abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:52:28 #26
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_134356333
Gisteren tijdens het avondeten zijn de kinderen wat baldadig. Ik moet ze een aantal keer tot de orde roepen. Na een poosje ben ik het zat en verzucht: "Ik stop ermee. Ik voed jullie niet meer op".
Daan antwoordt: "Mooi zo. Kunnen we eindelijk normaal doen".
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_134363072
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:52 schreef Grijs het volgende:
Gisteren tijdens het avondeten zijn de kinderen wat baldadig. Ik moet ze een aantal keer tot de orde roepen. Na een poosje ben ik het zat en verzucht: "Ik stop ermee. Ik voed jullie niet meer op".
Daan antwoordt: "Mooi zo. Kunnen we eindelijk normaal doen".
:D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 19 december 2013 @ 10:59:31 #28
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_134442867
Haha Grijs! :D
in de haak.
pi_134443136
Das een goeie Grijs!

Ninthe was ook weer op dreef! We zitten in de auto en ze kijkt naar de pijlen op de verkeerslichten en verteld dat je de kant op moet waar de pijl heen wijst. Staan we op een gegeven moment voor linksaf te wachten en naast ons is voor rechtdoor. Dus rechtdoor gaat op groen. Ineens boos naast me;
MAMA DIE MENEER GAAT VERKEERD HIJ MOET OMHOOG!
  donderdag 19 december 2013 @ 11:10:22 #30
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134443172
_O- Grijs !

Wesley:

W: Ik ben benieuwd wat opa nu tegen zijn buren zegt.
Ik: Welke buren?
W: ja die bij zn graf....
W: Misschien gaan ze wel samen vissen !
pi_134444367
R (okt '10): O denneboom, o denneboom, wat zijn je takken wonderschoon, toen ik je laarsjes in het bos zag staan... O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_134536688
hahahaha Ninthe en Wesley wat een heerlijke kinderlogica

En Grijs :D Briljant!

Piekie wat lief :D

Vanmorgen vraagt O (3.5jr) aan papa:

- Papa til je mij op?
* Hoe moet ik de vaatwasser leeg maken dan?
- Met 1 hand

Uh :+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 25 december 2013 @ 12:57:34 #33
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134682214
Kerstbrunch 2013....

"Mama, mag ik nog zo'n broodje met spijsvertering er in??" :')
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 december 2013 @ 19:16:40 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134691634
:D

vanavond... Geert lag zonder luier in bed tussen de middag (vrijwel zindelijk overdag, dus we wilden het ook tijdens het slaapje even zonder proberen. had z'n bed dus ondergeplast. Spul was nog niet droog tegen de avond, dus ik zeg terloops tegen jan:

Oh ja Jan, je hebt vannacht visite ..
Jan: ow Wie dan?
ik: Je broer
Jan: wie is dat dan , die ken ik niet ..

je kon me terplekke bij elkaar vegen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134692323
Ik nam met Sjaak de dag door. "Wat lag er vanmorgen onder de kerstboom? Ka..." Sjaak: "K3!" _O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134692535
Ohja nog over de telefoons:

We hebben voor Jaap een nieuwe babyfoon gekregen. Eentje met een groot schermpje. (Camera functie op). Sjaak vindt de ouder unit, pakt m en gaat er mee aan de haal. Even later: "mama, waar is kabouter plop?" En "waar is auto puzzels nou?" (Hij luistert altijd kabouter plop en speelt car puzzles op de iPhone).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134692832
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef DJMomo het volgende:
Ohja nog over de telefoons:

We hebben voor Jaap een nieuwe babyfoon gekregen. Eentje met een groot schermpje. (Camera functie op). Sjaak vindt de ouder unit, pakt m en gaat er mee aan de haal. Even later: "mama, waar is kabouter plop?" En "waar is auto puzzels nou?" (Hij luistert altijd kabouter plop en speelt car puzzles op de iPhone).
Al die technologie ook... Verwarring voor Sjaak!

Ennuh k3 onder je boom, das n beste boom dan
S. 2014
J. 2016
pi_134712150
Ireth prachtig dat broodje spijsvertering.

DJMO kan ik me voorstellen, was me ook zo gegaan.

Wij waren over schaatsen aan het praten. Ineens zegt onze kleuter: dan valt het ijs uit de hemel. Grote lachbui hier. Was het maar zo makkelijk :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134739490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:57 schreef Ireth het volgende:
Kerstbrunch 2013....

"Mama, mag ik nog zo'n broodje met spijsvertering er in??" :')
Gheghe!

Wij hebben een vervelende zuurvrouw, en het contact is inmiddels ijzig. Staat mijn man eerste kerstdag gezellig met haar te praten. :o Dus ik spreek daar hardop mijn verbazing over uit. Zegt Thies: "Ja, zo gaat dat met kerstmis...."

En mijn schoonmoeder had voor het kerstdiner een 'heldere bouillon' gemaakt. Thies proeft, en roept in opperste verbazing: "Huh?? Dat is gewoon wáter ???"
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 december 2013 @ 19:56:23 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134758603
In de metro..

Ik zeg tegen geert ga maar duinen waarop geert z'n wijsvinger in z'n mond stopt. Ik zeg nee.. Dat is je wijsvinger. Jan:ja dan ben je aan het wijsvingeren

:')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:10:02 #41
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_134759225
E. vanavond na eten toen ik zei van nu moet alle afwas in 1 keer naar de keuken daar moeten we een manier voor vinden. Pak een kruiwagen was het antwoord en nee we hebben vanavond niet gegeten met een weeshuis op bezoek.

Mijn eega is niet voor iedereen te plaatsen qua uiterlijk dus gaat in Turkije voor een turk door en voor een italiaan als we in Italie zijn enz. Wij onlangs uiteten bij de Italiaan en mijn man werd aldoor in het italiaans aangesproken. Nu verschilt italiaans niet heel veel van spaans dus mijn man gaf ook antwoord. Mompelt onze jongste tja het is ook allemaal hetzelfde ook he? Zijn we op Curacao kan papa praten, Spanje, Italie papa spreekt gewoon alle talen aldus E.
If you can dream it, you can do it...
pi_134802894
Zoonlief: 'Waar is de bal, mama?'
Mama: 'Welke bal bedoel je?'
Zoonlief: 'De groene bal die onder de kast ligt.'
  maandag 30 december 2013 @ 11:39:38 #43
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_134867859
Moest lachen om het broodje spijsvertering :D.

En Animalmix, die is ook leuk!

Hier wat praatjes:

Oudste zoon is nogal aangetrokken tot de kleuren rood en groen. Laatst was ik kleren aan het passen in een winkel en ik vraag hem, 'wat vind je van mama's nieuwe kleren?'
J: 'is groen'.
Ik: 'ja, dat is groen inderdaad.'
J: 'is niet rood'.
Ik: 'nee, is niet rood. Maar wat vind je er nou van?'
J: 'ik vind het heel mooi, mama!'
Phieuw, goedgekeurd, ondanks dat het alleen maar groen was :P.

Jongste zoon stond net bij de kachel.
Ik: 'de kachel is heet'
Hij: 'moet even blazen!' O+

En zijn standaard reactie op elke vraag die begint met 'ben je....', is tegenwoordig: 'nee, ik benne lief!'
Dus het is: 'ben jij een monster S?' --> 'nee, ik benne lief!', maar laatst ook: 'ben jij moe, S' --> 'nee, ik benne lief!' (Hoewel hij altijd gewoon zegt, 'ja, moe, moet even slapen.')
  maandag 30 december 2013 @ 14:44:33 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134875235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef Animalmix het volgende:
Zoonlief: 'Waar is de bal, mama?'
Mama: 'Welke bal bedoel je?'
Zoonlief: 'De groene bal die onder de kast ligt.'
_O-
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135084418
De dames waren, voor de verandering :'), weer eens aan het kibbelen. Ze hadden nu ruzie over welke film er thuis aan ging. Tess wilde K3, Amber niet.
Op een gegeven moment roept Tess heel hard (we zaten in de tram): Amber jij bent altijd zooooo eigenwijs!!
Je kon me opvegen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:21:37 #46
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135138193
G las een nieuwsberichtje voor over een hond die slachtoffer geworden was van vuurwerk. Hij was achter een rotje aangerend dat z'n baasje weggooide, en een poot kwijt geraakt. Heel triest natuurlijk, maar in een van de zinnen kwam de term 'z'n trouwe viervoeter´ voor. Waarop Cato, heel ad rem, onmiddellijk "vanaf nu dus z´n trouwe drievoeter" zei. :o :D
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 januari 2014 @ 11:29:09 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135138430
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:21 schreef trui het volgende:
G las een nieuwsberichtje voor over een hond die slachtoffer geworden was van vuurwerk. Hij was achter een rotje aangerend dat z'n baasje weggooide, en een poot kwijt geraakt. Heel triest natuurlijk, maar in een van de zinnen kwam de term 'z'n trouwe viervoeter´ voor. Waarop Cato, heel ad rem, onmiddellijk "vanaf nu dus z´n trouwe drievoeter" zei. :o :D
Scherp, Cato ^O^ :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:32:30 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135138530
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:21 schreef trui het volgende:
G las een nieuwsberichtje voor over een hond die slachtoffer geworden was van vuurwerk. Hij was achter een rotje aangerend dat z'n baasje weggooide, en een poot kwijt geraakt. Heel triest natuurlijk, maar in een van de zinnen kwam de term 'z'n trouwe viervoeter´ voor. Waarop Cato, heel ad rem, onmiddellijk "vanaf nu dus z´n trouwe drievoeter" zei. :o :D
:D!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:13:05 #49
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135139933
Ja, het was zo grappig en droog, we lagen helemaal dubbel. Zeker omdat ze over het algemeen juist vooral heel gevoelig is voor triestige informatie. Zo kan ze in tranen uitbarsten bij een liedje over de uitgestorven Dodo, want dat was toch wel erg zielig voor die laatste, etc. Des te verrassender dus, zo'n opmerking uit haar mond.
in de haak.
pi_135190503
Komt net pakket bezorger aan de deur, Sjaak: "hallo, kom binnen!"
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')