abonnement Unibet Coolblue
pi_133792548
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet alleen om 8u mn bed uit ;(
Laat de kinderen tot mij komen.
Al is het retevroeg op zondagochtend :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 01-12-2013 01:33:46 ]
pi_133792736
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat de kinderen tot mijn komen.
Al is het retevroeg op zondagochtend :Y)
}:| pffff wat een hell.. zo vroeg op moeten staan..
pi_133792844
Been there etc. ):O
pi_133792855
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Been there etc. ):O
Het is mij gelukkig bespaard gebleven :Y)
  zondag 1 december 2013 @ 01:39:39 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133792878
Intussen zijn alle ex-vrouwen ook niet meer jarig.
Grappig, die ene van mij is precies 20 jaar ouder dan Isa.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 1 december 2013 @ 01:44:31 #256
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133793016
Als die zondag nu een rustdag is, wat zitten mensen dan midden in de nacht in de kerk te doen :? Doe dat lekker 's middags! :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133793047
10 uur kerk
12 uur kroeg

c_/
  zondag 1 december 2013 @ 01:46:13 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133793054
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Been there etc. ):O
Gelukkig had ik ouders die zelf ook niet al te actief kerkelijk waren (lees: hooguit met kerstmis naar de kerk gingen), kende echt gasten die iedere zondag met een zware kater in de kerk moesten aantreden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133795568
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef Bluezz het volgende:
10 uur kerk
12 uur kroeg

c_/
Half 10 kerk... Maar 5 uur geslapen dus dat wordt ogen openhouden in de kerk. Gelukkig maar 1x dit jaar omdat mn ouders nu genoemd worden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133796421
Ben even niet zo actief hier.. Zit dezer dagen middenin het jaarlijkse ExorbitantUitgebreideSurpriseBouwen.. Nog drie dagen tot pakjesavondviering. Aaaarg.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133796455
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat tof!
Ik heb een paar collega's die er een appartement hebben. Die pendelen elk weekend heen en weer.

Ik vind toeristen-walhalla niet erg hoor. En we zullen toch ook veel op pad zijn, dus als het hotel maar een beetje centraal is, voor zover dat kan, en er omheen nog wat vertier is, is het al goed.
Ik ga wel voor Mitte dan.

Dank voor je aanbod om even naar dat appartement te kijken. Is iets voor een volgend en langer bezoek. Nu wil ik snel en makkelijk via ons reisbureau boeken. Heb helemaaaaaal even geen zin in zelf iets regelen, hoe simpel dat waarschijnlijk ook te doen is.

We komen er vast weer terug en dan is het, met opgedane er ervaring, wat gemakkelijker bepalen waar je zitten wilt.

Ps: je had het waarschijnlijk gemist, maar je aardappelpartjes-recept is een grote hit hier!!
Fijn! En ben jaloers, wil ook weer. Volgende zomer, dan gaat eenverdieners van de duutser er trouwen.

En fijn dat de aardappels een succes waren!
pi_133796518
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:04 schreef minilot het volgende:
Ben even niet zo actief hier.. Zit dezer dagen middenin het jaarlijkse ExorbitantUitgebreideSurpriseBouwen.. Nog drie dagen tot pakjesavondviering. Aaaarg.
Sterkte :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133797175
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef golfer het volgende:
Intussen zijn alle ex-vrouwen ook niet meer jarig.
Grappig, die ene van mij is precies 20 jaar ouder dan Isa.
:? Dit lijkt wel een AnneX post :?

...niet meer ..als in dit jaar? Zit je (ook) in de kring, op verjaarsbezoek...
..denk je aan een kaart of een tel? Of erger ?
Zijn jullie bevriend, of goede ( vage ) kennissen?

Verlicht mij, oh golfer... w/
  zondag 1 december 2013 @ 10:56:54 #264
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_133797183
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_133797279
E.U.S.B. @ mini...maak je er een Efteling attractie van?!
Dan zijn jullie bijtijds verhuisd én uitgepakt, zodat je er tijd voor hebt.

Krijgen wij een foto? of is er een FoK Surprise topic :W

En P. Hoort een granieten vijzel ook behandeld te worden vanwege poreusheid?
pi_133797314
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef AnneX het volgende:

:? Dit lijkt wel een AnneX post :?

...niet meer ..als in dit jaar? Zit je (ook) in de kring, op verjaarsbezoek...
..denk je aan een kaart of een tel? Of erger ?
Zijn jullie bevriend, of goede ( vage ) kennissen?

Verlicht mij, oh golfer... w/
Ik denk bijna dat ze inmiddels 'ook' allemaal overleden zijn :o Dat zal toch niet.

:W sara
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 december 2013 @ 11:13:35 #267
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_133797450
kroketten :9~ maal 100.

mijn eigengemaakte vallen steeds uit elkaar bij het bakken (ik heb ooit Keuken gevolgd, vandaar)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_133797549
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk bijna dat ze inmiddels 'ook' allemaal overleden zijn :o Dat zal toch niet.

:W sara
Heb je het maar je zin gehad, gister en lol van je fb pagina !

Ooit ook eens kroketten gemaakt volgens sch.moeders recept : het werden
er ( niet gepland) inderdaad 100! o|O
Lang leve de vriezer. Wél lekker hoor!

Had jij er zķ veel nodig, Saar?
  zondag 1 december 2013 @ 11:19:08 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_133797568
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je het maar je zin gehad, gister en lol van je fb pagina !

Ooit ook eens kroketten gemaakt volgens sch.moeders recept : het werden
er ( niet gepland) inderdaad 100! o|O
Lang leve de vriezer.

Had jij er zķ veel nodig, Saar?
hehe nee, het is zo lekker vandaar de :9~
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_133797755
Goedemorgen :)

Isa hoe was je verjaardag?

Ik heb wat foto's geupload van ons huis, later vandaag komt er nog een van onze kamer maar lief ligt nog te slapen ;)

Linkje
pi_133798078
Wat vol :o :o
Brrrr lijkt me heel lastig om me daar thuis te moeten voelen :@
pi_133798148
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat vol :o :o
Brrrr lijkt me heel lastig om me daar thuis te moeten voelen :@
Oh ik vind het heerlijk ;) Maar dat is persoonlijk. Het was ook al zo toen ik er nog niet was. Het is een typisch Engels huishouden, relatief klein huis, veel kneuterige spulletjes en een hoop liefde :)

Als je van ruimte en individualiteit houdt moet je niet bij ons gaan wonen inderdaad ;)
pi_133798155
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef AnneX het volgende:

:? Dit lijkt wel een AnneX post :?

...niet meer ..als in dit jaar? Zit je (ook) in de kring, op verjaarsbezoek...
..denk je aan een kaart of een tel? Of erger ?
Zijn jullie bevriend, of goede ( vage ) kennissen?

Verlicht mij, oh golfer... w/
Ik ben g niet, maar zijn ex, moeder van D, onze achterbuurvrouw, de kattenoppas, nog steeds vriendin die ook altijd meegaat als we de 4 mei herdenking 'doen' is gister 60 geworden :)
We hebben een kaart gestuurd en twijfelden of we nog even een borrel zouden doen, maar ze was uit eten met fam.
pi_133798333
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 11:51 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ik vind het heerlijk ;) Maar dat is persoonlijk. Het was ook al zo toen ik er nog niet was. Het is een typisch Engels huishouden, relatief klein huis, veel kneuterige spulletjes en een hoop liefde :)

Als je van ruimte en individualiteit houdt moet je niet bij ons gaan wonen inderdaad ;)
:D hoe Engels wil je het hebben idd O+ Ik hou er wel van qua knusheid :Y (maar niet om zelf in te wonen, ben zelf van modern)
pi_133798404
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D hoe Engels wil je het hebben idd O+ Ik hou er wel van qua knusheid :Y (maar niet om zelf in te wonen, ben zelf van modern)
Dit is natuurlijk wel het huis van lief's ouders, wij zouden het zelf een beetje anders doen. Maar nog steeds vol, want lief en ik zijn ook kneuterig en mijn eigen huis was ook vol :P
  zondag 1 december 2013 @ 12:04:36 #276
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133798425
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens zijn alle lurkers hier welkom hoor :+
Gelukkig maar, dan blijf ik nog ff lurken O~)
pi_133798471
Hier dan een lurker die heel benieuwd is wat dat grote roze ding is dat op de bank ligt in the conservatory. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133798504
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier dan een lurker die heel benieuwd is wat dat grote roze ding is dat op de bank ligt in the conservatory. :@.
Dat is de basis voor een Cosplay zwaard dat mijn vriend op bestelling aan het maken is voor een klant (Hij verkoopt kostuums en is beeldhouwer) :)
pi_133798623
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel het huis van lief's ouders, wij zouden het zelf een beetje anders doen. Maar nog steeds vol, want lief en ik zijn ook kneuterig en mijn eigen huis was ook vol :P
Mijn huis is ook vrij vol (want ook klein). Ben wel een beetje aan het de-clutteren momenteel maar er blijft een zekere mate van gezelligheid bestaan door een lekker volle boekenkast en kaarsen en zo in de kamer.

Heb trouwens een nieuwe boekenkast ontworpen :D Nu staan er Billy's van beukenfineer maar ik wil graag een strak witte kast met kastdeurtjes onder (en dat deel op buffetbreedte) en symmetrisch en zo :) Nu gaan we op zoek naar mensen die dat kunnen maken voor ons tzt :)
pi_133798652
quote:
12s.gif Op zondag 1 december 2013 12:07 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat is de basis voor een Cosplay zwaard dat mijn vriend op bestelling aan het maken is voor een klant (Hij verkoopt kostuums en is beeldhouwer) :)
Dat zou ik zelf nooit hebben bedacht. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133798668
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat zou ik zelf nooit hebben bedacht. :+.
Het was dan ook wel een geheimzinnig ding ja :D
  zondag 1 december 2013 @ 12:15:24 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133798676
quote:
12s.gif Op zondag 1 december 2013 12:07 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat is de basis voor een Cosplay zwaard dat mijn vriend op bestelling aan het maken is voor een klant (Hij verkoopt kostuums en is beeldhouwer) :)
Final Fantasy 7 zwaard? :P

pi_133798805
Ik dacht een strijkplank of zo _O-
pi_133798874
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Final Fantasy 7 zwaard? :P

[ afbeelding ]
Nee, Dante van Devil may Cry ;)
pi_133798921
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn huis is ook vrij vol (want ook klein). Ben wel een beetje aan het de-clutteren momenteel maar er blijft een zekere mate van gezelligheid bestaan door een lekker volle boekenkast en kaarsen en zo in de kamer.

Heb trouwens een nieuwe boekenkast ontworpen :D Nu staan er Billy's van beukenfineer maar ik wil graag een strak witte kast met kastdeurtjes onder (en dat deel op buffetbreedte) en symmetrisch en zo :) Nu gaan we op zoek naar mensen die dat kunnen maken voor ons tzt :)
Ja daar hou ik van, lekker volle boekenkasten en overal beeldjes enzo.. Maar goed ook, anders werd ik hier gek (ik vind overigens wat zijn moeder heeft wel truttig maar ja ik vind wel dat het warmte geeft).
pi_133798964
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 12:24 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja daar hou ik van, lekker volle boekenkasten en overal beeldjes enzo.. Maar goed ook, anders werd ik hier gek (ik vind overigens wat zijn moeder heeft wel truttig maar ja ik vind wel dat het warmte geeft).
Ja precies. Maar inmiddels zoek ik dus wel naar een iets rustigere basis (strak wit dus) zodat het iets minder vol oogt :)
pi_133799020
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja precies. Maar inmiddels zoek ik dus wel naar een iets rustigere basis (strak wit dus) zodat het iets minder vol oogt :)
Onze kamer is zo mogelijk nog voller nu ik er bij ben gekomen, maar wij hebben inderdaad een strak zwarte basis ;)

Overigens is het zwaard in de hoek van het conservatory ook door hem gemaakt.
pi_133799427
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:28 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen :)

Isa hoe was je verjaardag?

Ik heb wat foto's geupload van ons huis, later vandaag komt er nog een van onze kamer maar lief ligt nog te slapen ;)

Linkje
Quite impressive _O_

# dacht dat het de reuzenparasol was in de serre :D
pi_133799446
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja precies. Maar inmiddels zoek ik dus wel naar een iets rustigere basis (strak wit dus) zodat het iets minder vol oogt :)
Jan :D
pi_133799485
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben g niet, maar zijn ex...
B-)
pi_133799999
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef AnneX het volgende:

B-)
o|O :7
pi_133800455
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:03 schreef AnneX het volgende:
En P. Hoort een granieten vijzel ook behandeld te worden vanwege poreusheid?
Geen idee eigenlijk :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133800575
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

B-)
Dat las ik ook :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 1 december 2013 @ 13:24:33 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133801028
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat tof!
Ik heb een paar collega's die er een appartement hebben. Die pendelen elk weekend heen en weer.

Ik vind toeristen-walhalla niet erg hoor. En we zullen toch ook veel op pad zijn, dus als het hotel maar een beetje centraal is, voor zover dat kan, en er omheen nog wat vertier is, is het al goed.
Ik ga wel voor Mitte dan.

Dank voor je aanbod om even naar dat appartement te kijken. Is iets voor een volgend en langer bezoek. Nu wil ik snel en makkelijk via ons reisbureau boeken. Heb helemaaaaaal even geen zin in zelf iets regelen, hoe simpel dat waarschijnlijk ook te doen is.

We komen er vast weer terug en dan is het, met opgedane er ervaring, wat gemakkelijker bepalen waar je zitten wilt.

Ps: je had het waarschijnlijk gemist, maar je aardappelpartjes-recept is een grote hit hier!!
Ik denk dat Mitte de meest ideale uitvalsplekbuurt is voor Berlijn. Afhankelijk van de dag kun je dan wijken in west of oost makkelijk bezoeken.

Destijds zat ik in een Best Western Spittelmarkt in Mitte, en dat was uitstekend. :)

http://www.booking.com/hotel/de/am-spittelmarkt.nl.html

Wel grappig overigens dat je zegt dat je juist een reisbureau minder moeite vind om een vakantie te boeken. Zelf boek ik het liefst direct een vlucht en direct een hotel zonder al teveel tussenpersonen; die vind ik vaak teveel moeite :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 01-12-2013 13:35:56 ]
Confidence through competence
  zondag 1 december 2013 @ 13:57:35 #295
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133802352
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn huis is ook vrij vol (want ook klein). Ben wel een beetje aan het de-clutteren momenteel maar er blijft een zekere mate van gezelligheid bestaan door een lekker volle boekenkast en kaarsen en zo in de kamer.
Herkenbaar. Alleen heb ik Lego i.p.v. kaarsen en te veel meuk die mooi, leuk of 'ooit nog eens handig' is.
quote:
Heb trouwens een nieuwe boekenkast ontworpen :D Nu staan er Billy's van beukenfineer maar ik wil graag een strak witte kast met kastdeurtjes onder (en dat deel op buffetbreedte) en symmetrisch en zo :) Nu gaan we op zoek naar mensen die dat kunnen maken voor ons tzt :)
Als je een beetje handig bent kan je verschillende Ikea kasten aan elkaar schroeven. Maar een meubelmaker/standbouwer kan dat zeker wel voor je doen. Zoek een zzp'er/hobby-opa, dan vallen de kosten ook nog mee ;)
pi_133802558
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 11:51 schreef Selestha het volgende:

Oh ik vind het heerlijk ;) Maar dat is persoonlijk. Het was ook al zo toen ik er nog niet was. Het is een typisch Engels huishouden, relatief klein huis, veel kneuterige spulletjes en een hoop liefde :)

Als je van ruimte en individualiteit houdt moet je niet bij ons gaan wonen inderdaad ;)
Ik vind het ook een typisch Engelse inrichting, van wat ik er tot nu toe heb gezien :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133802588
Oh ja! Verjaardag was gezellig. Eten was echt heerlijk O+ En zo fijn eens de rekening te kunnen betalen. ;) Steer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133802613
:D Fijn Ies! *O*
  zondag 1 december 2013 @ 14:05:01 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133802649
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja! Verjaardag was gezellig. Eten was echt heerlijk O+ En zo fijn eens de rekening te kunnen betalen. ;) Steer
Ja he :D
Confidence through competence
pi_133802667
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ja he :D
Hoe vaak mijn ouders wel niet voor mij/ons hebben betaald, poeh!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')