abonnement Unibet Coolblue
pi_133818083



Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en
en een technische uitleg:

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
pi_133818098
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Tenzij die iemand graag failliet wil, direct omzetten in geld. Tenzij hij een hedge fund exploiteert, en geen restaurant. Geen dank.
Er zal naar verhouding maar heel weinig binnenkomen aan bitcoins en het idee is juist om die te houden.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je adres + QR code standaard op je rekeningen laten meeprinten, en klanten kunnen dan rechtstreeks daarheen met hun mobiel betalen.
Gewoon op de kassa instellen? Ik weet niet of daar QR-codes mee kunnen worden geprint. Is bitpay een handige optie?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133818107
Het gaat hard.. was wel al uitgestapt maar te vroeg weer ingestapt, gelukkig wel winst in BTC
pi_133818147
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:28 schreef crashbangboom het volgende:
en snel de zaak uithollen? ;)
Ja want dat doen Bitcoin gebruikers altijd, jeweetog. Met contante euro's en pinnen kan dat niet!

:?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818158
Het is geloof ik niet de bedoeling dat degenen die de lastpost heeft ook het nieuwe topic opent :)

Hoe treffend.
so long and thanks for all the fish
pi_133818180
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ja want dat doen Bitcoin gebruikers altijd, jeweetog. Met contante euro's en pinnen kan dat niet!

:?
Nee, dat kan inderdaad niet. Godsamme :D

Is bitcoin de nieuwe religie? :D
so long and thanks for all the fish
pi_133818248
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon op de kassa instellen? Ik weet niet of daar QR-codes mee kunnen worden geprint. Is bitpay een handige optie?
Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.

Als je het op de kassa niet kunt instellen, zou je het nog gewoon op een papiertje of kaartje o.i.d. kunnen printen zodat de ober dat bij de rekening kan leggen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818334
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.

Als je het op de kassa niet kunt instellen, zou je het nog gewoon op een papiertje of kaartje o.i.d. kunnen printen zodat de ober dat bij de rekening kan leggen.
En dan moet de bediening dus een smartphone of tablet gebruiken om de betaling te zien binnenkomen? Er is wel wifi aanwezig maar geen PC of laptop.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133818358
Ik denk dat ze vooral een bord voor hun hoofd moeten gebruiken,

Maar misschien werkt een tablet voor hun hoofd ook wel.
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 20:34:54 #10
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_133818372
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bitpay is vooral handig als je het bedrag gelijk in euro's of dollars wilt ontvangen.

Als je het op de kassa niet kunt instellen, zou je het nog gewoon op een papiertje of kaartje o.i.d. kunnen printen zodat de ober dat bij de rekening kan leggen.
Gewoon een tablet gebruiken waar je (qr) code en bedrag op staat?
pi_133818406
Volgens mij is er al een cafe ergens in nederland waar je je biertje in bitcoins kunt betalen. Geen idee hoe die dat precies doen trouwens maar met een beetje googlen kom je daar vast uit :)
pi_133818500
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:35 schreef Distortion het volgende:
Volgens mij is er al een cafe ergens in nederland waar je je biertje in bitcoins kunt betalen. Geen idee hoe die dat precies doen trouwens maar met een beetje googlen kom je daar vast uit :)
pi_133818508
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef heiden6 het volgende:
En dan moet de bediening dus een smartphone of tablet gebruiken om de betaling te zien binnenkomen?
Dat kan, of je kijkt op een PC in je administratiehok bijvoorbeeld. Als je achter de bar een tablet hebt liggen kan het daar ook op. Dat hoeft niet direct aan die betaling gekoppeld te zijn bedoel ik. Iemand doet de betaling, en zelf kun je dan ergens anders op een random device zien of die verstuurd is.

Je hoeft geen confirmations af te wachten voor dat soort bedragen, enkel de transactie zichtbaar in het netwerk (wel met een fee) volstaat.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818539
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ik denk dat ze vooral een bord voor hun hoofd moeten gebruiken,

Maar misschien werkt een tablet voor hun hoofd ook wel.
Gast. Is euro de nieuwe religie?

Of werk je misschien voor een bank? Want je lijkt er niet echt veel van te begrijpen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818624
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Gast. Is euro de nieuwe religie?

Of werk je misschien voor een bank? Want je lijkt er niet echt veel van te begrijpen.
Sorry, was ik vergeten de circle jerk van de speculanten mee te dansen?

Don't shoot the messenger.
so long and thanks for all the fish
pi_133818642
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dat kan, of je kijkt op een PC in je administratiehok bijvoorbeeld. Als je achter de bar een tablet hebt liggen kan het daar ook op. Dat hoeft niet direct aan die betaling gekoppeld te zijn bedoel ik. Iemand doet de betaling, en zelf kun je dan ergens anders op een random device zien of die verstuurd is.

Je hoeft geen confirmations af te wachten voor dat soort bedragen, enkel de transactie zichtbaar in het netwerk (wel met een fee) volstaat.
Ok, dus een smartphone of tablet om te checken, en een adres met evt code om mensen te laten betalen. En hoe werkt het dan met omrekenen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133818654
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Gast. Is euro de nieuwe religie?

Of werk je misschien voor een bank? Want je lijkt er niet echt veel van te begrijpen.
Hij zit in de huizen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 20:41:08 ]
pi_133818668
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ok, dus een smartphone of tablet om te checken, en een adres met evt code om mensen te laten betalen. En hoe werkt het dan met omrekenen?
gewoon, een pingpong tafel. Online?
so long and thanks for all the fish
pi_133818686
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

gewoon, een pingpong tafel. Online?
:? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133818693
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef borbit het volgende:
Gewoon een tablet gebruiken waar je (qr) code en bedrag op staat?
Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818729
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef crashbangboom het volgende:
Sorry, was ik vergeten de circle jerk van de speculanten mee te dansen?
Nee, je was vergeten inhoudelijke argumenten te geven.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133818741
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.
Om daarna de eigenaar onbeperkt prijsrisico te laten lopen. Bye bye restaurant, hello hedge fund.
so long and thanks for all the fish
pi_133818766
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Nee, je was vergeten inhoudelijke argumenten te geven.
Lezen dan, dat je die argumenten niet bevalt is een ander verhaal.
so long and thanks for all the fish
pi_133818885
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Kan ook ja. Dan moet de ober er even bij blijven staan om de klant te laten betalen naar dat adres, op zich ook geen probleem. Met een papieren versie kunnen klanten op eigen houtje betalen, en kan iedere medewerker daarna op een random ander device zien of de transactie gedaan is.
Dus stel dat een smartphone/tablet niet aanwezig is, kun je gewoon meekijken met de betaling? Dat zal wel lastig zijn als het druk is. Aan de andere kant, nu gebeurt het merendeel van de betalingen met bankpas of (meestal) een credit card, dat kost ook tijd.

Simpel eigenlijk! :D

Er zal toch niet meer dan een paar tientjes per week binnenkomen, het idee is om die dan vast te houden. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133818975
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef crashbangboom het volgende:
Om daarna de eigenaar onbeperkt prijsrisico te laten lopen. Bye bye restaurant, hello hedge fund.
Lezen dan,
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Er zal naar verhouding maar heel weinig binnenkomen aan bitcoins en het idee is juist om die te houden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133819001
Shit, PPC is van 4.2 naar 5.5 geskyrocked :o
pi_133819008
PPC 2 da moon!
pi_133819042
Sorry, verkeerde topic.
pi_133819260
Ik ben paar daagjes geleden ingestapt via bitonic maar zie nu dat de prijzen daar een stuk hoger zijn dus was even benieuwd hoe jullie het doen als je zo snel mogelijk wat bitcoins bij wil kopen. MtGox duurt lang en via btc-e heb ik nog niet echt een goede payment method gevonden. Iemand tips? I know, annoying question.
pi_133819277
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Lezen dan,

[..]

nope, probeer jij maar eens onbevooroordeeld te lezen, als dat not tot de mogelijkheden hoort.
so long and thanks for all the fish
pi_133819286
Ik zit nog even met het omrekenen. Stel er moet $ 31,25 betaald worden, moet er dan ter plekke een koers opgezocht worden en handmatig gerekend worden? Is hier een handige oplossing voor?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133819330
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit nog even met het omrekenen. Stel er moet $ 31,25 betaald worden, moet er dan ter plekke een koers opgezocht worden en handmatig gerekend worden? Is hier een handige oplossing voor?
ja, een shotgun to your head

wat begrijp je niet aan onbeperkt prijsrisico? ;)

en waarom het dus niet werkt voor een niet-speculatief hedge fund?
so long and thanks for all the fish
pi_133819554
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:53 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ja, een shotgun to your head

wat begrijp je niet aan onbeperkt prijsrisico? ;)

en waarom het dus niet werkt voor een niet-speculatief hedge fund?
Ga jij eens even iemand anders vervelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133819586
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ga jij eens even iemand anders vervelen.
circle jerk.

Wat is het equivalent van de wachttoren qua bitcoins?
so long and thanks for all the fish
pi_133819689
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

circle jerk.

Wat is het equivalent van de wachttoren qua bitcoins?
Heb ik om jouw mening gevraagd?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133819772
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb ik om jouw mening gevraagd?
Ja, eigenlijk deed je dat :D

Tenzij je alleen om de reactie van je alter ego vroeg :)

Dan moet je voortaan duidelijker zijn, dan bewaar ik mijn toetsaanslagen voor post die wat minder fake zijn.
so long and thanks for all the fish
pi_133819797
Net zo fake als bitcoins zeg maar. De groeten uit Nigeria. Maar die zie je online niet :P One up for the bitcoins ;)
so long and thanks for all the fish
pi_133819808
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit nog even met het omrekenen. Stel er moet $ 31,25 betaald worden, moet er dan ter plekke een koers opgezocht worden en handmatig gerekend worden? Is hier een handige oplossing voor?
Dan zou ik (als uitbater) de Mt Gox. koers gebruiken en dan terug rekenen naar het aantal bitcoins dat betaald moet worden. Aangezien je die koers alles behalve stabiel kunt noemen zul je dat wel iedere keer uit moeten rekenen natuurlijk. Maar dat lijkt me niet al te ingewikkeld.
pi_133820237
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk deed je dat :D

Tenzij je alleen om de reactie van je alter ego vroeg :)

Dan moet je voortaan duidelijker zijn, dan bewaar ik mijn toetsaanslagen voor post die wat minder fake zijn.
Nee, dat deed ik niet. Ik vroeg om tips om de boel op te zetten.

En nu opzouten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133820317
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:01 schreef Distortion het volgende:

[..]

Dan zou ik (als uitbater) de Mt Gox. koers gebruiken en dan terug rekenen naar het aantal bitcoins dat betaald moet worden. Aangezien je die koers alles behalve stabiel kunt noemen zul je dat wel iedere keer uit moeten rekenen natuurlijk. Maar dat lijkt me niet al te ingewikkeld.
:)

Ik zie net dat in de bitcoin wallet er ook omgerekend wordt, zijn die koersen live?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133820325
Vechten op het internet :')
pi_133820345
Dalingen tot het uiterste.
pi_133820382
Hehehehe, genieten dit. Als je wilt kopen dus.
pi_133820411
Weer een dikke crash nu.
pi_133820414
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:)

Ik zie net dat in de bitcoin wallet er ook omgerekend wordt, zijn die koersen live?
Elke exchange heeft gewoon een API beschikbaar he? Daar kan je de prijs op dat moment best opvragen en gebruiken
pi_133820446
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, dat deed ik niet. Ik vroeg om tips om de boel op te zetten.

En nu opzouten.
Och gut, een mening op het internet die je niet bevalt :D

Maak er een cricle jerk forum van, zou ik zeggen ;)

/oh wacht, dat was ook de bedoeling :D
so long and thanks for all the fish
pi_133820537
548 euro _O-
pi_133820592
Weekendje weg gegaan dus de koers niet echt in de gaten gehouden, gisteren nog even gekeken toen hij op 1220 stond, dit is wel even een crash eej, en sinds ik nu kijk (10 minuten) is hij alweer 100 dollar gedaald :o
pi_133820620
Deze koers is zo 7d ago
pi_133820686
Je zou maar net met een aantal k ingestapt zijn op 1200... Dan is het natuurlijk maar hopen dat we over een weekje weer terug bij af zijn!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133820728
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Och gut, een mening op het internet die je niet bevalt :D

Maak er een cricle jerk forum van, zou ik zeggen ;)

/oh wacht, dat was ook de bedoeling :D
Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?

Paupertroll.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133820768
quote:
high: 1146.00 low: 795.60
pi_133820857
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?

Paupertroll.
wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?

Ach, de hoeveelheid domheid kan ik je niet om vragen, neem ik aan :)

Kan je alterego niet de zaak 'pushen' ?

Serieus, bitcoins is de digitale versie van de kettingbrief, of je dat nou wilt horen of niet/
so long and thanks for all the fish
pi_133820969
Hoi ik had een vraagje over het minen van bitcoins.

Ik hoorde dat je passief bitcoins kan 'minen' en hiermee bitcoins kunt verdienen die later weer uitgegeven kunnen worden.

Natuurlijk maak me geen illusies dat ik zo maar even slapend rijk kan worden en ik weet dat ik er te laat ben ingestapt maar is het nog een beetje lucratief om te beginnen met 'minen'?
Zo ja, is dat ingewikkeld en is er nog iets speciaals voor nodig?

Ik had al gelezen dat je het het beste via je grafische kaart kunt doen en volgens mij zit op deze PC een best redelijke videokaart. Heb verder ook nog een i7 3.4ghz processor maar dat het schijnt dat 'minen' via je processor niet echt werkt.

Is iemand die mij een linkje kan geven waar ik überhaupt (het best) een bitcoinsadress kan maken?

Bij voorbaat dank!
pi_133820973
Crash of het einde van? :D

In ieder geval veel "panic sellers"
pi_133821045
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?

Ach, de hoeveelheid domheid kan ik je niet om vragen, neem ik aan :)

Kan je alterego niet de zaak 'pushen' ?

Serieus, bitcoins is de digitale versie van de kettingbrief, of je dat nou wilt horen of niet/
Krijg aids met je getroll.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133821062
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Pap89 het volgende:
Crash of het einde van? :D

In ieder geval veel "panic sellers"
ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.
so long and thanks for all the fish
pi_133821162
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.
Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd over _O-
pi_133821170
Blijft speculatief, kan zo zijn dat het over een maand of 2 verdubbeld/vertienvoudigd is.
Of dat de zeepbel totaal is ontploft, en er niemand nog mee gevonden wilt worden.
pi_133821203
Bitonic met hun veel te dure voorraad :')
pi_133821222
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Krijg aids met je getroll.
dank om te duiden wat de oprechtheid bitcoins om het lijf heeft - nul komma niks dus - het is de currency van forumpushers.
so long and thanks for all the fish
pi_133821281
quote:
8s.gif Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd over _O-
long zeker :) pusher :D
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 21:29:14 #63
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_133821305
Zou wel raar zijn geweest als 1btc even veel waarde zou hebben gehad als 1oz goud. Common sense enzo...
pi_133821386
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

long zeker :) pusher :D
Oh jij bent er zo eentje, oke.

OT: Binnen een paar minuten van 540 naar 635 nu :')
pi_133821568
https://twitter.com/search?q=bitcoin+private+keys

Alle private keys zouden op straat liggen. :')

Complete BS natuurlijk, maar is dat de oorzaak van deze paniek?
pi_133821643
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.

Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd :)

Carry on, nothing here to see. Gratis geld. :)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 21:35:24 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821674
7.5 BTC gekocht voor 780 :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 1 december 2013 @ 21:35:55 #68
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821704
Kijk opeens haters hier in het topic komen :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133821760
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.
Ok, laten we een inhoudelijke discussie voeren dan. Wat is precies je punt?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  zondag 1 december 2013 @ 21:37:09 #70
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821777
En ingestapt op LTC. Ben benieuwd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 1 december 2013 @ 21:37:38 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821803
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.

Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd :)

Carry on, nothing here to see. Gratis geld. :)
Slachtoffers ? Je bedoelt mensen die niet weten waar ze hun geld in stoppen ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133821874
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Scorpie het volgende:
7.5 BTC gekocht voor 780 :D
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet. ;)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 1 december 2013 @ 21:38:59 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821886
Kijk die volatiliteit _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133821899
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet. ;)
ja want bij iedereen is belastingontduiking de norm
  zondag 1 december 2013 @ 21:39:24 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133821908
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet. ;)
Succes met aanwijzen welke wallet bij mij hoort.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 1 december 2013 @ 21:39:33 #76
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133821919
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?

Paupertroll.
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

dank om te duiden wat de oprechtheid bitcoins om het lijf heeft - nul komma niks dus - het is de currency van forumpushers.
Jongens doe eens een beetje normaal tegen mekaar.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133821945
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

ja want bij iedereen is belastingontduiking de norm
:?

Niemand betaalt vrijwillig belasting.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133821968
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Succes met aanwijzen welke wallet bij mij hoort.
Dat is waar. Het was maar een goedbedoelde waarschuwing hoor. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133822013
guttegut, wat doorzichtig :D

even doorzichtig als de fake currency die gepushed wordt :D
so long and thanks for all the fish
  † In Memoriam † zondag 1 december 2013 @ 21:43:37 #80
230491 Zith
pls tip
pi_133822157
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef crashbangboom het volgende:
guttegut, wat doorzichtig :D

even doorzichtig als de fake currency die gepushed wordt :D
Heerlijk dit soort posters die als het minder gaat uit hun donkere krochten komen en niet te vinden zijn als de BTC in 1 maand van 130 EUR naar 800 EUR gaat :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133822214
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Heerlijk dit soort posters die als het minder gaat uit hun donkere krochten komen en niet te vinden zijn als de BTC in 1 maand van 130 EUR naar 800 EUR gaat :')
:D
so long and thanks for all the fish
pi_133822272
ccb heeft ook wel deels gelijk.

Zijn veel "noobs" die door bitcoin in allerlei altcoins gaan investeren "Ja want dat ver1000voudigd ook wel in de toekomst!111"

Bijvoorbeeld al die Quarkcoin spammers op btc-e, premined scamcoin dus.
pi_133822290
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Scorpie het volgende:
7.5 BTC gekocht voor 780 :D
w0000t. Hoe heb je dat gedaan dan? :P
pi_133822361
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.

Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd :)

Carry on, nothing here to see. Gratis geld. :)
Ben jij toevallig zo'n slachtoffer?
pi_133822415


Wat zijn dit voor grappen :{
-géén blogabet, bvd-
pi_133822455
verkeerd

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 21:50:16 ]
pi_133822748
Hell of a ride ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_133822790
ik kan niet wachten tot het plug-the-bitcoin fourm geopend is, dat moet wel een boost aan de koers geven die de sponsors helpt :)

ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK! Een enkeling denkt anders over het verdienmodel, komt helemaal goed :)
so long and thanks for all the fish
pi_133822878
quote:
12s.gif Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK!
Zoals ik al zei:
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Jace_TBL het volgende:
Ok, laten we een inhoudelijke discussie voeren dan. Wat is precies je punt?
Maar blijkbaar wil je liever blindelings trollen. Succes! ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133822920
quote:
12s.gif Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik kan niet wachten tot het plug-the-bitcoin fourm geopend is, dat moet wel een boost aan de koers geven die de sponsors helpt :)

ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK! Een enkeling denkt anders over het verdienmodel, komt helemaal goed :)
Waar heb je het nou over man? Je mening heb je nu wel duidelijk gemaakt toch? Of zijn je berichten geëdit of zo"
pi_133822982
quote:
12s.gif Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef crashbangboom het volgende:
ik kan niet wachten tot het plug-the-bitcoin fourm geopend is, dat moet wel een boost aan de koers geven die de sponsors helpt :)

ik weet het, een anders luidende mening is niet getollereerd door het advers gesponserderde FOK! Een enkeling denkt anders over het verdienmodel, komt helemaal goed :)
Prima dat je hier bent hoor, welkom ^O^.

Probeer het alleen niet op de man te spelen :s).
జ్ఞ‌ా
pi_133823032
quote:
8s.gif Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waar heb je het nou over man? Je mening heb je nu wel duidelijk gemaakt toch? Of zijn je berichten geëdit of zo"
Niet zo happen :*.
జ్ఞ‌ా
  zondag 1 december 2013 @ 21:58:47 #93
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133823074
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef µ het volgende:

[..]

Prima dat je hier bent hoor, welkom ^O^.

Probeer het alleen niet op de man te spelen :s).
quote:
3s.gif Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef µ het volgende:

[..]

Niet zo happen :*.
Alvast aan het oefenen? ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133823290
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef µ het volgende:

[..]

Prima dat je hier bent hoor, welkom ^O^.

Probeer het alleen niet op de man te spelen :s).
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
so long and thanks for all the fish
pi_133823381
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
Volgens mij zijn goed onderboude meningen hier altijd welkom geweest ;).
జ్ఞ‌ా
  zondag 1 december 2013 @ 22:03:53 #96
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133823443
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
Nee hoor, over het algemeen vinden Jace, µ en ik een kritische noot best leuk, mits met onderbouwing.
Ik hou van leren, dus ook van de dingen die potentieel wat minder goed geregeld zijn.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133823508
quote:
3s.gif Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef µ het volgende:

[..]

Volgens mij zijn goed onderboude meningen hier altijd welkom geweest ;).
met de nadruk op verleden tijd. Duidelijk dat andersluidende meningen niet opportuun zijn in de huidige tijd. Maar meer to the point: wat zegt dat over de huidige tijd/koers?
so long and thanks for all the fish
pi_133823667
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef crashbangboom het volgende:
Ik denk dat je reply even verkeerd gericht was. Als je ook maar een halve kritische note in deze circle jerk durft te posten ben je al een ketter. De analogie richting religie is niet toevallig. Ook al is die commercieel volstrekt uitbaar voor dene en gene.
Je post geen "kritische noot", je post lukrake nonsens. Iemand vraagt hoe hij BTC moet accepteren in een restaurant, en jouw inbreng luidt: "je gaat failliet, je bent een hedge fund, etc". Gast. :{
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133823670
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

met de nadruk op verleden tijd. Duidelijk dat andersluidende meningen niet opportuun zijn in de huidige tijd. Maar meer to the point: wat zegt dat over de huidige tijd/koers?
Ik ga niet happen O+.
జ్ఞ‌ా
pi_133823736
noch zullen "Jace, µ en ik" et al happen.

Maar uwer bluf is called.

En een ieder is gewaarschuwd :)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 22:09:16 #101
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133823765
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Nee hoor, over het algemeen vinden Jace, µ en ik een kritische noot best leuk, mits met onderbouwing.
Ik hou van leren, dus ook van de dingen die potentieel wat minder goed geregeld zijn.
Ik zit hier trouwens wel gewoon over jullie te blaten, maar ik neem even aan dat jullie het eens zijn?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133823834
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zit hier trouwens wel gewoon over jullie te blaten, maar ik neem even aan dat jullie het eens zijn?
ja natuurlijk, dat is eigen aan een geconstruceerde cirle jerk.
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 22:10:38 #103
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133823849
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef crashbangboom het volgende:
noch zullen "Jace, µ en ik" et al happen.

Maar uwer bluf is called.

En een ieder is gewaarschuwd :)
Zal ik maar happen dan? Ik zie daar alleen niet echt een kritische noot over Bitcoin, en al helemaal geen onderbouwing. Ik zou zeggen kom eens met wat leuks.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133823980
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Zal ik maar happen dan? Ik zie daar alleen niet echt een kritische noot over Bitcoin, en al helemaal geen onderbouwing. Ik zou zeggen kom eens met wat leuks.
lezen, die internet boomrang is echt te genant voor woorden, laat staan het gebrek aan enige argumenten van Maxbet. Kun je echt niet beter dan pingpong? :)
so long and thanks for all the fish
pi_133824012
Hoeveel ben je precies kwijtgeraakt crashbangboom? :D
pi_133824053
Die argumenten zijn net zo vitueel als de fake currency, keizer en kleren.
so long and thanks for all the fish
pi_133824069
Hij zit weer op 700+ euro btw :D
  zondag 1 december 2013 @ 22:15:36 #108
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133824151
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:12 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

lezen, die internet boomrang is echt te genant voor woorden, laat staan het gebrek aan enige argumenten van Maxbet. Kun je echt niet beter dan pingpong? :)
En ik maar hopen dat je ook nog echt met iets zou komen :{
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zondag 1 december 2013 @ 22:17:16 #109
416570 litecoin
cryptocurrency
pi_133824264
Ehhh die crashes zijn toch juist geniaal? Mooi moment om te vedienen. Iets met sell high, buy low etc...
"Bitcoin is to banks, what email was to postal offices."
pi_133824289
En ik maar denken dat dit ook maar enigermate van een kritisch discussieforum was. :D

Kunnen jullie niet gewoon jullie rekeningnummer geven aan de user, is dat niet handiger :D
so long and thanks for all the fish
pi_133824334
Zoals ik al zei, andere meningen zijn zeer welkom.

Die lijken niet echt uit crashbangboom te komen, dus voorlopig doe ik even een /ignore op hem :s).
జ్ఞ‌ా
pi_133824376
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef µ het volgende:
Zoals ik al zei, andere meningen zijn zeer welkom.

Die lijken niet echt uit crashbangboom te komen, dus voorlopig doe ik even een /ignore op hem :s).
Ja, niet genoeg opbrengsten :)

Misschien binnenkort wel wel een FOK! endorsement , wie weet. Fuck all :P
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 22:20:06 #113
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133824473
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef crashbangboom het volgende:
En ik maar denken dat dit ook maar enigermate van een kritisch discussieforum was. :D

Kunnen jullie niet gewoon jullie rekeningnummer geven aan de user, is dat niet handiger :D
Ik probeer het nog 1 keer. Kom eens met een kritisch discussiepunt dan, ik wil hier best wel wat praten over de voor en tegens van Bitcoin en cryptocurrency in het algemeen, maar met een paar oneliners die totaal niet over het onderwerp gaan kan ik echt helemaal niks.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133824543
daar gaan we dan? waar ligt de bodem?
pi_133824743
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik probeer het nog 1 keer. Kom eens met een kritisch discussiepunt dan, ik wil hier best wel wat praten over de voor en tegens van Bitcoin en cryptocurrency in het algemeen, maar met een paar oneliners die totaal niet over het onderwerp gaan kan ik echt helemaal niks.
ik probeer het ook nog een keer, probeer eens te lezen in plaat van die doorzichtige (non)discussie techniek? Je kan het, omgaan met een andere mening, zowaar in een discussie medium.
so long and thanks for all the fish
pi_133824829
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef crashbangboom het volgende:
En ik maar denken dat dit ook maar enigermate van een kritisch discussieforum was. :D

Kunnen jullie niet gewoon jullie rekeningnummer geven aan de user, is dat niet handiger :D
Wat wil je nou precies?
  zondag 1 december 2013 @ 22:26:01 #117
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_133824836
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef Martinoss het volgende:
daar gaan we dan? waar ligt de bodem?
Op 0.

En als dat gebeurt zijn er ongetwijfeld winnaars, maar meer verliezers.
censuur :O
  zondag 1 december 2013 @ 22:28:11 #118
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133824954
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:24 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ik probeer het ook nog een keer, probeer eens te lezen in plaat van die doorzichtige (non)discussie techniek? Je kan het, omgaan met een andere mening, zowaar in een discussie medium.
Ik heb het geprobeerd joh, mijn uitnodiging staat nog steeds gewoon open, maar op dat eindeloze getroll van je ga ik niet meer reageren maar hooguit een TR plaatsen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133825187
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Op 0.

En als dat gebeurt zijn er ongetwijfeld winnaars, maar meer verliezers.
wel erg pessimistisch voor iemand dit hier post!

Denk iemand hier wel eens aan een technische analyse? ik weet dat het vooral speculeren is en dat er bijna niks te voorspellen valt, maar er moet toch een koers-correctie aankomen een keer.
Er is een theorie over dat de koerscorrectie volgens de fibonaccireeks gaat, 61.8%, 50%, 23.6%, 38.2%. Als we MTgox aanhouden met een top van 1242, gaat het naar 767?
pi_133825292
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd joh, mijn uitnodiging staat nog steeds gewoon open, maar op dat eindeloze getroll van je ga ik niet meer reageren maar hooguit een TR plaatsen.
joh, ik heb het eindeloos geprobeerd , maar dat eindeloos geplug ga ik geeneens op reageren, maar ik blijf de argenoze user wijzen op je en andersmans geplug. Jammerdan. ik geloof graag dat het je gewin niet raakt, maar misschien dat het een enkeling wel helpt om verneukt te worden. Niet jouw probleem, wel mijn gewin :)
so long and thanks for all the fish
pi_133825322
  zondag 1 december 2013 @ 22:34:58 #122
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133825353
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef Martinoss het volgende:

[..]

wel erg pessimistisch voor iemand dit hier post!

Denk iemand hier wel eens aan een technische analyse? ik weet dat het vooral speculeren is en dat er bijna niks te voorspellen valt, maar er moet toch een koers-correctie aankomen een keer.
Er is een theorie over dat de koerscorrectie volgens de fibonaccireeks gaat, 61.8%, 50%, 23.6%, 38.2%. Als we MTgox aanhouden met een top van 1242, gaat het naar 767?
Het is realistisch, op Bitcoin is geen pijl te trekken, en het zou inderdaad terug naar 0 kunnen gaan (denk zelf van niet maar dat is een ander verhaal).

En alle technieken uit het normale traden kun je beter gelijk uit het raam gooien, die gaan 99% van de tijd niet op voor Bitcoin.

Als we hier wisten waar de bodem is hadden we het allemaal veel te druk met geld uitgeven om hier te posten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133825395
Maar ik nodig eenieder uit om de de naw gegevens van de pluggers te vragen @ FOK!

Meer dan terecht in het kader van de komende rechtsvragen, me dunkt :)
so long and thanks for all the fish
pi_133825449
Ook al zal daar weet genoeg gemor over komen, wie de schoen passe.... :)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 22:38:21 #125
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133825527
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

joh, ik heb het eindeloos geprobeerd , maar dat eindeloos geplug ga ik geeneens op reageren, maar ik blijf de argenoze user wijzen op je en andersmans geplug. Jammerdan. ik geloof graag dat het je gewin niet raakt, maar misschien dat het een enkeling wel helpt om verneukt te worden. Niet jouw probleem, wel mijn gewin :)
Mijn gewin zal het inderdaad niet raken, ben helemaal geen trader namelijk. Ben gewoon een early adopter die het systeem van Bitcoin goed heeft bekeken en gelooft in bruikbaarheid ervan.

Dus nogmaals, kom met een onderbouwd punt, en ik zet graag een boompje met je op hier, ook over negatieve dingen. En ik heb goed genoeg naar het systeem gekeken om te zien dat er dingen verbeterd kunnen worden.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133825620
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mijn gewin zal het inderdaad niet raken, ben helemaal geen trader namelijk. Ben gewoon een early adopter die het systeem van Bitcoin goed heeft bekeken en gelooft in bruikbaarheid ervan.

Dus nogmaals, kom met een onderbouwd punt, en ik zet graag een boompje met je op hier, ook over negatieve dingen. En ik heb goed genoeg naar het systeem gekeken om te zien dat er dingen verbeterd kunnen worden. Beetje triest om je medeposter te verklooten, dat wel. Maar dat zal FOK! een biet zijn ;)
Trader dus, draai het niet om, ik begrijp je plug helemaal, en waarom je FOK! daarin probeert voor je karretje te winnen.
so long and thanks for all the fish
pi_133825800
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Het is realistisch, op Bitcoin is geen pijl te trekken, en het zou inderdaad terug naar 0 kunnen gaan (denk zelf van niet maar dat is een ander verhaal).

En alle technieken uit het normale traden kun je beter gelijk uit het raam gooien, die gaan 99% van de tijd niet op voor Bitcoin.

Als we hier wisten waar de bodem is hadden we het allemaal veel te druk met geld uitgeven om hier te posten.
volgens mij is de koers van de bitcoin en andere cryptocoins wel degelijk gebaseerd op de menselijke gedachtegang, net als op beurzen als de AEX. Bijvoorbeeld de 1000 dollar grens op MTgox lijkt me een psychologische barriere, ook al slaat het nergens op als je er aan rekent, het betekent wel iets voor de mensen die handelen.

quote:
Als we hier wisten waar de bodem is hadden we het allemaal veel te druk met geld uitgeven om hier te posten.
We proberen het hier wel, dus een extra tool is altijd welkom toch?
pi_133825890
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Trader dus, draai het niet om, ik begrijp je plug helemaal, en waarom je FOK! daarin probeert voor je karretje te winnen.
Volgens mij onderschat je de gemiddelde Fok!ker. Ik begrijp niet zo goed waarom je je hier als beschermer van de mensheid komt opwerpen. De meeste Fok!kers kunnen uitstekend voor zichzelf nadenken. Wie BTC koopt of verkoopt wordt daar niet toe gedwongen.
pi_133826004
crashbangboom, ben jij toevallig familie van ene drheisenberg?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133826014
Volgens mij is hij gewoon heel veel geld kwijtgeraakt en is hij heel boos.
pi_133826030
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij onderschat je de gemiddelde Fok!ker. Ik begrijp niet zo goed waarom je je hier als beschermer van de mensheid komt opwerpen. De meeste Fok!kers kunnen uitstekend voor zichzelf nadenken. Wie BTC koopt of verkoopt wordt daar niet toe gedwongen.
:D ja sorry, de gemiddelde palm investment mazzelaar werd daar inderdaad niet toe gedwongen, en kon daar best zelf tot denken :D Best of luck :)
so long and thanks for all the fish
pi_133826107
Palm invest met Bitcoin vergelijken. Ja joh, jij hebt grondig onderzoek gedaan en weet duidelijk waar je het over hebt! ^O^ :D
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133826145
quote:
8s.gif Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij is hij gewoon heel veel geld kwijtgeraakt en is hij heel boos.
Ik denk dat ik een synchronhie in de reacties van sommigen zie. Ik zeg conclusie :)
so long and thanks for all the fish
pi_133826183
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mijn gewin zal het inderdaad niet raken, ben helemaal geen trader namelijk. Ben gewoon een early adopter die het systeem van Bitcoin goed heeft bekeken en gelooft in bruikbaarheid ervan.

Dus nogmaals, kom met een onderbouwd punt, en ik zet graag een boompje met je op hier, ook over negatieve dingen. En ik heb goed genoeg naar het systeem gekeken om te zien dat er dingen verbeterd kunnen worden.
Same here.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133826189
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een synchronhie in de reacties van sommigen zie. Ik zeg conclusie :)
Geen idee wat je nu zegt, maar okay w/
pi_133826204
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Jace_TBL het volgende:
Palm invest met Bitcoin vergelijken. Ja joh, jij hebt grondig onderzoek gedaan en weet duidelijk waar je het over hebt! ^O^ :D
Het lullige is, dat het inderdaad zo is :) Mooie argumenten, zou jezelf zeggen, mr Palminvest :)
so long and thanks for all the fish
pi_133826229
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Same here.
Ha, mr, login :)
so long and thanks for all the fish
pi_133826396
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:52 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ha, mr, login :)
:?

Jij zou opzouten volgens mij. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133826404
Dat was een lekker ouderwetse zondagavond-dip ;)

Was vandaag weg dus heb er weinig van gemerkt.
pi_133826531
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Dat was een lekker ouderwetse zondagavond-dip ;)

Was vandaag weg dus heb er weinig van gemerkt.
Beetje standaard inderdaad, toc maar eens ervoor klaar gaan zitten. Makkelijk geld verdienen
pi_133826571
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:?

Jij zou opzouten volgens mij. :)
Ja jammer die ongezouten plug van jou en je vriendjes. Sommige vinden het niet okay dat je anderen fucken. Sorry :)
so long and thanks for all the fish
pi_133826599
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ja jammer die ongezouten plug van jou en je vriendjes. Sommige vinden het niet okay dat je anderen fucken. Sorry :)
Ik probeer het te ontcijferen maar het is me niet duidelijk wat je bedoelt.

Kap anders even met trollen. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133826646
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Dat was een lekker ouderwetse zondagavond-dip ;)

Was vandaag weg dus heb er weinig van gemerkt.
Je hebt veel gemist. :D
pi_133826692
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

:D ja sorry, de gemiddelde palm investment mazzelaar werd daar inderdaad niet toe gedwongen, en kon daar best zelf tot denken :D Best of luck :)
Heb je je ueberhaupt weleens verdiept in het wiskundige systeem dat aan BTC ten grondslag ligt? Alles wat aan BTC ten grondslag ligt is transparant en controleerbaar. Iedere transactie kan door iedereen die dat wil bevestigd worden. Had je die transparantie en controleerbaarheid ook bij Palm Invest? Je bent enorm aan het ranten terwijl je duidelijk laat blijken dat je niet eens de moeite hebt gedaan om je in te lezen. Begrijp me niet verkeerd: je mag BTC een bedreiging vinden, er een hekel aan hebben of er wat voor mening dan ook over hebben, maar zorg dat je wel wat zinnigs zegt anders zet je alleen jezelf voor paal.
pi_133826749
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik probeer het te ontcijferen maar het is me niet duidelijk wat je bedoelt.

Kap anders even met trollen. ^O^
Begin anders even met je eigen advies/bluf vorm te geven, En geef het even door. ^O^
so long and thanks for all the fish
pi_133826904
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Begin anders even met je eigen advies/bluf vorm te geven, En geef het even door. ^O^
Kritiek is prima, ook heus welkom hier, maar jij loopt gewoon wat loze kreten te bezigen, dat schiet niet op. Ook onderling is hier heus kritiek en discussie op elkaar, want niet iedereen is zo lyrisch als sommigen, zeker niet als het over lange termijn gaat, of over de positie die Bitcoin kan gaan innemen. Maar laten we het wel allemaal een beetje onderbouwd houden en niet wat loze kreten gaan schreeuwen of mensen persoonlijk aan gaan vallen.
pi_133826960
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heb je je ueberhaupt weleens verdiept in het wiskundige systeem dat aan BTC ten grondslag ligt? Alles wat aan BTC ten grondslag ligt is transparant en controleerbaar. Iedere transactie kan door iedereen die dat wil bevestigd worden. Had je die transparantie en controleerbaarheid ook bij Palm Invest? Je bent enorm aan het ranten terwijl je duidelijk laat blijken dat je niet eens de moeite hebt gedaan om je in te lezen. Begrijp me niet verkeerd: je mag BTC een bedreiging vinden, er een hekel aan hebben of er wat voor mening dan ook over hebben, maar zorg dat je wel wat zinnigs zegt anders zet je alleen jezelf voor paal.
long neem ik aan? Maakt niet uit hoor, maar do not shoot the messager; Ja, ik heb al die 'onderbouwing' gelezen, maar het is nog immer onder de keper een kettingbrief. En nu? Je kan er nog immer multimiljonair van worden, gegeven dat je er exact op het goede moment uitstapt, zoals eenieder n dit topic denkt. Dus, DO you feel lukcy? :)
so long and thanks for all the fish
pi_133827008
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kritiek is prima, ook heus welkom hier, maar jij loopt gewoon wat loze kreten te bezigen, dat schiet niet op. Ook onderling is hier heus kritiek en discussie op elkaar, want niet iedereen is zo lyrisch als sommigen, zeker niet als het over lange termijn gaat, of over de positie die Bitcoin kan gaan innemen. Maar laten we het wel allemaal een beetje onderbouwd houden en niet wat loze kreten gaan schreeuwen of mensen persoonlijk aan gaan vallen.
Ik zou zeggen, begin daar eens mee.

Niks makkelijker dan crap te verkopen en een ander te verwijten dat ie geen crap wenst.
so long and thanks for all the fish
pi_133827019
Bij elke post van crashbangboom probeer ik te snappen wat zijn punt van kritiek nu eigenlijk is maar dat is me nog steeds niet gelukt. Dus een tip, probeer een iets meer samenhangend verhaal op te schrijven, misschien kunnen we er dan wat mee.
pi_133827148
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Bij elke post van crashbangboom probeer ik te snappen wat zijn punt van kritiek nu eigenlijk is maar dat is me nog steeds niet gelukt. Dus een tip, probeer een iets meer samenhangend verhaal op te schrijven, misschien kunnen we er dan wat mee.
ook long zeker ;)
so long and thanks for all the fish
pi_133827217
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ook long zeker ;)
"long"? :? Volgens mij zitten we echt op een andere golflengte.
pi_133827246
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

"long"? :? Volgens mij zitten we echt op een andere golflengte.
Totaal niet, pinokkio ;)
so long and thanks for all the fish
pi_133827360
En we hebben weer een heisenberg..
pi_133827398
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Begin anders even met je eigen advies/bluf vorm te geven, En geef het even door. ^O^
Welk advies? Waar heb je het over?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 1 december 2013 @ 23:14:30 #155
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133827464
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

long neem ik aan? Maakt niet uit hoor, maar do not shoot the messager; Ja, ik heb al die 'onderbouwing' gelezen, maar het is nog immer onder de keper een kettingbrief. En nu? Je kan er nog immer multimiljonair van worden, gegeven dat je er exact op het goede moment uitstapt, zoals eenieder n dit topic denkt. Dus, DO you feel lukcy? :)
Heb je in die 'onderbouwing' die je hebt gelezen dan ook gezien dat Bitcoin helemaal niet als een investeringsvehikel is ontworpen maar als een valuta en betalingsplatform? Dat lijkt je nogal ontgaan te zijn namelijk. En op dat gebied heeft Bitcoin dan ook heel veel voordelen ten opzichte van traditionele valuta's.

Er is ook geen centrale organisatie die kan gaan rennen met het geld zoals bij de eerder aangehaalde Palm Invest. Snap ook niet zo goed waar je die vergelijking vandaag tovert.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133827521
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Alles wat aan BTC ten grondslag ligt is transparant en controleerbaar. Iedere transactie kan door iedereen die dat wil bevestigd worden.
Daar zie ik eigenlijk het grootste probleem. Het aantal transacties zal toenemen vooral bij sterk wisselende koers of bij grootschalig gebruik in de economie.
De rekenkracht van de miners gaat die voldoende zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 23:15:34 ]
pi_133827555
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Stokkie_ het volgende:
En we hebben weer een heisenberg..
_O-
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 1 december 2013 @ 23:18:12 #158
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133827662
quote:
3s.gif Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Daar zie ik eigenlijk het grootste probleem. Het aantal transacties zal toenemen vooral bij sterk wisselende koers of bij grootschalig gebruik in de economie.
De rekenkracht van de miners gaat die voldoende zijn?
Makkelijk, dan gaat difficulty gewoon omlaag. Met een paar knappe videokaarten kun je in principe alles al berekenen, maar hoe groter het netwerk hoe beter (veiliger).

Het minen schaalt in principe oneindig.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133827674
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Stokkie_ het volgende:
En we hebben weer een heisenberg..
_O-!
pi_133827736
Op Bitstamp ligt de weg naar de 1000$ toch redelijk open
  zondag 1 december 2013 @ 23:21:13 #161
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133827804
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Op Bitstamp ligt de weg naar de 1000$ toch redelijk open
Klopt, veel is er niet voor nodig, maar dat is al een paar uur zo en nog gebeurt het niet echt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133827838
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Klopt, veel is er niet voor nodig, maar dat is al een paar uur zo en nog gebeurt het niet echt.
Positief blijven, het is nu ook wel weer een mooi instapmoment als we nu ff stabiel blijven rond de 900$
pi_133827878
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Heb je in die 'onderbouwing' die je hebt gelezen dan ook gezien dat Bitcoin helemaal niet als een investeringsvehikel is ontworpen maar als een valuta en betalingsplatform? Dat lijkt je nogal ontgaan te zijn namelijk. En op dat gebied heeft Bitcoin dan ook heel veel voordelen ten opzichte van traditionele valuta's.

Er is ook geen centrale organisatie die kan gaan rennen met het geld zoals bij de eerder aangehaalde Palm Invest. Snap ook niet zo goed waar je die vergelijking vandaag tovert.
Ik begrijp prima,dat je dat niet snapt. Long, right? ;)

Ja, ik heb me prima ingelezen, en ik begrijp prima het kettingbriefgehalte, nevermind the spin. Ik heb niet zo de behoefte te bukken, ik begrijp dat in dit topic dat niet zo gebrepen wordt. Hmmm... :)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:22:46 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_133827888
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Klopt, veel is er niet voor nodig, maar dat is al een paar uur zo en nog gebeurt het niet echt.
zou slecht zijn voor de chinezen die daarop gewed hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_133827893
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Makkelijk, dan gaat difficulty gewoon omlaag. Met een paar knappe videokaarten kun je in principe alles al berekenen, maar hoe groter het netwerk hoe beter (veiliger).

Het minen schaalt in principe oneindig.
Klopt niet helemaal omdat aantal bitcoins eindig zijn en de hoeveelheid nog te minen coins meegenomen moet worden in de difficulty.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 23:22:57 ]
  zondag 1 december 2013 @ 23:23:33 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_133827927
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal omdat aantal bitcoins eindig zijn en de hoeveelheid nog te minen coins meegenomen moet worden in de difficulty.
wanneer wordt de laatste bitcoin gemined (schatting)?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 1 december 2013 @ 23:23:44 #167
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133827938
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wanneer wordt de laatste bitcoin gemined (schatting)?
2140
Maar er kan een jaartje of 2 schommeling inzitten
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zondag 1 december 2013 @ 23:24:26 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_133827966
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maxbet het volgende:

[..]

2140
Maar er kan een jaartje of 2 schommeling inzitten
is dat inclusief rekening houden met technische vooruitgang etc?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_133827976
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maxbet het volgende:

[..]

2140
Maar er kan een jaartje of 2 schommeling inzitten
Zouden vorderingen in kwantumcomputers daar geen veranderingen in kunnen brengen?
pi_133828004
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zouden vorderingen in kwantumcomputers daar geen veranderingen in kunnen brengen?
Nee, de difficulty gaat dan ook meer omhoog. Het zal wel wat eerder zijn dan 2140 maar niet veel.
pi_133828043
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal omdat aantal bitcoins eindig zijn en de hoeveelheid nog te minen coins meegenomen moet worden in de difficulty.
Het aantal bitcoins is eindig bij de issuers, ik bedoel dat je dat je dat bedoelt. Het gegeven elke fraud :) Dat is een principe van elke fraudeleuze gimmick, dat elke waarde uniek ik. Een eeuw oud, dit.,,,, ;)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:27:55 #172
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828128
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik begrijp prima,dat je dat niet snapt. Long, right? ;)

Ja, ik heb me prima ingelezen, en ik begrijp prima het kettingbriefgehalte, nevermind the spin. Ik heb niet zo de behoefte te bukken, ik begrijp dat in dit topic dat niet zo gebrepen wordt. Hmmm... :)
Mooi dat je je goed ingelezen hebt ^O^
Dan kun je me vast wel zeggen waarvoor de blockchain dient?
En wat een fork is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133828131
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Het aantal bitcoins is eindig bij de issuers, ik bedoel dat je dat je dat bedoelt. Het gegeven elke fraud :) Dat is een principe van elke fraudeleuze gimmick, dat elke waarde uniek ik. Een eeuw oud, dit.,,,, ;)
do you even speak dutch
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133828134
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wanneer wordt de laatste bitcoin gemined (schatting)?
wanneer de laatst ouz of gold boven de aarde wordt getild. 2301 dus..... (tenzij je de spins gefoold natuurlijk :) )
so long and thanks for all the fish
pi_133828143
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik begrijp prima,dat je dat niet snapt. Long, right? ;)

Ja, ik heb me prima ingelezen, en ik begrijp prima het kettingbriefgehalte, nevermind the spin. Ik heb niet zo de behoefte te bukken, ik begrijp dat in dit topic dat niet zo gebrepen wordt. Hmmm... :)
Je hebt je ingelezen? Wat begrijp je niet precies aan Bitcoin als betalingssysteem bijvoorbeeld? Grote bedrijven kunnen enorme bedragen besparen als ze betalingen zouden ontvangen via Bitcoin (en Bitpay). Als betaalsysteem is het sneller en goedkoper dan wat we vandaag de dag hebben.

En als het als betaalsysteem steeds meer wordt gebruikt dan is de minimale waarde van de Bitcoin heel simpel te berekenen door te kijken naar het kapitaal dat er op een bepaald moment door het Bitcoin systeem vloeit als betalingen. De waarde kan dus nog veel verder omhoog.

Daarnaast is Bitcoin nog een innovatief protocol waarop andere systemen gebouwd kunnen worden en als derde is het een valuta en op dit moment nog niet echt bepaald een volwassen valuta en ik heb het flauwe vermoeden dat dit laatste het enige is waar jij je op focust.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133828158
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

wanneer de laatst ouz of gold boven de aarde wordt getild. 2301 dus..... (tenzij je de spins gefoold natuurlijk :) )
lol jij communiceert via google translate _O-
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133828180
:D dank voor de bevestigng :)
so long and thanks for all the fish
pi_133828188
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maxbet het volgende:

[..]

2140
Maar er kan een jaartje of 2 schommeling inzitten
Ik verwacht dat de mining spullen steeds krachtiger en onbereikbaarder worden en het aantal miners flink zal afnemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 23:29:35 ]
pi_133828193
Don't feed the troll mensen. :*
pi_133828194
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Het aantal bitcoins is eindig bij de issuers, ik bedoel dat je dat je dat bedoelt. Het gegeven elke fraud :) Dat is een principe van elke fraudeleuze gimmick, dat elke waarde uniek ik. Een eeuw oud, dit.,,,, ;)
Nee, dat is zo by design. 21 miljoen BTC, deelbaar tot 8 decimalen.
  zondag 1 december 2013 @ 23:31:40 #181
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828276
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zouden vorderingen in kwantumcomputers daar geen veranderingen in kunnen brengen?
Iedere 2016 blocks, ofwel 2 weken wordt de moeilijkheid aangepast. Dus ruwweg kom je altijd in 2140 uit. In die 2 weken kan het zo zijn dat de blocks iets langzamer of sneller gaan, vandaar dat er een beetje marge op die 2140 dit.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133828337
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef robin007bond het volgende:
Don't feed the troll mensen. :*
ja, feed the speculants
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Iedere 2016 blocks, ofwel 2 weken wordt de moeilijkheid aangepast. Dus ruwweg kom je altijd in 2140 uit. In die 2 weken kan het zo zijn dat de blocks iets langzamer of sneller gaan, vandaar dat er een beetje marge op die 2140 dit.
Ja, dus, factor nihil is nihil Joh :) Shit does not equal shit^2 :) Laat je niet verneuken door dit soort geheimtaal mensen. :)
so long and thanks for all the fish
pi_133828379
Geen stress mensen vanaf 23:59 tot uiterlijk 01:00 uur vannacht gaat de koers weer omhoog. Vergeet niet dat er veel mensen zijn die inzetten op Bitcoin daily.
pi_133828454
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef JOHAN410 het volgende:
Geen stress mensen vanaf 23:59 tot uiterlijk 01:00 uur vannacht gaat de koers weer omhoog. Vergeet niet dat er veel mensen zijn die inzetten op Bitcoin daily.
Ja, vergeet niet dat anderen er aan moeten verdienen.
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:36:19 #185
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828473
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ja, vergeet niet dat anderen er aan moeten verdienen.
Leuk dat je niet op mijn andere bericht ingaat, bewijst toch wel weer dat je uit je nek loopt te blaten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133828507
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Leuk dat je niet op mijn andere bericht ingaat, bewijst toch wel weer dat je uit je nek loopt te blaten.
Lezen. Het blijft moeilijk als je een bepaald doel voor ogen hebt. Je kunt het, als je wilt.
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:38:17 #187
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828539
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Lezen. Het blijft moeilijk als je een bepaald doel voor ogen hebt. Je kunt het, als je wilt.
Lees dit maar, zie nog steeds nergens een antwoord

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mooi dat je je goed ingelezen hebt ^O^
Dan kun je me vast wel zeggen waarvoor de blockchain dient?
En wat een fork is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zondag 1 december 2013 @ 23:38:50 #188
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_133828557
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Lezen. Het blijft moeilijk als je een bepaald doel voor ogen hebt. Je kunt het, als je wilt.
Wat doe je in dit topic? Kun je niet ergens anders je "mening ventileren"? Wij hebben hier geen behoefte aan je. :) Dankje!

Was even spannend met de LTC, wilde bijna 30 stuks verkopen, ik wacht toch nog maar even.
Thinking about thinking of you.
pi_133828564
En ja, als je maar weinig genoeg voor ogen hebt, kun je tot het oneindige je plug pluggen. Hoe zou dat ook komen, mr. bitcoinplug? ;)
so long and thanks for all the fish
pi_133828567
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Het aantal bitcoins is eindig bij de issuers, ik bedoel dat je dat je dat bedoelt. Het gegeven elke fraud :) Dat is een principe van elke fraudeleuze gimmick, dat elke waarde uniek ik. Een eeuw oud, dit.,,,, ;)
Geen touw aan vast te knopen
pi_133828614
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef crashbangboom het volgende:
En ja, als je maar weinig genoeg voor ogen hebt, kun je tot het oneindige je plug pluggen. Hoe zou dat ook komen, mr. bitcoinplug? ;)
draag jij mensenhuiden in je vrije tijd?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133828619
Ja, sorry dat jullie geen behoefte hebben aan een objectieve mening.

Misschien is iex.nl een opportunity voor jullie spin. Good luck?
so long and thanks for all the fish
pi_133828651
Julllie hebben echt geen behoefte aan een eerlijke opinie? Alleen aan jullie positiebepaalde spin? :)

Fucking jammer dan :D
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:41:35 #194
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_133828663
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry dat jullie geen behoefte hebben aan een objectieve mening.

Misschien is iex.nl een opportunity voor jullie spin. Good luck?
Haha in ieder geval bedankt voor de moeite!

Doeg! :)
Thinking about thinking of you.
pi_133828694
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef shifto het volgende:

[..]

Haha in ieder geval bedankt voor de moeite!

Doeg! :)
jammer dan, pas je spin maar aan :)
so long and thanks for all the fish
pi_133828812
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef crashbangboom het volgende:
Julllie hebben echt geen behoefte aan een eerlijke opinie? Alleen aan jullie positiebepaalde spin? :)

Mijn positie is simpel, heb een stuk of 15 van die dingen voor zo'n 150 Euro aan kosten en 1000 investering, verder niet meer naar omgekeken, zie wel waar het schip strandt, heb sowieso alle kosten en investering er al dik uit.
Wordt het 0 dan heb ik pech.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 23:46:24 ]
  zondag 1 december 2013 @ 23:45:36 #197
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828814
Weet iemand hier trouwens meer over waarom BitcoinTalk zolang offline is? Wou eigenlijk nog iemand van daar een PB sturen, maar dat moet dan maar wachten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133828846
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Maxbet het volgende:
Weet iemand hier trouwens meer over waarom BitcoinTalk zolang offline is? Wou eigenlijk nog iemand van daar een PB sturen, maar dat moet dan maar wachten.
Wil je vast niet weten ;)
so long and thanks for all the fish
  zondag 1 december 2013 @ 23:48:03 #199
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133828892
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Wil je vast niet weten ;)
Eigenlijk wel, anders zou ik het niet vragen..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133829095
Morgenochtend gewoon weer 1000+ please
pi_133829098
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Maxbet het volgende:
Weet iemand hier trouwens meer over waarom BitcoinTalk zolang offline is? Wou eigenlijk nog iemand van daar een PB sturen, maar dat moet dan maar wachten.
Geen idee, maar er loopt ook een topic over op reddit.
  zondag 1 december 2013 @ 23:58:50 #203
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133829291
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:53 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Geen idee, maar er loopt ook een topic over op reddit.
Had ik al gezien, maar dat zijn zover ik kan zien tot nu toe alleen nog maar geruchten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133829296
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry dat jullie geen behoefte hebben aan een objectieve mening.

Misschien is iex.nl een opportunity voor jullie spin. Good luck?
Daar kickt de moderator je er ten minste af als je niet meer over het trade instrument praat maar alleen over elkaar.
pi_133829309
quote:
lollde wel hard dat hij ze op 300$ had verkocht, en later weer duurder had ingekocht :D

beetje tegenstrijdig met zijn filosofie nou
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133829635
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Daar kickt de moderator je er ten minste af als je niet meer over het trade instrument praat maar alleen over elkaar.
Denk het niet, tenzij men de geest heeft opgegeven vs. blote pecunia@FOK!.

zou zomaar kunnen, hoor, geen idee waar de prioriteiten liggen @ personen.
so long and thanks for all the fish
pi_133829970
Iemand is hier dronken!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133829982
BTW: Duidelijk waarom dit geen internationale invloed heeft :)

Crap = crap = ignore :)
so long and thanks for all the fish
pi_133829985
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand is hier dronken!
Probably on pcp
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133830022
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand is hier dronken!
yep, he is probably on pcp :D

maar evenwel bedankt om het principe te benadrukken.
so long and thanks for all the fish
pi_133830048
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef crashbangboom het volgende:
objectieve mening.

So much fail.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133830145
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

So much fail.
dank voor het zelfinzicht ^O^ Het is nooit te laat!
so long and thanks for all the fish
pi_133830188
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133830318
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^
probably long :) - ik kan erg nog best een ondefinieerbaar aantal smilies aan toevoegen hoor :)
so long and thanks for all the fish
pi_133830375
Ga buiten spelen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 2 december 2013 @ 01:51:21 #216
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133831945
Dus de geruchten waren toch waar.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133832379
Bitcoin-talk is dus gehacked. Zal het koers geen goed doen als dit naar buiten komt. :{.
pi_133832493
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 02:48 schreef Robuustheid het volgende:
Bitcoin-talk is dus gehacked. Zal het koers geen goed doen als dit naar buiten komt. :{.
Voor sommigen juist de reden om in te stappen, krijgen we weer een achtbaanritje...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_133832970
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 01:51 schreef Maxbet het volgende:
Dus de geruchten waren toch waar.
[ afbeelding ]
'AIVD verzamelt illegaal data gebruikers fora'
జ్ఞ‌ా
  maandag 2 december 2013 @ 06:29:02 #220
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133832974
quote:
Scherp, zo ver was ik nog niet gekomen ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 2 december 2013 @ 08:29:40 #221
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133833582
Wat meer over de BitcoinTalk hack: http://www.reddit.com/r/B(...)iddle_attack_change/

Dus als je hetzelfde wachtwoord ook voor andere dingen gebruik, per direct veranderen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133833667
SnoopDogg twitterde op maandag 02-12-2013 om 04:26:28 My next record available in bitcoin n delivered in a drone. reageer retweet
*)
pi_133833694
En vandaag weer een debat tussen Peter Schiff en Erik Voorhees. Kan interessant worden!

https://www.facebook.com/PeterSchiff/posts/10153497714515062

quote:
The Ultimate Bitcoin Showdown

Monday's guest is Erik Voorhees, Free State Project participant & BitCoin official, on why Peter Schiff is wrong on Bitcoin.

Tune in at www.SchiffRadio.com and call in with your questions to 855-4-SCHIFF (855-472-4433)
pi_133833702
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:40 schreef Tourniquet het volgende:
SnoopDogg twitterde op maandag 02-12-2013 om 04:26:28 My next record available in bitcoin n delivered in a drone. reageer retweet
*)
Haha, wat een baas. :D
pi_133833753
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 01:51 schreef Maxbet het volgende:
Dus de geruchten waren toch waar.
[ afbeelding ]
Oh shit, kan me even niet herinneren of ik me daar gisteren of eergisteren heb aangemeld. :{
pi_133833859
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Dynd het volgende:

[..]

Oh shit, kan me even niet herinneren of ik me daar gisteren of eergisteren heb aangemeld. :{
Voor de zekerheid veranderen kan geen kwaad.
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 09:56:57 #227
230491 Zith
pls tip
pi_133834747
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:40 schreef Tourniquet het volgende:
SnoopDogg twitterde op maandag 02-12-2013 om 04:26:28 My next record available in bitcoin n delivered in a drone. reageer retweet
*)
Voor wie denkt dat de drone een grapje is:


quote:
The goal of this new delivery system is to get packages into customers' hands in 30 minutes or less using unmanned aerial vehicles.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 10:05:58 #228
230491 Zith
pls tip
pi_133834921
Een maand geleden zaten we nog op 200$ :7
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133834992
Iemand hier met BTC te koop? Heb interesse :)!
[i]The world is a globe[/i]
pi_133835222
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:09 schreef iLycaon het volgende:
Iemand hier met BTC te koop? Heb interesse :)!
:Y 1000¤
pi_133835254
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 10:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:Y 1000¤
A little bit too much. Ben wel bereid wat meer te betalen..
Stuur voor onderhandelen even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com
[i]The world is a globe[/i]
pi_133835740
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 10:43 schreef Sluis1980 het volgende:
Ik wil er geen Marktplaats van maken :p Maar mensen die wat Altcoins willen verkopen mogen mij ook mailen.

LTC en FTC heb ik al voldoende... Al heb je wat anders dan hoor ik het graag. Mail gerust naar teisterband25@gmail.com

Thx!
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:23 schreef iLycaon het volgende:

[..]

A little bit too much. Ben wel bereid wat meer te betalen..
Stuur voor onderhandelen even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com
Wordt het al tijd voor een V&A subforum binnen cryptocurrencies? ;)
pi_133836340
Lijkt me niet slim om hier te gaan handelen, doe dat gewoon op een betrouwbare site als bitonic, scheelt je een hoop potentiele ellende ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_133836451
Ik verkoop ook niet, zeker niet via FOK!

Was een fopje :@
pi_133836701
Hallo,

ik ben nieuw hier, dus vergeef me voor onwetendheid, maar ik ga niet 80 delen teruglezen :p

Ik ben me dus een beetje aan het inlezen/kijken in het hele BitCoin gebeuren. Vind het reuze interessant (fascinerend? ook wel ja) maar nog steeds behoorlijk verwarrend.

Wat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is, is hoe het nu met dat minen zit. Het wordt steeds moeilijker om het te doen (steeds minder opbrengt tov kosten/input), maar hoe komt dat? En hoe werkt het hele principe nu; jij doet iets, en krijgt daar geld voor, maar wát doe je precies dat geld waard is?

Verder vraag ik me af of het nu nog zin heeft om wat bitcoins te kopen als investering. Zeg eens ik koop voor ¤100,- aan Bitcoins, hoe veel kan ik er dan in een maandje ofzo grofweg op vooruit gaan?

Nogmaals, mijn verontschuldigingen als dit n00bvragen zijn, maar ik ben nieuw, dus vandaar.
pi_133836773
@Jace_TBL: Gelieve even een mail te sturen naar: peters.hmthomas@gmail.com
[i]The world is a globe[/i]
pi_133837089
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hallo,

ik ben nieuw hier, dus vergeef me voor onwetendheid, maar ik ga niet 80 delen teruglezen :p

Ik ben me dus een beetje aan het inlezen/kijken in het hele BitCoin gebeuren. Vind het reuze interessant (fascinerend? ook wel ja) maar nog steeds behoorlijk verwarrend.

Wat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is, is hoe het nu met dat minen zit. Het wordt steeds moeilijker om het te doen (steeds minder opbrengt tov kosten/input), maar hoe komt dat? En hoe werkt het hele principe nu; jij doet iets, en krijgt daar geld voor, maar wát doe je precies dat geld waard is?

Er is een steeds toenemende difficulty naar mate er meer gemined wordt en meer BTC gemined zijn. Dus vandaar dat het nu minder (niet) rendabel is om dat nog met huis, tuin en keukenapparatuur te doen. Overigens is minen het 'ontdekken' van nieuwe Bitcoins, het in stand houden van de transactiehistorie (blockchain), en het valideren van nieuwe transacties.

Je zou je bv. wel bij een mining pool aan kunnen sluiten, dan doe je het in groepsverband en worden de geminede bitcoins verdeeld. Maar ook daar geldt dat het totaal niet meer rendabel is met standaard hardware.

Je krijgt dus overigens geen geld, je kan er bitcoins mee 'maken', en die kan je eventueel omzetten in geld.
quote:
Verder vraag ik me af of het nu nog zin heeft om wat bitcoins te kopen als investering. Zeg eens ik koop voor ¤100,- aan Bitcoins, hoe veel kan ik er dan in een maandje ofzo grofweg op vooruit gaan?
Erg lastig te zeggen, aangezien het een erg volatiele koers is, die op en neer kan gaan. Sowieso is het niet dat je 'rente' krijgt ofzo hé, ik heb het idee dat jij het erg ziet als spaargeld, zo van 'ik spaar 100, en dan krijg ik 2% rente er op!'. Je hebt Bitcoin in bezit (sowieso minder dan 1 aangezien 1 BTC nu rond de 750 euro kost). En je kan besluiten als de koers hoger staat deze te verkopen. Na aftrek van fees kan je dan mogelijk wat winst hebben. Maandje is dan wel een erg korte termijn, plus weet je nooit wat een goed moment is om te verkopen. Is goed als hij na een maand 1000 euro waard is? Of is het dan toch zonde als het na 2 maanden 1500 euro is? Maar nogmaals, de koers is erg volatiel, dus je hebt echt geen enkele zekerheid dat je er überhaupt wat aan verdient.

quote:
Nogmaals, mijn verontschuldigingen als dit n00bvragen zijn, maar ik ben nieuw, dus vandaar.
Lees je nog wat meer in, en besluit dan of je er mee aan de slag wil. Sowieso alleen doen met geld wat je echt kan missen, uitbetalen kan soms wat lastig of prijzig zijn afhankelijk van welke exchange je gebruikt, dus als je die 100 euro misschien volgende week cash nodig hebt....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 11:40:42 ]
pi_133837172
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is, is hoe het nu met dat minen zit. Het wordt steeds moeilijker om het te doen (steeds minder opbrengt tov kosten/input), maar hoe komt dat?
Uit ander topic:

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef Jace_TBL het volgende:
De rekenkracht van het netwerk neemt zo snel toe, dat als je nu een stuk mining hardware koopt, deze waarschijnlijk in zijn hele levensduur nooit het aantal bitcoins zal opleveren wat ie kost (nog even los van de stroomkosten).

In theorie kun je er dan nog wel aan verdienen door bijvoorbeeld nu 2 BTC = $1900 uit te geven, en dan op termijn 1.3 bitcoin te minen wat over een jaar bijvoorbeeld $7000 waard is, maar dan had je dus beter gewoon die 2 BTC kunnen houden. Of nu direct die BTC kopen, in plaats van moeilijk doen met zo'n miner.

Niet meer aan beginnen dus, het heeft geen zin meer.
En over dit:
quote:
En hoe werkt het hele principe nu; jij doet iets, en krijgt daar geld voor, maar wát doe je precies dat geld waard is?
Niets, zo werkt het niet. Als je modder gaat zeven in een rivierbedding, of een gat boort in een mijn, en je vindt goud. Wát doe je dan precies wat geld waard is?

quote:
Verder vraag ik me af of het nu nog zin heeft om wat bitcoins te kopen als investering.
Als je je dat afvraagt zou ik het niet doen. Warren Buffet zegt: only invest in what you understand.

quote:
Zeg eens ik koop voor ¤100,- aan Bitcoins, hoe veel kan ik er dan in een maandje ofzo grofweg op vooruit gaan?
Ruwweg tussen de -¤100 en +¤1000. Kortom, valt niets zinnigs over te zeggen. Eerst verdiepen in wat het eigenlijk is, en pas als je dat snapt, je eigen oordeel vellen over of dit veel of weinig potentie heeft.

Ik denk zelf dat het loeiveel potentie heeft en een gigantische technologische revolutie gaat veroorzaken, anderen denken dat het een piramidespel is.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133837286
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Er is een steeds toenemende
Je krijgt dus overigens geen geld, je kan er bitcoins mee 'maken', en die kan je eventueel omzetten in geld.
Niet helemaal mee eens, mijns inziens zijn bitcoins ook gewoon geld.

Zelfs een betere vorm van geld dan euro's of dollars of goud. ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133837393
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, mijns inziens zijn bitcoins ook gewoon geld.

Zelfs een betere vorm van geld dan euro's of dollars of goud. ^O^
Laten we die hele discussie niet weer gaan voeren, voor de meeste mensen is het geen geld als je er niet gewoon bij de bakker of in de supermarkt mee kan betalen. Voor zo'n noobje moeten we niet nodeloos moeilijk gaan doen. Geld is euro's en iets waarmee je overal kan betalen, en BTC's is dat (nog) niet.
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 11:50:43 #241
230491 Zith
pls tip
pi_133837419
Voor mij is de bitcoin een betere vorm van Paypal/Visa/Western Union. Pas als we die hebben 'verslagen' kunnen we werken aan het vervangen van currencies (wat mij betreft niet zal gebeuren).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133837465
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lees je nog wat meer in, en besluit dan of je er mee aan de slag wil. Sowieso alleen doen met geld wat je echt kan missen, uitbetalen kan soms wat lastig of prijzig zijn afhankelijk van welke exchange je gebruikt, dus als je die 100 euro misschien volgende week cash nodig hebt....
Ik besef dat het meer valuta is ipv rente/aandeel/investering. Beetje als goud betergezegd (weet wel een betje van de economie etc haha).

Maargoed, ik bedoelde meer: loont het ook om voor kleinere bedragen in te stappen.

Verder wil ik me echt wel inlezen, maar waar kan dit het beste? En dan vooral over de koers/markt etc; minen laat ik wel voor wat het is :p
pi_133837514
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Zith het volgende:
Voor mij is de bitcoin een betere vorm van Paypal/Visa/Western Union. Pas als we die hebben 'verslagen' kunnen we werken aan het vervangen van currencies (wat mij betreft niet zal gebeuren).
Helemaal mee eens!

Een serieuzere currency vind ik trouwens PPCoin. :) Geen deflatie! Maar daar is de wereld denk ik nog niet klaar voor. Plus ze hebben simpelweg de aandacht niet mee die Bitcoin nu wel heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 11:54:19 ]
pi_133837652
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, mijns inziens zijn bitcoins ook gewoon geld.

Zelfs een betere vorm van geld dan euro's of dollars of goud. ^O^
Heb een DM/PM gestuurd.
pi_133838054
Ik zit ook al eventjes mee te lezen in dit topic. Had eerst ook nog het idee dat ik nog wel even een aardig zakcentje bij elkaar kon 'minen', maar die illusie heb ik over boord gegooid. :P

Lijkt mij nu wel ontzettend interessant om een beetje mee te spelen in het day-traden. Alleen zijn voor mij wat (korte, maar belangrijke) zaken nog een beetje onduidelijk.

Voor zover ik weet heb je de volgende dingen echt 'nodig' :

1. Een wallet, deze is gewoon te downloaden van internet, hier zijn geen consequenties aan verbonden.
2. Een exchange 'plek', hier moet je je bitcoins verhandelen. Je maakt hier geld naar over en je kan met het geld dat overgemaakt is bitcoins kopen die naar je wallet 'verplaatst(?)' worden.

Nu is met name het exchange gedeelte voor mij nog een beetje onduidelijk. Je hebt sites zoals BTC-E waar je gewoon wat geld op stort, een beetje fee betaalt, de actuele koers kunt bekijken en zelf kunt besluiten waarvoor jij bitcoins wilt (ver)kopen. Maar je hebt dan aan de andere kant ook weer een Nederlandse site als bitonic waar zij voor je bepalen voor hoe veel je een bitcoin kan (ver)kopen. Wat zou dan überhaupt het voordeel van een site als bitonic boven BTC-E zijn?

Verder vroeg ik me af wat voor jullie de beste handelsplek/exchange is. Ik heb een beetje dat BTC-E de 'main'-exchange is die daarmee ook het meest gebruikt wordt en de minste nadelen heeft (zoals hoge fee's e.d.). Maar ik kan het uiteraard fout hebben.

Zou iemand (een paar van) mijn vragen (gedeeltelijk) kunnen beantwoorden en eventuele foute bevindingen van mij kunnen corrigeren.

Bij voorbaat dank!
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 12:19:36 #246
230491 Zith
pls tip
pi_133838279
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 12:11 schreef ulq het volgende:
Ik zit ook al eventjes mee te lezen in dit topic. Had eerst ook nog het idee dat ik nog wel even een aardig zakcentje bij elkaar kon 'minen', maar die illusie heb ik over boord gegooid. :P

Lijkt mij nu wel ontzettend interessant om een beetje mee te spelen in het day-traden. Alleen zijn voor mij wat (korte, maar belangrijke) zaken nog een beetje onduidelijk.

Voor zover ik weet heb je de volgende dingen echt 'nodig' :

1. Een wallet, deze is gewoon te downloaden van internet, hier zijn geen consequenties aan verbonden.
Je kan ook online wallets hebben. Zelf prefereer ik blockchain.info boven computerwallets. Zorg er dan wel voor dat je 2 sterke wachtwoorden gebruikt en een verification method (bijv. sms naar telefoon met code).
quote:
2. Een exchange 'plek', hier moet je je bitcoins verhandelen. Je maakt hier geld naar over en je kan met het geld dat overgemaakt is bitcoins kopen die naar je wallet 'verplaatst(?)' worden.

Nu is met name het exchange gedeelte voor mij nog een beetje onduidelijk. Je hebt sites zoals BTC-E waar je gewoon wat geld op stort, een beetje fee betaalt, de actuele koers kunt bekijken en zelf kunt besluiten waarvoor jij bitcoins wilt (ver)kopen. Maar je hebt dan aan de andere kant ook weer een Nederlandse site als bitonic waar zij voor je bepalen voor hoe veel je een bitcoin kan (ver)kopen. Wat zou dan überhaupt het voordeel van een site als bitonic boven BTC-E zijn?
Bij bitonic krijg je snel je geld en kan je gewoon met ideal betalen. Je betaalt dan wel iets meer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133838337
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 12:11 schreef ulq het volgende:
Ik zit ook al eventjes mee te lezen in dit topic. Had eerst ook nog het idee dat ik nog wel even een aardig zakcentje bij elkaar kon 'minen', maar die illusie heb ik over boord gegooid. :P

Lijkt mij nu wel ontzettend interessant om een beetje mee te spelen in het day-traden. Alleen zijn voor mij wat (korte, maar belangrijke) zaken nog een beetje onduidelijk.

Voor zover ik weet heb je de volgende dingen echt 'nodig' :

1. Een wallet, deze is gewoon te downloaden van internet, hier zijn geen consequenties aan verbonden.
2. Een exchange 'plek', hier moet je je bitcoins verhandelen. Je maakt hier geld naar over en je kan met het geld dat overgemaakt is bitcoins kopen die naar je wallet 'verplaatst(?)' worden.

Nu is met name het exchange gedeelte voor mij nog een beetje onduidelijk. Je hebt sites zoals BTC-E waar je gewoon wat geld op stort, een beetje fee betaalt, de actuele koers kunt bekijken en zelf kunt besluiten waarvoor jij bitcoins wilt (ver)kopen. Maar je hebt dan aan de andere kant ook weer een Nederlandse site als bitonic waar zij voor je bepalen voor hoe veel je een bitcoin kan (ver)kopen. Wat zou dan überhaupt het voordeel van een site als bitonic boven BTC-E zijn?

Verder vroeg ik me af wat voor jullie de beste handelsplek/exchange is. Ik heb een beetje dat BTC-E de 'main'-exchange is die daarmee ook het meest gebruikt wordt en de minste nadelen heeft (zoals hoge fee's e.d.). Maar ik kan het uiteraard fout hebben.

Zou iemand (een paar van) mijn vragen (gedeeltelijk) kunnen beantwoorden en eventuele foute bevindingen van mij kunnen corrigeren.

Bij voorbaat dank!
Volgens mij klopt je verhaal aardig. Bitonic is niet echt een exchange site. Eerder een site om laagdrempelig voor een (te) hoog bedrag aan bitcoins te komen of om tegen een (te) lage koers je bitcoins om te ruilen voor euros.

Nadeel van BTC-E vind ik dat het wat omslachtig is om je geld daar te krijgen. Niet iets van Paypal of zo maar OKPAY waar ik geen goede verhalen over heb gelezen. Ik heb daarom dus maar Bitcoins gekocht bij Bitonic en deze daarna via mijn wallet overgemaakt naar mijn BTC-E account.
pi_133838620
Oké, dank voor jullie reacties!

Zien jullie BTC-E ook als 'beste' exchange plek of maakt dat niet zo veel uit?

Klopt het verder ook dat het geld dat op je BTC-E 'account' staat alleen beheerd wordt door de servers van BTC-E? Met andere woorden als BTC-E morgen de stekker uit haar bedrijf trekt en je had er nog 2000$ opstaan dan ben je dat geld 'kwijt' (afgezien van de eventuele juridische producures die hen ertoe verplichten het terug te geven). Klopt dit? :P
pi_133838660
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:32 schreef ulq het volgende:
Oké, dank voor jullie reacties!

Zien jullie BTC-E ook als 'beste' exchange plek of maakt dat niet zo veel uit?

Klopt het verder ook dat het geld dat op je BTC-E 'account' staat alleen beheerd wordt door de servers van BTC-E? Met andere woorden als BTC-E morgen de stekker uit haar bedrijf trekt en je had er nog 2000$ opstaan dan ben je dat geld 'kwijt' (afgezien van de eventuele juridische producures die hen ertoe verplichten het terug te geven). Klopt dit? :P
Daar heb je gelijk in. :P

Daarom vertrouw ik mijn geld nooit heel lang op een exchange.
pi_133838666
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef alpeko het volgende:
Nadeel van BTC-E vind ik dat het wat omslachtig is om je geld daar te krijgen. Niet iets van Paypal of zo maar OKPAY waar ik geen goede verhalen over heb gelezen. Ik heb daarom dus maar Bitcoins gekocht bij Bitonic en deze daarna via mijn wallet overgemaakt naar mijn BTC-E account.
Wat bedoel je precies met 'geen goede verhalen'? In de zin van 'het is moeilijk/het duurt lang' of in de zin van 'er is een kans dat je je geld niet terugkrijgt'?
pi_133838679
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:32 schreef ulq het volgende:
Oké, dank voor jullie reacties!

Zien jullie BTC-E ook als 'beste' exchange plek of maakt dat niet zo veel uit?

Klopt het verder ook dat het geld dat op je BTC-E 'account' staat alleen beheerd wordt door de servers van BTC-E? Met andere woorden als BTC-E morgen de stekker uit haar bedrijf trekt en je had er nog 2000$ opstaan dan ben je dat geld 'kwijt' (afgezien van de eventuele juridische producures die hen ertoe verplichten het terug te geven). Klopt dit? :P
Klopt. Maar je kan je fiat money ook in BTC omzetten en naar je eigen wallet overzetten om het veilig(er) te bewaren.
pi_133838683
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik besef dat het meer valuta is ipv rente/aandeel/investering. Beetje als goud betergezegd (weet wel een betje van de economie etc haha).

Maargoed, ik bedoelde meer: loont het ook om voor kleinere bedragen in te stappen.

Verder wil ik me echt wel inlezen, maar waar kan dit het beste? En dan vooral over de koers/markt etc; minen laat ik wel voor wat het is :p
Begin eens met de OP :Y
pi_133838700
Zie ook verder dat BTC-E een Bulgaars bedrijf is. Weet niet of dat nou bijdraagt aan de transparantie/betrouwbaarheid. :P
pi_133838783
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:35 schreef ulq het volgende:
Zie ook verder dat BTC-E een Bulgaars bedrijf is. Weet niet of dat nou bijdraagt aan de transparantie/betrouwbaarheid. :P
Bitstamp Sloveens, MtGox Japans, en welke van die drie denk je dat hier het slechts aangeschreven staat?
pi_133838788
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Klopt. Maar je kan je fiat money ook in BTC omzetten en naar je eigen wallet overzetten om het veilig(er) te bewaren.
Aha, in dat geval koop je gewoon met het geld dat je op je BTC-E account hebt gezet meteen bitcoins en wanneer je de bitcoins ontvangen hebt kun je ze naar je wallet verplaatsen en zijn ze wel veilig en onafhankelijk van BTC-E. Begrijp ik dat goed?
pi_133838803
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bitstamp Sloveens, MtGox Japans, en welke van die drie denk je dat hier het slechts aangeschreven staat?
Zal dan wel MtGox zijn ondanks dat hij uit Japan komt? Anders vraag je het niet :P
pi_133838812
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef ulq het volgende:

[..]

Zal dan wel MtGox zijn ondanks dat hij uit Japan komt? Anders vraag je het niet :P
:Y

Denk dat Bitstamp het meest laagdrempelige is, maar iedere exchange heeft zo z'n nadelen.
pi_133838840
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef ulq het volgende:

[..]

Aha, in dat geval koop je gewoon met het geld dat je op je BTC-E account hebt gezet meteen bitcoins en wanneer je de bitcoins ontvangen hebt kun je ze naar je wallet verplaatsen en zijn ze wel veilig en onafhankelijk van BTC-E. Begrijp ik dat goed?
Klopt. Kost wel een kleine fee (0,001 BTC).
pi_133838841
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:Y

Denk dat Bitstamp het meest laagdrempelige is, maar iedere exchange heeft zo z'n nadelen.
Maar wat is de rede dat MtGox 'hier' het slechts aangeschreven staat?
pi_133838864
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:40 schreef ulq het volgende:

[..]

Maar wat is de rede dat MtGox 'hier' het slechts aangeschreven staat?
Erg lastig is om je daar geld vandaan te krijgen, kan 6 weken duren, zit ook een max aan de hoeveelheid. Daardoor is de prijs daar ook wat hoger, dus het is sowieso ook niet aantrekkelijk daar in te gaan kopen.
pi_133838913
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Erg lastig is om je daar geld vandaan te krijgen, kan 6 weken duren, zit ook een max aan de hoeveelheid. Daardoor is de prijs daar ook wat hoger, dus het is sowieso ook niet aantrekkelijk daar in te gaan kopen.
Wow 6 weken. Ik had een beetje het idee dat het meer een kwestie van seconden was. :P

Maar stel ik verkoop nu 1 bitcoin tegen de koers van 1000$. Dan lijkt me dat ik dan over 6 weken wel 1000$ op mijn rekening krijg en niet het bedrag van 1 bitcoin tegen de actuele koers?
pi_133838994
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef ulq het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'geen goede verhalen'? In de zin van 'het is moeilijk/het duurt lang' of in de zin van 'er is een kans dat je je geld niet terugkrijgt'?
Dit soort topics maken mij ook wel een beetje huiverig met betrekking tot OKPAY..
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1crgnw/
pi_133838996
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 12:43 schreef ulq het volgende:

[..]

Wow 6 weken. Ik had een beetje het idee dat het meer een kwestie van seconden was. :P

Maar stel ik verkoop nu 1 bitcoin tegen de koers van 1000$. Dan lijkt me dat ik dan over 6 weken wel 1000$ op mijn rekening krijg en niet het bedrag van 1 bitcoin tegen de actuele koers?
Klopt, als jij je Bitcoin hebt verkocht heb je gewoon die 1000$ op je account bij die willekeurige exchange staan, en dat kan je dus uit laten betalen, het is niet zo dat jij zegt 'ik wil van 1 bitcoin af', en dat op het moment zij je kunnen betalen dan pas je bitcoin wordt verkocht.

Dat is dus in deze tijd een erg groot nadeel, aangezien 6 weken een wereld van verschil kan zijn, de Gox koers is nu 1040$, 6 weken geleden rond de 200
pi_133839141
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, als jij je Bitcoin hebt verkocht heb je gewoon die 1000$ op je account bij die willekeurige exchange staan, en dat kan je dus uit laten betalen, het is niet zo dat jij zegt 'ik wil van 1 bitcoin af', en dat op het moment zij je kunnen betalen dan pas je bitcoin wordt verkocht.

Dat is dus in deze tijd een erg groot nadeel, aangezien 6 weken een wereld van verschil kan zijn, de Gox koers is nu 1040$, 6 weken geleden rond de 200
Ja ik snap het. Maar zo'n aspect maakt MtGox als exchange dan toch sowieso nagenoeg onbruikbaar?
pi_133839201
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Zith het volgende:
Voor mij is de bitcoin een betere vorm van Paypal/Visa/Western Union. Pas als we die hebben 'verslagen' kunnen we werken aan het vervangen van currencies (wat mij betreft niet zal gebeuren).
Ja ik las laatst een bericht dat ze in kenia en nigeria erg enthousiast zijn over bitcoin. Ik kan me wel voorstellen waarom, paypal is voor hun ongeschikt omdat je betalingen kan terugdraaien. Daar gebruiken ze allemaal Western Union, eenmaal verzonden is het geld weg. Alleen gaat een nederlander niet zo snel met contant geld op zoek naar een WU kantoor om het te versturen voor die goedkope ipad.
Bitcoin is natuurlijk een gouden kans voor de oplichters, zometeen staat marktplaats vol met advertenties voor goedkope spullen, nederlands klinkende naam erbij, slechts 0.2 bitcoin nodig, en er is niks waarmee je uberhaubt kan zien dat die advertenties uit nigeria komen.
pi_133839369
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:55 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Ja ik las laatst een bericht dat ze in kenia en nigeria erg enthousiast zijn over bitcoin. Ik kan me wel voorstellen waarom, paypal is voor hun ongeschikt omdat je betalingen kan terugdraaien. Daar gebruiken ze allemaal Western Union, eenmaal verzonden is het geld weg. Alleen gaat een nederlander niet zo snel met contant geld op zoek naar een WU kantoor om het te versturen voor die goedkope ipad.
Bitcoin is natuurlijk een gouden kans voor de oplichters, zometeen staat marktplaats vol met advertenties voor goedkope spullen, nederlands klinkende naam erbij, slechts 0.2 bitcoin nodig, en er is niks waarmee je uberhaubt kan zien dat die advertenties uit nigeria komen.
Ach, nu wordt dat heel veel met iDeal gedaan. Dat is ook niet zo makkelijk terug te draaien hoor.

Daarnaast zijn die oplichtingspraktijken vaak wel heel erg doorzichtig. :P
pi_133839378
Een andere vraag met betrekking tot de snelheid van transacties.

Stel dat ik aanstaande zondagavond de bitcoin op 700 zie staan en hem wil kopen hoe veel neemt het proces : ''geld overmaken naar BTC-E account --> Bitcoins kopen op BTC-E (tegen de koers van 700)'' dan ongeveer in beslag? Is dit uberhaupt mogelijk of is tegen de tijd dat BTC-E mijn geld heeft ontvangen de koers alweer gestegen naar 900? :P
pi_133839381
Als Amazon iets met Bitcoin gaat doen dan zou de koers pas echt 'to the moon' gaan.
pi_133839411
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef ulq het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'geen goede verhalen'? In de zin van 'het is moeilijk/het duurt lang' of in de zin van 'er is een kans dat je je geld niet terugkrijgt'?
Ik las berichten van enkele gebruikers waarbij er iets fout was gegaan en zijn ze niet echt goed bereikbaar.
pi_133839459
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:02 schreef ulq het volgende:
Een andere vraag met betrekking tot de snelheid van transacties.

Stel dat ik aanstaande zondagavond de bitcoin op 700 zie staan en hem wil kopen hoe veel neemt het proces : ''geld overmaken naar BTC-E account --> Bitcoins kopen op BTC-E (tegen de koers van 700)'' dan ongeveer in beslag? Is dit uberhaupt mogelijk of is tegen de tijd dat BTC-E mijn geld heeft ontvangen de koers alweer gestegen naar 900? :P
Gisteravond zakte de koers 100 euro in 1 minuut om binnen 1 minuut weer met 100 te stijgen :+

Je moet dus je centjes al op de exchange hebben staan, normaal duurt het ongeveer een half uur, als het druk is langer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 13:05:14 ]
pi_133839471
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:02 schreef ulq het volgende:
Een andere vraag met betrekking tot de snelheid van transacties.

Stel dat ik aanstaande zondagavond de bitcoin op 700 zie staan en hem wil kopen hoe veel neemt het proces : ''geld overmaken naar BTC-E account --> Bitcoins kopen op BTC-E (tegen de koers van 700)'' dan ongeveer in beslag? Is dit uberhaupt mogelijk of is tegen de tijd dat BTC-E mijn geld heeft ontvangen de koers alweer gestegen naar 900? :P
Minimum bedrag om over te maken naar BTC-e is $2000. Dit kan 3-5 werkdagen duren (SEPA transactie).

Vandaar dat Bitonic zo populair is ;)
pi_133839521
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:02 schreef ulq het volgende:
Een andere vraag met betrekking tot de snelheid van transacties.

Stel dat ik aanstaande zondagavond de bitcoin op 700 zie staan en hem wil kopen hoe veel neemt het proces : ''geld overmaken naar BTC-E account --> Bitcoins kopen op BTC-E (tegen de koers van 700)'' dan ongeveer in beslag? Is dit uberhaupt mogelijk of is tegen de tijd dat BTC-E mijn geld heeft ontvangen de koers alweer gestegen naar 900? :P
Een week, plus is de limiet voor deposit erg hoog bij BTC-E, dan kan je dus beter Bitstamp pakken. Sowieso als je snel op een exchange wil handelen moet je zorgen dat er al geld staat. Als je echt nu meteen bitcoins wil kopen kom je bij brokers als Bitonic, maar daar is de koers hoger.
pi_133839572
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:05 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Minimum bedrag om over te maken naar BTC-e is $2000. Dit kan 3-5 werkdagen duren (SEPA transactie).

Vandaar dat Bitonic zo populair is ;)
Aha ja dat is inderdaad wel een grote barrière. Ik zat zelf meer aan 300 euro (is circa 400$(?)) dus dan gaat dat hem ook niet worden voor mij.

Als ik zo samenvat:

MtGox > langzaam
Bitonic > duur/slechte koers
BTC-E > hoge instapbarriere/(onbetrouwbaar?)

Hoe zit het met Bitstamp?
pi_133839595
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ulq het volgende:

[..]

Aha ja dat is inderdaad wel een grote barrière. Ik zat zelf meer aan 300 euro (is circa 400$(?)) dus dan gaat dat hem ook niet worden voor mij.

Als ik zo samenvat:

MtGox > langzaam
Bitonic > duur/slechte koers
BTC-E > hoge instapbarriere/(onbetrouwbaar?)

Hoe zit het met Bitstamp?
Daar moet je eerst identificatie e.d. opsturen. Ik kon wel een foto van mijn ID overhandigen, maar ik heb geen post.
pi_133839644
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ulq het volgende:

[..]

Aha ja dat is inderdaad wel een grote barrière. Ik zat zelf meer aan 300 euro (is circa 400$(?)) dus dan gaat dat hem ook niet worden voor mij.

Als ik zo samenvat:

MtGox > langzaam
Bitonic > duur/slechte koers
BTC-E > hoge instapbarriere/(onbetrouwbaar?)

Hoe zit het met Bitstamp?
Je hebt ook nog HappyCoins.nl, die zijn goedkoper dan Bitonic.nl maar hebben vaak minder voorraad (en een limiet voor 100 eurp/dag kopen de eerste week)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 13:12:54 ]
pi_133839670
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ulq het volgende:

[..]

Aha ja dat is inderdaad wel een grote barrière. Ik zat zelf meer aan 300 euro (is circa 400$(?)) dus dan gaat dat hem ook niet worden voor mij.

Als ik zo samenvat:

MtGox > langzaam
Bitonic > duur/slechte koers
BTC-E > hoge instapbarriere/(onbetrouwbaar?)

Hoe zit het met Bitstamp?
De snelste manier is kopen bij Bitonic o.i.d. en daarna via je wallet versturen naar de je BTC-E account. Alleen moet je daarna wel even een paar goede transacties op de exchange doen om uit de kosten van Bitonic te zijn. Ik betaalde 43 euro en dat leverde me 37 euro aan bitcoins op. Bij grotere aantallen zal je relatief minder kosten hebben natuurlijk. Dit was een probeerseltje van mij.
pi_133839741
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:05 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Minimum bedrag om over te maken naar BTC-e is $2000. Dit kan 3-5 werkdagen duren (SEPA transactie).
Vandaar dat Bitonic zo populair is ;)
Populair bij armoedzaaiers zeker, dat is geen echte aanbeveling voor echte kerels die het geld wel hebben.
pi_133839781
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:13 schreef alpeko het volgende:

[..]

De snelste manier is kopen bij Bitonic o.i.d. en daarna via je wallet versturen naar de je BTC-E account. Alleen moet je daarna wel even een paar goede transacties op de exchange doen om uit de kosten van Bitonic te zijn. Ik betaalde 43 euro en dat leverde me 37 euro aan bitcoins op. Bij grotere aantallen zal je relatief minder kosten hebben natuurlijk. Dit was een probeerseltje van mij.
Begrijp ik dan goed dat ze 43/(43-37)=0.14% aan fee's rekenen?

Zie overigens op Bitstamp staan dat ze 0.20% rekenen? Klopt dit? :? Lijkt me wel vrij hoog namelijk..

''Trading Fee as low as 0.20%'' op https://nl.bitstamp.net/
pi_133839854
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef ulq het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat ze 43/(43-37)=0.14% aan fee's rekenen?

Zie overigens op Bitstamp staan dat ze 0.20% rekenen? Klopt dit? :? Lijkt me wel vrij hoog namelijk..

''Trading Fee as low as 0.20%'' op https://nl.bitstamp.net/
Valt lastig te zeggen. Bij Bitonic kun je niet zien waar ze de koers op baseren
Nu vragen ze voor 1 bitcoin ¤787,94 terwijl je op BTC-E al 1 bitcoin kunt kopen voor ¤696,-
Anderzijds krijg je voor 1 btc meer geld op bitonic dan op btc-e.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 02-12-2013 13:25:00 ]
pi_133840096
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Populair bij armoedzaaiers zeker, dat is geen echte aanbeveling voor echte kerels die het geld wel hebben.
Tuurlijk menneke.
pi_133840235
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef ulq het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat ze 43/(43-37)=0.14% aan fee's rekenen?

Zie overigens op Bitstamp staan dat ze 0.20% rekenen? Klopt dit? :? Lijkt me wel vrij hoog namelijk..

''Trading Fee as low as 0.20%'' op https://nl.bitstamp.net/
Die fee van Bitstamp die jij noemt gaat over het kopen/verkopen van Bitcoins op die site. Voor elke koop/verkoop betaal je standaard 0.5%, zakkend naar 0.2% afhankelijk van het 30-daagse volume van je trades. https://www.bitstamp.net/fee_schedule/
pi_133841854
Reden voor het huidige dipje?

quote:
Silk Road-concurrent stopt na Bitcoin-diefstal

De beheerders van Sheep Market, een Tor-site waarop drugs worden verhandeld, hebben de stekker uit de site getrokken nadat er 5400 Bitcoin zou zijn gestolen. Black Market Reloaded, een andere narcoticamarktplaats, zegt de toeloop van nieuwe klanten niet aan te kunnen en stopt ook tijdelijk.

Volgens de Sheep Market-admins heeft een van de dealers, die op de handelsplaats actief was en zou opereren onder de naam Ebook101, een kwetsbaarheid gevonden op de anonieme Tor-site. Vervolgens zou hij 5400 Bitcoin, op het moment van schrijven circa 5,6 miljoen dollar, buitgemaakt hebben van het handelsplatform voor drugsdealers en -gebruikers. Ook zou een deel van de commissie van de sitebeheerders zijn gestolen.

De eigenaren achter Sheep Market zouden de site offline hebben gehaald. Ook zou zijn beloofd de overgebleven Bitcoins op het platform 'veilig te stellen', maar het bedrijf zou het opnemen van de virtuele valuta al een week geleden hebben geblokkeerd. Ook zouden er in de Bitcoin-blockchain aanwijzingen zijn gevonden dat onbekenden tienduizenden Bitcoins naar andere wallets hebben overgemaakt.

Naast de verdachte sluiting van Sheep Market zal ook 'concurrent' Black Market Reloaded zijn deuren sluiten. Volgens de beheerders is de site niet berekend op de huidige toeloop van nieuwe klanten, mede omdat het Tor-anonimiseringsprotocol niet goed zou samengaan met grote bezoekersaantallen. De beheerders zouden werken aan een verbeterde marktplaats, die begin volgend jaar in de lucht moet komen. Ze stellen bovendien dat er geen Bitcoins buitgemaakt zullen worden.

De duistere wereld van Tor-handelsplaatsen voor drugs en andere contrabande is sterk in beweging nadat in oktober de mogelijke beheerder van Silk Road werd opgepakt. Diverse concurrenten van dit platform kregen te maken met nieuwe bezoekers, terwijl er ook een 'versie 2.0' van Silk Road is verschenen.
pi_133841876
Sheep market was toch een scam? Of was dat die andere silk-road rip-off?
pi_133841962
Zou me niets verbazen als het allebei honeypots van de FBI waren. :P
pi_133841991
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef Tourniquet het volgende:
Zou me niets verbazen als het allebei honeypots van de FBI waren. :P
Dat lijkt me eerder iets voor de DEA.
  maandag 2 december 2013 @ 14:30:35 #286
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133842024
Tienduizenden bitcoins. In hoeverre zou dat gebruikt kunnen worden om de hele bitcoin markt te sturen?

Was die gozer op reddit die door dealers achterna gezeten werd nou een troll?

Want dit was zijn worst case scenario.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 14:32:53 #287
230491 Zith
pls tip
pi_133842100
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Tienduizenden bitcoins. In hoeverre zou dat gebruikt kunnen worden om de hele bitcoin markt te sturen?

Was die gozer op reddit die door dealers achterna gezeten werd nou een troll?

Want dit was zijn worst case scenario.
Er komen met regelmaat orders van 2500 BTC op bitstamp. Als scammers iets niet zijn is het wel dom, die gaat echt niet 40k bitcoins in 1 sell order op 1 exchange gooien.... die cashen gewoon langzaam uit.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 2 december 2013 @ 14:35:38 #288
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_133842184
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Tienduizenden bitcoins. In hoeverre zou dat gebruikt kunnen worden om de hele bitcoin markt te sturen?

Was die gozer op reddit die door dealers achterna gezeten werd nou een troll?

Want dit was zijn worst case scenario.
Criminelen die ruzie hebben met andere criminelen... Niets mis mee, ook niets bijzonders.

Ik ben wel benieuwd in hoeverre de bitcoin-waarde wordt bepaald door criminele transacties, en welk percentage dat nu uitmaakt!
censuur :O
  maandag 2 december 2013 @ 14:35:40 #289
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133842185
Het is wel echt een "wild west" tijd met al die gigabtc bedragen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133842241
quote:
12s.gif Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef brojo het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerder iets voor de DEA.
Ja kan ook, Silk Road was een gezamenlijke actie:
pi_133842274
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Tienduizenden bitcoins. In hoeverre zou dat gebruikt kunnen worden om de hele bitcoin markt te sturen?

Was die gozer op reddit die door dealers achterna gezeten werd nou een troll?

Want dit was zijn worst case scenario.
Die heeft naar eigen zeggen wat extra tijd gekregen: http://www.reddit.com/r/S(...)to_be_a_scam/cdr0z76
  maandag 2 december 2013 @ 15:21:51 #292
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133843478
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:32 schreef ulq het volgende:
Oké, dank voor jullie reacties!

Zien jullie BTC-E ook als 'beste' exchange plek of maakt dat niet zo veel uit?

Klopt het verder ook dat het geld dat op je BTC-E 'account' staat alleen beheerd wordt door de servers van BTC-E? Met andere woorden als BTC-E morgen de stekker uit haar bedrijf trekt en je had er nog 2000$ opstaan dan ben je dat geld 'kwijt' (afgezien van de eventuele juridische producures die hen ertoe verplichten het terug te geven). Klopt dit? :P
Klopt, daarom nooit je funds voor de lange termijn op een exchange laten staan, welke dan ook.
Zeker als niet bekend is wie nou precies die exchange beheerd.

Ik zelf gebruik als ik iets wil kopen/verkopen meestal BTC-e, werkt allemaal best wel fijn daar.
Hier zitten ook een aantal users op Cryptsy en Bter handelen vanwege de altcoins.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133847761
Wie kan mij een goed argument geven om voor een bepaalde exchange te kiezen? Oftewel: via welke exchange handelen jullie en waarom daar? Of wellicht 'combineren' jullie verschillende exchanges?
  maandag 2 december 2013 @ 18:18:42 #295
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_133848956
Gister avond mooi alle profits van het daytraden van de hele week weg.
  maandag 2 december 2013 @ 18:26:57 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_133849188
hoeveel transacties mag je doen per minuut of zit er geen limiet aan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_133849265
Dubbeldip :+.
జ్ఞ‌ా
  maandag 2 december 2013 @ 18:34:20 #298
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133849426
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef ulq het volgende:
Wie kan mij een goed argument geven om voor een bepaalde exchange te kiezen? Oftewel: via welke exchange handelen jullie en waarom daar? Of wellicht 'combineren' jullie verschillende exchanges?
Het hangt veel af van wat je wil traden, veel kleine altcoins zijn alleen te verhandelen op bepaalde exchanges (Cryptsy, Bter ect.) Zelf hou ik wel van het systeem van BTC-e, werkt best makkelijk en prettig.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133849518
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef µ het volgende:
Dubbeldip :+.
Ik ben echt benieuwd naar een verklaring. :{

Wat ik denk is dat die gestolen Bitcoins nu worden gebruikt om de markt te manipuleren. Of denk ik te veel in complottheorieën?
pi_133849522
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef Maanvis het volgende:
hoeveel transacties mag je doen per minuut of zit er geen limiet aan?
Waar?
pi_133849530
quote:
9s.gif Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd naar een verklaring. :{

Wat ik denk is dat die gestolen Bitcoins nu worden gebruikt om de markt te manipuleren. Of denk ik te veel in complottheorieën?
Jup
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')