abonnement Unibet Coolblue
pi_134083445
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Maar het was dus niet 'zomaar een agressieve man' die niet boeiend genoeg was waardoor ze er een abortus bij hebben verzonnen. Het was een agressieve man wiens vriendin een miskraam had gehad. Het feit alleen al dat ze dat (de miskraam) vermelden in de justitiele rapporten geeft in mijn optiek al aan, dat die miskraam relevant was.

De bewering dat ze er zomaar even een miskraam bij verzonnen hebben om het interessanter te maken voor de serie is in mijn optiek dus niet geheel juist.

Omdat er een abortus was.

Die ze ook in de justitiele rapporten vermelden.

En daarom dus wel relevant zal zijn.
Als hij zelf zegt dat het daardoor komt wordt het vermeldt. Wil niet zeggen dat dat ook echt zo is.
Moordenaars zoeken vaak ook voor zichzelf redenen. "Mijn moeder sloeg me", "Ik ben als kind misbruikt", "Ik kende mijn vader niet". Etcetera.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134083621
Ik lees nergens terug dat hij de miskraam gebruikt als excuus. Ik bedoelde miskraam natuurlijk.

quote:
Ten aanzien van feit 2 overweegt de rechtbank als volgt. Korte voorgeschiedenis Verdachte en [slachtoffer 2] hebben sinds januari 2007 een vaste relatie. Beiden zijn afkomstig van Aruba. Verdachte heeft op jonge leeftijd zijn moeder verloren en heeft in Nederland bij verschillende familieleden en/of vrienden gewoond. [slachtoffer 2] studeerde in Utrecht. In mei 2008 heeft [slachtoffer 2] een miskraam gehad. Gedurende de relatie is verdachte wel eens agressief tegen [slachtoffer 2], aldus [slachtoffer 2]. Tevens kan verdachte jaloers en achterdochtig zijn. Verdachte heeft verklaard dat hij het alleen maar goed met haar wilde hebben en dat zij het enige was wat hij nog had.
pi_134083848
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef thewallsareshifting het volgende:
Gedurende de relatie is verdachte wel eens agressief tegen [slachtoffer 2], aldus [slachtoffer 2]. Tevens kan verdachte jaloers en achterdochtig zijn. Verdachte heeft verklaard dat hij het alleen maar goed met haar wilde hebben en dat zij het enige was wat hij nog had.
Niets van doen met de miskraam. Hij was al jaloers en achterdochtig.

Zijn we weer terug bij af.
Je raekt an de dinge geweun.
  Redactie Frontpage maandag 9 december 2013 @ 16:19:53 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134083911
Had ze zich nou naakt laten schilderen? Ik zapte op een gegeven moment door
pi_134083934
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Niets van doen met de miskraam. Hij was al jaloers en achterdochtig.

Zijn we weer terug bij af.
Goed, ik snap gewoon niet dat je zomaar even met volle overtuiging uit kan sluiten dat die miskraam er ook maar iets mee te maken had.

Vind de opmerking dat ze het er maar bij hebben verzonnen om hem interessanter te maken daarom ongenuanceerd en voorbarig.
pi_134084000
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Goed, ik snap gewoon niet dat je zomaar even met volle overtuiging uit kan sluiten dat die miskraam er ook maar iets mee te maken had.

Vind de opmerking dat ze het er maar bij hebben verzonnen om hem interessanter te maken daarom ongenuanceerd en voorbarig.
Dat zeg ik niet.

En ik zeg dat ze een ABORTUS erbij hebben verzonnen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134084103
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Miskraam was niet de reden van de moord, dat was vermeend vreemdgaan :)
pi_134084252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

[..]

Verdachte loopt vervolgens de woning uit en voegt zich bij de anderen op de gang. Als [getuige] en [slachtoffer 1] bij de flat aankomen en aanbellen, beantwoordt verdachte de intercom en doet via de intercom de deur van het flatgebouw open. Voor verdachte is het op dat moment duidelijk dat ook [slachtoffer 1] mee is gekomen. [getuige] heeft daarover verklaard dat zij via de intercom tegen verdachte zei: “[slachtoffer 1] en ik zijn er” .Verdachte ziet [getuige] als eerste uit de lift komen en ziet dat [slachtoffer 1] achter haar aan de lift uit komt. Verdachte begroet [slachtoffer 1] en geeft hem vervolgens een hand. Verdachte confronteert [slachtoffer 1] vrijwel onmiddellijk met het vreemdgaan van [slachtoffer 2] en verklaart vervolgens dat hij [slachtoffer 1] ziet denken: “Als dat alles maar is”. Verdachte verklaart tegenover de politie dat hij dit een rare reactie vindt en wordt hierdoor “para” . [getuige] voelt dat verdachte vervolgens tussen haar en de muur ruimte maakt zodat verdachte naar [slachtoffer 1] toe kan gaan , hierna ziet zij verdachte op [slachtoffer 1] afrennen. Dit gebeurt volgens [getuige] op een explosieve manier. Verdachte steekt [slachtoffer 1] vervolgens met het mes neer. Volgens getuige [getuige 2] maakte [slachtoffer 1], door de plotselinge aanval en doordat hij met zijn handen in zijn zakken stond, geen schijn van kans. Verdachte verklaart dat hij eerst niet voluit wilde steken. De tweede keer gaat het volgens verdachte ook niet maar de derde keer gaat het heel gemakkelijk. Verdachte heeft het mes onderhands vast en voelt dat het mes erin glijdt.
Uit deze gang van zaken leidt de rechtbank af dat verdachte anders dan in een opwelling, maar na kalm beraad en rustig overleg, [slachtoffer 1] heeft doodgestoken. Anders gezegd, verdachte had tijd zich te beraden over het te nemen of het genomen besluit, zodat hij de gelegenheid heeft gehad na te denken over de betekenis en de gevolgen van zijn voorgenomen daad en zich daarvan rekenschap te geven. Verdachte heeft -sinds het moment dat hij [slachtoffer 2] beschuldigde van vreemdgaan- een proces doorgemaakt, waarbij hij steeds bozer werd en fors geweld heeft toegepast om de naam van degene met wie hij vermoedde dat zij was vreemdgegaan “uit haar te slaan”. Dat leidt er dan ook toe dat [slachtoffer 2] -uiteindelijk- de naam van [slachtoffer 1] aan verdachte noemt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134084277
Ik zeg niet dat het niet in het HOOFD van de dader MEEGESPEELD kan hebben, maar het is niet de REDEN van de MOORD, dat is VREEMDGAAN.

Snappie?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134087048
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Messina het volgende:
Ik zeg niet dat het niet in het HOOFD van de dader MEEGESPEELD kan hebben, maar het is niet de REDEN van de MOORD, dat is VREEMDGAAN.

Snappie?
Nee niet echt.. Ben jij de dader?
Zo niet, waarom überhaupt discussiëren over de mogelijke beweegredenen van een dader en/of een fictief karakter
pi_134087495
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef SunChaser het volgende:
Had ze zich nou naakt laten schilderen? Ik zapte op een gegeven moment door
Is nooit duidelijk geworden.
  maandag 9 december 2013 @ 18:58:16 #162
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_134089109
M'n eerste post hiero, wat een serie! Altijd top gedaan, heb zelden iets van 'dat kon beter'.

Volgende week weer?
Fokketiefok, ik zit op fok!
pi_134089219
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Messina het volgende:
Ik zeg niet dat het niet in het HOOFD van de dader MEEGESPEELD kan hebben, maar het is niet de REDEN van de MOORD, dat is VREEMDGAAN.

Snappie?
Ja sure :') Maak er maar een mooi verhaal van.
pi_134089307
Geweldige serie. Al vind ik dit seizoen tot nu toe één van de minste. Al vond ik aflevering 1 van dit seizoen steengoed. Ik ben benieuwd wat nog gaat volgen!
pi_134089977
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gwn een bitch die klappen verdient dus
:z
  maandag 9 december 2013 @ 19:20:47 #166
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134090311
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee niet echt.. Ben jij de dader?
Zo niet, waarom überhaupt discussiëren over de mogelijke beweegredenen van een dader en/of een fictief karakter
Omdat ik moordzaken.com run. Interessant en alles. ;)
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Ja sure :') Maak er maar een mooi verhaal van.
:O :W
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 december 2013 @ 19:54:48 #168
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134091687
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Messina het volgende:

[..]

Omdat ik moordzaken.com run. Interessant en alles. ;)
Ah, da's wel cool
pi_134092460
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Messina het volgende:

[..]

Omdat ik moordzaken.com run. Interessant en alles. ;)

[..]

:O :W
Heel interessant, maar nog steeds weet niemand wat nou exact in hoofd van moordenaar omging. Moordenaar zelf ook niet denk ik, achteraf wordt er soms een verhaal omheen geluld met beetje zieligheidsfactor
pi_134092519
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heel interessant, maar nog steeds weet niemand wat nou exact in hoofd van moordenaar omging. Moordenaar zelf ook niet denk ik, achteraf wordt er soms een verhaal omheen geluld met beetje zieligheidsfactor
En om die reden gaan we uit van wat de rechtbank denkt:
TV / Van God Los de serie - Deel 8
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 december 2013 @ 20:20:23 #171
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_134093039
Interessant om te lezen en weer een goede aflevering erbij.

Die van volgende week ziet er ook veelbelovend uit zeg, kan niet wachten!
Fokketiefok, ik zit op fok!
pi_134095330
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Messina het volgende:

[..]

En om die reden gaan we uit van wat de rechtbank denkt:
TV / Van God Los de serie - Deel 8
Is ook nog steeds maar een mening van aantal mensen met zwart/witte outfit en een rrechtenstudie.
Anyways....op naar de volgende aflevering *O*
pi_134095754
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is ook nog steeds maar een mening van aantal mensen met zwart/witte outfit en een rrechtenstudie.
Anyways....op naar de volgende aflevering *O*
Ik kan mijn site wel opdoeken dan, want tsja, wat er echt gebeurde, dat zullen we nooit weten ;)

Ik ben ook benieuwd naar de aflevering van volgende week ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134096318
Wat een saaie en slechte aflevering... Geluid beroerd en het verhaal ronduit saai gebracht. Met moeite tot het eind volgehouden.

Hopelijk volgende week weer beter, niet elke week kan top zijn :)
pi_134097287
Ik lees het vaker wat geluid betreft, echt naar. Ik dacht dat het aan mij lag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')