abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:03:08 #101
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134124614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

^O^ Thanks.

Beste Nederlandse serie ooit.

De openingstune alleen al. _O_
Ja alleen is ie niet meer compleet... :'( ze flikkeren ze steeds weer weg vanwege stukjes van muziek die op de achtergrond van sommige scenes te horen zijn, en ik heb geen zin om bezig te blijven.. :(
Seizoen 3 staat nog steeds op uitzendinggemist btw

[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 10-12-2013 19:12:52 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134129484
Waarom is Penoza er niet op Blu-ray?

Heb van seizoen 2 een aantal afleveringen op 720p en dat ziet er (zeker bij deze serie) echt een stuk mooier uit.

Raar ook dat seizoen 1, 2 en 3 los 2 dvd's per stuk zijn en de verzamelbox 7 dvd's.

Het derde seizoen los kost al 20 euro:

http://www.bol.com/nl/p/penoza-seizoen-3/9200000019673855/
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:37:24 #103
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_134136881
Dat vind ik dus ook echt balen. De kwaliteit kan véél hoger maar goed, er zullen vast wel HD streams of downloads beschikbaar komen (of al zijn). Toch zonde dat dit niet ineens met zo'n box wordt gedaan.
Fokketiefok, ik zit op fok!
pi_134145604
je kunt natuurlijk ook gewoon lid vd kro worden voor een 10tje per jaar. Volgens mij ben je niet verplicht om langer als een jaar lid te blijven :)

http://leden.kro.nl/word-lid/penoza_leden
  donderdag 12 december 2013 @ 20:46:58 #105
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_134202904
Ja planethugo klopt helemaal, ik heb van dezelfde actie gebruik gemaakt via penoza op dvd site, daar staat ook dat je het gewoon kan opzeggen :)

Heb er inmiddels 3 besteld (door familieleden laten doen, kon er zelf maar 1 bestellen) want ze gaan een hoop meer dan een tientje kosten :P

Staat trouwens ook bij nieuws dat iemand zo slim is geweest om te verklappen dat er een seizoen 4 komt. Leek mij overduidelijk met dit einde en de hype eromheen maargoed de KRO zelf gaat het natuurlijk nog even 'spannend' houden _O-
Fokketiefok, ik zit op fok!
pi_134214382
Hebben jullie de deleted scene's al gezien van de afleveringen?
O.a. hier:

http://penoza.kro.nl/seiz(...)en_droomt_over_frans
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 15 december 2013 @ 17:00:08 #107
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_134295180
Jup, gezien... Ziet er tof uit maar snap wel dat ze 't niet in de serie hebben geplaatst.

2e Zondag zonder Penoza.

:(
Fokketiefok, ik zit op fok!
pi_134298234
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja alleen is ie niet meer compleet... :'( ze flikkeren ze steeds weer weg vanwege stukjes van muziek die op de achtergrond van sommige scenes te horen zijn, en ik heb geen zin om bezig te blijven.. :(
Seizoen 3 staat nog steeds op uitzendinggemist btw
Jij hebt Unit 13 geupload? Bedankt daarvoor. _O_ ^O^

Ik heb afgelopen week seizoen 1 gekeken. Vanavond de laatste 2 afleveringen kijken. Wat een serie. _O_ Vooraf had ik gedacht dat het na meer dan 15 jaar gedateerd zou zijn maar dat is niet het geval. Goed de computers en software zijn verouderd, maar software is bijna altijd :') in films/series.

Veel snelheid en actie, goede acteurs en geen overbodige verhaallijnen. Beste Nederlandse serie ooit, in ieder geval in dit genre. ^O^
  zondag 15 december 2013 @ 19:23:48 #109
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134300954
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jij hebt Unit 13 geupload? Bedankt daarvoor. _O_ ^O^

Ik heb afgelopen week seizoen 1 gekeken. Vanavond de laatste 2 afleveringen kijken. Wat een serie. _O_ Vooraf had ik gedacht dat het na meer dan 15 jaar gedateerd zou zijn maar dat is niet het geval. Goed de computers en software zijn verouderd, maar software is bijna altijd :') in films/series.

Veel snelheid en actie, goede acteurs en geen overbodige verhaallijnen. Beste Nederlandse serie ooit, in ieder geval in dit genre. ^O^
Geen dank, was bang dat ik hem kwijt zou raken als mn hd zou crashen.. ;)
Is/was een topserie idd.. iets minder hoog drama gehalte en er is veel gekeken naar de IRT affaire..
Zouden ze meer moeten doen ipv die drama/gtst achtige misdaadseries.. Jammer dat ze gestopt zijn na het 3e seizoen..

Veel kijkplezier..

Btw ik zoek nog altijd naar de afleveringen van Bureau Kruislaan (die nog niet op Youtube staan) dat was de "voorloper" van Unit 13, maar ik kan ze nergens vinden.. :'(
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134409521
In de reacties op Facebook vertelt Sam van Kranenburg dat zij de figurante is uit het kartel:

Friettent dikke Willie, met Willie
pi_134410095
pi_134679978
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Geen dank, was bang dat ik hem kwijt zou raken als mn hd zou crashen.. ;)
Is/was een topserie idd.. iets minder hoog drama gehalte en er is veel gekeken naar de IRT affaire..
Zouden ze meer moeten doen ipv die drama/gtst achtige misdaadseries.. Jammer dat ze gestopt zijn na het 3e seizoen..

Veel kijkplezier..

Seizoen 2 nu ook gezien. Ondanks dat ik met veel plezier gekeken heb (was zelfs verslavend :D :P ) is het 2e seizoen toch iets minder. Het verhaal is nog steeds interessant (misschien zelfs interessanter dan seizoen 1) maar men heeft, net als bij Penoza, de fout gemaakt van te veel verhaallijnen in de serie te stoppen. Deze kleine verhaallijnen waren over het algemeen interessant maar door de beperkte tijd waren ze dan niet zo goed uitgewerkt.

Maar goed het blijft de beste Nederlandse serie ooit. Ik heb toen alle 3 de seizoen gezien maar ben verbaast dat ik zoveel ben vergeten. Van het 2e seizoen kon ik me bijna niets meer herinneren.

Nogmaals dank voor het uploaden. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort maar eens seizoen 3 kijken. :P
  woensdag 25 december 2013 @ 22:49:32 #113
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134697894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Seizoen 2 nu ook gezien. Ondanks dat ik met veel plezier gekeken heb (was zelfs verslavend :D :P ) is het 2e seizoen toch iets minder. Het verhaal is nog steeds interessant (misschien zelfs interessanter dan seizoen 1) maar men heeft, net als bij Penoza, de fout gemaakt van te veel verhaallijnen in de serie te stoppen. Deze kleine verhaallijnen waren over het algemeen interessant maar door de beperkte tijd waren ze dan niet zo goed uitgewerkt.

Maar goed het blijft de beste Nederlandse serie ooit. Ik heb toen alle 3 de seizoen gezien maar ben verbaast dat ik zoveel ben vergeten. Van het 2e seizoen kon ik me bijna niets meer herinneren.

Nogmaals dank voor het uploaden. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort maar eens seizoen 3 kijken. :P
Ja ze hadden het best kunnen uitbouwen... voorbeeldmateriaal genoeg.. :X
Maar het is al een poosje geleden dat ik hem zelf heb gezien, dus ik weet zo 123 niet meer hoe of wat precies... ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134936577
Net Loek Peters op 3FM: het is nog steeds niet duidelijk of er een nieuw seizoen komt. Iedereen wil wel maar er is nog geen script. In ieder geval zou het dus zomaar zo kunnen zijn dat Carmen niet dood is zei hij.
Don't you love her madly?
pi_135050939
Net was de film Roffa op tv, met Berry en Speedy ^O^

en koen

Roffa (2013) - IMDb
pi_135062412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Jim_Beaver het volgende:
Net was de film Roffa op tv, met Berry en Speedy ^O^

en koen

Roffa (2013) - IMDb
Was het iets?
pi_135086232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Lovechild het volgende:
Net Loek Peters op 3FM: het is nog steeds niet duidelijk of er een nieuw seizoen komt. Iedereen wil wel maar er is nog geen script. In ieder geval zou het dus zomaar zo kunnen zijn dat Carmen niet dood is zei hij.


Hier te horen op 69 t/m 77 minuten:

http://seriousrequest.3fm(...)aroverzicht-van-2013

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 04-01-2014 23:10:05 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_135122562
Vond het wat een te opgepropt einde.
Hopen op een nieuw seizoen!
  zondag 5 januari 2014 @ 22:40:26 #119
174940 W00fer
Maar echt
pi_135126133
Er zal wel wat nieuws komen. Miljoen kijkers, kan bijna niet anders.
Punt is wel dat je het niet moet rekken totdat er niks meer van over is.

En het verhaal was nu rond (alhoewel enigszins kortaf).

Het kan ook zo zijn dat ze het in seizoen 4 weer helemaal open breken. Totaal nieuwe wending.
Nou mooi. Ik snap Loek Peters wel als hij zegt van de Netflixen en HBO's van deze wereld hebben nog wel de ruimte om te produceren. Misschien moeten we dat ook niet willen, alles vanuit commercieel oogpunt. Denk dat we moeten koesteren dat we nog Nederlandse producties kunnen maken (NL Film en TV en andere maatschappijen).
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:48:27 #120
174940 W00fer
Maar echt
pi_135213559
Er zijn meerdere eindes gedraaid van Penoza 3. Een van de foto's van een ander einde staat nu online:



Kunnen we die andere eindes niet ook te zien krijgen, of staan ze op de dvd's?
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:34:51 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135545184
Fijne serie om te zien hoor, en een bruut einde.

Maar die kleffe katholieke KRO-saus die er over het verhaal ligt, met Carmen als de brave Godmoekemuts van een poldermisdaadimperium die er vooral voor haar kinderen is en eigenlijk heel lief voor iedereen wil zijn, ik word daar heel moe van. Zo veel suffe familieclichés hebben we lang niet gezien. In sommige series kun je voor de grap de keren tellen dat iemand fuck zegt. In Penoza kan je je lol op met een inventaris van het spijt me echt ontzettend en ik doe het allemaal voor mijn kinderen. Of niet, Bortje? :r.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 15-01-2014 23:50:04 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:43:54 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135545566
Die Carmen is echt veel te netjes voor iemand in zo'n rol. Ik vind het maar lafjes gespeeld door Monic Hendrickx. Ik zie geen verkniptheid, ik zie geen woedende innerlijke strijd, ik zie niet iemand die, als het moet, meedogenloos haar tanden in een ander zet en dóórbijt.
Ik zie een suffe doos die het liefst met thee en koekjes thuisblijft voor de kids. En zo nu en dan iets kwaads moet uithalen. Maar daar eigenlijk elke keer weer van schrikt. En dan begint te jankzakken. Of een ander vraagt of die het voor wil doen. Maar wel een beetje lief en niet te gewelddadig graag. Want Carmen is geen échte boef, toch? Ze wil gewoon gewoon zijn, met de kinderen en een lieve man enzo, jeweetz. En het is de KRO. Die heeft familiewaarden hoog in het vaandel staan. Dus laten we het netjes houden. En een beetje lief voor elkaar zijn. Toch, Bortje?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:48:15 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135545737
En die John.
Pa Theemuts. Met dat gewetensvolle huisvadersmoelwerk.

Kan iemand hem de kop van z'n romp trekken? :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 16 januari 2014 @ 02:19:49 #124
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135548748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Afhaken bij de pilot van Soprano's. :X :'( Smaken verschillen natuurlijk maar het is wel jammer dat je het geen kans geeft.

De pilot begon al zo briljant!
Shrink: I don't know what happened to this fellow, I.. I'm just saying....
Tony: We just had coffee waarna je een montage ziet van Tony en Chris die die gozer aanrijden, zn been breken, en hem dan op zijn been slaan en afpersen! Met zo'n heerlijk rock 'n roll achtig liedje er achter! Fantastisch :D
pi_135552859
quote:
13s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Ringo het volgende:
Die Carmen is echt veel te netjes voor iemand in zo'n rol. Ik vind het maar lafjes gespeeld door Monic Hendrickx. Ik zie geen verkniptheid, ik zie geen woedende innerlijke strijd, ik zie niet iemand die, als het moet, meedogenloos haar tanden in een ander zet en dóórbijt.
Ik zie een suffe doos die het liefst met thee en koekjes thuisblijft voor de kids. En zo nu en dan iets kwaads moet uithalen. Maar daar eigenlijk elke keer weer van schrikt. En dan begint te jankzakken. Of een ander vraagt of die het voor wil doen. Maar wel een beetje lief en niet te gewelddadig graag. Want Carmen is geen échte boef, toch? Ze wil gewoon gewoon zijn, met de kinderen en een lieve man enzo, jeweetz. En het is de KRO. Die heeft familiewaarden hoog in het vaandel staan. Dus laten we het netjes houden. En een beetje lief voor elkaar zijn. Toch, Bortje?
ben ik wel met je eens. Maar Carmen wil dat hele leven niet, anders dan bijv Walter White in Breaking Bad verandert Carmen niet en dat is wel jammer en daardoor is het eigenlijk een raadsel waarom iedereen bang voor haar is. Ik had na het vreemde einde van S2 ook wel verwacht dat ze in het vervolg wel wat meer de echte baas acteerde
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:40:12 #126
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135565604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

ben ik wel met je eens. Maar Carmen wil dat hele leven niet, anders dan bijv Walter White in Breaking Bad verandert Carmen niet en dat is wel jammer en daardoor is het eigenlijk een raadsel waarom iedereen bang voor haar is. Ik had na het vreemde einde van S2 ook wel verwacht dat ze in het vervolg wel wat meer de echte baas acteerde
Dat doet ze niet, de baas spelen; ze wordt geen splinter harder, ze verandert nauwelijks (maar haar omstandigheden wel), ze blijft de gewetensvolle liefhebbende moeder die per ongeluk in het vak is beland en zich daar voortdurend zóóó rot over voelt, ach en wee. Ik geloof daar geen reet van. Het maakt haar een oninteressant, plat personage, een kleffe mama, zeikwijf met het verkeerde beroep.

De DVD heeft vooraf iedere aflevering een jingle van de KRO. Elke keer na afloop verwacht ik een kleffe beeldquote uit Penoza, een family hug met John en de kids of zo, en dan wéér die KRO-tune: Goed leven… volgens Carmen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 26 januari 2014 @ 21:58:47 #128
174940 W00fer
Maar echt
pi_135982690
quote:
Goede vondst! 6 miljoen, dik zwembad erin :D
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 26 januari 2014 @ 22:58:20 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135987564
Die keuken! O+
***
  zondag 26 januari 2014 @ 23:35:09 #130
174940 W00fer
Maar echt
pi_135989962
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Die keuken! O+
Als het op de camping kan op 2 pitten, waarom hier dan op 6?
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 27 januari 2014 @ 07:58:14 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135995644
Oh, ik had nog niet eens naar het fornuis gekeken. Maar sowieso, de hele ruimte, daar zou ik echt niet op spugen hoor. Moet het nu met een combimagnetron doen die in de bijkeuken staat zeg maar. ;)
***
pi_135995771
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als het op de camping kan op 2 pitten, waarom hier dan op 6?
pi_136160105
Penoza shirt voor dames:





Te koop bij: http://www.queenc.nl/penozatshirt
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_136176052
geweldig shirt zeg :O

op de achterkant staat zeker groot KRO
pi_136701583
http://www.nu.nl/film/370(...)-lijkt-er-komen.html

quote:
'Vierde seizoen Penoza lijkt er te komen'
Er komt zeer waarschijnlijk een vierde seizoen van Penoza. Hoewel het nog niet definitief is, gaat televisie- en filmproducent Alain de Levita daar wel vanuit.

"We zijn nog aan het ontwikkelen en aan het kijken wat voor verhalen daar uitkomen", zegt De Levita vrijdag tegen Paul van Liempt op BNR Nieuwsradio. "Maar ik ga er vanuit dat de vierde serie er gaat komen."

In het nieuwe seizoen zal in ieder geval hoofdrolspeelster Monic Hendrickx terugkeren. "Tenzij ze dood is natuurlijk", voegt De Levita er haastig aan toe.
Het laatste seizoen van de KRO-serie Penoza was tot eind december te zien op Nederland 3.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 17:53:17 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_136709882
Als ze maar wel haar kinderen kan blijven zien!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_136725193
Hopelijk staat Luther ook weer op uit de dood!
pi_136734844
Ik betwijfel of dit een goede zet is.
pi_136734917
Ik heb er wel zin in.
pi_136738064
Zonde, gaat nu echt ongeloofwaardig worden en alleen doorgaan om het succes, niet omdat er nog een verhaal is. Of ze moeten het echt heel anders aanpakken, wat ik betwijfel.
pi_136739574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zonde, gaat nu echt ongeloofwaardig worden en alleen doorgaan om het succes, niet omdat er nog een verhaal is. Of ze moeten het echt heel anders aanpakken, wat ik betwijfel.
Dit dus.
pi_136760475
Ik heb niet het idee dat dit een afraffelseizoen gaat worden. Er waren maar plannen voor 1 seizoen, seizoen 2 kwam. Na seizoen 2 kwam 3. Die laatste vind ik nog steeds de beste.
En als 4 ietsje minder is, dan is dat niet zo erg. Al ga ik er niet vanuit met de cast.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_136761332
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het nieuwe seizoen zal in ieder geval hoofdrolspeelster Monic Hendrickx terugkeren. "Tenzij ze dood is natuurlijk", voegt De Levita er haastig aan toe.
Dat zou wel héél kansloos zijn. Berry die 2 keer van dichtbij iemand probeert te elimineren en 2 keer faalt. :') Heel geloofwaardig ook. :')
pi_136806771
Wellicht een prequel?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_136810657
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou wel héél kansloos zijn. Berry die 2 keer van dichtbij iemand probeert te elimineren en 2 keer faalt. :') Heel geloofwaardig ook. :')
Dat zal het dan zijn. Maar dat zij weer meedoet lijkt mij buiten kijf staan. Zij is het hoofdpersonage.
pi_136816025
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou wel héél kansloos zijn. Berry die 2 keer van dichtbij iemand probeert te elimineren en 2 keer faalt. :') Heel geloofwaardig ook. :')
idd, verzin dan iets anders als je nog niet weet of er een vervolg gaat komen. Seizoen 3 was sowieso veruit het minst, vond ik. Terwijl ik lyrisch was over vooral het eerste en in mindere mate het 2de seizoen. Dat ze maar een 4de seizoen maken een paar jaar na seizoen 3 als Berry de man aan de top is en de kinderen wraak gaan nemen oid.
pi_136939318
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou wel héél kansloos zijn. Berry die 2 keer van dichtbij iemand probeert te elimineren en 2 keer faalt. :') Heel geloofwaardig ook. :')
Dat zou wel echt heel triest zijn idd. Van mij mag de serie wel afgelopen zijn. Dit kan alleen maar een teleurstelling worden imo
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_136939498
Gaat hetzelfde lot tegemoet als Prison Break en Lost. Lekker uitmelken.

Namen meer series maar een voorbeeld aan bijvoorbeeld Breaking Bad..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137208059
Seizoen 1 tot en met 3 is vanaf 25-03-2014 op Blu-Ray te koop ^O^
Normaal op 7 Dvd's, nu op 3 Blu-ray's.



http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=89155135
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_137371647
quote:
Het is zeer waarschijnlijk dat er een vierde seizoen komt van de thrillerserie Penoza met hoofdrolspeelster Monic Hendrickx. Dat heeft producent Alain de Levita laten weten op BNR Nieuwsradio. Het proces is nog in ontwikkeling.
'We zijn nog aan het ontwikkelen en aan het kijken wat voor verhalen daar uitkomen. Maar ik ga er vanuit dat de vierde serie er gaat komen', aldus de Levita.

De producent wil graag opnieuw werken met actrice Monic Hendrickx. 'Tenzij ze dood is natuurlijk.'
  zondag 23 maart 2014 @ 12:16:13 #151
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_138068868
Gaan hier mensen nog de bluray halen?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_138086672
De Snor is nu schouwarts in moordvrouw.
pi_140310175
Net seizoen 1 afgekeken. Genot.
pi_140310276
Fijn dat dit topic weer even ververst wordt in mijn AT _O_ blijft een bazenserie, maar ik deel het sentiment dat ze moeten stoppen niet.
pi_140310440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Net seizoen 1 afgekeken. Genot.
2 en 3 is nog veel meer genieten!
Penoza _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_140336302
Wanneer komt het volgende deel ?? ik wil zo graag weten wat er na de liquidatie van Carmen is gebeurd ;(

Of komt Thomas Acda weer terug ?? dat deel 4 een flashback gaat worden van hoe die ooit aan de macht kwam :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140339487
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 06:31 schreef TLC het volgende:
Wanneer komt het volgende deel ?? ik wil zo graag weten wat er na de liquidatie van Carmen is gebeurd ;(

Of komt Thomas Acda weer terug ?? dat deel 4 een flashback gaat worden van hoe die ooit aan de macht kwam :P
Waarschijnlijk 2015.
pi_140365731
Ik heb alles afgekeken.

''HET SPIJT ME'' is wel het stopwoordje van deze hele serie.
  zondag 25 mei 2014 @ 23:30:43 #159
174940 W00fer
Maar echt
pi_140368199
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:16 schreef FritsFlits het volgende:
Gaan hier mensen nog de bluray halen?
Ik heb de Blu-ray nu te leen. Er staan geen extra's op. Het beeld op de drie schijven is wel echt haarscherp. Volledige 1080P beeldkwaliteit, meer dan 45GB per schijf. 1 schijf per seizoen.
Ik had het wel leuk gevonden als ze de behind the scenes shots / stills van Pief Weyman erop hadden gezet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 25 mei 2014 @ 23:45:20 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140368908
Is ondertiteling (in het NL) een optie op de blu-ray?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 mei 2014 @ 00:03:38 #161
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_140369757
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:30 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb de Blu-ray nu te leen. Er staan geen extra's op. Het beeld op de drie schijven is wel echt haarscherp. Volledige 1080P beeldkwaliteit, meer dan 45GB per schijf. 1 schijf per seizoen.
Ik had het wel leuk gevonden als ze de behind the scenes shots / stills van Pief Weyman erop hadden gezet.
Haha thanks, maar dat wist ik al. Had hem voor de release al via via in huis ;)

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
Is ondertiteling (in het NL) een optie op de blu-ray?
Nope
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  maandag 26 mei 2014 @ 00:14:21 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140370170
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
Nope
Wat waardeloos :(

Thnx voor de info :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 mei 2014 @ 00:19:44 #163
174940 W00fer
Maar echt
pi_140370345
Ik moet zeggen als je de blu-ray kan afspelen zou ik hem zeker kiezen ten opzichte van de dvd.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 26 mei 2014 @ 02:06:10 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140372677
Als hij (ook) geen ondertiteling heeft maakt het me niet uit hoe zuiver het beeld is, want dan hoef ik m niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143907858
quote:
Goed nieuws: Penoza IV komt eraan!
Eindelijk kan het goede nieuws bekendgemaakt worden: er komt een vierde seizoen van Penoza! De KRO en producent NL Film starten deze winter met de opnames en de serie zal waarschijnlijk in het najaar van 2015 op televisie te zien zijn. De hoofdregie is in handen van Diederik van Rooijen en het scenario wordt geschreven onder leiding van Oscar van Woensel. Voor de ongeduldige fans is het dus nog wel even wachten, maar er zal in de tussentijd hard gewerkt worden om weer een bloedstollend seizoen te maken!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 28 augustus 2014 @ 09:15:14 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143908165
:o Najaar 2015 pas... -O-
Dan in de zomer nog maar eens de hele serie opnieuw kijken. ;) :9
***
pi_143908572
2015 wordt een prachtjaar. En Penoza en Sherlock. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143908732
Dus ze is niet dood? :{ Beetje te lang gerekt nu.
pi_143908775
Beter is ze wel dood, anders wordt het een beetje onzinnig. Beter dan dat John gewoon wraak wil (8>
pi_143908839
Dochter zal het wel overnemen :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143908867
Dat mag ook :9
pi_143913108
_O_
pi_143914945
Overspel 3 ook in najaar 2015. Dat wordt een leuke tv tijd!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_143928348
mooi dat er een vervolg komt, najaar 2015 klinkt alleen wel erg ver weg
pi_144897467
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144897563
hoeft niet... misschien moet ze nog wel ff lijk spelen... en ik kan me voorstellen dat als je de hoofdpersoon speelde, je wel benieuwd bent naar de verdere ontwikkelingen ook al ben je zelf uit de serie geschreven...
pi_144898983
Of het wordt een prequel.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_144921743
tuurlijk is ze niet dood, anders hadden we haar ook wel echt zien sterven. En een serie gaat nu eenmaal niet haar hoofdpersoon laten sterven. Hoeveel beter voor het verhaal het ook zou zijn, want elk seizoen een verhaal dat ze er uit wil stappen begint te vervelen.

Berry zit trouwens in Expeditie Robinson, wat hij ook doet ik zie steeds Berry op dat eiland zitten :P
pi_144922230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:46 schreef planethugo het volgende:

Berry zit trouwens in Expeditie Robinson, wat hij ook doet ik zie steeds Berry op dat eiland zitten :P
haha echt waar? toch eens kijken dan :-)

en wat jij verder zegt over Carmen dat denk ik ook... maar ik probeer toch een beetje spannend te houden ;-)
pi_144922779
Morgen begint een nieuwe Nederlandse serie, misschien een beetje vergelijkbaar met Penoza? Hollands Hoop. Ben benieuwd.
pi_144929239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen begint een nieuwe Nederlandse serie, misschien een beetje vergelijkbaar met Penoza? Hollands Hoop. Ben benieuwd.
Moest ook direct aan Penoza denken.

TV / Hollands Hoop - Nieuwe dramaserie, vanaf 27 september op NPO2
Maar niemand lijkt interesse te hebben.
pi_145009758
Als Carmen niet dood gaat is Berry niet alleen een opperkneus, maar is de serie ook ten dode opgeschreven.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_145019929
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Carmen niet dood gaat is Berry niet alleen een opperkneus, maar is de serie ook ten dode opgeschreven.
Eens.
pi_145019942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Moest ook direct aan Penoza denken.

TV / Hollands Hoop - Nieuwe dramaserie, vanaf 27 september op NPO2
Maar niemand lijkt interesse te hebben.
Viel me een beetje tegen, geef het nog een kans.
pi_145035869
Penoza II is genomineerd voor Gouden Televizierring.
TV / Gouden Televizier-Ring Verkiezing 2014.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 29 september 2014 @ 23:38:14 #186
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_145039470
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef roos85 het volgende:
Penoza II is genomineerd voor Gouden Televizierring.
TV / Gouden Televizier-Ring Verkiezing 2014.
nr. III
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_145041397
Tussenstand in de top 8
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:15:29 #188
174940 W00fer
Maar echt
pi_145300235
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:31:46 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145325951
John moet lekker in een hutje op de hei gaan wonen met Koen en Boris. Nathalie moet onder begeleiding van Oma Carmen 2.0 worden en Carmen moet dood blijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:34:12 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145326012
quote:
Godverdomme een huis van 6 miljoen en niet eens een fatsoenlijke fotograaf inhuren die een beetje normale foto's kan maken. Dit is echt door een of andere stagiar-makelaar met een iPhone 3G gedaan ofzo :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_145326059
Zal vast wel weer een openingsscene komen dat Carmen in een grafkist ligt opgebaard en dan Hansje of Pietje Puk een bloemetje komt leggen en ze opeens de ogen opendoet of zo.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:39:30 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145326149
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal vast wel weer een openingsscene komen dat Carmen in een grafkist ligt opgebaard en dan Hansje of Pietje Puk een bloemetje komt leggen en ze opeens de ogen opendoet of zo.
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je in het publiek een vrouw ziet zitten die na de begrafenis naar huis wordt gevolgd (door de camera), en dan thuis haar masker afzet en dat het Carmen dan blijkt te zijn.
Hebben ze een wassen beeld begraven.... of een willekeurige andere vrouw met een Carmenmasker.
Oh wacht, dat kan dinges nog zijn geweest, die begraven was in een weiland.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145326297
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je John in het publiek ziet zitten, en dat hij het niet meer aan kan, haar uit de kist tilt, de kist dichtdoet, Carmen er over drapeert, haar wild in haar hals begint te zoenen, haar koude borsten uit haar grafjurk hijst, en aan de blauwe tepels begint te sabbelen. Vervolgens haar incontinentieslip uittrekt, even de boel een beetje warmwrijft, en haar ten overstaan van haar hele familie op de klanken van 'Time To Say Goodbye' penetreert.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 12:46:05 ]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:46:53 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145326334
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je John in het publiek ziet zitten, en dat hij het niet meer aan kan, haar uit de kist tilt, de kist dichtdoet, Carmen er over drapeert, haar wild in haar hals begint te zoenen, haar koude borsten uit haar grafjurk hijst, en aan de blauwe tepels begint te sabbelen. Vervolgens haar incontinentieslip uittrekt, even de boel een beetje warmwrijft, en haar ten overstaan van haar hele familie op de klanken van 'Time To Say Goodbye' penetreert.
Spoor jij wel helemaal?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:46:56 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145326337
Sjezus Ll :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145326522
:')
pi_145326552
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Spoor jij wel helemaal?
Het ligt er aan wie je het vraagt, de antwoorden variëren onderling nogal.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:14:06 #198
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_145327126
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je John in het publiek ziet zitten, en dat hij het niet meer aan kan, haar uit de kist tilt, de kist dichtdoet, Carmen er over drapeert, haar wild in haar hals begint te zoenen, haar koude borsten uit haar grafjurk hijst, en aan de blauwe tepels begint te sabbelen. Vervolgens haar incontinentieslip uittrekt, even de boel een beetje warmwrijft, en haar ten overstaan van haar hele familie op de klanken van 'Time To Say Goodbye' penetreert.
Je zit er niet ver vandaan :o
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_145328880
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je John in het publiek ziet zitten, en dat hij het niet meer aan kan, haar uit de kist tilt, de kist dichtdoet, Carmen er over drapeert, haar wild in haar hals begint te zoenen, haar koude borsten uit haar grafjurk hijst, en aan de blauwe tepels begint te sabbelen. Vervolgens haar incontinentieslip uittrekt, even de boel een beetje warmwrijft, en haar ten overstaan van haar hele familie op de klanken van 'Time To Say Goodbye' penetreert.
godver hey :')
pi_145329231
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Of dat Carmen in een grafkist ligt en dat je John in het publiek ziet zitten, en dat hij het niet meer aan kan, haar uit de kist tilt, de kist dichtdoet, Carmen er over drapeert, haar wild in haar hals begint te zoenen, haar koude borsten uit haar grafjurk hijst, en aan de blauwe tepels begint te sabbelen. Vervolgens haar incontinentieslip uittrekt, even de boel een beetje warmwrijft, en haar ten overstaan van haar hele familie op de klanken van 'Time To Say Goodbye' penetreert.
Hahahaha _O- _O- _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')