abonnement Unibet Coolblue
pi_133849262
Ruim een jaar geleden klein akkefietje gehad met verzekeraar. Camper was volledig leeggehaald, in Italie. Alles weg. Maar amper braakschade. Dus ik slot eruit, foto, slot erin. Kwamen ze achter. Ja, kut. Wel bewezen dat er ingebroken was overigens. Maarja, daardoor ben ik dus blijkbaar op een zwarte lijst terecht gekomen, voor 5 of 8 jaar. En kan ik slechts een autoverzekering sluiten bij zo'n organisatie waar echt de meest vreemde gevallen terecht komen.

En da's zuur, want net gloednieuwe auto gekocht, inc. 5 jaar verzekering. Die wordt ondergebracht bij Voogd&Voogd, waar ik nota bene al 2 andere verzekeringen heb lopen. Maar waar hij dus geweigerd wordt, op mijn naam.

Verzekeringsbemiddelaar is niet bepaald behulpzaam, en toen ik zei dat ik alles dan wel op naam van m'n zakenpartner (koop de auto zakelijk, we rijden er beiden in) zou zetten, werd ze boos :o Want dat was niet eerlijk!

Nougoed, ondertussen dus de verzekeraar aangeschreven of ze me alsjeblieft van de lijst willen halen - goede hoop op - en ondertussen de auto op andere naam gezet. Maar verzekeringsbemiddelaar ruikt onheil, en vraagt direct; wie rijdt er nog meer in! Waarop garage mijn naam noemt - natuurlijk.

Maargoed, of de verzekeraar nu wél die verzekering accepteert.. ik hoop 't.

[ Bericht 50% gewijzigd door Five_Horizons op 03-12-2013 20:39:57 ]
pi_133849384
:').
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133849397
Wat wil je nu precies?
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133849930
Ik denk dat de TS betere tips wil omtrent het tillen van de verzekering. Want zelf is ie er niet zo handig in kennelijk.
pi_133850099
Ja, slim. TS fraudeert, wordt bij CIS aangemeld, kan nu alleen nog maar verzekeren bij Rialto en fraudeert nog meer. Ik heb CIS een een mailtje gestuurd :)

:') :') :')

Je zult er maar zonnepanelen aanschaffen
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_133850108
Volgens mij ben je een paar deuren te ver. Probeer nummer 5 eens?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_133850643
Goed bezig ts.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133851652
Ja had hem beter kunnen leasen
.
pi_133851797
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Oksel het volgende:
Ruim een jaar geleden klein akkefietje gehad met verzekeraar
Nou nou, een klein akkefietje???
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 19:44:20 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_133852338
Je moet je kontje 3 keer achter CS verkopen. Dan komt alles goed.

En oh ja, als je denkt net zo leuk te zijn als BHFH ooit was in zijn goede dagen dan moet ik je teleurstellen. Zelfs een glimlach kon er hier niet af...
pi_133852343
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Oksel het volgende:

Wat een gedoe :P
Eigen schuld dikke bult, sukkel!
pi_133852489
OMFG...

En ik maar hopen dat dit de maandagavondgarp is...
Zo niet: hoe dom kan je zijn 8)7
pi_133852796
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef Queller het volgende:
Zo niet: hoe dom kan je zijn
En eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar het verhaal hoe ze er nu precies achter gekomen zijn..
  maandag 2 december 2013 @ 20:03:52 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_133853129
Snap dit echt niet/nooit, als er geen braaksporen zijn dan maak je ze zelf toch gewoon?
Waarom stom slot eruit halen puur voor de foto, laat dat slot gewoon lekker eruit en blijf bij je standpunt :{
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_133853373
Je wilt eigenlijk Voogd & Voogd over de emmer krijgen door aandacht op i-net?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo van: een beetje negatieve aandacht op een groot forum en dan hopen dat ze overstag gaan?

Vrij walgelijk.... :{
pi_133853408
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Snap dit echt niet/nooit, als er geen braaksporen zijn dan maak je ze zelf toch gewoon?
Waarom stom slot eruit halen puur voor de foto, laat dat slot gewoon lekker eruit en blijf bij je standpunt :{
Ach wat gezellig! Fraudeurs united ^O^

Kunnen jullie niet gewoon emigreren en je elders gaan redden??
  maandag 2 december 2013 @ 20:11:22 #18
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133853502
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Queller het volgende:
Je wilt eigenlijk Voogd & Voogd over de emmer krijgen door aandacht op i-net?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo van: een beetje negatieve aandacht op een groot forum en dan hopen dat ze overstag gaan?

Vrij walgelijk.... :{
Terwijl TS doodleuk fraudeert...
The Art Of Lying
pi_133853572
quote:
9s.gif Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef yulian het volgende:

Terwijl TS doodleuk fraudeert...
Tsja...

Heb jij een mildere gedachte over de bedoelingen van TS met dit topic??
  maandag 2 december 2013 @ 20:14:12 #20
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133853653
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Tsja...

Heb jij een mildere gedachte over de bedoelingen van TS met dit topic??
Dit is gewoon een poging zoals jij al aangaf dat ze hierdoor maar gewoon overstag gaan. Er zit ook geen vraagstelling in het verhaal van TS.
The Art Of Lying
  maandag 2 december 2013 @ 20:42:06 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_133854967
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Ach wat gezellig! Fraudeurs united ^O^

Kunnen jullie niet gewoon emigreren en je elders gaan redden??
Mjah, ik zeg niet dat je zelf even een autoruit moet intikken en zeggen dat je iPad (en erg dure jas en laptop, wie was dat ook alweer :') ) gestolen is bij aangifte politie en verzekering - maar gewoon dat als er daadwerkelijk is ingebroken maar er geen duidelijke braaksporen zijn je gewoon zelf een raampje intikt of wat dan ook, dat je verzekering het niet dekt puur omdat de dief netjes insluipt ipv breekt vind ik gewoon onzin.
Mijn moeder mag blij zijn dat de inbreker in haar huis het keukenraam had geforceerd, anders was dat ook een "tjah, geen inbraaksporen... pech"-geval geweest.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_133855233
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mjah, ik zeg niet dat je zelf even een autoruit moet intikken en zeggen dat je iPad (en erg dure jas en laptop, wie was dat ook alweer :') ) gestolen is bij aangifte politie en verzekering - maar gewoon dat als er daadwerkelijk is ingebroken maar er geen duidelijke braaksporen zijn je gewoon zelf een raampje intikt of wat dan ook, dat je verzekering het niet dekt puur omdat de dief netjes insluipt ipv breekt vind ik gewoon onzin.
Mijn moeder mag blij zijn dat de inbreker in haar huis het keukenraam had geforceerd, anders was dat ook een "tjah, geen inbraaksporen... pech"-geval geweest.
Je kan zoveel vinden, maar als je ervoor moet frauderen, kan het wmb niet door de beugel.
pi_133856148
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Tsja...

Heb jij een mildere gedachte over de bedoelingen van TS met dit topic??
rondje positief google baiten dan maar? :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 2 december 2013 @ 21:14:54 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_133856746
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Je kan zoveel vinden, maar als je ervoor moet frauderen, kan het wmb niet door de beugel.
Oké, dan maar afwachten tot er bij jou wordt ingebroken en alle dure spullen worden meegenomen maar goh, totaal geen braaksporen :* .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_133856877
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oké, dan maar afwachten tot er bij jou wordt ingebroken en alle dure spullen worden meegenomen maar goh, totaal geen braaksporen :* .
Alsof braaksporen noodzakelijk zijn voor de dekking :'). We hebben niet allemaal pauperverzekeringen :'). (de meeste verzekeringen geven bij insluiping ook gewoon dekking)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')