abonnement Unibet Coolblue
pi_133692145
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Slechte grap :')
Ja, je moet werken met het materiaal voor handen he. Dat gaat Plex ook weer doen over 10 mins zei die net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133692164
Willen jullie een lang verhaal over mijn beste openingszin ooit?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133692186
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef TJV het volgende:
Willen jullie een lang verhaal over mijn beste openingszin ooit?
Graag
pi_133692189
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef TJV het volgende:
Willen jullie een lang verhaal over mijn beste openingszin ooit?
Nou vooruit.
pi_133692209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nou vooruit.
Het is graag of niet hoor.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133692236
Matige topic
pi_133692243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef TJV het volgende:

[..]

Het is graag of niet hoor.
Nou graag dan.
pi_133692271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nou graag dan.
Ok dan, ik ga typen. stay tuned
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133692287
Tom altijd interessant
pi_133692316
Bob is geband?
Fear is the grease of society.
pi_133692319
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef vogelkooi het volgende:
Bob is geband?
si
pi_133692327
Fear is the grease of society.
pi_133692364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef TJV het volgende:

[..]

Ok dan, ik ga typen. stay tuned
Vertel, vertel we typen mee!
  woensdag 27 november 2013 @ 22:03:31 #39
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133692403
Wat had bobber gepost?
pi_133692575
Dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
pi_133692579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Mender het volgende:
Wat had bobber gepost?
Dat tim iets met ader klonters moest krijgen
pi_133692581
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Mender het volgende:
Wat heeft bobber gepost?
Iets met een hoog cholesterol en onvriendelijkheden tegenover inwoners van Israël.
pi_133692784
Waarom reporten mensen dan :')
pi_133692796
De datum is 27 november 2013, tijdstip 08:50. Als een echte goede student stap ik 10 minuten van tevoren de collegezaal binnen, doe ik de verlichting aan en de gordijnen open. Ik begeef mij richting de 3e rij van voren(Looniar zal beamen dat dit de beste locatie in een kleinere zaal is) en neem plaats op de immer vreselijke houten kutstoeltjes. Echt, als je nog geen hernia hebt krijg je die wel na anderhalf uur. Ronduit schandalig.

Maar soit, daar gaat het hier niet over. Minuten verstrijken en er komen zoals verwacht geen directe bekenden binnen, alleen wat overijverige chinezen. Op zich geen probleem, ik ben er anders ook nooit om 9 uur. Na het begroeten van de docent (de enige waarvoor ik om 9 uur mijn nest uit ben)* is het vrijwel tijd voor aanvang van het college wanneer een onbekende, redelijk(7,5/10) mooie dame de vrijwel lege(onthoud dit) zaal binnenstapt. Tot mijn kleine verbazing wist ook zij dat de 3e rij superieur is, want deze eiste al haar aandacht. Tot mijn iets grotere verbazing koos ze de stoel naast mij(1. dat is licht ongebruikelijk en 2. ik moest mijn jas weghalen). Na een vriendelijk goedemorgen kwam er iets van høi uit haar mond, hetgeen mij duidelijk maakte dat we hier te maken hadden met een allochtoon. Nee, niet zo'n hoofddoek, maar een blonde, slanke, blauwe ogen hebbende, lief lachende scandinavische dame.

Even een muzikaal intermezzo, bij positieve reacties typ ik verder.


*college was verplaatst van de middag.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133692810
quote:
DM van bobbernaut
27-11-2013 @ 22:10:17

post ff dat ik tot 1-12-13 zit
pi_133693018
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef TJV het volgende:
De datum is 27 november 2013, tijdstip 08:50. Als een echte goede student stap ik 10 minuten van tevoren de collegezaal binnen, doe ik de verlichting aan en de gordijnen open. Ik begeef mij richting de 3e rij van voren(Looniar zal beamen dat dit de beste locatie in een kleinere zaal is) en neem plaats op de immer vreselijke houten kutstoeltjes. Echt, als je nog geen hernia hebt krijg je die wel na anderhalf uur. Ronduit schandalig.

Maar soit, daar gaat het hier niet over. Minuten verstrijken en er komen zoals verwacht geen directe bekenden binnen, alleen wat overijverige chinezen. Op zich geen probleem, ik ben er anders ook nooit om 9 uur. Na het begroeten van de docent (de enige waarvoor ik om 9 uur mijn nest uit ben)* is het vrijwel tijd voor aanvang van het college wanneer een onbekende, redelijk(7,5/10) mooie dame de vrijwel lege(onthoud dit) zaal binnenstapt. Tot mijn kleine verbazing wist ook zij dat de 3e rij superieur is, want deze eiste al haar aandacht. Tot mijn iets grotere verbazing koos ze de stoel naast mij(1. dat is licht ongebruikelijk en 2. ik moest mijn jas weghalen). Na een vriendelijk goedemorgen kwam er iets van høi uit haar mond, hetgeen mij duidelijk maakte dat we hier te maken hadden met een allochtoon. Nee, niet zo'n hoofddoek, maar een blonde, slanke, blauwe ogen hebbende, lief lachende scandinavische dame.

Even een muzikaal intermezzo, bij positieve reacties typ ik verder.


*college was verplaatst van de middag.
Meer Meer meer1!!!!
pi_133693026
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef TJV het volgende:
De datum is 27 november 2013, tijdstip 08:50. Als een echte goede student stap ik 10 minuten van tevoren de collegezaal binnen, doe ik de verlichting aan en de gordijnen open. Ik begeef mij richting de 3e rij van voren(Looniar zal beamen dat dit de beste locatie in een kleinere zaal is) en neem plaats op de immer vreselijke houten kutstoeltjes. Echt, als je nog geen hernia hebt krijg je die wel na anderhalf uur. Ronduit schandalig.

Maar soit, daar gaat het hier niet over. Minuten verstrijken en er komen zoals verwacht geen directe bekenden binnen, alleen wat overijverige chinezen. Op zich geen probleem, ik ben er anders ook nooit om 9 uur. Na het begroeten van de docent (de enige waarvoor ik om 9 uur mijn nest uit ben)* is het vrijwel tijd voor aanvang van het college wanneer een onbekende, redelijk(7,5/10) mooie dame de vrijwel lege(onthoud dit) zaal binnenstapt. Tot mijn kleine verbazing wist ook zij dat de 3e rij superieur is, want deze eiste al haar aandacht. Tot mijn iets grotere verbazing koos ze de stoel naast mij(1. dat is licht ongebruikelijk en 2. ik moest mijn jas weghalen). Na een vriendelijk goedemorgen kwam er iets van høi uit haar mond, hetgeen mij duidelijk maakte dat we hier te maken hadden met een allochtoon. Nee, niet zo'n hoofddoek, maar een blonde, slanke, blauwe ogen hebbende, lief lachende scandinavische dame.

Even een muzikaal intermezzo, bij positieve reacties typ ik verder.


*college was verplaatst van de middag.
Ik kan dit inderdaad beamen, niet zo ver vooraan dat je als een streber overkomt en ook weer niet zo ver naar achteren dat je ongeïnteresseerd overkomt.
Echter geef ik in volle zalen wel de voorkeur aan de achterste rij vanwege het geluid dat achter je wordt geproduceerd. Dat ervaar ik persoonlijk als zeer storend.
pi_133693028
Plot twist, Tim is een scandinavische dame en had vanochtend een college.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133693034
Trouwens +10 voor dat nummer
pi_133693067
Je zult met je lazør ogen haar jurkje losbranden waarna je haal liefdevol maar toch met enig ritme neemt op het melodieus mee krakende hernia bankje.
Fear is the grease of society.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')