
Ruud de Wild: 'Mijn vrouw is mij zat'

AUDIO - Het huwelijk van Ruud de Wild en zijn vrouw Aafke dreigt op de klippen te lopen, dus laat Ruud in zijn radioprogramma zijn hart spreken.

Ruud opent elke radioshow op 538 met het Nieuws van de Dag, maar vandaag was zijn relatie met Aafke het nieuws.

Hij heeft zich de laatste tijd naar eigen zeggen niet netjes gedragen naar zijn vrouw en kinderen toe en heeft spijt. Heel veel spijt. "Mijn vrouw is mij zat. En heeft er geen zin meer in. En dat is eigenlijk best wel terecht. Het ging thuis niet zo goed de afgelopen tijd. Ik ben dingen vergeten, heb niet opgelet, was kortaf en chagrijnig. Ik ben er te weinig geweest voor mijn vrouw en kind. Ik heb haar belast met mijn nukken en gedoe. Ze neemt me niet serieus als ik beterschap beloof want dat heb ik vaker gedaan."

Dus gooit hij het over een andere boeg. Hij belt haar op om haar live op de radio de liefde te verklaren. "Ik hou van haar. Zij is de liefde van mijn leven en ik vind dat je voor dingen moet vechten, dat moeten mensen dan maar weten."

Aafke roept meteen "Ja godverdomme!", als ze de telefoon opneemt. Als dát maar goedkomt...

Luister hier naar het fragment.

Ruud en Aafke zijn sinds 2007 getrouwd en kregen in 2009 een zoon en in 2011 een dochter. Met zijn ex-vrouw Tatum Dagelet kreeg hij in 2003 een dochter.
bron
pi_135198763
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Ja godverdomme
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 18:34:29 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_135199007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er te weinig geweest voor mijn vrouw en kind.

Ruud en Aafke zijn sinds 2007 getrouwd en kregen in 2009 een zoon en in 2011 een dochter. Met zijn ex-vrouw Tatum Dagelet kreeg hij in 2003 een dochter.
Voor welk kind is hij er dan te weinig geweest? Hij heeft er dus 3 en voor 2 daarvan was-ie er kennelijk wél genoeg. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:55:11 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_135222209
Iemand nog prangende vragen voor Danielle van Aalderen? Ik ga haar vrijdag interviewen :).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:18:15 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135222615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Niet alleen zijn vrouw })
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:26:32 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135222813
Leuk ... Je huwelijkse sores gebruiken voor je radioshow.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135223118
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:26 schreef Copycat het volgende:
Leuk ... Je huwelijkse sores gebruiken voor je radioshow.
Haar gevloek als reactie kan ik dan ook prima begrijpen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:42:51 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_135223273
Jezus wat genant, die Ruud de Wild.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:44:37 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_135235091
Ik kan me voorstellen dat Aafke kwaad was op Ruud zo rechtstreeks via radio.
pi_135251165
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Voor welk kind is hij er dan te weinig geweest? Hij heeft er dus 3 en voor 2 daarvan was-ie er kennelijk wél genoeg. :@
Haha, dat dacht ik ook meteen!
pi_135252585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:42 schreef Vivi het volgende:
Jezus wat genant, die Ruud de Wild.
Hij is dan ook niet helemaal honderd procent.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:02:19 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135252821
Hij zegt op de radio wel 'kinderen'
En zij was ook niet boos.

(Heb het ff terug geluisterd)
pi_135342311
quote:
Hilary Duff and ex-NHL star Mike Comrie have just announced they've separated ... and it's pretty obvious divorce is just a matter of time.

The couple says they "have mutually decided to an amicable separation" and will "remain best friends and will continue to be in each other's lives."

26-year-old Duff and 33-year-old Comrie were married in Aug. 2010 in Santa Barbara ... and Hilary gave birth to a baby boy, Luca, March 20, 2012.

Hilary's mom, Susan Duff, tells TMZ, the couple has already decided on joint custody of Luca. Susan says she loves Mike but sees the breakup this way, "They're better friends than a married couple."

A rep for the couple says they are dedicated to parenting their son together.

Hilary just tweeted saying, "Mike and I are sitting here, we are so appreciative for all of your kindness & well wishes."

She continued, "Not an easy day but we're getting thru it together."
Hilary and Mike were most recently spotted together on New Year's Eve.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_135342566
Die had ik niet zien aankomen (eerder een nieuwe zwangerschap).
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:38:49 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136160342
http://www.dailymail.co.u(...)divorce-husband.html
No cash for divorce court: Tori Spelling 'would like to leave her love rat husband but she can't afford to'
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:31:10 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136161280
Geen huwelijkse voorwaarden? Darn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136162164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:31 schreef Leandra het volgende:
Geen huwelijkse voorwaarden? Darn :')
Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136162910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen? :')
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:11:55 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_136163077
Misschien hoopte hij dat ze toch nog wat Spellingcentjes zou erven...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:43:07 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136163729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen? :')
Ik weet het niet, die Amerikanen zijn wat dat betreft toch heel ehm... raar.
Altijd dat gezeik over "niet vertrouwen" als een van twee graag huwelijkse voorwaarden wil, terwijl het geen ruk met vertrouwen te maken heeft.
Daarbij werkt het andersom natuurlijk net zo; als de arme partner de rijke partner vertrouwt, dan hoeft de arme partner toch ook niet moeilijk te doen over huwelijkse voorwaarden?

Overigens kan ik me wel voorstellen dat dat een van de redenen is dat vader de erfenis voor Tori beperkt heeft (hoewel ik geloof dat daar ook wat andere issues speelden).

Als er werkelijk sprake van een gewenste scheiding is, dan hoop ik voor Tori wel dat ze dat regelt voor haar moeder overlijdt, want de erfenis van vader kan wel beperkt zijn geweest, maar het gros komt dan waarschijnlijk alsnog wanneer Candy Spelling overlijdt, en het lijkt me dat je zo'n scheiding rond wilt hebben voor dat gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136169555
quote:
'Man Tori Spelling ging vreemd met vijf vrouwen'
Dean McDermott, de man van Tori Spelling, heeft tijdens zijn huwelijk met de actrice met vijf andere vrouwen het bed gedeeld.

Dat heeft McDermott aan zijn vrouw opgebiecht, weet de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. McDermott zit sinds kort in een afkickkliniek en heeft naar verluidt een seksverslaving.
"Hij werd gedwongen Tori de waarheid te vertellen", zegt een bron. "Wat het nog erger maakt, is dat hij niet altijd veilige seks heeft gehad. Zij kan hem dat waarschijnlijk nooit vergeven. Het is één ding om vreemd te gaan, maar onveilige seks gaat nog een stapje verder."

De 47-jarige McDermott liet zich vrijwillig op in een kliniek en mag zijn kroost gewoon bezoeken. Samen met de 40-jarige Beverly Hills 90210-actrice heeft hij vier kinderen: de 6-jarige Liam, de 5-jarige Stella, de 2-jarige Hattie en de 1-jarige Finn.
Spelling en McDermott trouwden in 2006. Ze leerden elkaar kennen toen ze allebei nog getrouwd waren.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_136175022
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:06 schreef Felixa het volgende:

[..]

bron
En terecht, tering wat is die Tori lelijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136365147
quote:
Gepubliceerd:
Laatste update: 5 februari 2014 12:40
5 februari 2014 12:40 Deel:
TWFBGP.Ook vrouw Ruud de Wild wil huwelijk redden
Aafke Burggraaff hoopt net als haar man Ruud de Wild haar huwelijk te redden. De Wild onthulde begin dit jaar in zijn radioshow dat zijn huwelijk in zwaar weer verkeert.

Foto: ANP "Ik hoop dat we er samen uit gaan komen", vertelt Burggraaff deze week in Privé. "Maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat ons gaat lukken. Daar moet ik eerlijk in zijn."

"Ons grootste probleem is dat we 24 uur per dag samen zijn", legt Burggraaff uit.

"We werken samen, hebben een gezin en ik doe ook nog eens het management voor Ruud. Tijd voor onszelf is er nauwelijks. En als die er een keer is, dan lukt het Ruud vaak niet om het werk los te laten en daar baal ik van."

De 538-dj en Burggraaff hebben twee kinderen, een 4-jarige zoon en een 2-jarige dochter. Uit zijn relatie met Tatum Dagelet heeft De Wild een 11-jarige dochter.

Bewondering

Hoewel Burggraaff baalt van De Wilds werkhouding, bewondert ze die ook. "Hij wil graag alles naar zijn beste vermogen doen en dat valt in hem te prijzen. Maar het kan ook te veel worden."

Burggraaff is naar eigen zeggen bereid 'op mijn allerhardst te knokken' voor haar huwelijk.

"We zijn nu negen jaar samen en dat gooi je natuurlijk niet zomaar weg. Want ondanks de problemen die er nu gerezen zijn, kan ik je vertellen dat Ruud de liefste en leukste man is die ik ken. Daarbij is hij de beste vader die onze kinderen zich zouden kunnen wensen."

Dit gaat er eentje worden, gok ik..
pi_136365187
quote:
Gepubliceerd:
Laatste update: 5 februari 2014 11:39
5 februari 2014 11:54 Deel:
TWFBGP.Scheiding rapper Lange Frans bijna rond
Rapper Lange Frans en zijn ex Daniëlle van Aalderen zijn bijna gescheiden.

Foto: ANP Dat vertelt Van Aalderen in Story.

In december 2012 gaf zij aan te willen scheiden van de rapper die eigenlijk Frans Frederiks heet, omdat ze niet langer met zijn verslavingen kon leven.

"Je bent sneller getrouwd dan gescheiden", concludeert Van Aalderen. "En dan hebben Frans en ik geen vechtscheiding. We hebben samen een advocaat en de onderhandelingsfase ging heel erg goed. We maken nergens ruzie over."

Zo is onder meer afgesproken dat Van Aalderen met de twee kinderen van het stel, Willem (5) en Danie (2), in de echtelijke woning blijft wonen.

"Het komt er op neer dat Frans en ik het overal over eens zijn. Het moet nu alleen door boekhouders en fiscalisten worden nagekeken. En dat kost allemaal veel tijd, anders waren we al gescheiden."

Hoewel Van Aalderen nu niet moet denken aan een hereniging met Frederiks, sluit ze die in de toekomst niet uit. "Ik houd nog van Frans. En hij van mij. Dat weet ik zeker. Maar liefde is niet altijd genoeg om een huwelijk in stand te houden."

2013, dacht ik..
pi_136435792
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
pi_136435920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
Dat is tussen het verwekken van het tweede kind en de vrolijke aankondiging daarvan gegaan? :?
pi_136442756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
Zou dat niet gewoon een gevalletje 'er is niks over die twee te melden, dus verzinnen we wat' zijn?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:38:44 #256
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_136448547
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
Kom er maar in Vivi.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 februari 2014 @ 19:57:55 #257
22592 crew  Ole
pi_136449245
Ik dacht dat Doutzen zwanger was? Loop ik achter?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136453039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Ole het volgende:
Ik dacht dat Doutzen zwanger was? Loop ik achter?
Scheiding en zwangerschap kun je combineren, kijk maar naar dat neukertje van Fabienne de Vries..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136926939
quote:
'Kate Hudson en Matt Bellamy gaan uit elkaar'
Kate Hudson en Matt Bellamy zijn nu bijna drie jaar verloofd, maar het is de vraag of er ooit een huwelijk gaat komen.

Hun relatie dreigt op de klippen te lopen, melden bronnen aan NY Daily News.
De actrice en zanger zouden uit elkaar gegroeid zijn. Dat komt deels doordat Kate het liefst in Hollywood is en Matt liever bij zijn bandleden in Londen vertoeft.

"Ze leiden aparte levens", zegt een bron dichtbij het stel. "Het gaat niet zoals ze gepland hadden, maar ze doen hun best omwille van hun zoontje."

Hudson (34) en Bellamy (35) zijn sinds 2010 bij elkaar. Ze zijn in 2011 verloofd toen hun zoon Bingham Hawn Bellamy geboren werd. Toen de actrice onlangs in een Amerikaanse talkshow gevraagd werd naar het aanstaande huwelijk, zei ze dat er nog geen concrete plannen waren. "Ik heb het zo druk, we hebben het allebei heel druk", zei Hudson bij die gelegenheid. "Dus voorlopig gebeurt het nog niet."

Terwijl zij met diverse films bezig is, is Bellamy op tournee met zijn band Muse. Een woordvoerder laat namens Hudson weten dat de geruchten over een split 'niet waar' zijn.

nu.nl
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:42:28 #260
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136927043
quote:
Mick Harren en vrouw definitief uit elkaar

Mick Harren en zijn vrouw gaan definitief uit elkaar. "Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."

Foto: ANP
Dat vertelt de zanger aan RTL Boulevard.
"We wonen niet meer samen. Ik woon nog thuis en zij is weggegaan", aldus Harren. De tienjarige dochter van het stel woont nog bij haar vader.

De zanger vertelde in een uitzending van Live 4 You zijn relatie graag te willen redden, maar dat heeft niet geholpen. Zijn vrouw zei al meteen na de uitzending de actie van haar man niet erg te waarderen.
"Ik vind het heel vervelend om dit te bespreken voor heel Nederland. Daar komen wij zelf wel uit."
"Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."
De inzet is mindboggling!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 februari 2014 @ 13:54:26 #261
22592 crew  Ole
pi_136927500
Twee maanden!!!!!!
Nee, echt nog een kans gegeven hoor *;
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136927932
quote:
9s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef alors het volgende:

[..]

Verbaast me niets als het waar is, als je elkaar nooit ziet en ook nooit gaat trouwen...
Wel enorm jammer, ik hoop dat het dus ook niet klopt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136933742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

"Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."
De inzet is mindboggling!
Twee maanden nog wel, wat een inzet. _O_ :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136934662
Hier nog wat meer details; die vrouw is denk ik vreemdgegaan en/of heeft zijn geld verkwist:

quote:
Mick Harren en zijn vrouw Pascale gaan na een huwelijk van 16 jaar uit elkaar. ?Ik wil niet de kroon van haar hoofd halen, want we hebben samen een dochtertje van 10, Semmy?, zegt Mick aangedaan. "Maar laat ik het zo zeggen: waar mannen van beticht worden, kunnen vrouwen ook. En soms zelfs nog beter. Er was geen redden meer aan."
Al eerder waren de barstjes zichtbaar in de relatie van de twee. "Ik was de laatste maanden ongelofelijk druk met mijn werk, nam Mick Harren zingt Willy Alberti op en ik gaf een valentijnsconcert in purmerend waarin ik onder andere met Dennis Alberti en Tonny Alberti heb gezongen. Want zo hadden Pascale en ik het afgesproken: ik zou zorgen voor brood op de plank. Maar dat bleek helaas niet genoeg. Laatst zei ze me nog: ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar dat bleek niets dan een leugen."
Inmiddels is Mick alleen met Semmy achter gebleven in het huis waar ze ooit zo?n gelukkig gezin vormden met Pascale. ?Onze dochter is tien en begrijpt er niet van dat mama weg is. Ik heb haar gezegd: lieve schat luister, papa en mama komen nóóit meer bij elkaar. Maar jij bent mijn engel en ik hou van jou. Ik weet zeker dat mama dat ook doet. Maar ja, hoe leg je dat zo?n meissie ook eigenlijk uit??
Net als de afgelopen tijd moet Mick zich richten op werken, want: "Er is heel veel geld uit gegaan. Daarop had ik geen vat. Nu moet ik er extra tegenaan om ervoor te zorgen dat Semmy en ik een goede toekomst hebben. Voor de liefde sta ik misschien ooit wel weer open, maar zeker niet nu. Ik heb mijn portie voorlopig wel even gehad."
pi_136934772
quote:
9s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef alors het volgende:

[..]

Mooi, laat hem zich maar lekker op zijn muziek richten.
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 februari 2014 @ 17:47:33 #266
22592 crew  Ole
pi_136936341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mooi, laat hem zich maar lekker op zijn muziek richten.
Hij heeft nu wel weer inspiraaaasssiee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:51:12 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136936482
Moet ik die man kennen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136936496
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
Moet ik die man kennen?
Welke man?
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:52:37 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136936535
Mick Harren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136936564
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
Mick Harren.
Oh, ik schrok al, we hadden het over Matthew Bellamy, ik dacht dat je die bedoelde. Nee, van Mick Harren heb ik ook echt nog nooit gehoord.
pi_136936588
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
Mick Harren.
Van het Valentijnsconcert in Purmerend natuurlijk! Maar hij doet nog meer hoor, bijvoorbeeld Willi Alberti!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_136936601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, ik schrok al, we hadden het over Matthew Bellamy, ik dacht dat je die bedoelde. Nee, van Mick Harren heb ik ook echt nog nooit gehoord.
Het gaat al minstens 10 posts niet meer over Matt Bellamy en Kate Hudson :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_136936635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:54 schreef DjinN het volgende:

[..]

Het gaat al minstens 10 posts niet meer over Matt Bellamy en Kate Hudson :P
Mijn post ging daarover en die kwam na Mick Harren....
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 februari 2014 @ 17:55:44 #274
22592 crew  Ole
pi_136936672

Wereldberoemd in Noord Holland. Organiseert ook het alternatieve Jordaanfestival!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136936710
Ben ik blij dat ik in Brabant woon.
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 februari 2014 @ 17:57:09 #276
22592 crew  Ole
pi_136936734
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik blij dat ik in Brabant woon.
Daar heb je Guus!
En Gers (toch?)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:58:52 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136936784
Is hij niet meer van het kaliber (in de breedste zin van het woord) Django Wagner?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136936854
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Copycat het volgende:
Is hij niet meer van het kaliber (in de breedste zin van het woord) Django Wagner?
Jep
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 februari 2014 @ 18:01:37 #279
22592 crew  Ole
pi_136936891
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Copycat het volgende:
Is hij niet meer van het kaliber (in de breedste zin van het woord) Django Wagner?
Wolter Kroes, Peter Beense, Wesley Bronkhorst
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136939811
quote:
8s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Ole het volgende:
Twee maanden!!!!!!
Nee, echt nog een kans gegeven hoor *;
Elkaar als kemphanen de tent uitgevochten waarschijnlijk. :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:18:01 #281
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136968905
Huwelijksproblemen? Carlo en Irene kunnen je redden!

quote:
Een maand geleden schakelde de Amsterdammer de hulp van het presentatieduo Carlo Boszhard en Irene Moors in. 'Ik ben de laatste jaren bezig geweest met mijn carrière en ik heb daarbij belangrijke mensen voorbij gelopen, waaronder mijn gezin en dan met name mijn vrouw', vertelt een geëmotioneerde Mick in Life 4 You. Pascale zag de oproep maar het mocht niet baten.


Wat mij betreft nu klaar met Mick Harren hoor. Die man heeft nog nooit zveel aandacht gehad :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_136969179
Ben ik de enige die denkt dat die vrouw gewoon een eind aan het huwelijk heeft gemaakt? Dat zij de strijd heeft opgegeven na 2 maanden?
  Moderator vrijdag 21 februari 2014 @ 12:45:51 #283
184769 crew  Deisyy
pi_136969802
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef kvd het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat die vrouw gewoon een eind aan het huwelijk heeft gemaakt? Dat zij de strijd heeft opgegeven na 2 maanden?
Uit zijn relaas maak ik op dat zij hartstikke vreemd is gegaan en flink wat geld doorheen heeft gejaagd.

En verder heb ik geen idee wie Mick Harren is :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_136971774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Uit zijn relaas maak ik op dat zij hartstikke vreemd is gegaan en flink wat geld doorheen heeft gejaagd.

En verder heb ik geen idee wie Mick Harren is :@
En dochter dus achterlaat bij papa...
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2014 @ 14:46:36 #285
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:55:00 #286
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136975088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ze maar eng :{
allebei
Ik wil niet denegrerend overkomen, maar prototiepje volkszanger-en-vrouw...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2014 @ 14:58:02 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136975231
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik wil niet denegrerend overkomen, maar prototiepje volkszanger-en-vrouw...
kampers of jordaanvolk
pi_136980036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef Turbomuis het volgende:
Huwelijksproblemen? Carlo en Irene kunnen je redden!

[..]

[ afbeelding ]

Wat mij betreft nu klaar met Mick Harren hoor. Die man heeft nog nooit zveel aandacht gehad :)
Ik zag eerst deze foto en dacht wtf is er met Nicolette van Dam gebeurt en heeft zij zo'n lelijke vent?
voor de rest geen commentaar.
pi_137108441
Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn uit elkaar. "We hebben gezamenlijk besloten om uit elkaar te gaan."

Dat laat het koppel weten in een verklaring aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De twee kregen verkering toen de zanger zestien jaar oud was en trouwden in 2005.
"We zullen altijd van elkaar blijven houden en de beste vrienden blijven."
De 36-jarige zanger en de 38-jarige actrice kregen in 2010 zoon Julian Fuego. Het is niet duidelijk waarom het koppel uit elkaar gaat. Wel zegde Thicke vrijdag en zaterdag concerten af omdat hij ziek was
  maandag 24 februari 2014 @ 22:08:46 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137109048
Zo, die hebben de schijn lang opgehouden dan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_137109826
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, die hebben de schijn lang opgehouden dan.
óf itt mick harres langer dan 2 maanden hun best gedaan om er samen uit te komen
pi_137113286
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:57 schreef dennis83 het volgende:
Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn uit elkaar. "We hebben gezamenlijk besloten om uit elkaar te gaan."

Dat laat het koppel weten in een verklaring aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De twee kregen verkering toen de zanger zestien jaar oud was en trouwden in 2005.
"We zullen altijd van elkaar blijven houden en de beste vrienden blijven."
De 36-jarige zanger en de 38-jarige actrice kregen in 2010 zoon Julian Fuego. Het is niet duidelijk waarom het koppel uit elkaar gaat. Wel zegde Thicke vrijdag en zaterdag concerten af omdat hij ziek was
Jammer zeg, mooi stel en al zo lang samen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_137114770
Zonde, na zoveel jaar.
Maar verbaast mij eerlijk gezegd niets, gezien de foto die onlangs opdook van hem met zo'n meid waarbij hij vakkundig zijn hand op haar billen had liggen.
Zijn vrouw scheen dat prima te vinden.
Now, I wonder.
pi_137124835
slick thicke .. dat verbaasd me helemaal niks.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 februari 2014 @ 15:37:13 #295
163650 Greys
pi_137127658
Dat lijkt me ook wel verdomd lastig eerlijk gezegd.
Verkering sinds je zestiende, dus vér voor de grote beroemdheid en alle aandacht en verleiding.
Al zo lang bij elkaar en de beeldschone vrouwen gooien zich aan je voeten. Bijna onbegonnen werk.

Netjes dat het zonder moddergooien lijkt te kunnen gaan (so far...).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137568282
C'est passé voor Halle Berry en Olivier Martinez naar 't schijnt..
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_uit_elkaar___.html
pi_137570576
Zodra het kind binnen is, gooit ze de mannen de deur uit. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137649408
Waylon heeft zijn vriendin Annemijn ingeruild voor Joelle Witschge:

quote:
Heel verdrietig over de breuk met zijn vriendin Annemijn van Meeuwen lijkt Waylon niet te zijn. Volgens De Telegraaf heeft de zanger namelijk al een nieuwe vlam.


Het nieuws over Waylon en Annemijn kwam, na een relatie van vier jaar, dinsdag als een verrassing. De 33-jarige zanger sprak in recente interviews louter positief over haar. Maar blijkbaar is Waylon gezwicht voor de charmes van een ander.

'Waylon is als een blok gevallen voor de dochter van Richard Witschge: de 22-jarige Joelle. Ze zijn dolverliefd op elkaar en hebben dikke verkering', zegt een bron tegen de krant. Zelf heeft de zanger nog niet gereageerd op de breuk of zijn nieuwe relatie.

Joelle


Annemijn
pi_137649472
Kan niet editen, maar hier Annemijn:

  woensdag 12 maart 2014 @ 10:53:07 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137649761
Ik vind dat zo'n inhoudsloze poseur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137853436
Mick Jagger is weer vrijgezel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')