abonnement Unibet Coolblue
pi_389847
Beste mede forumlezers,wat denken jullie,is SBS slim genoeg om hoe dan ook Koen in de bus te houden of gaan zij weer confrontaties uit de weg(zoals bij Seki)Ik heb begrepen dat het ieders mening is dat de bus II echt crasht als Koen vertrekt,dus het is te hopen dat de producenten van de bus dit ook inzien.
Denk eens aan het volgende nachtmerriescenario:Hans,Audrey en Aminata(die naam alleen al)blijven over als laatste drie.Men vindt de bus en BB saai,geloof mij ,dat wordt de overtreffende trap
pi_390381
quote:
Op 11 oktober 2000 17:47 schreef gino07 het volgende:
Beste mede forumlezers,wat denken jullie,is SBS slim genoeg om hoe dan ook Koen in de bus te houden of gaan zij weer confrontaties uit de weg(zoals bij Seki)
Vergelijking met Seki gaat totaal niet op. Die was zichzelf en gedroeg zich echt recalcitrant. Koen speelt een spelletje en dat zien ze bij SBS maar al te graag. Als het aan de programma makers ligt blijft hij tot het eind (laatste 3). Bovendien heeft hij sex gehad met Mariska, of wat daar voor door ging onder die dekens, dus sowieso al een held voor de programma makers.

R@b.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_395757
Alles voor de kijkcijfers.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2000 @ 16:04:52 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_395895
Nou zo slim is SBS niet.
Het is beter voor de kijkcijfers als Koen in de bus blijft, zeker met Mariska en Nance.

Heel stom dus om die (min of meer) aanranding van Audrie uit te zenden, genoeg kijkers die zo kotsen van Koen dat ze hem toch gaan wegstemmen.

The future is after you
pi_396179
otaku-san

Ik dacht dat ook jij nu wel wist dat het niet de stemmen zijn die bepalen wie er uit gaat. Als het de productie uitkomt bepalen ze zelf wie er de meeste stemmen heeft.

pi_396194
sbs is niet erg slim , sterker nog ze zijn vrij dom , getuige het feit dat ze de bus nu "gelijk" met BB uitzenden.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')