abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 december 2013 @ 00:54:30 #201
296894 Xblister
Simply the best..
pi_134213793
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is tenminste een normale reactie. :) Wat verstaan jullie trouwens onder goed mixwerk, best benieuwd naar. Ik vermoed zonder een stilte/pauze/rustig moment, met een natuurlijke overgang? Neem bijvoorbeeld Vol.10, wat zijn de opzichtelijk fouten?
Ik denk dat smt een goed punt heeft ook al brengt hij het op een wat boze manier. Je promoot artiesten die snel even mee willen liften op het succes van hardstyle. Het begint bijvoorbeeld al bij het woord emotioneel( :') ). Hardstyle is niet emotioneel en dit bewijst alleen maar dat je het doet voor de views. Daarnaast gebruik je ook maar elk vaag nummer van willekeure youtubers die je volgt en het lijkt me duidelijk dat kwaliteit niet is wat je graag wil.

Om hier nog even op in de haken de copyright tekst die je onder je video hebt kopieer je ook maar gewoon van andere hardstyle kanalen en ik ben er ook niet helemaal van overtuigd dat je die beelden achter je filmpjes zelf knipt en plakt (ze lijken verdacht veel op de filmpjes van lipdj)

[ Bericht 4% gewijzigd door Xblister op 13-12-2013 00:59:35 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_134215114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is tenminste een normale reactie. :) Wat verstaan jullie trouwens onder goed mixwerk, best benieuwd naar. Ik vermoed zonder een stilte/pauze/rustig moment, met een natuurlijke overgang? Neem bijvoorbeeld Vol.10, wat zijn de opzichtelijk fouten?
Gevarieerd en foutloos. Volgens mij is je beatmatch wel goed, al heb ik een hele tijd geen setjes meer van je geluisterd doordat er vaak maar 1-2 leuke nummers in zitten. De ene keer op intro/outro mixen, andere keren in (2e) climax. Teasen wanneer dat van toegevoegde waarde is, kick/bass switchen (alhoewel de meeste platen uit jouw assortiment nauwelijks kicks of bass hebben, maar dat terzijde :P), spelen met effecten (maar niet té). Eigenlijk moet je goede kennis van platen hebben, weten wat goed op elkaar aansluit (of in elk geval zorgen dat platen goed op elkaar aansluiten). Breaks zijn prima, maar niet tussen het eind van de ene track en het begin van de andere. Vocals kan je ook altijd leuke dingen mee doen door bijvoorbeeld vocals van track A te teasen tijdens track B, maar vervolgens track A niet te draaien (of pas veel later).
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  vrijdag 13 december 2013 @ 09:59:58 #203
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134216846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:54 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ik denk dat smt een goed punt heeft ook al brengt hij het op een wat boze manier. Je promoot artiesten die snel even mee willen liften op het succes van hardstyle. Het begint bijvoorbeeld al bij het woord emotioneel( :') ). Hardstyle is niet emotioneel en dit bewijst alleen maar dat je het doet voor de views. Daarnaast gebruik je ook maar elk vaag nummer van willekeure youtubers die je volgt en het lijkt me duidelijk dat kwaliteit niet is wat je graag wil.

Om hier nog even op in de haken de copyright tekst die je onder je video hebt kopieer je ook maar gewoon van andere hardstyle kanalen en ik ben er ook niet helemaal van overtuigd dat je die beelden achter je filmpjes zelf knipt en plakt (ze lijken verdacht veel op de filmpjes van lipdj)

Hij mag er best van walgen, maar wanneer je met uitspraken aankomt als: '' Je kan niks. Je zal nooit wat kunnen en hoepel alstublieft heel rap op.'' Ben je in mijn optiek een nog veel grotere loser. (hetgeen hij nu verwijderd heeft, maar nog in de quote staat)

Jij uit kritiek, maar wel op een normale respectabele manier, zoals het hoort.

Dat emotioneel slaat verder ook niet ergens op, daar stond eerst melodic of euphoric, maar had zin om eens een ander woord te gebruiken dat ik ook weleens tegenkwam. Voor mij zijn al die termen een beetje hetzelfde, maar waarschijnlijk voor jullie kenners slaat het nergens op, wat ik begrijp.

Ik weet ook wel dat copyright teksten geen zak uitmaken, eigenlijk is ''hardstyle'' de enige muzieksoort die youtube er niet afgooit.

Die beelden knip en plak ik wel zelf in elkaar, maar inderdaad van andere setjes, vond het gewoon wat extra toevoegen en wel grappig om te doen. Ik gebruik gewoon tracks die ik leuk vind klinken.

Uiteindelijk ben ik gewoon voor de lol die mixjes aan het maken, niets meer niets minder, en zijn jullie kenners die het allemaal wat serieuzer aanpakken, maar dat afzeiken vind ik gewoon zo simpel en dom overkomen, slaat ook helemaal nergens op om zomaar met beschuldigingen te komen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:02:26 #204
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134216892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 07:47 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Gevarieerd en foutloos. Volgens mij is je beatmatch wel goed, al heb ik een hele tijd geen setjes meer van je geluisterd doordat er vaak maar 1-2 leuke nummers in zitten. De ene keer op intro/outro mixen, andere keren in (2e) climax. Teasen wanneer dat van toegevoegde waarde is, kick/bass switchen (alhoewel de meeste platen uit jouw assortiment nauwelijks kicks of bass hebben, maar dat terzijde :P), spelen met effecten (maar niet té). Eigenlijk moet je goede kennis van platen hebben, weten wat goed op elkaar aansluit (of in elk geval zorgen dat platen goed op elkaar aansluiten). Breaks zijn prima, maar niet tussen het eind van de ene track en het begin van de andere. Vocals kan je ook altijd leuke dingen mee doen door bijvoorbeeld vocals van track A te teasen tijdens track B, maar vervolgens track A niet te draaien (of pas veel later).
Ah ja, komt er in eerste instantie op neer dat je eerst wacht op goede platen. Wanneer je alles zomaar gebruikt verschilt de kwaliteit ook te veel onderling, wat de kwaliteit niet ten goede komt nee. Bedankt voor de uitleg in ieder geval. :)
pi_134217558
Dikke line-up Hardclassics indoor 15 feb.

*­ Zatox (2 uur)
*­ The Prophet
*­ Alpha Twins
*­ Luna
*­ Thera &­ Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics

Eindelijk weer eens naar een Hardstyle feestje ^O^
pi_134217802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef T-Force het volgende:
Dikke line-up Hardclassics indoor 15 feb.

*­ Zatox (2 uur)
*­ The Prophet
*­ Alpha Twins
*­ Luna
*­ Thera &­ Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics

Eindelijk weer eens naar een Hardstyle feestje ^O^
Oeh dat zijn wel goeie namen! :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_134217835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef T-Force het volgende:
Dikke line-up Hardclassics indoor 15 feb.

*­ Zatox (2 uur)
*­ The Prophet
*­ Alpha Twins
*­ Luna
*­ Thera &­ Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics

Eindelijk weer eens naar een Hardstyle feestje ^O^
Ja _O_ Voor mij ook weer een zekerheidje. Benieuwd naar wat Zatox brengt. Was vroeger toch wel een keiharde baas!
gr gr
pi_134218524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Benieuwd naar wat Zatox brengt. Was vroeger toch wel een keiharde baas!

Slopen :D
  FOK!fotograaf vrijdag 13 december 2013 @ 13:26:00 #209
159915 -Menn0-
MNO
pi_134222479
Ooooew very nice!
,,/
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:26 #210
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_134230026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:54 schreef Xblister het volgende:

Hardstyle is niet emotioneel
Hé wat!?

(zet Project One album op)
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:00:31 #211
296894 Xblister
Simply the best..
pi_134230240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Hé wat!?

(zet Project One album op)
Nou, de tranen lopen me over de wangen.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:08:29 #212
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_134230529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Xblister het volgende:

[..]

Nou, de tranen lopen me over de wangen.
Nouja emotioneel is misschien overdreven, maar het raakt je op de een of andere manier wel.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:30:09 #213
296894 Xblister
Simply the best..
pi_134231206
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Nouja emotioneel is misschien overdreven, maar het raakt je op de een of andere manier wel.
Ik zou dat liever sfeer noemen dan, Naar mijn idee is emotioneel vaak verdrietig als we over muziek of film praten.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_134231674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef T-Force het volgende:
Dikke line-up Hardclassics indoor 15 feb.

*­ Zatox (2 uur)
*­ The Prophet
*­ Alpha Twins
*­ Luna
*­ Thera &­ Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics

Eindelijk weer eens naar een Hardstyle feestje ^O^
Dikke line-up! Alleen wel tegelijk met A state of trance... -O-

Maar vanavond eerst maar de kort en krachtige editie van Hardclassics. Duurt helaas maar 5 uurtjes en Thera en Geck-O doen openen. Ben benieuwd! Nog meer mensen aanwezig?
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:46:08 #215
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_134231676

zatox maakte vroeger hele andere dingen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:49:50 #216
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_134231785
_O_
heeft iemand de snellere technoboy versie?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:53:01 #217
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_134231883

ohw en ik zoek het nummer bij 13:00 ongeveer
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:01:16 #218
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_134232106
mijn favoriete hardstyle set
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:04:00 #219
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_134232167
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef cherrycoke het volgende:
mijn favoriete hardstyle set
O+ Wat een mix skills :Y
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:09:30 #221
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134236984
manmanman
dit is hoe je een trailer neerzet!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134238212
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:46:53 #223
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134239037
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:30 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ik zou dat liever sfeer noemen dan, Naar mijn idee is emotioneel vaak verdrietig als we over muziek of film praten.
Want emotioneel is enkel janken? Emotie is gewoon een breed begrip.

emotioneel
emotioneel bijv.naamw.Uitspraak: [emo(t)ʃoˈnel] wat met hevige gevoelens te maken heeft Voorbeelden: `emotioneel reageren`, `een emotioneel verloop van de rechtszaak`, `met een muziekstuk iemand emotioneel raken`Antoniem: nuchter Synoniem: ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/emotioneel

Dus dat kan je prima zo noemen.
pi_134240271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:02 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ah ja, komt er in eerste instantie op neer dat je eerst wacht op goede platen. Wanneer je alles zomaar gebruikt verschilt de kwaliteit ook te veel onderling, wat de kwaliteit niet ten goede komt nee. Bedankt voor de uitleg in ieder geval. :)
Puur uit interesse... maar maak je ook wel eens andere mixjes dan die setjes met enkel nieuwe tracks van "variërende kwaliteit"? Denk dat je veel meer onderbouwde feedback en aanwijzingen krijgt als je een keer een leuke tracklist samenstelt (of anders wil ik er wel eentje samenstellen :P), de tracks een beetje leert kennen als dat nodig is en dan een mixje ervan bakt.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  FOK!fotograaf vrijdag 13 december 2013 @ 21:06:32 #225
159915 -Menn0-
MNO
pi_134240364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef robuust89 het volgende:
Die heady, van de Ziggo Dome naar de Melkweg _O-
http://www.hardnews.nl/he(...)style-28-maart-2014/

Oei...

Vraag me toch wel af waarom eigenlijk, was vorige keer toch (bijna?) uitverkocht?
,,/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')