abonnement Unibet Coolblue
pi_133801050


Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2013 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen Challenges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2013 @ 14:39:41 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zondag 1 december 2013 @ 14:41:02 #3
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133803970
Goh, ja. Een loopje dat ik eigenlijk niet zou lopen. 56:47 gedaan over 10km. Dat had ik echt nooit verwacht. Gezien recente tijden had ik wel verwacht onder het uur te kunnen duiken, als de benen niet te moe waren van gisteren. En als het lekker ging zou onder de 59 ook nog wel moeten kunnen lukken. Maar dit had ik niet verwacht.

Mooi parcours, langs een stuwmeer, met wat heuveltjes. Iets langere en iets minder steile heuveltjes dan bij de 7^^, dus dat was heerlijk lopen.

Lichte fluctuaties in de kilometertijden, maar dat komt natuurlijk ook door het parcours. Wat een ontzettend lekker race was dat!

http://www.endomondo.com/workouts/273725452/10882483

(net voor de finish)


Nu hebben de beentjes wel even een paar rustdagen verdiend!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 1 december 2013 @ 14:42:40 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133804035
Sjonge....dat parcours van de Duinstrandloop was stiekem een van de zwaardere parcoursen die ik heb gelopen. Maar het was wel leuk O+ En superlekker weer O+
F means you're fucked
  zondag 1 december 2013 @ 14:43:55 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133804088
Een bazentijd, als je het vergelijkt met je laatste 10km wedstrijden. Moet geweldig voelen! ^O^
  zondag 1 december 2013 @ 14:44:45 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133804118
Oh Wolve ^O^ Puike prestatie!
F means you're fucked
pi_133804660
Nog één keer omdat hij in het vorige topic een beetje ondergesneeuwd was, heel mooi filmpje over diepe gedachten tijdens het rennen:

http://aeon.co/film/what-deep-thoughts-do-you-have-during-a-run/
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133804714
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
Goh, ja. Een loopje dat ik eigenlijk niet zou lopen. 56:47 gedaan over 10km. Dat had ik echt nooit verwacht. Gezien recente tijden had ik wel verwacht onder het uur te kunnen duiken, als de benen niet te moe waren van gisteren. En als het lekker ging zou onder de 59 ook nog wel moeten kunnen lukken. Maar dit had ik niet verwacht.

Mooi parcours, langs een stuwmeer, met wat heuveltjes. Iets langere en iets minder steile heuveltjes dan bij de 7^^, dus dat was heerlijk lopen.

Lichte fluctuaties in de kilometertijden, maar dat komt natuurlijk ook door het parcours. Wat een ontzettend lekker race was dat!

http://www.endomondo.com/workouts/273725452/10882483

(net voor de finish)
[ afbeelding ]

Nu hebben de beentjes wel even een paar rustdagen verdiend!
Hee een vingertje ipv duimpjes, vernieuwend :D
Mooie tijd ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 1 december 2013 @ 15:19:36 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133805698
quote:
Van alles wat je kan quoten, quote je de telegraaf..
Hangt nog van veel factoren af. En ijswind.. wie dat nou weer heeft bedacht op de redactie daar.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2013 @ 15:20:24 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133805730
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Van alles wat je kan quoten, quote je de telegraaf..
Hangt nog van veel factoren af. En ijswind.. wie dat nou weer heeft bedacht op de redactie daar.
Ja, maakt ook lekker uit van waar ik het quote :') Gaat erom dat er kut weer aan komt en de bruggenloop niet voor het eerst afgelast zou worden wegens het weer.
  zondag 1 december 2013 @ 15:20:43 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133805740
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
Goh, ja. Een loopje dat ik eigenlijk niet zou lopen. 56:47 gedaan over 10km. Dat had ik echt nooit verwacht. Gezien recente tijden had ik wel verwacht onder het uur te kunnen duiken, als de benen niet te moe waren van gisteren. En als het lekker ging zou onder de 59 ook nog wel moeten kunnen lukken. Maar dit had ik niet verwacht.

Mooi parcours, langs een stuwmeer, met wat heuveltjes. Iets langere en iets minder steile heuveltjes dan bij de 7^^, dus dat was heerlijk lopen.

Lichte fluctuaties in de kilometertijden, maar dat komt natuurlijk ook door het parcours. Wat een ontzettend lekker race was dat!

http://www.endomondo.com/workouts/273725452/10882483

(net voor de finish)
[ afbeelding ]

Nu hebben de beentjes wel even een paar rustdagen verdiend!
Knappe tijd hoor :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 1 december 2013 @ 15:22:37 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133805814
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, maakt ook lekker uit van waar ik het quote :') Gaat erom dat er kut weer aan komt en de bruggenloop niet voor het eerst afgelast zou worden wegens het weer.
Dat had je er dan niet bij gezegd. En zulk winterweer zal het ook alweer niet worden dus ik verwacht geen afgelasting eigenlijk.

Donderdag winderig en dan vrijdag wellicht sneeuw en ook veel wind en daarna zal het denk ik weer wat rustiger worden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133806032
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog één keer omdat hij in het vorige topic een beetje ondergesneeuwd was, heel mooi filmpje over diepe gedachten tijdens het rennen:

http://aeon.co/film/what-deep-thoughts-do-you-have-during-a-run/
Leuk om te zien, bedankt :)

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
..
_O_
Wat een progressie heb jij geboekt man, tof!!
En die rust heb je zeker verdient. Biertje erbij :P
pi_133806085
Zo, even 8 minuten van mijn PR op de 10 km afgesnoept. Ik zit helaas nog niet onder de 50 minuten, maar het gaat gebeuren w/ .

http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=4kiw9v
  zondag 1 december 2013 @ 15:36:53 #15
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133806345
Da's ook een beste verbetering! :o ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133806485
Trots op Wolve O+ _O_

Mijn pootje doet 't alleen niet zo goed meer. Auw. ;( Komende dagen de deur niet uit, paar keer per dag weken in (zout) water, antiseptic zalf erop, dit-dat-alles. Had vandaag ook weer een extra blaar ónder de blaar van het randje van de blarenpleister _O- :') :D :'( :D
Ja doei.
pi_133806600
Wolve, Devv ! Wat een mooie tijden ^O^

Stipstreep heeft na de trail van vanochtend nog even in het zwembad gelegen. Straks nog een stukje fietsen en dan komt dat perfecte lichaam weer een stapje dichterbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133806638
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wolve, Devv ! Wat een mooie tijden ^O^

Stipstreep heeft na de trail van vanochtend nog even in het zwembad gelegen. Straks nog een stukje fietsen en dan komt dat perfecte lichaam weer een stapje dichterbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pak speculaas helpt niet bij dat perfecte lichaam ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133806663
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Een pak speculaas helpt niet bij dat perfecte lichaam ;)
Ssssshht. Daarom staat 't in de spoiler. Dan merkt 't lichaam 't niet :{w
Ja doei.
pi_133806759
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ssssshht. Daarom staat 't in de spoiler. Dan merkt 't lichaam 't niet :{w
was mijn lichaam maar zo makkelijk te misleiden, dan vrat ik alles in spoilertags >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 1 december 2013 @ 15:46:49 #21
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133806840
We lopen toch eigenlijk ook alleen maar om meer te kunnen eten? :?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 1 december 2013 @ 15:48:59 #22
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133806956
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Wolve000 het volgende:
We lopen toch eigenlijk ook alleen maar om meer te kunnen eten? :?
Tuurlijk :)

Al gaat dat bij mij momenteel de verkeerde kant op.
Meer lopen of minder eten dus. Meer lopen gaat het worden, want 5 dagen voor de 7^^ en ook maar 2 keer in 10 dagen erna ofzo kunnen lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133806969
En, om mijn blarengejank wat te compenseren, nog een 'blij ei foto' van gisteren *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een spoiler, want eieren zijn ook eten. Ofzo.
Ja doei.
  zondag 1 december 2013 @ 15:50:25 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133807023
Wat fotogeniek :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 1 december 2013 @ 15:51:36 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133807074
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Tuurlijk :)

Al gaat dat bij mij momenteel de verkeerde kant op.
Meer lopen of minder eten dus. Meer lopen gaat het worden, want 5 dagen voor de 7^^ en ook maar 2 keer in 10 dagen erna ofzo kunnen lopen.
Ach, de eerste week na de 7^^ sloeg bij mij ook nergens op. Geen specifiek last ofzo, maar als ik echt m'n best deed kwam ik nog nauwelijks vooruit. Maar dat is gedurende deze week eigenlijk miraculeus weer bijgetrokken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')