abonnement Unibet Coolblue
pi_133841132


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Funzel op 02-12-2013 20:35:02 ]
pi_133841173
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 2 december 2013 @ 14:01:39 #3
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133841202
Begrijp ik het dan goed dat vanavond op FOX ook de laatste aflevering is en het in februari ergens verder gaat? Wat betreft seizoen 4 dan iig, seizoen 3 is nog niet af op FOX...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133841286
Wat bedoelen jullie of waar heb ik naar zitten kijken?

Judith is dood toch?
pi_133841307
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef INViCTuS het volgende:
Begrijp ik het dan goed dat vanavond op FOX ook de laatste aflevering is en het in februari ergens verder gaat? Wat betreft seizoen 4 dan iig, seizoen 3 is nog niet af op FOX...
Seizoen 3 op FOX zijn herhalingen, daar waren ze al klaar mee.
  maandag 2 december 2013 @ 14:07:28 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133841359
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 14:05 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Seizoen 3 op FOX zijn herhalingen, daar waren ze al klaar mee.
Volgens mij heeft FOX nog niet dat hele seizoen uitgezonden naar mijn weten. Maar klopt het wat ik zei over 4?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133841415
Dus in principe iedereen van de Gov's kamp dood behalve die vrouw en die lesbo?
pi_133841676
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef INViCTuS het volgende:
Begrijp ik het dan goed dat vanavond op FOX ook de laatste aflevering is en het in februari ergens verder gaat? Wat betreft seizoen 4 dan iig, seizoen 3 is nog niet af op FOX...
Ja. Om 23:45 meestal.

Fox zend voor de mensen die de serie nog niet hadden gezien seizoenen 1 tm 4 uit tot dat s04 weer verder gaat.
pi_133841992
Hershel :'( :'(
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 2 december 2013 @ 14:33:45 #10
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133842127
Ik was helemaal vergeten dat Judith bestond :') Maar ik denk dat ze nog leeft, zal wel opgepakt zijn door iemand die aardig aan het bloeden was.

Wat ik wel weer raar/irritant vind is dat altijd iedereen maar headshots geeft aan alles en iedereen, maar als er 2x 20 mensen naar elkaar schieten, word er maar 1 van de 1000 schoten geraakt, en die land dan ook nog in een been ofzo :')
Als iedereen van Ricks groep nou gewoon schoot zoals ze het normaal doen, was het gevecht binnen een minuut afgelopen, en woonden ze nu nog gewoon in de gevangenis :')

Tevens wel zeer goede ep. Kan niet wachten tot februari.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133842134
Hele vette ep _O_
pi_133842255
_O_ ;( _O_ :{ _O_ :X _O_
pi_133842265
Aw man. Vette episode wel.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_133842962
Na het naar mijn mening slechte seizoen twee. Goede eerste helft van seizoen drie maar een dramatisch slechte tweede helft heeft de Walking Dead zich toch weer bewezen als goede serie met deze eerste helft van seizoen vier en hopelijk blijft deze lijn ook door gaan. Wat een enorm goede episode en ook lekker dicht bij de comics. Dit is toch wat veel mensen al wouden zien aan het eind van vorig seizoen. Kijk voor het eerst weer uit naar een nieuwe aflevering.

En Herschel.... :'( :'( :'(
  maandag 2 december 2013 @ 15:20:12 #15
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_133843430
Eindelijk die ouwe lul dood!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_133843597


Voor de OP. :)
pi_133844624
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de OP. :)
Huh? Hoezo heeft die Morgan Jones opeens een blauw shirt aan terwijl hij in alle vorige topic-delen een roze shirt aan had?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133844898
Eindelijk uit die kutgevangenis weg _O_

Toen dat kleine meisje dat wijf doodschoot _O_
Trouwens die Judith is gewoon meegenomen in de bus denk ik
pi_133845211
Heb net aflevering 7 gezien, maar snap 1 ding niet.
Op een gegeven moment zegt de governor dat ze het kamp moeten verlaten, en dan later in de nacht rijden ze weg. Op een gegeven moment kwamen ze bij een moeras aan waar de governor uitstapte en zombies bekeek die allemaal onder de modder zaten. Maar het volgende beeld is ineens dat ze weer terug in het kamp zijn? Kan iemand uitleggen wat er gebeurde, snapte dit niet helemaal. Of heb ik iets gemist?
pi_133845385
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Eindelijk uit die kutgevangenis weg _O_

Toen dat kleine meisje dat wijf doodschoot _O_
Trouwens die Judith is gewoon meegenomen in de bus denk ik
Denk zelf meer dat de kinderen Judith hebben. Toen Tyreese zei om mee te komen liepen zij de andere kant op, volgens Tyreese de "verkeerde" kant. Denk dat ze terug gingen om Judith te halen.
pi_133845454
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef Tranquilize het volgende:
Heb net aflevering 7 gezien, maar snap 1 ding niet.
Op een gegeven moment zegt de governor dat ze het kamp moeten verlaten, en dan later in de nacht rijden ze weg. Op een gegeven moment kwamen ze bij een moeras aan waar de governor uitstapte en zombies bekeek die allemaal onder de modder zaten. Maar het volgende beeld is ineens dat ze weer terug in het kamp zijn? Kan iemand uitleggen wat er gebeurde, snapte dit niet helemaal. Of heb ik iets gemist?
Ze konden niet weg door de modder.
Als zelfs zombies er in weg zakken dan komen zij er moelijk doorheen.
pi_133845621
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef Tranquilize het volgende:
Heb net aflevering 7 gezien, maar snap 1 ding niet.
Op een gegeven moment zegt de governor dat ze het kamp moeten verlaten, en dan later in de nacht rijden ze weg. Op een gegeven moment kwamen ze bij een moeras aan waar de governor uitstapte en zombies bekeek die allemaal onder de modder zaten. Maar het volgende beeld is ineens dat ze weer terug in het kamp zijn? Kan iemand uitleggen wat er gebeurde, snapte dit niet helemaal. Of heb ik iets gemist?
Allemaal symboliek
pi_133845706
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ze konden niet weg door de modder.
Als zelfs zombies er in weg zakken dan komen zij er moelijk doorheen.
Konden ze er niet langs dan en moesten ze daarom terug?
pi_133845721
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Allemaal symboliek
nu snap ik het
pi_133845753
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:29 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Konden ze er niet langs dan en moesten ze daarom terug?
Zelf denk ik dat het beter voor ze was om gewoon om te keren dan midden in de nacht door een bos te wandelen, met alle risico's van dien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 02-12-2013 16:36:28 ]
  maandag 2 december 2013 @ 16:33:56 #26
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133845878
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Denk zelf meer dat de kinderen Judith hebben. Toen Tyreese zei om mee te komen liepen zij de andere kant op, volgens Tyreese de "verkeerde" kant. Denk dat ze terug gingen om Judith te halen.
Ik denk ook dat ze gewoon nog leeft. Alleen is het natuurlijk niet logisch om dat draagding niet mee te nemen. Dat draagt toch makkelijker dan alleen dat kind?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133845966
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze gewoon nog leeft. Alleen is het natuurlijk niet logisch om dat draagding niet mee te nemen. Dat draagt toch makkelijker dan alleen dat kind?
Je zag ze eerst nog met hun tweéen nogal onhandig die mand dragen.
Dan was het waarschijnlijk makkelijker als ééntje die baby draagt, zodat ze sneller kunnen rennen.
  maandag 2 december 2013 @ 16:36:41 #28
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133845987
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Syntos het volgende:

[..]

Je zag ze eerst nog met hun tweéen nogal onhandig die mand dragen.
Dan was het waarschijnlijk makkelijker als ééntje die baby draagt, zodat ze sneller kunnen rennen.
Zit wat in inderdaad.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133845995
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze gewoon nog leeft. Alleen is het natuurlijk niet logisch om dat draagding niet mee te nemen. Dat draagt toch makkelijker dan alleen dat kind?
Ja, maar je zag de kinderen al enorm onhandig er mee slepen. Dus misschien besloten zij Judith er uit te halen en ergens te verstoppen om haar later weer te pakken. Dat is mijn gok. De baby normaal vasthouden is voor hun makkelijker dan dat ding mee dragen.

Edit: Iemand was mij voor. :)
pi_133846143
Denk overigens ook wel dat Judith nog leeft, gezien ze zo duidelijk lieten zien dat die kinderen haar hadden, en moeite hadden om de mand te dragen.

Daar zouden ze later makkelijk op terug kunnen vallen als motief.
  maandag 2 december 2013 @ 16:45:32 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_133846318
Tuurlijk leeft dat kutblaag nog, maak je geen zorgen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_133846452
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:45 schreef matthijst het volgende:
Tuurlijk leeft dat kutblaag nog, maak je geen zorgen.
Je hebt wel wat tegen Rick's groep of niet? :P
pi_133846714
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

leek opgedroogd allemaal
Ja, maar dan nog. Denk je dat ze haar op een bebloed dekentje leggen? Of denk je dat Judith aan het menstrueren was ofzo?
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:01:42 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133846808
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog. Denk je dat ze haar op een bebloed dekentje leggen? Of denk je dat Judith aan het menstrueren was ofzo?
ik denk dat de wasmachines gewoon niet zo goed meer werken door die zombie holocaust enzo, dan krijg je niet meer alles helemaal Robijn schoon en zacht meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133846809
Nou ja, blij dat die Governor nu eens opgerot is. Wel verdomde kut van Hershel, maar dat zat er al aan te komen. In heel die scene werd er al naartoe gebouwd, je kon gewoon voelen dat het alsnog zo zou lopen. Nu Hershel en (waarschijnlijk) baby Judith weg zijn, zijn we wel van de personages af die de groep vertragen, dus dat is wel weer positief.

Verder ben ik blij dat ze weg zijn uit die gevangenis, er zal vast wel iemand zijn die Carol nog tegenkomt aangezien iedereen is opgesplitst. Wellicht komt ze Daryl en Beth wel tegen in de bosjes, dat zal wel voor wat oproer zorgen, tenzij baas Daryl er een trio uitsleept.

Al met al een prima aflevering met nu heel wat mogelijke verhaallijnen voor de tweede seizoenshelft.
pi_133846875
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik denk dat de wasmachines gewoon niet zo goed meer werken door die zombie holocaust enzo, dan krijg je niet meer alles helemaal Robijn schoon en zacht meer
Echt niet? He verdomd. :( Misschien moeten ze eens Mr. Muscle zoeken ook een supply run, dat schijnt tien keer meer geconcentreerd te zijn en dus tien keer krachtiger.

Nee maar even zonder dollen, ik denk echt dat Judith er niet meer is. Ze gaan natuurlijk niet zo ver dat ze een half opgegeten baby laten zien, maar de bebloede dekens zijn wel om aan te geven dat er nu een babywalker rondkruipt. Daarnaast was de reactie van Rick en Carl ook duidelijk, als ze alleen een lege wieg aantroffen met het gevoel dat er niks aan de hand is, zouden ze niet zo reageren.
pi_133846913
Die eindbazenscene met daryl ook _O_ zo'n walker die 'm wil nakken terwijl ie in een schietgevecht bezig is, volgende shot is dat ie gespietst met de walker voorop door de firefight heen loopt.

Daryl _O_ _O_ _O_
pi_133847059
Wat is er eigenlijk met die rechter gebeurd? Of heb ik iets gemist? :')

  maandag 2 december 2013 @ 17:11:42 #39
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133847102
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Wat is er eigenlijk die rechter gebeurd? Of heb ik iets gemist? :')

[ afbeelding ]
Dat zei die Mexicaan vorige aflevering.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133847178
Denk wel dat die meiden Judith meegenomen hebben samen met Tyreese.
Scott Gimple heeft z'n best gedaan om de rotzooi die de vorige showrunner achtergelaten heeft op te lossen. Eindelijk zijn we nu uit de prison :D

Ben echt wel meer benieuwd naar de 2e helft, nu de hele groep opgesplitst is kan dat alleen maar voor meer dynamiek zorgen. :D

Rick & Carl
Tyreese en die kids
Glenn in die bus met al die anderen.
Daryl met Beth
Maggie met Sasha & Bob.
Michonne denk ik met die 2 chicks.
:)

Ojah, Daryl had natuurlijk weer z'n badass momentje, maar er is nog een badass personage gecast voor de 2e helft. ( uit de comics )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133847297
Scott Gimple is inderdaad enorm goed bezig. De afleveringen in vorig seizoen die hij geschreven had vond ik ook goed. Zoals "Clear".
Zoals ik al eerder zei, hopelijk blijft het zo goed als de eerste helft was en wordt hij niet ook van de show getrapt zoals de vorige showrunners.
pi_133847412
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat zei die Mexicaan vorige aflevering.
Tijdens het golfen he?
pi_133847520
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tijdens het golfen he?
Wat zei ie dan?
pi_133847522
Heftige aflevering.
Jammer van Hershel, kon zijn nuchterheid en menselijkheid altijd wel waarderen. Dat hij eraan zou gaan had ik wel verwacht, al moest ik twijfelen toen de Gov. die katana terugtrok.
Nu zitten we min op meer op hetzelfde punt als aan het einde van Seizoen 2.
Ook toen werd de 'thuisbasis' overlopen en de groep uiteen geslagen, benieuwd hoe snel ze elkaar weten te vinden.
pi_133847551
Wel lekker mokkel trouwens die lesbo, hopelijk leeft ze nog
pi_133847601
Welke groepen zijn er nu eigenlijk ontstaan?

- Rick & Carl
- Glenn in de bus
- Tyreese met die meisjes
- Daryl & Daryl
- Sasha ...?
- Maggie...?
pi_133847751
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:29 schreef karton2 het volgende:
Welke groepen zijn er nu eigenlijk ontstaan?

- Rick & Carl
- Glenn in de bus
- Tyreese met die meisjes
- Daryl & Daryl
- Sasha ...?
- Maggie...?
Sasha, Maggie en Bob zijn volgens mij samen. En dan misschien Michonne met Lilly en Tara? De rest zit goed.
pi_133847759
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:29 schreef karton2 het volgende:
Welke groepen zijn er nu eigenlijk ontstaan?

- Rick & Carl
- Glenn in de bus
- Tyreese met die meisjes
- Daryl & Daryl
- Sasha ...?
- Maggie...?
Beth & Daryl
Maggie met Sasha & Bob
Michonne in d'r eentje, of met die 2 chicks van de Governor
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133847898
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat zei ie dan?
Dat ie niet meer het zelfde was na Woodbury. Toen heeft ie 'm maar vermoordt. :')

quote:
Killed by:
Walker (Caused)
Caesar Martinez (Out of Mercy)
After abandoning The Governor, Shumpert became reckless, and one day at camp, he got bitten by a walker. Martinez claimed that he didn't even try to avoid the walker. He also said that he was the one who put him down
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Shumpert
  maandag 2 december 2013 @ 17:41:18 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_133847912
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:49 schreef Syntos het volgende:

[..]

Je hebt wel wat tegen Rick's groep of niet? :P
Neu, alleen Hershel en dat gekloot met die baby :D
Carl vond ik ook vrij irritant maar die hebben ze goed gefixt.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 2 december 2013 @ 17:46:09 #51
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133848068
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_133848142
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je de comic hebt gelezen wist je dat ook al :P
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:49:48 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133848167
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef karton2 het volgende:
Heftige aflevering.
Jammer van Hershel, kon zijn nuchterheid en menselijkheid altijd wel waarderen. Dat hij eraan zou gaan had ik wel verwacht, al moest ik twijfelen toen de Gov. die katana terugtrok.
Nu zitten we min op meer op hetzelfde punt als aan het einde van Seizoen 2.
Ook toen werd de 'thuisbasis' overlopen en de groep uiteen geslagen, benieuwd hoe snel ze elkaar weten te vinden.
het lijkt vrij goed georganiseerd met die bus enzo, dan zou het een beetje raar zijn als ze niet een ontmoetingsplek hebben afgesproken waar de troep weer bij elkaar komt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133848188
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

het lijkt vrij goed georganiseerd met die bus enzo, dan zou het een beetje raar zijn als ze niet een ontmoetingsplek hebben afgesproken waar de troep weer bij elkaar komt
Riep er niet iemand dat ze naar een bepaalde plek toe moesten?
pi_133848223
In EP10 komt Abraham.
pi_133848256
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja spoiler enzo, ga is dood
pi_133848286
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Het is volgens IMDb al vrij duidelijk dat Rick en een groep richting Washington D.C. trekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Stedelijke omgeving is altijd leuk
Trouwens nog bedankt voor de spoiler he, nu hebben die spoilertags ook weinig nut
pi_133848296
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
pi_133848304
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
_O_
pi_133848342
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
instant respect voor dat kind ja _O_
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:59:53 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133848411
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Syntos het volgende:

[..]

Riep er niet iemand dat ze naar een bepaalde plek toe moesten?
weet ik niet meer maar er werd iig duidelijk gesproken over een bepaald plan voor als alles misging, door meerdere mensen

lijkt me dat er dan ook gewoon een verzamelplaats is ergens in het bos
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133848624
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

weet ik niet meer maar er werd iig duidelijk gesproken over een bepaald plan voor als alles misging, door meerdere mensen

lijkt me dat er dan ook gewoon een verzamelplaats is ergens in het bos
"We verzamelen daar bij die ene boom met die blaadjes"
pi_133848676
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef Ties02 het volgende:

[..]

_O_
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

instant respect voor dat kind ja _O_
pi_133848735
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
YYYYEEEEEAAAAAAH :7 8-)
pi_133848739
Overigens straks mag Carol terugkomen omdat die kinderen die neger hebben gered en ze dat hebben geleerd van Carol :')
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 18:14:50 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133848838
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Ties02 het volgende:

[..]

"We verzamelen daar bij die ene boom met die blaadjes"
mjah als je gewoon niet nadenkt dan verlies je sowieso van de zombies, die denken ook niet na maar ze zijn met veel meer

ik zou een afgelegen huisje uitzoeken of voor mijn part een specifiek bord langs de snelweg, kun je gelijk even uitrusten en de volgende stap uitvogelen

wat voorraden begraven, schoon water evt een extra auto ernaast en klaar is kees
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133849061
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
Dat kind is overigens wel die gek die die val heeft gezet en de twee zieken heeft vermoord en verbrand, denk ik. Carol zal de schuld wel op zich genomen hebben. Tyreese heeft nog geen tijd gehad om uit te zoeken wie het was, maar dat zal ook vast nog wel terugkomen.

Ik ben overigens benieuwd of er nog een kans is op een terugkeer van Morgan. Als Rick en Carl de anderen niet kunnen vinden moeten ze hem nog maar eens opzoeken in dat goed beveiligde huis van hem.
pi_133849121
Wtf is er trouwens met dat opgespijkerde konijn? :')
pi_133849155
Dat kind kan toch niet twee lijken wegslepen? Dat heeft echt carol gedaan.
Die ratten kunnen wel haar idee zijn ja.

Enorm vette finale. Naast inderdaad die scene met daryl+zombies en de scene waarin dat kind dat rot wijf dood schiet vond ik ook het een bevrediging dat dat kleine kind van de governor dood ging.
Had een beetje hetzelfde gevoel als toen andrea dood ging, ook zo'n irritant personage.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133849251
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef frumslegnulk het volgende:
Wtf is er trouwens met dat opgespijkerde konijn? :')
Ja en die ratten bij het hek enzo
Ik dacht eerst dat de governor dat gedaan had zodat dat hek overlopen zou worden..
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 18:35:31 #71
88815 The_Emotion
98.3
pi_133849469
Goede mid-season finale.

Die gevangenis is nu wel aardig gesloopt, Gov is uit de weg geruimd, De groep is uit elkaar gevallen en moeten wat anders zoeken en Tyreese wordt gered door een paar kinderen :')

Jammer van Hershel ;(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133849888
WAT EEN BAZENEP!
Aids.
pi_133850028
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Mss het volgende:
WAT EEN BAZENEP!
Dit seizoen is één grote verbetering i.t.t het voorgaande... dat was maar lauwe pis :')
pi_133850176
Iemand die hier de nederlandse ondertiteling heeft van de laatste ep
pi_133850622
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Euroteller het volgende:
Iemand die hier de nederlandse ondertiteling heeft van de laatste ep
Leer Engels.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133850790
Ik versta ook de helft van de gesprekken niet hoor, die moet ik later teruglezen in de samenvattingen van elke ep op Wikipedia :P
Game of Thrones gaf ik ook na één aflevering al op omdat ik het gewoon niet verstond en dus niet snapte. Ik ga het binnenkort proberen met subs.
pi_133850996
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik versta ook de helft van de gesprekken niet hoor, die moet ik later teruglezen in de samenvattingen van elke ep op Wikipedia :P
Game of Thrones gaf ik ook na één aflevering al op omdat ik het gewoon niet verstond en dus niet snapte. Ik ga het binnenkort proberen met subs.
GoT oke, maar TWD niet verstaan? :')
  maandag 2 december 2013 @ 19:16:58 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133851041
Historisch dieptepunt bereikt met deze aflevering zeg _O-
pi_133851070
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef d1ce het volgende:

[..]

GoT oke, maar TWD niet verstaan? :')
Shane was wel een drama, altijd binnensmonds.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133851093
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Historisch dieptepunt bereikt met deze aflevering zeg _O-
Dieptepunt? :?
pi_133851117
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dieptepunt? :?
Lekker keihippe tegendraadse mening, jeweetog!
pi_133851138
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 19:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Lekker keihippe tegendraadse mening, jeweetog!
:')
pi_133851189
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef d1ce het volgende:

[..]

GoT oke, maar TWD niet verstaan? :')
Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
  maandag 2 december 2013 @ 19:23:41 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133851268
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dieptepunt? :?
Ik heb drie kwart van de aflevering moeten lachen het was dit seizoen best oke en dan komen ze met zoiets
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 19:30:25 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133851565
dit is het the Walking Dead topic he?

dus die serie met die zombies enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133851834
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef sp3c het volgende:
dit is het the Walking Dead topic he?

dus die serie met die zombies enzo
Nee joh!
  maandag 2 december 2013 @ 19:37:34 #87
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_133851930
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Remqo het volgende:
Goede mid-season finale.

Die gevangenis is nu wel aardig gesloopt, Gov is uit de weg geruimd, De groep is uit elkaar gevallen en moeten wat anders zoeken en Tyreese wordt gered door een paar kinderen :')

Jammer van Hershel ;(
Mooi samengevat! Ik vond het ook een zeer nice aflevering. Doei gevangenis, doei governor, tijd voor iets nieuws.

Hopelijk vanaf februari wat meer toe naar het ontstaan van deze apocalypse.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_133852059
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef frumslegnulk het volgende:

[..]

Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
Kan je het niet gaan kijken met Engelse ondertiteling?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_133852162
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Mooi samengevat! Ik vond het ook een zeer nice aflevering. Doei gevangenis, doei governor, tijd voor iets nieuws.

Hopelijk vanaf februari wat meer toe naar het ontstaan van deze apocalypse.
Inderdaad ben ook de hele tijd al benieuwd naar hoe zoiets nou gekomen is.
Hoop trouwens ook nog een keer het leger of iets van de (overgebleven) overheid te zien.
  maandag 2 december 2013 @ 19:43:21 #90
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_133852201
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik versta ook de helft van de gesprekken niet hoor, die moet ik later teruglezen in de samenvattingen van elke ep op Wikipedia :P
Game of Thrones gaf ik ook na één aflevering al op omdat ik het gewoon niet verstond en dus niet snapte. Ik ga het binnenkort proberen met subs.
Waarom gebruik je niet gewoon subtitles? :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 2 december 2013 @ 19:48:24 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133852425
Toffe aflevering _O_ Bazen seizoen tot nu toe zeg, godverdomme _O_

Jammer van Hershel, maar dat zag je van mijlenver aankomen. Michonne die de gov doodsteekt :9 Lizzy knalt dat wijf voor der kop _O_ Carl en Rick aan het einde _O_ Darryl _O_

Kan niet wachten tot februari!

Ben wel benieuwd hoe ze elkaar weer gaan vinden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 2 december 2013 @ 19:55:06 #92
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133852723
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ojah, Daryl had natuurlijk weer z'n badass momentje, maar er is nog een badass personage gecast voor de 2e helft. ( uit de comics )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, in de comics is Tyreese ook stukken boeiender dan in de serie, dus ik zou eerst nog even afwachten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133853099
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.

Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.

pi_133853340
COORLLLL, CORLLLLL!1111
pi_133853342
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.

Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 2 december 2013 @ 20:09:08 #96
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133853386
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.

Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.

[ afbeelding ]
_O_ _O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133853493
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Humberto Tan was er ook?
pi_133853604
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:45 schreef matthijst het volgende:
Tuurlijk leeft dat kutblaag nog, maak je geen zorgen.
Inderdaad, dit zal wel niet gebeuren:
Die film is slecht! :')
pi_133853912
Beter vinden ze elkaar wel weer gelijk in episode 9.
  maandag 2 december 2013 @ 20:35:10 #100
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_133854590
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef Skwish het volgende:

[..]

Humberto Tan was er ook?
Humberto Tan is overal
pi_133854609
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de OP. :)
Heb 'm aangepast. ;)
pi_133856085
Vette aflevering ja.
Het verhaal ligt ook weer helemaal open. Benieuwd ook of Carol en Morgan Jones nog terugkomen. Ook verwacht ik dat ze op een gegeven moment wel naar fort Benning zullen gaan. Heb eindelijk weer eens zin in de aankomende afleveringen.
Ze gingen wel een beetje dom met die tank om. Waarom die gevangenis helemaal kapotmaken in plaats van proberen om rick en zijn groep te bombarderen? Governor had dit makkelijk kunnen winnen, maar ja. Had niet verwacht dat hij nu al dood zou gaan. :D
Daryl is een held trouwens _O_
  maandag 2 december 2013 @ 21:22:48 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133857192
Dit word hopelijk echt zo een cool seizoen nu _O_

Hoe heette dat mens met dochter die bij de governer was ook alweer?
  maandag 2 december 2013 @ 21:40:11 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133858123
Ik vond Michonne wel schattig. Eerst dat klungelige opzij rollen als het schietwerk begint en daarna haar stoere samoerai-pose nadat ze iemand lafjes in de rug heeft gestoken. Nee, het duel der badasses werd deze keer probleemloos gewonnen door Daryl.

Zat er trouwens geen hele troep kinderen bij dat liefje van de governor? Die heeft die gewoon allemaal aan hun lot overgelopen om wat met haar dode dochter rond te zeulen?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133858646
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Michonne wel schattig. Eerst dat klungelige opzij rollen als het schietwerk begint en daarna haar stoere samoerai-pose nadat ze iemand lafjes in de rug heeft gestoken. Nee, het duel der badasses werd deze keer probleemloos gewonnen door Daryl.

Zat er trouwens geen hele troep kinderen bij dat liefje van de governor? Die heeft die gewoon allemaal aan hun lot overgelopen om wat met haar dode dochter rond te zeulen?
Ze had hem moeten laten leven ja
  maandag 2 december 2013 @ 22:07:20 #106
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_133859407
"Hier ben je veilig voor de walkers. Er is namelijk een rivier aan één kant." ^O^
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:08:46 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133859463
nee ze had hem op zijn schouder moeten tikken en iets van 'hey guvnor!' moeten zeggen

dan draaitie zich zo om van 'whuuuuuh?' en dan gaan ze vechten en als hij bijna gevonden heeft dan ligt ze op de grond terwijl hij haar keel dichtknijpt maar ze kan nog net bij dr zwaard en dan steekt ze hem

net als in Hollywood
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133859497
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Michonne wel schattig. Eerst dat klungelige opzij rollen als het schietwerk begint en daarna haar stoere samoerai-pose nadat ze iemand lafjes in de rug heeft gestoken. Nee, het duel der badasses werd deze keer probleemloos gewonnen door Daryl.

Zat er trouwens geen hele troep kinderen bij dat liefje van de governor? Die heeft die gewoon allemaal aan hun lot overgelopen om wat met haar dode dochter rond te zeulen?
Ook echt 10 seconde erna nog stil blijven staan in de achterlijke pose :')
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:10:48 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133859542
die pose was wel een beetje jammer middenin een vuurgevecht :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 22:11:37 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133859571
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:09 schreef kensei het volgende:

[..]

Ook echt 10 seconde erna nog stil blijven staan in de achterlijke pose :')
Inderdaad. Maakt me niet uit dat ze 'm afmaakt, maar dan die "eerbare samoerai" pose terwijl wat ze iets compleet anti-samoerai doet. Ging me over de combinatie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 2 december 2013 @ 22:20:33 #111
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133860027
Ik hoopte dat ze daarna zijn armen en benen af zou hakken, en zou zeggen "you're gonna be a shitty walker."
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:22:31 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133860123
ik was even bang dat ze hem zouden liggen zodat je net niet zeker weet dat hij dood is

komt zijn vriendinnetje aangelopen _O_

al hebben we het lijk niet gezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133860416
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik was even bang dat ze hem zouden liggen zodat je net niet zeker weet dat hij dood is

komt zijn vriendinnetje aangelopen _O_

al hebben we het lijk niet gezien
Maar zelfs zonder Lilly. Al die Walkers om hem heen... Daar was hij nooit weg gekomen.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:34:49 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133860708
true, maar stranger things have happened in the Walking Dead

dat dat kleine meisje min of meer in de armen van dr moeder werd opgegeten vond ik eigenlijk ook wel een beetje een shocker trouwens, je voelde dat er wat zou gebeuren maar toen ze dat bord uit de blubber trok en die Walker was weggedreven dacht ik dat het momentje voorbij was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133860816
Trouwens, deze kwam tijdens Talking Dead voorbij; de stunt doubles / stand-ins voor een aantal acteurs:



Blijkbaar wordt Carl gespeeld door een 31-jarige vrouw.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133860878
Hahahaha carl

lijken voor geen meter behalve die ene donkere vrouw
  maandag 2 december 2013 @ 22:39:27 #117
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133860894
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
true, maar stranger things have happened in the Walking Dead

dat dat kleine meisje min of meer in de armen van dr moeder werd opgegeten vond ik eigenlijk ook wel een beetje een shocker trouwens, je voelde dat er wat zou gebeuren maar toen ze dat bord uit de blubber trok en die Walker was weggedreven dacht ik dat het momentje voorbij was
Toen ik het bord las verwachtte ik dat het kamp zou wegspoelen oid
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133860906
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik was even bang dat ze hem zouden liggen zodat je net niet zeker weet dat hij dood is

komt zijn vriendinnetje aangelopen _O_

al hebben we het lijk niet gezien
Als de governor nu nóg terug komt dan is echt alle geloofwaardigheid weg. Zelfs als zombie zou hij niet terug moeten komen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133860949
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Toen ik het bord las verwachtte ik dat het kamp zou wegspoelen oid
Een leuke twist wel, "oh shit er komt dus ineens een flood" .. o nee een zombie in de grond die dat kut kind lekker dood bijt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:41:47 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133860996
stunt doubles voor welke stunts?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133861057
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
stunt doubles voor welke stunts?
Geen idee, maar dat kwam als "quick fact" voorbij, met een stukje text in beeld.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 2 december 2013 @ 22:44:16 #122
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133861098
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
stunt doubles voor welke stunts?
body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:45:35 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133861147
mja ok

en er is nu met die tank wel met wat explosieven gespeeld natuurlijk, qua samenstelling en bewapening lijkt iig die foto wel van deze aflevering
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133861420
Dat was wel even een vette aflevering zeg. Die scčne met die twee kleine meisjes was wel heerlijk lomp.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133862109
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.

Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.

[ afbeelding ]
psycho pls
  maandag 2 december 2013 @ 23:08:45 #126
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133862131
Had het wel bruut gevonden als je had gezien dat ze Judith aan het opvreten waren. Helaas. Zal wel in de bus zitten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133862196
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoopte dat ze daarna zijn armen en benen af zou hakken, en zou zeggen "you're gonna be a shitty walker."
zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijn _O_
pi_133862212
FUCK FUCK FUCK.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133862252
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijn _O_
Hoe ging het in de comics?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133862329
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe ging het in de comics?
laat ik het erop houden dat ie dusdanig verminkt werd dat het niet op Amerikaanse TV getoond zou mogen worden
pi_133862336
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe ging het in de comics?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133862428
9 februari dus weer. Wachten.... ;(
pi_133862668
Ach een goede twee maanden. Die zijn zo voorbij. En voor liefhebbers van Telltale's Walking Dead game komt ook de eerste episode van seizoen 2 voor de kerst nog uit om je even bezig te houden. :)
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:21:19 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133862759
ben net seizoen 1 aan het binnenhalen voor psvita, incl. die ene episode die erna komt ... ben benieuwd *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133862766
Wel drukke maanden en genoeg andere series nog, dus het kan erger. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133862813
Jezus, lang wachten.

Maar denken jullie dat ze de baby opgepeuzeld hebben? Of zouden die meisjes hem alsnog op de bus gezet?
pi_133862929
Gelukkig dat die irritante governor nu eindelijk dood is. Beetje naar einde voor die Hershel, maar die had toch geen toegevoegde waarde meer in het verhaal :P
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:24:16 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133862937
ik denk dat de dames het op de bus hebben gezet en daarna pistolen zijn gaan scoren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133862993
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Als de governor nu nóg terug komt dan is echt alle geloofwaardigheid weg. Zelfs als zombie zou hij niet terug moeten komen.
Hij is dood zeiden ze bij Talking Dead.

quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Had het wel bruut gevonden als je had gezien dat ze Judith aan het opvreten waren. Helaas. Zal wel in de bus zitten.
Bus niet denk ik.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:25:58 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133863023
al zou het wel raar zijn als ze die kleine meisjes weer hebben laten gaan bij de bus

werd al eerder geopperd dat ze de baby ergens verdekt hebben opgesteld en die eerst zijn gaan ophalen toen Tyreese zei dat het tijd was om weg te gaan, vanwege de haast hebben ze het kinderzitje maar laten liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133863034
Als de Governor nu weer terug zou komen :') dat zou echt belachelijk zijn

Ik hoop ook dat we nu niet weer zo'n 'slechterik' krijgen maar gewoon een ander soort gevaar
pi_133863140


_O_
pi_133863213
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Ties02 het volgende:
Als de Governor nu weer terug zou komen :') dat zou echt belachelijk zijn
Men heeft dus al gezegd dat het niet gaat gebeuren en ondanks de nodige onvolkomenheden gaat iemand met een mes door zijn hart en een kogel door zijn kop het ook in deze serie niet overleven zonder spoedeisende hulp. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 2 december 2013 @ 23:31:02 #144
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133863294
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef frumslegnulk het volgende:

[..]

Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
Gewoon engelse subs gebruiken joh.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 2 december 2013 @ 23:31:30 #145
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_133863315
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef stinkie het volgende:

[..]

body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.
Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.
  maandag 2 december 2013 @ 23:31:34 #146
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133863319
Net de laatste 2 afleveringen gezien, zelfs wetende wist er ging komen was de finale _O_

Hershel ;( toch een van mijn favorieten, ook karakter wat het meest uitgediept is de afgelopen seizoenen. Daryl, reageerde wat lauwtjes op Carol. En toch even schrikken toen die Walker achter hem stond :@
En behoorlijk heftig die kinderen ineens met die wapens.

Judith is denk ik wel echt dood. Identiek aan moeder. Veel bloed, geen lichaam. Niet echt een gemis, maar haalt wat van de motivatie van de overigen weg.

Vraag me alleen af wat die konijnen plotwending moet gaan worden.

Paar dingen die ik wat apart vind uitgewerkt,maar niet storend verder.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_133863402
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 2 december 2013 @ 23:33:24 #148
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133863421
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Tweek het volgende:

[..]

Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.
ook dat. En verzekeringen houden ook van explosies vlak bij de dure personages. Maar who cares. Green screen, doubles, het is maar tv :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_133863454
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.
niet aan denken :P En vooral niet op de special effects letten want die zijn niet om over naar huis te schrijven vond ik
  maandag 2 december 2013 @ 23:35:50 #150
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133863528
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
al zou het wel raar zijn als ze die kleine meisjes weer hebben laten gaan bij de bus

werd al eerder geopperd dat ze de baby ergens verdekt hebben opgesteld en die eerst zijn gaan ophalen toen Tyreese zei dat het tijd was om weg te gaan, vanwege de haast hebben ze het kinderzitje maar laten liggen
oja, das ook waar, ze gingen verkeer volgens tyreese
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:36:33 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133863558
ja misschien dat kind gewoon in een locker gestopt ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133863606
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

niet aan denken :P En vooral niet op de special effects letten want die zijn niet om over naar huis te schrijven vond ik
Ach ja in het gros van de series en films zie je mensen schuilen tegen kogelregens achter autodeuren e.d., maar dit was wel heel erg. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:40:04 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133863691
dan vind ik dat rottende lichaam nog een betere plek om achter te schuilen dan dat tafeltje wat tyreese omvergooide _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133863699
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.

Vooral brandjes enzo zijn echt heel slecht
pi_133863890
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
dan vind ik dat rottende lichaam nog een betere plek om achter te schuilen dan dat tafeltje wat tyreese omvergooide _O-
Ja die was ook wel bijzonder, hoewel hij er niet echt achter schuilde volgens mij. Leek meer ter afleiding of om het zicht te belemmeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 02-12-2013 23:50:56 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133863982
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
dan vind ik dat rottende lichaam nog een betere plek om achter te schuilen dan dat tafeltje wat tyreese omvergooide _O-
Dat was iemand anders volgens mij.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 23:48:29 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133864018
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat was iemand anders volgens mij.
nee gek

en anders was het alsnog matig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133864084
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee gek

en anders was het alsnog matig


Geen idee wie het is.
pi_133864200
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen idee wie het is.
Een of andere excuusneger. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:00:00 #160
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133864388
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen idee wie het is.
die verbaasd me nogal ja. Dat zal wel een van de nieuwe zijn, nooit eerder gezien. Vond het vreemd dat zo iemand dan niet eerder bij het vuurgevecht betrokken raakte. Hij schoot aardig met dat geweer, keer als linkshandige met een rechtshandig geweer.

Of waarom Carl daar dan niet mee schoot ipv dat onding wat ie had.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:00:08 #161
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133864391
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen idee wie het is.
Ja dat vroeg ik me ook de hele tijd af, leeft die nog? Misschien dat dat een soort T-dog gaat worden oid, achtergrond figuur wat veel nuttig werk doet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:06:39 #162
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_133864581
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Historisch dieptepunt bereikt met deze aflevering zeg _O-
:')
pi_133864616
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

:')
Litmanenpost; niet gelezen
pi_133864621
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooiste moment was trouwens toen dat kind dat kut wijf recht door d'r kop schoot.
Haha zeker, ik schoot ik de lach, en keek het stukje meteen terug.
.
pi_133864651
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

:')
Mensen die dat vinden kijken echt de verkeerde serie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133864980
Ik heb het zaterdag ook gezien en ga ervanuit dat dit de twee volgende afleveringen zijn. Maar ik heb het idee dat ik toch iets heb gemist. Andrea heb ik niet meer gezien.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:26:09 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133865037
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Palomar het volgende:
Gelukkig dat die irritante governor nu eindelijk dood is. Beetje naar einde voor die Hershel, maar die had toch geen toegevoegde waarde meer in het verhaal :P
Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133865081
Judith, was zeker niet op de bus, ze gingen wapens halen toen reed de bus weg. Die meiden zullen der wel verstopt hebben of ze is opgegeten inderdaad. Zal wel humor zijn, Tyrese met 4 meiden en een baby.

Die stuntmannen, zijn denk ik voor het schieten. Zelfs met blanks, is het nog gevaarlijk zonder gezichts/gehoor bescherming. Rondvliegende hulzen enzo.

Wel een vette aflevering alleen het volgende:

Rick staat daar met 10 geweren op hem gericht. Het schieten begint en hij rent nog 20m weg?? Een tank en je schiet de muren van je nieuwe huis kapot, ipv op kliekjes schutters? Die dikke Tyrese verstopt achter een paal en wordt niet geraakt.

Lijkt er trouwens op dat niemand gedood is van de gevangenisgroep, op Herschel na. En bijna iedereen van de kamp groep.
.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2013 @ 00:37:59 #169
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133865321
Mooie aflevering weer, beetje a la einde van seizoen 2 (maar dan tegen andere mensen ipv over 9000 zombies). Maar even afwachten weer, voor nu, wat ze voor de rest van seizoen 4 hebben verzonnen..

Oh, en Nederlandse ondertitels zijn al uren beschikbaar. De link of naam van de betreffende site zal ik hier niet plaatsen, omdat ik niet weet hoe Fok! daar precies tegenover staat nadat Bierdopje het recentelijk heeft moeten ontgelden. De ondertitelaars hebben in ieder geval, zo blijkt, een alternatief gevonden voor Bierdopje, om hun ondertitels op te plaatsen ^O^
Tevens -purist.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:42:41 #170
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133865416
Hoe durven ze Hershel te vermoorden :( Ik zag het wel aankomen maar het komt toch hard aan :'(
Hij was toch wel een van mijn favoriete personages.

Voor de rest goede aflevering. Alle niet belangrijke mensen in de bus (op Glen na dan).
De anderen zwerven nog wat rond maar komen elkaar vast snel tegen.

Wat is cool vond:
- Daryl met zijn granaten, wat een baas.
- Kindsoldaten

Er is dus nog 1 iemand over van die andere groep? Zij die de gov. doodschoot op het laatst;
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:43:48 #171
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133865438
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lyzio het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

als je de comic hebt gelezen wist je dat ook al :P
Ja doe het lekker in de spoiler ofzo, godverdomme zeg :N :r :r :r
Vieze tyfususer. Ga lekker iemand anders de serie verpesten
pi_133865784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:43 schreef Ambicioso het volgende:

[..]


[..]

Ja doe het lekker in de spoiler ofzo, godverdomme zeg :N :r :r :r
Vieze tyfususer. Ga lekker iemand anders de serie verpesten
:')
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:06:48 #173
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133865801
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:')
Dit is het topic over de serie. De commics bespreek je maar lekker ergens anders.
pi_133865843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dit is het topic over de serie. De commics bespreek je maar lekker ergens anders.
wie zegt dat de comics precies hetzelfde zijn als de serie? Tevens is het geen spoiler maar daar kom je zelf wel achter. En als je geen spoilers wil zien, kan je beter wegblijven uit dit topic.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:11:45 #175
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133865864
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wie zegt dat de comics precies hetzelfde zijn als de serie? Tevens is het geen spoiler maar daar kom je zelf wel achter. En als je geen spoilers wil zien, kan je beter wegblijven uit dit topic.
Omdat de serie gebaseerd is op de commics. Ik blijf wel weg uit het topic over de commics als ik geen spoilers wil zien. Dit topic gaat over de serie (USA) en daar ben ik op schema, dus zou niet bang hoeven zijn voor spoilers.
pi_133865901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:11 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Omdat de serie gebaseerd is op de commics. Ik blijf wel weg uit het topic over de commics als ik geen spoilers wil zien. Dit topic gaat over de serie (USA) en daar ben ik op schema, dus zou niet bang hoeven zijn voor spoilers.
gebaseerd op is niet gelijk aan hetzelfde, tot nu toe zijn de enige overeenkomsten het verblijf op de farm en in de prison. Verder weet je niet eens of de bron die die andere user post wel klopt, ik zou niet weten waar je die informatie vandaan zou moeten halen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:18:23 #177
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133865952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:43 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

[..]

Ja doe het lekker in de spoiler ofzo, godverdomme zeg :N :r :r :r
Vieze tyfususer. Ga lekker iemand anders de serie verpesten
:')____! Droeftoeter. Dit vind jij een spoiler? Dat Rick met een groep ergens terecht komt? :') Jezus.. wat moet het leven hard voor jou zijn.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_133865967
Beetje overdreven ook om een mogelijke locatie waar de groep heen zou willen gaan een spoiler te noemen. Tenslotte zou dit in de serie anders kunnen zijn en je weet de reden niet waarom zij daar heen zouden willen gaan. Doe maar rustig. :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:20:02 #179
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133865980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:19 schreef Uezurii het volgende:
Beetje overdreven ook om een mogelijke locatie waar de groep heen zou willen gaan een spoiler te noemen. Tenslotte zou dit in de serie anders kunnen zijn en je weet de reden niet waarom zij daar heen zouden willen gaan. Doe maar rustig. :')
Thank you :)
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Spellchecker dinsdag 3 december 2013 @ 01:56:35 #180
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133866326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:19 schreef Uezurii het volgende:
Beetje overdreven ook om een mogelijke locatie waar de groep heen zou willen gaan een spoiler te noemen. Tenslotte zou dit in de serie anders kunnen zijn en je weet de reden niet waarom zij daar heen zouden willen gaan. Doe maar rustig. :')
Aangezien de serie regelmatig flarden uit de strips neemt, is de kans wel wat meer dan "mogelijk". Daarbij haalt die Lyzio óók IMDB aan als aanvullende bron, wat het nóg meer "mogelijk" maakt..

En ja, dat ze naar een bepaalde locatie gaan is wat anders dan "die en die gaan dood", maar het is nog steeds een spoiler, want het zegt alles over het soort omgeving en daarmee over hoe de sfeer zal zijn. Opbokken dus met die kinderachtige ongein.

Echt... Eerst de spoiler zelf plaatsen, en vervolgens een stuk citaat, wat op dat moment al niet meer uitmaakt, wél in een spoiler-tag :')14.gif
Tevens -purist.
pi_133866395
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu :o
Dit is het USA topic..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133866579
Damn', met zo'n governer heb je wrs geen zombie-holocaust nodig.
Wat een ellende zeg.
Arme Hershel ook.
En de rest.
I´m back.
  dinsdag 3 december 2013 @ 04:21:32 #183
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133866770
Ik irriteer me een beetje aan hoe makkelijk ze de zombies in termen van 'stevigheid' (weeet even geen beter woord) varieren. Daryl die een zombie als schild gebruikt, terwijl een kogel van grotere afstand wel door Bob heen gaat, en andere keren een zombie uit elkaar valt wanneer ze deze willen vasthouden. Ik wil best geloven dat een zombie die beter eet, steviger is, maar dat ze kennelijk kogelwerend worden en harder dan mensen, gaat me iets te ver.

Een naar het schijnt was dat Ierse wijf ook te zien in deze episode, als zombie. Iemand die weet waar?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133866777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:21 schreef Kenju het volgende:

Een naar het schijnt was dat Ierse wijf ook te zien in deze episode, als zombie. Iemand die weet waar?
Creepy Clara from the woods? Ja. Die zie je aan het wind als die groep walkers aan komt, dan focussen ze wel eventjes op haar, in het midden. Jurk en iets blauws als ik me niet vergis.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 3 december 2013 @ 04:31:29 #185
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133866792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:24 schreef OMG het volgende:

[..]

Creepy Clara from the woods? Ja. Die zie je aan het wind als die groep walkers aan komt, dan focussen ze wel eventjes op haar, in het midden. Jurk en iets blauws als ik me niet vergis.
Inmiddels gespot inderdaad...

Trouwens nog iets, waarom vermoord Michonne The Governor niet? Dat was toch steeds haar doel? En nu liet ze hem liggen. Komt niet echt logisch over.
En was Rick opeens zijn pistool kwijt, dat hij ging vechten met The Governor? Over schieten gesproken, waarom kunnen ze de ene keer de meest onmogelijke schoten lossen, en de andere keer missen als een stel ongetrainde noobs? Dat fragment met Daryl sloeg alles. Buiten hetgeen ik al aangaf, gaat niemand voor het hoofd...

Trouwens, dat gedoe met die ratten, dat mag zo onderhand wel eens uitgelegd worden. Ik heb het idee dat de vroege introductie van die kwestie wat onnodig is als het zo lang moet duren. Echt briljante zaken die een dergelijke langdurige introductie vergen zijn namelijk niet eigen aan deze serie.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 3 december 2013 @ 05:02:11 #186
202546 Baszh
The Dude abides
pi_133866854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:31 schreef Kenju het volgende:
Trouwens nog iets, waarom vermoord Michonne The Governor niet? Dat was toch steeds haar doel? En nu liet ze hem liggen. Komt niet echt logisch over.
Ze stak hem recht door zijn borst, is dat niet genoeg? Ze had er blijkbaar niet veel moeite mee dat hij zou terugkomen als zombie.

quote:
Trouwens, dat gedoe met die ratten, dat mag zo onderhand wel eens uitgelegd worden. Ik heb het idee dat de vroege introductie van die kwestie wat onnodig is als het zo lang moet duren. Echt briljante zaken die een dergelijke langdurige introductie vergen zijn namelijk niet eigen aan deze serie.
Is toch duidelijk dat ze dat jonge meisje laten ontwikkelen tot psychopaat? Eerst die ratten, toen het ontleden van dat konijn en vervolgens de koelbloedige headshot.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 3 december 2013 @ 05:17:58 #187
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133866877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 05:02 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ze stak hem recht door zijn borst, is dat niet genoeg? Ze had er blijkbaar niet veel moeite mee dat hij zou terugkomen als zombie.
Je kan nooit zeker weten of iemand echt dood is, toch?

quote:
Is toch duidelijk dat ze dat jonge meisje laten ontwikkelen tot psychopaat? Eerst die ratten, toen het ontleden van dat konijn en vervolgens de koelbloedige headshot.
Dat meisje was 's-nachts gewoon buiten zonder dat ze opgemerkt was?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133866971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 05:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je kan nooit zeker weten of iemand echt dood is, toch?

[..]

Dat meisje was 's-nachts gewoon buiten zonder dat ze opgemerkt was?
Daarvoor is ze een klein meisje :Y die creepen nou eenmaal buiten rond.
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:21:43 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133867130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit is het USA topic..
My bad :o

Waren jullie de gevangenis trouwens niet beu? Het werd wel weer tijd voor een andere setting. Ben benieuwd naar de EPs na de stop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133867213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef Fer het volgende:

Wel een vette aflevering alleen het volgende:

Rick staat daar met 10 geweren op hem gericht. Het schieten begint en hij rent nog 20m weg?? Een tank en je schiet de muren van je nieuwe huis kapot, ipv op kliekjes schutters? Die dikke Tyrese verstopt achter een paal en wordt niet geraakt.

Michonne die op hetzelfde stukje 8 ninja rolls doet zonder door iemand gezien of door iets geraakt te worden _O_
pi_133867299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 05:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je kan nooit zeker weten of iemand echt dood is, toch?
Mwoah als je iemand op een dergelijke manier verwondt, dan heeft die persoon urgent medische hulp nodig en die kon er niet komen natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 10:21:33 #192
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_133869549
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah als je iemand op een dergelijke manier verwondt, dan heeft die persoon urgent medische hulp nodig en die kon er niet komen natuurlijk.


Tatu tatu.
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:01:42 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133870361
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

My bad :o

Waren jullie de gevangenis trouwens niet beu? Het werd wel weer tijd voor een andere setting. Ben benieuwd naar de EPs na de stop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat huisje/boompje/beestje in de gevangenis was ik een beetje beu maar als uitvalsbasis zoals in het begin van dit seizoen vond ik het eigenlijk wel best, had er geen moeite mee gehad ze daar nog een paar afleveringen mee hadden gevuld

vond dat gezeur met die kapotte camper van Dale de hele tijd een stuk vervelender
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:04:20 #194
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133870408
Dale was sowieso een dramaqueen! Ben wel erg benieuwd waar ze nu precies heen zullen gaan en hoe het verloop gaat worden want nu zijn ze opgedeeld in 3 of 4 groepjes volgens mij.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133870471
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Zo'n lichaam houdt natuulijk ook al die kogels tegen :')
pi_133870639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 05:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je kan nooit zeker weten of iemand echt dood is, toch?

Kom op :')

En dan nog, ze wilde hem laten lijden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133870826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kom op :')

En dan nog, ze wilde hem laten lijden.
Als die Governor niet door het hoofd was geschoten stond ik er ook niet raar van te kijken dat hij het nog overleefde.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:24:22 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133870841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kom op :')

En dan nog, ze wilde hem laten lijden.
leek mij ook, ze had hem makkelijk nog een paar keer kunnen prikken maar ze zag dat hij eigenlijk al wel dood was dus liet ze het maar op de natuurlijke manier aflopen :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:24:38 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133870847
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:07 schreef Skwish het volgende:

[..]

Zo'n lichaam houdt natuulijk ook al die kogels tegen :')
Hij pakte iig wel een dikke zombie ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:26:22 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133870893
maar moet Daryl nu hij die tankdude met de handen half omhaag neerschoot ook zijn wapens inleveren en boer worden net als Corl of wat :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133872455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook de hele tijd af, leeft die nog? Misschien dat dat een soort T-dog gaat worden oid, achtergrond figuur wat veel nuttig werk doet.
Die werd neergeschoten.
pi_133875293
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu :o
Oh sorry, maar ik ga er vanuit dat de mensen die dit topic lezen reeds de laatste aflevering hebben gezien. Ik open zelf dit topic ook pas nadat ik heb gekeken ;)
pi_133875395
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Euh spoiler? Ik zit nog naar de NL versie te kijken nu :o
Dan moet je niet in het USA topic komen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:33:48 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133875963
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan moet je niet in het USA topic komen.
Je doet je ondertitel eer aan :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Redactie Frontpage dinsdag 3 december 2013 @ 14:35:36 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133876008
Oke, seizoen overeslagen tot aan midseasonfinale, dat gezeur met de gouvener is nu gelukkig over en we kunnen weer verder.

Zo eindigde de comic ook ongeveer, compleet met laatste shot carl en rick
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:36:03 #206
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133876020
Trouwens ik denk dat de baby wel dood is omdat er bloed (zo leek het) in het zitje zat. Waren die kinderen niet eerst met de baby aan het slepen om naar de bus te gaan? Dat betekent dus dat ze de baby zomaar daar neer hebben gezet? Zal Rick ook niet zo blij mee zijn :P
  Redactie Frontpage dinsdag 3 december 2013 @ 14:37:02 #207
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133876034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef Lyzio het volgende:

[..]

:')____! Droeftoeter. Dit vind jij een spoiler? Dat Rick met een groep ergens terecht komt? :') Jezus.. wat moet het leven hard voor jou zijn.
Inderdaad dat is geen spoiler.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:37:11 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133876039
Kan het zijn dat de 2 jongsten die wegrenden, de baby vast hadden? Zat inderdaad wel bloed in het zitje, kan ook nog dat psycho kind een zombie heeft afgeknald die bijna de baby te pakken had..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Redactie Frontpage dinsdag 3 december 2013 @ 14:38:36 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133876066
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Kan het zijn dat de 2 jongsten die wegrenden, de baby vast hadden? Zat inderdaad wel bloed in het zitje, kan ook nog dat psycho kind een zombie heeft afgeknald die bijna de baby te pakken had..
Alleen maar lastig zon baby, wat voor verhaallijn verzin je daaromheen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:39:09 #210
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_133876080
Ik hoopte er stiekem op dat er een zombie-baby zou rondkruipen
  Redactie Frontpage dinsdag 3 december 2013 @ 14:39:09 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133876081
Benieuwd welke verhaallijn ze gaan ontwikkelen

  dinsdag 3 december 2013 @ 16:14:24 #212
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133878753
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kom op :')
Inderdaad, kom op!

In een televisieserie komen mensen terug van ergere verwondingen...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133879617
Misschien heeft iemand die een kogel in zijn hand heeft gekregen ergens de baby wel opgepakt
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 december 2013 @ 16:44:25 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133879741
Kut tyfus tering aids hoeren Gouverneur :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:45:03 #215
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133879759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Tranquilize het volgende:
Misschien heeft iemand die een kogel in zijn hand heeft gekregen ergens de baby wel opgepakt
Ben ook bang dat hij terug komt..
Maar zijn er van die andere groep trouwens nog overlevenden? 1 sowieso toch
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:46:42 #216
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133879822
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut tyfus tering aids hoeren Gouverneur :r
Net nieuw bij de groep, meteen iedereen naar de tering helpen die het zo lang hebben uitgehouden :P
Ze zullen nu wel steeds meer mensen tegenkomen die het redelijk goed voor elkaar hebben aangezien iedereen die het zolang heeft uitgehouden toch best sterk zijn.

Trouwens ik werd echt super kwaad toen de gov Hershel hakte. Jezus ik heb er slecht van geslapen ;(
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 december 2013 @ 16:54:57 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133880094
Het goede nieuws is nu dat Daryl en Beth samen op weg zijn. In de echte wereld was dat keiharde sex geworen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133880107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Kenju het volgende:

[..]

Inderdaad, kom op!

In een televisieserie komen mensen terug van ergere verwondingen...
Was jij niet degene die eerder het had over natuurkundige wetten? Dat zombies in de winter al lang dood zouden zijn enzo? Maar een katana door je borstkast terwijl er over zombies rondlopen overleven, dįt kan dan ineens wel? 8)7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133880145
Zwaar onrealistisch idd een m16 enz schiet wel door een lichaam heen.. iig 1 kogel of een fragment.
maar dat boeit me niet meer, gewoon vette scene.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:56:40 #220
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133880163
Snap de reden van The Gov niet om Hershel te vermoorden, terwijl Michonne (zijn grootste vijand!) ernaast zit. Zeker aangezien Michonne later de trekker (lees: het zwaard) over haalt. Erg vreemde actie.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 december 2013 @ 16:57:30 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133880193
Beth lekker wijf, jong, bang net der vader verloren. in de war.
Daryl een brok mannelijkheid, gefrustreerd,

Nu samen op weg.. dat moet moet moet toch neuken worden ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:57:48 #222
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880201
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het goede nieuws is nu dat Daryl en Beth samen op weg zijn. In de echte wereld was dat keiharde sex geworen.
^O^
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:58:36 #223
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880222
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Lyzio het volgende:
Snap de reden van The Gov niet om Hershel te vermoorden, terwijl Michonne (zijn grootste vijand!) ernaast zit. Zeker aangezien Michonne later de trekker (lees: het zwaard) over haalt. Erg vreemde actie.
Ja vond ik ook al raar, maar Hershel moest toch op een of andere manier dood :')
pi_133880264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Lyzio het volgende:
Snap de reden van The Gov niet om Hershel te vermoorden, terwijl Michonne (zijn grootste vijand!) ernaast zit. Zeker aangezien Michonne later de trekker (lees: het zwaard) over haalt. Erg vreemde actie.
Je had al meerdere keren een indicatie gekregen dat the gov Michonne niet meer zoveel haatte.
Daarnaast, hershel vermoorden doet de personen in de gevangenis meer pijn dan Michonne dat toch nog steeds een buitenstaander is.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:00:14 #225
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133880283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Ambicioso het volgende:

Ja vond ik ook al raar, maar Hershel moest toch op een of andere manier dood :')
Ik vond Hershel de ultieme sidekick voor Rick in non-combat situaties. Wijze man, met een gezonde kijk op dingen. In een gevecht natuurlijk uitermate nutteloos, maar zeker van grote waarde voor de groep. Michonne natuurlijk ook, maar het was gewoon common sense van The Gov om haar om te leggen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:01:17 #226
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133880323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef MouzurX het volgende:

Je had al meerdere keren een indicatie gekregen dat the gov Michonne niet meer zoveel haatte.
Daarnaast, hershel vermoorden doet de personen in de gevangenis meer pijn dan Michonne dat toch nog steeds een buitenstaander is.
Psychisch misshien Hershel. Maar als je het gewoon over kracht, firepower, doorzettingsvermogen, overlevingsdrang hebt dan koos ik 100 keer voor Michonne. In mijn ogen een van de meest competente strijders in Rick z'n groep.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:02:37 #227
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880371
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het goede nieuws is nu dat Daryl en Beth samen op weg zijn. In de echte wereld was dat keiharde sex geworen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beth lekker wijf, jong, bang net der vader verloren. in de war.
Daryl een brok mannelijkheid, gefrustreerd,

Nu samen op weg.. dat moet moet moet toch neuken worden ?
Hier sloeg de vonk al over:



Daryl heeft trouwens al ervaring met labiele vrouwen. Hier pakt hij Carol:

  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 december 2013 @ 17:02:58 #228
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133880393
Na de break wil ik een stomende sex scene tussen Daryl en Beth.
We viewers demand it !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133880400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:01 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Psychisch misshien Hershel. Maar als je het gewoon over kracht, firepower, doorzettingsvermogen, overlevingsdrang hebt dan koos ik 100 keer voor Michonne. In mijn ogen een van de meest competente strijders in Rick z'n groep.
Ja maar zo redeneren mensen niet :P
Psychisch is het belangrijkste. De groep had het toch minder erg gevonden als Michonne dood was gegaan, vooral omdat die Hershil een dochter heeft.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:03:16 #230
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik vond Hershel de ultieme sidekick voor Rick in non-combat situaties. Wijze man, met een gezonde kijk op dingen. In een gevecht natuurlijk uitermate nutteloos, maar zeker van grote waarde voor de groep. Michonne natuurlijk ook, maar het was gewoon common sense van The Gov om haar om te leggen.
Het was ook een van mijn favoriete chars geworden. Met zijn wijsheid etc.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:04:08 #231
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:01 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Psychisch misshien Hershel. Maar als je het gewoon over kracht, firepower, doorzettingsvermogen, overlevingsdrang hebt dan koos ik 100 keer voor Michonne. In mijn ogen een van de meest competente strijders in Rick z'n groep.
Ze waren toch al van plan om iedereen uit te moorden, dus het maakte eigenlijk niet zoveel uit.
pi_133880455
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na de break wil ik een stomende sex scene tussen Daryl en Beth.
We viewers demand it !
Hoeft van mij niet zo. Dan liever de eerder geopperde combinatie Beth & Maggie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:05:57 #233
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133880475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Ambicioso het volgende:
Ze waren toch al van plan om iedereen uit te moorden, dus het maakte eigenlijk niet zoveel uit.
Ghehe, true. Maar dan nog is het handig om eerst iemand van een ander kaliber uit te schakelen. Alsof een oude man met maar één been een verschil gaat maken als de stront uitbreekt. Maar goed, ik vind het gewoon klote dat Hershel er niet meer is. Hij heeft de groep meerdere keren gered, allereerst met zijn farm waar hij Carl gered heeft. Rick heeft hij een paar keer psychisch uit de put getrokken en toen het virus uitbrak heeft hij volgens mij talloze levens gered, waaronder natuurlijk Glenn.

Hershel, we will never forget!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:08:13 #234
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133880537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ghehe, true. Maar dan nog is het handig om eerst iemand van een ander kaliber uit te schakelen. Alsof een oude man met maar één been een verschil gaat maken als de stront uitbreekt. Maar goed, ik vind het gewoon klote dat Hershel er niet meer is. Hij heeft de groep meerdere keren gered, allereerst met zijn farm waar hij Carl gered heeft. Rick heeft hij een paar keer psychisch uit de put getrokken en toen het virus uitbrak heeft hij volgens mij talloze levens gered, waaronder natuurlijk Glenn.

Hershel, we will never forget!
Ja Hershel :'(
Ik denk dat Beth ook wel een grotere rol krijgt (als de baby dood is). Ze kunnen in principe niemand meer wegstoppen omdat ze geen veilige plek hebben.
pi_133880636
Meh Hershel vond ik zo'n personage die wel dood kon gaan, na lang een goed personage te zijn geweest. Hij was soms gewoon een beetje irritant met zijn "we moeten het goede doen!!!2212"
Terwijl iedereen elkaar uitmoord.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 17:13:59 #236
88815 The_Emotion
98.3
pi_133880692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ben ook bang dat hij terug komt..
Maar zijn er van die andere groep trouwens nog overlevenden? 1 sowieso toch
Lilly, maar volgens mij Tara ook, die kroop stiekem weg toen de pleuris uitbrak.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:16:56 #237
188728 Lyzio
why do we fall
pi_133880778
Als Rick maar weer niet gaat breken zodat die kut van een Lori weer terug kan komen. Dan stop ik met kijken.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_133880992
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Lyzio het volgende:
Als Rick maar weer niet gaat breken zodat die kut van een Lori weer terug kan komen. Dan stop ik met kijken.
Denk dat hij er wel wat beter doorheen zal komen dan als met Lori.
Hij was nog genoeg bij zinnen om Carl weg te trekken en door te gaan.
pi_133883150
Slappe aflevering weer. Gelukkig wel weer wat perspectief voor de toekomst.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:41:42 #240
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133883336
Guv is de held van de serie. Guv :'(
opgezegd@fok.nl
pi_133883661
Hnnnnggg Beth <3
pi_133883756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:34 schreef ems. het volgende:
Slappe aflevering weer. Gelukkig wel weer wat perspectief voor de toekomst.
Als dit al slap is weet ik niet wat je wel wilt zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133883914
Heftige aflevering.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:05:09 #244
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133884099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Was jij niet degene die eerder het had over natuurkundige wetten? Dat zombies in de winter al lang dood zouden zijn enzo?
Dat was ik niet. Ik zou niet weten wat ik me in dit verband zou moeten voorstellen bij natuurkundige wetten.

Maar we hebben ook Merle zonder hand gezien die straten vol zombies gecrossed heeft. Je moet in dit geval juist helemaal niet redelijkheid in acht nemen. Ik heb het alleen over consistentie en de mate waarin het onmogelijke toch mogelijk is....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133884276
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
true, maar stranger things have happened in the Walking Dead

dat dat kleine meisje min of meer in de armen van dr moeder werd opgegeten vond ik eigenlijk ook wel een beetje een shocker trouwens, je voelde dat er wat zou gebeuren maar toen ze dat bord uit de blubber trok en die Walker was weggedreven dacht ik dat het momentje voorbij was
Had ook niet verwacht dat ze op zo'n manier een kind dood zouden laten gaan. Vol in beeld gebeten door een walker, verrassend.
pi_133884375
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoopte dat ze daarna zijn armen en benen af zou hakken, en zou zeggen "you're gonna be a shitty walker."
Ik hoopte op nog een afgehakt hoofd als payback voor Hershel.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 december 2013 @ 19:14:02 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133884426
We hebben veel.van die nieuwe personages nog maar amper gezien. Heel dat woodburry dorp zat nu in de gevangenis? Hoeveel waren dat er?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133884675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben veel.van die nieuwe personages nog maar amper gezien. Heel dat woodburry dorp zat nu in de gevangenis? Hoeveel waren dat er?
Weinig meer sinds het virus.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 19:25:14 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133884836
de bus zat toch flink vol volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133885018
Cool! De volgende aflevering is al gelekt op het internet!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133885020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

Trouwens nog iets, waarom vermoord Michonne The Governor niet? Dat was toch steeds haar doel? En nu liet ze hem liggen. Komt niet echt logisch over.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 05:02 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ze stak hem recht door zijn borst, is dat niet genoeg? Ze had er blijkbaar niet veel moeite mee dat hij zou terugkomen als zombie.
Dit lijkt me het meest aannemelijke. Ze wilde hem langzaam en pijnlijk laten sterven. Door hem te onthoofden ontneem je hem de zombie-fase en Michonne kennende wilde ze hem voor altijd laten lijden. Daarnaast hebben we Michonne wat vrolijker gezien de laatste tijd. Ze leek veranderd. Op deze manier kon ze toch the governor laten sterven, zij het op een minder wrange wijze dan een onthoofding of iets anders gruwelijks. Iets meer genegenheid.

Heerlijke episode trouwens.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 19:45:50 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133885607
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Cool! De volgende aflevering is al gelekt op het internet!
hahaaaaaaaaa!

man!

hahahaha _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 19:46:04 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133885614
gieren brullen hoor hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2013 @ 20:36:59 #254
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133887666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt me het meest aannemelijke. Ze wilde hem langzaam en pijnlijk laten sterven. Door hem te onthoofden ontneem je hem de zombie-fase en Michonne kennende wilde ze hem voor altijd laten lijden. Daarnaast hebben we Michonne wat vrolijker gezien de laatste tijd. Ze leek veranderd. Op deze manier kon ze toch the governor laten sterven, zij het op een minder wrange wijze dan een onthoofding of iets anders gruwelijks. Iets meer genegenheid.

Heerlijke episode trouwens.
Ik denk dat ze hem gewoon wilde laten bijten door 1 van de reeds aanwezige zombies.. Dat lijkt me een vrij vervelende dood.
Tevens -purist.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 20:38:41 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133887735
doodbloeden lijkt me ook niet heel prettig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133888345
Mooie speach. Zonde dat de beste acteur weg is.

pi_133888947
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:56:45 #258
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133890657
Hershel dood. _O_

Eindelijk minder ethisch gezeik.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 december 2013 @ 22:02:13 #259
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133890902
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na de break wil ik een stomende sex scene tussen Daryl en Beth.
We viewers demand it !
40 er met een zestienjarige, zal mij benieuwen
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:04:34 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133891002
ze heeft geen legal guardians meer dus het zou moeten kunnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133891117
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hershel dood. _O_

Eindelijk minder ethisch gezeik.
Maar geen spaghetti tuesdays meer :'(
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:09:57 #262
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133891191
Gelukkig heeft Glenn nog wat kanonnenvlees in zijn bus dat kan geslachtofferd worden in de volgende afleveringen, waarschijnlijk net genoeg om ons kliekje tot bij een nieuwe gemeenschap te krijgen die ze om zeep kunnen helpen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:16:36 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133891500
Net gezien. Hershel :'( :'( :'( :'( :'(

Governor dood *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:19:33 #264
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133891637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:39 schreef iAvani het volgende:
Ik hoopte er stiekem op dat er een zombie-baby zou rondkruipen
Dit trouwens. Eerst dat lege zitje en dat je dan verderop die baby zag kruipen als zombie. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:22:17 #265
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133891770
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:08 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Maar geen spaghetti tuesdays meer :'(
Iedereen is toch uit elkaar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 22:22:42 #266
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_133891793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef sp3c het volgende:
doodbloeden lijkt me ook niet heel prettig
Volgens mij word je te slap om er veel van te vinden.
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:24:40 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133891905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Iedereen is toch uit elkaar.
zullen echt wel afgesproken hebben waar ze heen gaan in het ergste geval
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:25:10 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133891929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Iedereen is toch uit elkaar.
Ja hoe zit het nou eigenlijk?

Daryl & Beth, dat is duidelijk
Tyreese & die kinderen
Bus ging weg met van de "bekenden" alleen Glenn?
Rick & Carl en ik neem aan dat Michonne daar dan ook nog is?

Beth niet meer gezien, Maggie zag je volgens mij als laatst bij die auto waar Bob en dinges ook zaten?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:27:12 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133892039
Beth ging met Daryl mee dat was duidelijk :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:27:40 #270
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133892066
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Volgens mij word je te slap om er veel van te vinden.
Bewusteloos waarschijnlijk als de bloeddruk dusdanig afneemt in je hersenen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja hoe zit het nou eigenlijk?

Daryl & Beth, dat is duidelijk
Tyreese & die kinderen
Bus ging weg met van de "bekenden" alleen Glenn?
Rick & Carl en ik neem aan dat Michonne daar dan ook nog is?

Beth niet meer gezien, Maggie zag je volgens mij als laatst bij die auto waar Bob en dinges ook zaten?
Rick & Carl
Tyreese en die kids
Glenn in die bus met al die anderen.
Daryl met Beth
Maggie met Sasha & Bob.
Michonne denk ik met die 2 chicks.

Met dank aan Discombobulate
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:27:46 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133892072
Bob en Maggie en Tyreese zijn zus zijn ook samen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:29:12 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133892159
denk dat ze gewoon allemaal naar een verzamelpunt gaan hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:29:23 #273
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133892173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:55 schreef 39metRijst het volgende:
Mooie speach. Zonde dat de beste acteur weg is.

Zegt genoeg over de rest dat hij de beste acteur is :')!

Wat een kut character was Hershel zeg
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:35:43 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133892495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
Beth ging met Daryl mee dat was duidelijk :P
Huh, dat heb ik zelfs als eerste in het rijtje gezet _O-
Ben helemaal van slag door die aflevering :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:36:41 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133892551
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Bewusteloos waarschijnlijk als de bloeddruk dusdanig afneemt in je hersenen.

[..]

Rick & Carl
Tyreese en die kids
Glenn in die bus met al die anderen.
Daryl met Beth
Maggie met Sasha & Bob.
Michonne denk ik met die 2 chicks.

Met dank aan Discombobulate
Die 2 chicks? Governor z'n vriendin/kogeldoorznkopschietster en Tara?

En naar een verzamelpunt lijkt me ook wel ja, ze zullen in elk geval wel iets afgesproken hebben om elkaar te kunnen vinden. Desnoods bepaalde tekens of iets dergelijks. Zeker met de chaos rond de boerderij in het achterhoofd natuurlijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:37:23 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133892582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Huh, dat heb ik zelfs als eerste in het rijtje gezet _O-
Ben helemaal van slag door die aflevering :{w
Beth is ook wel gewoon heel erg oninteressant

ik bedacht me vanmiddag dat zij de baby misschien wel eens bij zich zou kunnen hebben maar ik had geen idee meer wat ermee gebeurt was dus heb ik het terug moeten kijken :')

maar die kwam dus Daryl tegen, zonder baby, op zoek naar kids
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:37:26 #277
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133892587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de rest dat hij de beste acteur is :')!

Wat een kut character was Hershel zeg
Ja.. blij dat we af zijn van die opa.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:38:12 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133892625
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja.. blij dat we af zijn van die opa.
Had al gehoopt dat hij op die boerderij zou sterven
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:38:36 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133892641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die 2 chicks? Governor z'n vriendin/kogeldoorznkopschietster en Tara?

ja maar die zusjes zijn ook niet samen aan het einde, Tara is er al lang vandoor als hoeheethaarhoofd de governor nog ff neerschiet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 22:39:22 #280
88815 The_Emotion
98.3
pi_133892677
Tyreese die met de kinderen zit opgescheept, het zal me niets verbazen dat ze in het 2e deel van het seizoen Carol tegen het lijf lopen.
De kinderen kijken tegen haar op, en Tyreese komt plots achter de waarheid over de verbrande lijken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:39:33 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133892686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja.. blij dat we af zijn van die opa.
:{ :N

Blij dat we af zijn van die engnek The Governor, dat wel. In "de groep" zit eigenlijk niemand meer waar ik een afkeer tegen heb, Lori is al een tijdje pleite en Carol nu ook, hoewel ik daar al steeds minder tegen had. Bob nog een beetje, maar daar heb ik wel sympathie voor :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:40:32 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133892743
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja maar die zusjes zijn ook niet samen aan het einde, Tara is er al lang vandoor als hoeheethaarhoofd de governor nog ff neerschiet
Ja maar met wie is Michonne dan? Laatste wat ik gezien heb is volgens mij toch echt dat zij en Rick wegliepen/strompelden bij de halfdode Governor :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:42:42 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133892826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:{ :N

Blij dat we af zijn van die engnek The Governor, dat wel. In "de groep" zit eigenlijk niemand meer waar ik een afkeer tegen heb, Lori is al een tijdje pleite en Carol nu ook, hoewel ik daar al steeds minder tegen had. Bob nog een beetje, maar daar heb ik wel sympathie voor :P
The Gov _O_
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:43:20 #284
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133892863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Had al gehoopt dat hij op die boerderij zou sterven
Ja, onmogelijk. Hij heeft een shotgun met oneindige munitie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:44:07 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133892916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

The Gov _O_
Het zwaard wat door zijn lichaam kliefde _O_
De kogel die een einde maakte aan zijn leven _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:44:23 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133892936
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja, onmogelijk. Hij heeft een shotgun met oneindige munitie.
Ach ieder character kan zombies snipen als een getrainde navy seal maar zodra het gewone mensen zijn is het paniek en gaat alles mis :')
pi_133893030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ach ieder character kan zombies snipen als een getrainde navy seal maar zodra het gewone mensen zijn is het paniek en gaat alles mis :')
Ik krijg het idee dat jij TWD helemaal niet leuk vindt en het alleen maar kijkt zodat je erop kan zeiken. Kan dat kloppen?
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:47:33 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133893085
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat jij TWD helemaal niet leuk vindt en het alleen maar kijkt zodat je erop kan zeiken. Kan dat kloppen?
Nee want ik vond dit seizoen tot de laatste aflevering nog best goed
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 22:49:39 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133893181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ach ieder character kan zombies snipen als een getrainde navy seal maar zodra het gewone mensen zijn is het paniek en gaat alles mis :')
Als er teruggeschoten wordt is het wel iets lastiger om te "snipen" ( :') ) ja, dat is niet heel vreemd. Dat zelfs met pistolen de kinderen vanaf dik 10 meter een kogel tussen de ogen van die vrouw krijgen is inderdaad wel wat vergezocht, maar goed :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:52:35 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133893329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja maar met wie is Michonne dan? Laatste wat ik gezien heb is volgens mij toch echt dat zij en Rick wegliepen/strompelden bij de halfdode Governor :P
ik dacht met Rick maar die gaat in zijn eentje Corl zoeken, Michonne kom je daarna niet meer tegen

'logisch' zou zijn als die voor de zekerheid het lot van de governor af zit te wachten op een afstandje en met hoeheethaarhoofd mee is gegaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:52:51 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133893343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als er teruggeschoten wordt is het wel iets lastiger om te "snipen" ( :') ) ja, dat is niet heel vreemd. Dat zelfs met pistolen de kinderen vanaf dik 10 meter een kogel tussen de ogen van die vrouw krijgen is inderdaad wel wat vergezocht, maar goed :+
Dat zijn ook details en daar kan ik mits de rest van de aflevering goed is best overheen kijken. Maar als ze dan ook nog met zo'n midseason finale komen :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 22:54:40 #292
88815 The_Emotion
98.3
pi_133893435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja maar met wie is Michonne dan? Laatste wat ik gezien heb is volgens mij toch echt dat zij en Rick wegliepen/strompelden bij de halfdode Governor :P
Geen idee, Michonne hielp Rick overeind en bleef daar verder staan, dat was het laatste wat je van haar zag.
Rick ging met Carl alleen verder.
De enige die nog in de buurt was, was Lilly die Gov nog een schot gaf.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 22:54:57 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133893452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ach ieder character kan zombies snipen als een getrainde navy seal maar zodra het gewone mensen zijn is het paniek en gaat alles mis :')
zombies bewegen vrij logisch, dat is in principe niet anders dan op een schietschijf schieten

mensen zoeken dekking en al dat soort dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:57:38 #294
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133893602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:{ :N

Blij dat we af zijn van die engnek The Governor, dat wel. In "de groep" zit eigenlijk niemand meer waar ik een afkeer tegen heb, Lori is al een tijdje pleite en Carol nu ook, hoewel ik daar al steeds minder tegen had. Bob nog een beetje, maar daar heb ik wel sympathie voor :P
Haten op de guv. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:59:22 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133893700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

zombies bewegen vrij logisch, dat is in principe niet anders dan op een schietschijf schieten

mensen zoeken dekking en al dat soort dingen
Nou nou wat een dekking in een open veld :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 23:00:11 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133893740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Haten op de guv. :')
Haten op eindbaas Hershel :')

Maar goed, smaken verschillen enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 23:00:58 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133893783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou nou wat een dekking in een open veld :')
Je kunt toch niet ontkennen dat terugschietende mensen, die in elk geval ook graag niet geraakt worden, een zeer veel moeilijker doelwit vormen dan walkers die toch wel richting jou blijven lopen ook al sta je met een tank klaar om hem in honderdmiljoenmiljard stukken te schieten? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:01:01 #298
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133893787
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Haten op eindbaas Hershel :')

Maar goed, smaken verschillen enzo.
Eindbaas? Die ouwe zat alleen te huilen "We moeten het goede doen bla bla!!1!" :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 23:02:14 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133893848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou nou wat een dekking in een open veld :')
dat dacht Lee ook tijdens de slag bij Gettysburg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2013 @ 23:02:32 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133893858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Eindbaas? Die ouwe zat alleen te huilen "We moeten het goede doen bla bla!!1!" :')
Ja, tenminste iemand die bij iedereen eigenlijk wel wat gezag had, en die gewoon echt een hele goede vent was. Iets wat Daryl eigenlijk ook bleek te zijn de laatste seizoenen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 23:03:27 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133893886
had ook niet zoveel problemen met Hershel

vond hem wel geloofwaardig eigenlijk als de gelovige lieve opa
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')