abonnement Unibet Coolblue
pi_389802
Wie gaat er donderdag uit? Koos, Georgie of Miranda?
Ik denk zelf dat het Koos word.
Miranda is een aardige meid die zich goed aangepast heeft aan de groep, en niet al te irri...
Georgie,daar zullen we nog een hoop van zien met zijn liefdesperikelen rond Kim, ik vermoed dat menig kijkbuiskijker er graag naar kijkt.
En voor alle duidelijkheid hier op FOK, ik vind het best grappig om te zien hoeveel pogingen hij doet, maar Kim blijft daar duidelijk zeer kalm onder, waarschijnlijk is zij zich hevig bewust van de camera's en het thuisfront.
Dus... Koos eruit, met al zijn ziek, zwak en misselijk zijn. Wat een zeikerd zeg, die red het zo echt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 11-10-2000 17:14]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 17:14:55 #2
1169 BigDick
size DOES matter
pi_389805
zet ff show topic van de laatse 5 dagen aan.

deze was er al:

www.fokforum.nl/showtopic/20121

slotje?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_389807
Voor (BIG Niks)
hallo, welke tijd leef jij? Dat was vorige week, ik heb het over morgenavond!
De meningen kunnen binnen die tijd aardig veranderen.
Het belangrijkst ervan is dat het weer onder de aandacht ligt en dat ligt een topic van een week terug echt niet, zie resultaat alle topics, ok?

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 11-10-2000 17:19]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 17:23:52 #4
1169 BigDick
size DOES matter
pi_389816
whatever
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_389834
Ik vrees dat KOOS morgen weg moet
En dat Miranda dus mag blijven
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_389839
quote:
Op 11 oktober 2000 17:38 schreef RB-tje het volgende:
Ik vrees dat KOOS morgen weg moet
En dat Miranda dus mag blijven
Neeneenee...
Wees niet bevreesd
  woensdag 11 oktober 2000 @ 17:48:40 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_389849
Bij voorspel.nu staat Miranda en Georgie nek aan nek op de eerste en tweede plaats.

Ik ben benieuwd. Ik hoop op georgie en dan alleen maar omdat ik vind dat Koos en Miranda erin moeten blijven. Niet om Miranda zelf, ik heb er geen mening over, maar om de reden dat men vindt dat zij eruit moet als indringster. De reden van haar nominatie vind ik nl niet gegrond. Kom met een argument, maar niet met zo'n zwak excuus van "Tja, ze kwam er als laatste bij" etc. Ze zit er al langer in als Jolanda dus waarom hoort zij er dan niet bij?

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_389864
joh wat doet ze nu daar? echt geen reet. Om Georgie kan ik nog lachen en die Koos kan ook droog uit de hoek komen.
Maar ik denk toch niet dat Georgie er uit moet. Veronica zou wel gek wezen om hem er uit te gooien. hoe de stemming dan ook is, Georgie is een grote kanshebber om de helft van een liefdes duo te worden dus no way zal Georgie er uit gaan.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 19:12:41 #9
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_389918
Laat alsjeblieft die "Popie Jopie" Georgie vertrekken. Die gozer denkt dat die daar 'n beetje kleine meisjes in dat huis kan versieren, da's nou 't laatste waar ik op zit te wachten Ik ben in ieder geval blij, dat Kim zich weinig van 'm aantrekt. Wat moet die eikel zich frusti voelen, als die voor de zoveelste x naast haar ligt.
Nee laat Koos alsjeblieft erin blijven! Da's tenminste zo'n heerlijke droogkloot Ik geniet iedere x weer van z'n droge opmerkinge/uitspraken

Koos RuLeZ Big Time!!!

BURP!!! Sprak ze teder...
  woensdag 11 oktober 2000 @ 20:24:51 #10
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_390000
quote:
Op 11 oktober 2000 17:48 schreef Niques het volgende:
...Niet om Miranda zelf.... Kom met een argument, maar niet met zo'n zwak excuus van "Tja, ze kwam er als laatste bij" etc...
Misschien omdat ze zó oersaai is dat ze zelfs al twee avonden achter elkaar (di.10/10 & wo.11/10) totaal niet in beeld is geweest, niet te horen was en niet het onderwerp van welk gesprek dan ook is geweest.

Laat dan die gefrustreerde jongen en die ziekelijke oude man er maar inblijven. Houden we tenminste nog iets om naar te kijken/luisteren.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  woensdag 11 oktober 2000 @ 20:40:20 #11
3498 Barb
Graduated Fool
pi_390024
In het andere topic dacht ik nog dat Koos zou moeten gaan. Ondertussen lijkt het mij dat Miranda vast in kan gaan pakken. Georgie niet, die hoeft nergens bang voor te zijn. Koos is best aardig geprofileerd de laatste dagen, die mag vast blijven van VOO. Dat Miranda bijna niet in beeld komt kan 2 redenen hebben: of VOO laat weinig zien, omdat ze weinig doet. Of VOO hoopt dat we 'vergeten' dat zij er ook nog is zodat we stemmen op Georgie of Koos. Wat mij betreft: laat Georgie maar zitten. Koos of Miranda: het maakt mij niet uit.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 11 oktober 2000 @ 23:00:03 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_390308
Op de 'officiele 'bb-site staat Miranda nu alsnr. 1 genoteerd om het huis te verlaten, Koos volgt en Georgie daar wordt het minst op
gestemd blijkbaar.
Maarja, wie gelooft dat nog eigenlijk?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Moderator donderdag 12 oktober 2000 @ 10:56:38 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_390718
Deze nominatie is heel gunstig voor Georgie.
Hijzelf hoeft absoluut niet bang te zijn dat hij eruit moet. De twee andere genomineerden zijn precies de twee (enige) bewoners die op hem gestemd hebben. Met andere woorden: hij schudt vanavond een vijand van zich af.

(Helaas overigens. Ik word doodziek van die inhoudsloze popi-jopie, en dat, door teveel blaten hees klinkende kreetje, 25 keer per dag: "Kimmiieee.. "
Georzjiee.... :

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 11:16:09 #14
3542 Gia
User under construction
pi_390748
Ik vind Georgie wel leuk.
En dat hij kleine meisjes wil pakken?
Kom op zeg, ze is 20. Oud genoeg dus.

Koos mag van mij ook wel blijven, alleen al om de rest in de weg te zitten en ongevraagd van advies te voorzien.

Dus mejuffrouw Bonfire mag het pand verlaten en terug naar haar eigen schuur.

  donderdag 12 oktober 2000 @ 11:45:53 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_390783
Toch wel geinig om te zien dat voornamelijk veel mannen tegen Georgie zijn.
Lijkt me volgens mij een soort jaloezie. Balstgedrag van de mannetjes buiten: Gooi het mannetje dat binnen het populairst is er maar uit. Dan hoeven wij niet meer te zien 'hoe-het-eigenlijk-ook-kan-en-waarom-wij-niet-zo-populair-zijn-in-het-dagelijkse-leven'.

Puh!

***
  donderdag 12 oktober 2000 @ 11:46:40 #16
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_390785
Hopelijk iedereen, zelfs de belgen zijn er op uitgekeken!...
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_390794
Waarom wil iedereen Koos eruit hebben?
Doos-Miranda kan er toch beter uitgaan?
Ik bedoel, Koos die wil er toch zo snel mogelijk uit. Is het dan niet veel leuker om hem er gewoon in te houden?
Kijken hoe ie langzaam steeds verder achteruit gaat!!

btw waar blijft die actie trouwens daar in het BB huis????????????

''Our Truest Life Is When We Are Within Our Dreams Awake''
pi_390944
Neeeeeeeeeeeejjjjjjj.....Laat Koos nou gewoon weggaan daar!!
Die Miranda kan echt nog wel voor een verrassing zorgen
Begin bij het begin en eindig nooit!
  donderdag 12 oktober 2000 @ 17:24:43 #19
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_391346
Van mij mogen ze alle 3 opzouten. Zeur-koos als eerste, gevolgd door Sjors met zijn hormonenhuishouding. Miranda vind ik dan eigenlijk nog het minst irritant.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:34:33 #20
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_404056
En alvast omhoog :

Wie gaat er volgende week donderdag uit ?

Van mij mag Annet gaan. Die voegt niet veel bij aan de kijkvreugde, zo die al bestaat.
Aardige vrouw ongetwijfeld, eerder ergens als een soort Klazien-uut-Zalk neergezet.

pi_404059
Ik hoop dat het Georgie wordt. Die ben ik nu toch echt een beetje zat.

Maar ach, het zal Ed wel zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 20-10-2000 00:37]

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:39:21 #22
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_404068
quote:
Op 20 oktober 2000 00:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik hoop dat het Georgie wordt. Die ben ik nu toch echt een beetje zat.
Ja, mag ook.
Trouwens, Ed zou ik ook niet erg vinden. Eigenlijk wordt het voor mij altijd goed. (of kan het me niet genoeg schelen )
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:41:28 #23
3542 Gia
User under construction
pi_404070
Ik ben het eens met "geen gulden teveel",(inflatie)

Van mij mag Annet gaan.

Georgie kan nog gaan seksen met Kimmetje.
Ed is lekker anti.

Annet is eigenlijk best saai.
Dus laat maar waaien.

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:41:57 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_404072
Edgeoanrgienet gaat eruit

pfffff Ik weet het allemaal niet meer hoor.....

Van mij mogen ze alledrie!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:46:19 #25
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_404081
quote:
Op 20 oktober 2000 00:41 schreef Gia het volgende:
Ik ben het eens met "geen gulden teveel",(inflatie)


Euro mag ook..

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')